Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 17:19:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 230 231 232 233 234 235 236 [237] 238 239 240 241 242 243 244 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21473092 alkalommal)
0 Felhasználó és 75 vendég van a témában
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #11800 Dátum: 2007.03.20 kedd, 19:50:00 »

Viszont 2005 január elsejével meg is szűnt a tdci+automata, mert nem teljesítette az EU4-et.
Ahoz képest mondjuk elég sokat árulnak a használtautón, viszont 2006-tól nem találok
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11801 Dátum: 2007.03.20 kedd, 20:50:00 »

Ugye hogy az nem 100, pláne nem 150?
Nem gyári szettet lehet venni ~50 körül. Ha figyelembe vesszük a lápatestet, de azt is hogy használt... Én olyan 60, max 70 körül áldoznék rá... Szerintem
Én is ezt mondom. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #11802 Dátum: 2007.03.20 kedd, 21:16:00 »

Én harmadik napja próbálom hívni, de nem veszi fel, pedig kicseng
Én még eddig mindig tudtam vele beszélni. nem tom mi lehet...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11803 Dátum: 2007.03.21 szerda, 14:54:00 »

emborok, tudja valaki, hogy nez ki belulrol az MKIII generatora ? Szenkefes vagymi a rak ? Es valahogy ki lehet operalni belole a feszszabalyzot, vagy ahhoz mindenkeppen ki kell kapni a genratort ? Zavar, hogy alapjaraton villodzanak a lampak 8( Mi lehet a baja ? Es vajon mennyiert csinaznak meg ? Jah es hol ? Az aksi okozhatja a villodzas
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11804 Dátum: 2007.03.21 szerda, 15:26:00 »

emborok, tudja valaki, hogy nez ki belulrol az MKIII generatora ? Szenkefes vagymi a rak ? Es valahogy ki lehet operalni belole a feszszabalyzot, vagy ahhoz mindenkeppen ki kell kapni a genratort ? Zavar, hogy alapjaraton villodzanak a lampak 8( Mi lehet a baja ? Es vajon mennyiert csinaznak meg ? Jah es hol ? Az aksi okozhatja a villodzas
Itt már csak az autócsere segít...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11805 Dátum: 2007.03.21 szerda, 15:43:00 »

Itt már csak az autócsere segít...
Vagy sofőrcsere...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11806 Dátum: 2007.03.21 szerda, 15:48:00 »

Vagy sofőrcsere...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #11807 Dátum: 2007.03.21 szerda, 16:11:00 »

emborok, tudja valaki, hogy nez ki belulrol az MKIII generatora ? Szenkefes vagymi a rak ? Es valahogy ki lehet operalni belole a feszszabalyzot, vagy ahhoz mindenkeppen ki kell kapni a genratort ? Zavar, hogy alapjaraton villodzanak a lampak 8( Mi lehet a baja ? Es vajon mennyiert csinaznak meg ? Jah es hol ? Az aksi okozhatja a villodzas
Nekem a B Vecim csinálta ezt. Ha ráadod az összes fogyasztást, már úgy értem ködlámpa, klíma stb. akkor nem villog ugye? Mert nekem sajnos a fesz. szabályzó ment tönkre. Röviden a történet: A Nyírségben voltam rokonoknál és késő este értem Szeged felé Orosházára. Mivel valami miatt a töltésjelzőm nem "üzent" ezért egyszer csak elment az összes lámpám és fényem. Jöhettem vagy 150-nel. Gyors leállás. Telefon szerelőnek. Szerencsémre eljött értem a sajátjával, akksi kicserél és be Szegedre. Generátor ki. Szétégett a tekercs??? Megtekercselés, szerelés: 20 ezer. Szerelő kicsit tuningolt állítólag rajta, hogy bírja a hifit és más finomságokat. Egy hét múlva szintén a Nyírségben: villogás ezerrel, majd összeizéltem magam, ráadásul nagypapám akkor halt meg és a temetést mentünk intézni... Lényeg. Rájöttem, hogy ha ráadok minden fogyasztót, akkor nem villog. Igaz tök hülyének néztek a ködlámpákkal:-) Bontóból 10-ért hozattam és belerakattam. Semmi gondom nem volt vele utána. Apu műszerész, de nem nagyon tudott hozzászagolni a fesszabályzóhoz. Máshoz nem vittem volna, mert a bontóból tízért megérte. Az alkatrészek és a szerelgetés min. egy húszasba fájtak volna megint és akkor már szereléssel egy  ötvenesben állt volna meg egy felújított. Kész röhej
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11808 Dátum: 2007.03.21 szerda, 16:16:00 »

