Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 19:37:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 237 238 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21475184 alkalommal)
Petya és 164 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #11500 Dátum: 2007.02.28 szerda, 17:17:00 »

Sziasztok! Ha valaki tud kérem segítsen!Mennyiért lehet kézifékbowdent venni és hol? Jól tudom, h kettő kell? nehéz kicserélni? Köszi!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11501 Dátum: 2007.02.28 szerda, 17:54:00 »

Angel,
 
Megneztem mar ezta kotel dolgot, es ha tele fujnam olajjal, akkor sem lenne gond a fekkel. Nem megy be a fekbe az olaj. Ma begurulok szervizbe es megkerem, hogy emeljek fel a verdat, es akasszak ki a kotelet. Igy rogton kiderul, hogy maga a szerkezet szorul, vagy a kotel. Hetvegen megbutykoltem csavarhuzoval, igy nem er hozza a betet a tarcsahoz, es nem huzom be a kezifeket, bar nagyon szokatlan...Ma reggel mikor beertem a meloba langyos volt a tarcsa, ami jot jelent. Tehat nem maga a fek szerkezet szorult.
Szia! Nekem ugyanilyen problémám van, a jobb hátsó kézifékbowdent nem bírja a rugó visszahúzni. Befújtam járattam nem sok eredménnyel.Ki akartam szerelni hogy normálisan megkenjem, de úgy tűnik hogy a kipuffogó rendszert is meg kell bontani mert nem lehet hozzáférni, őrület! Érdekelne hol tartasz az ügyben, én most kézifék nélkül járok egyelőre.Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11502 Dátum: 2007.02.28 szerda, 17:58:00 »

Köszi Zsoel, de nem kigyullad, és ég, hanem villog. Az nem különbség? Persze megyek szervízbe, csak gondoltam hátha valaki belefutott már ilyenbe
Az izzításjelző valóban villog,ezzel is drasztikusan hivja fel a figyelmet a problémára.
Nekem az előző mondeom csinálta azt,hogy előzéskor kövér gázadás,mire csak ugy villog az izzításjelző,kocsi erőtlenné vált.Éppen elgurultam egy parkolóba,gyujtás levesz.1-2 embernek telefon,gyujtás vissza,kocsi tökéletes.Szervizben kiolvasták,hogy a gázpedál jeladója kontakthibát jelzett.Hibakódot törölték,és kész.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11503 Dátum: 2007.02.28 szerda, 18:39:00 »

Fero,
 
baaaz, nem mondod, hogy neked is a jobb oldali bowden szorult meg ? Nekem minap e miatt egett le a fekem, meg meg kitugyya. Jah, igen, enis.
Ma kaptam meg a 2db bowdent, meg egy komplett fekbetetet. Uuutalok kezifek nelkul parkolni. Annyira hozzaszoktam a kezifekes parkolashoz, hogy most inditasnal erosen kell koncentralnom, hogy ne ugrasszam a verdat a betonfalnak.
Total stresszes igy az elet
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11504 Dátum: 2007.02.28 szerda, 18:43:00 »

wofer,
 
Gyertya, kabelek trafo. Tovabba megneznem a szivosort es a MAF vagy MAP szenzort attol fuggoen hogy eppen melliket raktak a verdaba. Lendkerektol elvileg nem tud rangatni.
1800-as fordulat...hmmm...lehet akkor nyitnak az orvenylapok ? Vagyis nyitnanak, ha mukodnenek...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11505 Dátum: 2007.02.28 szerda, 21:01:00 »

Srácok!
 
A kormány köllöin az ezüst színü műanyag kopásával lehet kezdeni valamit? Mert marhára idegesít! Csak azt nem értem ,hogy a bőrborítás a kormányon teljesen egészséges! Nem fényes kicsit se kopott!
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #11506 Dátum: 2007.02.28 szerda, 22:23:00 »

Srácok!
 
A kormány köllöin az ezüst színü műanyag kopásával lehet kezdeni valamit? Mert marhára idegesít! Csak azt nem értem ,hogy a bőrborítás a kormányon teljesen egészséges! Nem fényes kicsit se kopott!
pl kályhaezüst?
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #11507 Dátum: 2007.02.28 szerda, 22:24:00 »

Srácok!
 
