Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 17:26:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 226 227 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 239 240 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21473415 alkalommal)
0 Felhasználó és 233 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #11600 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 11:16:00 »

Pontosan, nekem még facelift előtti a Mondim. Most akkor azt mondod, hogy vennem kell sárgabúrás izzókat (pontosan milyet?), amik ugyan nem mennek bele az én régi foglalatomba, de némi reszelgetéssel bepasszinthatók valahogy? Előre is köszi, ha tudsz majd adni passzentos égőket!
 
Amúgy ez a facelift 2-es csíkos lámpa belülről kompatibilis a facelift előtti belső résszel, foglalattal, ugye? Agostonb, Te hasonló cserét eszközöltél, mint amire én és REF100 készülök, vagyis legelső MKIII-ba legfrissebb hátsólámpát tettél?
igen, nekem is ilyen van már
A égőket tartó panel és a karosszéria 3 csavar teljesen stimmel. Mondom, kivéve a 21W-os fehér-sárga izzó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11601 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 11:17:00 »

A festése annak nagyon drága, mert kicsi darab, de ugyanannyi festék kell, mintha egy lökös fújnál, csak itt a többi kárbavész.
Nekem az alsókövédőt a lökösön a Fordnál 20e.-ért fújták.
Nekem ugyanezen alsó szoknyákat a Fordos festő emberem 5e-ért fujta.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11602 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 11:51:00 »

Van valakinek képe a nem-faceliftes Mondeoba berakott csíkos lámpatestről? Nekem is tetszik, de... Amíg nem látok, milyen a végeredmény, addig nem adnék ki érte nagyobb (2x18e) összeget...
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11603 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 14:09:00 »

Nekem ugyanezen alsó szoknyákat a Fordos festő emberem 5e-ért fujta.
Ez pesti fordszervizes ár, nem fusi, meg ilyenek...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11604 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 14:11:00 »

Akkor felejtős a téma, ha ilyen drága a festése Sad
Most vettem szprébe 3e. ért gyári színt, mivel ez alapozva van, szerintem otthon is le lehet fújni, elég kicsi ahoz, hogy nagyon ne rontsd el. Smiley)
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #11605 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 14:20:00 »

Megvan a motorleállás oka, amit mondtatok, a CMP érzékelő volt a hibás. 5 ezer volt az új érzékelő, így a nagy rémület után végre megnyugodhatok. Ha már ott voltam feltettem előre a sárfogókat, nameg felhoztam nekik a nyikorgás témát. Röpke 4 óra alatt meglett a zaj forrása, egy csavar hiányzott a motortérből valahonnan. Így most minden ok a kocsival.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11606 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 14:25:00 »

Megvan a motorleállás oka, amit mondtatok, a CMP érzékelő volt a hibás. 5 ezer volt az új érzékelő, így a nagy rémület után végre megnyugodhatok. Ha már ott voltam feltettem előre a sárfogókat, nameg felhoztam nekik a nyikorgás témát. Röpke 4 óra alatt meglett a zaj forrása, egy csavar hiányzott a motortérből valahonnan. Így most minden ok a kocsival.
Örülök, hogy ennyivel megoldódott
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11607 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 14:32:00 »

KaoszNagymester,
 
Nah latod, megtalaljuk mia problemat, nem kell hozza szagszerviz
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11608 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 14:38:00 »

Ha valakinek 2003 előtti "kerek ködlámpás" Mondeoja van,és szeretné beépíteni a 2005- gyártott hátsó "csíkos" lámpatestet,akkor a 2003-/2005- mondeo izzófoglalatára le kell cserélni a régit (a csatlakozó egyforma),s minden nagyon jó lesz.Akinek 2003- utáni Mondeoja van,annak jó a foglalata az újfajta lampionba.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11609 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 16:18:00 »

KaoszNagymester,
 
Nah latod, megtalaljuk mia problemat, nem kell hozza szagszerviz
Jaja, köszi szépen, mikor bevittem a kocsit, mondtam, hogy a Mondeo Forumon nekem azt mondták, hogy a CMP lesz a hibás. A szervízvezető legyintett, hogy áh...bármi lehet. Rádugta a gépet, kérdeztem, na mi újság? hmm...CMP érzékelő.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11610 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 16:23:00 »

Jaja, köszi szépen, mikor bevittem a kocsit, mondtam, hogy a Mondeo Forumon nekem azt mondták, hogy a CMP lesz a hibás. A szervízvezető legyintett, hogy áh...bármi lehet. Rádugta a gépet, kérdeztem, na mi újság? hmm...CMP érzékelő.
Eegen, tipikus szervizes hozzáállás. Nehogymá' a user mondja meg, hogy mi a gond.  
Aztán akkor van a ciki, ha a hülye usernek van igaza
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11611 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 16:39:00 »

Jaja, köszi szépen, mikor bevittem a kocsit, mondtam, hogy a Mondeo Forumon nekem azt mondták, hogy a CMP lesz a hibás. A szervízvezető legyintett, hogy áh...bármi lehet. Rádugta a gépet, kérdeztem, na mi újság? hmm...CMP érzékelő.
Ebben az a szomorú, hogy a szervízben napi 1-2 mondeo megfordul, nekik már szagról tudniuk kellene a hibát... de nem tudják... nem akarok nagy szavakat használni, de... nem is fogok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11612 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 16:49:00 »

Pontosan, nekem még facelift előtti a Mondim. Most akkor azt mondod, hogy vennem kell sárgabúrás izzókat (pontosan milyet?), amik ugyan nem mennek bele az én régi foglalatomba, de némi reszelgetéssel bepasszinthatók valahogy? Előre is köszi, ha tudsz majd adni passzentos égőket!
 
