Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 13:19:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 278 279 280 281 282 283 284 [285] 286 287 288 289 290 291 292 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21470095 alkalommal)
0 Felhasználó és 448 vendég van a témában
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #14200 Dátum: 2007.11.10 szombat, 20:28:44 »

...2O...

Te O (nagy o) betűt használsz 0 (nulla) helyett? A a kalapomat rá, hogy informatikus vagy, és lusta vagy jobbra vinni a kezed, azért használod 0 helyett...

Az Smiley
Valóban, mivel laptopomon nincs num-pad, és 1O1 gombos magyar bill-t használok, amin nincs O Smiley Csak O Smiley
Így vagy átváltok angolra, megnyomom a O-t, és visszaváltok magyarra, vagy pedig funcióbillentyűvel hozom elő a O-t Smiley
Szóval érted... De inkább válaszolj a kérdéseimre SmileyCheesy;)
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14201 Dátum: 2007.11.10 szombat, 20:31:56 »

Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne:
Meg lehet valahogy állapítani azt,hogy melyik termosztát a rossz,ha a fent említett problémát az én gépem is produkálja?
a minap cromaxéknál beszereztem egy termosztátot,de ott nem kérdezték,hogy a kettő közül melyiket kérem?!
Esetleg lehet,hogy egyforma a két termosztát?(Bocs,ha amatőr kérdés volt...) help help

ezzel kapcsolatba én csak azt tudom mondani, h ha nehezen melegszik, és folyamatos (megállások nélküli) mentnél visszaesik a hőfok, akkor főköri termosztát lesz a hunyó. ha ugyanezek a dolgok jelentkeznek ugyan, de nem hirtelen ... nem túl látványosan... akkor mellékköri termosztát.
mégis az erről szóló tanácsom ezzel az elmélettel kicsit ellentmondásos. érdemes először minden esetben a főköri termosztátot cserélni. ha a gond nem oldódik meg akkor jöhet a másik cseréje!
ha nem mondták meg melyiket adták én így látatlanba azt mondom, h főkörit kaptál. sacc/kb 40mm az átmérője. a másik sztem (az elhelyezkedése miatt) lényegesen kisebb.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
komozol
Vendég
« Új hozzászólás #14202 Dátum: 2007.11.10 szombat, 20:40:57 »

Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne:
Meg lehet valahogy állapítani azt,hogy melyik termosztát a rossz,ha a fent említett problémát az én gépem is produkálja?
a minap cromaxéknál beszereztem egy termosztátot,de ott nem kérdezték,hogy a kettő közül melyiket kérem?!
Esetleg lehet,hogy egyforma a két termosztát?(Bocs,ha amatőr kérdés volt...) help help

ezzel kapcsolatba én csak azt tudom mondani, h ha nehezen melegszik, és folyamatos (megállások nélküli) mentnél visszaesik a hőfok, akkor főköri termosztát lesz a hunyó. ha ugyanezek a dolgok jelentkeznek ugyan, de nem hirtelen ... nem túl látványosan... akkor mellékköri termosztát.
mégis az erről szóló tanácsom ezzel az elmélettel kicsit ellentmondásos. érdemes először minden esetben a főköri termosztátot cserélni. ha a gond nem oldódik meg akkor jöhet a másik cseréje!
ha nem mondták meg melyiket adták én így látatlanba azt mondom, h főkörit kaptál. sacc/kb 40mm az átmérője. a másik sztem (az elhelyezkedése miatt) lényegesen kisebb.
Köszi a segítséget!
Biztos,hogy főkörit kaptam.
Hibajelenség:
Lassan éri el az üzemi hőfokot.KB 15-20 perc,ugyanennyi km.
Fűtés bekapcs,mutató vissza negyedre.
Hosszú menet után fűtéstől nem hül vissza,de ha kirakom üresbe,gurulok,rögtön vissza negyedre,gázadás után max. 1 perc múlva
ismét üzemi a hőfok.
Bízom benne,hogy főköri thermosztát hiba,mert mint írtad a másikat elég szo..s kicserézni.
Köszi a segítséget! worship
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14203 Dátum: 2007.11.10 szombat, 20:41:19 »

sziasztok.97-es 1.8 benzin zetec motoros mondeo.elrepedt a hengerfejem most jovították.össze lett rakva az autó
de nagyon füstöl és nagyon eszi az olajat.a hengerfej fel lett sikolva a szelepek becsiszolva szimeringek kicseréklve.
összerakás után vizgőzt nyomott mert a kipufogó telefojt mikor elrepedt a hengerfe.most a gőz már nem jön és a hűtéssel sincs semmi gond.mielőtt hengerfejes lett nem volt semmi gond.kompresszió rendben vála nincs a motornak dugok nem lógnek.a szerelő azt mondja gyürősor vagy katalizátor de igazából csak tippel.szerintem a gyűrű nem ***ódik el ijen hirtelen.megfőzve nem lett a motor.szelepszár szimeringeknél el cseszhettek valamit?az olajfogyasztásom kb 50km 1liter.a kétütemű trabant nem füstöl ugy mint az én autóm. falbav help

végülis ha repedt volt a hengerfej akkor elrepedhetett a gyűrű. ha a kipuff tele volt vízzel akkor gondolom a hengerbe is jutott belőle, és becsöpögéskor a hőmérsékletkülömbség odavághatott a gyűrűnek. a gyűrű nagyon keményre edzett dolog, könnyen elpattan ... ugyanúgy mint az üveg. azt pedig mindenki ismeri, h mi történik ha a forró üvegre akár csak 1 cseppentésnyi vizet juttatunk.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #14204 Dátum: 2007.11.10 szombat, 21:03:18 »

