Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:19:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 232 233 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 245 246 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21950196 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11900 Dátum: 2007.04.06 péntek, 08:13:00 »

Scratch,
 
Naplózva

blah blah blah
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #11901 Dátum: 2007.04.06 péntek, 19:42:00 »

Sziasztok Mondisok!
Én egy 2002-es 130le TDCi nyergében ülök.Szerintetek mi lehet a probléma, ha porlasztócsúcs csere és nagynyomású szivattyú felújítás után is kb.50 inditásonként mégis felvillan az izzítógyertya lámpája és tremészetesen nem indul, majd a következő inditásnál elsőre!! A csúcsok vadiújak és még garanciálisak...a szerelő azt mondja, hogy fogalma sincs...de vigyem csak vissza...
Előre is köszi
Nekem is volt hasonló gondom kb 20 indításonként 1-szer és azt mondta a szerelő, hogy lendkerék.
Azóta ki cseréltem a kuplungal együtt, mert már zörgött rendesen és azóta nem csinálta.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #11902 Dátum: 2007.04.07 szombat, 10:42:00 »

Van azért kevesett futott is...de sokkal riktább.
Zacci
Nem akarok ideologia romboló lenni, de nekem évente 1 millóval kevesebb üzemanyag költséget jelent a TDCi. Én négy évig használom azalatt belemegy kb. 240-280-ekm de megtakarítottam 4 millió Forintot az üzemanyagon. Tegyük fel, hogy kb 200ekm környékén cserélnem kell majd a csúcsokat (nálam ez nem okosba 4x78eFT=kb320eFt) de 4 millóbol nagyon sok garnitura porlasztócsúcsot adnának még így is.....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11903 Dátum: 2007.04.08 vasárnap, 11:46:00 »

Mennyivel nagyobb a Mondeo a bátyám Audijához képest!! Meg szerintem nem is csúnyább!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11904 Dátum: 2007.04.08 vasárnap, 12:10:00 »

Az A4 az picike, ülj be hátra! Smiley Viszont szerintem csúnyább az Audi. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #11905 Dátum: 2007.04.08 vasárnap, 22:33:00 »

Az A4 az picike, ülj be hátra! Smiley Viszont szerintem csúnyább az Audi. Smiley
Az A6 és a Mondeo egyforma kb. méretekben.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11906 Dátum: 2007.04.09 hétfő, 00:01:00 »

Az A6 és a Mondeo egyforma kb. méretekben.
Nekem még az S60-as Volvo is kisebbnek tünt mint a Mondeo.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #11907 Dátum: 2007.04.09 hétfő, 10:22:00 »

Nekem még az S60-as Volvo is kisebbnek tünt mint a Mondeo.
Hátul egyértelműen sokkal kissebb az S60 is.
De mintha jobban feküdne az úton az S60!?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11908 Dátum: 2007.04.09 hétfő, 10:29:00 »

Hátul egyértelműen sokkal kissebb az S60 is.
De mintha jobban feküdne az úton az S60!?
Nem feküdni kell kérem az uton hanem haladni
Egyébként nekem akár az ódirol akár a volvoról egy dolog jut eszembe 30224.... ugyanis nekem Forintban ennyi volt a 40ekm-es kötelező szervíz. Eltudom képzelni, hogy nekik mennyi...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11909 Dátum: 2007.04.09 hétfő, 10:35:00 »

A mondeo kontra A6 méretei valóban szinte egyformák.
A netes adatok szerint:
 
Mondeo hossza:4731 / A6 hossza:4796
Mondeo szélessége:1812 / A6 szélessége:1810
Mondeo magassága:1429 / A6 magassága:1477
Mondoe fordulókör:2754 / A6 fordulókör:2760
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11910 Dátum: 2007.04.09 hétfő, 12:09:00 »

Hátul egyértelműen sokkal kissebb az S60 is.
De mintha jobban feküdne az úton az S60!?
Szerintem elöl is kisebb, főlleg az anyós ülés. Nem kéne! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #11911 Dátum: 2007.04.09 hétfő, 13:59:00 »