A kormány köllöin az ezüst színü műanyag kopásával lehet kezdeni valamit? Mert marhára idegesít! Csak azt nem értem ,hogy a bőrborítás a kormányon teljesen egészséges! Nem fényes kicsit se kopott!
Komolyra fordítva nem tudom, de szerintem ezek külön lapkák, akkor pedig biztos lehet külön is venni.
De nem tudom , csak gondolom.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Vendég
« Új hozzászólás #11508 Dátum: 2007.02.28 szerda, 22:27:00 »

Srácok!
 
A kormány köllöin az ezüst színü műanyag kopásával lehet kezdeni valamit? Mert marhára idegesít! Csak azt nem értem ,hogy a bőrborítás a kormányon teljesen egészséges! Nem fényes kicsit se kopott!
Pl az enyém is, gondolom a nagy ujjunk fogás közben csiszolja le . Nincs ötlet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11509 Dátum: 2007.02.28 szerda, 22:32:00 »

Kérdem kicsit bizonytalanul és félve szerintetek nem túl sok bibi van ezekkel a gépcsodákkal?
Csak itt a fórumon is mindig valakinek van valami gondja, vagy ez természetes?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11510 Dátum: 2007.02.28 szerda, 22:39:00 »

Kérdem kicsit bizonytalanul és félve szerintetek nem túl sok bibi van ezekkel a gépcsodákkal?
Csak itt a fórumon is mindig valakinek van valami gondja, vagy ez természetes?
Itt nagyon sok használtan vett, sok km-t futott gép van. Ráadásul ide az ír be, akinek baja van. Akinek nincs, az meg tanácsot ad.
Csak ezt olvasva tényleg úgy tűnik, hogy mindig baj van. Dehát ez az oldal erre szolgál.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11511 Dátum: 2007.02.28 szerda, 22:46:00 »

Itt nagyon sok használtan vett, sok km-t futott gép van. Ráadásul ide az ír be, akinek baja van. Akinek nincs, az meg tanácsot ad.
Csak ezt olvasva tényleg úgy tűnik, hogy mindig baj van. Dehát ez az oldal erre szolgál.
Jó, jó csak kicsit hazabeszéltem,mert már az enyémmel is voltak gondok(meg vannak is), igaz mint írod km is van benne.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11512 Dátum: 2007.02.28 szerda, 23:11:00 »

beeq,
 
Oszinten ? De igen. Bar teny, hogy ammelik verdan elojott 1-2hiba, abban eleg sok a km. Sajna fogyasztoi tarsadalomban elunk 8( Nameg egy off buzukinal is elogyun par dolog 150-200e km-nel...
Bratyom off lianajaban valami 5xe km volt es mar kezdett szorulni a valto.
 
De ha megfigyeled, altalaban kopo alkatreszek mennek tonkre. Vagyis kopnak el, ugy mint kuplung, bowden, porlaszto csucs stb. najo, vannak azert kivetelek, mint pl. szivosor, de ez relative keves, nameg alapvetoen tipushiba. De ez utobbi kategoriabol nem sok van. Meg tudnam szamolni...oo izeee mind a 45 labujjamon  
Naplózva

blah blah blah
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #11513 Dátum: 2007.02.28 szerda, 23:12:00 »

Srácok!
 
A kormány köllöin az ezüst színü műanyag kopásával lehet kezdeni valamit? Mert marhára idegesít! Csak azt nem értem ,hogy a bőrborítás a kormányon teljesen egészséges! Nem fényes kicsit se kopott!
nézegettem a Microcatot, de nem hozza külön, akkor lehet, hogy rosszul gondoltam
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11514 Dátum: 2007.02.28 szerda, 23:23:00 »

Kérdem kicsit bizonytalanul és félve szerintetek nem túl sok bibi van ezekkel a gépcsodákkal?
Csak itt a fórumon is mindig valakinek van valami gondja, vagy ez természetes?
Nem, csak az nem irja be akinek semmi gondja nincs, hogy ma sincs semmi gondom vele. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2569



WWW
« Új hozzászólás #11515 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 06:56:00 »

Fero,
 
baaaz, nem mondod, hogy neked is a jobb oldali bowden szorult meg ? Nekem minap e miatt egett le a fekem, meg meg kitugyya. Jah, igen, enis.
Ma kaptam meg a 2db bowdent, meg egy komplett fekbetetet. Uuutalok kezifek nelkul parkolni. Annyira hozzaszoktam a kezifekes parkolashoz, hogy most inditasnal erosen kell koncentralnom, hogy ne ugrasszam a verdat a betonfalnak.
Total stresszes igy az elet
Csak érdekesség képpen... Tegnap mentem az M3-on és fura sípoló hangot hallat a hátsó futómű, ami fékezésre megszűnik. No hát akkor ez első parkolóba le. Megállok. Hátramegyek és érzem azt a  fura égett ferrodó szagot. Jobb hátsó... Valami nem stimmel ezekkel a jobb hátsó dolgokkal.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #11516 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 08:27:00 »