Köszi a segítséget!
Biztos,hogy főkörit kaptam.
Hibajelenség:
Lassan éri el az üzemi hőfokot.KB 15-20 perc,ugyanennyi km.
Fűtés bekapcs,mutató vissza negyedre.
Hosszú menet után fűtéstől nem hül vissza,de ha kirakom üresbe,gurulok,rögtön vissza negyedre,gázadás után max. 1 perc múlva
ismét üzemi a hőfok.
Bízom benne,hogy főköri thermosztát hiba,mert mint írtad a másikat elég szo..s kicserézni.
Köszi a segítséget! worship

Hehe, ugyanez nekem is a bajom. Én is termosztátot fogok majd cserélni...
Az lenne a kérdésem, hogy termosztátcserénél fog kifolyni hűtővíz? Ha igen mennyi? Smiley
Thx!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14205 Dátum: 2007.11.10 szombat, 21:09:51 »

Hehe, ugyanez nekem is a bajom. Én is termosztátot fogok majd cserélni...
Az lenne a kérdésem, hogy termosztátcserénél fog kifolyni hűtővíz? Ha igen mennyi? Smiley
Thx!

természetesen fog kifolyni, ezért érdemes megfogni valami edénnyel. széles legyen ami a váltó alól minden irányba kilátszik. így fogod meg a legtöbbet, amit aztán szűrve visszatölthetsz. ha a nagyrészét megfogod, akkor is lesz erre-arra elfolyt veszteség, de kb 2 liter tömény fagyállóval bőven beéri a rendszer a veszteség pótlást Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14206 Dátum: 2007.11.10 szombat, 21:37:53 »

Megnézném, milyen állapotban van a Mondeom levegőszűrője.
Mivel nem vagyok nagy szerelő és ez az első Mondeom, egyszerűen csak csavarok ki, ház leszed és kész? Vagy van valami, amira nem árt figyelni?

u.
Meg lepattintós. Ha kiszedted a szűrőt, porszívózd ki a helyét, mert jó eséllyel a por vissza fog potyogni.
Szerintem kompresszorral ne fúkáld át, elég ha lerázod róla a vackokat.
Kiszedtem a levegőszűrőt, még egész jó állapotban van.
Viszont találtam a levegőszűrő házban egy oda nem illő elemet  Sad. Az alján hevert egy fekete, műanyag körgyűrű fele, kb. 2 cm széles. A házból nem hiányzik, de látszik rajta, hogy valahonnan letört. Vajh mi lehet ez?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #14207 Dátum: 2007.11.10 szombat, 21:53:11 »

Viszont találtam a levegőszűrő házban egy oda nem illő elemet  Sad. Az alján hevert egy fekete, műanyag körgyűrű fele, kb. 2 cm széles. A házból nem hiányzik, de látszik rajta, hogy valahonnan letört. Vajh mi lehet ez?

Örülj neki,csak egy karikát találtál,én a tali után ránéztem:hát a döglött egértől kezdve a termőföldig minden volt benne.
És én ezzel mentem e gyorsuláson! pias
legközelebb nem lesz ilyen! hehe
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14208 Dátum: 2007.11.10 szombat, 21:55:43 »

Kiszedtem a levegőszűrőt, még egész jó állapotban van.
Viszont találtam a levegőszűrő házban egy oda nem illő elemet  Sad. Az alján hevert egy fekete, műanyag körgyűrű fele, kb. 2 cm széles. A házból nem hiányzik, de látszik rajta, hogy valahonnan letört. Vajh mi lehet ez?

A légszürőházat rögzíti a sárvédő felé van egy kampó és kiáll egy műanyag pöcök onnan eshetett le - ha gumiból van.
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #14209 Dátum: 2007.11.11 vasárnap, 09:11:05 »

Sziasztok!

Tegnap este belémjöttek hátulról Sad Álltam a pirosnál, egy fiatal csóka meg elbambult, és nekem jött.
A jobb hátulját kapta el az ő bal eleje. Ahogy néztem 1 apró pici repedés van a lökösön, azt kellene javítani forrasztani, 1-2 rögzítő pöcök törött el, meg hát fényezni kellene. Durván 2O-25 körül mozog a javítás ugye?
Illetve mennyire valószínű, hogy alatta sérültek a merevítők, meg a rossebtudjamik? Annyira nem volt hatalmas a lökés (övfeszítő sem pukkant), így csak reménykedem benne, hogy azok nem sérültek. Ezeket gondolom csak a lökös levételével lehet megnézni...
Annak a leszerelése mennyire macera? Nagyon kell hozzá csápos? vagy kvázi utcán is le lehet ezt operálni onnan? Ennek leírását valaki elmondhatná nekem.
Illetve még azt is, hogy ha a lökös mögötti idomok is sérültek, akkor az kb mennyibe fáj?

Thx a válaszokat!
Leginkább attól függ, hogy hol javittatod. Márkaszervíz 50-60ezret mondott le és felszerelés + fényezésre. De az nem volt repedve, a műanyag hegesztés sem olcsó játék. Ha elviszed valami   garázsos fényezőhöz akkor biztos kijön 25-ből a fényezés , de..?  Huh? Huh?
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14210 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 09:25:05 »

Kiszedtem a levegőszűrőt, még egész jó állapotban van.
Viszont találtam a levegőszűrő házban egy oda nem illő elemet  Sad. Az alján hevert egy fekete, műanyag körgyűrű fele, kb. 2 cm széles. A házból nem hiányzik, de látszik rajta, hogy valahonnan letört. Vajh mi lehet ez?

