Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.06 vasárnap, 06:34:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 187 188 189 190 191 192 193 [194] 195 196 197 198 199 200 201 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21491331 alkalommal)
0 Felhasználó és 481 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #9650 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 15:20:00 »

+1 kérdés.
 
A beépítés után az ülésen érezni, hogy odakerült a fűtőbetét ?  
Elég sokat megyek, így rohadtul idegesítene, ha fizetek egy olyan dologért ami feltöri a s...emet.
Nem, de ha mégis, babakrémmel kenegetheted
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9651 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 16:06:00 »

Nem, de ha mégis, babakrémmel kenegetheted
Vagy rögtön vazelinnel...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #9652 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 19:33:00 »

Az kimaradt, hogy azt építettem be, amiről a Scratch betette a telefonszámot, bocsi.
A hétvégén raktam be az említett ülésfűtést. Az ülés nagyon profi, viszonylag könnyen szétszedhető, sérülés nélkül összerakható. Csak két popszegecset kell lefúrni, ami az ülés csatlakozóját tartja.
Az ülésrészbe félbahajtva tettem be a betétet, a háttámlába be lehetett simán tenni. A kapcsoló a gyári. A kábelek egész az ülésig bent vannak.
Jelenleg gyártásban van egy szabályzó elektronika, ami adott hőmérsékleten tartja az ülést, illetve nyáron az üléshűtést indítja.
Sz.G.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9653 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 20:52:00 »

Ma vettem olajat a Nagyautónál, a 6 litert 8172 jó magyar forintért. Kérdezem a kollégát, hogy "dehét ez eddig 7000 alatt vóóóóót!!", erre azt mondja: "A múlt héttől 30%-kal ment fel az olaj ára!".
A többi forintra a Zsoel által leírtakkal megegyező árban van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9654 Dátum: 2006.10.16 hétfő, 20:54:00 »

Ma vettem olajat a Nagyautónál, a 6 litert 8172 jó magyar forintért. Kérdezem a kollégát, hogy "dehét ez eddig 7000 alatt vóóóóót!!", erre azt mondja: "A múlt héttől 30%-kal ment fel az olaj ára!".
A többi forintra a Zsoel által leírtakkal megegyező árban van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9655 Dátum: 2006.10.17 kedd, 15:35:00 »

A hétvégén raktam be az említett ülésfűtést. Az ülés nagyon profi, viszonylag könnyen szétszedhető, sérülés nélkül összerakható. Csak két popszegecset kell lefúrni, ami az ülés csatlakozóját tartja.
Az ülésrészbe félbahajtva tettem be a betétet, a háttámlába be lehetett simán tenni. A kapcsoló a gyári. A kábelek egész az ülésig bent vannak.
Jelenleg gyártásban van egy szabályzó elektronika, ami adott hőmérsékleten tartja az ülést, illetve nyáron az üléshűtést indítja.
Sz.G.
MKIII-ba került be az említett ülésfűtés ?
A gyári ülésfűtés kábel ezek szerint benne van az üléstől a kapcsolóig, és csak rá kell kötni a kapcsolót és a fűtést ? Melyik kábel az ülés alatt a fűtés kábele ?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9656 Dátum: 2006.10.17 kedd, 15:51:00 »

proki,
 
a kabelezes sok mindentol fugg...felszereltseg, gyartasi ev, kedv stb. Ha szerencsed van, akkor benne van a kabelezes, ha nincs akkor nincs. Keress logo kabeleket vagy sehova nem csatlakozo csatlakozot az ules alatt. Ha esetleg az uleshez meno kabelkotegben tobb vezeteket latsz, mint ami az uleshez megy, akkor lehet be van kabelezve, csak ecceruen az ulesbe nem fut be aza nehany kabel.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9657 Dátum: 2006.10.17 kedd, 19:08:00 »

MKIII-ba került be az említett ülésfűtés ?
A gyári ülésfűtés kábel ezek szerint benne van az üléstől a kapcsolóig, és csak rá kell kötni a kapcsolót és a fűtést ? Melyik kábel az ülés alatt a fűtés kábele ?
MKIII Ambient-be tettem.
Ha kiveszed a rádiót és megnézed az ülésfűtés kapcsoló helyén lévő tároló hátuját, akkor ott megtalálod a két ülésfűtés csatlakozót. Az üléshez egy kábel megy, ott nehezebb eldönteni, de ha a tárolónál megtalálod a csatlakozót, akkor a kábel végig is megy.
Az ülésen nem látszik a beépítés, a fűtőbetét szénszálas és vékony, nem lehet érezni.
 