Zacci    kőszi meglátjuk ha szétszedjűk,kb a jővőhéten.én is igy látom "sok a gond meg a km"Kormanykopás:vékony műszerész csavarhuzo,pattintás kőzépen szétszed,lemos,fuj keréktárcsa ezűst."már ha nincs a boltban"Nekem Petrányinál MONDták nem lehet csak kormánnyal e.cserélni!Szépgyerekek mi?Én meg kajoltam mint kezdő mondis.sziasztok.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11517 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 08:36:00 »

Koniman,
 
franko Keszulj fel kezifekkotel es hatso betet cserere. Ha szerencsed van, a tarcsa nem serult...En mar beszereztem az alkatreszeket es imadkozom, hogy ne kelljen meg tarcsat is cserezni.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11518 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 08:37:00 »

Koniman,
 
Es jobb, ha kapasbol mind2 oldali kotelet csereled. En igy teszek...Ujabb 5evig nem lesz vele gond. Remelem...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11519 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 08:39:00 »

Basszus Srácok!
 
Ez hihetetlen... Haveromnak megint szarakodik az autója... Azt mondják megint porlasztócsúcs... 15e km-el ezelőtt lett cserélve mind a 4 szakszervízben...
Nincs valami ilyesmi, hogy erre van 1 év gari (igaz ebből lehet kicsúszott már)?
Elképzelhető, hogy ilyen gyorsan tönkremegy? Mindig jó kúton tankol, mindig megbízható gázolajat Sad
Nagyon sajnálom...
 
Figyusztok, kinél lehet olcsón porlasztókat venni?
2003.09. havi, 130 lovas TDCI-hez?
 
Köszi!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11520 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 08:40:00 »

Ma nem volt semmi gondom a Mondikammal. Meg tegnap sem. Miez ? Vihar elotti csend ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11521 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 08:41:00 »

Kisber,
 
Biztos, hogy kicsereltek, es nemcsak ujraprogiztak joo penzert ? Sok user nem tudja, hogy ujraprogizassal meg elmegy x e km-t. Es lehet, hogy ezta trukkot a szervizek ki is hasznaljak.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11522 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 08:45:00 »

Kisber,
 
Biztos, hogy kicsereltek, es nemcsak ujraprogiztak joo penzert ? Sok user nem tudja, hogy ujraprogizassal meg elmegy x e km-t. Es lehet, hogy ezta trukkot a szervizek ki is hasznaljak.
Zacci, lehetséges, viszont akkor jól átvágták, mert valami 250 rugót fizettettek vele...
Ekkor mondtam neki, hogy ha legközelebb bármi gondja van segítek neki...
Gondoltam megkérdezem, hogy ismertek-e valami jó szervízest, aki nem csesz át, illetve valakit (talán fox?) aki olcsóbban tudna porlasztókat?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11523 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 08:48:00 »

Koniman,
 
Es jobb, ha kapasbol mind2 oldali kotelet csereled. En igy teszek...Ujabb 5evig nem lesz vele gond. Remelem...
Sziasztok! Az én kombimnál is a jobb hátsó szokott melegedni, és hangot adni. Én is próbálkoztam már mindennel. Mikor szétszedjük és újra összerakjuk a hátsó féket egy ideig nem sípol, majd újra elkezdi. Méregettük a kopást a bal és jobb oldalon, de nincs jelentős eltérés. Fékbowdwnt még nem cseréltem, de ha az a tuti megoldás akkor én is rászánom magam és beszerzem. Honnan érdemes: Nagy Autó???
Most mikor tolatok akkor is hátulról sípol a kerék. Minden bizonnyal most is hozzáér a betét a tárcsához. Ez engem már eléggé bosszant. Már többször téma volt ez a fórumon.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11524 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 08:48:00 »

Kisber,
 
Allitolag a mocin van valami matrica ami a gyari csucsok kodjat tartalmazza. Ha a 2 kod megegyezik, akkor biza meg a gyari csucsok csucsulnek a verdaban. De nem lehet, hogy pl. csak 2 csucsot csereltek, es most egy harmadik is bexart ? Szervizben egy komplett (4db) csucs csere kb. 350e lenne. Szerintem...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11525 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 08:51:00 »

