Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:14:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 276 277 278 279 280 281 282 [283] 284 285 286 287 288 289 290 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21945529 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14100 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 20:31:54 »

Viszont, nekem még most is úgy tűnik, a szelepek vertek bele. Amit persze rettentő egyszerű megállapítani: meg kéne nézni a dugattyút a picicicában.
A Cosworth egy kicsit más. Például a vezérlés is. Egy kicsit játszanak a nyitásokkal.

ez a dolog nem a cosworth sajátossága, mint ahogy az sem, h játszanak a szelepnyitásokkal. minden motornál a felső holtpont elérése előtt indul meg a szelepek nyitása, a tökéletes öblítés elérése miatt. ez a gyári bemarás csupán amiatt van, mert a szelepek a dugótetőre nem merőlegesen vannak, és hamarabb érné el a szeleptányér a dugótetőt, mint merőleges társai. ezt kerülik el ezzel a kb 2 - 3 mm bemarással. a másik 2 szelep függőlegesen érkezik a dugattyúra ezért nincs szükség tányér alakú bemarásra, bár időnként azt is szokták alkalmazni. arra h az 1ikk miért van így a másik meg úgy, sok magyarázatot lehetne adni. pl csak így fér el a körben, v másik példa ... pont ennyi térfogatcsökkentésre van szükség a sűrítési végnyomás optimálisra hozásához. a cosworthban mind2 meg van döntve, ott kissebb a térfogat, nagyobb a nyomás ... de ettől versenymotor, és még sok mástól is persze.
látom fentebb már hajlassz a dolog felé, h gyári ... azt javaslom: NE TEDD! Smiley fogadd el mert ez 1000%, h gyári, és valóban csak annyi a beverődés amit a képen kékkel bejelöltem Smiley elég sok ilyen kacatot láttam már Smiley
Ha az gyári akkor nincs nagy gebasz. Köszi worship
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14101 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 20:43:14 »

Ha az gyári akkor nincs nagy ge***. Köszi worship

az tuti, h gyárilag került oda! én azt javasolnám, ha már egyszer lent van a hengerfej, h ezzel a benzines módszerrel nézzétek meg a gyűrűket is.
semmi köze a 2 dolognak egymáshoz, csak ha egyszer úgyis szét van szedve akkor érdemes megnézni. másrészt biztos mondta szerelőd is, de a szelepszárszimeringeket én tuti, h 16db-ot cserélnék ... később nem lesz baj vele alapon Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14102 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 20:51:03 »

Ha az gyári akkor nincs nagy ge***. Köszi worship

az tuti, h gyárilag került oda! én azt javasolnám, ha már egyszer lent van a hengerfej, h ezzel a benzines módszerrel nézzétek meg a gyűrűket is.
semmi köze a 2 dolognak egymáshoz, csak ha egyszer úgyis szét van szedve akkor érdemes megnézni. másrészt biztos mondta szerelőd is, de a szelepszárszimeringeket én tuti, h 16db-ot cserélnék ... később nem lesz baj vele alapon Smiley
Azok mindenképpen cserélve lesznek, ha már lentvan. Meg mindegyik szelep be lesz csiszolva, meg a szelepfészekmarás sem marad ki.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14103 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 21:06:24 »

...ez a dolog nem a cosworth sajátossága, mint ahogy az sem, h játszanak a szelepnyitásokkal...
...látom fentebb már hajlassz a dolog felé, h gyári ... azt javaslom: NE TEDD! Smiley fogadd el mert ez 1000%, h gyári...

