Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 17:19:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 227 228 229 230 231 232 233 [234] 235 236 237 238 239 240 241 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21473091 alkalommal)
0 Felhasználó és 75 vendég van a témában
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11650 Dátum: 2007.03.07 szerda, 16:20:00 »

Sziasztok!  
Egy kis info a garanciális rozsdajavítással kapcsolatban: Engem első körben elhajtottak mert ugyan a szervízkönyv szervíz része végig vezetett volt, de az évenkénti karosszéria átvizsgálások nem voltak bepecsételve. Megjegyezte a Fordos, hogy igazság szerint ezt ők sem szokták pecsételgetni, de mostanában a Ford központból csak akkor adják meg az engedélyt, ha az is megvan. Szerencsére a solymári szervízben (ahonnan az auto származik, és ahol végig szervizelve volt) készségesen beütötték a három hiányzó pecsétet, és így már Esztergomban (ahol én lakok) meg is csinálták. Szóval erre is érdemes odafigyelni...
Nekem Németo.-ból jött az autóm, de nekem is csak a rendes pecsétek voltak meg, és a Petrányiban így is megcsinálták...
Ha jobban megnézed, van ott fékfolyadékcsere, légzsákok átvizsgálása,és egyéb 2-3 évenkénti ellenörzés. Na szerintem azt egy autón sem pecsételik, még ha meg is csinálják
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #11651 Dátum: 2007.03.07 szerda, 18:54:00 »

Udimension-nak                                    komputerral megnézni csak a jelenlegi á.tudják. átirni a komputert nem nehéz,és 50ezerkm ért már megéri egyeseknek./én is egy ilyen MONDIT vettem/Véleményem:minnél fiatalabb autot vegyél és szervizkőnyv!amelyikhez nincs abban biztosan nem annyi van99.9százalék.PL:az én autom 170ekm_errel fele annyi ŰZEMORÁT ment mint aki 10év alatt teszi meg ezt az utat.kivétel a forgo alkatrészek csapágy,fék ilyesmi.sok sikert
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11652 Dátum: 2007.03.07 szerda, 19:04:00 »

ZACCI-nak.  Megvan az eredmény,rángatás gyertya kábeltől/gyertya csucsán égés ezert azt is csere pedig uj volt/kuplung:kinyomo csapágy csere olajos volt kissé átengedett,a szerkezet tényleg 30km-es volt azt nem kellett cserélni.remélem ezután már tényleg ok minden.kőszi mégegyszer!!!WOFER.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11653 Dátum: 2007.03.07 szerda, 19:20:00 »

Üdv. minden Mondeosnak! Szeretnék egy MKIII-as Mondeot venni. Ami szóba jönne, az a 2.0i benzines, 2001-es évjárat. Tervben van egy automata váltós és egy kézi váltós példány. Az automata váltós gyári adat szerint sokkal többet fogyaszt, mint a kézi váltós, valamint félek az automata váltó meghibásodásától is, mert a javítása horror pénzbe kerül. Legyetek szívesek tanácsot adni: 1. mekkora a fogyasztása egy 2 literes 147 pacis automata váltósnak ill. egy kézi váltósnak. (fele város, fele országút, nem BP, hanem Szegeden lenne a kocsi) 2. Azon kívül, hogy vásárlás előtt betoljuk az autót egy márkakereskedésbe és gépre dugjuk, mit kell még néznem egyáltalán az autón, kiemelve az automata váltós példányt? Köszönöm a válaszokat! Szép napot!
Szióka!
Nekem,ilyen van!Én budapesten csúcsforgalomban 12-13 liter benzinnel járok!Országúti fogyija az jó!Ott 160km/ó-nál 8.5 literből kijön!Nekem még nem volt bajom vele!A váltó jó!Ha igazán akarsz vele gyorsulni,akkor,1,2,aztán D-be rakod és telitalpal a gázpedálra!:-)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11654 Dátum: 2007.03.07 szerda, 19:55:00 »

Sziasztok! Sajnos az automata-váltós kiszemelt példányt összetörték :-( Marad a kézi-váltós, de arra meg egy pesti vevő úgy néz ki lecsapott. Mindig gondoltam: Pestre kellene költözni... Sajnos nem tudok fiatalabbat venni mint a 2001 végi, 2002 eleji példányok. Lesz még így is hitel rajta:-( Erősen gondolkodom a TDDI vagy TDCI motoros példányokon. Csak ámulok a nyomatékukon, a gyorsulásukon, a fogyasztásukon. Csak hát azoktól félek. Mármint a dízelektől. Még annyit sem értek hozzájuk, mint a benzinesekhez és ha baj van/lesz a motorral, akkor nagyon viszi a pénzt. Egy benzinest talán olcsóbb szervizeltetni vagy nem? Max. 2-2,2 milliót tudok rászánni egy példányra
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11655 Dátum: 2007.03.07 szerda, 20:45:00 »