emborok, tudja valaki, hogy nez ki belulrol az MKIII generatora ? Szenkefes vagymi a rak ? Es valahogy ki lehet operalni belole a feszszabalyzot, vagy ahhoz mindenkeppen ki kell kapni a genratort ? Zavar, hogy alapjaraton villodzanak a lampak 8( Mi lehet a baja ? Es vajon mennyiert csinaznak meg ? Jah es hol ? Az aksi okozhatja a villodzas
Szvsz a generátorral van egybeépítve a fesszab, ez a gyakori.
Az enyém is fura, ha kapcsol a hűtő (akkor és csak akkor!), egy pillanatra durván lemennek a fények, aztán minden a régi... A köv. hűtőventi-indulásig
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11809 Dátum: 2007.03.21 szerda, 16:17:00 »

emborok, tudja valaki, hogy nez ki belulrol az MKIII generatora ? Szenkefes vagymi a rak ? Es valahogy ki lehet operalni belole a feszszabalyzot, vagy ahhoz mindenkeppen ki kell kapni a genratort ? Zavar, hogy alapjaraton villodzanak a lampak 8( Mi lehet a baja ? Es vajon mennyiert csinaznak meg ? Jah es hol ? Az aksi okozhatja a villodzas
Jé nekem hasonló problémám van! Ha a helyzetjelzőket ráadom (csak azokat!) akkor vibrál egy hangyabokányit(járó motornál is!)!  Ha a rendes pilácsokat kapcsolom rá akkor azok nem,de a helyzetjelzőm akkor is egy picit... Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11810 Dátum: 2007.03.21 szerda, 16:43:00 »

Szvsz a generátorral van egybeépítve a fesszab, ez a gyakori.
Az enyém is fura, ha kapcsol a hűtő (akkor és csak akkor!), egy pillanatra durván lemennek a fények, aztán minden a régi... A köv. hűtőventi-indulásig
Nálam dettó ugyan ez a jelenség....már amikor éppen van lámpám...
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11811 Dátum: 2007.03.21 szerda, 16:47:00 »

Szvsz a generátorral van egybeépítve a fesszab, ez a gyakori.
Az enyém is fura, ha kapcsol a hűtő (akkor és csak akkor!), egy pillanatra durván lemennek a fények, aztán minden a régi... A köv. hűtőventi-indulásig
Nekem is ilyen.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #11812 Dátum: 2007.03.21 szerda, 16:49:00 »

De ezzel együtt TDDI RULEZ!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11813 Dátum: 2007.03.21 szerda, 18:27:00 »

De ezzel együtt TDDI RULEZ!

Szendre,
 
Úgy láttam, nem kell a TDDi felirat, ezért ma bedobtam a kukába. Már ne keress.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11814 Dátum: 2007.03.21 szerda, 18:28:00 »

Szendre,
 
Úgy láttam, nem kell a TDDi felirat, ezért ma bedobtam a kukába. Már ne keress.
Ezek persze lemaradtak...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11815 Dátum: 2007.03.21 szerda, 18:40:00 »

Sziasztok!
 
Még az előző autóimmal csináltam, hogy mikor nagyon ráértem úgy vezettem, hogy ahol csak tudtam beraktam üresbe, hadd guruljon, és így elég sokat javítottam a fogyasztáson.  
A kérdésem, hogy ezzel nem teszek rosszat a motornak? Lehet így használni?
(Ha túl egyértelmű a válasz, akkor bocsi, nem vagyok egy autószerelő típus )
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11816 Dátum: 2007.03.21 szerda, 18:53:00 »

nah, es akkor meg en vagyok a hipohonder 8D
Eleg reg ota ilyen, de nem mindig jon elo. Ugy erzem a helyzet nem romlik, csak ecceruen zavar, hogy neha alapjaraton ecceruen vibral minden pilacs. Persze amikoor meg akarom mutatnii mondjuk egy minitali alkalmaval, akkor bezzeg nem csinazza 8( Lehet megis hipohonder vagyok, es mar a szemem rangatozik, en meg azt hiszem, hogy a generator... ?
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11817 Dátum: 2007.03.21 szerda, 19:11:00 »

Sziasztok!
 
