Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 08:25:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 194 195 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21491961 alkalommal)
0 Felhasználó és 104 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9350 Dátum: 2006.10.06 péntek, 10:06:00 »

egyebkent a Konyveskalman krt-i AutoFortnal voltam. Elegedett vagyok veluk...jo gyerekek...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9351 Dátum: 2006.10.06 péntek, 10:22:00 »

egyebkent a Konyveskalman krt-i AutoFortnal voltam. Elegedett vagyok veluk...jo gyerekek...
Szia Zacci!
Végre, valami jó hír az elmúlt napok hetek után!
Akkor most már csendesebb a verda mint az enyém? Nagytalin sasolás, vagy fülelés!
Off kérdésem: -lesz szerelő sátor Madarason? Tempomat by Zacci&Vik
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9352 Dátum: 2006.10.06 péntek, 10:25:00 »

Le akar esni a belső visszapillantó tükröm. Valaki mondjon nekem egy okos tanácsot, hogy mivel ragasszam vissza.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9353 Dátum: 2006.10.06 péntek, 10:28:00 »

redornygurtni,
 
tekhnokol
Naplózva

blah blah blah
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9354 Dátum: 2006.10.06 péntek, 10:31:00 »

Le akar esni a belső visszapillantó tükröm. Valaki mondjon nekem egy okos tanácsot, hogy mivel ragasszam vissza.
Belső visszapillantó ragasztóval. Ford-ban lehet kapni 1-2száz pénzért. Pillanatragasztót felejteni, mert bepattanhat az üveg!!!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9355 Dátum: 2006.10.06 péntek, 10:36:00 »

MondESU,
 
Haaat a moci igysi hangosabb, mint a tied, de errol is kifaggattam a sracot. Aztat mondta, hogy sokat modositottak a mocin, de foleg a levego rendszeren annak erdekeben, hogy halkabb uzemu legyen vagymi. Szal valceg az en mocim ilyen es kesz. Ha meg halkabbat szeretnek, akkor  kenytelen lennek uj mondit venni, de nem azert, mert az pl. 0km-s lenne, hanem mert abban mar benne vannak az ok az apro modositasok. Mondjuk egy diesel traktor hangjahoz kepest meg mindig uberkhiraly
Most ugyan megoldottak a szivosor zorgest, de erosen gondolkodom a cseren...Amit erdemes errol tudni , azaz, hogy 2001-es evjarathoz mar nem kaphato az "eredeti" szivosor ! E-helyett az uj fajtat lehet rendelni, amihez kell meg 1-2 plusz alkatresz, kiegeszito stb. Ha lesz ra alkalmam leszerelem es megnezem pontosan mi zorog belul...Mar eddig is erdekelt, hogy vajon mi lehet benne...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9356 Dátum: 2006.10.06 péntek, 13:31:00 »

Le akar esni a belső visszapillantó tükröm. Valaki mondjon nekem egy okos tanácsot, hogy mivel ragasszam vissza.
Szia!
PDA-ztál?
Kérdezd Scratch-et, biztos tud tanácsot adni...
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9357 Dátum: 2006.10.06 péntek, 13:39:00 »

MondESU,
 
Haaat a moci igysi hangosabb, mint a tied, de errol is kifaggattam a sracot. Aztat mondta, hogy sokat modositottak a mocin, de foleg a levego rendszeren annak erdekeben, hogy halkabb uzemu legyen vagymi. Szal valceg az en mocim ilyen es kesz. Ha meg halkabbat szeretnek, akkor  kenytelen lennek uj mondit venni, de nem azert, mert az pl. 0km-s lenne, hanem mert abban mar benne vannak az ok az apro modositasok. Mondjuk egy diesel traktor hangjahoz kepest meg mindig uberkhiraly
Most ugyan megoldottak a szivosor zorgest, de erosen gondolkodom a cseren...Amit erdemes errol tudni , azaz, hogy 2001-es evjarathoz mar nem kaphato az "eredeti" szivosor ! E-helyett az uj fajtat lehet rendelni, amihez kell meg 1-2 plusz alkatresz, kiegeszito stb. Ha lesz ra alkalmam leszerelem es megnezem pontosan mi zorog belul...Mar eddig is erdekelt, hogy vajon mi lehet benne...
Szia Zacci!
Most már ne is vegyél más autót a jövőben, mint Mondeo-t!
Ezt úgy látom neked találták ki. Mindig van valami, de egyebként minden elismerésem, mert olyan utat jársz ki, ami a többségnek ismeretlen. Vagy jó pízért a szakszervíz megoldaná.
Üdv:
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9358 Dátum: 2006.10.06 péntek, 14:06:00 »

