Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:27:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 239 240 241 242 243 244 245 [246] 247 248 249 250 251 252 253 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21949593 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #12250 Dátum: 2007.05.08 kedd, 07:32:00 »

Én a múlt héten vettem egy 2002-es kombi 145 lovast sérülésmentes, 8 lufis. 1500000-ért.
Szerintem ez is többet ér!!
Üdv
Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12251 Dátum: 2007.05.08 kedd, 08:06:00 »

enef,
 
"bár annyit sikerült kialkudnom az asszonynál, hogy csak akkor adom el, ha a meghirdetett áron el is viszik, nem sok alku van."
 
Nem erzed a lenyeget. Itt egyaltalan nincs szo arrol, hogy KaoszMester eladna a verdajat Egyszeruen csak megbeszelte parjaval, hogyha elviszik ennyiert, akkor ok. De mivel ugysem viszik el ennyiert, igy megmarad a kicsike Tehat szo sincs itt eladasrol, ugye jol erzem mester ?
Valahogy úgy, én nem nagyon szeretném eladni.
A km-re azt mondom, hogy a hirdetett autók nagy része behozott, és mindegyikben 80-125e km van. Aki ezt elhiszi, az meg is érdemli. Ebben tényleg 160 van, a belseje minden túlzás nélkül újszerűnek tűnik, a 160 sem látszik benne. A szervízkönyv is valós.
Amikor én nézegettem a Mondeokat, csak magyarországi, szervizkönyveseket néztem, talán én voltam az egyetlen akinek ezek fontos tényezők? Na majd kiderül...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12252 Dátum: 2007.05.08 kedd, 08:07:00 »

Szóval szerintetek hamarabb elvisznek egy 118ezer km-es autót szervizkönyv nélkül, mint egy 160-asat valós szervizkönyvvel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12253 Dátum: 2007.05.08 kedd, 08:14:00 »

Engem is érdekelne, mennyi a reális ára szerinted...
Inkább a km-ek számával lesz itt a "gond" - engem a 144e-rel sem hívnak gyakran, eddig ~5 hívásom volt, ketten nézték meg. Az egyik 2 millát ajánlott az autómért, de bevallottan eladásra. És az enyém egy évvel öregebb, meg nem is kombi. Szvsz a 2.2-2.4 reális lehet.
De jó lenne tudni, hogy aki mostanában adott el/vett MKIII dízelt, az mennyiért tette
Ha már itt tartunk, én ezt februárban vettem, 2.61 m-ért, és azért tettem ki annyira, mert ha lejön egy kis alku belőle, akkor csak az átírást, és az egyéb költségeket bukom. Én azért sem erőltetem az eladást, mert nem akarok 3 hónap alatt 2-300ezret bukni rajta, csak úgy alakultak a dolgok, hogy az asszonynak most szüksége van egy kocsira, és emellett ez már nem nagyon kivitelezhető....
Ja, és nem tudom dob-e az áron, hogy friss műszaki, zöld kártya..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12254 Dátum: 2007.05.08 kedd, 08:39:00 »

Ha már itt tartunk, én ezt februárban vettem, 2.61 m-ért, és azért tettem ki annyira, mert ha lejön egy kis alku belőle, akkor csak az átírást, és az egyéb költségeket bukom. Én azért sem erőltetem az eladást, mert nem akarok 3 hónap alatt 2-300ezret bukni rajta, csak úgy alakultak a dolgok, hogy az asszonynak most szüksége van egy kocsira, és emellett ez már nem nagyon kivitelezhető....
Ja, és nem tudom dob-e az áron, hogy friss műszaki, zöld kártya..
Buták az emberek inkább vesznek egy hasonló korú autót visszatekerve 80e re könyv nélkül, mint a Te 160e kmresed könyvesen. Ismerős akart eladni egy OFF citroent 175e km rel könyvesen, számlákkal árulgatta hónapokig 1-2 ember hívta csak fel utána visszatekerte egy szakival és eladta 2 hét alatt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12255 Dátum: 2007.05.08 kedd, 09:46:00 »

Ha már itt tartunk, én ezt februárban vettem, 2.61 m-ért, és azért tettem ki annyira, mert ha lejön egy kis alku belőle, akkor csak az átírást, és az egyéb költségeket bukom. Én azért sem erőltetem az eladást, mert nem akarok 3 hónap alatt 2-300ezret bukni rajta, csak úgy alakultak a dolgok, hogy az asszonynak most szüksége van egy kocsira, és emellett ez már nem nagyon kivitelezhető....
Ja, és nem tudom dob-e az áron, hogy friss műszaki, zöld kártya..
Kaosz, Minden annyit ér, amennyiért el lehet adni. De szvsz ha 2-300ezret buknál rajta akkor még jól kiszálltál belőle...
Azt is kalkuláld be hogy fél éven belül MKIII dömping lesz, az új modell miatt.
 