Amúgy ez a facelift 2-es csíkos lámpa belülről kompatibilis a facelift előtti belső résszel, foglalattal, ugye? Agostonb, Te hasonló cserét eszközöltél, mint amire én és REF100 készülök, vagyis legelső MKIII-ba legfrissebb hátsólámpát tettél?
Srac!
 
Irtam neked mailt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11613 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 18:14:00 »

Na ma meghoztam  a nagy döntést! Megrendeltem a vidámvásárban a csíkos-krómos hátsó lámpákat.
Holnap megyek érte.
Azt mondj a srác, hogy már lehet kapni fehérnek megfelelő csapos sárga izzót is. (holnap megkérdem tőle, hogy hol. Ha tudok pontosat mondom.)
Engem meglepetésként ért, hogy maga a lámpatest nem tartalmazza a panelt, amibe az izzók mennek. Az külön 5700.-/darab.
Persze jó bele a régié is, de mi van ha el akarom adni, akkor én is csak panel nélkül tudom.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11614 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 18:26:00 »

1 dolgot nem Mlítettek a kollégák. Neked ugye még nem faceliftes sárgaindexes az ótód. No azoknál az index lámpa foglalata a sárga lámpatest miatt a clear-ra van kiképezve. Az újba viszont sárga burás izzót kell tenni. Annak viszont nem olyan a csaphelyzete. E miatt lereszeled a nem stimmelőt, aztán beleerőszakolod, majd megvárod a tavaszi talit, és én GEs lévén tudtam csináltatni sárga burás, fehérnek megfelelő csaposat, és kérsz tőlem ilyet.
Sima üveglábas izzó kell bele, amiből van sárga is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #11615 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 18:44:00 »

Sima üveglábas izzó kell bele, amiből van sárga is.
Mit jelent az, hogy üveglábas? nem tudsz egy képet valahol róla?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11616 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 18:48:00 »

Mit jelent az, hogy üveglábas? nem tudsz egy képet valahol róla?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11617 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 18:50:00 »


Köszönöm! Ez gyors volt! Ilyen kis piliszka az irányjelző izzó?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11618 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 18:52:00 »

Köszönöm! Ez gyors volt! Ilyen kis piliszka az irányjelző izzó?
igen
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11619 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 20:43:00 »

Sima üveglábas izzó kell bele, amiből van sárga is.
Már bocs de hülyeség. A hátsó lámpatestben az index az Ba15-ös fejű 12V/21W-os. Hülyén nézne ki ha GE-s vagyok, és én raktam fel a lámpatestet és rosszul tudnám.
Amire te gondolsz az az oldalindex lehet.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11620 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 21:25:00 »

Mit jelent az, hogy üveglábas? nem tudsz egy képet valahol róla?
Hívják ék alakú izzónak is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11621 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 21:28:00 »

Már bocs de hülyeség. A hátsó lámpatestben az index az Ba15-ös fejű 12V/21W-os. Hülyén nézne ki ha GE-s vagyok, és én raktam fel a lámpatestet és rosszul tudnám.
Amire te gondolsz az az oldalindex lehet.
Hát nem az oldalindexről van szó? Smiley Én arról írtam. Nekem is sárga búrás volt, csak kicseréltem fehér búrára, de autós boltba kaptam bele sárga izzót.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #11622 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 23:40:00 »

Üdv mindenkinek. Kérem segítsetek, ha tudtok! A következő félekép jártam a vassal. A balhátsó ajtó egyszercsak úgy döntött, hogy nem engedelmeskedik tovább a távirányítos ajtónyitásnak-zárásnak. Mechanikusan (kényelmetlen de haszükséges) müködött. Nem rohantam egyből szervízbe, de mostmár bánom! Egy jó hete úgy döntött az ajtó (pontosabban a zár) hogy nehogy én nyitogassam-zárogassam már, ha pedig ő nem akar működni. Egyszerűen nem lehet kinyitni az ajtót. Húzza, ellen tartja a zárfület és a kilincset is valami. Legalább is ezt érezni a nyitási próbálkozásra. Ki viszont nem nyilik a zárszerkezet és így az ajtó! Áram, jel a csatinál be megy az ajtóba, de ennyi! Most mihez kezdjek, mert az a rossz érzésem van, hogy még ajtókárpitot is vennem kell majd, mert már eleve azt le kell valahogy barmolni, hogy az ajtó belsejéhez férjen az ember, hisz a kárpitot 4 hozzáférhetetlen csavar fogja. A zár hibáról már nem is beszélve. Mi a véleményetek, mit csináljak, illetve Ti kihez, hová fordulnátok egy ilyen meghibásodással? Köszi a válaszokat.  Zsolt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11623 Dátum: 2007.03.05 hétfő, 23:51:00 »

Hívják ék alakú izzónak is.
Én a hátsó lámpa irányjelzőjére gondoltam. Nekem eddig sárga búrás volt fehér izzóval, holnap pedig fehér búrás keröl rá, aba pedig sárga kellene, de állítólag annak nem ugyan az a foglalata
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11624 Dátum: 2007.03.06 kedd, 07:17:00 »

