Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 17:21:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 231 232 233 234 235 236 237 [238] 239 240 241 242 243 244 245 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21473177 alkalommal)
0 Felhasználó és 135 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #11850 Dátum: 2007.03.28 szerda, 10:23:00 »

Iszonyat jó vagy iszonyat csúnya?
Na ez az a mondi amiről tegnap dumáltunk szerintem is királyul nézett ki. De tény és való fekete autó jobban mutatna a felni!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11851 Dátum: 2007.03.30 péntek, 22:49:00 »

Hahó!
Valaki tudja mennyit bír egy tddi vízpumpa?Vagyis a lényeg hogy ne szervó szivattyúval kelljen cserélni, mert az nagy szivattyú
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11852 Dátum: 2007.03.30 péntek, 23:26:00 »

Hahó!
Valaki tudja mennyit bír egy tddi vízpumpa?Vagyis a lényeg hogy ne szervó szivattyúval kelljen cserélni, mert az nagy szivattyú
Ez mondjuk jó kérdés... Nem örülnék ha egyszer menet közben állna be a vízpumpám
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11853 Dátum: 2007.03.31 szombat, 06:15:00 »

Hahó!
Valaki tudja mennyit bír egy tddi vízpumpa?Vagyis a lényeg hogy ne szervó szivattyúval kelljen cserélni, mert az nagy szivattyú
Nem tudomm mi a különbség  tdci és a tddi vízpumpa között de nekem 160000km-nél lett cserélve és igen egyszerre kell cserélni az anyag kb.:bruttó 90000 +szerelés , és biztos menetközben áll le , mikor máskor tudna leállni Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11854 Dátum: 2007.03.31 szombat, 09:00:00 »

Hahó!
Valaki tudja mennyit bír egy tddi vízpumpa?Vagyis a lényeg hogy ne szervó szivattyúval kelljen cserélni, mert az nagy szivattyú
Már pedig azt együtt lehet cserélni....Kérdezd csak meg Kisbér kollégát. Ő már egyszer végigjátszotta de szerzett olcsóbban pumpát.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11855 Dátum: 2007.03.31 szombat, 13:36:00 »

Sziasztok Mondisok!
Én egy 2002-es 130le TDCi nyergében ülök.Szerintetek mi lehet a probléma, ha porlasztócsúcs csere és nagynyomású szivattyú felújítás után is kb.50 inditásonként mégis felvillan az izzítógyertya lámpája és tremészetesen nem indul, majd a következő inditásnál elsőre!! A csúcsok vadiújak és még garanciálisak...a szerelő azt mondja, hogy fogalma sincs...de vigyem csak vissza...
Előre is köszi
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11856 Dátum: 2007.03.31 szombat, 14:15:00 »

Sziasztok Mondisok!
Én egy 2002-es 130le TDCi nyergében ülök.Szerintetek mi lehet a probléma, ha porlasztócsúcs csere és nagynyomású szivattyú felújítás után is kb.50 inditásonként mégis felvillan az izzítógyertya lámpája és tremészetesen nem indul, majd a következő inditásnál elsőre!! A csúcsok vadiújak és még garanciálisak...a szerelő azt mondja, hogy fogalma sincs...de vigyem csak vissza...
Előre is köszi
Tényleg vissza kéne vinni, főleg, ha garisak. Compra is felkéne tenni, hátha mond valami okosat.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #11857 Dátum: 2007.03.31 szombat, 14:17:00 »

Nem tudomm mi a különbség  tdci és a tddi vízpumpa között de nekem 160000km-nél lett cserélve és igen egyszerre kell cserélni az anyag kb.:bruttó 90000 +szerelés , és biztos menetközben áll le , mikor máskor tudna leállni Huh?
Amenet "közben"-t úgy értettem, hogy épp A-ból B-be megyek, mondjuk az M7-es közepén. Ha itt a városban vagy hasonló, akkor szerzek embert aki elvontat, de a világ végéről...
A 90+munka nem tűnik kevésnek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11858 Dátum: 2007.03.31 szombat, 14:19:00 »

Itt aszonnya 2001 utáni 2.0/2.2 TD-hez ~23e a vízpumpa... Most akkor mi a helyzet???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11859 Dátum: 2007.03.31 szombat, 14:21:00 »

A szervószivattyú meg ~53e Ft ugyanitt...
Akkor mégis lehet külön?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11860 Dátum: 2007.03.31 szombat, 14:43:00 »

