Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 10:24:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21493477 alkalommal)
0 Felhasználó és 295 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9000 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 12:51:00 »

Ticu,
 
szerintem xart sem er ezaz oldal. Mindenhova ugyan azt irjak. Megneztem V6-ot es pontosan ugyanazt irja, mint 2.0 duratecHE-re. Jah, es tok mind1, hogy hany kilometert allitasz be. Ugyis minidg ugyanazt a szoveget tolja
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9001 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 12:58:00 »

Ticu,
 
szerintem xart sem er ezaz oldal. Mindenhova ugyan azt irjak. Megneztem V6-ot es pontosan ugyanazt irja, mint 2.0 duratecHE-re. Jah, es tok mind1, hogy hany kilometert allitasz be. Ugyis minidg ugyanazt a szoveget tolja
Egyet értek. Akkor felejtsük el.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9002 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 13:07:00 »

Angel,
 
Haaat nemtom miert tertek vissza a korongosra...De aztat tom, hogy az en mocim mazda-ford corporation jegyeben szuletett. Talan ezert ilyen. V6 meg mar megint hidrotokes. Lehet az tisztan ford urtechnolodzsi ?
Viszont az ST motorját meg a mazdába szerelték.
Korongos-nem korongos: nem hótt mind1? Működik, és annyi.
Egyébként mire te 160-nál elkezded állítgatni a korongokat, addigra a hidrotőkék közül 1-2-őt már cserélni kell. Tudod, a réven, meg a vámon.
De az is elképzelhető, hogy a tiédben is visszatekerték az órát. Sose tudhassa a zembör.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9003 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 13:12:00 »

Ja, asszem a hovonóval beszélgettünk az MKII v6 és MKII v6-ról.
Nem teljesen egyformák, mert mkii-ben 2544 ccm, míg mkIII 2495.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #9004 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 13:25:00 »

Hello,
Nem tudjátok véletlenül, hogy a napfénytető végállását hogyan kell programozni, mert megostobult és csak manuálban működik.
Köszi
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9005 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 14:07:00 »

Angel,
 
Az kizart dolog, mert vegig vezetett a szervizkonyv, magyarorszagi tualajtol, es mert megvan a komplett szerviznaploja is
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9006 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 14:23:00 »

Angel,
 
Az kizart dolog, mert vegig vezetett a szervizkonyv, magyarorszagi tualajtol, es mert megvan a komplett szerviznaploja is
Az más.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9007 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 14:24:00 »

Angel,
 
Az kizart dolog, mert vegig vezetett a szervizkonyv, magyarorszagi tualajtol, es mert megvan a komplett szerviznaploja is
Meg a tiéd 2.0, benzines. Az nem a tipikus cégautó (1,8, 110 ló), és nem dízel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9008 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 14:25:00 »

Becsukod, elengeded, majd 1 másodperc múlva megnyomod a gombot 2 másodpercre.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #9009 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 15:22:00 »

Ez idáig nem jött be. Nem kell még hozzá valami? Pl gyújtás le/fel, motornak járnia kell, vagy egyéb miazmás?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9010 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 15:48:00 »

Becsukod, elengeded, majd 1 másodperc múlva megnyomod a gombot 2 másodpercre.
Érdekes, hogy nem mindig megy el az üzenet. Pl, immáron 2x megköszöntem a javaslatot.  
Most akkor harmadszor is: THX, Angel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9011 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 16:36:00 »

sziasztok, van egy 2001/6 Tddi családi mondink, de szerintem sokat eszik 7-9 liter között, menni megy, erő van benne, csak indulásnál kapja fel egy kicsit lassan a tempót, de 2000-es fordulattol már jól húz, talán egy kicsit kormoz is. Szerintetek lehet vele gond? Hol tudnak ezen segíteni?
Előre is köszi,
trakez
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9012 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 18:29:00 »

sziasztok, van egy 2001/6 Tddi családi mondink, de szerintem sokat eszik 7-9 liter között, menni megy, erő van benne, csak indulásnál kapja fel egy kicsit lassan a tempót, de 2000-es fordulattol már jól húz, talán egy kicsit kormoz is. Szerintetek lehet vele gond? Hol tudnak ezen segíteni?
Előre is köszi,
trakez
Szia Trakez!
Szerintem annyira nem sok a fogyi. Mondjuk leginkább lábfüggő a dolog. Nekem országúton 6.5 (ha nem sietek) egyébkén 7-7.2 a városi.
A nehézkesebb indulás meg szintén normális. Kicsit jobban kell csúsztatni a kuplungot.
Azért nem árt elvinni egy Ford szervízbe WDS-sel hibakódot olvastatni, esetleg szoftvert frissíteni.
üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9013 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 20:54:00 »

sziasztok, van egy 2001/6 Tddi családi mondink, de szerintem sokat eszik 7-9 liter között, menni megy, erő van benne, csak indulásnál kapja fel egy kicsit lassan a tempót, de 2000-es fordulattol már jól húz, talán egy kicsit kormoz is. Szerintetek lehet vele gond? Hol tudnak ezen segíteni?
Előre is köszi,
trakez
trakez,
 
A rendszeres karbantartást csinálod? Olaj, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő csere?
 