Üdv mindenkinek. Kérem segítsetek, ha tudtok! A következő félekép jártam a vassal. A balhátsó ajtó egyszercsak úgy döntött, hogy nem engedelmeskedik tovább a távirányítos ajtónyitásnak-zárásnak. Mechanikusan (kényelmetlen de haszükséges) müködött. Nem rohantam egyből szervízbe, de mostmár bánom! Egy jó hete úgy döntött az ajtó (pontosabban a zár) hogy nehogy én nyitogassam-zárogassam már, ha pedig ő nem akar működni. Egyszerűen nem lehet kinyitni az ajtót. Húzza, ellen tartja a zárfület és a kilincset is valami. Legalább is ezt érezni a nyitási próbálkozásra. Ki viszont nem nyilik a zárszerkezet és így az ajtó! Áram, jel a csatinál be megy az ajtóba, de ennyi! Most mihez kezdjek, mert az a rossz érzésem van, hogy még ajtókárpitot is vennem kell majd, mert már eleve azt le kell valahogy barmolni, hogy az ajtó belsejéhez férjen az ember, hisz a kárpitot 4 hozzáférhetetlen csavar fogja. A zár hibáról már nem is beszélve. Mi a véleményetek, mit csináljak, illetve Ti kihez, hová fordulnátok egy ilyen meghibásodással? Köszi a válaszokat.  Zsolt
Szia!
Régebben mintha lett volna valakinek hasonló gondja. Otthoni javításra kevés esély van, most MONDanám a sokak által áldott WD-40-et, ahol villamos csatlakozás/mechanikus alkatrészek vannak. Milyen évjáratú a Mondid?
Lehet akár ajtónyitó-modul probléma. De én még csinálnék egy akku saru le, vár egy picit, vissza, és távirányító újraprogramozás. A kárpit miatt ne aggódj, biztos le lehet bontani, a frankót talán azok tudják, akik már foglalkoztak ilyennel, vagy hozzáférnek a TIS-cd-hez.
Nézz vissza később is ide, hátha olvassa olyan közülünk, akinek volt ezzel problémája.
Ennyit tudtam - remélem - segíteni.
Üdv:)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11625 Dátum: 2007.03.06 kedd, 09:58:00 »

Üdv mindenkinek. Kérem segítsetek, ha tudtok! A következő félekép jártam a vassal. A balhátsó ajtó egyszercsak úgy döntött, hogy nem engedelmeskedik tovább a távirányítos ajtónyitásnak-zárásnak. Mechanikusan (kényelmetlen de haszükséges) müködött. Nem rohantam egyből szervízbe, de mostmár bánom! Egy jó hete úgy döntött az ajtó (pontosabban a zár) hogy nehogy én nyitogassam-zárogassam már, ha pedig ő nem akar működni. Egyszerűen nem lehet kinyitni az ajtót. Húzza, ellen tartja a zárfület és a kilincset is valami. Legalább is ezt érezni a nyitási próbálkozásra. Ki viszont nem nyilik a zárszerkezet és így az ajtó! Áram, jel a csatinál be megy az ajtóba, de ennyi! Most mihez kezdjek, mert az a rossz érzésem van, hogy még ajtókárpitot is vennem kell majd, mert már eleve azt le kell valahogy barmolni, hogy az ajtó belsejéhez férjen az ember, hisz a kárpitot 4 hozzáférhetetlen csavar fogja. A zár hibáról már nem is beszélve. Mi a véleményetek, mit csináljak, illetve Ti kihez, hová fordulnátok egy ilyen meghibásodással? Köszi a válaszokat.  Zsolt
A kárpitot bezárt ajtónál elég nehéz leszedni. Ahhoz ki kell nyitni az ajtót. Próbáld meg az akksi le mókát, az bejöhet, de szerintem nálad mechanikus a probléma. Próbáld ki úgy, hogy amikor melegebb van, hátha akkor.
Ha kinyitottad az ajtót, akkor szét kell kapni, egészen a zárig, és tisztogatni/kenni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11626 Dátum: 2007.03.06 kedd, 10:08:00 »

Üdv mindenkinek. Kérem segítsetek, ha tudtok! A következő félekép jártam a vassal. A balhátsó ajtó egyszercsak úgy döntött, hogy nem engedelmeskedik tovább a távirányítos ajtónyitásnak-zárásnak. Mechanikusan (kényelmetlen de haszükséges) müködött. Nem rohantam egyből szervízbe, de mostmár bánom! Egy jó hete úgy döntött az ajtó (pontosabban a zár) hogy nehogy én nyitogassam-zárogassam már, ha pedig ő nem akar működni. Egyszerűen nem lehet kinyitni az ajtót. Húzza, ellen tartja a zárfület és a kilincset is valami. Legalább is ezt érezni a nyitási próbálkozásra. Ki viszont nem nyilik a zárszerkezet és így az ajtó! Áram, jel a csatinál be megy az ajtóba, de ennyi! Most mihez kezdjek, mert az a rossz érzésem van, hogy még ajtókárpitot is vennem kell majd, mert már eleve azt le kell valahogy barmolni, hogy az ajtó belsejéhez férjen az ember, hisz a kárpitot 4 hozzáférhetetlen csavar fogja. A zár hibáról már nem is beszélve. Mi a véleményetek, mit csináljak, illetve Ti kihez, hová fordulnátok egy ilyen meghibásodással? Köszi a válaszokat.  Zsolt
A belso karpitot csak roncsolassal tod levenni. Ez legyen a vegso megoldas. Enis azt tudom ajanlani, amit a tobbiek. Aksi le-fel, es ha sikerul kinyitni azajtot, akkor zarcsere. Persze erdemes megnezni, hogy mitol nem akar nyilni...Lehet csak kontakt hiba. Valoszinuleg azert nem engedi magat a zar, mert be van reteszelve. Vagy ami meg lehetseges, a gyerek zar veletlenul be lett kapcsozva. En megporbalnam meg egy jo meleg idoben ki-be nyitogatni a zarat, hatha elkapja...Ha a zart szerkezet rossz, akor azt inkabb csereld, mert szegecselve van az egesz, tehat nem igen javithato. Ha semmi keppen nem engedi, akkor szet kell barmolni a belso karpitozast, igy hozza fersz a zarhoz, amit kezzel mar ki tucc nyitni. Aztan bontobol szerzel ocsoert komplett belso boritast, megcsinalod a zarat (csere vagy konktat spray) es kesz.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11627 Dátum: 2007.03.06 kedd, 10:22:00 »