A légszürőházat rögzíti a sárvédő felé van egy kampó és kiáll egy műanyag pöcök onnan eshetett le - ha gumiból van.
Nem gumiból, műanyagból van.
Kiváncsi vagyok, mi lehet az.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #14211 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 12:46:11 »

Leginkább attól függ, hogy hol javittatod. Márkaszervíz 50-60ezret mondott le és felszerelés + fényezésre. De az nem volt repedve, a műanyag hegesztés sem olcsó játék. Ha elviszed valami   garázsos fényezőhöz akkor biztos kijön 25-ből a fényezés , de..?  Huh? Huh?

Nem ez volt a kérdés Smiley
Tehát ha csak a lökös sérült, és fényezni, meg patentet rakni, meg forrasztani kell, az megoldható kvázi olcsón. Ha viszont a gyűrődési zónában valami sérült, az már borsos lenne...
Ezért kérdezem, hogy mennyire szokott jellemző lenni, hogy lökösön kívül alatta is sérülnek alkatrészek? És ha sérülnek, azok mennyibe fájnak?

Thx!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14212 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 13:49:32 »

Leginkább attól függ, hogy hol javittatod. Márkaszervíz 50-60ezret mondott le és felszerelés + fényezésre. De az nem volt repedve, a műanyag hegesztés sem olcsó játék. Ha elviszed valami   garázsos fényezőhöz akkor biztos kijön 25-ből a fényezés , de..?  Huh? Huh?

Nem ez volt a kérdés Smiley
Tehát ha csak a lökös sérült, és fényezni, meg patentet rakni, meg forrasztani kell, az megoldható kvázi olcsón. Ha viszont a gyűrődési zónában valami sérült, az már borsos lenne...
Ezért kérdezem, hogy mennyire szokott jellemző lenni, hogy lökösön kívül alatta is sérülnek alkatrészek? És ha sérülnek, azok mennyibe fájnak?

Thx!

Nejem Fiestán hasonló sérülésre 40eFt-t mondott Petrányi bontás nélkül
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.12 hétfő, 14:22:34 írta fusim » Naplózva
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #14213 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 16:07:52 »

Sziasztok, volt mar tema a hidegben (5-8fok korul) bezarodo kozponti zar.Ha jol emlekszem Fusim mester mondta hogy az ajto kabel vizzaro-szigetelese nem ok, parasodik ezert van. Lenne ket kerdesem a temaval kapcsolatban:
1, adott esetben kizarhatom magam  a kocsibol? (nem szoktam leallitani a kocsit amig a garazskaput becsukom.ha eppen akkor talalja magat bezarni jaro motornal akkor mi van?Meg nem volt ilyen es azt sem tudom vajon minden ajtot zar e ilyenkor, csak ugy eszembe jutott..)
2, Pontosan mit is kell/lehet tenni hogy ezt a rendellenesseget megszuntessuk? (nem teljesen vilagos hova kenjek mit, meg mit kell szetszerelnem)
Koszi elore is!
Udv.
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #14214 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 16:15:06 »

Sziasztok, volt mar tema a hidegben (5-8fok korul) bezarodo kozponti zar.Ha jol emlekszem Fusim mester mondta hogy az ajto kabel vizzaro-szigetelese nem ok, parasodik ezert van. Lenne ket kerdesem a temaval kapcsolatban:
1, adott esetben kizarhatom magam  a kocsibol? (nem szoktam leallitani a kocsit amig a garazskaput becsukom.ha eppen akkor talalja magat bezarni jaro motornal akkor mi van?Meg nem volt ilyen es azt sem tudom vajon minden ajtot zar e ilyenkor, csak ugy eszembe jutott..)
2, Pontosan mit is kell/lehet tenni hogy ezt a rendellenesseget megszuntessuk? (nem teljesen vilagos hova kenjek mit, meg mit kell szetszerelnem)
Koszi elore is!
Udv.

Sajnos ez olyan fordos betegség....
1: igen, kérdezd csak Szendrét... Nála a féltégla segített.
Megoldás: ne hagyd ott járó motornál az autót. Én mindig kiveszem a kulcsot, ha úgy szállok ki, hogy nincs leengedve ablak, vagy más ajtó nincs nyitva.
Vagy ha már kiszálltál, ne csukd be teljesen az ajtót.
Naplózva
enef
Vendég
« Új hozzászólás #14215 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 19:27:16 »

Leginkább attól függ, hogy hol javittatod. Márkaszervíz 50-60ezret mondott le és felszerelés + fényezésre. De az nem volt repedve, a műanyag hegesztés sem olcsó játék. Ha elviszed valami   garázsos fényezőhöz akkor biztos kijön 25-ből a fényezés , de..?  Huh? Huh?

Nem ez volt a kérdés Smiley
Tehát ha csak a lökös sérült, és fényezni, meg patentet rakni, meg forrasztani kell, az megoldható kvázi olcsón. Ha viszont a gyűrődési zónában valami sérült, az már borsos lenne...
Ezért kérdezem, hogy mennyire szokott jellemző lenni, hogy lökösön kívül alatta is sérülnek alkatrészek? És ha sérülnek, azok mennyibe fájnak?

Thx!

Nekem is sérült a hátsó lökhárító. Kb. 5cm. horzsolás, lökös fel és leszerelés, fényezés 86.000 HUF volt idén nyáron az Auto Fort-ban. Természetesen kötelező terhére ment (mármint a károkozónak).
Sajnos ugyancsak volt egy kis koccanásom elöl is, a garázsban véletlen elnéztem egy oszlopot. 10km./h sebességgel koccantam az első lökösnél, de pont a szélét kaptam el a kocsinak. Nah az 654000 forint volt, szintén Fort, de az már saját zsebből ment (casco).
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14216 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 19:32:20 »

Leginkább attól függ, hogy hol javittatod. Márkaszervíz 50-60ezret mondott le és felszerelés + fényezésre. De az nem volt repedve, a műanyag hegesztés sem olcsó játék. Ha elviszed valami   garázsos fényezőhöz akkor biztos kijön 25-ből a fényezés , de..?  Huh? Huh?

