Ford Mondeo Club Hungary
2025.09.07 vasárnap, 07:16:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
284
285
286
287
288
289
290
[
291
]
292
293
294
295
296
297
298
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 23886545 alkalommal)
Koniman
és 67 vendég van a témában
Billy
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14500 Dátum:
2008.01.02 szerda, 16:17:46 »
[/quote]
Ahum, igen lehet ez csinazza ezta szuttyogo hangot
A termo a moci masik vegeben van. Amit ott latsz az orvenylap szabalyzo vakuum dob mellett, azaz EGR szelep !
[/quote]
Hát, asszem komolyabban szemügyre kell vennem ezt a mocit. A másik végében a szíjak vannak.
Naplózva
Billy
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14501 Dátum:
2008.01.02 szerda, 16:20:22 »
Idézetet írta: zacci - 2008.01.02 szerda, 15:46:02
Idézetet írta: Billy - 2007.12.29 szombat, 13:46:58
Idézetet írta: zacci - 2007.12.27 csütörtök, 10:38:28
Ace,
Nos, a Te motorod nem hidrotokes, hanem korongos. 180e-nel nagyon nem valoszinu, hogy szelephezagot kene allitani. Az en 2.0i gepem reggel egyaltalan nem csattog. Sokkal nagyobb eselyt(99%) adok arra, hogy a szivosorod a halalan van. Es ha nem akarsz motorgeneralt, akkor surgosen megnezeted es ha tenyleg szivosor, akkor azonnal csere. kb. 60e+szereles. Abba a szervizbe, ahol azt mondtak hidrotokes, en tobbet nem vinnem a gepet. Azt legalabb tudjak, hogy benzines a gep ?
A rangatas szinten lehetseges a szivosor hibajabol. A Te felelosseged, hogy ebben az alapotban tovabb hasznalod a gepet. Ha szerencsed van kibirja azta 2hetet, ha nem akkor eccercsak lerohad az ut szelen es johet a motor general.
Egyébként az 1.8 duratec nem korongos, hanem tőkés!
Nyugi, korongos. Mar ha MKIIIrol van szo. Marpedig az 1.8 meg a durrancstech MKIII-ban vanik.
Hát ebben a korong dologban nem vok biztos, de azt tudom hogy (heccből) kértem árajánlatot a z én alvázszámom alapján hidrotőkére, és kaptam is. Méghozzá 3607 ft/db.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14502 Dátum:
2008.01.02 szerda, 17:14:07 »
Idézetet írta: Billy - 2008.01.02 szerda, 16:20:22
Hát ebben a korong dologban nem vok biztos, de azt tudom hogy (heccből) kértem árajánlatot a z én alvázszámom alapján hidrotőkére, és kaptam is. Méghozzá 3607 ft/db.
Legalább nem drága! Ennyiért simán cseréltesd ki! 16*3607=57 712Ft! Mintha ingyé lenne!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Billy
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14503 Dátum:
2008.01.02 szerda, 17:18:07 »
Idézetet írta: Angel - 2008.01.02 szerda, 17:14:07
Idézetet írta: Billy - 2008.01.02 szerda, 16:20:22
Hát ebben a korong dologban nem vok biztos, de azt tudom hogy (heccből) kértem árajánlatot a z én alvázszámom alapján hidrotőkére, és kaptam is. Méghozzá 3607 ft/db.
Legalább nem drága! Ennyiért simán cseréltesd ki! 16*3607=57 712Ft! Mintha ingyé lenne!
Hát azé poénból húzós
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14504 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 15:31:52 »
Idézetet írta: Billy - 2008.01.02 szerda, 16:17:46
Ahum, igen lehet ez csinazza ezta szuttyogo hangot
A termo a moci masik vegeben van. Amit ott latsz az orvenylap szabalyzo vakuum dob mellett, azaz EGR szelep !
[/quote]
Hát, asszem komolyabban szemügyre kell vennem ezt a mocit. A másik végében a szíjak vannak.
[/quote]
A szivosor alatt bujik meg a termo. Kb. a legkondi generator magassagaban. Asszem alulrol hozzaferheto, igy nem kell a fel verdat szetbontani.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14505 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 15:35:05 »
Idézetet írta: Billy - 2008.01.02 szerda, 16:20:22
Idézetet írta: zacci - 2008.01.02 szerda, 15:46:02
Idézetet írta: Billy - 2007.12.29 szombat, 13:46:58
Idézetet írta: zacci - 2007.12.27 csütörtök, 10:38:28
Ace,
Nos, a Te motorod nem hidrotokes, hanem korongos. 180e-nel nagyon nem valoszinu, hogy szelephezagot kene allitani. Az en 2.0i gepem reggel egyaltalan nem csattog. Sokkal nagyobb eselyt(99%) adok arra, hogy a szivosorod a halalan van. Es ha nem akarsz motorgeneralt, akkor surgosen megnezeted es ha tenyleg szivosor, akkor azonnal csere. kb. 60e+szereles. Abba a szervizbe, ahol azt mondtak hidrotokes, en tobbet nem vinnem a gepet. Azt legalabb tudjak, hogy benzines a gep ?