Arra gondoltam, hogy egy versenymotornál előbb nyitnak a szelepek, mint egy utcainál. Esetleg van olyan pillanat, amikor a ki-be is nyitva... ugye a sport veztengely is effélét csinál. Tehát szimplán más a vezérlés. De ez látszik is, mert a cossw. mind a 4 szelep be van vágva.
Az én döntési mechanizmusom egy kicsit bonyolultabb, minthogy szimplán rád hallgatok. Nem azt mondom, hogy nincs igazad, de én több forrásból is ellenőrizni szoktam. Ezzel próbálom elkerülni, hogy a téves infó félrevigyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14104 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 21:35:57 »

Arra gondoltam, hogy egy versenymotornál előbb nyitnak a szelepek, mint egy utcainál. Esetleg van olyan pillanat, amikor a ki-be is nyitva... ugye a sport veztengely is effélét csinál. Tehát szimplán más a vezérlés. De ez látszik is, mert a cossw. mind a 4 szelep be van vágva.
Az én döntési mechanizmusom egy kicsit bonyolultabb, minthogy szimplán rád hallgatok. Nem azt mondom, hogy nincs igazad, de én több forrásból is ellenőrizni szoktam. Ezzel próbálom elkerülni, hogy a téves infó félrevigyen.

sportmociknál inkább később nyitnak, ezzel is fokozzák a hengerben lévő nyomást (nagyobb nyomás elérése után intenzívebb a robbanás dugóra ható ereje). viszont ott "hegyesebb" a veztengely aminek következtében hirtelenebb a dolog a szokottnál. utcai autókban is, és minden autóban van összenyitás ... mint írtam ezzel érik el az elégett dolgok tökéletes kiöblítését a hengerből. pont a hegyes tengely miatt természetesen más a vezérlés. pl a 220°os tengely az 220°ig tartja zárva a szelepeket ... utcai autónál ez sokkal kevesebb. van egy maximum fok (fejből nem vágom) amit lehetetlen túllépni, mert nem valósul meg az összenyitás és nem ürül ki az elégett anyag a hengerből, és az idővel megfojtja a motort.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14105 Dátum: 2007.11.01 csütörtök, 22:59:11 »

Erre gondoltam. Csak nem ennyire behatóan.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #14106 Dátum: 2007.11.02 péntek, 07:34:43 »

Sziasztok!

Az MKIII V6-ba milyen olaj kell valójában? A papírja azt írja, hogy 5W-30 mindenképpen, de a
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #14107 Dátum: 2007.11.02 péntek, 07:35:27 »

Sziasztok!

Az MKIII V6-ba milyen olaj kell valójában? A papírja azt írja, hogy 5W-30 mindenképpen, de az olajbetöltő kupakon meg 5w-20 van?

Hol az igazság akkor most?
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14108 Dátum: 2007.11.02 péntek, 09:03:30 »

Sziasztok!

Az MKIII V6-ba milyen olaj kell valójában? A papírja azt írja, hogy 5W-30 mindenképpen, de az olajbetöltő kupakon meg 5w-20 van?

Hol az igazság akkor most?
Az 5W 30-at nyugodtan beleöntheted, az való bele. Hogy őszinte legyek 5W 20 ról még nem is hallottam.
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #14109 Dátum: 2007.11.02 péntek, 13:31:42 »

Sziasztok!

Az MKIII V6-ba milyen olaj kell valójában? A papírja azt írja, hogy 5W-30 mindenképpen, de az olajbetöltő kupakon meg 5w-20 van?

Hol az igazság akkor most?
Az 5W 30-at nyugodtan beleöntheted, az való bele. Hogy őszinte legyek 5W 20 ról még nem is hallottam.


Köszi.
Naplózva
Joey88
Vendég
« Új hozzászólás #14110 Dátum: 2007.11.02 péntek, 19:53:18 »

Sziasztok

Mostanában észrevettem hogy a Mondeóm szaggat hideg motornál alapjáraton.Mintha nemmenne egy henger. Ezt érezni is lehet és a vliianyok is pislákolnak. De ha bemelegedett, akkor már jó. Mitől lehet ez? Az Autóm 2.0TDDI motorral van felszerelve.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14111 Dátum: 2007.11.02 péntek, 20:07:40 »

Sziasztok!

