Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:46:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 227 228 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21900879 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #11000 Dátum: 2007.01.23 kedd, 22:54:00 »

28ezer??? MKII-be 4!
Az nagyon  sok
Nemrég cseréltem , igaz 2003, 2.0 TDCI , de még 6 ezer sem volt a gyári termosztát.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #11001 Dátum: 2007.01.23 kedd, 22:57:00 »

Az nagyon  sok
Nemrég cseréltem , igaz 2003, 2.0 TDCI , de még 6 ezer sem volt a gyári termosztát.
Bocsánat megnéztem, tényleg ilyen drága!
I Love TDCI  
még egy jó pont a dízelnek!
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11002 Dátum: 2007.01.23 kedd, 22:58:00 »

Igen 28e, nem írtam el.
Aztaaa! Vajon miben lehet más? Nem semmi!
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #11003 Dátum: 2007.01.23 kedd, 23:01:00 »

A szokásos termosztát egy tányér a mozgató mechanizmussal, rugóval. Itt viszont be van építve egy bonyolult műanyag idomba, amire két cső megy, valamint a szivattyú. Ezen kívül benne van az elektromos fűtés is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11004 Dátum: 2007.01.24 szerda, 00:21:00 »

A szokásos termosztát egy tányér a mozgató mechanizmussal, rugóval. Itt viszont be van építve egy bonyolult műanyag idomba, amire két cső megy, valamint a szivattyú. Ezen kívül benne van az elektromos fűtés is.
Még jó,hogy nem hűtővel és vízpumpával együtt kell megvenni 1 termosztátotAzért ezek az autógyárak se semmik.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11005 Dátum: 2007.01.24 szerda, 09:47:00 »

Mondeo III hűtés probléma, tanulsággal.
 
2003-as 1.8-as 60e km autómban arra figyeltem fel, hogy amikor 20 km városi menet után megy a ventillátor. (a motor leállításakor lehet jól hallani). OBD lekérdezővel, késöbb a műszerfalon kijelezve látszott, hogy a hűtővizet 110 fokosnak méri. Érdekes, hogy a műszerfali hőmérő 60 foknál beáll középre és 110 fokig meg sem moccan. Azt gondoltam, hogy a hőmérő romlott el, kicseréltem,(3e Ft) a jelenség nem változott. Ezután a termosztát következett (ami 28e Ft), a hűtővíz most nem megy 102 fok fölé, a ventillátor nem indul el. A termosztátra 98 fok van írva, és a motorvezérlő is tudja fűteni (kinyitni).
A tanulság az, hogy a műszerfali hőmérő dísznek van csak, a valósáról kevés információt ad, a hűtési problémáról csak szélsőséges esetben ad jelzést.
 
Sz.G.
szg,
 
En ugy tudom, hogy a fedelzeti altal kiirt es a muszer altal mutatott hofok nem 1 es ugyanazt meri/mutatja. Pontosabban a mutatos muszer a vizhofokot (ECT-hutofolyadek))mutatja, mig a fedelzeti diag modban a CHT(hengerfej homerseklet) erzekelotol kapott jelet irja ki. Es az normalis, ha diag modban 100+fokot ir. Ezert szerintem nem feltetlenul kellett volna cserelni a termosztatot. Persze ha konkretan megmerted a vizhofokot, es az a normalistol magasabb erteket mutatott akkor ok. Persze nyilvan nem 1bites a termosztat, tehat vagy mukodik vagy nem. Szep fokozatosan xarik be, de inkabb nyitva marad, mintsem zarna...Persze ez azert nem 100%, de altalanossagban ez a jelemzobb.
Termosztatot sajna csak hazzal 1ut lehet cserezni, ezert ilyen draga...
Tehat osszesegeben azt kell mondjam, hogy szerintem picit rossz vot a megkozelites es nem volt semmi baja a gepnek, azon kivul, hogy picit el volt faradva a termosztat.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11006 Dátum: 2007.01.24 szerda, 10:44:00 »