A rangatas szinten lehetseges a szivosor hibajabol. A Te felelosseged, hogy ebben az alapotban tovabb hasznalod a gepet. Ha szerencsed van kibirja azta 2hetet, ha nem akkor eccercsak lerohad az ut szelen es johet a motor general.
Egyébként az 1.8 duratec nem korongos, hanem tőkés!
Nyugi, korongos. Mar ha MKIIIrol van szo. Marpedig az 1.8 meg a durrancstech MKIII-ban vanik.
Hát ebben a korong dologban nem vok biztos, de azt tudom hogy (heccből) kértem árajánlatot a z én alvázszámom alapján hidrotőkére, és kaptam is. Méghozzá 3607 ft/db.
Namost ez ugy tortenik, hogy megmerik a szelephezagot. Ha elteres van a gyari ertektol, akkor kiszamoljak, hogy mekkorka korongocska kell az adott szelep beallitasahoz es pontosan azt rendelik meg. Van vagy 20fele meret. Csak ugy viccbol majdnem 4k-ert venni ki tudja mekkora korongokat...hat nem biztos, hogy jo otlet
Mennyi van a gepedben ? Nekem 160e kornyeken mertek es akkor meg boven benne volt a gyari turestartomanyban.
Naplózva
blah blah blah
Billy
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14506 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 16:01:58 »
Az árajánlatkérésben az az érdekes hogy kimondottan hidrotőkére kértem, nem pedig korongra(lapkára).
És nem írták vissza hogy heló, bocs de a tiédben nem hidrotőke van hanem korong. Egyből mondták is hogy xezer ft a tőke. Persze nem állítom hogy nem korong van benne, én nem láttam.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14507 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 16:10:07 »
Idézetet írta: Billy - 2008.01.03 csütörtök, 16:01:58
Az árajánlatkérésben az az érdekes hogy kimondottan hidrotőkére kértem, nem pedig korongra(lapkára).
És nem írták vissza hogy heló, bocs de a tiédben nem hidrotőke van hanem korong. Egyből mondták is hogy xezer ft a tőke. Persze nem állítom hogy nem korong van benne, én nem láttam.
Gondolom azert mondtak arat, mert egysegaras a cucc. Majd valamikor megkeresem micromacsiban a korongokat. Szepen felsorolja az osszes elerheto meretet.
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14508 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 16:56:39 »
Idézetet írta: zacci - 2008.01.03 csütörtök, 16:10:07
Gondolom azert mondtak arat, mert egysegaras a cucc. Majd valamikor megkeresem micromacsiban a korongokat. Szepen felsorolja az osszes elerheto meretet.
Nekem az nem tetszik az egészben, hogy még senkinél sem kellett állítani szelephézagot!!!
Én azért ismét megkérdezném: milyen olaj van a verdában?
Másrészt, nem csak a szívósort halljuk?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Billy
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14509 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 18:16:54 »
Idézetet írta: Angel - 2008.01.03 csütörtök, 16:56:39
Idézetet írta: zacci - 2008.01.03 csütörtök, 16:10:07
Gondolom azert mondtak arat, mert egysegaras a cucc. Majd valamikor megkeresem micromacsiban a korongokat. Szepen felsorolja az osszes elerheto meretet.
Nekem az nem tetszik az egészben, hogy még senkinél sem kellett állítani szelephézagot!!!
Én azért ismét megkérdezném: milyen olaj van a verdában?
Másrészt, nem csak a szívósort halljuk?
Nem! A szívósor jó. Ugye nekem anno elment a vezérlésem és szét lett burítva a moci. Szelepcsere fészekmarás, stb. Összerakás után és azóta is hallok egy pici szelephangot. A szerelő aszonta hogy tőkés, erre fel kértem árajánlatot hidrotőkére. Az árajánlatot megkaptam, így két forrásból is azt tudom, hogy hidrotőkés nem pedig korongos. A szelephézagomat állítani kell ez biztos. Mivel cserélve lettek a szelepek meg marva lett, meg csiszolva, gondolom a lapka vagy tőke már nem ok. Viszont ez az a pont mikor Zaccinak hiszek, (hogy lapkás a moci), hiszen a hidrotőke mocilerobbanás előtt jó volt(már ha az van benne) és annak utána is jó kell hogy legyen, mert ugye az kiegyenlíti a hézagot.