A szervószivattyú meg ~53e Ft ugyanitt...
Akkor mégis lehet külön?
Szia!
Itt olvastam, hogy már többen is cseréltek külön vízpumpát.
Állítólag a tengelyről megy le  a borda, ha beáll a vízpumpa, és a szervószivattyúban levő agy része általában sértetlen, ezért lehet külön is cserélni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11861 Dátum: 2007.03.31 szombat, 16:11:00 »

Szia!
Itt olvastam, hogy már többen is cseréltek külön vízpumpát.
Állítólag a tengelyről megy le  a borda, ha beáll a vízpumpa, és a szervószivattyúban levő agy része általában sértetlen, ezért lehet külön is cserélni.
Az jó hír, mert így a 142e km után gondolkodom a pumpa cseréjében (együtt az azon az oldalon lévő szíjjal+feszítővel), de a 90e Ft-os anyagköltség, khmmm... Szóval nem dobott fel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11862 Dátum: 2007.04.04 szerda, 11:59:00 »

Sziasztok!
Facelift előtti 1.8-as (125 LE) 4 ajtós vásárlása előtt állok.
Biztos volt már róla, de nincs keresés funkció a fórumban. Szóval a kérdésem az lenne, hogy milyen típushibái vannak a kocsinak, illetve milyen javjtásokra számíthatok egy 70000 km-t futott darabnál?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11863 Dátum: 2007.04.04 szerda, 12:04:00 »

Az jó hír, mert így a 142e km után gondolkodom a pumpa cseréjében (együtt az azon az oldalon lévő szíjjal+feszítővel), de a 90e Ft-os anyagköltség, khmmm... Szóval nem dobott fel
Én azért még mindig úgy vagyok vele, hogy majd ha tönkremegy akkor cserélek valamit, vagy ha tudom, hogy xar.
ilyen alapon a fél autót ki lehetne hobbiból cserélni "úgyis tönkre megy egyszer" felkiáltással. Sztem nem törvényszerű, hoyg az ilyen alkatrészek kiszámítható időn belül tönkremennek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11864 Dátum: 2007.04.04 szerda, 15:30:00 »

Sziasztok!
Facelift előtti 1.8-as (125 LE) 4 ajtós vásárlása előtt állok.
Biztos volt már róla, de nincs keresés funkció a fórumban. Szóval a kérdésem az lenne, hogy milyen típushibái vannak a kocsinak, illetve milyen javjtásokra számíthatok egy 70000 km-t futott darabnál?
Olyan jo allapotban van? Az az igazsag, hogy nekem facelift van, szeretem is, de mar megbantam, hogy nem nagyobb motorral vettem (legalabb 2.2 traktort).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11865 Dátum: 2007.04.04 szerda, 17:49:00 »

Én azért még mindig úgy vagyok vele, hogy majd ha tönkremegy akkor cserélek valamit, vagy ha tudom, hogy xar.
ilyen alapon a fél autót ki lehetne hobbiból cserélni "úgyis tönkre megy egyszer" felkiáltással. Sztem nem törvényszerű, hoyg az ilyen alkatrészek kiszámítható időn belül tönkremennek.
Igazad is van meg nem is.
A vízpumpa cinkes dolog, mert ha az bexarik, és pont abban a fél percben nem nézed a vízhőfokot, akkor a motor jó eséllyel kuka
A szíjat úgyis cseréli az ember, így 150e km után meg a vízpuNpa is belefér (az OFFopelekben 60e km-enként szíjak és vízpuNpacsere...) Egy 20-ast megér, hogy nyugodt legyen az ember, asszem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11866 Dátum: 2007.04.04 szerda, 17:55:00 »

Igazad is van meg nem is.
A vízpumpa cinkes dolog, mert ha az bexarik, és pont abban a fél percben nem nézed a vízhőfokot, akkor a motor jó eséllyel kuka
A szíjat úgyis cseréli az ember, így 150e km után meg a vízpuNpa is belefér (az OFFopelekben 60e km-enként szíjak és vízpuNpacsere...) Egy 20-ast megér, hogy nyugodt legyen az ember, asszem...
Jómagam is most vettem a vasat, de nem bízom a véletlenre a dolgokat. Mint már említettem, behatárolhatatlan egyenlőre a futásteljesítmény, mert a szervízkönyv egy vicc. De ezt már írtam. Nekem mindenképpen megéri, ha az első nagy szervíz esetén a vízpumpa a görgőkkel együtt ki lesz cserélve az ilyenkor szokásos dolgokkal együtt. Oszt ez van. Persze, ha tudnám, hogy előtte mikor és mi volt cserélve... de erős a gyanúm, hogy ezen semmi. A fékek is terítéken vannak
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11867 Dátum: 2007.04.04 szerda, 18:02:00 »