Lehet, egy MAF szenzor tisztítás ráférne a gépedre - az őszi nagy talin Joe tisztítóműhelyébe benevezhetsz...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9014 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 22:34:00 »

Szia Trakez!
Szerintem annyira nem sok a fogyi. Mondjuk leginkább lábfüggő a dolog. Nekem országúton 6.5 (ha nem sietek) egyébkén 7-7.2 a városi.
A nehézkesebb indulás meg szintén normális. Kicsit jobban kell csúsztatni a kuplungot.
Azért nem árt elvinni egy Ford szervízbe WDS-sel hibakódot olvastatni, esetleg szoftvert frissíteni.
üdv,
Kicsit jobban kell csúsztatni a kuplungot.  
főleg, ha mielőbb cseréltetni akarod!
Én inkább az óvatosabb indulást javasolnám...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9015 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 22:35:00 »

trakez,
 
A rendszeres karbantartást csinálod? Olaj, olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő csere?
 
Lehet, egy MAF szenzor tisztítás ráférne a gépedre - az őszi nagy talin Joe tisztítóműhelyébe benevezhetsz...
A MAF szenzornak inkább a benzinesnél van kiemelt szerepe. A turbósnál úgyis mérik a nyomást.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #9016 Dátum: 2006.09.01 péntek, 09:26:00 »

sziasztok,
akkor úgy kb megnyugodtam, köszönöm a válaszokat, persze a szűröket cseréltettem, de nem volt semmilyen hatás, szoftwert még nem frissíttettem, azt elvileg tudnia kell a ford szervíznek?
mégegyszer köszi
trakez
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9017 Dátum: 2006.09.01 péntek, 10:27:00 »

Angel,
 
Az kizart dolog, mert vegig vezetett a szervizkonyv, magyarorszagi tualajtol, es mert megvan a komplett szerviznaploja is
zacci,
Egy ismerősöm autószervízben dolgozik. Ő mondta hogy az egyik ember aki hordja az autóját már évek óta hozzájuk vett egy off márkát újonnan.(Mondeo konkurenciáját)
10 000 km-enként kell a kötelező szervizre hordania az autót, csak hogy ő ezt a 10 000 km-t másfél hónap alatt megteszi. Ezért nem túl jövedelmező neki.  
Ezért olajcserére és kisebb cserékre ehhez maszekszervizbe viszi az autót és csak évente a szakszervizbe. Mert az óra szerint csak akkor kell. Ugyanis ő visszaállítja az órát hogy jó legyen neki.
Pl.: 40 000 km- nél 10 000km-es szerviz.
     80 000km-nél   20 000 km-es szerviz és így tovább.(A számok nem pontosak csak hozzávetőlegesek.)
Miközben az szakszervízben azt hiszik, hogy a valós kilométeróra állás 20 000km, közben meg már kitudja menni.  
Ezt csak azért írtam le, hogy már lassan( vagy már ott tartunk)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9018 Dátum: 2006.09.01 péntek, 10:29:00 »

zacci,
Egy ismerősöm autószervízben dolgozik. Ő mondta hogy az egyik ember aki hordja az autóját már évek óta hozzájuk vett egy off márkát újonnan.(Mondeo konkurenciáját)
10 000 km-enként kell a kötelező szervizre hordania az autót, csak hogy ő ezt a 10 000 km-t másfél hónap alatt megteszi. Ezért nem túl jövedelmező neki.  
Ezért olajcserére és kisebb cserékre ehhez maszekszervizbe viszi az autót és csak évente a szakszervizbe. Mert az óra szerint csak akkor kell. Ugyanis ő visszaállítja az órát hogy jó legyen neki.
Pl.: 40 000 km- nél 10 000km-es szerviz.
     80 000km-nél   20 000 km-es szerviz és így tovább.(A számok nem pontosak csak hozzávetőlegesek.)
Miközben az szakszervízben azt hiszik, hogy a valós kilométeróra állás 20 000km, közben meg már kitudja menni.  
Ezt csak azért írtam le, hogy már lassan( vagy már ott tartunk)
Ez lemaradt:
tehát
folytatom
Ezt csak azért írtam le, mert már lassan ott tartunk, hogy a végig vezett magyarországi szervízkönyvbe sem lehet bízni.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9019 Dátum: 2006.09.01 péntek, 10:32:00 »