Az MKIII V6-ba milyen olaj kell valójában? A papírja azt írja, hogy 5W-30 mindenképpen, de az olajbetöltő kupakon meg 5w-20 van?

Hol az igazság akkor most?
Az 5W 30-at nyugodtan beleöntheted, az való bele. Hogy őszinte legyek 5W 20 ról még nem is hallottam.


Köszi.

Ha tudsz szerezni 0W50 est az az igazi motorolaj - csak nem létezik még  smile
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14112 Dátum: 2007.11.02 péntek, 20:09:08 »

Sziasztok

Mostanában észrevettem hogy a Mondeóm szaggat hideg motornál alapjáraton.Mintha nemmenne egy henger. Ezt érezni is lehet és a vliianyok is pislákolnak. De ha bemelegedett, akkor már jó. Mitől lehet ez? Az Autóm 2.0TDDI motorral van felszerelve.

A villogás több autón is előfordul, picit változott az időjárás - hidegebb lett, talán valamelyik hőfok jeladó rendetlenkedik.
Naplózva
Joey88
Vendég
« Új hozzászólás #14113 Dátum: 2007.11.02 péntek, 20:25:25 »

Aha kössz. És ezt nemlehet valahogy orvosolni? Vagy ki kell cserélni? Szóval a hengerek kb jól működnek?
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14114 Dátum: 2007.11.02 péntek, 20:43:29 »

 Az árokba lökte a Ford a nyerges vontatót 
Egy Ford Mondeo és egy cementet szállító nyerges vontató ütközött össze
                                                                                                                                                                                                   Az ütközéstől a nyerges vontató az úttest melletti árokba borult. Mindkét jármű vezetője a csodával határos módon csak könnyű sérüléseket szenvedett. A kamion vezetője a mentők kiérkezésekor már az árokparton ült és a személyautó sofőrje is saját lábán szállt ki az autójából. A nyerges vontató teljesen összetört,

A hír 2004 es
Naplózva

Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14115 Dátum: 2007.11.03 szombat, 12:05:45 »

Sziasztok
Kellene 1 kis segítség
Hogy lehet kibontani az anyós ülés felölli box oldalát?
Arra a keskeny hosszú részre gondolok ami a váltó mellöl indul és a lábrészfelé nyúlik.
Naplózva

Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #14116 Dátum: 2007.11.03 szombat, 12:12:42 »

Sziasztok

Mostanában észrevettem hogy a Mondeóm szaggat hideg motornál alapjáraton.Mintha nemmenne egy henger. Ezt érezni is lehet és a vliianyok is pislákolnak. De ha bemelegedett, akkor már jó. Mitől lehet ez? Az Autóm 2.0TDDI motorral van felszerelve.
Izzítógyertyák? Huh?
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14117 Dátum: 2007.11.03 szombat, 12:31:51 »

Sziasztok
Mostanában észrevettem hogy a Mondeóm szaggat hideg motornál alapjáraton.Mintha nemmenne egy henger. Ezt érezni is lehet és a vliianyok is pislákolnak. De ha bemelegedett, akkor már jó. Mitől lehet ez? Az Autóm 2.0TDDI motorral van felszerelve.
Hát itt több dolog van. Ha villog a lámpa, az lehet normális is (sajna egyes mondeóknál villog a lámpa), de lehet, hogy csúszik a szíj (nálam ez volt: a feszítőgörgő nem feszített), de lehet, hogy rossz az aksid. Akár a rossz aksi is csinálhat ilyet (bár nem valószínű).
Ha nem megy egy henger, vagy nem jól: lehet az adagoló problémája, de akár pcsúcs is (nem porlaszt, hanem pisil). Ezt csak kiszereléssel lehet megállapítani, bár nem olyan drága, mint a cr csúcs, de ez sem olcsó.
De most jön az igazi tanács: levegő. Előszöris nézd meg, nincs-e valahol kirepedve a legegőcső, tisztítsd meg a maf szenzort (ez legalább ingyér van), ha régen cseréltél levegő és gázo szűrőt, cseréld ki.
Ha ez sem válik be, jöhet a hibakiolvasás, és a szervíz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14118 Dátum: 2007.11.03 szombat, 12:39:16 »

Sziasztok
Kellene 1 kis segítség
Hogy lehet kibontani az anyós ülés felölli box oldalát?
Arra a keskeny hosszú részre gondolok ami a váltó mellöl indul és a lábrészfelé nyúlik.