Sziasztok!
Facelift előtti 1.8-as (125 LE) 4 ajtós vásárlása előtt állok.
Biztos volt már róla, de nincs keresés funkció a fórumban. Szóval a kérdésem az lenne, hogy milyen típushibái vannak a kocsinak, illetve milyen javjtásokra számíthatok egy 70000 km-t futott darabnál?
2003-as, 70e km? 1,8-as? Na az is tipikus cégautó. Hacsak nem közeli ismerősé volt, akkor szinte kizárt a 70e (ha meg külföldi, még a 170e is alulbecslés).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11868 Dátum: 2007.04.04 szerda, 20:43:00 »

Igazad is van meg nem is.
A vízpumpa cinkes dolog, mert ha az bexarik, és pont abban a fél percben nem nézed a vízhőfokot, akkor a motor jó eséllyel kuka
A szíjat úgyis cseréli az ember, így 150e km után meg a vízpuNpa is belefér (az OFFopelekben 60e km-enként szíjak és vízpuNpacsere...) Egy 20-ast megér, hogy nyugodt legyen az ember, asszem...
Még a végén beparáztatsz...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11869 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 11:29:00 »

Még mindig keresgélek, de sajnos semmi hír, hogy hol tudnám egy megvásárolni kívánt MkIII adatiat lekérdeztetni.
 
Tudna vlaki segíteni?
 
amugy erről a masináról lenne szó:
 
 
 
Mondeo 200 Tdci
 
Mi a véleményetek?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11870 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 11:51:00 »

Sziasztok!
 
Régebben már írtam a problémámról, és reméltem, hogy a jó idő beálltával tényleg tökéletesen működni fog az ajtó zárás, de a bal hátsóm továbbra sem zár rendesen. Sad A hidegen kívül még mi lehet a gyengéje az ajtózárnak? Smiley Valami programozás nincs, mint az ablakoknál?
 
Előre is köszi!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11871 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 12:43:00 »

Még mindig keresgélek, de sajnos semmi hír, hogy hol tudnám egy megvásárolni kívánt MkIII adatiat lekérdeztetni.
 
Tudna vlaki segíteni?
 
amugy erről a masináról lenne szó:
 
 
 
Mondeo 200 Tdci
 
Mi a véleményetek?
Ezt nemrégen hozták be (kb 2005-ben). Valószínű a 250-300e km. Vagy több. lkiss az, aki meg tudja nézni a szervízeket.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11872 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 12:53:00 »

Ezt nemrégen hozták be (kb 2005-ben). Valószínű a 250-300e km. Vagy több. lkiss az, aki meg tudja nézni a szervízeket.
: (
 
Miből gondolod? A rendszámból?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11873 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 12:53:00 »

Ezt nemrégen hozták be (kb 2005-ben). Valószínű a 250-300e km. Vagy több. lkiss az, aki meg tudja nézni a szervízeket.
Angel,
 
Ezt meg honnan vesze
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11874 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 12:57:00 »

: (
 
Miből gondolod? A rendszámból?
Igen, a rendszámból.
 
Dízel kombi... na ezt sem a nyugdíjas orvosok veszik
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11875 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 12:58:00 »

: (
 
Miből gondolod? A rendszámból?
Szerintem 200e alatt nem fogsz egy dízel mondeót sem találni abból az évjáratból. De a 400 sem ritka.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11876 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 13:01:00 »

Szerintem 200e alatt nem fogsz egy dízel mondeót sem találni abból az évjáratból. De a 400 sem ritka.
Fa**a. Egyre reménytelenebb a dolog. 2,5 miskáért nem lehet normális hármas disel mondit találni?
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11877 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 13:12:00 »

Ez egy érdekes dolog.
 
Én ha el most akarnám adni az enyámet, soha senki nem hinné el, hogy az adatok valósak.  
Ugyanezt mondanák rá amit most mondott Angel erre. Ugyanis 79000 van benne, és JUM a rendszáma. Elhinnéd, hogy magyarországi, és nem visszatekert?
 