szg,
 
En ugy tudom, hogy a fedelzeti altal kiirt es a muszer altal mutatott hofok nem 1 es ugyanazt meri/mutatja. Pontosabban a mutatos muszer a vizhofokot (ECT-hutofolyadek))mutatja, mig a fedelzeti diag modban a CHT(hengerfej homerseklet) erzekelotol kapott jelet irja ki. Es az normalis, ha diag modban 100+fokot ir. Ezert szerintem nem feltetlenul kellett volna cserelni a termosztatot. Persze ha konkretan megmerted a vizhofokot, es az a normalistol magasabb erteket mutatott akkor ok. Persze nyilvan nem 1bites a termosztat, tehat vagy mukodik vagy nem. Szep fokozatosan xarik be, de inkabb nyitva marad, mintsem zarna...Persze ez azert nem 100%, de altalanossagban ez a jelemzobb.
Termosztatot sajna csak hazzal 1ut lehet cserezni, ezert ilyen draga...
Tehat osszesegeben azt kell mondjam, hogy szerintem picit rossz vot a megkozelites es nem volt semmi baja a gepnek, azon kivul, hogy picit el volt faradva a termosztat.
Nem azért kezdtem el vele foglalkozni, mert sokat mutatott a műszer. (egyébként tényleg vízhőfokot mér és hengerfejet ír ki)
A hiba az volt, hogy ment a ventillátor sőt időnként második fokozatba kapcsolt, ami már menet közben is behallatszik, miközben a hűtő hideg volt.
A termosztát forrásban lévő vízben sem mozdult meg.
Igazából az egészet azért írtam le, mert szerintem nem sokan tudják, hogy a műszerfali műszer gondosan elfedi a termosztát (hűtésrendszer) hibát, az autó meg télen zárt termosztáttal is elvan. A műszer 60 fokos víznél már középen van és csak akkor indul meg felfele, amikor a ventillátor 2.fokazata mellett is melegszik a víz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11007 Dátum: 2007.01.24 szerda, 11:07:00 »

Sziasztok!
 
Van esély rá szerintetek hogy az MKII-es gyári tetőcsomagtartómat fel tudom szerelni MKIII-ra amit most fogok venni? Mind a két mondi 5 ajtós, az újabb 2004 januári. A csomagtaró két-két csavarral illeszkedik a karosszériához az ajtó tömítések alatt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11008 Dátum: 2007.01.24 szerda, 11:20:00 »

Nem azért kezdtem el vele foglalkozni, mert sokat mutatott a műszer. (egyébként tényleg vízhőfokot mér és hengerfejet ír ki)
A hiba az volt, hogy ment a ventillátor sőt időnként második fokozatba kapcsolt, ami már menet közben is behallatszik, miközben a hűtő hideg volt.
A termosztát forrásban lévő vízben sem mozdult meg.
Igazából az egészet azért írtam le, mert szerintem nem sokan tudják, hogy a műszerfali műszer gondosan elfedi a termosztát (hűtésrendszer) hibát, az autó meg télen zárt termosztáttal is elvan. A műszer 60 fokos víznél már középen van és csak akkor indul meg felfele, amikor a ventillátor 2.fokazata mellett is melegszik a víz
Én a helyedben egyáltalán nem lennék nyugodt. Az, hogy a két hőfok nem egyezik, egyáltalán nem zárja ki azt, hogy MINDKÉT érték jó! Hogy lehet ez? Hát hogy rossz a vízpumpád!!! Ha a termosztát rossz, akkor az lenne a szimptóma, hogy nem tud bemelegedni a motor! Én most is megnézném, mi a helyzet! Ha a vízpumpa a gyengusz, az produkálhat ilyen szimptómákat, és emiatt meg is főzheted a motort!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11009 Dátum: 2007.01.24 szerda, 11:36:00 »

Jelenség: a kézifék kar pár napja nagyon könnyen jár, teljesen fel kell húzni, hogy valamit fogjon.
 