Remélem nem sértődsz meg, nem piszkálásból mondom a dolgokat, én is érintve vagyok, mert az enyémet is el akarom adni. Az két éves, garanciás még (3 év/60 ezer csomag) és nagyon bízom benne hogy 3-assal fog kezdődni az eladási ár.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12256 Dátum: 2007.05.11 péntek, 16:47:00 »

Gyors kérdés (ha gyors a válasz, akkor hazafelé meg is tudom venni a dolgot...)
Szóval: ha a kézifék már nincs a toppon, akkor mit kell cserélni? A cromax oldalán az van, hogyaszonnya van "első rövid" meg "hátsó hosszú". Melyiket vegyem?
Cserélt már valaki ilyet 4 v.5 ajtós MKIII-n?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12257 Dátum: 2007.05.11 péntek, 17:12:00 »

Gyors kérdés (ha gyors a válasz, akkor hazafelé meg is tudom venni a dolgot...)
Szóval: ha a kézifék már nincs a toppon, akkor mit kell cserélni? A cromax oldalán az van, hogyaszonnya van "első rövid" meg "hátsó hosszú". Melyiket vegyem?
Cserélt már valaki ilyet 4 v.5 ajtós MKIII-n?
Három dolog lehet a bibi. Ha jól tudom, akkor nálad a tárcsa, és  abetét kilőve, ezért ezt nem is vettem bele a képbe.
 
A legvalószínűbb a bovden első vagy hátsó része. Mindkettő lehet, így nem érdemes előre beruházni. És ami még lehet harmadsorban, hogy a kézifékkarodon lévő autómata nem ugrik be. Ennek kicsi az esélye, de van rá...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #12258 Dátum: 2007.05.11 péntek, 17:14:00 »

Gyors kérdés (ha gyors a válasz, akkor hazafelé meg is tudom venni a dolgot...)
Szóval: ha a kézifék már nincs a toppon, akkor mit kell cserélni? A cromax oldalán az van, hogyaszonnya van "első rövid" meg "hátsó hosszú". Melyiket vegyem?
Cserélt már valaki ilyet 4 v.5 ajtós MKIII-n?
Csak hogy értsd. Az első rövid MKI-nél egy 32cm-esdarab asszem(MKIII-nál), ami elindul hátra. Ezen van egy fém akármi, amibe két oldalról becsatlakozik a hosszú része. Ezzel egy Y-t alkotva...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #12259 Dátum: 2007.05.11 péntek, 17:22:00 »

Áááááááááááááááááááááááááááááááá Megint elveszett a szövegem ...
Szóval betétek/tárcsák rendben. A hosszú kötél lehet sanszos, a rövid meg nem drága (~4.5e-kedvezmény), szvsz megveszem mind, oszt' cserélem. Abból baj nem lehet...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12260 Dátum: 2007.05.12 szombat, 11:07:00 »

Szóval szerintetek hamarabb elvisznek egy 118ezer km-es autót szervizkönyv nélkül, mint egy 160-asat valós szervizkönyvvel
Erről kérdezd meg Totyát. Ő sem tudja a magyarországi valós km-es gépét eladni. Hülyék az emberek!
Ahogy mondtad: az óra km-állása érdekli őket. Nem tűnik fel nekik, hogy minden hasonló évjáratú autóban ugyanannyi km van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12261 Dátum: 2007.05.12 szombat, 11:08:00 »