Pedig mindenre van magyarázat. Egyedi rendszáma volt, és lecserélték. Az első két évben apósom hajtotta, beletett 60000-et. 2005 óta meg én 20000-et. Ugye ezt sem hinné el senki. Pedig így van. Szinte csak városban használom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11878 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 13:20:00 »

Ez egy érdekes dolog.
 
Én ha el most akarnám adni az enyámet, soha senki nem hinné el, hogy az adatok valósak.  
Ugyanezt mondanák rá amit most mondott Angel erre. Ugyanis 79000 van benne, és JUM a rendszáma. Elhinnéd, hogy magyarországi, és nem visszatekert?
 
Pedig mindenre van magyarázat. Egyedi rendszáma volt, és lecserélték. Az első két évben apósom hajtotta, beletett 60000-et. 2005 óta meg én 20000-et. Ugye ezt sem hinné el senki. Pedig így van. Szinte csak városban használom.
szappy:
 
Én elhiszem...
mikor tudunk találkozni.   Wink))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11879 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 13:22:00 »

szappy:
 
Én elhiszem...
mikor tudunk találkozni.   Wink))
Na peeersze...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11880 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 13:23:00 »

axi,
 
Vegyel benyast.  
1. Azokban altalaban kevesebb a km.
2. Ezen a szinten kevesebb a szervizkoltseg. Itt pl. arra gondolok, hogy egy 200e km-t futott TDCI-nel mar szamitani kell porlasztocsucs cserere. Az meg nem keves piiz.
3. Ennyi pizbol szerintem jobb alapotu benyasat kapsz, mint dizlit. Vagy vegyel TDDI-t. De en TDCI-t nem vennek, csak ha otthon lapulna a fiokban 4db porlasztocsucs. Igyis lesz mit koltened a gepre. pl. kuplung, lendkerek.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11881 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 13:28:00 »

Zacci, tévedsz.
 
Az 1,8-asokban is jellemzően sok kilométer van, de a 2.0 sem ritka sok km-vel.
A mostani árakon 30e-ért lehet venni csúcsot, ha mind a 4-et cseréled, az 120+20.  A lendkerék a benzinesnél is tönkremegy, meg ugye ott a gyertyacsere, a kábel meg a szelepállítás... a 140e Ft pedig max 20e km alatt visszajön. Onnan meg simán megspórolhatsz vele anntit, amin veszel egy másik III-as benzinest.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11882 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 13:29:00 »

axi,
 
Vegyel benyast.  
1. Azokban altalaban kevesebb a km.
2. Ezen a szinten kevesebb a szervizkoltseg. Itt pl. arra gondolok, hogy egy 200e km-t futott TDCI-nel mar szamitani kell porlasztocsucs cserere. Az meg nem keves piiz.
3. Ennyi pizbol szerintem jobb alapotu benyasat kapsz, mint dizlit. Vagy vegyel TDDI-t. De en TDCI-t nem vennek, csak ha otthon lapulna a fiokban 4db porlasztocsucs. Igyis lesz mit koltened a gepre. pl. kuplung, lendkerek.
lehet igazad van ...
 
Én hosszú utakon mennék vele. Meg tudod nekem mondani hogy kb mennyit eszik egy 2 literes autopályán Huh? én fogyi miatt nézegetem a dizeleket.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11883 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 13:30:00 »

Angel,
 
Hat persze...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11884 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 13:31:00 »

Még mindig keresgélek, de sajnos semmi hír, hogy hol tudnám egy megvásárolni kívánt MkIII adatiat lekérdeztetni.
 
Tudna vlaki segíteni?
 
amugy erről a masináról lenne szó:
 
 
 
Mondeo 200 Tdci
 
Mi a véleményetek?
Axi!
Keresd Lkiss2-t a lkiss10@googlemail.com-on. A szélvédő alól olvasd le az alvázszámot és kérd meg, hogy informáljon.
Egyébként biztosan van jó állapotú, keveset futott TDCi is, csak nem tudhatod, mikor vernek át, mert sajnos ez utóbbi a jellemző. Lkiss mester azért segít egy kicsit, hiszen kiderülhet a valós km adat.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11885 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 13:31:00 »

axi,
 
Palyan 130-140-nel kb. 8.5 korul.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11886 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 13:35:00 »

