Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 15:14:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 237 238 239 240 241 242 243 [244] 245 246 247 248 249 250 251 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21471509 alkalommal)
0 Felhasználó és 169 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #12150 Dátum: 2007.04.27 péntek, 09:58:00 »

És még egy szösszenet:)))
Egy ismerősöm szintén kizáródott a kisbuszából. Ott az egyik oldalsó alblak bánta a kalandot. Azóta mindenféle titkos helyen egy pótkulcs van felerősítve. Valahol a lökhárító környékén...Smiley)
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12151 Dátum: 2007.04.27 péntek, 09:58:00 »

Tegnap este elgondolkodtam ezen a kulcsbezárásos eseten. Ti kombisok és 5 ajtósok jól elvagytok, de vajon mit csinálnánk mi 4 ajtós emberkék, ha a csomagtartóba zárjuk a kulcsokat? Nem tudom MKIII-nál hogy van, de MKII-nél csak a csomagtartóból tudom előrehajtani az ülést, utastérből nem lehet csak úgy hátramászni.
Az sofőr üveget töröd be, és ott kinyitod  gombbal a csomiajtót Persze ahol van ilyen...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #12152 Dátum: 2007.04.27 péntek, 09:59:00 »

Az sofőr üveget töröd be, és ott kinyitod  gombbal a csomiajtót Persze ahol van ilyen...
MKII-nél van ilyen gomb? Én nem tudok róla....
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12153 Dátum: 2007.04.27 péntek, 10:01:00 »

MKII-nél van ilyen gomb? Én nem tudok róla....
Nekem az MKI volt
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #12154 Dátum: 2007.04.27 péntek, 10:02:00 »

MKII-nél van ilyen gomb? Én nem tudok róla....
Nemtok neked mélni de ment a 26
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12155 Dátum: 2007.04.27 péntek, 10:06:00 »

Nemtok neked mélni de ment a 26
ménemtucc?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12156 Dátum: 2007.04.27 péntek, 10:10:00 »

Mélerdémon, még innen is az átirány miatt: access denied kábé 6x ...
Bocs az offért, de itt láttam meg a pajtit először
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12157 Dátum: 2007.04.27 péntek, 10:10:00 »

ménemtucc?
Mélerdémon, még innen is az átirány miatt: access denied kábé 6x ...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #12158 Dátum: 2007.04.27 péntek, 17:07:00 »

Elméletileg csak ki kell vágni... de jó helyre vidd, nehogy majd beázzon-rozsdásodjon.
 
Meg a drót... Delej is kéne a motornak... ott dugnád ki a fejed? Ha begőzöl a linuxtól? :-))
Nem ilyen egyszerű a gyári merevítés miatt. Meg ugye a tetőablakos autók fejmagassága kisebb, mert a tető alá csúszik be az ablak. Szerintem felesleges összebarkácsolni, több lesz a meló, meg a szopacs vele, mint amit ér. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #12159 Dátum: 2007.04.27 péntek, 17:22:00 »

És még egy szösszenet:)))
Egy ismerősöm szintén kizáródott a kisbuszából. Ott az egyik oldalsó alblak bánta a kalandot. Azóta mindenféle titkos helyen egy pótkulcs van felerősítve. Valahol a lökhárító környékén...Smiley)
mi lengyelországban záródtunk ki keresztapám kisbuszából. a sofőrülésen volt a kulcs lerakva, és ott álltunk az autó mellett, mikor az gondolt egyet és bezáródott... szerintem látni kellett volna a képünket, mert úgy álltunk ott két percig szótlanul meredve az ajtóra, mint egy faszobor. aztán hívtunk szervízt,aki azt mondta nyomjuk be az egyik üveget, aztán jött a helyi szervízes, aki már téglát is hozott hozzá, aztán jött egy üveges, aki már be is vállalta, hogy kicseréli, mire jött az isteni szikra, hogy az itthoni MAKK-osoknál van ilyen ajtókinyitószett. a Würth-nél lehet kapni készletben, mindenféle típuashoz van benne ilyen piszkacucc, a felhúzógomb típusától függően, plussz az a kis vérnyomásmérős pumpa, amivel ki lehet feszíteni az ajtósarkot. felhívtuk a magyar MAKK-os sárgaangyalt, az megadta a lendzsó telefonszámot, és 10 perc múlva már ott is volt a trélerrel a srác, 10 perc múlva pedig már benne ültünk a gépben...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12160 Dátum: 2007.04.27 péntek, 21:38:00 »