MondESU,
 
Hat bevallom oszinten en nem szeressem az olyan dolgokat, amihez nemtok valamit hozzatenni, vagy nemtom szetszedni, megnezni mitol mukodik stb. Cool Meg szerencse hogy mindig kitalalok valami hulyeseget, mint pl. tempomat, hangszigeteles stb. es megproszalom megvalositani Cool Igy utolag orulok is neki, hogy gyarilag nem volt tempomatom Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9359 Dátum: 2006.10.06 péntek, 14:21:00 »

Még gondolkoznak a szakik a megoldáson...
Scratch,
Lehet, hogy lemaradtam valamiről, ezért szeretném megkérdezni, hogy mi a baja a kocsidnak?
Vagyi mi a jelenség?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9360 Dátum: 2006.10.06 péntek, 14:26:00 »

Scratch,
Lehet, hogy lemaradtam valamiről, ezért szeretném megkérdezni, hogy mi a baja a kocsidnak?
Vagyi mi a jelenség?
Már megtaláltam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9361 Dátum: 2006.10.06 péntek, 14:39:00 »

MondESU,
 
Hat bevallom oszinten en nem szeressem az olyan dolgokat, amihez nemtok valamit hozzatenni, vagy nemtom szetszedni, megnezni mitol mukodik stb. Cool Meg szerencse hogy mindig kitalalok valami hulyeseget, mint pl. tempomat, hangszigeteles stb. es megproszalom megvalositani Cool Igy utolag orulok is neki, hogy gyarilag nem volt tempomatom Cool
Ezzel én is így vagyok. Most éppen az off autón zajlik bal első kerékcsapágy csere, és szeretem látni, meg érezni, mi történik. Aztán életem párja megkapja alapos felújítás után, járjon vele ő.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9362 Dátum: 2006.10.06 péntek, 15:33:00 »

Belső visszapillantó ragasztóval. Ford-ban lehet kapni 1-2száz pénzért. Pillanatragasztót felejteni, mert bepattanhat az üveg!!!
Köszi, utánanézek ennek a speckós ragasztónak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9363 Dátum: 2006.10.06 péntek, 15:35:00 »

Hideg indításnál a szellőztető rendszerben néha lehet hallani ilyen szörcsögő, érdekes hangot. Mi lehet szerintetek. Olyan mintha víz áramlana ide-oda vagy ilyesm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9364 Dátum: 2006.10.06 péntek, 15:36:00 »

Ja, és ez ugye belül az "ÓRA" mögött kb.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9365 Dátum: 2006.10.06 péntek, 17:00:00 »

Remélem nem a Gyöngyösiek....
Elösször a fóti Szeleczky-sek néztek rá, de csak műszerek nélkül, akkor volt porlasztócsúcs a valószinűsített diganózis. Aztán egy gyöngyösi dízeles szaki (Kövér) nézte meg, szerinte adagoló, meg vezérlés, nem tudja megcsinálni, mert ehhez az adagolóhoz nincs gépe.
Ekkora tételnél nekem nem fér bele 60e Ft trélerre, meg 6-8eFt/óra munkadíjra, hogy Bp-re vigyen, ezért a gyöngyösi Ford szervízbe van.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9366 Dátum: 2006.10.06 péntek, 17:04:00 »