A belso karpitot csak roncsolassal tod levenni. Ez legyen a vegso megoldas. Enis azt tudom ajanlani, amit a tobbiek. Aksi le-fel, es ha sikerul kinyitni azajtot, akkor zarcsere. Persze erdemes megnezni, hogy mitol nem akar nyilni...Lehet csak kontakt hiba. Valoszinuleg azert nem engedi magat a zar, mert be van reteszelve. Vagy ami meg lehetseges, a gyerek zar veletlenul be lett kapcsozva. En megporbalnam meg egy jo meleg idoben ki-be nyitogatni a zarat, hatha elkapja...Ha a zart szerkezet rossz, akor azt inkabb csereld, mert szegecselve van az egesz, tehat nem igen javithato. Ha semmi keppen nem engedi, akkor szet kell barmolni a belso karpitozast, igy hozza fersz a zarhoz, amit kezzel mar ki tucc nyitni. Aztan bontobol szerzel ocsoert komplett belso boritast, megcsinalod a zarat (csere vagy konktat spray) es kesz.
Te Zacci!
Ha csak roncsolással lehet leszedni a kárpitot (amivel kapcsolatban erősen szkeptikus vagyok - bár a Mondeoét még nem szedtem szét, de nemsokára hanxóró-projekt ), akkor a bontóból hogyan lehet jó állapotút szerezni?!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11628 Dátum: 2007.03.06 kedd, 10:29:00 »

Totya,
 
Ugy, hogy amit a bontoban kapol, azt nyitott ajtorol vettek le Cool Amirol meg most szo van, az meg egy beragadt ajto. Alul vannak csavarok, amihez igy nem fersz hozza. Nah ott torni kel a burkolatot, kulonben nem biirod leszedni. Soot, emg oldalt is fogja 2-3 csavar. De meg mindig jobb egy muanyag xart szetapritani, mint az ajtot felfesziteni. Szerintem...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11629 Dátum: 2007.03.06 kedd, 10:31:00 »

Totya,
 
Ugy, hogy amit a bontoban kapol, azt nyitott ajtorol vettek le Cool Amirol meg most szo van, az meg egy beragadt ajto. Alul vannak csavarok, amihez igy nem fersz hozza. Nah ott torni kel a burkolatot, kulonben nem biirod leszedni. Soot, emg oldalt is fogja 2-3 csavar. De meg mindig jobb egy muanyag xart szetapritani, mint az ajtot felfesziteni. Szerintem...
Ja, oké, így már értem, bocs
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11630 Dátum: 2007.03.06 kedd, 14:31:00 »

Srac!
 
Irtam neked mailt.
Zsoel: most olvastam a leveled, az esti órákban megy majd a válasz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11631 Dátum: 2007.03.06 kedd, 15:44:00 »

Egy éve vagyok Mondeo tag, de sajnos hamarosan meg kell válljak jelenlegi Mondeomtól. Egy év alatt sikerült 41e km-t menni vele (amit apósom előtte három év alatt teljesített), és mivel benzines, így iszonyat sokat eltankolok. Függetlenül attól, hogy 8-8,5 l az átlag fogyasztás 130 -140 körül. Úgy döntöttem eladom a kicsikémet, pedig az ülésfűtést is berakattam. Sad
 
Sebaj, a csere gép is Mondeo lesz, MKIII facelift 2,0 TDCI kombi, csak remélebb jobb felszereltségű.
 
Ezért is írok, mert kellene pár korrekt adat a fogyasztásról a tényleges cseréhez.
Szóval 130 és 160 km/h tempónál kombi 2,0 TDCI 131 LE motorral tapasztalataitok szerint mennyit fogyaszt? A kalkulációhoz lenne szükségem a fogyszatásra, mivel kintről hoznék magamnak autót viszonylag kevés valós kilóméterrel, ami ugye ott sem olcsó. Érdekes, hogy itthon kevesebb km-rel olcsóbban találtam kintről frissen hozott autót,igaz sejtem az okát az olcsó árnak Smiley.
 
Leírnám a kiválasztott autó paramétereit, hátha valaki lebeszél pár dologról vagy kiokosít ezekkel kapcsolatban.  
Titanium vagy GHIA felszereltség, xenon, tempomat, esőszenzor,fényszenzor,digit klíma (ebből létezik több zónás?) sok lufi,DVD-s legújjabb navi (ennél érdekelne, hogy ezen filmet is lehet nézni vagy csak a navi miatt dvd-s, jó-e a klíma vezérlő része) világos belső(talán ezt kellene hanyagolni ha nagyon kényes) talán bőr, ESP, első szélvédő és ülésfűtés. Érdekelne tanács a tiptronic váltóról (tudom erre van külön topic), hogy mennyire gyakori és költséges a meghibásodás.
 