Sz.G.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9658 Dátum: 2006.10.17 kedd, 19:11:00 »

MKIII-ba került be az említett ülésfűtés ?
A gyári ülésfűtés kábel ezek szerint benne van az üléstől a kapcsolóig, és csak rá kell kötni a kapcsolót és a fűtést ? Melyik kábel az ülés alatt a fűtés kábele ?
MKIII Ambient-be tettem.
Ha kiveszed a rádiót és megnézed az ülésfűtés kapcsoló helyén lévő tároló hátuját, akkor ott megtalálod a két ülésfűtés csatlakozót. Az üléshez egy kábel megy, ott nehezebb eldönteni, de ha a tárolónál megtalálod a csatlakozót, akkor a kábel végig is megy.
Az ülésen nem látszik a beépítés, a fűtőbetét szénszálas és vékony, nem lehet érezni.
 
Sz.G.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9659 Dátum: 2006.10.17 kedd, 19:33:00 »

szg,
 
"nem lehet érezni."
 
De ha bekapcsolod, akkor ugye erze
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9660 Dátum: 2006.10.17 kedd, 19:50:00 »

Válasz volt a #9768 -as üzenetre (is)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9661 Dátum: 2006.10.17 kedd, 20:29:00 »

Majd kedden minden kiderül a dolog. Remélem benne lesz a gyári kábel és így nem kell nagyon szétszedni a beépítés miatt. Köszi az infokat.
Ha már neked sikerült megtalálni a kábelt az ülés alatt, akkor meg tudnád nézni, hogy milyen színűt keressünk majd a sok között?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9662 Dátum: 2006.10.17 kedd, 22:03:00 »

Majd kedden minden kiderül a dolog. Remélem benne lesz a gyári kábel és így nem kell nagyon szétszedni a beépítés miatt. Köszi az infokat.
Ha már neked sikerült megtalálni a kábelt az ülés alatt, akkor meg tudnád nézni, hogy milyen színűt keressünk majd a sok között?
Rajz ment a címedre.
 
Sz.G.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9663 Dátum: 2006.10.17 kedd, 23:22:00 »

Ez az ülésfűtés dolog megmozgatta a fantáziámat nekem is... Smiley
Holnap, vagy holnapután szét is kapom a kocsit, hogy meg van-e a kábel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9664 Dátum: 2006.10.18 szerda, 07:32:00 »

Rajz ment a címedre.
 
Sz.G.
Köszi. Megkaptam. Választ írtam, de gondolom látod majd.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9665 Dátum: 2006.10.18 szerda, 08:30:00 »

hali
 
Van valakinek tapasznyalata Dynamat hangcsillapito termekek teruleten ? Lassan folytatnam a hangcsillapito projektemet, de eleg huzos araik vannak ezeknek a xaroknak
Tud valaki valami alternativat ?
Egyaltalan eza tema ide tartozik, vagy tunning ? Esetleg nyithatnanak egy "zajok,zorgesek,hangcsillapitas" topicot...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9666 Dátum: 2006.10.18 szerda, 08:39:00 »

hali
 
Van valakinek tapasznyalata Dynamat hangcsillapito termekek teruleten ? Lassan folytatnam a hangcsillapito projektemet, de eleg huzos araik vannak ezeknek a xaroknak
Tud valaki valami alternativat ?
Egyaltalan eza tema ide tartozik, vagy tunning ? Esetleg nyithatnanak egy "zajok,zorgesek,hangcsillapitas" topicot...
Zacci: ez a téma engem is nagyon érdekelne! Kíváncsi vagyok, hogy milyen lehetőségek vannak ez ügyben.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9667 Dátum: 2006.10.18 szerda, 08:52:00 »