Axi!
Keresd Lkiss2-t a lkiss10@googlemail.com-on. A szélvédő alól olvasd le az alvázszámot és kérd meg, hogy informáljon.
Egyébként biztosan van jó állapotú, keveset futott TDCi is, csak nem tudhatod, mikor vernek át, mert sajnos ez utóbbi a jellemző. Lkiss mester azért segít egy kicsit, hiszen kiderülhet a valós km adat.
Igen SSany amár írtam neki. De még semmi válasz : (  Lehet rákérdezek megint.  Jó lenne tudni hogy mennyire "rutinos" már a glép.  Wink)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11887 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 13:40:00 »

Angel,
 
Igen, a tdci-nek meg hasznaltan is magasabb az ara es kapasbol min. 140-el kell tobbet kolteni a tdci-re. Mar ha szerencsed van es 30-ert tucc hozza szerezni csucsot. Ha nincs akkora szerencsed, akkor 40-60. Ha meg annyi sincs, akkor  kb. 90/db. Es akkor ugye ott egy TDCI verda, amiben allitasod szerint 300 de akar 400e km is lehet. Ez magaban hordozza azta lehetoseget, hogy turbo csere, ami megint csak egy + a benyashoz kepest. Szerintem aki hasznalt TDCI-t vesz 200+e km-rel, az mar nem tud annyit sporolni rajta, mint aki ujjonan veszi. Persze az uj gepnek meg magasabb az ara. 20e km-nyi sporolas meg szerintem keves ahhoz, hogy fedezd csucs cseret. kb. ha 100e-ret sporolsz 20e-ren. Szerintem inkabb 30e aza 20e. Es akkor sem sporoltal, mert azta piizt elozoleg beletoltad a gepbe. Azaz amit megsporoltal, azt el is vitte. Persze a benyas meg valamiel tobbet eszik, cserebe kevesbe kenyes, mondhatni igenytelenebb joszag.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11888 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 13:45:00 »

axi,
 
figy, mindennek ara van. Jobb fogyasztas, nagyobb nyomatekot is meg kell fizetni valahol. 1. Dragabb a gep alapara es tobb gondozast igenyel. Hamarabb kinyiffanhat a lendkerek a nagy nyomatek miatt, es kenyesebb az uzemanyagra is. Benyas, kevesbe kenyes, tobbet fogyaszt, es kevesebbert meg tod venni ugyan annyi km-rel. Neked kell dontened mellik eri meg jobban.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #11889 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 14:01:00 »

Angel,
 
Igen, a tdci-nek meg hasznaltan is magasabb az ara es kapasbol min. 140-el kell tobbet kolteni a tdci-re. Mar ha szerencsed van es 30-ert tucc hozza szerezni csucsot. Ha nincs akkora szerencsed, akkor 40-60. Ha meg annyi sincs, akkor  kb. 90/db. Es akkor ugye ott egy TDCI verda, amiben allitasod szerint 300 de akar 400e km is lehet. Ez magaban hordozza azta lehetoseget, hogy turbo csere, ami megint csak egy + a benyashoz kepest. Szerintem aki hasznalt TDCI-t vesz 200+e km-rel, az mar nem tud annyit sporolni rajta, mint aki ujjonan veszi. Persze az uj gepnek meg magasabb az ara. 20e km-nyi sporolas meg szerintem keves ahhoz, hogy fedezd csucs cseret. kb. ha 100e-ret sporolsz 20e-ren. Szerintem inkabb 30e aza 20e. Es akkor sem sporoltal, mert azta piizt elozoleg beletoltad a gepbe. Azaz amit megsporoltal, azt el is vitte. Persze a benyas meg valamiel tobbet eszik, cserebe kevesbe kenyes, mondhatni igenytelenebb joszag.
Zacci,
Egy picit ellenkeznék, mert direkt megnéztem a használtautón. A 3-4 éves mondik (151db!) 80-90%-a dizli, és noha van ugyan két kiugróan olcsó benzines, de a benzinesek árban szépen a dizlik között vannak elszórva, tehát nem feltétlenül van úgy, ahogy írtad. Nem magasabb kapásból a dizli ára. (Automata klímás, ESP-eket néztem)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11890 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 14:20:00 »

Ha a dízel ára magasabb lenne, azt eladáskor is érvénnyesíteni tudnád.
Hogy a benzinesre is lehet jó sokat költeni, arra meg pont a Zacci a példa. (Sajnos)
Ahol a benzines elmegy 8,5 literrel, ott a tdci 5-5,5-tel.
100e kilométer alatt kb egy millát spórosz a dízellel (de legyen csak 800e).
 