Minden tanácsot szívesen várok, mivel nekem most csak Ambiente van, ami elég szerény és nincs konkrét tapasztalatom ezekkel a kütyükkel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11632 Dátum: 2007.03.06 kedd, 15:47:00 »

Egy éve vagyok Mondeo tag, de sajnos hamarosan meg kell válljak jelenlegi Mondeomtól. Egy év alatt sikerült 41e km-t menni vele (amit apósom előtte három év alatt teljesített), és mivel benzines, így iszonyat sokat eltankolok. Függetlenül attól, hogy 8-8,5 l az átlag fogyasztás 130 -140 körül. Úgy döntöttem eladom a kicsikémet, pedig az ülésfűtést is berakattam. Sad
 
Sebaj, a csere gép is Mondeo lesz, MKIII facelift 2,0 TDCI kombi, csak remélebb jobb felszereltségű.
 
Ezért is írok, mert kellene pár korrekt adat a fogyasztásról a tényleges cseréhez.
Szóval 130 és 160 km/h tempónál kombi 2,0 TDCI 131 LE motorral tapasztalataitok szerint mennyit fogyaszt? A kalkulációhoz lenne szükségem a fogyszatásra, mivel kintről hoznék magamnak autót viszonylag kevés valós kilóméterrel, ami ugye ott sem olcsó. Érdekes, hogy itthon kevesebb km-rel olcsóbban találtam kintről frissen hozott autót,igaz sejtem az okát az olcsó árnak Smiley.
 
Leírnám a kiválasztott autó paramétereit, hátha valaki lebeszél pár dologról vagy kiokosít ezekkel kapcsolatban.  
Titanium vagy GHIA felszereltség, xenon, tempomat, esőszenzor,fényszenzor,digit klíma (ebből létezik több zónás?) sok lufi,DVD-s legújjabb navi (ennél érdekelne, hogy ezen filmet is lehet nézni vagy csak a navi miatt dvd-s, jó-e a klíma vezérlő része) világos belső(talán ezt kellene hanyagolni ha nagyon kényes) talán bőr, ESP, első szélvédő és ülésfűtés. Érdekelne tanács a tiptronic váltóról (tudom erre van külön topic), hogy mennyire gyakori és költséges a meghibásodás.
 
Minden tanácsot szívesen várok, mivel nekem most csak Ambiente van, ami elég szerény és nincs konkrét tapasztalatom ezekkel a kütyükkel.
Szia!
Remélem a regadót belekalkuláltad a vásárlásba... Az tud még fájni állítólag... Olyan 5-700e Ft pluszban, meg üzembehelyezés, rendszám, műszaki vizsga, ...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11633 Dátum: 2007.03.06 kedd, 16:22:00 »

Egy éve vagyok Mondeo tag, de sajnos hamarosan meg kell válljak jelenlegi Mondeomtól. Egy év alatt sikerült 41e km-t menni vele (amit apósom előtte három év alatt teljesített), és mivel benzines, így iszonyat sokat eltankolok. Függetlenül attól, hogy 8-8,5 l az átlag fogyasztás 130 -140 körül. Úgy döntöttem eladom a kicsikémet, pedig az ülésfűtést is berakattam. Sad
 
Sebaj, a csere gép is Mondeo lesz, MKIII facelift 2,0 TDCI kombi, csak remélebb jobb felszereltségű.
 
Ezért is írok, mert kellene pár korrekt adat a fogyasztásról a tényleges cseréhez.
Szóval 130 és 160 km/h tempónál kombi 2,0 TDCI 131 LE motorral tapasztalataitok szerint mennyit fogyaszt? A kalkulációhoz lenne szükségem a fogyszatásra, mivel kintről hoznék magamnak autót viszonylag kevés valós kilóméterrel, ami ugye ott sem olcsó. Érdekes, hogy itthon kevesebb km-rel olcsóbban találtam kintről frissen hozott autót,igaz sejtem az okát az olcsó árnak Smiley.
 
Leírnám a kiválasztott autó paramétereit, hátha valaki lebeszél pár dologról vagy kiokosít ezekkel kapcsolatban.  
Titanium vagy GHIA felszereltség, xenon, tempomat, esőszenzor,fényszenzor,digit klíma (ebből létezik több zónás?) sok lufi,DVD-s legújjabb navi (ennél érdekelne, hogy ezen filmet is lehet nézni vagy csak a navi miatt dvd-s, jó-e a klíma vezérlő része) világos belső(talán ezt kellene hanyagolni ha nagyon kényes) talán bőr, ESP, első szélvédő és ülésfűtés. Érdekelne tanács a tiptronic váltóról (tudom erre van külön topic), hogy mennyire gyakori és költséges a meghibásodás.
 