zacci,
Egy ismerősöm autószervízben dolgozik. Ő mondta hogy az egyik ember aki hordja az autóját már évek óta hozzájuk vett egy off márkát újonnan.(Mondeo konkurenciáját)
10 000 km-enként kell a kötelező szervizre hordania az autót, csak hogy ő ezt a 10 000 km-t másfél hónap alatt megteszi. Ezért nem túl jövedelmező neki.  
Ezért olajcserére és kisebb cserékre ehhez maszekszervizbe viszi az autót és csak évente a szakszervizbe. Mert az óra szerint csak akkor kell. Ugyanis ő visszaállítja az órát hogy jó legyen neki.
Pl.: 40 000 km- nél 10 000km-es szerviz.
     80 000km-nél   20 000 km-es szerviz és így tovább.(A számok nem pontosak csak hozzávetőlegesek.)
Miközben az szakszervízben azt hiszik, hogy a valós kilométeróra állás 20 000km, közben meg már kitudja menni.  
Ezt csak azért írtam le, hogy már lassan( vagy már ott tartunk)
Ez valóban elszomorító. Ezt a Ford vagy bármely gyártó valóban nem tudja lecsekkolni sehogy? Nem kis pénzt lehet így megspórolni a garis cuccok miatt. Ne is elemezzük tovább mert ki tudja ki olvassa a fórumot. 5leteket meg ne adjunk!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #9020 Dátum: 2006.09.01 péntek, 10:35:00 »

Ez valóban elszomorító. Ezt a Ford vagy bármely gyártó valóban nem tudja lecsekkolni sehogy? Nem kis pénzt lehet így megspórolni a garis cuccok miatt. Ne is elemezzük tovább mert ki tudja ki olvassa a fórumot. 5leteket meg ne adjunk!
Szerintem ha nagyon akarnák letudnák ellenőrizni
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9021 Dátum: 2006.09.01 péntek, 10:38:00 »

TommyMondeo,
 
naja, ebben lehet racio. De az en verdam benyas. Aki meg ilyen sokat gurul, annak jobban megeri a diesel a kevesebb fogyasztas miatt. Az en verdamrol pontosan tudom, hogy mikor, hany km-rel volt szervizben, es miket csereltek. Namost, vagy igaz, ami a szerviznaploban/szervizkonyvben van, vagy nagyon atbaxtak az agyam, de akkor qrva mod beperelem a Ford-ot az tuti
Mert ha pl. ugy lenne ahogy mondod, akkor az en verdamban, most nem 170e km van, hanem 1.170.000
Ahhoz kepest meg uberkhiraly a jargany alapota
Egyebkent a volt tulaj a szerviznaplo/szervizkonyv adatai alapjan kb. fel evente horda kotelezore a jarganyt. Tehat atlag olyan evi 40k-t rakott bele. Biztositozva is volt a jargany, tehat azt is tom, hogy tortek, de hal istennek, csak lokost meg lampat, amit szagszervizben meg is csinaztak kafasan.
Meg anno a benya pumpa miatt felhivtam a vaci uti fordot, merthogy ott volt szervizelve mindvegig, es az urge vissza kereste, hogy a verda mikor milyen uruggyel volt szervizben. Tehat a szervizben is megvan a nyoma a verdanak. Ezek utan, ha megis trukkos lenne a verda, tudnam kit pereljek xenne
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9022 Dátum: 2006.09.01 péntek, 11:06:00 »

jah, mas....
 
kb. 1 eve? megcsinaltattam a rohado ajtokat a solyamri szervizben. De most szomoruan tapasznyalom, hogy ujra kezd roszdasodni az ajtok alja. Ilyenkor mi a teendo ? tudom, vigyem vissza. De! nem szeretnem a jarganyt evente e-miatt szervizbe hordani, mert valami tusko nem volt kepes nromalisan lekezelni az ajtokat, mielott lefenyezte. Tehat ha nem kepesek normalisan elharitani a problemat, mert teszem azt nem all rendelkezesre ehhez megfelelo technologia, akkor inkabb csereljek ki az ajtokat gariban, oszt kesz. Velemeny ?
Kicsit kiakadtam, hogy egy kozel 7millas jarganyt evente kelljen szervizbe hordanom, hogy ne lyukadjon ki az ajto.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9023 Dátum: 2006.09.01 péntek, 11:50:00 »