Nem ez volt a kérdés Smiley
Tehát ha csak a lökös sérült, és fényezni, meg patentet rakni, meg forrasztani kell, az megoldható kvázi olcsón. Ha viszont a gyűrődési zónában valami sérült, az már borsos lenne...
Ezért kérdezem, hogy mennyire szokott jellemző lenni, hogy lökösön kívül alatta is sérülnek alkatrészek? És ha sérülnek, azok mennyibe fájnak?

Thx!

Nekem is sérült a hátsó lökhárító. Kb. 5cm. horzsolás, lökös fel és leszerelés, fényezés 86.000 HUF volt idén nyáron az Auto Fort-ban. Természetesen kötelező terhére ment (mármint a károkozónak).
Sajnos ugyancsak volt egy kis koccanásom elöl is, a garázsban véletlen elnéztem egy oszlopot. 10km./h sebességgel koccantam az első lökösnél, de pont a szélét kaptam el a kocsinak. Nah az 654000 forint volt, szintén Fort, de az már saját zsebből ment (casco).

654e ? jesszus ! Es csak 10-el mentel ? Remelem nem esett bajod  guluszem1
Naplózva

blah blah blah
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #14217 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 19:39:42 »

Sajnos ugyancsak volt egy kis koccanásom elöl is, a garázsban véletlen elnéztem egy oszlopot. 10km./h sebességgel koccantam az első lökösnél, de pont a szélét kaptam el a kocsinak. Nah az 654000 forint volt, szintén Fort, de az már saját zsebből ment (casco).

654e ? jesszus ! Es csak 10-el mentel ? Remelem nem esett bajod  guluszem1
Ebben benne volt a garázs újraépítése is.  nyes
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #14218 Dátum: 2007.11.12 hétfő, 20:53:37 »

Sziasztok, volt mar tema a hidegben (5-8fok korul) bezarodo kozponti zar.Ha jol emlekszem Fusim mester mondta hogy az ajto kabel vizzaro-szigetelese nem ok, parasodik ezert van. Lenne ket kerdesem a temaval kapcsolatban:
1, adott esetben kizarhatom magam  a kocsibol? (nem szoktam leallitani a kocsit amig a garazskaput becsukom.ha eppen akkor talalja magat bezarni jaro motornal akkor mi van?Meg nem volt ilyen es azt sem tudom vajon minden ajtot zar e ilyenkor, csak ugy eszembe jutott..)
2, Pontosan mit is kell/lehet tenni hogy ezt a rendellenesseget megszuntessuk? (nem teljesen vilagos hova kenjek mit, meg mit kell szetszerelnem)
Koszi elore is!
Udv.

Sziasztok!

Ez engem is nagyon érdekelne, hogy hogyan lehet megszüntetni ezt a gondot. Nekem ma reggel nem nyilt ki a csomitartó, meg a bal első ajtó, hiába zártam vissza és nyitottam ki
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #14219 Dátum: 2007.11.13 kedd, 08:59:51 »

Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne:
Meg lehet valahogy állapítani azt,hogy melyik termosztát a rossz,ha a fent említett problémát az én gépem is produkálja?
a minap cromaxéknál beszereztem egy termosztátot,de ott nem kérdezték,hogy a kettő közül melyiket kérem?!
Esetleg lehet,hogy egyforma a két termosztát?(Bocs,ha amatőr kérdés volt...) help help

ezzel kapcsolatba én csak azt tudom mondani, h ha nehezen melegszik, és folyamatos (megállások nélküli) mentnél visszaesik a hőfok, akkor főköri termosztát lesz a hunyó. ha ugyanezek a dolgok jelentkeznek ugyan, de nem hirtelen ... nem túl látványosan... akkor mellékköri termosztát.
mégis az erről szóló tanácsom ezzel az elmélettel kicsit ellentmondásos. érdemes először minden esetben a főköri termosztátot cserélni. ha a gond nem oldódik meg akkor jöhet a másik cseréje!
ha nem mondták meg melyiket adták én így látatlanba azt mondom, h főkörit kaptál. sacc/kb 40mm az átmérője. a másik sztem (az elhelyezkedése miatt) lényegesen kisebb.

Ilyen 2-3 fokos külső hőmérsékleteknél 10km-es úton nem éri el a mutató az üzemi hőfokot. Mondjuk óvatosan megyek, nem taposom a hideg motort. Reggelente pedig az út egy része lejtő, gáz nélküli gurulás. Du. viszont hegynek fel, ilyenkor egy kicsit hamarabb melegszik, de a végéig épp nem éri el az üzemit. Langyosat viszonylag hamar kezd fújni a venti. Az feltűnt, hogy középmeleg motornál a lámpánál állva elkezdett kicsit visszahűlni.

Ma reggel érkezés után (hőfok mutató épp megmozdult 2-3mm-t) megtapogattam a hűtőt. A jobb oldalon, a bemeneténél meleg volt, de a bal széle jéghideg. Szerintem nem kering benne a víz, vagyis jónak gondolom a főköri termosztátot.
Azt még ki fogom próbálni, hogy a fűtést csak a mutató elmozdulása után kapcsolom be, és megnézem a hatását.

Vélemény?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14220 Dátum: 2007.11.13 kedd, 09:11:26 »

Sziasztok!