Szerintem elöl is kisebb, főlleg az anyós ülés. Nem kéne! Smiley
De meg tudnád kérdezni "Miért feszeng anyuka?"
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11912 Dátum: 2007.04.09 hétfő, 16:09:00 »

De meg tudnád kérdezni "Miért feszeng anyuka?"
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #11913 Dátum: 2007.04.09 hétfő, 16:24:00 »

Már megint ez a TDCi vs. benzines téma:
Én se megyek annyit hogy nagy különbség lenne ha benzinessel mennék de én megrögzött dizeles vagyok!
Egy benzines gépem volt utána 3 dízel!
 
Kinek a pap kinek a papné :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11914 Dátum: 2007.04.10 kedd, 08:57:00 »

Hátul egyértelműen sokkal kissebb az S60 is.
De mintha jobban feküdne az úton az S60!?
Igen, és sokkal halkabb a futóműve az S60nak. Puhább rugók, és mégis stabilabb.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11915 Dátum: 2007.04.10 kedd, 14:27:00 »

Már megint ez a TDCi vs. benzines téma:
Én se megyek annyit hogy nagy különbség lenne ha benzinessel mennék de én megrögzött dizeles vagyok!
Egy benzines gépem volt utána 3 dízel!
 
Kinek a pap kinek a papné :-)
Kinek meg a paplan
A helyzet az, hogy mindenkinek igaza van. A legfontosabb kérdés az anyagi oldalról, hogy mennyit mész. Az érzelmi oldalról pedig, hogy melyiket szereted. Én benzinest vettem, mert kaptam egy jó ajánlatot, és nem megyek sokat, hogy emiatt vissza kellett volna utasítsam. Ilyen egyszerü.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11916 Dátum: 2007.04.10 kedd, 15:01:00 »

Igen, és sokkal halkabb a futóműve az S60nak. Puhább rugók, és mégis stabilabb.
Nekem a Mondeó alig dől be kanyarokba kb mint az S60,tehát nem stabilabb az s60 a Mátrában.A kanyar sebessége talán nagyobb talán,De múltkor úgy kellett kimenekíteni az S60 hásó űléséről,mert beszorultam.Mjdnem hívni kellett a tűzóltókat(190/120 vagyok)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11917 Dátum: 2007.04.10 kedd, 20:31:00 »

hello minden kedves-és nem kedves mondi társnak.Elado sorba került egy teljesen úújjjj kormany one air bag!!!! a kormány 0 perces ford werk köln ára 10e + posta !!!!!!info vagy mail vagy tel 06705447563
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11918 Dátum: 2007.04.10 kedd, 20:47:00 »

hello minden kedves-és nem kedves mondi társnak.Elado sorba került egy teljesen úújjjj kormany one air bag!!!! a kormány 0 perces ford werk köln ára 10e + posta !!!!!!info vagy mail vagy tel 06705447563
engem érdekelne de egy fotót kérnék ha lehet!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11919 Dátum: 2007.04.11 szerda, 08:53:00 »

Nekem a Mondeó alig dől be kanyarokba kb mint az S60,tehát nem stabilabb az s60 a Mátrában.A kanyar sebessége talán nagyobb talán,De múltkor úgy kellett kimenekíteni az S60 hásó űléséről,mert beszorultam.Mjdnem hívni kellett a tűzóltókat(190/120 vagyok)
A heykínálatra én is azt írtam hogy kisebb mint a mienk, de kevésbé billeg és sokkal halkabb. Nemtom hogy csinálják. Mert a stabilitáshoz kemény rugók kellenek, a lágysághoz meg puha. Vagy nekünk kéne kicserélni lágyabb rugókra, és vastagabb stabilizátorrúdra. (Sajna kicsit kunsztosra sikerült a rúdunk)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11920 Dátum: 2007.04.11 szerda, 09:21:00 »