Sziasztok! Sajnos az automata-váltós kiszemelt példányt összetörték :-( Marad a kézi-váltós, de arra meg egy pesti vevő úgy néz ki lecsapott. Mindig gondoltam: Pestre kellene költözni... Sajnos nem tudok fiatalabbat venni mint a 2001 végi, 2002 eleji példányok. Lesz még így is hitel rajta:-( Erősen gondolkodom a TDDI vagy TDCI motoros példányokon. Csak ámulok a nyomatékukon, a gyorsulásukon, a fogyasztásukon. Csak hát azoktól félek. Mármint a dízelektől. Még annyit sem értek hozzájuk, mint a benzinesekhez és ha baj van/lesz a motorral, akkor nagyon viszi a pénzt. Egy benzinest talán olcsóbb szervizeltetni vagy nem? Max. 2-2,2 milliót tudok rászánni egy példányra
Szia!
Ha 1 év alatt több mint 20e Km-t mennél az autóval, akkor dízel. Ha ez alatt...Érdemes a benzinest megfontolni. Persze, mennyit, és mire használod az autót?  
Szervízeltetés. Itt már többször volt dízel ( TDCi ) vs benzin számolgatás, hogy ki a nyerő, az a felhasználó szemléletétől függ. Hogy milyen szempontok a fontosabbak. Dízelnél nagyon leinformálható használtat érdemesebb  
" vadászni "! Akik itt a fórumon újonnan vették dízelüket ( TDCi ) nem volt vele probléma
Sőt, van akiknél már több mint 200e Km van benne, probléma nélkül.
Ami előny a Mondeónál, hogy nagyságrendekkel kissebb a fenntartási fájdalom-díja, mint a hasonló kategóriás offoknak.
Sakkozd végig, és ne kapkodd el! Én is így kezdtem...
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11656 Dátum: 2007.03.07 szerda, 21:11:00 »

Sziasztok!
A váltónál folyik az olaj, ahol a féltengely kijön a váltóból. mennyire kell szétkapni a szimering cseréhez?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11657 Dátum: 2007.03.07 szerda, 21:20:00 »

Sziasztok! Sajnos az automata-váltós kiszemelt példányt összetörték :-( Marad a kézi-váltós, de arra meg egy pesti vevő úgy néz ki lecsapott. Mindig gondoltam: Pestre kellene költözni... Sajnos nem tudok fiatalabbat venni mint a 2001 végi, 2002 eleji példányok. Lesz még így is hitel rajta:-( Erősen gondolkodom a TDDI vagy TDCI motoros példányokon. Csak ámulok a nyomatékukon, a gyorsulásukon, a fogyasztásukon. Csak hát azoktól félek. Mármint a dízelektől. Még annyit sem értek hozzájuk, mint a benzinesekhez és ha baj van/lesz a motorral, akkor nagyon viszi a pénzt. Egy benzinest talán olcsóbb szervizeltetni vagy nem? Max. 2-2,2 milliót tudok rászánni egy példányra
Ha 2001 körülit nézel akkor csak TDDI dízelt nézzél... Persze lehet TDCI-is, de azzal csak gond lesz....(porlasztó)
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #11658 Dátum: 2007.03.07 szerda, 21:23:00 »

Szia!
Ha 1 év alatt több mint 20e Km-t mennél az autóval, akkor dízel. Ha ez alatt...Érdemes a benzinest megfontolni. Persze, mennyit, és mire használod az autót?  
Szervízeltetés. Itt már többször volt dízel ( TDCi ) vs benzin számolgatás, hogy ki a nyerő, az a felhasználó szemléletétől függ. Hogy milyen szempontok a fontosabbak. Dízelnél nagyon leinformálható használtat érdemesebb  
" vadászni "! Akik itt a fórumon újonnan vették dízelüket ( TDCi ) nem volt vele probléma
Sőt, van akiknél már több mint 200e Km van benne, probléma nélkül.
Ami előny a Mondeónál, hogy nagyságrendekkel kissebb a fenntartási fájdalom-díja, mint a hasonló kategóriás offoknak.
Sakkozd végig, és ne kapkodd el! Én is így kezdtem...
Üdv:
Szia! Igazából fele-fele arányban használnám, havi kb. 1000-1200-1300 km, azaz évi max. 15000 km menne bele, de ez már nagyon max. Nem nagyon vagyunk még kirándulós család, későn érő tipus lévén 38 évesen még csak most két és fél éves a fiam. De talán már idén nyártól-ősztől kirándulgatnánk is, tehát azért kell egy megbízható útfaló:-) A kopó alkatrészekkel tisztában vagyok. A láthatóan kopott dolgokat az árból le is lehet alkudni. (féktárcsa, gumik, stb.) A vásárlás utáni nagyszervíz úgyis meglesz (szíjak, görgők, olaj, szűrők, futóműbeállítás stb.). A motor állapotát pedig talán megmondja a márkaszervíz diagnosztikája. Akkor még figyelem majd a rozsdásodást, a csörgő hangot a motortérből (szívósor), a kormánykerék, váltógomb, kapcsolók, ajtóküszöb, ajtókilincs kopását, a gyanúsan füstölő kipuffot (benzinesnél), a hűtővíz tisztaságát stb... Húú... ezek után, ha nem utál meg az eladó, jöhet a festékvastagság stb.. hát, sok sikert magamnak tényleg. Ha újat vennék, akkor nem gondolkodnék a TDCI-n abszolút. Jóéjt!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11659 Dátum: 2007.03.07 szerda, 21:24:00 »

Ha 2001 körülit nézel akkor csak TDDI dízelt nézzél... Persze lehet TDCI-is, de azzal csak gond lesz....(porlasztó)
Köszönöm a tippet
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11660 Dátum: 2007.03.07 szerda, 21:48:00 »

Sziasztok! Sajnos az automata-váltós kiszemelt példányt összetörték :-( Marad a kézi-váltós, de arra meg egy pesti vevő úgy néz ki lecsapott. Mindig gondoltam: Pestre kellene költözni... Sajnos nem tudok fiatalabbat venni mint a 2001 végi, 2002 eleji példányok. Lesz még így is hitel rajta:-( Erősen gondolkodom a TDDI vagy TDCI motoros példányokon. Csak ámulok a nyomatékukon, a gyorsulásukon, a fogyasztásukon. Csak hát azoktól félek. Mármint a dízelektől. Még annyit sem értek hozzájuk, mint a benzinesekhez és ha baj van/lesz a motorral, akkor nagyon viszi a pénzt. Egy benzinest talán olcsóbb szervizeltetni vagy nem? Max. 2-2,2 milliót tudok rászánni egy példányra
Ha ez a évjárat, csak TDDi!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #11661 Dátum: 2007.03.08 csütörtök, 08:00:00 »