Ez engem is nagyon érdekelne, hogy hogyan lehet megszüntetni ezt a gondot. Nekem ma reggel nem nyilt ki a csomitartó, meg a bal első ajtó, hiába zártam vissza és nyitottam ki

A lényeg: az ajtóban lévő csatlakozók beáznak bepárásodnak, ahol a vezetékek bemennek a csatlakozóba - gumigyűrűk vannak ott gyárilag ami elöregszik ilyemi és beengedi a párát nedvességet. Be kell ragasztani a csatlakozóba a kábelt szilikongumi, sziloplaszt ilyesmivel. A zárakat csatlakozókat ki kell fújni WD40 el. Az ajtó szigetelőpanelt a zárak környékén a ragasztót tapétázókéssel elvágva le kell bontani akkor fértek a csatlakozóhoz. Ha minden bekenve sprayezve vissza kell ragasztani - az elvágott ragasztó vis sza ragad. A sarkoknál ázhat ott ki kell javítani a fekete ragacsot.

Át kéne állítani a szócenzort hogy ne keressen szobelsőbe! csak konkrét szavakra
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14221 Dátum: 2007.11.13 kedd, 09:24:22 »

Ilyen 2-3 fokos külső hőmérsékleteknél 10km-es úton nem éri el a mutató az üzemi hőfokot. Mondjuk óvatosan megyek, nem taposom a hideg motort. Reggelente pedig az út egy része lejtő, gáz nélküli gurulás. Du. viszont hegynek fel, ilyenkor egy kicsit hamarabb melegszik, de a végéig épp nem éri el az üzemit. Langyosat viszonylag hamar kezd fújni a venti. Az feltűnt, hogy középmeleg motornál a lámpánál állva elkezdett kicsit visszahűlni.

Ma reggel érkezés után (hőfok mutató épp megmozdult 2-3mm-t) megtapogattam a hűtőt. A jobb oldalon, a bemeneténél meleg volt, de a bal széle jéghideg. Szerintem nem kering benne a víz, vagyis jónak gondolom a főköri termosztátot.
Azt még ki fogom próbálni, hogy a fűtést csak a mutató elmozdulása után kapcsolom be, és megnézem a hatását.

Vélemény?

a termosztáttól a hűtőbe a menetirány szerinti bal oldalon érkezik a víz. ha a víz nem kering akkor hamarabb melegszik a blokkba a dolog, ezért hamar meglátnád az órán is (pár km természetesen kell neki). szerintem itt is az eddig jellemző hiba a kulcs: termosztát.
ha a termo jól műxik akkor zárva van a motor üzemi hőfokának eléréséig. amikor megvan a hőfok akkor kinyit amivel a hengerfejből a hűtőre engedi a forróvizet. szinte 1időben melegszik át a hűtő teljes felülete.
ha rosszul működik a termo akkor folyamatosan nyitva van, v alacsony hőfokon nyit. ezzel a hideg vizet forgatja a rendszerbe és emiatt lehet az 1ik oldalon langyos, a másik oldalon hideg hűtőfelület. mivel a bemenő csőben is CSAK langyos víz érkezik, ezért a hűtő felületén keresztülérve hidegre hűl vissza, és a kimeneti oldalon ez már kézzel bőven érezhető.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14222 Dátum: 2007.11.13 kedd, 10:17:38 »

a termosztáttól a hűtőbe a menetirány szerinti bal oldalon érkezik a víz...

Ez egy nagyon szép leírás. Ha nem baj, csak egy mondattal egészíteném ki: ha jó a termosztát, akkor amíg a motor nem éri el az üzemi hőfokot, a hűtő teljes egészének hidegnek kell lennie. Ha egy kicsit is langyos, az már a termosztát hibája.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14223 Dátum: 2007.11.13 kedd, 10:31:21 »

Ez egy nagyon szép leírás. Ha nem baj, csak egy mondattal egészíteném ki: ha jó a termosztát, akkor amíg a motor nem éri el az üzemi hőfokot, a hűtő teljes egészének hidegnek kell lennie. Ha egy kicsit is langyos, az már a termosztát hibája.

ez csak azért elhanyagolható kiegészítés, mert a bemeneti oldalra nem csak a termosztáttól jön víz. a hűtő magasságának közepén bemegy 1 vékony (kb 20mm) vízcső, ami az olajhűtőtől érkezik. bár az ezen keresztül érkező víz nem jelentős, talán ezekben a 0° körüli időjárásokban mégis kézzel már érzékelhető a hatása a hűtő bemeneti oldalán. viszont ez a kis változás a kimeneti oldalra érve már a menetszéltől is teljesen visszahűl.
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.13 kedd, 10:33:56 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #14224 Dátum: 2007.11.13 kedd, 12:05:01 »

Azt még ki fogom próbálni, hogy a fűtést csak a mutató elmozdulása után kapcsolom be, és megnézem a hatását.
Vélemény?

Azt próbáld meg, hogy abszolút ne kapcsold be addig a fűtést, amíg el nem érte az üzemi hőfokot. Sajnos ilyenkor szopattyú van a párásodással, de azt én 5 percenként 15mp klímás fujatással meg szoktam oldani Smiley
Egyenlőre inkább megfagyok, mint hogy nem üzemmelegen közlekedjek a verdával... Valaki nem megy a nagyautó felé venni nekem egy termosztátot? Nincs kedvem végigszívni a városon Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14225 Dátum: 2007.11.13 kedd, 12:16:28 »

Azt még ki fogom próbálni, hogy a fűtést csak a mutató elmozdulása után kapcsolom be, és megnézem a hatását.
Vélemény?

Azt próbáld meg, hogy abszolút ne kapcsold be addig a fűtést, amíg el nem érte az üzemi hőfokot. Sajnos ilyenkor ***attyú van a párásodással, de azt én 5 percenként 15mp klímás fujatással meg szoktam oldani Smiley
Egyenlőre inkább megfagyok, mint hogy nem üzemmelegen közlekedjek a verdával... Valaki nem megy a nagyautó felé venni nekem egy termosztátot? Nincs kedvem végigszívni a városon Smiley
Ha a hhőfokot alacsonyra (min) állítod, nem fog hőt elvonni a motortól, és viszont leszárítja a párát a hideg levegő is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #14226 Dátum: 2007.11.13 kedd, 12:43:27 »

Azt még ki fogom próbálni, hogy a fűtést csak a mutató elmozdulása után kapcsolom be, és megnézem a hatását.
Vélemény?