Le akar esni a belső visszapillantó tükröm. Valaki mondjon nekem egy okos tanácsot, hogy mivel ragasszam vissza.
Az a fém izé kezd lejönni?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #9367 Dátum: 2006.10.06 péntek, 17:09:00 »

Elösször a fóti Szeleczky-sek néztek rá, de csak műszerek nélkül, akkor volt porlasztócsúcs a valószinűsített diganózis. Aztán egy gyöngyösi dízeles szaki (Kövér) nézte meg, szerinte adagoló, meg vezérlés, nem tudja megcsinálni, mert ehhez az adagolóhoz nincs gépe.
Ekkora tételnél nekem nem fér bele 60e Ft trélerre, meg 6-8eFt/óra munkadíjra, hogy Bp-re vigyen, ezért a gyöngyösi Ford szervízbe van.
(Kövér)ért a dolgokhoz! Ha elektronika baja is van ne várj semmi jót a gyöngyösi szervíztől.Ha volt már náluk elektronikai belenyúlásra az sem kizárt,hogy ők babráltak el vmit.Szóval figyelj oda,nehogy csak egyre nőljön a számla.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9368 Dátum: 2006.10.06 péntek, 17:32:00 »

(Kövér)ért a dolgokhoz! Ha elektronika baja is van ne várj semmi jót a gyöngyösi szervíztől.Ha volt már náluk elektronikai belenyúlásra az sem kizárt,hogy ők babráltak el vmit.Szóval figyelj oda,nehogy csak egyre nőljön a számla.
Kivették az adagolót, ennyit csináltak, és megy Gödöllőre javításra, ha megtudják csinálni. Nekik csak az szerepük, hogy ki-be szereljék majd.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #9369 Dátum: 2006.10.06 péntek, 19:37:00 »

Kivették az adagolót, ennyit csináltak, és megy Gödöllőre javításra, ha megtudják csinálni. Nekik csak az szerepük, hogy ki-be szereljék majd.
Akkor oké
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9370 Dátum: 2006.10.06 péntek, 21:06:00 »

Kivették az adagolót, ennyit csináltak, és megy Gödöllőre javításra, ha megtudják csinálni. Nekik csak az szerepük, hogy ki-be szereljék majd.
Gödöllő mellett tudok egy nagyon hozzáértő adagoló szervízt. Csomádon. Elérhetőséget sajna egyenlőre nem, de ha kell szólj és felhajtok.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #9371 Dátum: 2006.10.06 péntek, 21:24:00 »

Sziasztok!!
 
Nem tud nekem abban segíteni valaki hogy van-e arra lehetőség hogy utolagosan beszereltessek az autómba gyári compiutert? TREND felszereltségü, tehát rendelhető lett volna bele???  
Előre is köszönöm!!
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #9372 Dátum: 2006.10.07 szombat, 07:43:00 »

Sziasztok!!
 
Nem tud nekem abban segíteni valaki hogy van-e arra lehetőség hogy utolagosan beszereltessek az autómba gyári compiutert? TREND felszereltségü, tehát rendelhető lett volna bele???  
Előre is köszönöm!!
Szia!
 
Nézz át a "kérdések" topikba.
Ott megtalálod a választ az utolsó 10-20 hozzászólás között.
 
Egyébként igen, van rá lehetőség.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #9373 Dátum: 2006.10.07 szombat, 08:58:00 »