A heykínálatra én is azt írtam hogy kisebb mint a mienk, de kevésbé billeg és sokkal halkabb. Nemtom hogy csinálják. Mert a stabilitáshoz kemény rugók kellenek, a lágysághoz meg puha. Vagy nekünk kéne kicserélni lágyabb rugókra, és vastagabb stabilizátorrúdra. (Sajna kicsit kunsztosra sikerült a rúdunk)
Az én Mazda 929-es sportkupémban (OFF) olyan szerkentyű volt, amely az utastérben egy kis konzolnál kezdődött. Ott tudtam beállítani a puha, kemény ill. automata rugózást az autónál. Ez azt jelentette, hogy a gázzal töltött gátlók tetején egy elektromotor volt hivatott a külön-külön gázzal töltött gázkamrákhoz (a gátlókban) igazítani az autót valahogy. Így azután mikor göröngyös úton mentem, akkor nemes egyszerűséggel egy gombnyomással átállítottam és úgy siklott a vas, mintha légpárnás lett volna. Ha pedig sík szakaszon mentem, akkor olyan keményen futott, hogy meg sem moccant az orra a gyorsításnál és a fékezésnél. Igaz, darabja a gátlónak 100 darab ezres körül kóstált és mikor tönkrement, akkor feltöltettem keményre és lezárattam a gátlókat. Sajnos. Igaz, gyárira feljavították volna de akkor már eladósorba került, úgyhogy nem foglalkoztam vele. Ha pedig automatán volt a kapcsoló, akkor valamilyen érzékelő segítségével ha sportosan kívántam vezetni, vagy a kormánnyal bohóckodtam és a hátsó kerékhajtásnak hála egy kicsit ficánkoltam, azonnal keményre állt magától a rugózás és mintha sínen mentem volna:-) Bocs az OFF-ért, de ezek a japik már 1984-ben tudtak valamit. Hobbiautónak lehet, hogy beszerzek egy példányt, de mivel alig 100 ezer darabot gyártottak ebből, főleg a tengerentúlra, így sajnos kis hazánkban és Európában nemigen van jó állapotú.  
Az MK III-nál gondolkodom egy ültetőrugó-szettre. Az ebay-en láttam 55-60 Euróért 30-30 mm-es szettet, 450-500 Euróért komplett szettet is találtam gátlóstól, rugóstól, garanciával természetesen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11921 Dátum: 2007.04.11 szerda, 14:10:00 »

Az én Mazda 929-es sportkupémban (OFF) olyan szerkentyű volt, amely az utastérben egy kis konzolnál kezdődött. Ott tudtam beállítani a puha, kemény ill. automata rugózást az autónál. Ez azt jelentette, hogy a gázzal töltött gátlók tetején egy elektromotor volt hivatott a külön-külön gázzal töltött gázkamrákhoz (a gátlókban) igazítani az autót valahogy. Így azután mikor göröngyös úton mentem, akkor nemes egyszerűséggel egy gombnyomással átállítottam és úgy siklott a vas, mintha légpárnás lett volna. Ha pedig sík szakaszon mentem, akkor olyan keményen futott, hogy meg sem moccant az orra a gyorsításnál és a fékezésnél. Igaz, darabja a gátlónak 100 darab ezres körül kóstált és mikor tönkrement, akkor feltöltettem keményre és lezárattam a gátlókat. Sajnos. Igaz, gyárira feljavították volna de akkor már eladósorba került, úgyhogy nem foglalkoztam vele. Ha pedig automatán volt a kapcsoló, akkor valamilyen érzékelő segítségével ha sportosan kívántam vezetni, vagy a kormánnyal bohóckodtam és a hátsó kerékhajtásnak hála egy kicsit ficánkoltam, azonnal keményre állt magától a rugózás és mintha sínen mentem volna:-) Bocs az OFF-ért, de ezek a japik már 1984-ben tudtak valamit. Hobbiautónak lehet, hogy beszerzek egy példányt, de mivel alig 100 ezer darabot gyártottak ebből, főleg a tengerentúlra, így sajnos kis hazánkban és Európában nemigen van jó állapotú.  
Az MK III-nál gondolkodom egy ültetőrugó-szettre. Az ebay-en láttam 55-60 Euróért 30-30 mm-es szettet, 450-500 Euróért komplett szettet is találtam gátlóstól, rugóstól, garanciával természetesen.
Én is gondolkodtam ültetésben, és ez a 20ezer körüli ár a szettért még itthon is nem drága. És Vlahol olvastam, hogy az ültetőrugók még lágyabbak is általában, mint a gyáriak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11922 Dátum: 2007.04.11 szerda, 16:32:00 »