Azt próbáld meg, hogy abszolút ne kapcsold be addig a fűtést, amíg el nem érte az üzemi hőfokot. Sajnos ilyenkor ***attyú van a párásodással, de azt én 5 percenként 15mp klímás fujatással meg szoktam oldani Smiley
Egyenlőre inkább megfagyok, mint hogy nem üzemmelegen közlekedjek a verdával... Valaki nem megy a nagyautó felé venni nekem egy termosztátot? Nincs kedvem végigszívni a városon Smiley

Az is igaz, de akkor hideg is lesz a verdában Smiley))))
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #14227 Dátum: 2007.11.13 kedd, 13:48:50 »

ha rosszul működik a termo akkor folyamatosan nyitva van, v alacsony hőfokon nyit. ezzel a hideg vizet forgatja a rendszerbe és emiatt lehet az 1ik oldalon langyos, a másik oldalon hideg hűtőfelület. mivel a bemenő csőben is CSAK langyos víz érkezik, ezért a hűtő felületén keresztülérve hidegre hűl vissza, és a kimeneti oldalon ez már kézzel bőven érezhető.
A bemenő cső jó meleg volt. Angel! Nyilván nem lehet teljesen hideg, hiszen a teljes rendszerben víz van, és a termosztát sem szigetel, hanem csak az áramlást akadályozza, tehát a hővezetés működik.
A hűtő másik fele viszont jéghideg. Igaz a tetejéhez fértem csak hozzá, a kimenő csőhöz nem.
Valamikor olvastam olyat is, hogy a termosztátokon szándékosan van egy lyuk, hogy valamekkora átfolyása mindig legyen.

Azt nem értem csak, hogy egy ilyen egyszerű és régóta használt szerkezet mint a termosztát, miért ilyen megbízhatatlan a mai világban. Ezen a téren a Zsiguli óta nincs fejlődés?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #14228 Dátum: 2007.11.13 kedd, 13:51:49 »

Valaki nem megy a nagyautó felé venni nekem egy termosztátot? Nincs kedvem végigszívni a városon Smiley
Nekem házhozszállítanak.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14229 Dátum: 2007.11.13 kedd, 14:20:31 »

Valaki nem megy a nagyautó felé venni nekem egy termosztátot? Nincs kedvem végigszívni a városon Smiley
Nekem házhozszállítanak.

Nem olvasol élmények topicot  rinya
Szívesen segítek a beszerzésben, holnap is arra járok.... wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #14230 Dátum: 2007.11.13 kedd, 14:24:36 »

[Azt nem értem csak, hogy egy ilyen egyszerű és régóta használt szerkezet mint a termosztát, miért ilyen megbízhatatlan a mai világban. Ezen a téren a Zsiguli óta nincs fejlődés?
[/quote]
De van! Legalább az ára fejlődik eplus2
És nagyobb menyiségben gyártják a megnövekedett igények ellátására integet2
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #14231 Dátum: 2007.11.13 kedd, 15:19:57 »

Valaki nem megy a nagyautó felé venni nekem egy termosztátot? Nincs kedvem végigszívni a városon Smiley
Nekem házhozszállítanak.

Nem olvasol élmények topicot  rinya
Szívesen segítek a beszerzésben, holnap is arra járok.... wave

Psz ment Smiley
Naplózva
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #14232 Dátum: 2007.11.13 kedd, 16:24:06 »


A lényeg: az ajtóban lévő csatlakozók beáznak bepárásodnak, ahol a vezetékek bemennek a csatlakozóba - gumigyűrűk vannak ott gyárilag ami elöregszik ilyemi és beengedi a párát nedvességet. Be kell ragasztani a csatlakozóba a kábelt szilikongumi, sziloplaszt ilyesmivel. A zárakat csatlakozókat ki kell fújni WD40 el. Az ajtó szigetelőpanelt a zárak környékén a ragasztót tapétázókéssel elvágva le kell bontani akkor fértek a csatlakozóhoz. Ha minden bekenve sprayezve vissza kell ragasztani - az elvágott ragasztó vis sza ragad. A sarkoknál ázhat ott ki kell javítani a fekete ragacsot.

[/quote]

Fusim, kosz a valaszt, egyebkent Te meg is szuntettel ezzel a modszerrel ilyen hibat? Csak azert kerdem mert egy sulyosoabb dologtol tartok mint nemi kicsapodott paratol.Konkretan vagy szoftveres vagy hardveres vezerlo hibatol.Vagy eredetileg is *** a szoftver es tartalmazta ezt a hofuggo hibat, vagy a hulladek *** komponensekbol osszerakott vezerlo igy viselkedik a hokulonbsegre, vagy az ido ahogy tellik, vagy eredetileg is a nagy tolerancialancok miatt.Esetleg egy szep kis kombinacios jatek eredmenyekeppen ezek a hatasok mind benne vannak. Ez meg magyarazat lehet ra hogy egyik igy viselkedik masik nem.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14233 Dátum: 2007.11.13 kedd, 16:26:34 »

Fusim, kosz a valaszt, egyebkent Te meg is szuntettel ezzel a modszerrel ilyen hibat? Csak azert kerdem mert egy sulyosoabb dologtol tartok mint nemi kicsapodott paratol.Konkretan vagy szoftveres vagy hardveres vezerlo hibatol.Vagy eredetileg is *** a szoftver es tartalmazta ezt a hofuggo hibat, vagy a hulladek *** komponensekbol osszerakott vezerlo igy viselkedik a hokulonbsegre, vagy az ido ahogy tellik, vagy eredetileg is a nagy tolerancialancok miatt.Esetleg egy szep kis kombinacios jatek eredmenyekeppen ezek a hatasok mind benne vannak. Ez meg magyarazat lehet ra hogy egyik igy viselkedik masik nem.