Sziasztok! Az én kombimnál is a jobb hátsó szokott melegedni, és hangot adni. Én is próbálkoztam már mindennel. Mikor szétszedjük és újra összerakjuk a hátsó féket egy ideig nem sípol, majd újra elkezdi. Méregettük a kopást a bal és jobb oldalon, de nincs jelentős eltérés. Fékbowdwnt még nem cseréltem, de ha az a tuti megoldás akkor én is rászánom magam és beszerzem. Honnan érdemes: Nagy Autó???
Most mikor tolatok akkor is hátulról sípol a kerék. Minden bizonnyal most is hozzáér a betét a tárcsához. Ez engem már eléggé bosszant. Már többször téma volt ez a fórumon.
Fékbowden? Van olyan? Vagy a kézifékbowdenre gondolsz?
Annak nem tudom mi köze lenne? Esetleg a kézifék nem enged vissza?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11526 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 08:52:00 »

Kisber,
 
Allitolag a mocin van valami matrica ami a gyari csucsok kodjat tartalmazza. Ha a 2 kod megegyezik, akkor biza meg a gyari csucsok csucsulnek a verdaban. De nem lehet, hogy pl. csak 2 csucsot csereltek, es most egy harmadik is bexart ? Szervizben egy komplett (4db) csucs csere kb. 350e lenne. Szerintem...
Valóban, megkérdeztem, tényleg 300 felett fizetett... De persze a csúcsokat nem adták vissza neki... Lehetséges, hogy átvágták...
 
Szóval még1x... Tudtok olyan helyet, ahol korrektek, illetve valakit, aki tud olcsóbban csúcsokat?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11527 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 08:52:00 »

tamas,
 
nah, ujabb hiszterikus meghibasodasi roham kezdodik ? Erdekes, hogy miert pont a jobb hatso xarik be...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11528 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 08:55:00 »

Kisber,
 
A kezifekbowdenre gondol. A bowden egy rugos szerkezetet mozgat kozvetlenul a feknel. Ha a bowden elkezd szorulni es nagyobb ero szukseges a a fek visszahuzasahoz, mint amennyire a rugo kepes, nah akkro ugy marad a fek. Ami bosszanto, hogy nem ugy fogja, mintha be lene huzva, de azert annyira hozza er a tarcsahoz a betet, hogy elegjen. Tobbnyire eszre sem lehet venni, csak mikor mar fustol meg szagosodik. Van egy sejtesem arrol,h goy miert pont a jobb oldalai bowden szorul meg...Valceg nem szimetrikus a 2 bowden elvezetese, es a jobb oldaliban esetleg nagyobb a kanyar, igy az elobb fog ugymond kidorzsolodni. Masra nemtok gondolni...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11529 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 08:57:00 »

Kisber,
 
Eloszoris meg kene nezni azta sorszam dolgot, amit emlitettem. Ha megegyezik, akro egyertelmu, hogy em csereltek. Nah, akkor abban az esetben asztal borogatas mellett megbeszelnem a kartalanitasomat a szervizzel. Nem tok normalis szervizt mondani. Talan solymar. De ha ott is atvagjak, akkor az nem az en hiba
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11530 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 08:58:00 »

Kisber,
 
A kezifekbowdenre gondol. A bowden egy rugos szerkezetet mozgat kozvetlenul a feknel. Ha a bowden elkezd szorulni es nagyobb ero szukseges a a fek visszahuzasahoz, mint amennyire a rugo kepes, nah akkro ugy marad a fek. Ami bosszanto, hogy nem ugy fogja, mintha be lene huzva, de azert annyira hozza er a tarcsahoz a betet, hogy elegjen. Tobbnyire eszre sem lehet venni, csak mikor mar fustol meg szagosodik. Van egy sejtesem arrol,h goy miert pont a jobb oldalai bowden szorul meg...Valceg nem szimetrikus a 2 bowden elvezetese, es a jobb oldaliban esetleg nagyobb a kanyar, igy az elobb fog ugymond kidorzsolodni. Masra nemtok gondolni...
Meg lehet nézni a kézifékbowden állapotát. Hasalj le a kocsi alá, és a kézifékbowden végét húzd ki egy fogóval. Akkor látod, hogy milyen állapotban van a bowden.
Ha ez könnyen jön, akkor fasza... Esetleg olajozd be, hogy könnyebben csússzon, átmenetileg jó...
 