Én is gondolkodtam ültetésben, és ez a 20ezer körüli ár a szettért még itthon is nem drága. És Vlahol olvastam, hogy az ültetőrugók még lágyabbak is általában, mint a gyáriak.
Én kizárólag az optika miatt döntöttem mellette, de a kivitelezés majd csak nyár elején jön össze, mint ahogyan a rávaló is:-)
Szóval veszek hozzá spoiler toldatokat és egy kis ültetést végzek rajta. Elég nagy a kerék és a kasztni közötti rés, elbír egy 30-30 mm-t. A gyári gátlóknak bírni kell. Én úgy tudom, hogy az ültetőrugók speckó anyagból készülnek és hogy talán egy kicsivel keményebbek? Nem tudom igazán. Itthon asszem az Eibach egyik rugó-kitjét néztem, de 75e körül lenne. Használtban nem találtam. Nem nagyon szokták a Mondikat ültetni, legalábbis az MK III-at. Az ebay-on fent lévő olcsóbb fajtát már csak kipróbálás miatt is meg fogom rendelni, legfeljebb eladom. De szerintem beválik
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11923 Dátum: 2007.04.11 szerda, 17:29:00 »

Az én Mazda 929-es sportkupémban (OFF) olyan szerkentyű volt, amely az utastérben egy kis konzolnál kezdődött. Ott tudtam beállítani a puha, kemény ill. automata rugózást az autónál. Ez azt jelentette, hogy a gázzal töltött gátlók tetején egy elektromotor volt hivatott a külön-külön gázzal töltött gázkamrákhoz (a gátlókban) igazítani az autót valahogy. Így azután mikor göröngyös úton mentem, akkor nemes egyszerűséggel egy gombnyomással átállítottam és úgy siklott a vas, mintha légpárnás lett volna. Ha pedig sík szakaszon mentem, akkor olyan keményen futott, hogy meg sem moccant az orra a gyorsításnál és a fékezésnél. Igaz, darabja a gátlónak 100 darab ezres körül kóstált és mikor tönkrement, akkor feltöltettem keményre és lezárattam a gátlókat. Sajnos. Igaz, gyárira feljavították volna de akkor már eladósorba került, úgyhogy nem foglalkoztam vele. Ha pedig automatán volt a kapcsoló, akkor valamilyen érzékelő segítségével ha sportosan kívántam vezetni, vagy a kormánnyal bohóckodtam és a hátsó kerékhajtásnak hála egy kicsit ficánkoltam, azonnal keményre állt magától a rugózás és mintha sínen mentem volna:-) Bocs az OFF-ért, de ezek a japik már 1984-ben tudtak valamit. Hobbiautónak lehet, hogy beszerzek egy példányt, de mivel alig 100 ezer darabot gyártottak ebből, főleg a tengerentúlra, így sajnos kis hazánkban és Európában nemigen van jó állapotú.  
Az MK III-nál gondolkodom egy ültetőrugó-szettre. Az ebay-en láttam 55-60 Euróért 30-30 mm-es szettet, 450-500 Euróért komplett szettet is találtam gátlóstól, rugóstól, garanciával természetesen.
Ilyen volt az MK1-be is. Talán Mondeo Si volt a neve.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #11924 Dátum: 2007.04.11 szerda, 19:31:00 »