Egy Ford Tech bulletinből szedtem az infót, Szendre megcsinálta és jó lett neki, sőt a csomizáron is segített nála.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14234 Dátum: 2007.11.13 kedd, 17:10:20 »

Fusim, kosz a valaszt, egyebkent Te meg is szuntettel ezzel a modszerrel ilyen hibat? Csak azert kerdem mert egy sulyosoabb dologtol tartok mint nemi kicsapodott paratol.Konkretan vagy szoftveres vagy hardveres vezerlo hibatol.Vagy eredetileg is *** a szoftver es tartalmazta ezt a hofuggo hibat, vagy a hulladek *** komponensekbol osszerakott vezerlo igy viselkedik a hokulonbsegre, vagy az ido ahogy tellik, vagy eredetileg is a nagy tolerancialancok miatt.Esetleg egy szep kis kombinacios jatek eredmenyekeppen ezek a hatasok mind benne vannak. Ez meg magyarazat lehet ra hogy egyik igy viselkedik masik nem.

Egy Ford Tech bulletinből szedtem az infót, Szendre megcsinálta és jó lett neki, sőt a csomizáron is segített nála.

Elég valószínű, hogy a pára-elmélet helyes. Mindenkinél télen-ősszel jelentkezik. (Mint a termosztát.)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #14235 Dátum: 2007.11.13 kedd, 18:28:37 »

Azt még ki fogom próbálni, hogy a fűtést csak a mutató elmozdulása után kapcsolom be, és megnézem a hatását.
Vélemény?

Azt próbáld meg, hogy abszolút ne kapcsold be addig a fűtést, amíg el nem érte az üzemi hőfokot. Sajnos ilyenkor ***attyú van a párásodással, de azt én 5 percenként 15mp klímás fujatással meg szoktam oldani Smiley
Egyenlőre inkább megfagyok, mint hogy nem üzemmelegen közlekedjek a verdával... Valaki nem megy a nagyautó felé venni nekem egy termosztátot? Nincs kedvem végigszívni a városon Smiley

Kipróbálva.
0km - Indulás. Hőmérséklet 3 fok, fűtés kikapcs.
4km - mutató megmozdul
6km - mutató üzemi hőfokon (ez már emelkedős rész, nagyobb motorterhelés), fűtés bekapcs
7km - dől a meleg, mutató nem mozdul
8-9km - lámpás kereszteződés, gurulás lejtőn. Mutató a középső tartomány aljára esik.
10km - egy húzós kigyorsítás és a mutató visszaáll középre.

Na most akkor ennyit tud a dízel vagy én hajtom kiméletesen a technikát, vagy mi?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14236 Dátum: 2007.11.13 kedd, 18:42:08 »

Kipróbálva.
0km - Indulás. Hőmérséklet 3 fok, fűtés kikapcs.
4km - mutató megmozdul
6km - mutató üzemi hőfokon (ez már emelkedős rész, nagyobb motorterhelés), fűtés bekapcs
7km - dől a meleg, mutató nem mozdul
8-9km - lámpás kereszteződés, gurulás lejtőn. Mutató a középső tartomány aljára esik.
10km - egy húzós kigyorsítás és a mutató visszaáll középre.

Na most akkor ennyit tud a dízel vagy én hajtom kiméletesen a technikát, vagy mi?

nekem csak rettentő hidegben hűlt vissza. Ilyenkor soha. Szerintem termosztátcsere. Ez legalább nem drága, nem bonyolult.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14237 Dátum: 2007.11.13 kedd, 18:50:33 »



Kipróbálva.
0km - Indulás. Hőmérséklet 3 fok, fűtés kikapcs.
4km - mutató megmozdul
6km - mutató üzemi hőfokon (ez már emelkedős rész, nagyobb motorterhelés), fűtés bekapcs
7km - dől a meleg, mutató nem mozdul
8-9km - lámpás kereszteződés, gurulás lejtőn. Mutató a középső tartomány aljára esik.
10km - egy húzós kigyorsítás és a mutató visszaáll középre.

Na most akkor ennyit tud a dízel vagy én hajtom kiméletesen a technikát, vagy mi?
[/quote]
Sziasztok nálam ez úgy működik hogy (kb.5 perc) kapu ki, kijárás kapu ,be.
indulás és kb 2 km. után már langyos fújás 6-7 km.nél már üzemi hőfok ,ami majdnem közép állás.
És semmi mozgás utánna. ez mostani adat 2-5 fokban.
Naplózva

Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #14238 Dátum: 2007.11.13 kedd, 19:16:55 »

Szerintem termosztátcsere. Ez legalább nem drága, nem bonyolult.
És melyik, főköri vagy mellékköri?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #14239 Dátum: 2007.11.13 kedd, 19:59:42 »

-15,-20 foknál borzasztó lesz a helyzet.
Nekem az előző 2 dizelem 15,20 kilóméter után érte el az üzemi hőfokot.

Nem azért, hogy izgassam a csapatot, de én is teszteltem a mostani dizelem.
+3 foknál "sima" üzemnél 8 kilóméter után üzemmeleg, úgy, hogy közben a klima 23 fok autómatán.
Ugyanez "kiegészitő fűtéssel" 2 kilóméter.  eljen
Istenkirály.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14240 Dátum: 2007.11.13 kedd, 20:05:13 »

És melyik, főköri vagy mellékköri?