Még az előző autóimmal csináltam, hogy mikor nagyon ráértem úgy vezettem, hogy ahol csak tudtam beraktam üresbe, hadd guruljon, és így elég sokat javítottam a fogyasztáson.  
A kérdésem, hogy ezzel nem teszek rosszat a motornak? Lehet így használni?
(Ha túl egyértelmű a válasz, akkor bocsi, nem vagyok egy autószerelő típus )
Rosszat nem feltétlenül csak nem ez a gazdaságos. Ahol tudsz ott motorfékkel, mert ilyenkor előfordul az, hogy a komputer megvonja az üzemanyagot, és akkor a fogyi 0,0. Alapjáraton viszont 0,7-0,9l/h.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11818 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:14:00 »

Rosszat nem feltétlenül csak nem ez a gazdaságos. Ahol tudsz ott motorfékkel, mert ilyenkor előfordul az, hogy a komputer megvonja az üzemanyagot, és akkor a fogyi 0,0. Alapjáraton viszont 0,7-0,9l/h.
Ez szerintem hülyeség, de ez az én privát véleményem.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #11819 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:18:00 »

Mondeo III.-ban nem LED-es a műszerfal világítás? Mert kiégett a jobb szélső pilács, a km óra jobb oldala és az üzemanyagszint mérő sötétben van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11820 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:20:00 »

Rosszat nem feltétlenül csak nem ez a gazdaságos. Ahol tudsz ott motorfékkel, mert ilyenkor előfordul az, hogy a komputer megvonja az üzemanyagot, és akkor a fogyi 0,0. Alapjáraton viszont 0,7-0,9l/h.
Viszont hamarabb lelassulsz és kezdhetsz újra gyorsítani :-)))
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11821 Dátum: 2007.03.21 szerda, 20:21:00 »

Mondeo III.-ban nem LED-es a műszerfal világítás? Mert kiégett a jobb szélső pilács, a km óra jobb oldala és az üzemanyagszint mérő sötétben van.
Az a része nem ledes, a hírek között van cikk a cseréről.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11822 Dátum: 2007.03.21 szerda, 22:46:00 »

Ez szerintem hülyeség, de ez az én privát véleményem.
Akármilyen furán hangzik, Joe-nak igaza van.
Motorféknél valóban 0 a fogyi, míg alapjáraton meg egy kis érték. De. Ha csak úgy gurulsz, egy idő után leállsz... azaz előbb utóbb így is gáézt kell adni.
Én nem gurulok szinte soha üresben.
Ma meg tegnap szórakoztam egy kicsit. Pont tankolás után nulláztam. Ugyi én Szigetszentmikiről járok be, igazi országút nem nagyon, inkább "város". Persze nem csúcsforgalom. És most jön a lényeg: a fogyi 4,4... műszer szerint. A mutató még meg sem mozdult.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11823 Dátum: 2007.03.21 szerda, 22:47:00 »

De ezzel együtt TDDI RULEZ!

Azért érdemes lenne megnézni egyiktek aksiját, mert az enyém nem csinálja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11824 Dátum: 2007.03.21 szerda, 23:43:00 »

Az a része nem ledes, a hírek között van cikk a cseréről.
Köszi az infót. Ez túl nagy macera, azt hiszem egy darabig sötétben leszek.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11825 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 05:39:00 »

Azért érdemes lenne megnézni egyiktek aksiját, mert az enyém nem csinálja.
A tiéd nem is TDDI, ez csak a mi kiváltságunk Smiley
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11826 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 06:58:00 »

A tiéd nem is TDDI, ez csak a mi kiváltságunk Smiley
A zaccié sem tddi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11827 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 09:23:00 »

Akármilyen furán hangzik, Joe-nak igaza van.
Motorféknél valóban 0 a fogyi, míg alapjáraton meg egy kis érték. De. Ha csak úgy gurulsz, egy idő után leállsz... azaz előbb utóbb így is gáézt kell adni.
Én nem gurulok szinte soha üresben.
Ma meg tegnap szórakoztam egy kicsit. Pont tankolás után nulláztam. Ugyi én Szigetszentmikiről járok be, igazi országút nem nagyon, inkább "város". Persze nem csúcsforgalom. És most jön a lényeg: a fogyi 4,4... műszer szerint. A mutató még meg sem mozdult.
A mutató nekem , ha oda figyelek akkor az első 200km-en biztos nem mozdul meg!
Az  üresben gurulás és a motorfékes dolgot meg van mikor váltogatom, szituáció függő.
Ha kereszteződés jön akkor nem rakom üresbe és azt is próbálom, hogy ne kelljen teljesen megálnom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11828 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 09:52:00 »

Szendre,
 
Úgy láttam, nem kell a TDDi felirat, ezért ma bedobtam a kukába. Már ne keress.
Esdeklem, Ne tedd ezt velem mesterem!
Ez nekem rettenetesen kellemetlen de jelenleg nem tehetem fel, mert legkedvesebb kerekes szerkezetem eleje teljesen el-, s megrepedt.
De ezen jel kell nekem s kereslek egyszer,  tejelek neked de jelenleg teljesen elkeseredtem!
 