Ilyen volt az MK1-be is. Talán Mondeo Si volt a neve.
Szerintem jó dolog, igaz egy jó csomó aprósággal több ok a meghibásodásra:-(
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11925 Dátum: 2007.04.11 szerda, 21:11:00 »

Szerintem jó dolog, igaz egy jó csomó aprósággal több ok a meghibásodásra:-(
Ott is ez volt a baj csak, hogy nagyon drága kicserélni ha elromlott.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #11926 Dátum: 2007.04.17 kedd, 17:55:00 »

sziasztok! hogyan lehet kikapcsolni utasoldali légzsákot?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11927 Dátum: 2007.04.17 kedd, 17:58:00 »

sziasztok! hogyan lehet kikapcsolni utasoldali légzsákot?
sztem nem lehet ha nincs kulcslyuk.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11928 Dátum: 2007.04.17 kedd, 18:10:00 »

sztem nem lehet ha nincs kulcslyuk.
én is ezért kérdeztem!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11929 Dátum: 2007.04.17 kedd, 19:11:00 »

sziasztok! hogyan lehet kikapcsolni utasoldali légzsákot?
Az utasodali légzsákot nem lehet kikapcsolni, mert automata - vagyis ha ülnek rajta (valamekkora súlyt érez az ülés), akkor aktiválódik, ha nem ülnek rajta, akkor meg nem fog kinyílni. Mondjuk a kezelési azt nem írja, hogy mekkor a a súlyhatár, csak azt, hogy nagyon könnyű tárgy...
Gyerekülést ne tegyetek oda!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11930 Dátum: 2007.04.17 kedd, 19:56:00 »

Az utasodali légzsákot nem lehet kikapcsolni, mert automata - vagyis ha ülnek rajta (valamekkora súlyt érez az ülés), akkor aktiválódik, ha nem ülnek rajta, akkor meg nem fog kinyílni. Mondjuk a kezelési azt nem írja, hogy mekkor a a súlyhatár, csak azt, hogy nagyon könnyű tárgy...
Gyerekülést ne tegyetek oda!
szerviz kitudja kapcsolni? pont a gyerekülés miatt!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11931 Dátum: 2007.04.17 kedd, 20:05:00 »

Az utasodali légzsákot nem lehet kikapcsolni, mert automata - vagyis ha ülnek rajta (valamekkora súlyt érez az ülés), akkor aktiválódik, ha nem ülnek rajta, akkor meg nem fog kinyílni. Mondjuk a kezelési azt nem írja, hogy mekkor a a súlyhatár, csak azt, hogy nagyon könnyű tárgy...
Gyerekülést ne tegyetek oda!
Szedtem szét az ülést, (ülésfűtés beépítés miatt) abban csak egy érzékelés van, ami az őv bekapcsolására figyelmeztet. Elég primitív. remélem nem arra bízták a légzsák nyitásának a tiltását.
 
Sz.G.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11932 Dátum: 2007.04.17 kedd, 20:13:00 »

Szedtem szét az ülést, (ülésfűtés beépítés miatt) abban csak egy érzékelés van, ami az őv bekapcsolására figyelmeztet. Elég primitív. remélem nem arra bízták a légzsák nyitásának a tiltását.
 
Sz.G.
A kezelési szerint az utasoldali légzsákot az ülésben lévő súlyérzékelő vezérli. A visszajelző lámpát pedig, ami a nem bekapcsolt állpaotr figyelmeztet, ezen kívül a biztonsági öv csatja is vezérli - ha az be van csatolva, de csak könnyű súly van az ülésen, akkor a légzsák nem működik és ezért a viszajelző világít.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11933 Dátum: 2007.04.17 kedd, 20:43:00 »

Úgy tűnik, megtaláltam a klíma hibájának az okát egy fiatos fórumon. Az a jelenség, hogy a klímám elindul, hűt mint a barom, aztán úgy 10 perc múlva a hűtés megszűnik, a jó meleg külső levegőt fújja be. Kikapcsolom, aztán úgy 5 perc múlva vissza és megint hűt egy darabig.
 