Srac,
 
naja...A dynamat termekei eleg jonak tunnek, csak hat piszok dragak 8( Mas normalis alternativarol meg egyelore nincs infom. Ami nektek dieseleseknek jol johet, aza dynamat motorter szigetelo cucca. A gepteto belsejere kell feltenni, es csokkenti a zajt, illetve hoszigetel. Ez telen kulonosen jol johet, mert ugye a TDCI hatekonysaga annyira jau, hogy sokaig tart, mire bemelexik. Eza cucc szerintem valamelyest segithet ezen a "probleman". Mellesleg egesz komoly hangszigetelest iger a gyarto, ami megintcsak jol gyuhet. En most elsosorban a teto karpit moge, illetve az ajtokba akarnek rakni hang es hoszigetelot. Ez szinten azt eredmenyezne, hogy kevesebb zaj szivarogna be kintrol es kevesbe szokne el a meleg, meg nemi uzemanyag megtakaritast is jelenthet, de persze ez utobbi nem szamottevo...szerintem...Csak aza bajom, mint mondottam, hogy eleg dragak ezek a cuccok. Ha jol szamoltam 1 ajto szigetelese kb. 15k-bol jonne ki. A hatasa meg ismeretlen. Bar kis ugyeskedessel megoldhato lene, hogy 15k-bol 2 ajto szigetelese is megoldodjon. De meg igyis 30k a 4 ajto es akkor a tetohoz meg nem is nyultam. Es ugy tunik mas megoldas nincs szigetelesre...Allitolag az oroszok foglalakoznak emg valami urtechnologias izemicsodaval, de gyanitom, hogy azis aranyarban van
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9668 Dátum: 2006.10.18 szerda, 08:57:00 »

Srac,
 
naja...A dynamat termekei eleg jonak tunnek, csak hat piszok dragak 8( Mas normalis alternativarol meg egyelore nincs infom. Ami nektek dieseleseknek jol johet, aza dynamat motorter szigetelo cucca. A gepteto belsejere kell feltenni, es csokkenti a zajt, illetve hoszigetel. Ez telen kulonosen jol johet, mert ugye a TDCI hatekonysaga annyira jau, hogy sokaig tart, mire bemelexik. Eza cucc szerintem valamelyest segithet ezen a "probleman". Mellesleg egesz komoly hangszigetelest iger a gyarto, ami megintcsak jol gyuhet. En most elsosorban a teto karpit moge, illetve az ajtokba akarnek rakni hang es hoszigetelot. Ez szinten azt eredmenyezne, hogy kevesebb zaj szivarogna be kintrol es kevesbe szokne el a meleg, meg nemi uzemanyag megtakaritast is jelenthet, de persze ez utobbi nem szamottevo...szerintem...Csak aza bajom, mint mondottam, hogy eleg dragak ezek a cuccok. Ha jol szamoltam 1 ajto szigetelese kb. 15k-bol jonne ki. A hatasa meg ismeretlen. Bar kis ugyeskedessel megoldhato lene, hogy 15k-bol 2 ajto szigetelese is megoldodjon. De meg igyis 30k a 4 ajto es akkor a tetohoz meg nem is nyultam. Es ugy tunik mas megoldas nincs szigetelesre...Allitolag az oroszok foglalakoznak emg valami urtechnologias izemicsodaval, de gyanitom, hogy azis aranyarban van
Esetleg ez!
Vagy az ajtókat bitumen lemezzel.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9669 Dátum: 2006.10.18 szerda, 08:59:00 »