Nem ilyen egyszerű a gyári merevítés miatt. Meg ugye a tetőablakos autók fejmagassága kisebb, mert a tető alá csúszik be az ablak. Szerintem felesleges összebarkácsolni, több lesz a meló, meg a szopacs vele, mint amit ér. Smiley
Amiről hallottam ott az oszlopoknál lett levágva a donorról és áttették. Ha én csinálom inkább lefúrom, lecsavarozom a tetőlap ponthegesztesztéseit és csak azt rakom át a donorról - akkor a fülke kapszula érintetlen marad. Microcatba megnézed az alkatrészeket lehet csavaros az a rész. A tetőkárpitot is át kell rakni és megoldva az alacsony építés.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12161 Dátum: 2007.04.28 szombat, 17:13:00 »

Kedves rokon! Egyszer is elég beírni. Főleg 1 helyre...
 
Vidd el szerelőhöz. Ha a szelepszáraknál megy el az olaj, akkor szerencséd van, az nem olyan vészes. Ha gyűrűtörés, vagy kopott a motor... akkor baj van, az nem lesz olcsó.
 
Ezek a motorok nem eszik az olajat. a 15-20e km alatt max 1-2 liter. Általában az olajcsere periódus alatt nem kell utántölteni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #12162 Dátum: 2007.04.28 szombat, 18:51:00 »

Kedves rokon! Egyszer is elég beírni. Főleg 1 helyre...
 
Vidd el szerelőhöz. Ha a szelepszáraknál megy el az olaj, akkor szerencséd van, az nem olyan vészes. Ha gyűrűtörés, vagy kopott a motor... akkor baj van, az nem lesz olcsó.
 
Ezek a motorok nem eszik az olajat. a 15-20e km alatt max 1-2 liter. Általában az olajcsere periódus alatt nem kell utántölteni.
Fúúú mit fog kapni Scratch Barátunktól!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12163 Dátum: 2007.04.28 szombat, 19:39:00 »

Kék füstje van? Ha füstöl, akkor a motor égeti el. Ha nem, akkor elfolyik...
Én inkább arra tippelek, hogy elfolyik. Leeresztőcsavar, ilyesmi. Ha nincs folt, esetleg az autó aljára kenheti a menetszél...
Esetleg hengerfejprobléma, beledolhozhatja a hűtővízbe...
El kell menni egy talira, sok a profi a csapatban.
Bár senki nem mondta, de Üdv a csapatban.
u.i. az ismétlésekre mindenki harap, tényleg próbáld csak 1 helyre beírni. Ha van válasz, fogsz kapni akkor is
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12164 Dátum: 2007.04.28 szombat, 21:18:00 »

ismétlés: nálam többször előfordult, hogy küldeni akartam az üzit a "mehet" gombbal és nem reagált a masina vagy mi. Ilyenkor többször is hajlamos az ember nyomkodni, lehet, ez volt a baj.
Angyal: üdv. a csapatban!
Én most vettem másfél hónapja a vasat, nálam a min. jelzésen volt az olaj. Négy napja cseréltem, olyan fekete volt hogy ihaj. Előttem a tulaj (más felfedezett apróságok miatt is mondom) nem nagyon foglalkozott a kocsival. Viszont csatlakozom TáDé kollegához a vélemény tekintetében. A hűtővizet nézd meg, ha nagyon szutykos, akkor gáz van. Ha viszont rózsaszínes, vöröses és tiszta, akkor kilőve.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12165 Dátum: 2007.04.28 szombat, 21:28:00 »

Csináltass egy alapos motormosást - ne otthon -, egy automosóban ahol ilyet is vállalnak és alulról is mosnak - oldalra beállos aknából. Cseréltess olajat és szűrőket 5W30 es Ford olajat tetess bele az a tuti. Ha azt is fogyasztja első körben keress friss olajfolyásokat a motoron - az autó alatt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12166 Dátum: 2007.04.28 szombat, 21:55:00 »

Kék füstje van? Ha füstöl, akkor a motor égeti el. Ha nem, akkor elfolyik...
Én inkább arra tippelek, hogy elfolyik. Leeresztőcsavar, ilyesmi. Ha nincs folt, esetleg az autó aljára kenheti a menetszél...
Esetleg hengerfejprobléma, beledolhozhatja a hűtővízbe...
El kell menni egy talira, sok a profi a csapatban.
Bár senki nem mondta, de Üdv a csapatban.
u.i. az ismétlésekre mindenki harap, tényleg próbáld csak 1 helyre beírni. Ha van válasz, fogsz kapni akkor is
én voltam az első, aki mondta, hogy üdv a casapatban, csak egy másik topikban!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12167 Dátum: 2007.04.28 szombat, 21:56:00 »

keresd meg Attila barátomat, ő debreceni: +36702568833
ő biztosan segít!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12168 Dátum: 2007.04.28 szombat, 22:04:00 »