Szia! Igazából fele-fele arányban használnám, havi kb. 1000-1200-1300 km, azaz évi max. 15000 km menne bele, de ez már nagyon max. Nem nagyon vagyunk még kirándulós család, későn érő tipus lévén 38 évesen még csak most két és fél éves a fiam. De talán már idén nyártól-ősztől kirándulgatnánk is, tehát azért kell egy megbízható útfaló:-) A kopó alkatrészekkel tisztában vagyok. A láthatóan kopott dolgokat az árból le is lehet alkudni. (féktárcsa, gumik, stb.) A vásárlás utáni nagyszervíz úgyis meglesz (szíjak, görgők, olaj, szűrők, futóműbeállítás stb.). A motor állapotát pedig talán megmondja a márkaszervíz diagnosztikája. Akkor még figyelem majd a rozsdásodást, a csörgő hangot a motortérből (szívósor), a kormánykerék, váltógomb, kapcsolók, ajtóküszöb, ajtókilincs kopását, a gyanúsan füstölő kipuffot (benzinesnél), a hűtővíz tisztaságát stb... Húú... ezek után, ha nem utál meg az eladó, jöhet a festékvastagság stb.. hát, sok sikert magamnak tényleg. Ha újat vennék, akkor nem gondolkodnék a TDCI-n abszolút. Jóéjt!
Én is bevittem a Ford szervízbe átvizsgáltatni mielőtt megvettem, és a füstölést nekem is nézték. Ha diesel-nél nyomsz egy padlógázt, akkor a kiömlő fekete füst az ok, de 1-2 mp után padlógáz mellett, már nem szabad semilyen füstnek jönnie. Nekem így viselkedett.  
Amúgy nem volt nagy szám az átvizsgálás, 1 órás volt, abból kb 50 percig nyomkodta rá a festékvastagság mérőt, utána meg rádugta a gépet, és kész. A hét elején mikor a nyikorgást keresték, sokkal jobban átnézték a kocsit.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11662 Dátum: 2007.03.09 péntek, 08:33:00 »

Udimensionnak:most már beugrott miért nem tudsz új kocsit venni.másik top.olvastam,a felsorolást hogy mit költőttél /kisebb vagyont/ autohifire!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11663 Dátum: 2007.03.09 péntek, 08:44:00 »

Udimensionnak:most már beugrott miért nem tudsz új kocsit venni.másik top.olvastam,a felsorolást hogy mit költőttél /kisebb vagyont/ autohifire!!!
Majdnem:-) Használtan vettem, kivéve a kábelek. Viszont két kocsi közül amiket kinéztem, az egyiket két napja összetörték :-( a másikat eladták. Most Baján láttam egyet a neten, jónak tűnik, 2 literes, 2002.05. havi, de a motorháztető és az egyik ajtó fújva van, ráadásul nyolcvanvalahányezer kilóméterrel. Képeken szép, szervízkönyv megvan, egy tulajos volt, de azért érdekelne a fújás oka. Lehet hogy részeg biciklis, vagy jóakaró megkarcolta, de nem tudom mit is nézzek a motortérben, ami nagyobb törésre utalhat. Sárvédők épek, gyáriak, így azért akkora gond mégsem lehetett. Szóval rajta vagyok a vásárláson:-
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11664 Dátum: 2007.03.09 péntek, 09:19:00 »

udimension,
 
A tores tenye annyira ne zavarjon. Ez sajna elofordul barmellik tulajjal, verdaval. Amit viszont erdemes megnezni, hogy valojaban mi serulhetett. A motorterben pl. a kabelek pattentjai epek ? Ugyanis, ha nagyon megboritottak a verdat, esetleg par dolgot ki kellett cserelni, olyankor a kabelek pattentja altalaban csak roncsolassal eltavolithato. Ha ezek epek, akkor 1. vagy nem kellett hozza nyulni. 2. kicsereletek a kabel rogzito pattentokat is ami azert mar figyelmesseg a javabol. Nezd meg, hgoy a futomu huz el valamerre. Menj proba kort. Ha nem huzogat semerre sem, szepen halad a verda, akkor szerintem olyan nagy baj nem lehetett. A ugy erzed felre huz a verda, akkor told be markaszervizbe es nezesd meg egy alapos alapotfelmeressel egybekotve. Lehet csak szilent problema, de elofordulhat, hogy akkorat kapott a verda, hogy deformalodott. Bar ahhoz azert jo alaposan ossze kellett torni...Jah, es nezd meg a huto alapotat. Uteskor ugye o kapja az elso pofont es az meg is laccik rajta. Persze en nem ertek hozza, csak okoskodom, es probalok segiteni...Szivesen raneznek a verdara...Merre is van ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11665 Dátum: 2007.03.09 péntek, 10:51:00 »