Sziasztok!
Autó vásárlásán gondokodom. A 2 szóba jöhetó változat a Vectra B 2.2benzines vagy 2.2diesel. Ebből amit meg tudnék venni az kb 2002-es évjárat(a B Vectrát különben 2002-ig gyártották).A másik lehetőség a Mondeo III. Ebből 2literes Dieselre gondoltam, ebből a 2000-es és 2001-es évjárat ami kb annyiba kerül, mint B vekiből a 2002-es.Olvasgatva a népitileteket a 2literes diesel mondeórol nagyon-nagyon sokan panaszkodnak a porlasztókra h cserélni kell (az ár elég húzos állítólag 100és 200e között) aztán még a turbócsőre, a futóműre (stabilizátor és a hátsó kerékben vmi tervezési hibára panaszkodtak a legtöbben). A Mondeo III-at 2000-től gyártják tehát talán elmondhatjuk h ezek a 2000-es 2001-es évjáratúak még nem egy kiforrott példányok. A B vekit gyártották 95-tól, 2000-ben modelllfrissítése volt, tehát a 2002-esekre lehet azt mondani h teljesen kiforrott és kijavított. Ezeket átgondolva szerintetek a B veki jobb vétel mint a mondi?Vagy ti erről mit gondoltok???
Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9374 Dátum: 2006.10.07 szombat, 09:07:00 »

Sziasztok!
Autó vásárlásán gondokodom. A 2 szóba jöhetó változat a Vectra B 2.2benzines vagy 2.2diesel. Ebből amit meg tudnék venni az kb 2002-es évjárat(a B Vectrát különben 2002-ig gyártották).A másik lehetőség a Mondeo III. Ebből 2literes Dieselre gondoltam, ebből a 2000-es és 2001-es évjárat ami kb annyiba kerül, mint B vekiből a 2002-es.Olvasgatva a népitileteket a 2literes diesel mondeórol nagyon-nagyon sokan panaszkodnak a porlasztókra h cserélni kell (az ár elég húzos állítólag 100és 200e között) aztán még a turbócsőre, a futóműre (stabilizátor és a hátsó kerékben vmi tervezési hibára panaszkodtak a legtöbben). A Mondeo III-at 2000-től gyártják tehát talán elmondhatjuk h ezek a 2000-es 2001-es évjáratúak még nem egy kiforrott példányok. A B vekit gyártották 95-tól, 2000-ben modelllfrissítése volt, tehát a 2002-esekre lehet azt mondani h teljesen kiforrott és kijavított. Ezeket átgondolva szerintetek a B veki jobb vétel mint a mondi?Vagy ti erről mit gondoltok???
Köszi
Hát ez egy érdekes kérdés,itt,a mondeo forumon.
 
Szerinted melyik autót fogjuk favorizálni???
 
A 2001-es évjáratú TDDI-s mondeokkal nincs semmi baj.
Alkalmanként előforduló meghibásodások azért vannak,mert már nagyon sok a futott kilóméter.
De 200.000 kilóméter fölött más tipusokra minimum ennyit vagy jóval többet költenek.
 
Ha mondeoban gondolkodsz,akkor a 2001-es évjárat TDDI-ben tuti megoldás.Vásárláskor arra törekedj,hogy minnél jobban felszerelt legyen.
Mondjuk GHIA!
 
Ha kiváncsi vagy a mondeokra,akkor gyere el jövő héten a mondeo találkozóra /okt.14.Kunmadaras./és ott a tulajdonosok megmutatják neked,hogy miért jó a mondeo!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9375 Dátum: 2006.10.07 szombat, 09:35:00 »

Sziasztok!
Autó vásárlásán gondokodom. A 2 szóba jöhetó változat a Vectra B 2.2benzines vagy 2.2diesel. Ebből amit meg tudnék venni az kb 2002-es évjárat(a B Vectrát különben 2002-ig gyártották).A másik lehetőség a Mondeo III. Ebből 2literes Dieselre gondoltam, ebből a 2000-es és 2001-es évjárat ami kb annyiba kerül, mint B vekiből a 2002-es.Olvasgatva a népitileteket a 2literes diesel mondeórol nagyon-nagyon sokan panaszkodnak a porlasztókra h cserélni kell (az ár elég húzos állítólag 100és 200e között) aztán még a turbócsőre, a futóműre (stabilizátor és a hátsó kerékben vmi tervezési hibára panaszkodtak a legtöbben). A Mondeo III-at 2000-től gyártják tehát talán elmondhatjuk h ezek a 2000-es 2001-es évjáratúak még nem egy kiforrott példányok. A B vekit gyártották 95-tól, 2000-ben modelllfrissítése volt, tehát a 2002-esekre lehet azt mondani h teljesen kiforrott és kijavított. Ezeket átgondolva szerintetek a B veki jobb vétel mint a mondi?Vagy ti erről mit gondoltok???
Köszi
Amiket néztem 2001-es évjáratu 2literes diesel mondikat azokban átlagosan 100e km van. Ez már soknak mondható a 2literes diselekben?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9376 Dátum: 2006.10.07 szombat, 09:41:00 »