Srac,
 
Odaig jutottam, hogy sikerult nagyjabul megszuntetni a kulonfele zorgeseket. Nem eccru a dolog, mert ha megszuntecc egy zorgest, akkor jon helyette egy masik, amit eddig nem hallotal a nagyobb zorges miatt. Eddig a kezifekkotel zorgest es a hatso traktusbol jovo esetleges zorgest oldottam meg viszonylag konnyen es ecceruen. Van meg egy idegesito nyikogas hatulrol, de meg nem jottem ra, hogy pontosan honnan gyun. Az biztos, hogy hatulrol, es olyan, mintha valami cincogna. Mas zorgesem nincs. Ami meg zavar, azaz uj katalizator. Sajna eleg draga lett volna a gyari kati, igy feltetettem anno egy ilyen univerzalis katit, ami jol muxik, csak eppen nagyobb a hangja, mint a gyarinak. Ezt ilyen fem hangtompitoval (alulrol) iletve padlolemez szigetelessel (belulrol) lehetne csokkenteni. Utobbira szinten kinal megoldast a Dynamat, ofcoz arany aron...Jah, es ki kell belezni hozza a teljes belsot. Bar ez nem okozna gondot. Nehany csavar oszt kintvannak az ulesek, csak a komplett padlo karpitot kell felszedni, hogy a szigetelo anyagot le tudja fektetni. Igy osszesegeben nem ecceru az eset, de ha eccer kesz lesz, akkor remelhetoleg siri csend lesz a verdaban
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9670 Dátum: 2006.10.18 szerda, 09:01:00 »

LaczikV6,
 
Sajnos a bitumen lap nem jo megoldas. Teny, hogy olcso, de nem jo hang es hoszigetelo. Bitumen lap akkor kell, ha valami karos rezonancia keletkezik a lemezen. Tehat ez konkretan csak rezonancia elnyelesre hasznalhato. A problema viszon nem ez, hanem hogy kintrol beszurodik az utca/motor zaja, ami peresze normalis, de en szeretnem, ha meg csendesebb lenne...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9671 Dátum: 2006.10.18 szerda, 09:04:00 »

LaczikV6,
 
Sajnos a bitumen lap nem jo megoldas. Teny, hogy olcso, de nem jo hang es hoszigetelo. Bitumen lap akkor kell, ha valami karos rezonancia keletkezik a lemezen. Tehat ez konkretan csak rezonancia elnyelesre hasznalhato. A problema viszon nem ez, hanem hogy kintrol beszurodik az utca/motor zaja, ami peresze normalis, de en szeretnem, ha meg csendesebb lenne...
Ezen segit egy normális hifi.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9672 Dátum: 2006.10.18 szerda, 09:09:00 »

LaczikV6,
 
Az van Cool
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9673 Dátum: 2006.10.18 szerda, 09:29:00 »

Srac,
 
Odaig jutottam, hogy sikerult nagyjabul megszuntetni a kulonfele zorgeseket. Nem eccru a dolog, mert ha megszuntecc egy zorgest, akkor jon helyette egy masik, amit eddig nem hallotal a nagyobb zorges miatt. Eddig a kezifekkotel zorgest es a hatso traktusbol jovo esetleges zorgest oldottam meg viszonylag konnyen es ecceruen. Van meg egy idegesito nyikogas hatulrol, de meg nem jottem ra, hogy pontosan honnan gyun. Az biztos, hogy hatulrol, es olyan, mintha valami cincogna. Mas zorgesem nincs. Ami meg zavar, azaz uj katalizator. Sajna eleg draga lett volna a gyari kati, igy feltetettem anno egy ilyen univerzalis katit, ami jol muxik, csak eppen nagyobb a hangja, mint a gyarinak. Ezt ilyen fem hangtompitoval (alulrol) iletve padlolemez szigetelessel (belulrol) lehetne csokkenteni. Utobbira szinten kinal megoldast a Dynamat, ofcoz arany aron...Jah, es ki kell belezni hozza a teljes belsot. Bar ez nem okozna gondot. Nehany csavar oszt kintvannak az ulesek, csak a komplett padlo karpitot kell felszedni, hogy a szigetelo anyagot le tudja fektetni. Igy osszesegeben nem ecceru az eset, de ha eccer kesz lesz, akkor remelhetoleg siri csend lesz a verdaban
Az 5 ajtósnál a gumi szokott nyikorogni, meg az a 2 kemény műanyag, a "főkitámasztó", ami egy ilyen plusz támasztás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #9674 Dátum: 2006.10.18 szerda, 09:39:00 »

Az 5 ajtósnál a gumi szokott nyikorogni, meg az a 2 kemény műanyag, a "főkitámasztó", ami egy ilyen plusz támasztás.
Angel, a gumi akkor nyikorog, amikor kanyarodok, és csak nagy sebességnél...
 