Áááááááááááááááááááááááááááááááá Megint elveszett a szövegem ...
Szóval betétek/tárcsák rendben. A hosszú kötél lehet sanszos, a rövid meg nem drága (~4.5e-kedvezmény), szvsz megveszem mind, oszt' cserélem. Abból baj nem lehet...
Majd értesíts a tapasztalataidról.
Lehet, hoyg nekem is lesz ilyen parám.
Vagy az normális, hogy a hátsó betétet olyan 45ezer km alatt megeszi?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12262 Dátum: 2007.05.12 szombat, 13:11:00 »

Majd értesíts a tapasztalataidról.
Lehet, hoyg nekem is lesz ilyen parám.
Vagy az normális, hogy a hátsó betétet olyan 45ezer km alatt megeszi?
Azért fékbetéttől nem rossz a 45ekm, szvsz.
Az emberem jövő héten ér rá(m), természetesen mesélek majd, ahogy szoktam
Ha meg úgyis Cromaxban voltam, megvettem az olajat+szűrőt+léxűrőt, meg 2 fjordos dísztárcsát a kettő törött helyére...
ekkra phallosz is csak én lehetek, hogy eladás előtt nem keveset költök a kocsira (kézifékkötél darabja ~10e, dísztárcsa ~3e, olaj+szűrők... Otthagytam 35-36e Ft-ot Cromaxéknál...)
Viszont szeretem ha rendben van az autóm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12263 Dátum: 2007.05.12 szombat, 20:58:00 »

Vettem egy 2004.-es TDCi Ghia-t. Rá két napra elkezdett rángatni a kocsi 2000-2500 közötti fordulatszámnál, ráadásúl erőssen füstöl. Valaki járt már így? Mire kell számítanom szerintetek?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12264 Dátum: 2007.05.12 szombat, 21:02:00 »

Vettem egy 2004.-es TDCi Ghia-t. Rá két napra elkezdett rángatni a kocsi 2000-2500 közötti fordulatszámnál, ráadásúl erőssen füstöl. Valaki járt már így? Mire kell számítanom szerintetek?
A kereskedőt akitől vetted feltétlen értesítsd a dologról! Volt már olyan hogy a javítási számlát fizette esetleg részben. Ez olyan 200eFt től indulós javítás szokott lenni, ha porlasztócsúcsokat eladásra újraprogramozták. Műszerfalon sárga lámpás Check Engine világít vagy villog?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12265 Dátum: 2007.05.12 szombat, 21:22:00 »

A kereskedőt akitől vetted feltétlen értesítsd a dologról! Volt már olyan hogy a javítási számlát fizette esetleg részben. Ez olyan 200eFt től indulós javítás szokott lenni, ha porlasztócsúcsokat eladásra újraprogramozták. Műszerfalon sárga lámpás Check Engine világít vagy villog?
Nem villog. Érdekes, hogy ha húzatom semmi gond nincs, de tartósan 4.-ben 80 km/h-nál szabályosan rángat. Egyébként kivéve a 200-2500 közötti fordulatot, hibátlanul megy.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12266 Dátum: 2007.05.12 szombat, 21:26:00 »

Nem villog. Érdekes, hogy ha húzatom semmi gond nincs, de tartósan 4.-ben 80 km/h-nál szabályosan rángat. Egyébként kivéve a 200-2500 közötti fordulatot, hibátlanul megy.
Olvass vissza itt és a diesel topicban míg jön valaki dieselguru aki mond jobb tippet. Amikor elindítod az autót öntesztkor felvillan a sárga lámpa és utána szépen elalszik? Ha nem így történne lehet kereskedő kitrükközte onnan a ledet esetleg a hiba eltusolására átkötötte a légzsákvisszajelzőre - Ne ilyedj meg azért én mindent elképzelek a kereskedőről.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12267 Dátum: 2007.05.12 szombat, 21:30:00 »