Mondjuk ezt is néztem viszonylag jó árban is van! http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=825186&command=ugras&screenwidth=1280
Mi a véleményetek róla?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9377 Dátum: 2006.10.07 szombat, 09:50:00 »

Amiket néztem 2001-es évjáratu 2literes diesel mondikat azokban átlagosan 100e km van. Ez már soknak mondható a 2literes diselekben?
Egyáltalán nem sok, éppen hogy csak be van járatva. De az is biztos ,hogy ami a kereskedésekben 2001es TDDI Mondeo 100ekm -el van meghirdetve az mind kamu. Valójában kb a duplája a futott kilométer. Én augusztustól október végéig jártam a kereskedéseket (2005ben) mire megtaláltam a nekem tetsző példányt. Ha nem feltétlenül kell a nagy autó akkor szerintem érdemes egy kategóriával lejjebb körülnézni, egy 2002es 1.8as Ghia focus jó választás lehet. De az is lehet hogy érdemes várni még a vásárlással, addig amíg kiderül, hogy mi lesz a regadó-üggyel.
A B Vectra igaz hogy kiforrott model, de ugyanakkor elavult is, és nem említhető egy lapon egy Mondeoval (nem az elfogultság beszél belőlem).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9378 Dátum: 2006.10.07 szombat, 10:28:00 »

Ez jónak tűnik, de nem  96ezer van benne. Ami neten szépnek és jónak tűnik az valóságban szinte biztos hogy nem az igazi. Nem akarlak elkeseríteni de nagyon észnél kell lenni használtautó vásárlásnál. Abból kell kiindulni hogy a kereskedő minél nagyobb hasznot akar húzni az eladott autójából.
Itt az oldalon a hírek között visszakeresgélve le lehet tölteni mindenféle táblázatokat amik alapján vissza lehet "fejteni" a motorkódot és az alvázszámot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9379 Dátum: 2006.10.07 szombat, 14:38:00 »

Sziasztok!
Autó vásárlásán gondokodom. A 2 szóba jöhetó változat a Vectra B 2.2benzines vagy 2.2diesel. Ebből amit meg tudnék venni az kb 2002-es évjárat(a B Vectrát különben 2002-ig gyártották).A másik lehetőség a Mondeo III. Ebből 2literes Dieselre gondoltam, ebből a 2000-es és 2001-es évjárat ami kb annyiba kerül, mint B vekiből a 2002-es.Olvasgatva a népitileteket a 2literes diesel mondeórol nagyon-nagyon sokan panaszkodnak a porlasztókra h cserélni kell (az ár elég húzos állítólag 100és 200e között) aztán még a turbócsőre, a futóműre (stabilizátor és a hátsó kerékben vmi tervezési hibára panaszkodtak a legtöbben). A Mondeo III-at 2000-től gyártják tehát talán elmondhatjuk h ezek a 2000-es 2001-es évjáratúak még nem egy kiforrott példányok. A B vekit gyártották 95-tól, 2000-ben modelllfrissítése volt, tehát a 2002-esekre lehet azt mondani h teljesen kiforrott és kijavított. Ezeket átgondolva szerintetek a B veki jobb vétel mint a mondi?Vagy ti erről mit gondoltok???
Köszi
Én is 2001-es dízel Mondit vettem, már közel két éve megvan, de eddig semmi baja nem volt még! A TDDI esetében nemigen kell félned a porlasztócsúcsok meghibásodásától, ez inkább TDCI betegség. Szóval csak ajánlani tudom, de vétel előtt mindenképp vidd el egy szervízbe átnézetni! Ja, és sztem sokkal jobb egy B (vagy akár C) Vectránál! Ülj bele és próbáld ki, érezni fogod a különbséget!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9380 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 07:36:00 »