Majdnem:-) Használtan vettem, kivéve a kábelek. Viszont két kocsi közül amiket kinéztem, az egyiket két napja összetörték :-( a másikat eladták. Most Baján láttam egyet a neten, jónak tűnik, 2 literes, 2002.05. havi, de a motorháztető és az egyik ajtó fújva van, ráadásul nyolcvanvalahányezer kilóméterrel. Képeken szép, szervízkönyv megvan, egy tulajos volt, de azért érdekelne a fújás oka. Lehet hogy részeg biciklis, vagy jóakaró megkarcolta, de nem tudom mit is nézzek a motortérben, ami nagyobb törésre utalhat. Sárvédők épek, gyáriak, így azért akkora gond mégsem lehetett. Szóval rajta vagyok a vásárláson:-
Szia udimension,
 
nekem is benzines van, városban 9-10 litert eszik (igaz, én hétköznap, dugóban ritkán megye), országúton 100 körül olyan 7-7.5-et (attól függ, hideg van-e, vagy megy-e a klíma), autópályán 140-nél kb. 8-8.5 l megy le.
Volt egy utunk Olaszországba, autópályán 120 körül, országúton 90 körül mentünk, 3 személlyel, teli csomagtartóval, végig klímával 7,3-re jött ki a fogyasztás 1400 km-en. Egy tavaszi Bp-Stuttgart útvonalon, két személlyel, full csomagtartóval, klíma nélkül, 8-10 fokban, ahol lehetett, 160-nal, máshol 130 körül 8,3 lett a fogyi. A guminyomást én az elöírt maximum közlében tartom (2,5 elöl, 2,5-2,7 hátul terheléstöl függöen), ha a komfortosabb alsó tartományt választod (2,3), akkor fél litert is nöhet a fogyasztás.
Remélem, segítettem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11666 Dátum: 2007.03.09 péntek, 11:30:00 »

Nekem benzines 1,8-as van. Pályán 140 alatt sosem megyek, de inkább 160 az átlag. Max 8,5 a fogyasztásom. Városban lehet, hogy több,de azt még sosem mértem, mivel max 50-70 km után megint hosszútávra megyek. Folyamatos 90-es tempónál volt már 6,5 l-es fogyasztásom is.
 
Nekem pl. teljes jobb oldala egy éves korában újra volt festve az autónak, mert após garázsba állás közben nem akart rámenni a francos macskára. Tükör letört, két ajtó oldalát megkarcolta a kocsinak. Semmi komoly javítás nem volt, mert csak karcolás keletkezett. Így került szakszervízben 150.000 Ft-ba. Mindent újra fényeztek jobb oldalon, hogy ne üssön el a szín.  
Nekem is kimutatja a festékmérő, de tudom, hogy semmi gáz nincs vele.  
 
Én cserélni akartam most dízelre, de szervízes ismerősök lebeszéltek róla (leírom majd később mit mondtak), így marad a benzines autóm, amiben 81e km van csak, és tudom, hogy semmi gond nem volt vele, mi szervízeltük stb.
 
Lehetőleg benzinesben Trend felszereltséget vegyél minimum.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11667 Dátum: 2007.03.09 péntek, 11:38:00 »

Es az se baj, ah nincs benne tempomat. Majd utolag belegyurjuk
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11668 Dátum: 2007.03.09 péntek, 11:38:00 »

jah, minimum Trend, de inkabb gyia Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11669 Dátum: 2007.03.09 péntek, 11:51:00 »

Es az se baj, ah nincs benne tempomat. Majd utolag belegyurjuk
Kedves Zacci!
 
Ha jól emlékszem - és most te is írtad -, hogy belegyúrod a tempomatot Mondeoba. Légyszi írd le mi kell hozzá, hol tudnánk találkozni, mert gondolom meg kell nézni a kábelezést,hogy benne van-e. Mivel nem adom el a vasat, így a tempomatot be kellene tenni
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11670 Dátum: 2007.03.09 péntek, 12:32:00 »

Proki,
 
Hat akkro itt az ideje, hogy elgurulj hozzam. Hetvegen ha ra ersz gyuhecc oszt megsasoljuk a gepet. Valceg holnap otthon leszek, de meg nem 100%. Lehet melo lesz 8(
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11671 Dátum: 2007.03.09 péntek, 12:36:00 »

udimension,
 
A tores tenye annyira ne zavarjon. Ez sajna elofordul barmellik tulajjal, verdaval. Amit viszont erdemes megnezni, hogy valojaban mi serulhetett. A motorterben pl. a kabelek pattentjai epek ? Ugyanis, ha nagyon megboritottak a verdat, esetleg par dolgot ki kellett cserelni, olyankor a kabelek pattentja altalaban csak roncsolassal eltavolithato. Ha ezek epek, akkor 1. vagy nem kellett hozza nyulni. 2. kicsereletek a kabel rogzito pattentokat is ami azert mar figyelmesseg a javabol. Nezd meg, hgoy a futomu huz el valamerre. Menj proba kort. Ha nem huzogat semerre sem, szepen halad a verda, akkor szerintem olyan nagy baj nem lehetett. A ugy erzed felre huz a verda, akkor told be markaszervizbe es nezesd meg egy alapos alapotfelmeressel egybekotve. Lehet csak szilent problema, de elofordulhat, hogy akkorat kapott a verda, hogy deformalodott. Bar ahhoz azert jo alaposan ossze kellett torni...Jah, es nezd meg a huto alapotat. Uteskor ugye o kapja az elso pofont es az meg is laccik rajta. Persze en nem ertek hozza, csak okoskodom, es probalok segiteni...Szivesen raneznek a verdara...Merre is van ?
ZACCI: a vas Baján van egy kereskedésben, tegnap került fel. A tippeket köszönöm, talán a kereskedő jön mostanában Szegedre és akkor meg tudom nézni/nézetni alaposan. Ha nekem kell átmennem Bajára, akkor mindenképpen autót kell szereznem, mert az enyémet már eladtam, hétfőn jönnek érte, addig meg szinte egyfolytában dolgozom és ráadásul garázsba tettem, nehogy valami baja essék. Az ördög nem alszik....Szóval valaki ismerősömmel kell akkor Bajára mennem, hétfőn, vagy legkésőbb kedden
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11672 Dátum: 2007.03.09 péntek, 12:42:00 »