TommyMondeo,
 
naja, ebben lehet racio. De az en verdam benyas. Aki meg ilyen sokat gurul, annak jobban megeri a diesel a kevesebb fogyasztas miatt. Az en verdamrol pontosan tudom, hogy mikor, hany km-rel volt szervizben, es miket csereltek. Namost, vagy igaz, ami a szerviznaploban/szervizkonyvben van, vagy nagyon atbaxtak az agyam, de akkor qrva mod beperelem a Ford-ot az tuti
Mert ha pl. ugy lenne ahogy mondod, akkor az en verdamban, most nem 170e km van, hanem 1.170.000
Ahhoz kepest meg uberkhiraly a jargany alapota
Egyebkent a volt tulaj a szerviznaplo/szervizkonyv adatai alapjan kb. fel evente horda kotelezore a jarganyt. Tehat atlag olyan evi 40k-t rakott bele. Biztositozva is volt a jargany, tehat azt is tom, hogy tortek, de hal istennek, csak lokost meg lampat, amit szagszervizben meg is csinaztak kafasan.
Meg anno a benya pumpa miatt felhivtam a vaci uti fordot, merthogy ott volt szervizelve mindvegig, es az urge vissza kereste, hogy a verda mikor milyen uruggyel volt szervizben. Tehat a szervizben is megvan a nyoma a verdanak. Ezek utan, ha megis trukkos lenne a verda, tudnam kit pereljek xenne
Ezt nem azért írtam hogy a tiédbe nem ennyi van, hanem csak most jutott az eszembe, ahogy említetted a szervizkönyvet. Nem feltétlenül csinálja így mindenki.  
Ez csak egy rossz példa volt.
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9024 Dátum: 2006.09.01 péntek, 11:52:00 »

jah, mas....
 
kb. 1 eve? megcsinaltattam a rohado ajtokat a solyamri szervizben. De most szomoruan tapasznyalom, hogy ujra kezd roszdasodni az ajtok alja. Ilyenkor mi a teendo ? tudom, vigyem vissza. De! nem szeretnem a jarganyt evente e-miatt szervizbe hordani, mert valami tusko nem volt kepes nromalisan lekezelni az ajtokat, mielott lefenyezte. Tehat ha nem kepesek normalisan elharitani a problemat, mert teszem azt nem all rendelkezesre ehhez megfelelo technologia, akkor inkabb csereljek ki az ajtokat gariban, oszt kesz. Velemeny ?
Kicsit kiakadtam, hogy egy kozel 7millas jarganyt evente kelljen szervizbe hordanom, hogy ne lyukadjon ki az ajto.
Ezt nem értem én sem. Az enyém is 6-7 millás volt még annakidején, de egy folt sincs rajta.
Pedig ha jól tudom az MKII-re is és az MIII-ra is 12 év átrozsdásodás elleni garanciát adtak. Vagy tévednék?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9025 Dátum: 2006.09.01 péntek, 11:54:00 »

Ezt nem értem én sem. Az enyém is 6-7 millás volt még annakidején, de egy folt sincs rajta.
Pedig ha jól tudom az MKII-re is és az MIII-ra is 12 év átrozsdásodás elleni garanciát adtak. Vagy tévednék?
az én MKII-mre 6 év volt. még pont benne is lettem volna a papírok alapján (a hátsó kerékívnál volt/van egy pici foltocska) de azt mondták, ah nem folyamatosan szgszervízbe hordtam akkor így jártam...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9026 Dátum: 2006.09.01 péntek, 12:19:00 »

az én MKII-mre 6 év volt. még pont benne is lettem volna a papírok alapján (a hátsó kerékívnál volt/van egy pici foltocska) de azt mondták, ah nem folyamatosan szgszervízbe hordtam akkor így jártam...
Igen, minden garancia csak akkor érvényes ha szakszervízbe van hordva.
Hanyas évjárat volt?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9027 Dátum: 2006.09.01 péntek, 12:35:00 »

TommyMondeo,
 
Ezaz ajtos dolog tipikusan MKIII betegseg. MKI-II-nel meg tudtak autot gyartani. MKIII-nal mar elfejeltettek hogyis kell...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9028 Dátum: 2006.09.01 péntek, 13:17:00 »