Ja, és bowdent fox-tól vegyél, 14-ért hozott nekem egy párat...
Legalábbis MKIII-ba valót... nemtudom neked mid van..
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11531 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 08:59:00 »

Kisber,
 
A csucsokat azert kerik el, mert azokat felujitjak. Cserebe viszont olcsobban kapja az uj gyarit. Felteve, ha nem egy masik verdabol ugyan ilyen modszerrel kiszedett csucsokat kapta...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11532 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 08:59:00 »

Valóban, megkérdeztem, tényleg 300 felett fizetett... De persze a csúcsokat nem adták vissza neki... Lehetséges, hogy átvágták...
 
Szóval még1x... Tudtok olyan helyet, ahol korrektek, illetve valakit, aki tud olcsóbban csúcsokat?
Valóban a kézifék bowdenre utaltam az írásomban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11533 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 09:00:00 »

Kisber,
 
Eloszoris meg kene nezni azta sorszam dolgot, amit emlitettem. Ha megegyezik, akro egyertelmu, hogy em csereltek. Nah, akkor abban az esetben asztal borogatas mellett megbeszelnem a kartalanitasomat a szervizzel. Nem tok normalis szervizt mondani. Talan solymar. De ha ott is atvagjak, akkor az nem az en hiba
Zacci ezt a sorszámcuccot hol lehet megnézni? Illetve csak akkor látom a porlasztó sorszámát, mikor kivettem? (elvileg kinn van az autóból, most megy valami bevizsgálásra...)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11534 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 09:01:00 »

Kisber,
 
Mar megneztem. Ala hasaltam. Bal oldali szepen behuz, kienged, jobb oldali viszont nem. Befujkaltam WD40-el. Igy mar picit mozog, de ez mar halottnak a csok. Magat a bowdent nem piszkaltam mar. De a szerkezet nehezen jar az tuti. Hat most vagy a bowden szorulasa miatt, vagy maga aza szerkezet szorul...nemtom...Bowdent enis fox bacsitol vettem. Szal mar csak piiz kell, hogy beszereljek a cuccost. Nameg ido...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11535 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 09:01:00 »

Meg lehet nézni a kézifékbowden állapotát. Hasalj le a kocsi alá, és a kézifékbowden végét húzd ki egy fogóval. Akkor látod, hogy milyen állapotban van a bowden.
Ha ez könnyen jön, akkor fasza... Esetleg olajozd be, hogy könnyebben csússzon, átmenetileg jó...
 
Ja, és bowdent fox-tól vegyél, 14-ért hozott nekem egy párat...
Legalábbis MKIII-ba valót... nemtudom neked mid van..
Ez az üzenet nekem is szólhat, mert nagyon úgy fest a dolog, hogy én is kénytelen leszek cserélni. Ki az aki meg is csinálja a cserét. Én salgótarjáni vagyok. Van itt is szervíz de nem ismerem őket.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11536 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 09:02:00 »

Kisber,
 
Hat ezt passzolom. Kerdezz ra a dizli topicban.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11537 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 09:13:00 »

Ami meg durva, hogy erezhetoen kevesbe fog a fek. Ez akar eletveszelyes is lehet, mert nem biztos, hogy a user eszreveszi, hogy elegett a fek...Enis csak veletlenul vettem eszre, mikor hatra cammogtam a csomihoz...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11538 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 09:29:00 »

Kisber,
 
Mar megneztem. Ala hasaltam. Bal oldali szepen behuz, kienged, jobb oldali viszont nem. Befujkaltam WD40-el. Igy mar picit mozog, de ez mar halottnak a csok. Magat a bowdent nem piszkaltam mar. De a szerkezet nehezen jar az tuti. Hat most vagy a bowden szorulasa miatt, vagy maga aza szerkezet szorul...nemtom...Bowdent enis fox bacsitol vettem. Szal mar csak piiz kell, hogy beszereljek a cuccost. Nameg ido...
Hello Zacci!
 
Nem tudsz esetleg valami közelebbi elérhetőséget Fox-bácsihoz mert sajns nem válaszolt e-mailemre? köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11539 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 12:33:00 »

Hello Zacci!
 