Na, ezen a fórumon azt írják, hogy ha a klímaszűrő nagyon használt már, akkor eltömődik és a szűrő (vagy ott valami)eljegesedik, ekkor a hűtés megszűnik. Aztán a melegben kiolvad, megint hűt és így tovább.
 
A szakirodalom azt írja, hogy a klímaszűrőt 60 000 km-enként vagy 4 évenként cserélni kell. Hát az enyémben tuti, hogy még a gyári van. Ez persze jó játék, mert egy komplett klíma karbantartással fog járni - de ez nem baj, csak ne rohadjunk meg végre a 35 fokban.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11934 Dátum: 2007.04.17 kedd, 21:22:00 »

sziasztok! hogyan lehet kikapcsolni utasoldali légzsákot?
Vedd ki a biztosítékát.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #11935 Dátum: 2007.04.18 szerda, 04:52:00 »

Úgy tűnik, megtaláltam a klíma hibájának az okát egy fiatos fórumon. Az a jelenség, hogy a klímám elindul, hűt mint a barom, aztán úgy 10 perc múlva a hűtés megszűnik, a jó meleg külső levegőt fújja be. Kikapcsolom, aztán úgy 5 perc múlva vissza és megint hűt egy darabig.
 
Na, ezen a fórumon azt írják, hogy ha a klímaszűrő nagyon használt már, akkor eltömődik és a szűrő (vagy ott valami)eljegesedik, ekkor a hűtés megszűnik. Aztán a melegben kiolvad, megint hűt és így tovább.
 
A szakirodalom azt írja, hogy a klímaszűrőt 60 000 km-enként vagy 4 évenként cserélni kell. Hát az enyémben tuti, hogy még a gyári van. Ez persze jó játék, mert egy komplett klíma karbantartással fog járni - de ez nem baj, csak ne rohadjunk meg végre a 35 fokban.
Mi ez a klíma szűrő??A pollenszűrőre gondolsz?Én nem cseréltem a klímánál csak pollenszűrőt,de nem is találtam más szűrőt?!?.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11936 Dátum: 2007.04.18 szerda, 07:04:00 »

Vedd ki a biztosítékát.
ok. köszi! de azért még keresek valami jó megoldást!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11937 Dátum: 2007.04.18 szerda, 09:57:00 »

Úgy tűnik, megtaláltam a klíma hibájának az okát egy fiatos fórumon. Az a jelenség, hogy a klímám elindul, hűt mint a barom, aztán úgy 10 perc múlva a hűtés megszűnik, a jó meleg külső levegőt fújja be. Kikapcsolom, aztán úgy 5 perc múlva vissza és megint hűt egy darabig.
 
Na, ezen a fórumon azt írják, hogy ha a klímaszűrő nagyon használt már, akkor eltömődik és a szűrő (vagy ott valami)eljegesedik, ekkor a hűtés megszűnik. Aztán a melegben kiolvad, megint hűt és így tovább.
 
A szakirodalom azt írja, hogy a klímaszűrőt 60 000 km-enként vagy 4 évenként cserélni kell. Hát az enyémben tuti, hogy még a gyári van. Ez persze jó játék, mert egy komplett klíma karbantartással fog járni - de ez nem baj, csak ne rohadjunk meg végre a 35 fokban.
Te a szárító szűrőre gondolsz? AMi a jobb oldalon van a dob előtt a lökös alatt? Nekem az egy bonthatatlan tartálynak tűnik?  
A pollenszűrőt én minden 2. olajcserénél kidobom.
NÉzes meg egy klímással.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11938 Dátum: 2007.04.18 szerda, 11:01:00 »

Te a szárító szűrőre gondolsz? AMi a jobb oldalon van a dob előtt a lökös alatt? Nekem az egy bonthatatlan tartálynak tűnik?  
A pollenszűrőt én minden 2. olajcserénél kidobom.
NÉzes meg egy klímással.
Nem, van a klíma csövében is egy szűrő, az tud ilyesmit csinálni. Nekem is volt MKI-ben. A klímásoknak, vagynem volt róla fogala vagy jól meg akartak vágni. A szűrő ára a fordnál kedvezmény nélkül is 2e Ft alatt volt 2 éve.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #11939 Dátum: 2007.04.18 szerda, 11:17:00 »