Kérdések: ilyenkor meglazul, elállítódik a bowden? hogyan orvosolható? szervizben feszítenek rajta?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11010 Dátum: 2007.01.24 szerda, 11:55:00 »

Jelenség: a kézifék kar pár napja nagyon könnyen jár, teljesen fel kell húzni, hogy valamit fogjon.
 
Kérdések: ilyenkor meglazul, elállítódik a bowden? hogyan orvosolható? szervizben feszítenek rajta?
Fékbetétek milyen állapotban vannak?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11011 Dátum: 2007.01.24 szerda, 11:56:00 »

Sziasztok!
 
Van esély rá szerintetek hogy az MKII-es gyári tetőcsomagtartómat fel tudom szerelni MKIII-ra amit most fogok venni? Mind a két mondi 5 ajtós, az újabb 2004 januári. A csomagtaró két-két csavarral illeszkedik a karosszériához az ajtó tömítések alatt.
Nem lehet felrakni.Sad(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11012 Dátum: 2007.01.24 szerda, 12:53:00 »

Fékbetétek milyen állapotban vannak?
Körülbelül fél éve lettek cserélve a betétek, a tárcsák akkor még nem voltak csereérettek.
 
(halihó ms02, ezer éve nem dumáltunk, nem voltál a mostani minitalin )
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11013 Dátum: 2007.01.24 szerda, 13:25:00 »

szg,
 
Ha masodik fokozatba kapcsol, de a huto hideg, akkor ott baj van, es nem a termosztattal, hanem ahogy Angel irta, a vizszallitassal.
De ha ez volt a hibajelenseg, akkor miert csereltel termosztatot ? A termosztat altalaban inkabb nyit mint zar.
 
"A termosztát forrásban lévő vízben sem mozdult meg. "
Ezt hogy tudtad ellenorizni ? Marmint hogy nem nyitott ? Es honnan tudod hogy fort a viz ?
Ha a pumpa nem kepes szallitani a vizet, akkor a termosztat sem nyit, hisz el sem er odaig a forro viz. A rendszer ugyan erzekeli, hogy gond van, es felkapcsolja maxra a ventit, de az sem er ilyenkor semmit, mivel csak a hutoben ragadt vizet huti.  
"Igazából az egészet azért írtam le, mert szerintem nem sokan tudják, hogy a műszerfali műszer gondosan elfedi a termosztát (hűtésrendszer) hibát,"
 
A termosztat hibat nem fedi el, de ha xar a vizpumpa, azzal a termosztat sem tud mit kezdeni. Azert gondolom lehet meg valamennyi szallitasi kapacitasa, mert asszem van egy a venti bekapcsolasaert felelos hofok jelado a hutoben van. Vagy ecceruen azert kapcsol be, mert tul magas volt a CHT ertek. De mivel a muszer a hutofolyadek homersekletet meri, igy az meg lehet akar normalis erteken is.
En elso korben megmeretnem a huto nyomast. Abbol  jo esellyel kiderul, ha xar a pumpa. Kov. korben megviszgaltatnam a kiegyenlito tartaj nyomashatarolo kupakjat, mert ha a xar, akkor elmegy a nyomas, ebbol kifolyolag felforhat a viz. Jah es persze a folyadekszintet is erdemes ellenorizni es egy legtelenites sem arthat.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11014 Dátum: 2007.01.24 szerda, 13:53:00 »

szg,
 
Ha masodik fokozatba kapcsol, de a huto hideg, akkor ott baj van, es nem a termosztattal, hanem ahogy Angel irta, a vizszallitassal.
De ha ez volt a hibajelenseg, akkor miert csereltel termosztatot ? A termosztat altalaban inkabb nyit mint zar.
 