III-as mondis kollégáktól kérdezném tisztelettel, hogy az autótokban egy fényszóró mennyi csavarral van rögzítve a kasztnihoz? Előre is köszönöm...
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #9381 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 07:54:00 »

III-as mondis kollégáktól kérdezném tisztelettel, hogy az autótokban egy fényszóró mennyi csavarral van rögzítve a kasztnihoz? Előre is köszönöm...
Szia!
 
Az első fényszóró nincs rögzítve csavarral, hanem 2db fén rögzítő lapkát kell felfelé kihúzi a fényszóró test és a autó rögzítési pontja közül és már kint is van. Ja előtte le kell pattintani a diszrácsot.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #9382 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 07:59:00 »

Szia!
 
Az első fényszóró nincs rögzítve csavarral, hanem 2db fén rögzítő lapkát kell felfelé kihúzi a fényszóró test és a autó rögzítési pontja közül és már kint is van. Ja előtte le kell pattintani a diszrácsot.
Hümm... ez gyors volt csak 2 bigyó rögzíti? Meg gondolom pár darab fülecs amibe be van akasztva, vagy nem? Nem láttam ám még ilyet. CSak mert az MK1-ben a két fényszóró össze van szegecselve középen és az a nagy müanyag kicsit zavar most engem >> Hűtőrács projekt
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #9383 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 08:07:00 »

Hümm... ez gyors volt csak 2 bigyó rögzíti? Meg gondolom pár darab fülecs amibe be van akasztva, vagy nem? Nem láttam ám még ilyet. CSak mert az MK1-ben a két fényszóró össze van szegecselve középen és az a nagy müanyag kicsit zavar most engem >> Hűtőrács projekt
Igyekszik az ember...
 
Igen két kis külecske közül húzod ki a lapocskát.
A vic az az eglszben, hogy ha izzót szeretnél cserlni, mert pl. kiégett, akkor is az egész lámpatestet kell kibányásznod a gépből.
 
Két hete cseréltem, merrt elszált az egyik tompított izzó. Gondolhatod. Nézegettem hogy a fenébe kell izzót cserélni, mert körbe volt pakolva mindennel a motortér felöl. Mondom, hogy ez nem lehet igaz! Szedjem ki a motort is belőle, hogy egy izzót kicseréljek? Erre elővettem a kezelési könyvet és ott le van szépen írva, hogy mi a megoldás. Röhögtem is nagyon.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #9384 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 08:14:00 »

Na megyek, folytatom a járólap lerakástát.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #9385 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 08:18:00 »

Na megyek, folytatom a járólap lerakástát.
Hú az fincsi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9386 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 08:18:00 »

Igyekszik az ember...
 
Igen két kis külecske közül húzod ki a lapocskát.
A vic az az eglszben, hogy ha izzót szeretnél cserlni, mert pl. kiégett, akkor is az egész lámpatestet kell kibányásznod a gépből.
 
Két hete cseréltem, merrt elszált az egyik tompított izzó. Gondolhatod. Nézegettem hogy a fenébe kell izzót cserélni, mert körbe volt pakolva mindennel a motortér felöl. Mondom, hogy ez nem lehet igaz! Szedjem ki a motort is belőle, hogy egy izzót kicseréljek? Erre elővettem a kezelési könyvet és ott le van szépen írva, hogy mi a megoldás. Röhögtem is nagyon.
Érdekes egy megoldás MK1 mondiban az egyik mögött az akksi van. Az az oldal kicsit necces. Másik oldalon meg beférne még a fejem is Köszi az infót mégegyszer! Áve
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9387 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 13:16:00 »