FŐKÖRI TERMOSZTÁT  ;  OLAJKÖRI TERMOSZTÁT
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #14241 Dátum: 2007.11.13 kedd, 20:13:14 »


OK, de melyik a csereérett? Az olajköri egyáltalán mit szabályoz?
Amúgy Zsoel és Kombajnka leírásához képest (persze a kiegészítő fűtést figyelmen kívül hagyva) nem látok borzasztó nagy különbséget.
A bemelegedés nyilván függ a motor terhelésétől, vezetési stílustól.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14242 Dátum: 2007.11.13 kedd, 20:40:25 »

OK, de melyik a csereérett? Az olajköri egyáltalán mit szabályoz?
Amúgy Zsoel és Kombajnka leírásához képest (persze a kiegészítő fűtést figyelmen kívül hagyva) nem látok borzasztó nagy különbséget.
A bemelegedés nyilván függ a motor terhelésétől, vezetési stílustól.

kombajnka leírásához képest nekem az új termoval a dolog úgy néz ki, h beülök, beindítok .. fűtés plafonra van húzva ... kb 2 km és van fűtésem. ha auto klímára van lőve a dolog akkor ez mindösszesen ~1km-t vesz igénybe. és még1 dolog ... nem ugrál összevissza a mutatóm, hanem áll mint a cövek középen minden körülmények között.
keményebb hidegbe majd én is kíváncsi leszek a dologra, de most jó.
és a sok süketelés után: én a főkörit cseréltem le.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #14243 Dátum: 2007.11.13 kedd, 20:52:44 »

én a főkörit cseréltem le.

Ugyanez a történet. Mikor megvettem 2 éve, akkor az enyém is visszahűlt. Termosztátcsere (92 fokos!), és azóta egyenesen áll középen, ebben az időben kb. 3 km után már meleget fúj, ha hajnalban indulok akkor úgy 4 km után szoktam egy helyen megállni és levenni a kabátot, onnét már ingben ülök. És ez van kemény télben is - a 4 km-re lévő megállóhelyemen erős mínuszban is ingre lehet már vetkőzni, persze akkor még nem fűt teljes erővel, de kb. 2 km után az is megjön, addig meg simán kibírható már ingben is. Szóval a termosztátcsere szokott segíteni ezen a bajon. worship worship
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
V
« Új hozzászólás #14244 Dátum: 2007.11.13 kedd, 21:15:57 »

- Reggel indulas elott 3-5percel auto beindit, automatya 24fokon.
- 3-5perc mulva beszalunk es mar kellemes meleg van az utasterben. Hofok mutato mar majdnem elerte a kozep allast.
- 1km mulva hofokmutato kozepen beall mint a covek es onnan nem mozdul barmit csinazok. taps
Naplózva

blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14245 Dátum: 2007.11.13 kedd, 21:24:08 »

- Reggel indulas elott 3-5percel auto beindit, automatya 24fokon.
- 3-5perc mulva beszalunk es mar kellemes meleg van az utasterben. Hofok mutato mar majdnem elerte a kozep allast.
- 1km mulva hofokmutato kozepen beall mint a covek es onnan nem mozdul barmit csinazok. taps

háát nekem a benzines autóimnak nem kellett ijjen hercehurca a melegedéshez. beindít, elindul ... 1km és jön a jóidő Grin
nincs vlmi baj azzal az autóval ?  eplus2 eplus2 eplus2 érdemes lenne elgondolkozni rajta, h miért melexik ijjen lassan  hehe
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14246 Dátum: 2007.11.13 kedd, 21:30:16 »

Lusta vagyok már van termosztátom meg mind2 tömítés hozzá - ki kell cserélni.
Jelenség: beindítom 4 perc ablakok leolvadnak jön a meleg mulató felkúszik N O környékére. Elindulok és visszahül bal szélre Normal tartományon kívülre. Néha meleg motort iindítva tlejesen normálisan működik. Fagyálló nyáron lett cserélve termosztát 2 éves, de lehet csak 1 éves, ez fogyo alkatrész nálam(nálunk)  hehe
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #14247 Dátum: 2007.11.13 kedd, 21:36:54 »

Sziasztok!

Ez engem is nagyon érdekelne, hogy hogyan lehet megszüntetni ezt a gondot. Nekem ma reggel nem nyilt ki a csomitartó, meg a bal első ajtó, hiába zártam vissza és nyitottam ki

A lényeg: az ajtóban lévő csatlakozók beáznak bepárásodnak, ahol a vezetékek bemennek a csatlakozóba - gumigyűrűk vannak ott gyárilag ami elöregszik ilyemi és beengedi a párát nedvességet. Be kell ragasztani a csatlakozóba a kábelt szilikongumi, sziloplaszt ilyesmivel. A zárakat csatlakozókat ki kell fújni WD40 el. Az ajtó szigetelőpanelt a zárak környékén a ragasztót tapétázókéssel elvágva le kell bontani akkor fértek a csatlakozóhoz. Ha minden bekenve sprayezve vissza kell ragasztani - az elvágott ragasztó vis sza ragad. A sarkoknál ázhat ott ki kell javítani a fekete ragacsot.

Át kéne állítani a szócenzort hogy ne keressen szobelsőbe! csak konkrét szavakra

Aha, köszi  a segítséget, majd valamikor megpróbálkozom vele, ha jobb idő lesz. Megkeresem, hogy hol  sz a r  nyes 
remélem addig be enged jutni az ótóba a rendszer
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
komozol
Vendég
« Új hozzászólás #14248 Dátum: 2007.11.13 kedd, 21:43:53 »

Thermosztát topic mikor indul? hehe
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #14249 Dátum: 2007.11.13 kedd, 21:50:44 »

Thermosztát topic mikor indul? hehe

Van hőmérős Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 278 279 280 281 282 283 284 [285] 286 287 288 289 290 291 292 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.339 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.