Olvass vissza itt és a diesel topicban míg jön valaki dieselguru aki mond jobb tippet. Amikor elindítod az autót öntesztkor felvillan a sárga lámpa és utána szépen elalszik? Ha nem így történne lehet kereskedő kitrükközte onnan a ledet esetleg a hiba eltusolására átkötötte a légzsákvisszajelzőre - Ne ilyedj meg azért én mindent elképzelek a kereskedőről.
Felvillan? Nem tudom... megvozsgálom majd. Remélem nem vágtak át. Köszi a tanácsot. Rángat az ideg, gondolhatod.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12268 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 01:23:00 »

sziasztok,3-as mondeot szeretnék venni 2.0 dizelt  tddi-t.szerintetek milyen a motorja ?porlasztocsucsk meddig birják vagy mire kellene  odafigyelni a mondika vásárlásakor,egyébként meg mennyire jó a tddi dizelmotor?még soha sem vlt dizel autom és kicsit tanácstalan vagyokgondolom hogy jó helyre irtam és akad valaki aki tudna segiteni.bármilyen választ elöre is kösz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12269 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 07:14:00 »

sziasztok,3-as mondeot szeretnék venni 2.0 dizelt  tddi-t.szerintetek milyen a motorja ?porlasztocsucsk meddig birják vagy mire kellene  odafigyelni a mondika vásárlásakor,egyébként meg mennyire jó a tddi dizelmotor?még soha sem vlt dizel autom és kicsit tanácstalan vagyokgondolom hogy jó helyre irtam és akad valaki aki tudna segiteni.bármilyen választ elöre is kösz.
A TDDi eredetileg teherautóhoz készült, elpusztíthatatlan, eddig talán csak 1 komolyabb bajról olvastunk vele kapcsolatbat, cserébe ércesebb a járása és egy picit többet fogyaszt a TDCi-nél.
Ja, igen, a Mondeo nagyon jó választás...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12270 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 11:23:00 »

Nem villog. Érdekes, hogy ha húzatom semmi gond nincs, de tartósan 4.-ben 80 km/h-nál szabályosan rángat. Egyébként kivéve a 200-2500 közötti fordulatot, hibátlanul megy.
moxy,
 
Ez turbócső szakadásnak tűnik, a javítása nem vészes. Ha magasabb fordulaton jól meg az autó, akkor nem a porlasztócsúcs a hiba oka. Akkor letiltja  a nagyobb fordulatot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12271 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 11:27:00 »

sziasztok,3-as mondeot szeretnék venni 2.0 dizelt  tddi-t.szerintetek milyen a motorja ?porlasztocsucsk meddig birják vagy mire kellene  odafigyelni a mondika vásárlásakor,egyébként meg mennyire jó a tddi dizelmotor?még soha sem vlt dizel autom és kicsit tanácstalan vagyokgondolom hogy jó helyre irtam és akad valaki aki tudna segiteni.bármilyen választ elöre is kösz.
TáDénak igaza van, a TDDi kicsit poroszosabb hangú (egy kevésbé rajongó traktorhangnak mondaná). A porlasztócsúcsai kevésbé érzékenyek, az ereje megfelelő, kb. 1 literrel többet fogyaszt a közös nyomócsöves TDCi-nél - ez 6,5 átlagot jelent normál menetnél. Viszont csak 5 sebességes váltóval van (meg talán automatával).
Mínusz húszban is elsőre indul, nagy és kényelmes. Jó választás.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12272 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 17:32:00 »

Jumi26!
 
Mai körülmények között ár/érték szinten jó választás egy TDDi.Ghia kivitelt keress,az a legjobban felszerelt.
Az ajtók alsó éleit belülről célszerű jól megvizsgálni,mert egy pár autónál rozsdásodás lépett fel.
Ha külföldről behozott kocsit veszel,akkor ne  a kilóméterórát nézd.Szinte biztos,hogy vissza van tekerve. Vásárláskora pillanatnyi állapot döntsön,vagy ha van kiszemelt példányod,akkor az eladót kérd meg,hogy hozza ki a kocsit a ford vagy a mondeo talira.
Ott van egy pár mondeo szaki ,aki megmondja a "frankót"!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12273 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 19:12:00 »

szevasztok köszönöm szépen válaszokat  sokra megyek vele,közben még innen onnan érdeklödökaz igazság az hogy pár haveromnak dizel 2-es mondeoja van és nagyon meg vannak vele elégedve.meg a kereskedöket magas ivben le....om,velük nem érdemes foglalkozni,már sajnos megjártam elözö benzines mondeommal(95-ös kiadásu volt)még 1 kérdés :)még a turbot hallotam hogy bajos a 3-as dizeleknél.szerintetek?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12274 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 19:42:00 »