keki, PROKI: köszi az infót. A fogyi szerintem egy  2 literesnél ennyi, elfogadható. Valamit valamiért. Mindenképpen két literest szeretnék, azok közül pedig a neten szinte kizárólag gyiák vannak:-) Ez zaccinak szólt. Szóval csak lenne már a kezemben a kulcsa egynek....:-) A bajai kocsira   a kereskedő azt mondta, nem volt nagy törése, igaz ez majd az alapos szemlélődésnél derül ki. Talán a festő ismerősöm ráér, akkor fizetem a benzint, a kaját és átjön velem. De akkor még motorikusan nem nézi meg senki:-( A szerelőm is jöhetne:-) Igaz akkor már a hitelező Lombard is küldhetne oda egy kollégát, szóval azért egy csapattal mégsem mehetek. De mivel mindenképpen vinnie kell valakinek, ezért mégiscsak a festőmet viszem. Illetve Ő visz:-) Persze csak ha el nem adják azt is, mire megyek, mint Pesten..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11673 Dátum: 2007.03.09 péntek, 13:10:00 »

Proki,
 
Hat akkro itt az ideje, hogy elgurulj hozzam. Hetvegen ha ra ersz gyuhecc oszt megsasoljuk a gepet. Valceg holnap otthon leszek, de meg nem 100%. Lehet melo lesz 8(
Elérhetőséget tudsz küldeni esetleg (prokoproland kukac infravarazs.hu) , felhívnálak megbeszélni a részleteket? Őszintén megmondva azt sem tudom, hol laksz. Én szegedi vagyok, de vasárnap és jövő szerdán valamint csütörtökön megyek a nagyfaluba
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11674 Dátum: 2007.03.09 péntek, 13:26:00 »

Elérhetőséget tudsz küldeni esetleg (prokoproland kukac infravarazs.hu) , felhívnálak megbeszélni a részleteket? Őszintén megmondva azt sem tudom, hol laksz. Én szegedi vagyok, de vasárnap és jövő szerdán valamint csütörtökön megyek a nagyfaluba
Szia PROKI! Most hívott a bajai kereskedő, hogy áthozza az autót 3 óra körül ma. A festő ismerősömnek szóltam, de a Ford márkaszervíz mára nem vállalja a felmérést, úgyhogy a szerelőm marad, aki viszont nem szimpatizál a Fordokkal:-(( Lehet, hogy újat kellene keresnem? Számom: 70-3870-175 Ha ma esetleg ráérsz és ránéznél a Mondira itt Szegeden 3-5 között, megköszönném. Ha hívsz, természetesen visszahívlak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11675 Dátum: 2007.03.09 péntek, 16:33:00 »

Sziasztok!
 
Ma érdekes dolgokat produkál a kocsi: 2 dolog tűnt fel, az egyik, hogy a műszerfalon a zöld világítás vibrál, a másik, hogy ha leveszem a gázról a lábam, akkor egy darabig lassul, de aztán tartja a tempót, mintha a tempomat be lenne kapcsolva. De sajnos tempomat nincs benne, szóval ez nem lehet. Kipróbáltam, még emelkedőn is simán felmegy, úgy, hogy nem nyomom a gázt. Ez a 2 hiba egyszerre jelentkezett, talán van közük egymáshoz? Valaki találkozott már ilyennel?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11676 Dátum: 2007.03.09 péntek, 16:58:00 »

Sziasztok!
 
Ma érdekes dolgokat produkál a kocsi: 2 dolog tűnt fel, az egyik, hogy a műszerfalon a zöld világítás vibrál, a másik, hogy ha leveszem a gázról a lábam, akkor egy darabig lassul, de aztán tartja a tempót, mintha a tempomat be lenne kapcsolva. De sajnos tempomat nincs benne, szóval ez nem lehet. Kipróbáltam, még emelkedőn is simán felmegy, úgy, hogy nem nyomom a gázt. Ez a 2 hiba egyszerre jelentkezett, talán van közük egymáshoz? Valaki találkozott már ilyennel?
Hello!
 
Én is tapasztaltam már azt, hogy mondjuk 4-esben a verda, gázról le a láb és parányit csökkent a sebesség, majd megmarad egy szinten pár másodpercig (mintha nyomnám neki) aztán tovább lassúl. Furcsa ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11677 Dátum: 2007.03.09 péntek, 17:06:00 »

Nekem benzines 1,8-as van. Pályán 140 alatt sosem megyek, de inkább 160 az átlag. Max 8,5 a fogyasztásom. Városban lehet, hogy több,de azt még sosem mértem, mivel max 50-70 km után megint hosszútávra megyek. Folyamatos 90-es tempónál volt már 6,5 l-es fogyasztásom is.
 
Nekem pl. teljes jobb oldala egy éves korában újra volt festve az autónak, mert após garázsba állás közben nem akart rámenni a francos macskára. Tükör letört, két ajtó oldalát megkarcolta a kocsinak. Semmi komoly javítás nem volt, mert csak karcolás keletkezett. Így került szakszervízben 150.000 Ft-ba. Mindent újra fényeztek jobb oldalon, hogy ne üssön el a szín.  
Nekem is kimutatja a festékmérő, de tudom, hogy semmi gáz nincs vele.  
 
Én cserélni akartam most dízelre, de szervízes ismerősök lebeszéltek róla (leírom majd később mit mondtak), így marad a benzines autóm, amiben 81e km van csak, és tudom, hogy semmi gond nem volt vele, mi szervízeltük stb.
 
Lehetőleg benzinesben Trend felszereltséget vegyél minimum.
Nekem 10 liter ala meg nem ment a fogyasztas . A ma reggeli adat amit mutat, az 11.8l. Bar igazan nem jarok vele varoson kivul, talan majd ma este elmegyek egy kicsit autopalyazni .
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11678 Dátum: 2007.03.09 péntek, 17:31:00 »

Hello!
 