Minden tanácsot szívesen várok, mivel nekem most csak Ambiente van, ami elég szerény és nincs konkrét tapasztalatom ezekkel a kütyükkel.
Amit csak tudsz tegyél bele! Azaz olyat válassz...
A kétzónás csak a legdrágábbb naviban van, ami igen ritka, többet nem tudok róla.
130LE-s a TDCI, és sztem ezzel a tempóval 2l-t meg tudsz spórolni. A navin nem tudsz filmet nézni, csak DVD alapú a dolog, de mo-hoz nincs térkép! Sztem csakis világos belsős a nyerő. persze kényesebb, mint..., de csak az néz ki vhogy. És a Mondeoban nincs tiptronic váltó. csak durashift, ami igen jó! Nekem tetszett. Nem jellemző a meghibásodása, de ha elromlik bellül vmi, akkor csak az egész cserélhető. Jó kis japán egybegyártmány. De nem szokott vele gond lenni... Én idáig max 2 esetre emléxem e témában.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11634 Dátum: 2007.03.06 kedd, 16:50:00 »

Egy éve vagyok Mondeo tag, de sajnos hamarosan meg kell válljak jelenlegi Mondeomtól. Egy év alatt sikerült 41e km-t menni vele (amit apósom előtte három év alatt teljesített), és mivel benzines, így iszonyat sokat eltankolok. Függetlenül attól, hogy 8-8,5 l az átlag fogyasztás 130 -140 körül. Úgy döntöttem eladom a kicsikémet, pedig az ülésfűtést is berakattam. Sad
 
Sebaj, a csere gép is Mondeo lesz, MKIII facelift 2,0 TDCI kombi, csak remélebb jobb felszereltségű.
 
Ezért is írok, mert kellene pár korrekt adat a fogyasztásról a tényleges cseréhez.
Szóval 130 és 160 km/h tempónál kombi 2,0 TDCI 131 LE motorral tapasztalataitok szerint mennyit fogyaszt? A kalkulációhoz lenne szükségem a fogyszatásra, mivel kintről hoznék magamnak autót viszonylag kevés valós kilóméterrel, ami ugye ott sem olcsó. Érdekes, hogy itthon kevesebb km-rel olcsóbban találtam kintről frissen hozott autót,igaz sejtem az okát az olcsó árnak Smiley.
 
Leírnám a kiválasztott autó paramétereit, hátha valaki lebeszél pár dologról vagy kiokosít ezekkel kapcsolatban.  
Titanium vagy GHIA felszereltség, xenon, tempomat, esőszenzor,fényszenzor,digit klíma (ebből létezik több zónás?) sok lufi,DVD-s legújjabb navi (ennél érdekelne, hogy ezen filmet is lehet nézni vagy csak a navi miatt dvd-s, jó-e a klíma vezérlő része) világos belső(talán ezt kellene hanyagolni ha nagyon kényes) talán bőr, ESP, első szélvédő és ülésfűtés. Érdekelne tanács a tiptronic váltóról (tudom erre van külön topic), hogy mennyire gyakori és költséges a meghibásodás.
 
Minden tanácsot szívesen várok, mivel nekem most csak Ambiente van, ami elég szerény és nincs konkrét tapasztalatom ezekkel a kütyükkel.
Mindenesetre, mint öreg klubtag, tartsd be a szabályokat, és ne irkáld be több topicba.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11635 Dátum: 2007.03.06 kedd, 17:23:00 »

Zsoel: most olvastam a leveled, az esti órákban megy majd a válasz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11636 Dátum: 2007.03.07 szerda, 07:55:00 »

Csak azért raktam két topicba, mert miután ide felraktam, akkor jöttem rá, hogy ez az MKIII Facelift topicba illene. Gondoltam hátha az ottani tagok nem járnak ebbe a fórumba.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11637 Dátum: 2007.03.07 szerda, 09:01:00 »

Csak azért raktam két topicba, mert miután ide felraktam, akkor jöttem rá, hogy ez az MKIII Facelift topicba illene. Gondoltam hátha az ottani tagok nem járnak ebbe a fórumba.
Nem jól gondoltad. Mindegyik topicot olvassuk. Szép is lenne, ha a sima III-as kollégák gondjai nem oldódnának meg...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11638 Dátum: 2007.03.07 szerda, 12:12:00 »

Üdv. minden Mondeosnak! Szeretnék egy MKIII-as Mondeot venni. Ami szóba jönne, az a 2.0i benzines, 2001-es évjárat. Tervben van egy automata váltós és egy kézi váltós példány. Az automata váltós gyári adat szerint sokkal többet fogyaszt, mint a kézi váltós, valamint félek az automata váltó meghibásodásától is, mert a javítása horror pénzbe kerül. Legyetek szívesek tanácsot adni: 1. mekkora a fogyasztása egy 2 literes 147 pacis automata váltósnak ill. egy kézi váltósnak. (fele város, fele országút, nem BP, hanem Szegeden lenne a kocsi) 2. Azon kívül, hogy vásárlás előtt betoljuk az autót egy márkakereskedésbe és gépre dugjuk, mit kell még néznem egyáltalán az autón, kiemelve az automata váltós példányt? Köszönöm a válaszokat! Szép napot!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11639 Dátum: 2007.03.07 szerda, 12:29:00 »

Üdv. minden Mondeosnak! Szeretnék egy MKIII-as Mondeot venni. Ami szóba jönne, az a 2.0i benzines, 2001-es évjárat. Tervben van egy automata váltós és egy kézi váltós példány. Az automata váltós gyári adat szerint sokkal többet fogyaszt, mint a kézi váltós, valamint félek az automata váltó meghibásodásától is, mert a javítása horror pénzbe kerül. Legyetek szívesek tanácsot adni: 1. mekkora a fogyasztása egy 2 literes 147 pacis automata váltósnak ill. egy kézi váltósnak. (fele város, fele országút, nem BP, hanem Szegeden lenne a kocsi) 2. Azon kívül, hogy vásárlás előtt betoljuk az autót egy márkakereskedésbe és gépre dugjuk, mit kell még néznem egyáltalán az autón, kiemelve az automata váltós példányt? Köszönöm a válaszokat! Szép napot!
A 2,0i 145 lovas.
A III-as mondeóban a 2,0i-ben gyakorlatilag ugyanaz a váltó van, mint a régebbi mondeókban. Négy sebességes. Egy kicsit elavult. Én lebeszélnélek róla. Túl sokat dob a fogyin, és szörnyen visszafogja a motort.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11640 Dátum: 2007.03.07 szerda, 12:40:00 »

udimension,
 
hali, Eloszoris kei valtos 2.0i verdam van. En full varosban hasznalom, nem taposom ki a szajat, igy most kb. 9.2 a fogyim. Ha nincs nagy dugo, akkro kevesebbol is kijon. Nalad szerintem olyan 8.5 korul fog kajolni. Persze ez azert fugg attol is, hogy napi csak 5km-t mesz vagy van lehetosege bemelegedni a motornak. Ami erdemes megnezni:
 