A TDDi eredetileg teherautóhoz készült, elpusztíthatatlan, eddig talán csak 1 komolyabb bajról olvastunk vele kapcsolatbat, cserébe ércesebb a járása és egy picit többet fogyaszt a TDCi-nél.
Ja, igen, a Mondeo nagyon jó választás...
Remélem nem kerül sokba a javítás, nem hiányzik a kiadás... Az eredményt majd megírom...egyébként imádom a Mondeómat!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12275 Dátum: 2007.05.13 vasárnap, 19:43:00 »

moxy,
 
Ez turbócső szakadásnak tűnik, a javítása nem vészes. Ha magasabb fordulaton jól meg az autó, akkor nem a porlasztócsúcs a hiba oka. Akkor letiltja  a nagyobb fordulatot.
Bocsi, neked szántam!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12276 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 08:53:00 »

Jumi26!
 
Mai körülmények között ár/érték szinten jó választás egy TDDi.Ghia kivitelt keress,az a legjobban felszerelt.
Az ajtók alsó éleit belülről célszerű jól megvizsgálni,mert egy pár autónál rozsdásodás lépett fel.
Ha külföldről behozott kocsit veszel,akkor ne  a kilóméterórát nézd.Szinte biztos,hogy vissza van tekerve. Vásárláskora pillanatnyi állapot döntsön,vagy ha van kiszemelt példányod,akkor az eladót kérd meg,hogy hozza ki a kocsit a ford vagy a mondeo talira.
Ott van egy pár mondeo szaki ,aki megmondja a "frankót"!
Illetve ha a "kiszemelt" példány eleve klubos, akkor kérdezd azokat, akik már látták a tavalyi nagytali, esetleg idén a Camponában, netán a sítúrán...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12277 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 12:21:00 »

szevasztok köszönöm szépen válaszokat  sokra megyek vele,közben még innen onnan érdeklödökaz igazság az hogy pár haveromnak dizel 2-es mondeoja van és nagyon meg vannak vele elégedve.meg a kereskedöket magas ivben le....om,velük nem érdemes foglalkozni,már sajnos megjártam elözö benzines mondeommal(95-ös kiadásu volt)még 1 kérdés :)még a turbot hallotam hogy bajos a 3-as dizeleknél.szerintetek?
Én turbó prblémáról még nem hallottam...illetve csak elszigetetlt eseteket. Egyáltalán nem mondható általános problémának.
 
Mellesleg Totya kolléga autója jó kis darab és legalább a km is valós benne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12278 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 12:22:00 »

TáDénak igaza van, a TDDi kicsit poroszosabb hangú (egy kevésbé rajongó traktorhangnak mondaná). A porlasztócsúcsai kevésbé érzékenyek, az ereje megfelelő, kb. 1 literrel többet fogyaszt a közös nyomócsöves TDCi-nél - ez 6,5 átlagot jelent normál menetnél. Viszont csak 5 sebességes váltóval van (meg talán automatával).
Mínusz húszban is elsőre indul, nagy és kényelmes. Jó választás.
De za a "traktorhang" belül nem igazán érzékelhető. Ellenben ha mellette állsz télen, reggel mínusz 15 fokban!
De én imádom!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12279 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 13:29:00 »

TáDénak igaza van, a TDDi kicsit poroszosabb hangú (egy kevésbé rajongó traktorhangnak mondaná). A porlasztócsúcsai kevésbé érzékenyek, az ereje megfelelő, kb. 1 literrel többet fogyaszt a közös nyomócsöves TDCi-nél - ez 6,5 átlagot jelent normál menetnél. Viszont csak 5 sebességes váltóval van (meg talán automatával).
Mínusz húszban is elsőre indul, nagy és kényelmes. Jó választás.
ezek a Ford motorok 1000 közül is kiszúrhatóak, annyira egyedi a hangjuk. max. annyit nem lehet megállapítani elsőre, hogy ez egy Transit, vagy egy Mondeo, de jó választás, az biztos!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12280 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 13:39:00 »

SGabo,
 
Az tuti Minap setaltam az utcan, erre hallok valami kombany hangot. Nah, mondom ez igy latatlanban is egy Mondeo lesz. Es bingo
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12281 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 13:47:00 »

SGabo,
 
Az tuti Minap setaltam az utcan, erre hallok valami kombany hangot. Nah, mondom ez igy latatlanban is egy Mondeo lesz. Es bingo
de nem vészes! sőt! olyan igazi markáns, érezni, hogy van benne kraft! nagyon tetszik nekem....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12282 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 14:09:00 »