A lábtérnél van egy csavar azt kicsavarod, a többi része pattintós, meghúzod magad felé...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14119 Dátum: 2007.11.03 szombat, 12:57:54 »

Sziasztok
Kellene 1 kis segítség
Hogy lehet kibontani az anyós ülés felölli box oldalát?
Arra a keskeny hosszú részre gondolok ami a váltó mellöl indul és a lábrészfelé nyúlik.

A lábtérnél van egy csavar azt kicsavarod, a többi része pattintós, meghúzod magad felé...
Köszönöm
volt 1 érzésem hogy pattintós (de ha mégsem) akkor lett volna nyoma Wink
Naplózva

Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14120 Dátum: 2007.11.03 szombat, 13:57:18 »

S.O.S.

A 6006E rádiót hogy lehet kiszedniS.O.S.
Naplózva

wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14121 Dátum: 2007.11.03 szombat, 14:32:24 »

S.O.S.

A 6006E rádiót hogy lehet kiszedniS.O.S.

Van 4 kis lyuk az oldalánál. Van egy kiszedő szerszám amivel könnyebben kijön, de 4 db 80-as szög és egy kis kézügyesség is megteszi. A szögeket bedugod a lyukba és az ajtók felé feszítve kitudod szedni...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
bimbi
Vendég
« Új hozzászólás #14122 Dátum: 2007.11.03 szombat, 14:35:46 »

Kedves Mondeósok!

Szeretném kicserélni házilag a Mondeom (III-as) jobb oldali fényszóróját. Odáig tök könnyen eljutottam, hogy kiszereltem a régit. Egyedül a billentőmotor tengelyét nem tudtam szétszedni. Miután nem mertem erőltetni kérdezem, hogy tudja-e valaki, hogy hogy kell szétszedni. Esetleg van-e még valami trükk a cserénél?

A segítséget előre is köszönöm: Bimbi
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14123 Dátum: 2007.11.03 szombat, 14:48:24 »

Megtudná valaki mondani mi ez? mert a kesztyütartó mögött találtam rá.
Wyctor köszi megint a választ.
Sajna beigazolódot hogy a tel.kihangosító modulját kiszerelték ezértt eltávolítottam mindent.
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.03 szombat, 14:51:22 írta kombajnka » Naplózva

zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #14124 Dátum: 2007.11.03 szombat, 14:54:23 »

Megtudná valaki mondani mi ez? mert a kesztyütartó mögött találtam rá.
Wyctor köszi megint a választ.
Sajna beigazolódot hogy a tel.kihangosító modulját kiszerelték ezértt eltávolítottam mindent.


Szerintem ez a kesztyűtartó műanyag teleszkópja.Nekem egyszer nem volt jó helyre beakadva, azért nézegettem.
Úgy rémlik ilyen volt.
Naplózva
Szappy
Vendég
« Új hozzászólás #14125 Dátum: 2007.11.03 szombat, 14:58:09 »

Szerintem ez a kesztyűtartó műanyag teleszkópja.Nekem egyszer nem volt jó helyre beakadva, azért nézegettem.
Úgy rémlik ilyen volt.
Zsoelnél az igazság  Smiley
Ez pontosan az, a kesztyűtartó teleszkópja. Nekem sajna letört a végéről az a kis biszbasz, és folyton kijön, így a kesztyűtartó nyitáskor zuhan, nem ereszkedik  szomoru1
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14126 Dátum: 2007.11.03 szombat, 15:00:02 »