A Zacci vasárnapi autós. Ellenben ha megnézed azokat, akik sokat mennek, kivétel nélkül dízelben ülnek.
 
Tehát tények vs elmélet. :-))
 
Zacci komam, ne sertodj meg, de ez a helyzet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11891 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 14:23:00 »

2003-as, 70e km? 1,8-as? Na az is tipikus cégautó. Hacsak nem közeli ismerősé volt, akkor szinte kizárt a 70e (ha meg külföldi, még a 170e is alulbecslés).
Szerencsére közeli ismerősé:) Azért is jött a képbe a Mondeo, én eredetileg alsó közepest akartam, de azok sem olcsóbbak. Egy liter töbletfogyit meg még  kibírok.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11892 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 14:40:00 »

Szerintem még egy literrel sem több a fogyija. Vedd meg bátran.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11893 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 15:01:00 »

Ugye nem akartok már megint ebbe a hüjjje vitába belemenni!?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11894 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 15:03:00 »

2003-as, 70e km? 1,8-as? Na az is tipikus cégautó. Hacsak nem közeli ismerősé volt, akkor szinte kizárt a 70e (ha meg külföldi, még a 170e is alulbecslés).
Sztem hülyeség ez a sztem tuti 600ekm van benne. Nézz be a garázsodba, és rögtön rájössz, ha nem akarsz a klubban körülnézni...
Persze van ellenpélda is szépen, de ezt így egyértelműen kijelenteni........
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #11895 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 15:18:00 »

Sztem hülyeség ez a sztem tuti 600ekm van benne. Nézz be a garázsodba, és rögtön rájössz, ha nem akarsz a klubban körülnézni...
Persze van ellenpélda is szépen, de ezt így egyértelműen kijelenteni........
A behozott autóknál egyáltalán nem biztos, hogy hülyeség.
Nézd csak meg, hogy mennyit futnak külföldön(is). Az átlag 200-300 ezer km, de a 400 ezer sem ritka.
Ismerek itt a környékemen egy pár olyat, aki óra visszaállítással foglalkozik. Hááát...300-350 ezerből pillanatok allat 130 ezer vagy éppen olyan óra állás lesz amelyikt csak kívánnak.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11896 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 15:32:00 »

A behozott autóknál egyáltalán nem biztos, hogy hülyeség.
Nézd csak meg, hogy mennyit futnak külföldön(is). Az átlag 200-300 ezer km, de a 400 ezer sem ritka.
Ismerek itt a környékemen egy pár olyat, aki óra visszaállítással foglalkozik. Hááát...300-350 ezerből pillanatok allat 130 ezer vagy éppen olyan óra állás lesz amelyikt csak kívánnak.
Mi meg hoztunk már be 3 éves TDDI-t 45eKM-rel... Ja, és török kereskedőtől!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #11897 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 16:25:00 »

Mi meg hoztunk már be 3 éves TDDI-t 45eKM-rel... Ja, és török kereskedőtől!
Van azért kevesett futott is...de sokkal riktább.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11898 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 16:38:00 »

Mi meg hoztunk már be 3 éves TDDI-t 45eKM-rel... Ja, és török kereskedőtől!
A törökök ugyanúgy tekergetik az órát, mint itthon. Miért adna el valaki 45e kilométerrel egy dízelt...
 
De mindig van ellenpélda.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #11899 Dátum: 2007.04.05 csütörtök, 17:28:00 »

axi,
 
figy, mindennek ara van. Jobb fogyasztas, nagyobb nyomatekot is meg kell fizetni valahol. 1. Dragabb a gep alapara es tobb gondozast igenyel. Hamarabb kinyiffanhat a lendkerek a nagy nyomatek miatt, es kenyesebb az uzemanyagra is. Benyas, kevesbe kenyes, tobbet fogyaszt, es kevesebbert meg tod venni ugyan annyi km-rel. Neked kell dontened mellik eri meg jobban.
Ez a lendkerék téma azért nem egy olyan vészes dolog, hogy így hangoztatni kelljen, nekem a gyárival több mint 250e km-t elment.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 231 232 233 234 235 236 237 [238] 239 240 241 242 243 244 245 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.209 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.