Ense azt mondtam, hogy csunya hang, csak olyan jellegzetesen eros takktakktakktakk
Falun tan fel se tunne, ha dizli Mondeoval mennel szantani
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #12283 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 14:26:00 »

SGabo,
 
Az tuti Minap setaltam az utcan, erre hallok valami kombany hangot. Nah, mondom ez igy latatlanban is egy Mondeo lesz. Es bingo
Apósom kombájnja mellett állva viszont kifejezetten csendes...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12284 Dátum: 2007.05.14 hétfő, 16:55:00 »

Apósom kombájnja mellett állva viszont kifejezetten csendes...
Akkor majd a legközelebbi sörözéskor mehetek kombájn-nyeregben egy kört?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12285 Dátum: 2007.05.15 kedd, 07:27:00 »

szevasztok köszönöm szépen válaszokat  sokra megyek vele,közben még innen onnan érdeklödökaz igazság az hogy pár haveromnak dizel 2-es mondeoja van és nagyon meg vannak vele elégedve.meg a kereskedöket magas ivben le....om,velük nem érdemes foglalkozni,már sajnos megjártam elözö benzines mondeommal(95-ös kiadásu volt)még 1 kérdés :)még a turbot hallotam hogy bajos a 3-as dizeleknél.szerintetek?
Szia jumi26!
Mielőtt bevásárolsz, csatlakoznék Szendre kolléga észrevételéhez, itt a Clubról Totya kollégának került eladósorba a Mondeója...Sztem nézd meg, és utána dönts.
És sok sikert a vásárláshoz!
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12286 Dátum: 2007.05.15 kedd, 09:48:00 »

Akkor majd a legközelebbi sörözéskor mehetek kombájn-nyeregben egy kört?
Hát, amennyiben legközelebb Kunhegyesen sörözünk....
Fonyódon az én szüleim lakoznak vala.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12287 Dátum: 2007.05.15 kedd, 11:26:00 »

Hát, amennyiben legközelebb Kunhegyesen sörözünk....
Fonyódon az én szüleim lakoznak vala.
Nekem meg a nagymamám!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12288 Dátum: 2007.05.15 kedd, 11:27:00 »

Nekem meg a nagymamám!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12289 Dátum: 2007.05.15 kedd, 14:42:00 »

Szia jumi26!
Mielőtt bevásárolsz, csatlakoznék Szendre kolléga észrevételéhez, itt a Clubról Totya kollégának került eladósorba a Mondeója...Sztem nézd meg, és utána dönts.
És sok sikert a vásárláshoz!
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12290 Dátum: 2007.05.16 szerda, 09:46:00 »

Sziasztok!
 
Az normális, hogy egy 2ezres diesel motornál megérzem, ha bekapcsolom a klímát? Ha be van kapcsolva, egyfolytában lefulladok vele indulásnál. Utána már nem érezhető a különbség, de indulásnál nagyon.  
És egy másik klímás kérdés: Mi a gáz, ha bekapcsolás után kb 1 percig nagyon büdöset fúj
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12291 Dátum: 2007.05.16 szerda, 11:12:00 »

Sziasztok!
 
Az normális, hogy egy 2ezres diesel motornál megérzem, ha bekapcsolom a klímát? Ha be van kapcsolva, egyfolytában lefulladok vele indulásnál. Utána már nem érezhető a különbség, de indulásnál nagyon.  
És egy másik klímás kérdés: Mi a gáz, ha bekapcsolás után kb 1 percig nagyon büdöset fúj
Normális, mert a dizil kis fordulatnál elég vérszegény.
A klímát ki kéne tisztítanod, azért büdi. A Zsoel írt annakidején egy cikket.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #12292 Dátum: 2007.05.16 szerda, 11:36:00 »

Sziasztok!
 