Szerintem ez a kesztyűtartó műanyag teleszkópja.Nekem egyszer nem volt jó helyre beakadva, azért nézegettem.
Úgy rémlik ilyen volt.
[/quote]
Én is erre gondoltam csak megzavart hogy <ABS>felirat is van rajta és hát a tartó sajna olyan hogy érdemes néha mögé nézni ha valamit nem találsz  nyes
Naplózva

Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14127 Dátum: 2007.11.03 szombat, 15:01:58 »


Zsoelnél az igazság  Smiley
Ez pontosan az, a kesztyűtartó teleszkópja. Nekem sajna letört a végéről az a kis bisz***, és folyton kijön, így a kesztyűtartó nyitáskor zuhan, nem ereszkedik  szomoru1
[/quote]

Ez is töröt nem érdekel:-))) lenne 2ő
Naplózva

Jánosmester
Vendég
« Új hozzászólás #14128 Dátum: 2007.11.03 szombat, 17:08:13 »


Zsoelnél az igazság  Smiley
Ez pontosan az, a kesztyűtartó teleszkópja. Nekem sajna letört a végéről az a kis bisz***, és folyton kijön, így a kesztyűtartó nyitáskor zuhan, nem ereszkedik  szomoru1


Kis "türelemmel" ez is javítható. Cool
Naplózva
Joey88
Vendég
« Új hozzászólás #14129 Dátum: 2007.11.03 szombat, 18:53:02 »

Sziasztok
Mostanában észrevettem hogy a Mondeóm szaggat hideg motornál alapjáraton.Mintha nemmenne egy henger. Ezt érezni is lehet és a vliianyok is pislákolnak. De ha bemelegedett, akkor már jó. Mitől lehet ez? Az Autóm 2.0TDDI motorral van felszerelve.
Hát itt több dolog van. Ha villog a lámpa, az lehet normális is (sajna egyes mondeóknál villog a lámpa), de lehet, hogy csúszik a szíj (nálam ez volt: a feszítőgörgő nem feszített), de lehet, hogy rossz az aksid. Akár a rossz aksi is csinálhat ilyet (bár nem valószínű).
Ha nem megy egy henger, vagy nem jól: lehet az adagoló problémája, de akár pcsúcs is (nem porlaszt, hanem pisil). Ezt csak kiszereléssel lehet megállapítani, bár nem olyan drága, mint a cr csúcs, de ez sem olcsó.
De most jön az igazi tanács: levegő. Előszöris nézd meg, nincs-e valahol kirepedve a legegőcső, tisztítsd meg a maf szenzort (ez legalább ingyér van), ha régen cseréltél levegő és gázo szűrőt, cseréld ki.
Ha ez sem válik be, jöhet a hibakiolvasás, és a szervíz.

Köszi szépen!!!
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #14130 Dátum: 2007.11.03 szombat, 20:51:43 »

Kedves Mondeósok!

Szeretném kicserélni házilag a Mondeom (III-as) jobb oldali fényszóróját. Odáig tök könnyen eljutottam, hogy kiszereltem a régit. Egyedül a billentőmotor tengelyét nem tudtam szétszedni. Miután nem mertem erőltetni kérdezem, hogy tudja-e valaki, hogy hogy kell szétszedni. Esetleg van-e még valami trükk a cserénél?

A segítséget előre is köszönöm: Bimbi

Bimbi,

Pontosan mit szeretnél kicserélni? A lámpatestet, vagy csak a távolsági fényszóró izzóját?
Naplózva
bimbi
Vendég
« Új hozzászólás #14131 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 09:36:41 »

Kedves Mondeósok!