(bocs, korán van még, és nem ittam még meg a kávémat)
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9675 Dátum: 2006.10.18 szerda, 09:56:00 »

Ezen segit egy normális hifi.
Te miért nem szerzel be egyet végre?!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9676 Dátum: 2006.10.18 szerda, 10:14:00 »

Angel,
 
Eza gumi mega fokitamaszto hol van pontosan ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9677 Dátum: 2006.10.18 szerda, 10:15:00 »

Megtalaltam a masik gyartot. Ezek asszem az ukranok...
zaj
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9678 Dátum: 2006.10.18 szerda, 10:55:00 »

Srac,
 
Itt van nehany erdekes link. Erdemes oket atolvasni...
 
dynamat
 
dynamat arak
 
kemeny arak vannak, de talaltam egy alternativ megoldas. Nyilvan nem olyan profi, mint a Dynamat, de szerintem olcsobb.
 
alapvetoen egy olcso bitumen lap kerulne a feluletre, es arra egy szigetelo reteg.
 
 
 
ragaszthato bitumen lap
 
szigetelo lap
 
illetve van meg egy ilyen bitumenes szivacs szigetelo lap, ami arahoz kepest eleg nagynak tunik.
 
bitumenes szigetelo
 
Es itt egy nagyon occso zajcsillapito megoldas. Ez nemtom mennyire hatasos, mert ha jol latom, ez csak egy ecceru szivacs lap.
 
szivacs lap
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9679 Dátum: 2006.10.18 szerda, 11:20:00 »

Asszem magtalaltam az optimalis megoldast.
 
Valami ACR nevu ceg forgalmazt a Dynamat-ot, de ok is tul draganak talaltak, igy valtottak. Most valami Zealum nevu cuccotarulnak joval emberibb aron.
 
acr
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9680 Dátum: 2006.10.18 szerda, 11:28:00 »

Zacci, nekem van egy tuti megoldásom zörejek ellen. Mielőtt beülsz a Mondiba, pár évig vezess egy fapad F Astrát, aztán ülj be a Mondiba, és nem fogsz hallani semmit Nekem bevált.
Más: ki ez a Fox bácsi, aki ilyen nagy akciókkal szórja a dolgokat? Alkatrészekkel is foglalkozik? Lassan esedékes lesz a kötelező szerviz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9681 Dátum: 2006.10.18 szerda, 11:43:00 »

Zacci, nekem van egy tuti megoldásom zörejek ellen. Mielőtt beülsz a Mondiba, pár évig vezess egy fapad F Astrát, aztán ülj be a Mondiba, és nem fogsz hallani semmit Nekem bevált.
Más: ki ez a Fox bácsi, aki ilyen nagy akciókkal szórja a dolgokat? Alkatrészekkel is foglalkozik? Lassan esedékes lesz a kötelező szerviz...
Ez biztos így van, de engem akkor is zavar még a legkisebb zörej is a kocsiban. Jelenleg kettőt hallok: egyet a jobboldali A oszlop felől, egyet pedig valahonnan a jobb hátsó traktusból.
 
Az A oszlop környékét és még a kesztyűtartót is teljesen szétszedtem a múltkor, de semmi zajforrást nem találtam. Valszeg valahonnan a műszerfal jobb részének belsejéből jön ez a rejtett nyöszörgés, de nem tudom hogyan lehetne jobban hozzáférni ehhez a részhez.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9682 Dátum: 2006.10.18 szerda, 11:56:00 »