Sajnos az ajtok alja hajlamos a rohadasra. Ez altalanossagban minden MKIII-as mondeorol elmondhato mocitol, felszerelestol fuggetlenul.
Csak olyan verdat vegyel meg, aminek van vezetett szervizkonyve. Kulonben ugrik a rohadas gari. Egyebkent meg megcsinaljak gariban. Mar ha rohadna.
Amit meg erdemes megnezni, aza s motor jarasa. Ha felnyitod a geptetot jaro motor mellett es ilyen fura csattogo hangot hallasz, az valceg a szivosor lesz. Csere. Erdemes meg megnezni a szovosor vaakumdob mukodeset. A csuklo ami mozgatja az orvenylapokat szet szokott esni. Persze ilyenkor mar csattog is a cucc. Eza szivosor dolog csak az 1.8i, 2.0i gepeket erinti. Altalanossagabn meg erdemes megviszgaltatni a futomuvet, fekeket, kuplung, lendkerek. Erdmees radobni egy WDS-re esetleges hibakod miatt, bar ez azert nem jellemzo a benyasokra.
jah, mennyi km van benne ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11641 Dátum: 2007.03.07 szerda, 13:47:00 »

Sziasztok!  
Egy kis info a garanciális rozsdajavítással kapcsolatban: Engem első körben elhajtottak mert ugyan a szervízkönyv szervíz része végig vezetett volt, de az évenkénti karosszéria átvizsgálások nem voltak bepecsételve. Megjegyezte a Fordos, hogy igazság szerint ezt ők sem szokták pecsételgetni, de mostanában a Ford központból csak akkor adják meg az engedélyt, ha az is megvan. Szerencsére a solymári szervízben (ahonnan az auto származik, és ahol végig szervizelve volt) készségesen beütötték a három hiányzó pecsétet, és így már Esztergomban (ahol én lakok) meg is csinálták. Szóval erre is érdemes odafigyelni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11642 Dátum: 2007.03.07 szerda, 14:16:00 »

udimension,
 
hali, Eloszoris kei valtos 2.0i verdam van. En full varosban hasznalom, nem taposom ki a szajat, igy most kb. 9.2 a fogyim. Ha nincs nagy dugo, akkro kevesebbol is kijon. Nalad szerintem olyan 8.5 korul fog kajolni. Persze ez azert fugg attol is, hogy napi csak 5km-t mesz vagy van lehetosege bemelegedni a motornak. Ami erdemes megnezni:
 
Sajnos az ajtok alja hajlamos a rohadasra. Ez altalanossagban minden MKIII-as mondeorol elmondhato mocitol, felszerelestol fuggetlenul.
Csak olyan verdat vegyel meg, aminek van vezetett szervizkonyve. Kulonben ugrik a rohadas gari. Egyebkent meg megcsinaljak gariban. Mar ha rohadna.
Amit meg erdemes megnezni, aza s motor jarasa. Ha felnyitod a geptetot jaro motor mellett es ilyen fura csattogo hangot hallasz, az valceg a szivosor lesz. Csere. Erdemes meg megnezni a szovosor vaakumdob mukodeset. A csuklo ami mozgatja az orvenylapokat szet szokott esni. Persze ilyenkor mar csattog is a cucc. Eza szivosor dolog csak az 1.8i, 2.0i gepeket erinti. Altalanossagabn meg erdemes megviszgaltatni a futomuvet, fekeket, kuplung, lendkerek. Erdmees radobni egy WDS-re esetleges hibakod miatt, bar ez azert nem jellemzo a benyasokra.
jah, mennyi km van benne ?
Szia! Mind az automatásban, mind a kézisben 135 ezer körül. Gondolom ezt márkaszervízben a számítógép le tudja ellenőrizni. A kézi váltóst ma viszik :-( illetve remélem hogy nem. Mindenképpen ragaszkodni fogok egy márkaszervizes állapotfelmérésre. Papírral természetesen. A rozsdásodásra és a pecsétekre figyelni fogok. Ha megveszem valamelyiket, úgyis viszem itthon futóműbeállításra, vezérlés-cserére (a szokásos vez. szíj, görgők, gyertyák, szíjak, olaj, szűrők stb.), tehát ez benne van a pakliban. Köszönöm a hozzászólásokat! További szép napot!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11643 Dátum: 2007.03.07 szerda, 14:19:00 »

udimension,
 
a vezerleshez nem kell nyulni, mert lancos, es az elvileg gondozasmentes vagymi. A bordas szijat, es gorogoket cserelheted. Nezesed meg a szijfeszitot is.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11644 Dátum: 2007.03.07 szerda, 14:25:00 »