Én is tapasztaltam már azt, hogy mondjuk 4-esben a verda, gázról le a láb és parányit csökkent a sebesség, majd megmarad egy szinten pár másodpercig (mintha nyomnám neki) aztán tovább lassúl. Furcsa ...
Nekem viszont nem pár másodpercig ment, hanem addig, amíg nem nyomtam be a kuplungot. Elég érdekes. De most mentem vele, és megszűnt a villogás is, és ez a gázadás is. Nem tudom mi volt, de van egy érzésem, hogy ha egyszer tapasztaltam, akkor vissza fog jönni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11679 Dátum: 2007.03.09 péntek, 18:36:00 »

Hölgyek/Urak! Végüli EZ lett belőle: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1102274&command=ugras&screenwidth=1024
 
Kedden lesz meg minden papíros hozzá, akkor hozom át Szegedre. Festő átnézte, szerelők átnézték. Tuti több van benne, de szépen járt a motorja, a nyári gumik még kibírják idén, a télik állítólag alig használtak a vasfelnin. A festőm észrevett néhány javítást, de azt mondta, szépen eldolgozza még és akkor tökéletes lesz. Csak az a festékmérő ne lenne... Áprilisban rakatom a hifit bele, mert most rendesen lehúztam a bankkártyákat:-( Ezek után én is MONDEOS leszek/lettem
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11680 Dátum: 2007.03.09 péntek, 18:40:00 »

Hölgyek/Urak! Végüli EZ lett belőle: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1102274&command=ugras&screenwidth=1024
 
Kedden lesz meg minden papíros hozzá, akkor hozom át Szegedre. Festő átnézte, szerelők átnézték. Tuti több van benne, de szépen járt a motorja, a nyári gumik még kibírják idén, a télik állítólag alig használtak a vasfelnin. A festőm észrevett néhány javítást, de azt mondta, szépen eldolgozza még és akkor tökéletes lesz. Csak az a festékmérő ne lenne... Áprilisban rakatom a hifit bele, mert most rendesen lehúztam a bankkártyákat:-( Ezek után én is MONDEOS leszek/lettem
Ha szervízkönyves, akkor hogyhogy tuti több van benne? Az ESP-t írja, hogy van benne, de a Fordnál ezt nem tudták, mert nem tettek bele kapcsolót Smiley Szóval az nincsen benne. Ez ilyen kereskedőket a kocsi után tudnám kötni.Azt hiszik mindenki beveszi hogy az IPS=ESP. Egyébként szép...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #11681 Dátum: 2007.03.09 péntek, 18:43:00 »

Hölgyek/Urak! Végüli EZ lett belőle: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1102274&command=ugras&screenwidth=1024
 
Kedden lesz meg minden papíros hozzá, akkor hozom át Szegedre. Festő átnézte, szerelők átnézték. Tuti több van benne, de szépen járt a motorja, a nyári gumik még kibírják idén, a télik állítólag alig használtak a vasfelnin. A festőm észrevett néhány javítást, de azt mondta, szépen eldolgozza még és akkor tökéletes lesz. Csak az a festékmérő ne lenne... Áprilisban rakatom a hifit bele, mert most rendesen lehúztam a bankkártyákat:-( Ezek után én is MONDEOS leszek/lettem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11682 Dátum: 2007.03.09 péntek, 18:45:00 »

Hölgyek/Urak! Végüli EZ lett belőle: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1102274&command=ugras&screenwidth=1024
 
Kedden lesz meg minden papíros hozzá, akkor hozom át Szegedre. Festő átnézte, szerelők átnézték. Tuti több van benne, de szépen járt a motorja, a nyári gumik még kibírják idén, a télik állítólag alig használtak a vasfelnin. A festőm észrevett néhány javítást, de azt mondta, szépen eldolgozza még és akkor tökéletes lesz. Csak az a festékmérő ne lenne... Áprilisban rakatom a hifit bele, mert most rendesen lehúztam a bankkártyákat:-( Ezek után én is MONDEOS leszek/lettem
Gratula, A Mondeo hozott közénk. Vigyázzatok egymásra.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11683 Dátum: 2007.03.09 péntek, 18:48:00 »

Néztem én a szervízkönyvet, de naponta foglalkozom okmányokkal, dokumentumokkal: ami feltűnt. A kiállítástól kezdve a négy szervízig minden egy aláírás, egyfajta színű és vastagságú toll, abszolút gyűrődésmentes, viseletmentes szervízlap, szóval érdekes... Ennek ellenére imádom már most is:-) Valóban az ESP az menetstabi ugye? A hátsó szélvédőn lévő ISP szöveget pedig lekapargatta az előző tulaj, de halványan látszik rajta. Az ESP pedig jó dolog. De majd óvatosan veszem a kanyarokat ígérem!
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11684 Dátum: 2007.03.09 péntek, 18:50:00 »

Hölgyek/Urak! Végüli EZ lett belőle: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1102274&command=ugras&screenwidth=1024
 
Kedden lesz meg minden papíros hozzá, akkor hozom át Szegedre. Festő átnézte, szerelők átnézték. Tuti több van benne, de szépen járt a motorja, a nyári gumik még kibírják idén, a télik állítólag alig használtak a vasfelnin. A festőm észrevett néhány javítást, de azt mondta, szépen eldolgozza még és akkor tökéletes lesz. Csak az a festékmérő ne lenne... Áprilisban rakatom a hifit bele, mert most rendesen lehúztam a bankkártyákat:-( Ezek után én is MONDEOS leszek/lettem
Azt a dupla kipufogó véget azért szedd le, az nagyon ronda... Látom az elöző tulaj foglalkozott vele, fehér oldalindex, króm hűtőrács...  Sok balesetmentes közlekedést vele.
Üdv a csapatban
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11685 Dátum: 2007.03.09 péntek, 18:52:00 »