Ezt nem azért írtam hogy a tiédbe nem ennyi van, hanem csak most jutott az eszembe, ahogy említetted a szervizkönyvet. Nem feltétlenül csinálja így mindenki.  
Ez csak egy rossz példa volt.
Üdv.
Az én elméletem szerint:
1 115 lovas (90) lovas tdci, 90 lovas tddi, és a 110 lovas 1,8-as az, amit leginkább sok kilométerre vesznek.
2 130 lovas tdci, 115 lovas tddi 125 lovas 1,8-as.
3 2.2-es tdci, és 2.0 benzines.
4 2,5-ös,
5-ös a 3.0/ST.
Szerintem a kilométereket is így lehet várni. Tehát egy 115-ös tdci-ben 3 év alatt mondjuk 120-150e, de mondjuk egy st-ben már csak 50 ezer van. A többi meg közötte.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9029 Dátum: 2006.09.01 péntek, 13:18:00 »

Ja, és minél erősebb az autó, annál kisebb az esélye, hogy törésmentes.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #9030 Dátum: 2006.09.01 péntek, 13:33:00 »

sziasztok, van egy 2001/6 Tddi családi mondink, de szerintem sokat eszik 7-9 liter között, menni megy, erő van benne, csak indulásnál kapja fel egy kicsit lassan a tempót, de 2000-es fordulattol már jól húz, talán egy kicsit kormoz is. Szerintetek lehet vele gond? Hol tudnak ezen segíteni?
Előre is köszi,
trakez
Ha nyomod neki vagy esetleg a jó pesti dugókban ácsorogsz, akkor benyelheti a 8 liter környékét simán. De gondolj bele, hogy ugyanebben a helyzetben a hasonló erejű benzines meg 10-12 litert kajál.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9031 Dátum: 2006.09.01 péntek, 13:37:00 »

jah, mas....
 
kb. 1 eve? megcsinaltattam a rohado ajtokat a solyamri szervizben. De most szomoruan tapasznyalom, hogy ujra kezd roszdasodni az ajtok alja. Ilyenkor mi a teendo ? tudom, vigyem vissza. De! nem szeretnem a jarganyt evente e-miatt szervizbe hordani, mert valami tusko nem volt kepes nromalisan lekezelni az ajtokat, mielott lefenyezte. Tehat ha nem kepesek normalisan elharitani a problemat, mert teszem azt nem all rendelkezesre ehhez megfelelo technologia, akkor inkabb csereljek ki az ajtokat gariban, oszt kesz. Velemeny ?
Kicsit kiakadtam, hogy egy kozel 7millas jarganyt evente kelljen szervizbe hordanom, hogy ne lyukadjon ki az ajto.
Ezekről az örökös rozsdásodási jelenségekről jut eszembe: az enyémen ugyan nincs (2000/12. gyártás), de gyanús hogy esetleg emiatt hiányozhatott az autóból az ajtó melletti gumikéder, amit én belerakattam az eladóval utólag. Lehet hogy ez okozza a problémát és nem kellett volna forszíroznom a beépítését? Tudtok valamit arról, hogy mi okozza ezeket a rozsdásodásokat?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9032 Dátum: 2006.09.01 péntek, 16:44:00 »

SZERINTEM a kb.+20% az nem optimalizáló jellegű tuning.
Ami optimalizál az az én elképzelésemben +/- 1-2%lehet.
AZ ilyen mértékű tuning ami +20-25pacit ad egy 115lovas autónak az már nem egészséges és az alkatrészei élettartama is csökken.
Azért kiváncsi lennék mit mondanak egy normál tuningra.+50le?
DE ez csak az én saját véeményem.Fognak erre válaszolni gondolom nálam jártasabb emberek is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9033 Dátum: 2006.09.01 péntek, 17:08:00 »

zozinak van chip a gépébe. ő biztosan tud róla mesélni. neki kiesett a motorja! bár nem ettől...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9034 Dátum: 2006.09.01 péntek, 17:29:00 »

Ma kész lett az autó, újra működik! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9035 Dátum: 2006.09.01 péntek, 18:45:00 »

zozinak van chip a gépébe. ő biztosan tud róla mesélni. neki kiesett a motorja! bár nem ettől...
Meg a pcsúcs cserék: nem csak ettől van, de ez is hozzájárult.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #9036 Dátum: 2006.09.01 péntek, 19:17:00 »