Shadow,
 
Hol van eza szuro izebigyula ? MKIII-nal is van ?
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11940 Dátum: 2007.04.18 szerda, 11:27:00 »

Shadow,
 
Hol van eza szuro izebigyula ? MKIII-nal is van ?
Benne a klímarendszerben. Minden klímában van ilyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #11941 Dátum: 2007.04.18 szerda, 11:42:00 »

Benne a klímarendszerben. Minden klímában van ilyen.
Jó de hol? Az utántöltő-mérő helyen, vagy valamely radiátor csatijánál?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11942 Dátum: 2007.04.18 szerda, 21:26:00 »

Na, ma felhívtam a Nagyautót a klímaszűrő ügyében. A cucc valóban egy megbonthatatlan tartály, ahogy Szendre kolléga írta és 26 000 forint kedvezménnyel. Viszont a srác megnézte, és eddig 1 azaz egy darabot adtak el belőle, tehát a hatvanezrenkénti csere nem igaz.
Viszont azon a fórumon amit írtak, rohadtul lefedte az én bajomat és a hiba oka is elggé logikusnak tűnik.
 
Természetesen elviszem klímáshoz, nyilván szakember mondja meg, hogy mi a baja.
Erről jut eszembe, tud valaki jó klímást Pesten?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11943 Dátum: 2007.04.18 szerda, 22:04:00 »

Na, ma felhívtam a Nagyautót a klímaszűrő ügyében. A cucc valóban egy megbonthatatlan tartály, ahogy Szendre kolléga írta és 26 000 forint kedvezménnyel. Viszont a srác megnézte, és eddig 1 azaz egy darabot adtak el belőle, tehát a hatvanezrenkénti csere nem igaz.
Viszont azon a fórumon amit írtak, rohadtul lefedte az én bajomat és a hiba oka is elggé logikusnak tűnik.
 
Természetesen elviszem klímáshoz, nyilván szakember mondja meg, hogy mi a baja.
Erről jut eszembe, tud valaki jó klímást Pesten?
M5 kivezetője
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11944 Dátum: 2007.04.18 szerda, 22:20:00 »

Na, ma felhívtam a Nagyautót a klímaszűrő ügyében. A cucc valóban egy megbonthatatlan tartály, ahogy Szendre kolléga írta és 26 000 forint kedvezménnyel. Viszont a srác megnézte, és eddig 1 azaz egy darabot adtak el belőle, tehát a hatvanezrenkénti csere nem igaz.
Viszont azon a fórumon amit írtak, rohadtul lefedte az én bajomat és a hiba oka is elggé logikusnak tűnik.
 
Természetesen elviszem klímáshoz, nyilván szakember mondja meg, hogy mi a baja.
Erről jut eszembe, tud valaki jó klímást Pesten?
Szakember szerintem nem fogja Neked megmondani. Ez a szűrő MKI-nél a jobb torony utáni csőszakaszban van, szét kell hozzá húzni a csövet és kivehető a szűrő. Nekem két klímás nézegette az autót akartak cserélni: kompresszort, kuplungot, szárítószűrőt és cseréltek nyomásérzékelőt a nagynyomású ágon 15k-ért, semmit sem ért. Gyak teljes generált szerettek volna csinálni. A kérdésre, hogy mibe kerülne mindez azt válaszolták mindkét helyen, hogy 60k-tól. Ja és 2-3 napra ott kellene hagyni a verdát, mert. Nem hagytam, Fusim segített, hogy ezt nézzem meg, mikor viszamentem, hogy szedjék le a gázt csak röhögtek, amikor mentem vissza, hogy tegyék vissza még jobban röhögtek. Aztán arcukra fagyott a mosoly amikor jó lett. Maguktól lehet, hogy sosem csinálták volna meg. A két szervíz pedig:
1. Diósd, a 7-es főúton az M0 felüljáró után balra egy Kia, vagy milyen kereskedés mellett.
2. Szigetszentmiklós, Bosch autószerviz (leginkább Mercedeseket javítanak) az MB Dinnyés mögött a városból kivezető úton jobb oldalt.
Ezúton is üdvözletem nekik így két év távlatából, ugyanis ők akkor temették el a klímámat, modnván, ha nem akarok rá ennyit költeni akkor felejtsem el, mert soseis fog már jól működni, hát én ha bekapcsizom a klímát azót is fázom a kocsiban. :-)
Üdv Shadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11945 Dátum: 2007.04.18 szerda, 22:31:00 »