Bocs, nem szándékosan ismételtem. Nagyon kösz a tanácsokat. Egyszer már le mosatam,de nem lett valami tiszta az alja, két napja megismételtem egy másik mosóban, most várok, bár az autó alatt nincs olajfolt. Elég elhanyagolt volt az olaj a motorban mikor vettem a vasat, pedig sz.könyves. Mobil 10/40 olajat tettem bele, ha megint megeszi, akkor az általatok javasolt Ford olajat teszem bele.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12169 Dátum: 2007.04.28 szombat, 22:07:00 »

10W40 nem jó bele, megöli a hidrotőkéket cseréltesd le 5W30 ra olcsobb mint a motorjavítás!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12170 Dátum: 2007.04.28 szombat, 22:09:00 »

Mindenkinek kösz az üdvözlést, valóban sgabo volt az elsö. Köszi a számot keresni fogom Attilát!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12171 Dátum: 2007.04.28 szombat, 22:10:00 »

vidd el motormosásra! nem alvázmosás, hanem motormosás! alul felül gőzborotvával, szépen brigéciol (vagy egyéb hasonló bevonat) után! nem alvázmosás, motormosás! aztán ha tényleg ilyen brutálisan fogy belőle az olaj, akkor 50-100 km után látni fogod hol folyik belőle, ha sehol, akkor gubanc van... de szerintem benzinesnél maximum ilyen tömítéseket kell kicserélgetni azt hello, ott nagy gubanc nem szokott lenni...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12172 Dátum: 2007.04.28 szombat, 22:11:00 »

vidd el motormosásra! nem alvázmosás, hanem motormosás! alul felül gőzborotvával, szépen brigéciol (vagy egyéb hasonló bevonat) után! nem alvázmosás, motormosás! aztán ha tényleg ilyen brutálisan fogy belőle az olaj, akkor 50-100 km után látni fogod hol folyik belőle, ha sehol, akkor gubanc van... de szerintem benzinesnél maximum ilyen tömítéseket kell kicserélgetni azt hello, ott nagy gubanc nem szokott lenni...
gondolom eléggé nyomtékosítottam, hogy nem alvázmosás, hanem motormosás! vagy még bele kellett volna írnom párszor??? totál hülye vagyok...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12173 Dátum: 2007.04.28 szombat, 22:15:00 »

Nem látok kékes füstöt és a viz is tiszta, az autó alatt sincs, nem tudom,hogy ennyi olaj hova tünik. Ez elött Focusom volt zetec 1,4 benzin nála bevált ez az olaj. Lehet,hogy a rossz olaj gond? Megfogadom a tanácsod.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12174 Dátum: 2007.04.28 szombat, 22:16:00 »

vidd el motormosásra! nem alvázmosás, hanem motormosás! alul felül gőzborotvával, szépen brigéciol (vagy egyéb hasonló bevonat) után! nem alvázmosás, motormosás! aztán ha tényleg ilyen brutálisan fogy belőle az olaj, akkor 50-100 km után látni fogod hol folyik belőle, ha sehol, akkor gubanc van... de szerintem benzinesnél maximum ilyen tömítéseket kell kicserélgetni azt hello, ott nagy gubanc nem szokott lenni...
A szelepdekli tömítés néha szokott engedni a gyertyák irányába - áll az olaj a gyertyák fészkében oda is érdemes benézni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12175 Dátum: 2007.04.28 szombat, 22:20:00 »

Persze, motormosás volt alapos olajoldó vegyszerrel alul, felül 2500ért.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12176 Dátum: 2007.04.28 szombat, 22:22:00 »

Nem látok kékes füstöt és a viz is tiszta, az autó alatt sincs, nem tudom,hogy ennyi olaj hova tünik. Ez elött Focusom volt zetec 1,4 benzin nála bevált ez az olaj. Lehet,hogy a rossz olaj gond? Megfogadom a tanácsod.
volt már rá példa, hogy a 10w40 et falta az 5w30 at meg nem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12177 Dátum: 2007.04.28 szombat, 22:31:00 »