Ma kész lett az autó, újra működik! Smiley
Vigyázz rá!!!:)
Remélem nem fog több galibát okozni és rád ilyeszteni!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9037 Dátum: 2006.09.01 péntek, 20:16:00 »

szuszu,
 
Azt hiszem annak a gumikedernek nincs koze a dologhoz. A lenyeg, legalabbis amit nekem mondta es akar logikusnak is tunhet, hogy az ajton vegig huzodik egy tomites jellegu anyag, ami le van fenyezve. Namost allitolag azaz anyag egy ido utan ecceruen levalik az ajtorol es gyakorlatilag a keletkezett apro resen at be tud jutni a viz, es ettol a vegen alarohad a cucli. Szerintem ez a diagnozis megallja a helyet, mert nekem is pontosan igy volt. Ott volt meg aza szigetelo csik lefenyezve, korulotte meg mar latszott a rozsda. Csak akkor dobbentem nagyot, mikor megfogtam azta szigeteles darabot, ami normal esetben ilyen picit puha, es ecceruen lehuztam az ajtorol es las csodat, ala volt rohadva. Namost a solymariak azt magyaraztak, hogy eza gyarilag alkalmazott anyag nem tud rendesen diletalni es e-miatt a hideg/meleg/para stb. okzta hotagulasok alkalmaval elvalik az ajtotol eza darabka szigeteles csik. Namost ugye a gaz az, hogy nem esik le, mert a fenyezes ott tartja, viszont annyira el tud valni az ajtorol, hogy a moge bejuto viz megeszi a femet. Ezt egyebkent sokan nemis veszik eszre, mert ezaz egesz eleg alattomos modon zajlik. Meg kulonbenis nincs szem elott. Es ha az ember nem figyeli tudatosan, csak akkor veszi eszre, mikor mar ugymond keso. Namost hogy mikent lehet ezta jelenseget orvosolni, kizart dolog mert nemtom, de vannak elmeleteim.  
1. az alkalmazott anyag az idok folyaman annyira kikemenyedik, hogy keptelen a hotagulasra. Ez mondjuk nem elmelet, hanem teny. Ha megnyomkodod az ajto belsejen korbe futo csikot, akkor eleg kemenynek tunik, mig mas off verdakon ezaz anyag joval puhabb. Tehat elsosorban az anyag minosegevel lehet gond.
2. Ha megfeleloen eltavolitjak a rozsdat, tehat fem tisztara marjak a feluletet, aztan letrehozzak azta szigetelo csikot egy uj, megfelelo minosegu anyaggal es aztan fenyezik le, akkor elvileg nem szabadna tobbe rozsdasodnia. A gond akkor jon, ha nem tavolitottak el maradektalanul a rozsdat, es e-miatt ujra rohadni fog az ajto. A szigeteles is valceg csak a tiszta femen tud megfeleloen tapadni, a rozsdan meg kevesbe, ergo ugyan oda jutunk, mint voltunk. A masik problema az lehet, ha mondjuk teljesen eltavolitottak a rozsdat ahogy kell, de ugyan azzal a nem megfelelo minosegu anyaggal huzzak ra a szigetelo csikot, ami 1-2ev mulva kikemenyedik, levalik a feluletrol es ujra alarohad az egesz.
Tehat osszesegeben, en azert vittem a solymari szervizbe, mert jokat hallotam rola, es azt felteteleztem, hogy alapos munkat vegeztek. De nem
Vagy nem ertenek a rozsda cakceru eltavolitasahoz, vagy rossz minosegu anyagokat alkalmaztak javitaskor, vagy ecceruen hanyag modon javitottak meg az ajtokat. Vegulis engem nem erdekel, hogy mellik allitas igaz, de ilyenek miatt nem vagyok hajlando allando jelleggel szervizbe jarni. Es akkor meg nem beszeltunk arrol, hogyha nincs szervizkonyvem, akkor csak draga penzert vegzik el ugyanezt a hulladek munkat. Vagy ha fizetos vagyok, csak akkor vegeznek korrekt munkat ?
Most egyelore azon gondolkodom, hogy mit kezdjek ezzel az egesszel. Varom a tanacsokat...
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9038 Dátum: 2006.09.01 péntek, 20:17:00 »

Vigyázz rá!!!:)
Remélem nem fog több galibát okozni és rád ilyeszteni!
Vigyázok, és én is remélem. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9039 Dátum: 2006.09.01 péntek, 20:19:00 »