Na, ma felhívtam a Nagyautót a klímaszűrő ügyében. A cucc valóban egy megbonthatatlan tartály, ahogy Szendre kolléga írta és 26 000 forint kedvezménnyel. Viszont a srác megnézte, és eddig 1 azaz egy darabot adtak el belőle, tehát a hatvanezrenkénti csere nem igaz.
Viszont azon a fórumon amit írtak, rohadtul lefedte az én bajomat és a hiba oka is elggé logikusnak tűnik.
 
Természetesen elviszem klímáshoz, nyilván szakember mondja meg, hogy mi a baja.
Erről jut eszembe, tud valaki jó klímást Pesten?
Péntekre megyek Petrányiékhoz klímakarbantartásra új kapiláris cső szelepek is be lesznek építve + friss kompresszor olaj. Sőt ugyanazon a napon fifi be is ott cserélnek klímahűtőt. Szombaton nyilatkozom mi lett az eredmény.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11946 Dátum: 2007.04.18 szerda, 22:35:00 »

Na, ma felhívtam a Nagyautót a klímaszűrő ügyében. A cucc valóban egy megbonthatatlan tartály, ahogy Szendre kolléga írta és 26 000 forint kedvezménnyel. Viszont a srác megnézte, és eddig 1 azaz egy darabot adtak el belőle, tehát a hatvanezrenkénti csere nem igaz.
Viszont azon a fórumon amit írtak, rohadtul lefedte az én bajomat és a hiba oka is elggé logikusnak tűnik.
 
Természetesen elviszem klímáshoz, nyilván szakember mondja meg, hogy mi a baja.
Erről jut eszembe, tud valaki jó klímást Pesten?
Az a nagy tartály a klíma akkummulátor abban lesz a gáz ismét folyékony amíg nem lyukad ki baja nincs. A rendszerből a kosz összegyűlik a kapiláris csőben, gézporlasztóban és eltömődik. A másik lehetséges ok a hibádra hogy lefagy a cső mert nem megfelelő a betöltött gáz mennyisége - sok. Szerintem márkaszrvízbe vidd el.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11947 Dátum: 2007.04.18 szerda, 22:38:00 »

Benne a klímarendszerben. Minden klímában van ilyen.
A porlasztó valahol az utastér hőcserélő elött lesz a csőben egy megbontható csatlakozás környékén ahol picit duci a cső. Gyakorlatilag a porlasztó után hül le az összepréselt hűtőközeg. Megfogod a csővet és ahol már nem meleg azon a környéken lesz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11948 Dátum: 2007.04.19 csütörtök, 08:39:00 »

Sziasztok!
 
Meg tudná valaki mondani, hogy a 2003-as Trend modellnek milyen alapfelszereltsége volt?
 
Kerestem neten, de nem találtam katalógust :-(.
 
Köszönöm előre is!
 
u.
 
Ui.: benzines 2003-as Mondeot szeretnék venni, ezért érdekel a felszereltség.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #11949 Dátum: 2007.04.19 csütörtök, 08:42:00 »

Figyelmetlen vagyok nagyon :-(.
Megtaláltam a kérdésemre a választ az Adatok menüben.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 232 233 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 245 246 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.