Száraznak tünt a gyertya fészek. Örülök ezeknek a tanácsoknak, köszi mégegyszer. A szerelöm is ezt javasolta, hátha ezt az olajat nem kedveli. A gyürü törésnek, gondolom lenne valami hangja vagy tévedek?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12178 Dátum: 2007.04.28 szombat, 23:04:00 »

Te ne duplázd mindegyik hozzászólásod! Ha nem vagy biztos benne, jelöld ki amit írtál, ctrl+c, majd f5. Így meglátod, elment-e a hozzászólásdod. Ha nem ment el, ctrl+v, és elküldöd újra.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12179 Dátum: 2007.04.28 szombat, 23:05:00 »

A szelepszárszimeringet is meg kellene nézni. Az szokott elkopni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #12180 Dátum: 2007.04.28 szombat, 23:24:00 »

Bocs Bocs, nem direkt csinálom! Nem Pc-röl, telefonról netezek! Igen,  talán szelepszár szimering, ismeretes ennek a javitási költsége? Köszönöm, a törödést.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12181 Dátum: 2007.04.28 szombat, 23:59:00 »

Nem látok kékes füstöt és a viz is tiszta, az autó alatt sincs, nem tudom,hogy ennyi olaj hova tünik. Ez elött Focusom volt zetec 1,4 benzin nála bevált ez az olaj. Lehet,hogy a rossz olaj gond? Megfogadom a tanácsod.
Nekem regen volt egy Escort-om, es annal folyamatosan volt alatta olaj. Hatalmas olajfolt minden parkoloban.
Viszont nem hianyzott sehonnan sem, pedig folyamatosan ellenoriztem mindent.
Evekig hasznaltam gond nelkul. Szerintem nem kell vele foglalkozni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12182 Dátum: 2007.04.29 vasárnap, 00:04:00 »

Hát az nem egy húzós dolog, 10-20e.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #12183 Dátum: 2007.04.29 vasárnap, 00:19:00 »

Charlie, az a baj,hogy nekem ez az olaj hiányzik és pótolgatnom kell,ha nem akarom,hogy kiolvadjon a moci
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12184 Dátum: 2007.04.29 vasárnap, 00:23:00 »

Angel, hát az türhetö örülnék,ha ennyivel megúsznám. Cromax szerint motor ki és vagy 300ezerért küldenek a gyárból felújitva
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12185 Dátum: 2007.04.29 vasárnap, 00:39:00 »

én voltam az első, aki mondta, hogy üdv a casapatban, csak egy másik topikban!!!
Szkúzi, szenyor.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12186 Dátum: 2007.04.29 vasárnap, 01:00:00 »

Angel, hát az türhetö örülnék,ha ennyivel megúsznám. Cromax szerint motor ki és vagy 300ezerért küldenek a gyárból felújitva
Szerintem ennél olcsóbban is meg lehet oldani. De kár találgatni, vidd el egy jobb helyre.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #12187 Dátum: 2007.04.30 hétfő, 16:44:00 »

Hello Mindenki. Még 1x kösz a tippeket az olaj fogyasztással kapcsban. Ellenöriztem amiket irtatok, igazából minden száraz és rendben. Igaz a napokban kb napi 50km mentem az átlagos 250km helyett. Igy most az olajszint is OK. Ha minimumra fogy, lecserélem a 10/40est az ajánlott 5/30ra. Aztán ismét várok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12188 Dátum: 2007.05.01 kedd, 07:25:00 »

Hello mindenkinek !!! Nagy segitségre lenne szükségem  egy motorháztető,és egy bal első sárvédő kellene a kisautomra szine mindegy van festő barátom de ha netán kék van az joo ha valaki tud valami jo áron lévőt akkor irjon kis sérülés nem gond!!! előre is kösszönöm ... tel:06 70 544 75 63 vagy mail..........
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12189 Dátum: 2007.05.01 kedd, 07:37:00 »

Üdv. Nektek
Múlt hét szombaton vásároltam egy 145le-s mkIII-at 2002-es turnier ,sérülésmentes 145000-km-el 1500000-ért.
Kérdés milyen alapméretű gumik kellenek rá ,mivel az elöző gazdija 225/45/r16-ot tett rá ?Szerintem ez drasztikusan megnöveli a fogyasztást ,bár városban sem megy 10 liter fölé.
Mivel nekem még nem nem volt 3-as mondeom (1-es,2-es volt)eláthatnátok néhány hasznos tanácsal,hogy mire kell figyelni,mi a tapasztalat erről a tipusról.
Egyébként mindene működik nem kopog nem zörög.
Előre is köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12190 Dátum: 2007.05.01 kedd, 07:51:00 »