"A termosztát forrásban lévő vízben sem mozdult meg. "
Ezt hogy tudtad ellenorizni ? Marmint hogy nem nyitott ? Es honnan tudod hogy fort a viz ?
Ha a pumpa nem kepes szallitani a vizet, akkor a termosztat sem nyit, hisz el sem er odaig a forro viz. A rendszer ugyan erzekeli, hogy gond van, es felkapcsolja maxra a ventit, de az sem er ilyenkor semmit, mivel csak a hutoben ragadt vizet huti.  
"Igazából az egészet azért írtam le, mert szerintem nem sokan tudják, hogy a műszerfali műszer gondosan elfedi a termosztát (hűtésrendszer) hibát,"
 
A termosztat hibat nem fedi el, de ha xar a vizpumpa, azzal a termosztat sem tud mit kezdeni. Azert gondolom lehet meg valamennyi szallitasi kapacitasa, mert asszem van egy a venti bekapcsolasaert felelos hofok jelado a hutoben van. Vagy ecceruen azert kapcsol be, mert tul magas volt a CHT ertek. De mivel a muszer a hutofolyadek homersekletet meri, igy az meg lehet akar normalis erteken is.
En elso korben megmeretnem a huto nyomast. Abbol  jo esellyel kiderul, ha xar a pumpa. Kov. korben megviszgaltatnam a kiegyenlito tartaj nyomashatarolo kupakjat, mert ha a xar, akkor elmegy a nyomas, ebbol kifolyolag felforhat a viz. Jah es persze a folyadekszintet is erdemes ellenorizni es egy legtelenites sem arthat.
Tehát szerintem is: ahol a műszer méri, ott lehet, hogfy nem meleg, ahol a szgép méri, ott meg igen.
 
Ha rám hallgatsz, elviszed egy normális szerelőhöz, de ami a fontos: így ne nagyon mászkálj, ha nem akarod meggenerálozni a motort (nem is lehet). Vagy legalábbis a fejjel vacakolni.
 
A hűtőrendszer viszonylag egyszerűen működik. Le lehet tesztelni mindenféle szerszám, műszer és különösebb szaktudás nélkül.
 
Beröffented a hideg autót. A motor jár (praclira vigyázni), a műszer hideget mutat, a hűtő hideg. A motor melegszik, a műszer mutatja, a hűtő hideg. Eléri kb a közepét, még mindig hideg a hűtő, majd kb a közepénél elkezd a hűtő melegedni, kinyitott a termosztát. A mutató kb még mindig a közepét mutatja. Járatod az autót tovább, majd egy kicsit feljebb megy a műszer - de még mindig a közepénél van - majd bekapcsol a ventillátor, visszahűti a hűtőt, a mutató kb a közepére esik. Itt már a hűtő végig meleg (hacsak nincs nagyon hideg), a termosztát végig nyitva van, és a ventillátor ki-be kapcsolgat.
Ennyi a metódus, ha nem ilyen, baj van.
Ha a termosztát rossz, az általában nyitva marad, azaz előbb (vagy rögtön) elkezdi melegíteni a hűtőt, ezt úgy veszed észre, hogy menet közben visszahűl a motor, ha a városban, lassan araszolsz, akkor meg ismét felmelegszik.
Ha a vízpumpa rossz, vagy kicsi a szállítása, akkor olyan van, hogy a hűtő hideg, mégis megy a ventillátor, vagy ha a fűtést bekapcsolod, hirtelen visszaesik a vízhőfok.
 
Ez nem játék, ha a hűtés nem jó, azt azonnal meg kell csinálni, addig viszont nem mászkálni. Ez a fék, kormány kategóriája.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11015 Dátum: 2007.01.24 szerda, 13:58:00 »

Lassan enis csereltetni fogom a vizpumpat biztos ami biztos alapon...Elvegre mar 175e van benne...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11016 Dátum: 2007.01.24 szerda, 14:49:00 »

Tehát szerintem is: ahol a műszer méri, ott lehet, hogfy nem meleg, ahol a szgép méri, ott meg igen.
 
Ha rám hallgatsz, elviszed egy normális szerelőhöz, de ami a fontos: így ne nagyon mászkálj, ha nem akarod meggenerálozni a motort (nem is lehet). Vagy legalábbis a fejjel vacakolni.
 
A hűtőrendszer viszonylag egyszerűen működik. Le lehet tesztelni mindenféle szerszám, műszer és különösebb szaktudás nélkül.
 