 
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11829 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 10:07:00 »

Esdeklem, Ne tedd ezt velem mesterem!
Ez nekem rettenetesen kellemetlen de jelenleg nem tehetem fel, mert legkedvesebb kerekes szerkezetem eleje teljesen el-, s megrepedt.
De ezen jel kell nekem s kereslek egyszer,  tejelek neked de jelenleg teljesen elkeseredtem!
 
 
 

Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11830 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 10:08:00 »

A mutató nekem , ha oda figyelek akkor az első 200km-en biztos nem mozdul meg!
Az  üresben gurulás és a motorfékes dolgot meg van mikor váltogatom, szituáció függő.
Ha kereszteződés jön akkor nem rakom üresbe és azt is próbálom, hogy ne kelljen teljesen megálnom.
Én szinte sosem megyek üresben
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11831 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 10:12:00 »

Rosszat nem feltétlenül csak nem ez a gazdaságos. Ahol tudsz ott motorfékkel, mert ilyenkor előfordul az, hogy a komputer megvonja az üzemanyagot, és akkor a fogyi 0,0. Alapjáraton viszont 0,7-0,9l/h.
TDDi-nél sajnos nem így van, ott sokat javít az üresben gurulás...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11832 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 10:29:00 »

TDDi-nél sajnos nem így van, ott sokat javít az üresben gurulás...
Az elv mindenhol ugyanaz, motorféknél gyakorlatilag 0 a fogyasztás (attól fék), alapjáraton pedig van fogyi. A valóságban a motorfék csak lejtőn jó, vagy lámpa előtt, dugóban stb, mert jelentősen lassítja az autót, míg üresben lassabban lassul (!), így később kell újra gázt adni. Normál közlekedésben, amikor lehet menni, nem hiszem, hogy bárki is úgy használná az autóját, hogy felgyorsít, 200m-t motorfékez, majd ismét felgyorsít, stb. Itt nem hiszem, hogy bármilyen üzemanyagot spórolna, nem beszélve arról, hogy a motor az egyenletes terhelést kedveli igazán (ezért nem gond a sok km a pályán használt gépekben).
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11833 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 11:18:00 »

A zaccié sem tddi.
Zaccié nem teljesen azt csinálja, mint a milyénk, neki nem akkor halványodik el, mikor bekapcsol a venti. Meghát Zacci az Zacci
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11834 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 11:45:00 »

wyctor,
 
Azert ez nem teljesen igy van am Cool Anno eloszor az Auchan parkolojaban vettem eszre, hogyha bekapcsolok valami nagyobb fogyasztot, mondjuk klimat, ventit, stb. akkor picit elhalvanyodnak a lampak. Ezt anno regen tan meg meg is irtam...Azota pusztan annyit valtozott a helyzet, hogy alapjaraton vibralnak a fenyek. Tipikusan akkor mikor megallok egy lampanal, a moci fordulata leesik 850koruli ertekre, es akkor jon a villodzas. Ha picit megemelem a fordulatszamot, akkor rogton abba hagyja.
Majd talin megnezem, hasonlo benyas moniknal az alapjaratot. Lehet tul alacsony ? Igaz attol emg nem kene vibralnia...
 
udv,
hipohonder zacci Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11835 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 16:34:00 »

Szendre,
 
Úgy láttam, nem kell a TDDi felirat, ezért ma bedobtam a kukába. Már ne keress.
Szia Tomi!
Hol vetted a TDDi felíratot? És mennyiért?
Köszi:
sam
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11836 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 17:34:00 »

wyctor,
 
Azert ez nem teljesen igy van am Cool Anno eloszor az Auchan parkolojaban vettem eszre, hogyha bekapcsolok valami nagyobb fogyasztot, mondjuk klimat, ventit, stb. akkor picit elhalvanyodnak a lampak. Ezt anno regen tan meg meg is irtam...Azota pusztan annyit valtozott a helyzet, hogy alapjaraton vibralnak a fenyek. Tipikusan akkor mikor megallok egy lampanal, a moci fordulata leesik 850koruli ertekre, es akkor jon a villodzas. Ha picit megemelem a fordulatszamot, akkor rogton abba hagyja.
Majd talin megnezem, hasonlo benyas moniknal az alapjaratot. Lehet tul alacsony ? Igaz attol emg nem kene vibralnia...
 