Szuszu,
 
Ha neked MKIII geped van, akkor majdnem 100%, hogy neked is rohad az ajtod, csak meg nem vetted eszre. Ha eljosz megmutatom
Sajnos mar jo nehany ember szomoritottam azzal, hogy ramutattam, "nezd, ott rohad az ajtod!"
Erre mondjuk nem is vagyok buszke
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9040 Dátum: 2006.09.01 péntek, 20:26:00 »

szuszu,
 
Azt hiszem annak a gumikedernek nincs koze a dologhoz. A lenyeg, legalabbis amit nekem mondta es akar logikusnak is tunhet, hogy az ajton vegig huzodik egy tomites jellegu anyag, ami le van fenyezve. Namost allitolag azaz anyag egy ido utan ecceruen levalik az ajtorol es gyakorlatilag a keletkezett apro resen at be tud jutni a viz, es ettol a vegen alarohad a cucli. Szerintem ez a diagnozis megallja a helyet, mert nekem is pontosan igy volt. Ott volt meg aza szigetelo csik lefenyezve, korulotte meg mar latszott a rozsda. Csak akkor dobbentem nagyot, mikor megfogtam azta szigeteles darabot, ami normal esetben ilyen picit puha, es ecceruen lehuztam az ajtorol es las csodat, ala volt rohadva. Namost a solymariak azt magyaraztak, hogy eza gyarilag alkalmazott anyag nem tud rendesen diletalni es e-miatt a hideg/meleg/para stb. okzta hotagulasok alkalmaval elvalik az ajtotol eza darabka szigeteles csik. Namost ugye a gaz az, hogy nem esik le, mert a fenyezes ott tartja, viszont annyira el tud valni az ajtorol, hogy a moge bejuto viz megeszi a femet. Ezt egyebkent sokan nemis veszik eszre, mert ezaz egesz eleg alattomos modon zajlik. Meg kulonbenis nincs szem elott. Es ha az ember nem figyeli tudatosan, csak akkor veszi eszre, mikor mar ugymond keso. Namost hogy mikent lehet ezta jelenseget orvosolni, kizart dolog mert nemtom, de vannak elmeleteim.  
1. az alkalmazott anyag az idok folyaman annyira kikemenyedik, hogy keptelen a hotagulasra. Ez mondjuk nem elmelet, hanem teny. Ha megnyomkodod az ajto belsejen korbe futo csikot, akkor eleg kemenynek tunik, mig mas off verdakon ezaz anyag joval puhabb. Tehat elsosorban az anyag minosegevel lehet gond.
2. Ha megfeleloen eltavolitjak a rozsdat, tehat fem tisztara marjak a feluletet, aztan letrehozzak azta szigetelo csikot egy uj, megfelelo minosegu anyaggal es aztan fenyezik le, akkor elvileg nem szabadna tobbe rozsdasodnia. A gond akkor jon, ha nem tavolitottak el maradektalanul a rozsdat, es e-miatt ujra rohadni fog az ajto. A szigeteles is valceg csak a tiszta femen tud megfeleloen tapadni, a rozsdan meg kevesbe, ergo ugyan oda jutunk, mint voltunk. A masik problema az lehet, ha mondjuk teljesen eltavolitottak a rozsdat ahogy kell, de ugyan azzal a nem megfelelo minosegu anyaggal huzzak ra a szigetelo csikot, ami 1-2ev mulva kikemenyedik, levalik a feluletrol es ujra alarohad az egesz.
Tehat osszesegeben, en azert vittem a solymari szervizbe, mert jokat hallotam rola, es azt felteteleztem, hogy alapos munkat vegeztek. De nem
Vagy nem ertenek a rozsda cakceru eltavolitasahoz, vagy rossz minosegu anyagokat alkalmaztak javitaskor, vagy ecceruen hanyag modon javitottak meg az ajtokat. Vegulis engem nem erdekel, hogy mellik allitas igaz, de ilyenek miatt nem vagyok hajlando allando jelleggel szervizbe jarni. Es akkor meg nem beszeltunk arrol, hogyha nincs szervizkonyvem, akkor csak draga penzert vegzik el ugyanezt a hulladek munkat. Vagy ha fizetos vagyok, csak akkor vegeznek korrekt munkat ?
Most egyelore azon gondolkodom, hogy mit kezdjek ezzel az egesszel. Varom a tanacsokat...
Nem mondanám azt semmi csíknak, sima mezei tömítőpasztával körbe lett nyomva a peremezés. Le kéne azt onnan szedni kisavazni az ajtó alját, jó kúszóképességű alvázvédővel kezelni fényezni. Legjobb lenne az egész ajtót savazni alvázvédeni fényezni. Javítgatással sose lesz jó.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9041 Dátum: 2006.09.01 péntek, 20:36:00 »