Beröffented a hideg autót. A motor jár (praclira vigyázni), a műszer hideget mutat, a hűtő hideg. A motor melegszik, a műszer mutatja, a hűtő hideg. Eléri kb a közepét, még mindig hideg a hűtő, majd kb a közepénél elkezd a hűtő melegedni, kinyitott a termosztát. A mutató kb még mindig a közepét mutatja. Járatod az autót tovább, majd egy kicsit feljebb megy a műszer - de még mindig a közepénél van - majd bekapcsol a ventillátor, visszahűti a hűtőt, a mutató kb a közepére esik. Itt már a hűtő végig meleg (hacsak nincs nagyon hideg), a termosztát végig nyitva van, és a ventillátor ki-be kapcsolgat.
Ennyi a metódus, ha nem ilyen, baj van.
Ha a termosztát rossz, az általában nyitva marad, azaz előbb (vagy rögtön) elkezdi melegíteni a hűtőt, ezt úgy veszed észre, hogy menet közben visszahűl a motor, ha a városban, lassan araszolsz, akkor meg ismét felmelegszik.
Ha a vízpumpa rossz, vagy kicsi a szállítása, akkor olyan van, hogy a hűtő hideg, mégis megy a ventillátor, vagy ha a fűtést bekapcsolod, hirtelen visszaesik a vízhőfok.
 
Ez nem játék, ha a hűtés nem jó, azt azonnal meg kell csinálni, addig viszont nem mászkálni. Ez a fék, kormány kategóriája.
Miert nem lehet a motort generalozni?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11017 Dátum: 2007.01.24 szerda, 16:08:00 »

Miert nem lehet a motort generalozni?
Elég precíz szerkó, a kisipar ezt nem tudja jól megcsinálni. Fűzött blokk a megoldás
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11018 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 01:59:00 »

Elég precíz szerkó, a kisipar ezt nem tudja jól megcsinálni. Fűzött blokk a megoldás
Ja, csak az nem olyan occsó. Nemtom dízelhez mennyi, V6-hoz állítólag olyan 700K körül van.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11019 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 09:09:00 »

Ja, csak az nem olyan occsó. Nemtom dízelhez mennyi, V6-hoz állítólag olyan 700K körül van.
Ennek a töredéke.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11020 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 13:20:00 »

Sziasztok!
 
Újabban a távírányítom csak minden 10-20-ra nyit zár (MK3).Meg a központi zár is magától lezár vagy később nyit ki! Megoldás esetleg? Kulcs a rossz ?Elemet cseréltem, de alég kopottnak néz ki az elem érzékelője is!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11021 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 13:31:00 »

Sziasztok!
 
Újabban a távírányítom csak minden 10-20-ra nyit zár (MK3).Meg a központi zár is magától lezár vagy később nyit ki! Megoldás esetleg? Kulcs a rossz ?Elemet cseréltem, de alég kopottnak néz ki az elem érzékelője is!
Kódold újra a távirányítót(kulcsot).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11022 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 19:01:00 »

Nálatok mennyire jellemző, hogy AUTO módban csak lábra fújja a levegőt a fűtés? Még üzemmeleg motornál se kapok semmi meleget az arcomba, ez szándékos?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11023 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 19:06:00 »

Nálatok mennyire jellemző, hogy AUTO módban csak lábra fújja a levegőt a fűtés? Még üzemmeleg motornál se kapok semmi meleget az arcomba, ez szándékos?
Igen,AUTO üzemmódban a vezérlő elv,hogy "meleg láb,hideg fej".
Ha szükséges kapcsolj egyedi beállitásra.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11024 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 19:58:00 »

Mivel a meleg felfele szal, igy logikus, hogy a labra fujjon, igy viszonylag egyenletes lesz a belter homerseklete.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11025 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 20:07:00 »

Mivel a meleg felfele szal, igy logikus, hogy a labra fujjon, igy viszonylag egyenletes lesz a belter homerseklete.
Akkor megnyugodtam, hogy semmi baja az ótómnak!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11026 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 20:09:00 »