udv,
hipohonder zacci Cool
Tul alacsony? Nekem az alapjarat 750 korul van meleg motornal.
A feny villodzas viszont erdekes mert nalam is van. Igaz csak akkor ha felveszem a hangerot egeszen magasra, es nagy basszusok szolnak, akkor villodzik a radio kijelzoje. Persze nem nagyon, meg a tobbi lampa nem villog akkor sem, de zavaro.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11837 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 21:03:00 »

Esdeklem, Ne tedd ezt velem mesterem!
Ez nekem rettenetesen kellemetlen de jelenleg nem tehetem fel, mert legkedvesebb kerekes szerkezetem eleje teljesen el-, s megrepedt.
De ezen jel kell nekem s kereslek egyszer,  tejelek neked de jelenleg teljesen elkeseredtem!
 
 
 

Szendre,
 
Ez állat volt, köszönöm! Persze én is tudok ilyet:
"Ez ellet velt, keszenem!"#eplus2]
 
Persze, hogy megvár, csak vicceltem. Nálam van a táskában, bármikor hívsz odaadom. [
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11838 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 21:05:00 »

Szia Tomi!
Hol vetted a TDDi felíratot? És mennyiért?
Köszi:
sam
sam47,
 
Sajna ilyen felirat alapban nincs Mondeohoz csak a Focushoz, de ott is minden betű fekete. Én vettem ilyet és a fiam, aki makettezik intenzíven, megfestette az i betűt és le is lakkozta.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11839 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 21:06:00 »

sam47,
 
Sajna ilyen felirat alapban nincs Mondeohoz csak a Focushoz, de ott is minden betű fekete. Én vettem ilyet és a fiam, aki makettezik intenzíven, megfestette az i betűt és le is lakkozta.
Ja, és a Focushoz a TDDi felirat 3200 HUF.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11840 Dátum: 2007.03.22 csütörtök, 22:42:00 »

Ja, és a Focushoz a TDDi felirat 3200 HUF.
Köszi Tomi!
Valahol már írtad a történetet, csak nem találtam.
Üdv.:
sam
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11841 Dátum: 2007.03.25 vasárnap, 12:43:00 »

Tegnap megtörtént Vik nagy mester profin beszerelte a tempomatot a tddi-imbe Kir.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11842 Dátum: 2007.03.25 vasárnap, 22:25:00 »

Tegnap megtörtént Vik nagy mester profin beszerelte a tempomatot a tddi-imbe Kir.
Mennyiből jött ki?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #11843 Dátum: 2007.03.25 vasárnap, 23:25:00 »

Tegnap megtörtént Vik nagy mester profin beszerelte a tempomatot a tddi-imbe Kir.
Ez engem is érdekel...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11844 Dátum: 2007.03.27 kedd, 18:11:00 »

Ez a gyönyörű MK3 tagja a clubnak? Szombaton fotóztam a szegedi carstyling és toptuning által rendezett tuningkiállításon!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11845 Dátum: 2007.03.27 kedd, 18:14:00 »

ha nálatok is X jelent meg a kép helyett....
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #11846 Dátum: 2007.03.27 kedd, 18:36:00 »

Iszonyat ez a felni ..szvsz
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Vendég
« Új hozzászólás #11847 Dátum: 2007.03.27 kedd, 20:15:00 »

Iszonyat ez a felni ..szvsz
Iszonyat jó vagy iszonyat csúnya?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11848 Dátum: 2007.03.27 kedd, 22:17:00 »

Iszonyat jó vagy iszonyat csúnya?
Iszonyat furcsa! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11849 Dátum: 2007.03.27 kedd, 23:42:00 »

Iszonyat jó vagy iszonyat csúnya?
Szerintem jól néz ki. A te autódon biztosan jól mutatna (nem ugratlak). Ez igazából egy sötét autón nézne ki jól. Akár az enyémen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 230 231 232 233 234 235 236 [237] 238 239 240 241 242 243 244 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.