Szeretném kicserélni házilag a Mondeom (III-as) jobb oldali fényszóróját. Odáig tök könnyen eljutottam, hogy kiszereltem a régit. Egyedül a billentőmotor tengelyét nem tudtam szétszedni. Miután nem mertem erőltetni kérdezem, hogy tudja-e valaki, hogy hogy kell szétszedni. Esetleg van-e még valami trükk a cserénél?

A segítséget előre is köszönöm: Bimbi

Bimbi,

Pontosan mit szeretnél kicserélni? A lámpatestet, vagy csak a távolsági fényszóró izzóját?
Az egész lámpatestet.
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.04 vasárnap, 09:42:31 írta Angel » Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #14132 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 09:55:57 »


Az egész lámpatestet.

No, akkor pláne nem értem. Ha a régi lámpatestet kivetted, akkor láttad, hogy azt két L alakú stift tartja, kihúztad a kábelcsatlakozót és kész. Az újat ugyanilyen egyszerű betenni (persze fordított sorrendben). Huh?
Naplózva
bimbi
Vendég
« Új hozzászólás #14133 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 10:14:55 »


Az egész lámpatestet.

No, akkor pláne nem értem. Ha a régi lámpatestet kivetted, akkor láttad, hogy azt két L alakú stift tartja, kihúztad a kábelcsatlakozót és kész. Az újat ugyanilyen egyszerű betenni (persze fordított sorrendben). Huh?

Eddíg ok volt minden. De az új lámpatestbe át kell szerelni a billentőmotort a régiből. Na azt nem tudtam kiszedni. 2 csavar tartja, az még lejött, de egy tengellyel csatlakozik a testhez ami valószínűleg csak össze van pattintva, de nem mertem erőltetni. Ezt hogy kell szétszedni?
Naplózva
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #14134 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 10:54:08 »

No kérem! Végre van belső világításom a hátsó ülések felett is (mivel nekem gyárilag nem volt).
 eljen nyes
Vége a sötétben tapogatózásnak esténként, hogy összeszedjem a dolgaimat mikor hazaérek!
Köszönet Gravitydave kollégának, aki elsőként ezt már megoldotta, az útmutatásért.

Természetesen képek készültek és készül a cikk is, hátha valaki még erre adja a fejét. Ha jól tudom vannak még páran a klubban akiknek hiányzik ez a kis lámpa. Egy biztos: roppant hasznos és nem is értem, hogy miért csak a ghia-hoz járt automatikusan.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14135 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 11:33:17 »

No kérem! Végre van belső világításom a hátsó ülések felett is (mivel nekem gyárilag nem volt).
 eljen nyes
Vége a sötétben tapogatózásnak esténként, hogy összeszedjem a dolgaimat mikor hazaérek!
Köszönet Gravitydave kollégának, aki elsőként ezt már megoldotta, az útmutatásért.
Természetesen képek készültek és készül a cikk is, hátha valaki még erre adja a fejét. Ha jól tudom vannak még páran a klubban akiknek hiányzik ez a kis lámpa. Egy biztos: roppant hasznos és nem is értem, hogy miért csak a ghia-hoz járt automatikusan.

engem nagyon tudna érdekelni a dolog. ilyen kérdéseim vannak: lámpát merre vetted? cromaxnál nem találok ... legalábbis neten nem Sad kivágósablonod van e a dologhoz? 1scan jó lenne róla Smiley fém keretet mivel/miből húztatok a tetőkárpitba? a bekötése kifejezetten engem nem zaklat, mivel kedden megyek villamosságis haveromhoz, mert nekem a csomagtartóroló alá kerül kiegészítő világítás, szal bekötést majd megoldja Wink
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.04 vasárnap, 11:39:37 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #14136 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 12:06:22 »

... az új lámpatestbe át kell szerelni a billentőmotort a régiből. Na azt nem tudtam kiszedni.
Mk2nél csináltam ilyet. Szétszedés erőszakkal, összerakásnál trükköztem, kötegelőkből készítettem neki fogókát, hogy össze tudjam pattintani.
Naplózva
bimbi
Vendég
« Új hozzászólás #14137 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 12:13:32 »

... az új lámpatestbe át kell szerelni a billentőmotort a régiből. Na azt nem tudtam kiszedni.
Mk2nél csináltam ilyet. Szétszedés erőszakkal, összerakásnál trükköztem, kötegelőkből készítettem neki fogókát, hogy össze tudjam pattintani.