Igen,AUTO üzemmódban a vezérlő elv,hogy "meleg láb,hideg fej".
Ha szükséges kapcsolj egyedi beállitásra.
Zsoel, amúgy megtudhatom, hogy miért szándékozol eladni azt a gyönyörű járgányt? Láttam a "hasnyálon" a hirdetésed...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11027 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 20:13:00 »

nuh, ma kicsereltem az index kapcsolomat. 7k-ert sikerult hoza jutnom. Mar ertem miert ment tonkre. Made in spain
Nemis tudtam, hogy lehet pislantani a refivel Miota megvan a verda csak ugy sikerult villantanom, hogy bekapcs, aztan kikapcs. Lehet, hogy a regi kapcsolo meg picit maskent mukodott es ezaz uj mar okosabb
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11028 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 20:23:00 »

Zsoel, amúgy megtudhatom, hogy miért szándékozol eladni azt a gyönyörű járgányt? Láttam a "hasnyálon" a hirdetésed...
Túl sok a szabadideje...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11029 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 20:24:00 »

Mivel a meleg felfele szal, igy logikus, hogy a labra fujjon, igy viszonylag egyenletes lesz a belter homerseklete.
Nem ez az oka.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11030 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 21:13:00 »

Angel,
 
jah, valceg az en regim mar ki vot kopva, ez meg uj meg szep meg minden...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11031 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 21:32:00 »

Angel,
 
jah, valceg az en regim mar ki vot kopva, ez meg uj meg szep meg minden...
1156
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11032 Dátum: 2007.01.26 péntek, 08:30:00 »

Angel,
 
jah, beneztem...Nah, es akkor mijazoka ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11033 Dátum: 2007.01.26 péntek, 08:45:00 »

klubb társak bwy mondihoz( tehát kombi) nincs véletlenül valakinek egy garnitura ültető rugója,vagy honnan tudnék ilyet normális áron venni?Huh?Huh?Huh??? a válaszotokat előre is kössszzzz
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11034 Dátum: 2007.01.26 péntek, 08:46:00 »

Van ezaz indulasnal gyenge nyomatek es alapjaraton morgo, remego motor, neha kis csuklassal koritett problemam. Gondoltam egy eletem egy halalom, en biza a gyujtotrafot kibanyaszom...Szal tegnap kicsereltem egy vadi uj gyari gyujtotrafora. Tapasztalatom a kovetkezo:
 
Ugy tunik az alapjarati csuklas megszunt. Ez jau...A morgas viszont nem mult el, igy alapjaraton meleg mocinal (kb. 850ford/perc) meg mindig morgos a moci, es a kormanyon erezni a remegest, ami szerintem meg mindig nem normalis jelenseg. Az alapjaratrol indulas sem javult 8( Ami viszont mindenkeppen pozitiv, hogy  eddig olyan 100km/h kornyeken elegge nyomatekszegenynek ereztem a verdat. Konkretan 100-ig egesz jol huzot, de aztan azon a kornyeken mintha kifogyott volna a szufla, es eleg gyengecsken gyorsult, de aztan olya 120 kornyeken megint erore kapott. Nah, eza jelenseg totalisan megszunt ! Nagyon szepen es egyenletesen huz es egyaltalan nem tunik el az ereje 100kornyeken. Ami fura, hogy a verda egyaltalan nem rangatott, csak szimplan gyengen ment abban a tartomanyban. Ez egy laikus szamara, es osszehasonlitasi alap hijjan totalisan normalisnak tunhet, mert jelenseg nem utalt arra, hogy a trafo esetlegesen gyengelkedik. Szal vegulis volt ertelme a cserenek, mert most egyenletesen szepen huz, es tapasztalatnak sem utolso...Nagyon erdekes hogy egy trafo ily modon befolyasolja a teljesitmenyt.
Kerdes: Trafo csere utan erdemes ujratanittatni a verdat ? Tehat aksi saru le, fel muvelet szukseges ?
Es mitol lehet az, hogy alapjaraton ugy remeg a moci ? gyertyak, kabelek, es most mar a trafo is vadi uj. Esetleg a befecskendezo szelepekkel lehet gond ? Vagy tan a gyengelkedo trafo miatt bekopkodte a gyartyakat ? A morgos jelenseg nyaron jott elo, mikor horvatorszagbol jottunk hazafele. Mar akkoris furcsa volt, hogy 100 kornyeken picit erotlen a gep, de azt hittem ez azert van, mert 4 szemely+csomagok. Lehet a hosszu ut es a nagy sebessegnel esetlegesen gyenge szikra megartott a gyertyaknak ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11035 Dátum: 2007.01.26 péntek, 08:49:00 »