udimension,
 
a vezerleshez nem kell nyulni, mert lancos, es az elvileg gondozasmentes vagymi. A bordas szijat, es gorogoket cserelheted. Nezesed meg a szijfeszitot is.
Bárcsak már ott tartanék, hogy nézethessem:-) Már nagyon várom. Off: B Vecim volt. 1.6-os. Szépen tartottam, de már 9 éves és szeretnék valami Fordos témát. Az Opelt is csak azért vettem, mert barátomé volt és sok engedményt adott. Már akkor is éreztem, hogy nagyobb moci való a valagam alá, de akkor hirtelen jól jött. Előtte vagy 3-4 II-es Mondeót megnéztem a 2 és 2,5 literesek közül. Valószínűleg, ha akkor azokból választok, a mai napig azt hajtanám. Ez van. Most hosszabb távra gondolkodom, remélem beválik:-) Csak el ne vigyék előlem valamelyiket..... Legkorábban holnapután tudok felmenni a székes fővárosunkba szemlélődni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11645 Dátum: 2007.03.07 szerda, 14:41:00 »

Bárcsak már ott tartanék, hogy nézethessem:-) Már nagyon várom. Off: B Vecim volt. 1.6-os. Szépen tartottam, de már 9 éves és szeretnék valami Fordos témát. Az Opelt is csak azért vettem, mert barátomé volt és sok engedményt adott. Már akkor is éreztem, hogy nagyobb moci való a valagam alá, de akkor hirtelen jól jött. Előtte vagy 3-4 II-es Mondeót megnéztem a 2 és 2,5 literesek közül. Valószínűleg, ha akkor azokból választok, a mai napig azt hajtanám. Ez van. Most hosszabb távra gondolkodom, remélem beválik:-) Csak el ne vigyék előlem valamelyiket..... Legkorábban holnapután tudok felmenni a székes fővárosunkba szemlélődni
Még egy tanács: Kérd el a motor és alvázszámot a kereskedőktől. Van aki utána tud nézni ez alapján a kocsi előéletének, de én csak arra használtam, hogy leteszteljem, rejteget-e valamit a kereskedő. Pl.: Volt olyan pesti kereskedés, ahol nagyon zavarba jött a csávó, mikor ezt kérdeztem, aztán végül benyögte, hogy majd később hívjam most nem ér rá.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11646 Dátum: 2007.03.07 szerda, 14:46:00 »

Még egy tanács: Kérd el a motor és alvázszámot a kereskedőktől. Van aki utána tud nézni ez alapján a kocsi előéletének, de én csak arra használtam, hogy leteszteljem, rejteget-e valamit a kereskedő. Pl.: Volt olyan pesti kereskedés, ahol nagyon zavarba jött a csávó, mikor ezt kérdeztem, aztán végül benyögte, hogy majd később hívjam most nem ér rá.
Mindkettő magánszemély. Így tudtam alkudni is. Mindekttőt megkértem, ha komolyra válik a dolog, akkor előtte lepriorálnám a kocsikat egy szervízben. A szervízben a kompjúter kidobja az általad említett előéletet? Mindkét gazda készséges volt, bár említették, hogy nem az első tulajok, de az előző is magyarországi volt, tehát nem kinti. Mivel lesz hitel is az autón, ezért a törések is kizárva. (a hitelintézet végigméri a kocsit festékmérővel) Kereskedésektől nem szívesen vennék, bár van, ahol 1 év garit is adnak harmincnéhány ezresért évente.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11647 Dátum: 2007.03.07 szerda, 14:47:00 »

Bárcsak már ott tartanék, hogy nézethessem:-) Már nagyon várom. Off: B Vecim volt. 1.6-os. Szépen tartottam, de már 9 éves és szeretnék valami Fordos témát. Az Opelt is csak azért vettem, mert barátomé volt és sok engedményt adott. Már akkor is éreztem, hogy nagyobb moci való a valagam alá, de akkor hirtelen jól jött. Előtte vagy 3-4 II-es Mondeót megnéztem a 2 és 2,5 literesek közül. Valószínűleg, ha akkor azokból választok, a mai napig azt hajtanám. Ez van. Most hosszabb távra gondolkodom, remélem beválik:-) Csak el ne vigyék előlem valamelyiket..... Legkorábban holnapután tudok felmenni a székes fővárosunkba szemlélődni
Ha van alvázszám, keresd privben Lkiss2 kollégát. Ha rendesen szervizelték, ő segít a valós km-ben. Szerintem ezt feltétlenül érdemes, hogy ne érezd becsapva magad vétel után. A keserű szájíz xar.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11648 Dátum: 2007.03.07 szerda, 14:52:00 »

Mindkettő magánszemély. Így tudtam alkudni is. Mindekttőt megkértem, ha komolyra válik a dolog, akkor előtte lepriorálnám a kocsikat egy szervízben. A szervízben a kompjúter kidobja az általad említett előéletet? Mindkét gazda készséges volt, bár említették, hogy nem az első tulajok, de az előző is magyarországi volt, tehát nem kinti. Mivel lesz hitel is az autón, ezért a törések is kizárva. (a hitelintézet végigméri a kocsit festékmérővel) Kereskedésektől nem szívesen vennék, bár van, ahol 1 év garit is adnak harmincnéhány ezresért évente.
Szerintem az autóból nem lehet kiszedni, hogy valójában mennyi km van benne. A gép csak azt árulja el milyen hibákat jelzett eddig a számítógép. (Szerintem)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11649 Dátum: 2007.03.07 szerda, 14:59:00 »

SSanya,
 
"A keserű szájíz xar."
 
Erre jo a mentolos rago
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 226 227 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 239 240 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.236 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.