Néztem én a szervízkönyvet, de naponta foglalkozom okmányokkal, dokumentumokkal: ami feltűnt. A kiállítástól kezdve a négy szervízig minden egy aláírás, egyfajta színű és vastagságú toll, abszolút gyűrődésmentes, viseletmentes szervízlap, szóval érdekes... Ennek ellenére imádom már most is:-) Valóban az ESP az menetstabi ugye? A hátsó szélvédőn lévő ISP szöveget pedig lekapargatta az előző tulaj, de halványan látszik rajta. Az ESP pedig jó dolog. De majd óvatosan veszem a kanyarokat ígérem!
Igen az ESP az menetstabilizátor.
Ha magyarországi akkor simán belehet azonosítani a szervizeket, sőt, ha mondasz egy alvázszámot, szerintem Aky is utána tud nézni, hogy mi volt az autóval.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #11686 Dátum: 2007.03.09 péntek, 18:55:00 »

Igen az ESP az menetstabilizátor.
Ha magyarországi akkor simán belehet azonosítani a szervizeket, sőt, ha mondasz egy alvázszámot, szerintem Aky is utána tud nézni, hogy mi volt az autóval.
Csak a saját szervizben belüli javitásokat látja másik szerviz gépébe nem lát be !
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11687 Dátum: 2007.03.09 péntek, 19:06:00 »

Igen az ESP az menetstabilizátor.
Ha magyarországi akkor simán belehet azonosítani a szervizeket, sőt, ha mondasz egy alvázszámot, szerintem Aky is utána tud nézni, hogy mi volt az autóval.
Akkor az ESP a baloldali lengőkaron lévő elektromos valami?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11688 Dátum: 2007.03.09 péntek, 20:13:00 »

Akkor az ESP a baloldali lengőkaron lévő elektromos valami?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #11689 Dátum: 2007.03.09 péntek, 21:14:00 »

Néztem én a szervízkönyvet, de naponta foglalkozom okmányokkal, dokumentumokkal: ami feltűnt. A kiállítástól kezdve a négy szervízig minden egy aláírás, egyfajta színű és vastagságú toll, abszolút gyűrődésmentes, viseletmentes szervízlap, szóval érdekes... Ennek ellenére imádom már most is:-) Valóban az ESP az menetstabi ugye? A hátsó szélvédőn lévő ISP szöveget pedig lekapargatta az előző tulaj, de halványan látszik rajta. Az ESP pedig jó dolog. De majd óvatosan veszem a kanyarokat ígérem!
Üdvözöllek a csapatban.
Sajnos csak most jutottam dél óta net elé, így látom már meg is történt a szemle. Gondolom a szerelők átnézték amit tudtak rajta. Ha nem láttak komoly gondot a festésnél, akkor a sérülés nem lehetett vészes.
Ránézésre jó az az autó. Valóban igényes lehetett a tulaj, mert szerintem kevesen cserélnek indexet és hűtőrácsot. Még nekem sem volt hozzá kedvem, pedig pár dolgot én is módosítottam az eredeti állapothoz képest.  
 
ESP valóban nincs benne, mert a kapcsolónak csak a helye van meg.  
Az ISP felirat nekem az első ablaktakarításkol szinte teljesen lekopott.  
Úgy látom van benne első szélvédőfűtés is
 
Ha meglesz az autó, akkor szívesen találkoznék veled. Végre látnék már élőben egy facelift hűtőrácsos MK III-at Smiley. Én is meg akarom csinálni a cserét tavasszal.  
Ha rendszámot tudsz, akkor küldd el emilben vagy sms-ben 06-70-453-28-52
 
Ui: Nekem is egy írás van a szervízkönyvben, mert egy szervizes írta Miskolcon a könyveket. Gyűrődés nincs rajta, mert a hozzá kapott szütyüben van itt a lakásban. És még a pecsét is ugyanaz, mivel mindig ugyanoda járt a gép. Szóval no para.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11690 Dátum: 2007.03.09 péntek, 21:20:00 »

Sziasztok!  
A váltónál folyik az olaj, ahol a féltengely kijön a váltóból. mennyire kell szétkapni a szimering cseréhez
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11691 Dátum: 2007.03.09 péntek, 21:58:00 »

R.Zsolti,
 
nekem mar csereltek, de sajna nem lattam, hogyan csinaltak 8(
De ha mar ott matatnak, akkor nezzek meg a feltengely segedcsapagyat. Az szokott meg hangos lenni. csak azert mondom, mert ha e miatt ujra ki kell venni a feltengelyr akkor szerintem megint csereltetethetsz szimeringet.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11692 Dátum: 2007.03.10 szombat, 07:31:00 »

Hölgyek/Urak! Végüli EZ lett belőle: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1102274&command=ugras&screenwidth=1024
 
Kedden lesz meg minden papíros hozzá, akkor hozom át Szegedre. Festő átnézte, szerelők átnézték. Tuti több van benne, de szépen járt a motorja, a nyári gumik még kibírják idén, a télik állítólag alig használtak a vasfelnin. A festőm észrevett néhány javítást, de azt mondta, szépen eldolgozza még és akkor tökéletes lesz. Csak az a festékmérő ne lenne... Áprilisban rakatom a hifit bele, mert most rendesen lehúztam a bankkártyákat:-( Ezek után én is MONDEOS leszek/lettem
Szia!
Gratula a Mondeóhoz, sok elégedett, - balesetmentes Km-eket, és vigyázzatok egymásra!
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11693 Dátum: 2007.03.10 szombat, 07:36:00 »