jah, es hazafele gyuvet kimaradt a gyujtas a 2-es, 4-es hengerben. Ez kb. masnap derult ki, mikro vik radobta a wds-t. Lehet, hogy a trafo miatt hagyott ki a gyujta
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11036 Dátum: 2007.01.26 péntek, 09:08:00 »

Kene nemi tanacs a kovetkezore:
 
Reggel beallt a fagy. ok, semmi gond, verda beroffent, futunk mint allat. Elindulok es erzem, hogy mintha valami nem stimmelne. Utcabol kifordulva leveszem a gazrol a labam, kuplung be hogy guruljon a vas, de a vas nem akart gurulni, hanem eleg gyorsan megallt. Mintha megszorult volna a fek ! Konkretan lehetett erezni, hogy nem gurul a verda a tehetetlenseg miatt, hanem erezhetoen lassul. En altalaban hasznalom a kezifeket, mert nem szeretem 1-ben hagyni. Nah, ilyenkor mi a teendo ? Nyomogattam a feket, hogy ha esetleg megszorult, akkor kiengedjen, igy nemi gurulas utan (kb. 200meter) mar nem fekezodott magatol a kicsike. Mit kene ilyenkor csinalni ? Szokjak le a kezifekes parkolasrol ? Kesobb probalgattam a feket, neha behuztam a kezifeket is, de nem ereztem fekero csokkenest, szal a betetek elol hatul nem egtek meg, de legalabbis meg jol fognak. Mondjuk nem volt aza satufek jelenseg, csak ugy erezhetoen lassult a verda, es ha raboktem a fekpedalra, akkor erezni lehetett, hogy na most akkor tenyleg fekezem a gepet. Tanacsokat varok...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11037 Dátum: 2007.01.26 péntek, 09:10:00 »

Ha begurulok szervozbe, akkor ott ki tudjak pucolni a fekeket ? Vagy egy ilyen pucolas nem er semmi
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11038 Dátum: 2007.01.26 péntek, 12:44:00 »

Kene nemi tanacs a kovetkezore:
 
Reggel beallt a fagy. ok, semmi gond, verda beroffent, futunk mint allat. Elindulok es erzem, hogy mintha valami nem stimmelne. Utcabol kifordulva leveszem a gazrol a labam, kuplung be hogy guruljon a vas, de a vas nem akart gurulni, hanem eleg gyorsan megallt. Mintha megszorult volna a fek ! Konkretan lehetett erezni, hogy nem gurul a verda a tehetetlenseg miatt, hanem erezhetoen lassul. En altalaban hasznalom a kezifeket, mert nem szeretem 1-ben hagyni. Nah, ilyenkor mi a teendo ? Nyomogattam a feket, hogy ha esetleg megszorult, akkor kiengedjen, igy nemi gurulas utan (kb. 200meter) mar nem fekezodott magatol a kicsike. Mit kene ilyenkor csinalni ? Szokjak le a kezifekes parkolasrol ? Kesobb probalgattam a feket, neha behuztam a kezifeket is, de nem ereztem fekero csokkenest, szal a betetek elol hatul nem egtek meg, de legalabbis meg jol fognak. Mondjuk nem volt aza satufek jelenseg, csak ugy erezhetoen lassult a verda, es ha raboktem a fekpedalra, akkor erezni lehetett, hogy na most akkor tenyleg fekezem a gepet. Tanacsokat varok...
Nekem 8 év alatt egyszer fagyott csak be, az is az MK1 hátsó dobfékje volt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11039 Dátum: 2007.01.26 péntek, 12:45:00 »