Köszi
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14138 Dátum: 2007.11.04 vasárnap, 21:47:53 »

bár nem olyan drága, mint a cr csúcs, de ez sem olcsó

Sajnos de, nekem Fox 40 körül hozta volna darabját.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14139 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 07:53:49 »

Ezt most nemtom hova tenni, de ugy tunik megjavult a lampa villodzasom. Hogy mitol ? Az kizart dolog mer nemtom, de amiota kicsereltem az EGR szelepet, azota az alapjarat simabb lett, nem remeg a kormany, es ami meglepo, hogy nem vibralnak a fenyek. wow1 fejvakaras
Ennyire erzekeny lenne a generator a moci jarasra ?
Naplózva

blah blah blah
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14140 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 08:09:05 »

Ezt most nemtom hova tenni, de ugy tunik megjavult a lampa villodzasom. Hogy mitol ? Az kizart dolog mer nemtom, de amiota kicsereltem az EGR szelepet, azota az alapjarat simabb lett, nem remeg a kormany, es ami meglepo, hogy nem vibralnak a fenyek. wow1 fejvakaras
Ennyire erzekeny lenne a generator a moci jarasra ?

Hát igen, az aksicsere ezek szerint stabilizálhatja valamennyire a feszt.
Illetve a villogás lehet porlasztócsúcs halál előjele dizelnél - szerintem.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14141 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 08:11:34 »

Ezt most nemtom hova tenni, de ugy tunik megjavult a lampa villodzasom. Hogy mitol ? Az kizart dolog mer nemtom, de amiota kicsereltem az EGR szelepet, azota az alapjarat simabb lett, nem remeg a kormany, es ami meglepo, hogy nem vibralnak a fenyek. wow1 fejvakaras
Ennyire erzekeny lenne a generator a moci jarasra ?

Hát igen, az aksicsere ezek szerint stabilizálhatja valamennyire a feszt.
Illetve a villogás lehet porlasztócsúcs halál előjele dizelnél - szerintem.

De en NEM aksit csereltem, hanem EGR szelepet !  wave
Naplózva

blah blah blah
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14142 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 09:28:11 »

Sziasztok!

Nekem a lampak villodzasat a generator szij csereje szüntette meg. Fordek az egesz generatort csereltek volna... gun
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14143 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 09:51:44 »

Sziasztok!

Nekem a lampak villodzasat a generator szij csereje szüntette meg. Fordek az egesz generatort csereltek volna... gun

Gondolom szijjal 1ut  eplus2
Ezt hijjak arukapcsolasnak Cool
Naplózva

blah blah blah
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14144 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 14:42:21 »

Zacci látom ma már voltál. Mi a véleményed a dugóimról készült képről (lsd. előző oldal), meg a hibáról?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14145 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 15:43:47 »

Zacci látom ma már voltál. Mi a véleményed a dugóimról készült képről (lsd. előző oldal), meg a hibáról?

Tyuuha, hat ez nem semmi tortenet. Remelem olcsobol meguszod. De biztos csak a csavar tartja a tengelyen a lanckereket ?
Azt eddig is tudta, hogy az MKIII benyas mocik eleg strapabiroak, nemigen kopnak, de eza lanckerek dolog ez eleg aggaszto. Tenyleg, kb. mennyibe faj majd az operacio ?
Naplózva

blah blah blah
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14146 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 15:51:05 »

Zacci látom ma már voltál. Mi a véleményed a dugóimról készült képről (lsd. előző oldal), meg a hibáról?