Sziasztok!  
A váltónál folyik az olaj, ahol a féltengely kijön a váltóból. mennyire kell szétkapni a szimering cseréhez
Szia!
Azt nem vágom, hogy váltó és váltó közt mi a különbség, előző autómban cseréltettem, és szét kellett kapni a váltót, mert a szimering gyűrű belülről ment bele.
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11694 Dátum: 2007.03.10 szombat, 10:06:00 »

Sziasztok! Most hívtam az általam vásárolandó MKIII szervízkönyv szerinti szervízét: a hölgy készségesen tájékoztatott, hogy az ő számítógépükben ez a gépkocsi rendszám alapján NEM szerepel. Hmmmm... De valami program frissítés volt, próbáljam meg az alvázszámra, de azt még nem tudom, mert a hitelintézetnél vannak a papírok. Izé... akkor most mi van
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11695 Dátum: 2007.03.10 szombat, 10:08:00 »

udimension,
 
Semmi. Valceg hamisitott a szervizkonyv. Az alvazszam ott van az elso szelvedo mogott. Akar Te is megnezheted, de ha megkered a tulajt biztosan elaruljak neked.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11696 Dátum: 2007.03.10 szombat, 10:20:00 »

Üdv. Zacci! Hétfőn jutok az okmányokhoz. De erre számítottam is. Ezért nézettem meg szerelőkkel és festővel. Azért még néhány telefont megeresztek a lelki nyugalmam érdekében. Egyébként mennyi időre terveznek egy ilyen vasat? Mármint meddig kell bírnia egy 2 literes benzines motornak? Mert a dízelek elvileg többet bírnak. (persze hajtástól, gondoskodástól is függ
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11697 Dátum: 2007.03.10 szombat, 10:32:00 »

udimension,
 
En azt ajanlom, hogy eme tenyek tudataban, miszerint hamis a szervizkonyv picit megpaskolnam a tulaj feje bubjat, es elbeszelgetnek vele a tovabbi kedvezmenyekrol...Tehat en meg beprobalkoznek nemi alkuval. Az nem szep dolog, ha az ember at akarjak baxni.
A mocirol 2 gondolat. Szerintem sokaig fogja birni. En 160e km-nel eloirasszeruen ellenoriztettem a szelephezagokat es meg a gyari erteken belul vannak. Ez azert jo jel. Ami inkabb problema lehet, azaz egyeb kiszolgalo egysegek, ugy mint gorgok, vizpumpa, dizlinel porlasztocsucsok, szivosor meg egyebkent generator stb.
A moci kopottsagrol annyit, hogy az en zodkartyamon 0,00 ertekek szerepelnek.
Amire lelkileg fel kell keszulnod !
Ebben a verdaban valceg 100+ezer km van. En a vasarlas utan vinnem rogton szervizbe, olaj, olajszuro, benya szuro, gyertya+gyertya kabel csere, esetleg trafo csere. Ha van ra kapacitasod, egy EGR szelep tisztitas sem art. Futomu allitas,vagy legalabbis ellenorzes, fekek ellenorzese, szukseg eseten azok csereje. Tovabba en cserelnem a fek es valto olajat is. Tudom ez igy msot soknak hangzik, de hidd el meghalalja a gep. A minimal konfig az olaj es szurok csereje. Mindenbol csak gyarit ! Olajbol 5w30 !
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11698 Dátum: 2007.03.10 szombat, 10:57:00 »

udimension,
 
En azt ajanlom, hogy eme tenyek tudataban, miszerint hamis a szervizkonyv picit megpaskolnam a tulaj feje bubjat, es elbeszelgetnek vele a tovabbi kedvezmenyekrol...Tehat en meg beprobalkoznek nemi alkuval. Az nem szep dolog, ha az ember at akarjak baxni.
A mocirol 2 gondolat. Szerintem sokaig fogja birni. En 160e km-nel eloirasszeruen ellenoriztettem a szelephezagokat es meg a gyari erteken belul vannak. Ez azert jo jel. Ami inkabb problema lehet, azaz egyeb kiszolgalo egysegek, ugy mint gorgok, vizpumpa, dizlinel porlasztocsucsok, szivosor meg egyebkent generator stb.
A moci kopottsagrol annyit, hogy az en zodkartyamon 0,00 ertekek szerepelnek.
Amire lelkileg fel kell keszulnod !
Ebben a verdaban valceg 100+ezer km van. En a vasarlas utan vinnem rogton szervizbe, olaj, olajszuro, benya szuro, gyertya+gyertya kabel csere, esetleg trafo csere. Ha van ra kapacitasod, egy EGR szelep tisztitas sem art. Futomu allitas,vagy legalabbis ellenorzes, fekek ellenorzese, szukseg eseten azok csereje. Tovabba en cserelnem a fek es valto olajat is. Tudom ez igy msot soknak hangzik, de hidd el meghalalja a gep. A minimal konfig az olaj es szurok csereje. Mindenbol csak gyarit ! Olajbol 5w30 !
Szia Zacci!
Ha tudnád, hogy mennyire nem szeretem ezeket az "adjunk" a látszatra, közben meg amikor kellett volna, "nagyvonalúan" kerültük a szervízt! Grrr!
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11699 Dátum: 2007.03.10 szombat, 15:00:00 »

Sziasztok! Egy kicsit pihentem, mert éjszakás voltam és ma is megyek vissza éjszakára. Szóval én mindenképpen rászánom a pénzt a rendes szervíz-anyagokra. (gyertyák, kábelek, szíjak, görgők, szűrők, jó olaj, vízpumpa) Ezen nem kívánok spórolni. Viszem futóműbeállításra is. Ez alap nálam. Ezek után már nem rajtam múlik a dolog. Remélem jónéhány évig megleszünk együtt:-)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 227 228 229 230 231 232 233 [234] 235 236 237 238 239 240 241 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.177 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.