Scratch,
 
ahum...Azert erdekes, hogy nem volt aza -20fok es megis...Lehet ki kene pucoltatnom a fekeket...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11040 Dátum: 2007.01.26 péntek, 13:07:00 »

Akkor szokott ragadni ha már kopottak a hátsó betétek, vagy rohad a kengyel azon része ahol csúszik a betét füle, vagy maga a bowdenben fagy meg a pára, víz. E 3 közül Vlamelyik.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11041 Dátum: 2007.01.26 péntek, 13:09:00 »

agostonb,
 
ahum, koszi ! Ha meg 1x elogyun a jelenseg, akkor viszem a gyali mesterhez egy tisztito kurara, de legkesobb az idoszakos szerviz alkalmaval. A betetek meg asszem birjak. Kopottak ugyan, de nem annyira...
Naplózva

blah blah blah
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #11042 Dátum: 2007.01.26 péntek, 13:23:00 »

tegnap lattam az istenhegyi elejen egy gyongyosi szervizes feher mkIII-t, azt hiszem 118 volt a rendszam vege...
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11043 Dátum: 2007.01.26 péntek, 13:51:00 »

Akkor szokott ragadni ha már kopottak a hátsó betétek, vagy rohad a kengyel azon része ahol csúszik a betét füle, vagy maga a bowdenben fagy meg a pára, víz. E 3 közül Vlamelyik.
Vagy a kötél szőrös.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11044 Dátum: 2007.01.26 péntek, 17:24:00 »

tegnap lattam az istenhegyi elejen egy gyongyosi szervizes feher mkIII-t, azt hiszem 118 volt a rendszam vege...
Na azért a gyöngyösi részleget nem merném szervíznek titulálni!!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11045 Dátum: 2007.01.26 péntek, 18:29:00 »

klubb társak bwy mondihoz( tehát kombi) nincs véletlenül valakinek egy garnitura ültető rugója,vagy honnan tudnék ilyet normális áron venni?Huh?Huh?Huh??? a válaszotokat előre is kössszzzz
Itt próbálkozz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11046 Dátum: 2007.01.26 péntek, 19:13:00 »

Lenne egy aprócska problémám.
Az ülésfűtés kapcsolója mellett lévő pohártartóm beragad.Benyomom és beszorul,nem akar kijönni.Rácsapok oldalról a középkonzolra akkor kiugrik szintbe ahogy lennie kell.Már kivettem a rádiót a helyéről de nem igazán látom hogy lehet kiszedni,hogy megnézzem mi a gondja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11047 Dátum: 2007.01.26 péntek, 21:20:00 »

Lenne egy aprócska problémám.
Az ülésfűtés kapcsolója mellett lévő pohártartóm beragad.Benyomom és beszorul,nem akar kijönni.Rácsapok oldalról a középkonzolra akkor kiugrik szintbe ahogy lennie kell.Már kivettem a rádiót a helyéről de nem igazán látom hogy lehet kiszedni,hogy megnézzem mi a gondja.
ki lehet szedni de nem egyszerű mert belülről van csavarozva! próbálj wd-40-es kezelést alkalmazni!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11048 Dátum: 2007.01.26 péntek, 21:46:00 »

Scratch,
 
ahum...Azert erdekes, hogy nem volt aza -20fok es megis...Lehet ki kene pucoltatnom a fekeket...
Hát igen, ez furcsa...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #11049 Dátum: 2007.01.27 szombat, 14:23:00 »

Sziasztok!
 
Arra lennék kíváncsi, hogy ezekben a Mondeokban a fedélzeti számítógéppel pontosan miket lehet megtudni? A tudása függ a felszereltségi szinttől? (Én most egy trend felszereltséget néztem ki.)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 [221] 222 223 224 225 226 227 228 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.