Srac,
 
Nem kell hozaferni. Zsirozd be a gepteto zsanerjait a csuklonal, illetve azon reszen, ahol lecsukva hozzaerhet a szelvedo elotti fekete takarolemezhez. Asszem en ezta Zealum cuccot fogom kiproszalni zajcsillapitasra. Allitolag ugyanaz, mint a lentebb emlitett ukran cucc, ami valojaban litvan
Jooval olcsobb, mint a Dynamat. Es szerintem annyival nem lehet rosszabb. aluminium bitumenes lap, aztan arra meg egy reteg szivacs szigetelo oszt jovan.
Bar igy sem lesz occso mulatsag...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9683 Dátum: 2006.10.18 szerda, 11:57:00 »

Te miért nem szerzel be egyet végre?!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9684 Dátum: 2006.10.18 szerda, 15:43:00 »

Ez biztos így van, de engem akkor is zavar még a legkisebb zörej is a kocsiban. Jelenleg kettőt hallok: egyet a jobboldali A oszlop felől, egyet pedig valahonnan a jobb hátsó traktusból.
 
Az A oszlop környékét és még a kesztyűtartót is teljesen szétszedtem a múltkor, de semmi zajforrást nem találtam. Valszeg valahonnan a műszerfal jobb részének belsejéből jön ez a rejtett nyöszörgés, de nem tudom hogyan lehetne jobban hozzáférni ehhez a részhez.
Srác!
A gépháztetőnek van két kis függőleges támasztéka és az szokott kopogó hangott hallatni, mivel a zsanér megereszkedik egy pár év után.  
Nekem Solymáron magyrázták ezt el, és rátettek egy szivacsdarabot arra a bütyökre egy gyorskötöző segítségével. Szerintem jobb lett. Próbáld ki!
Üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9685 Dátum: 2006.10.18 szerda, 15:46:00 »

Le is fényképeztem egyszer és fel is tettem ide valahova....sajnos a gépemen sem találom a fotókat..talán az otthonin van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9686 Dátum: 2006.10.18 szerda, 16:19:00 »

E-bay, Nagyautó, cromax és bármelyik Ford kereskedés.
Újra kell majd programozni, de abban tudunk segíteni, fölösleges kifizetni a szervíznek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9687 Dátum: 2006.10.18 szerda, 19:23:00 »

Srác!
A gépháztetőnek van két kis függőleges támasztéka és az szokott kopogó hangott hallatni, mivel a zsanér megereszkedik egy pár év után.  
Nekem Solymáron magyrázták ezt el, és rátettek egy szivacsdarabot arra a bütyökre egy gyorskötöző segítségével. Szerintem jobb lett. Próbáld ki!
Üdv,
Szendre,mi ez a kis támaszték,mert nekem is kopog a motorház tető felől vmi.Ez magán a tetőn van?Vagy hol?Nincs meg a kép sehol?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9688 Dátum: 2006.10.18 szerda, 22:01:00 »

Szendre,mi ez a kis támaszték,mert nekem is kopog a motorház tető felől vmi.Ez magán a tetőn van?Vagy hol?Nincs meg a kép sehol?
Megvannak a képek.
bütyök 1
 
bütyök 2
 
A gépháztető alsó felés a gázrugó mellett van.
A fényképen már a Ford Solymár által készített "megoldás" látható.  
De segít!
Üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9689 Dátum: 2006.10.18 szerda, 22:03:00 »

Megvannak a képek.
bütyök 1
 
bütyök 2
 
A gépháztető alsó felés a gázrugó mellett van.
A fényképen már a Ford Solymár által készített "megoldás" látható.  
De segít!
Üdv,
Igaz egy kicsit már megkopott..lassan cserélni kell.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9690 Dátum: 2006.10.18 szerda, 22:13:00 »

Igaz egy kicsit már megkopott..lassan cserélni kell.
Köszi,holnap kipróbálom
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9691 Dátum: 2006.10.18 szerda, 22:27:00 »

Hö-hö, én is pont így csináltam meg és nekem is pont így elnyírta 0 másodperc alatt. De tényleg nem kopog, úgyhogy a módszer működik.
Szerdnre, köszönöm így utólag is az ötletet!
Szerdnre=Szendre. Bocsánat!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9692 Dátum: 2006.10.18 szerda, 22:27:00 »