Tyuuha, hat ez nem semmi tortenet. Remelem olcsobol meguszod. De biztos csak a csavar tartja a tengelyen a lanckereket ?
Azt eddig is tudta, hogy az MKIII benyas mocik eleg strapabiroak, nemigen kopnak, de eza lanckerek dolog ez eleg aggaszto. Tenyleg, kb. mennyibe faj majd az operacio ?
Hát az alkatrészek( vezérműlánc feszítő, vezető, főtengelycsavar. hengerfejtömcsi persze gyáriak) egy 20-asból megvan. Aztán a hengerfejfelújítás összegét talán szerdán meg tudom már mondani.
A dugattyúban lévő szelepek helye szerinted gyári vagy a beverődés okozta?
Egyébként semmi más nem rögzíti a fogaskereket. (felhívtam a soproni ford szervítz)Vagy visszalazult, vagy nem megfelelő nyomatékkal volt meghúzva.
Naplózva
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #14147 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 16:31:18 »

No kérem! Végre van belső világításom a hátsó ülések felett is (mivel nekem gyárilag nem volt).
 eljen nyes
Vége a sötétben tapogatózásnak esténként, hogy összeszedjem a dolgaimat mikor hazaérek!
Köszönet Gravitydave kollégának, aki elsőként ezt már megoldotta, az útmutatásért.
Természetesen képek készültek és készül a cikk is, hátha valaki még erre adja a fejét. Ha jól tudom vannak még páran a klubban akiknek hiányzik ez a kis lámpa. Egy biztos: roppant hasznos és nem is értem, hogy miért csak a ghia-hoz járt automatikusan.

engem nagyon tudna érdekelni a dolog. ilyen kérdéseim vannak: lámpát merre vetted? cromaxnál nem találok ... legalábbis neten nem Sad kivágósablonod van e a dologhoz? 1scan jó lenne róla Smiley fém keretet mivel/miből húztatok a tetőkárpitba? a bekötése kifejezetten engem nem zaklat, mivel kedden megyek villamosságis haveromhoz, mert nekem a csomagtartóroló alá kerül kiegészítő világítás, szal bekötést majd megoldja Wink

Természetesen a kivágósablont eltettem. A lámpa a gyömrői úti bontóban 3000Ft volt. (csomagtér lámpa) Máshol is max 4000. Nem éri meg újat venni.
Keretet meg nem tettem be. Szűkre vágtam és megáll, mint Katiban az a bizonyos gyerek. (Gravitydave tanácsai alapján)
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14148 Dátum: 2007.11.05 hétfő, 19:39:58 »

Gyári Ford Cd tár belsőt (magazint),illetve gyári navigációs cd-t (Magyarország ,Europa) keresek.
2002-es Mondeo III. tipusú gépjármüvembe.
 help

Már megint?  nezze ejnye1 Piros feliratot ezekszerint nem olvastad.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14149 Dátum: 2007.11.06 kedd, 08:11:10 »

Természetesen a kivágósablont eltettem. A lámpa a gyömrői úti bontóban 3000Ft volt. (csomagtér lámpa) Máshol is max 4000. Nem éri meg újat venni.
Keretet meg nem tettem be. Szűkre vágtam és megáll, mint Katiban az a bizonyos gyerek. (Gravitydave tanácsai alapján)

monnyuk én pontosan olyan lámpát akarok középre (kombi hátsó ülés felé) mint amilyen elől is van. ma megyek villamosságis haverhoz, és köti be nekem a csomagtartó pótvilágítást. a roló alá kerül a műanyag kárpitba, mivel engem nagyon idegesít, h ha este csak vlmi kis dolgot akarok kiszedni akkor is ki kell akasztani a rolót ahoz, h lássak alatta.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Oldalak: 1 ... 276 277 278 279 280 281 282 [283] 284 285 286 287 288 289 290 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.115 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.