Az normális, hogy egy 2ezres diesel motornál megérzem, ha bekapcsolom a klímát? Ha be van kapcsolva, egyfolytában lefulladok vele indulásnál. Utána már nem érezhető a különbség, de indulásnál nagyon.  
És egy másik klímás kérdés: Mi a gáz, ha bekapcsolás után kb 1 percig nagyon büdöset fúj
Eleinte Én is megszenvedtem a klímás indulással, de hozzá lehet szokni. Mostanság is előfordul, ha hirtelen kellene elindulnom és ekkor általában ott ragadok szégyenszemre.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Vendég
« Új hozzászólás #12293 Dátum: 2007.05.16 szerda, 12:48:00 »

Sziasztok!
 
Az normális, hogy egy 2ezres diesel motornál megérzem, ha bekapcsolom a klímát? Ha be van kapcsolva, egyfolytában lefulladok vele indulásnál. Utána már nem érezhető a különbség, de indulásnál nagyon.  
És egy másik klímás kérdés: Mi a gáz, ha bekapcsolás után kb 1 percig nagyon büdöset fúj
A klímád mnidenképpen tisztítást igényel. És egy jó tanács: mielőtt leállsz (ha  pl hazafelé mész már este)akkor magas ventillátor fokozattal, kapcsold ki a klímát pár perccel megérkezés előtt. Leszárítja  a radiátort így nem hagy táptalajt az elszaporodni készülő baktériumoknak. Ha a fűtést ráteszed egy kicsit az sem baj. Nagyon csúnya dolgokat lehet kapni ezektől ha hagyod elszaporodni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12294 Dátum: 2007.05.16 szerda, 12:50:00 »

Eleinte Én is megszenvedtem a klímás indulással, de hozzá lehet szokni. Mostanság is előfordul, ha hirtelen kellene elindulnom és ekkor általában ott ragadok szégyenszemre.
Az automata váltó kompenzál valamit? Mert nekem indításnál sosem volt problémám a klíma miatt. Sőt, meg sem érződik, ha bekapcsolom. Lehet, hogy nem is megy a klíma? De komolyan, eleinte én is meglepődtem, hogy nem érződik, de azzal vígasztaltam magam, hogy elég erős a motor a klímához.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #12295 Dátum: 2007.05.16 szerda, 12:53:00 »

A klímád mnidenképpen tisztítást igényel. És egy jó tanács: mielőtt leállsz (ha  pl hazafelé mész már este)akkor magas ventillátor fokozattal, kapcsold ki a klímát pár perccel megérkezés előtt. Leszárítja  a radiátort így nem hagy táptalajt az elszaporodni készülő baktériumoknak. Ha a fűtést ráteszed egy kicsit az sem baj. Nagyon csúnya dolgokat lehet kapni ezektől ha hagyod elszaporodni.
Ezt már többször olvastam és az merült fel bennem, hogy ótómata klímánál hogy járatom tovább hűtés nélkül? Állítsam 40fokra? Vagy barátkozzak a baktériumokkal?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12296 Dátum: 2007.05.16 szerda, 13:02:00 »

Az automata váltó kompenzál valamit? Mert nekem indításnál sosem volt problémám a klíma miatt. Sőt, meg sem érződik, ha bekapcsolom. Lehet, hogy nem is megy a klíma? De komolyan, eleinte én is meglepődtem, hogy nem érződik, de azzal vígasztaltam magam, hogy elég erős a motor a klímához.
Így is van. A motor elég erős a klímához. Csak a kis fordulatnál van baj.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12297 Dátum: 2007.05.16 szerda, 13:03:00 »

Ezt már többször olvastam és az merült fel bennem, hogy ótómata klímánál hogy járatom tovább hűtés nélkül? Állítsam 40fokra? Vagy barátkozzak a baktériumokkal?
Csak kapcsold ki az AC-t.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #12298 Dátum: 2007.05.16 szerda, 13:15:00 »

Így is van. A motor elég erős a klímához. Csak a kis fordulatnál van baj.
Jó, de bekapcsoláskor egy pillanatra le kéne esnie a fordulatnak, nem? Korábbi manuálklímám ilyen volt, és utána szabályozta vissza a motorvezérlés az alapjáratot. Itt ilyet nem tapasztalok.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #12299 Dátum: 2007.05.16 szerda, 13:18:00 »

SSanya,
 
Akkor nem muxik a klimad. Nyomja a hideget ? Egy pillanatra mindenkeppen meginog az alapjarat, de aztan beall.
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 239 240 241 242 243 244 245 [246] 247 248 249 250 251 252 253 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.