Fusim,
 
Hat lehet igazad van. Most eppen azon torom a fejem, hogy visszavigyem es csinaltassam meg ujra es aztan jovore megint...Vagy irjak egy kedves levelet, hogy csereljek ki az osszes problemas ajtot, hogy az ilyen nem olcso kategorias autonal tobbet ilyen megengedhetetlen rozsdasodas ne fordulhasson elo garancialis idon belul.
A masik elmeletem szerint, ami viszont gazosabb, az pediglen, hogy abszolute karosszeria tervezesi hibaval allunk szemben, aminek semmi koze ahhoz a csikhoz, es amin a javitas es az ajto csere sem segit. Nah, akkor mivan ? Cserelik a komplett karosszeriat ? Ketlem. De ha ez lenne a helyzet, az eleg sulyos kovetkezmenyeket vonna maga utan. Gyakorlatilag van egy autod, ami olyan hibaval rendelkezik, amire vonatkozik a rozsdasodasos garancia, de a garanciaban leirt minosegnek nem felel meg. Bar szerinem normalis tisztesseges munkaval meg lehetne oldani ezta GARANCIALIS problemat.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9042 Dátum: 2006.09.01 péntek, 20:38:00 »

Fusim,
 
Pl. olyanra gondolo, mint az elso szerias MKIII-nal a szelzaj. Sok esetben csak mersekelni tudtak, de teljes egesszeben megszuntetni nem. Persze ilyen, hogy szelzaj gari nem letezik, ergo ugyan gariban megoldjak kisebb-nagyobb eredmennyel a szelzaj problemat, de ha nem sikerul teljesne megszuntetni, akkor igy jartal.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9043 Dátum: 2006.09.01 péntek, 20:56:00 »

sziaztok tudna nekem valaki segiteni hogy a 96kw tdci nek menyit nyom a turboja bar ban?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?? 1,1 vagy menyit mert fontoslenne............. a válaszotokat előre is kössssssssssszzzzzzzzzzz szerintem valahol 1 körül nyomhat szerintem....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9044 Dátum: 2006.09.02 szombat, 08:45:00 »

Ma kész lett az autó, újra működik! Smiley
na! és végülis mik károsodtak? vagy csak le kellett söpörni? amúgy grat ás tényleg ték keer!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9045 Dátum: 2006.09.02 szombat, 10:46:00 »

Szuszu,
 
Ha neked MKIII geped van, akkor majdnem 100%, hogy neked is rohad az ajtod, csak meg nem vetted eszre. Ha eljosz megmutatom
Sajnos mar jo nehany ember szomoritottam azzal, hogy ramutattam, "nezd, ott rohad az ajtod!"
Erre mondjuk nem is vagyok buszke
Sztem túl pesszimistán látod a dolgot. (Persze ha velem történne, én is biztos kiakadnék.) Nem hinném, hogy minden egyes Mondeo rozsdásodik... Megnéztem ismét tüzetesen, de semmi nyomát nem találtam
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9046 Dátum: 2006.09.02 szombat, 12:11:00 »

na! és végülis mik károsodtak? vagy csak le kellett söpörni? amúgy grat ás tényleg ték keer!
Mik károsodtak?
- Generátor
- Üzemanyagvezetékek
- Üzemanyagszűrő
- Idegrendszerem
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9047 Dátum: 2006.09.02 szombat, 12:16:00 »

Mik károsodtak?
- Generátor
- Üzemanyagvezetékek
- Üzemanyagszűrő
- Idegrendszerem
És mi volt a baj? Miért folyt a gázolaj?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9048 Dátum: 2006.09.02 szombat, 12:18:00 »

szuszu,
 
Sajnos egyaltalan nem tulzott a pesszimizmusom. kb. 10-bol 7 Mondeon ott a rozsda . Talan ez alol kivetel az 1-3 eves gepek. De lehet, hogy ott meg nem jott el az ideje. Sajnos ez tapasztalat. Ha neked nincs rozsda az ajtokon, akkor szerencses ember vagy.
Igazabol nemtom mit is csinazzak...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9049 Dátum: 2006.09.02 szombat, 12:22:00 »

szuszu,
 
Sajnos egyaltalan nem tulzott a pesszimizmusom. kb. 10-bol 7 Mondeon ott a rozsda . Talan ez alol kivetel az 1-3 eves gepek. De lehet, hogy ott meg nem jott el az ideje. Sajnos ez tapasztalat. Ha neked nincs rozsda az ajtokon, akkor szerencses ember vagy.
Igazabol nemtom mit is csinazzak...
Vidd vissza minden alkalommal.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.286 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.