Megvannak a képek.
bütyök 1
 
bütyök 2
 
A gépháztető alsó felés a gázrugó mellett van.
A fényképen már a Ford Solymár által készített "megoldás" látható.  
De segít!
Üdv,
Hö-hö, én is pont így csináltam meg és nekem is pont így elnyírta 0 másodperc alatt. De tényleg nem kopog, úgyhogy a módszer működik.
Szerdnre, köszönöm így utólag is az ötletet!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9693 Dátum: 2006.10.19 csütörtök, 08:31:00 »

Srac,
 
Nem kell hozaferni. Zsirozd be a gepteto zsanerjait a csuklonal, illetve azon reszen, ahol lecsukva hozzaerhet a szelvedo elotti fekete takarolemezhez. Asszem en ezta Zealum cuccot fogom kiproszalni zajcsillapitasra. Allitolag ugyanaz, mint a lentebb emlitett ukran cucc, ami valojaban litvan
Jooval olcsobb, mint a Dynamat. Es szerintem annyival nem lehet rosszabb. aluminium bitumenes lap, aztan arra meg egy reteg szivacs szigetelo oszt jovan.
Bar igy sem lesz occso mulatsag...
Zacci és Szendre ˝noisekiller˝ urak: köszönöm a segítséget, sikerült megoldani a problémát
 
Annyira fenséges érzés tud lenni, amikor az ember megszüntet egy zörgést, vagy cicergést a kocsiban, hogy csak na!!!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9694 Dátum: 2006.10.19 csütörtök, 08:58:00 »

kene nyitni egy ilyen "zorgesek, zajcsillapitas" topicot...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9695 Dátum: 2006.10.19 csütörtök, 08:58:00 »

Srac,
 
Orulok, hogy megoldodott a zorges problema
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #9696 Dátum: 2006.10.19 csütörtök, 09:51:00 »

Hö-hö, én is pont így csináltam meg és nekem is pont így elnyírta 0 másodperc alatt. De tényleg nem kopog, úgyhogy a módszer működik.
Szerdnre, köszönöm így utólag is az ötletet!
Ne nekem...az ötlet az "made in Solymár". Tudnak valamit a srácok. A szélzajra ajánlott módszerüket viszont még nem próbáltam.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9697 Dátum: 2006.10.19 csütörtök, 09:52:00 »

Zacci és Szendre ˝noisekiller˝ urak: köszönöm a segítséget, sikerült megoldani a problémát
 
Annyira fenséges érzés tud lenni, amikor az ember megszüntet egy zörgést, vagy cicergést a kocsiban, hogy csak na!!!
Gratula!
És mi volt az? agéptető? Mi volt a hátsó zaj?
üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9698 Dátum: 2006.10.19 csütörtök, 09:57:00 »

Ne nekem...az ötlet az "made in Solymár". Tudnak valamit a srácok. A szélzajra ajánlott módszerüket viszont még nem próbáltam.
Pontosan mi ez a szélzajra ajánlott módszer? Kiváncsivá tettél Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9699 Dátum: 2006.10.19 csütörtök, 10:00:00 »

Gratula!
És mi volt az? agéptető? Mi volt a hátsó zaj?
üdv,
Konkrétan bezsíroztam ott a zsanér körüli részeket, valamint kiderült, hogy egy kis műanyag lapka nem volt megfelelően a helyére rögzítve. A lényeg, hogy az eddig stabilan ott cicergő tücsköt sikerült a másvilágra küldenem Smiley
 
A hátsó zajjal egyelőre nem foglalkoztam. Egyértelműen jobb oldalról jön, hátulról. Legutóbb ugyanilyen zajom volt mindkét oldalról, amit Solymáron a szervizben úgy szüntettek meg, hogy egy-egy vezetéket vagy csövet, vagy mit, lekötöttek a futóműnél, ami addig zörögni tudott. Vélhetően most az egyik ilyen rögzítés oldhatott ki.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 187 188 189 190 191 192 193 [194] 195 196 197 198 199 200 201 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.232 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.