Nem tudsz esetleg valami közelebbi elérhetőséget Fox-bácsihoz mert sajns nem válaszolt e-mailemre? köszi
Elküldtem mail-ben Fox telószámát...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11540 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 12:33:00 »

Ami meg durva, hogy erezhetoen kevesbe fog a fek. Ez akar eletveszelyes is lehet, mert nem biztos, hogy a user eszreveszi, hogy elegett a fek...Enis csak veletlenul vettem eszre, mikor hatra cammogtam a csomihoz...
Egy aknáról te is simán ki tudod cserélni, ezért ne vidd be sehova...
Le kell szedni sajna hozzá az alsó burkolatot, és talán a kipufogó egy részét is, már nem emléxem biztosan...
De mindenesetre simán megoldható sufnituninggal...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11541 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 13:00:00 »

Kisber,
 
Mar megneztem. Ala hasaltam. Bal oldali szepen behuz, kienged, jobb oldali viszont nem. Befujkaltam WD40-el. Igy mar picit mozog, de ez mar halottnak a csok. Magat a bowdent nem piszkaltam mar. De a szerkezet nehezen jar az tuti. Hat most vagy a bowden szorulasa miatt, vagy maga aza szerkezet szorul...nemtom...Bowdent enis fox bacsitol vettem. Szal mar csak piiz kell, hogy beszereljek a cuccost. Nameg ido...
Lehet, hogy neked van szorulásod...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11542 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 13:13:00 »

Kérdem kicsit bizonytalanul és félve szerintetek nem túl sok bibi van ezekkel a gépcsodákkal?
Csak itt a fórumon is mindig valakinek van valami gondja, vagy ez természetes?
Beeq,
Bocs, hogy beleszólok, de ha gondolod, én tudom tovább rontani a statisztikát, ha szeretnél
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11543 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 13:19:00 »

Elküldtem mail-ben Fox telószámát...
Millió köszönetem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11544 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 13:21:00 »

Nem, csak az nem irja be akinek semmi gondja nincs, hogy ma sincs semmi gondom vele. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11545 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 13:22:00 »

Sziasztok!  
Szeretném Tőletek megkérdezni, hogy használ-e vagy ismeri-e valaki ezt a diagnosztika gépet.
http://www.gendan.co.uk/product_ELMPWMU.html
Mi a véleményetek róla?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11546 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 14:01:00 »

Sziasztok!
Feltűnt, hogy hideg motornál az alapjárat kicsit ingadozik, és apróbb rángatásokat is lehet érezni. Meleg motornál minden rendben, ez normális jelenség, vagy hidegen is teljeen egyenletesen kell járnia a motornak? (TDCI)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11547 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 14:13:00 »

Basszus Srácok!
 
Ez hihetetlen... Haveromnak megint szarakodik az autója... Azt mondják megint porlasztócsúcs... 15e km-el ezelőtt lett cserélve mind a 4 szakszervízben...
Nincs valami ilyesmi, hogy erre van 1 év gari (igaz ebből lehet kicsúszott már)?
Elképzelhető, hogy ilyen gyorsan tönkremegy? Mindig jó kúton tankol, mindig megbízható gázolajat Sad
Nagyon sajnálom...
 
Figyusztok, kinél lehet olcsón porlasztókat venni?
2003.09. havi, 130 lovas TDCI-hez?
 
Köszi!
Üzemanyagszűrőt cseréltek már a kocsiban?
 
Nekem hetente kellett újraprogramozásra járnom (garisan) mire kiderült, hogy csak üzemanyagszűrő tömődött el. A motoros diagnosztika mindig valamelyik porlasztó csúcs kopását jelezte...38e km-nél.  
 
Korábban végeztettem el a kötelezőt, Petrányihoz vittem ahol pótolták a 25-es szervíznél kimaradt szűrő cserét (korábban auto-Fort). És milyen érdekes most 85e km és azóta semmmi hibakód.  
Úgyhogy szigorúan 25eKm után üzemanyagszűrő csere a *** löttyök miatt Mo.-n.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11548 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 17:46:00 »

hali!kősz hogy senki nem irt nekem.Zacci,Kisbér,fox mára igért alkatrészt,tel.fel sem vesz ő ilyen vagy tényleg eltűnt?Kézifékkőtél a jobboldali azért:mert minden ut jobbra lejt 10szer tőbb viz és tócsa./kamionba minden árú jobbra dőlve érkezik.szasztok.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11549 Dátum: 2007.03.01 csütörtök, 18:11:00 »

wofer,
 
En irtam...Vagy en senki vagyok ?
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 237 238 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.