Akkor oké
Hát annyira így se oké, de Kövér azt mondta, nem nyúl hozzá, így ők maradtak.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9388 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 13:17:00 »

Gödöllő mellett tudok egy nagyon hozzáértő adagoló szervízt. Csomádon. Elérhetőséget sajna egyenlőre nem, de ha kell szólj és felhajtok.
Köszi, de már elküldték az adagolót, szerda körül lesz eredmény, hogy menthető-e.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #9389 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 13:22:00 »

Sziasztok!
Autó vásárlásán gondokodom. A 2 szóba jöhetó változat a Vectra B 2.2benzines vagy 2.2diesel. Ebből amit meg tudnék venni az kb 2002-es évjárat(a B Vectrát különben 2002-ig gyártották).A másik lehetőség a Mondeo III. Ebből 2literes Dieselre gondoltam, ebből a 2000-es és 2001-es évjárat ami kb annyiba kerül, mint B vekiből a 2002-es.Olvasgatva a népitileteket a 2literes diesel mondeórol nagyon-nagyon sokan panaszkodnak a porlasztókra h cserélni kell (az ár elég húzos állítólag 100és 200e között) aztán még a turbócsőre, a futóműre (stabilizátor és a hátsó kerékben vmi tervezési hibára panaszkodtak a legtöbben). A Mondeo III-at 2000-től gyártják tehát talán elmondhatjuk h ezek a 2000-es 2001-es évjáratúak még nem egy kiforrott példányok. A B vekit gyártották 95-tól, 2000-ben modelllfrissítése volt, tehát a 2002-esekre lehet azt mondani h teljesen kiforrott és kijavított. Ezeket átgondolva szerintetek a B veki jobb vétel mint a mondi?Vagy ti erről mit gondoltok???
Köszi
peter12,
 
TDDi-nél nem jellemző a porlasztócsúcs hiba. A turbócső 6e Ft körül van, és éveket kibír. A futómű az egyik legjobb a kategóriába.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #9390 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 21:40:00 »

Srácok, nincs valakinek olyan programja, amiben meg tudja nézni hogy az MKIII-ason hogy kell kicserélni (vagy hogy elöl hogy kell rögzíteni) a kézifék bowdent?
Én szétszedtem a középkonzolt, de ott nem látok semmit...
 
Mert ahogy érszevettem annak cseréjéről nincs senkinek tapasztalata!
 
Thx
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9391 Dátum: 2006.10.08 vasárnap, 21:59:00 »

Srácok, nincs valakinek olyan programja, amiben meg tudja nézni hogy az MKIII-ason hogy kell kicserélni (vagy hogy elöl hogy kell rögzíteni) a kézifék bowdent?
Én szétszedtem a középkonzolt, de ott nem látok semmit...
 
Mert ahogy érszevettem annak cseréjéről nincs senkinek tapasztalata!
 
Thx
A TIS-ben benne van a kábelcsere, ott azt írják, hogy alulról lehet kicserélni a kézifék kötelet. Sajnos csak addig látni, amíg az equalizerből ki kell akasztani a két(jobb és baloldali) bowdent. Ezt az equalizert(kábel elosztó) húzza  a kézifékkar, és a két bowden ebbe van beakasztva.
Sajnos nem tudom, hogy a TIS-t honnét lehet most beszerezni, én meg tudom oldani neked, pl. kiírom CD-re aztán találkozunk és odaadom. De szerintem lesz itt valakinek on-line ötlete is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9392 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 08:41:00 »

Ma reggel jelent meg először a kis hópihe a műszerfalon: +2 fok volt errefelé ma hajnalban.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9393 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 10:34:00 »

Ma reggel jelent meg először a kis hópihe a műszerfalon: +2 fok volt errefelé ma hajnalban.
brrrr... már Én is szoktam nyomkodni az ülésfűtést.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #9394 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 10:36:00 »

Szega!
 