Üdv. Nektek
Múlt hét szombaton vásároltam egy 145le-s mkIII-at 2002-es turnier ,sérülésmentes 145000-km-el 1500000-ért.
Kérdés milyen alapméretű gumik kellenek rá ,mivel az elöző gazdija 225/45/r16-ot tett rá ?Szerintem ez drasztikusan megnöveli a fogyasztást ,bár városban sem megy 10 liter fölé.
Mivel nekem még nem nem volt 3-as mondeom (1-es,2-es volt)eláthatnátok néhány hasznos tanácsal,hogy mire kell figyelni,mi a tapasztalat erről a tipusról.
Egyébként mindene működik nem kopog nem zörög.
Előre is köszi
Szia Keszi. Az valóban nem a normál gumi méret a gyári adat: 205/55 R16 (91W), én is nem régen vettem egy ilyen vasat. Nekem normál gumi mellett is megvan a városi 10l es fogyi. Használd egészséggel!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12191 Dátum: 2007.05.01 kedd, 07:58:00 »

Üdv. Nektek
Múlt hét szombaton vásároltam egy 145le-s mkIII-at 2002-es turnier ,sérülésmentes 145000-km-el 1500000-ért.
Kérdés milyen alapméretű gumik kellenek rá ,mivel az elöző gazdija 225/45/r16-ot tett rá ?Szerintem ez drasztikusan megnöveli a fogyasztást ,bár városban sem megy 10 liter fölé.
Mivel nekem még nem nem volt 3-as mondeom (1-es,2-es volt)eláthatnátok néhány hasznos tanácsal,hogy mire kell figyelni,mi a tapasztalat erről a tipusról.
Egyébként mindene működik nem kopog nem zörög.
Előre is köszi
Keszi, kiváncsi leszek az olaj fogyasztásodra. Az enyém elég durva, az elözö tulaj papir szerint szakszervizben csinált mindent,de 2000km után én feketén engedtem le az állitólag Ford M1nél cserélt olajat. Ami persze csak mese.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12192 Dátum: 2007.05.02 szerda, 23:53:00 »

Szia Sgabo, nem hivtam még az Attilát, most pár napja nem mozdult az olaj szintem. A múlt heti alapos motormosás (alul-felül) után ma megemeltük a vasat, minden teljesen száraz volt. A szerelöm szerint maradjak nyugiban, egyenlöre várjak még.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12193 Dátum: 2007.05.04 péntek, 13:05:00 »

SOS kérdés!
 
Le lehet engedni valahogyan az üzemanyag tartály tartalmát? Valami leeresztőre gondolok. Esetleg leszívni?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12194 Dátum: 2007.05.04 péntek, 13:06:00 »

SOS kérdés!
 
Le lehet engedni valahogyan az üzemanyag tartály tartalmát? Valami leeresztőre gondolok. Esetleg leszívni?
TDCi
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #12195 Dátum: 2007.05.04 péntek, 13:07:00 »

SOS kérdés!
 
Le lehet engedni valahogyan az üzemanyag tartály tartalmát? Valami leeresztőre gondolok. Esetleg leszívni?
Benzinesnél ha lekötöd a visszafolyó csövet és a moci alapjáraton jár szépen lejön a benya.
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12196 Dátum: 2007.05.04 péntek, 13:10:00 »

Benzinesnél ha lekötöd a visszafolyó csövet és a moci alapjáraton jár szépen lejön a benya.
TDCi-nél?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #12197 Dátum: 2007.05.04 péntek, 13:14:00 »

Ott is van valami visszafolyó amivel feltöltitek a szűrőt cserénél?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12198 Dátum: 2007.05.04 péntek, 13:16:00 »

Ott is van valami visszafolyó amivel feltöltitek a szűrőt cserénél?
Az van de nekem az a probléma, hogy benzint tankoltak a dízlbe! Na ilyenkor mi a teendő? Nekiessek leszívni csővel? Lehetséges, hogy letudom?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #12199 Dátum: 2007.05.04 péntek, 13:28:00 »

Az van de nekem az a probléma, hogy benzint tankoltak a dízlbe! Na ilyenkor mi a teendő? Nekiessek leszívni csővel? Lehetséges, hogy letudom?
Akkor autót elvontatni aknás garagéba és tank kiszerel van
Naplózva
Oldalak: 1 ... 237 238 239 240 241 242 243 [244] 245 246 247 248 249 250 251 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.366 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.