Tegnap erdekes jelenseget tapasztaltam (TDCI): edzesröl hazamentem, az olyan 4 kilometer, eleg hideg volt, szoval meg nem mozdult meg a höfokmeröke. Nem allitottam le a kocsit, mert tudtam, hogy 5 perc mulva megint megyek, addig melegedjen. Amikor ujra beultem, meg mindig fekudt a mutato!!! De ahogy elindultam, szepen lassan elkezdett felkuszni, es beallt függöbe.
Normalis ez, vagy nezessem meg a termosztatot (vagy vmi mast)?
 
Koszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9395 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 10:52:00 »

Szega!
 
Meg egy kerdes, ami biztosan sokszor szerepelt mar, elöre is elnezest: miert remeg a visszapillanto tükör, es hogyan lehet megszüntetni? Most mar durva trefak allando targya vagyok emiatt Smiley
 
Koszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9396 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 11:00:00 »

Szega!
 
Meg egy kerdes, ami biztosan sokszor szerepelt mar, elöre is elnezest: miert remeg a visszapillanto tükör, es hogyan lehet megszüntetni? Most mar durva trefak allando targya vagyok emiatt Smiley
 
Koszi!
Nekem akkor szokott, amikor bömböltetem a zenét Cheesy
 
Amúgy valamelyik szélső tükör, vagy a belső visszapillantó remeg?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9397 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 11:01:00 »

A TIS-ben benne van a kábelcsere, ott azt írják, hogy alulról lehet kicserélni a kézifék kötelet. Sajnos csak addig látni, amíg az equalizerből ki kell akasztani a két(jobb és baloldali) bowdent. Ezt az equalizert(kábel elosztó) húzza  a kézifékkar, és a két bowden ebbe van beakasztva.
Sajnos nem tudom, hogy a TIS-t honnét lehet most beszerezni, én meg tudom oldani neked, pl. kiírom CD-re aztán találkozunk és odaadom. De szerintem lesz itt valakinek on-line ötlete is.
Hm...!
Ebben a TIS-ben csak a Mondeo van benn?
 
Amúgy ezek szerint nem kell levenni a középkonzolt belül? Tehát simán egy aknáról le lehet cserélni?
 
Thx!
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9398 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 11:07:00 »

Szega!
 
Tegnap erdekes jelenseget tapasztaltam (TDCI): edzesröl hazamentem, az olyan 4 kilometer, eleg hideg volt, szoval meg nem mozdult meg a höfokmeröke. Nem allitottam le a kocsit, mert tudtam, hogy 5 perc mulva megint megyek, addig melegedjen. Amikor ujra beultem, meg mindig fekudt a mutato!!! De ahogy elindultam, szepen lassan elkezdett felkuszni, es beallt függöbe.
Normalis ez, vagy nezessem meg a termosztatot (vagy vmi mast)?
 
Koszi!
Ezek a kis precíz dízel kütyük nagyon kevés hőt termelnek, pláne alapjáraton.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #9399 Dátum: 2006.10.09 hétfő, 11:17:00 »

Szega!
 
Tegnap erdekes jelenseget tapasztaltam (TDCI): edzesröl hazamentem, az olyan 4 kilometer, eleg hideg volt, szoval meg nem mozdult meg a höfokmeröke. Nem allitottam le a kocsit, mert tudtam, hogy 5 perc mulva megint megyek, addig melegedjen. Amikor ujra beultem, meg mindig fekudt a mutato!!! De ahogy elindultam, szepen lassan elkezdett felkuszni, es beallt függöbe.
Normalis ez, vagy nezessem meg a termosztatot (vagy vmi mast)?
 
Koszi!
Szerintem tök normális...  
Télen, amikor überhideg van, szerintem fél óráig is járathatod alapjáraton, akkor sem megy fel a mutató. Terhelés kell neki.
Ezért van az, hogy azt mondják, hogy nem kell az autót "melegíteni", nyugodtan indulj el vele egyből.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 181 182 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 194 195 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.227 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.