Zacci!
A tőke ára 3607 ft/db. Az off autóm még ezelőtt volt korongos (mifelénk lapka), na ott kellett állítani a hézagot, és nem darabáron adták, hanem készletbe. 8000 ft körül volt a lapkakészlet, amiben volt mindenféle méretű (vastagságú). így a mociban lévőkkel addig lehet variálni, míg el nem érjük a kívánt hézagot. Hozzáteszem ez egy toyota volt, így nem hinném hogy az olcsóbb lenne mint a fordban.
Ebből csak azt akarom kihozni, hogy a lapka nem lehet 3607 ft/db, mert az húzós ár naon, és nem hiszem hogy egységáras. Viszont a hidrotőke az egységáras mivel azok egyformák.
All:
Most azt lenne jó tudni hogy hol az igazság, mert ha korongos akkor megyek reklamálni a szerelőhöz.
Viszont ha tőkés, akkor sok pofont kapott az. De bízom Zacciban, én annak örülnék ha korong lenne, mert az ára annak nem lehet vészes.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14510 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 19:31:38 »
Idézetet írta: Billy - 2008.01.03 csütörtök, 18:16:54
...így két forrásból is azt tudom, hogy hidrotőkés nem pedig korongos. A szelephézagomat állítani kell ez biztos....
Na, most melyik. Ha hidrotékés, nem kell hézagot állítani. Ha kell állítani, korongos.
Arra nem emlékeztem, hogy neked kellett levenni a fejet (azaz az autónak).
Akkor vidd csak vissza a szerelőnek, reszelgesse egy kicsit.
A cromaxban a tdci-hez, és a régebbi (I és II) lehet csak kapni hidrotőkét. Bár ez még nem egy döntő bizonyíték, én azért, legalább elméleti síkon, felvetném, hogy hátha MÉGIS KORONGOS.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Billy
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14511 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 19:36:05 »
Idézetet írta: Angel - 2008.01.03 csütörtök, 19:31:38
Idézetet írta: Billy - 2008.01.03 csütörtök, 18:16:54
...így két forrásból is azt tudom, hogy hidrotőkés nem pedig korongos. A szelephézagomat állítani kell ez biztos....
Na, most melyik. Ha hidrotékés, nem kell hézagot állítani. Ha kell állítani, korongos.
Arra nem emlékeztem, hogy neked kellett levenni a fejet (azaz az autónak).
Akkor vidd csak vissza a szerelőnek, reszelgesse egy kicsit.
A cromaxban a tdci-hez, és a régebbi (I és II) lehet csak kapni hidrotőkét. Bár ez még nem egy döntő bizonyíték, én azért, legalább elméleti síkon, felvetném, hogy hátha MÉGIS KORONGOS.
Megkérdezzük Wyctort, ő alkatrészlistából megtudja mondani talán.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14512 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 19:38:02 »
Idézetet írta: Billy - 2008.01.03 csütörtök, 18:16:54
All:
Most azt lenne jó tudni hogy hol az igazság, mert ha korongos akkor megyek reklamálni a szerelőhöz.
Viszont ha tőkés, akkor sok pofont kapott az. De bízom Zacciban, én annak örülnék ha korong lenne, mert az ára annak nem lehet vészes.
mindenképp reklamálhatsz a szerelődnél. ha lapkás akkor azéé, ha tőkés akkor meg azéé.
szal lapkás esetében meg kellett volna egyeznetek a dologban, h vegyen bele készletet v nem. én szerelőként mindenképp rábeszéltelek volna a vásárlásra. ha méret szerint lehet kapni akkor a javaslatom a legvastagabb készlet megvásárlása lett volna azaz 16db, és síkköszörűvel húzattam volna méretre a mérések után.
ha véletlen hidrotőkés lenne a gép, akkor pedig a hengerfej szétszedésekor feszteleníteni kellene a tőkéket, h be tudjanak állni gond nélkül az új szelephelyzetekhez.
bár az itt leírtak alapján a tőkére kevés esélyt látok, mégis meglepő számomra a lapkás dolog. bár elég megbízható a cucc, mostanában mégis inkább a tőkéket részesítik előnybe a gyártók.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14513 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 19:41:42 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.01.03 csütörtök, 19:38:02
...és síkköszörűvel húzattam volna méretre a mérések után.
Nem tudom, mennyi a difi a legvékonyabb, és a legvastagabb között. Ha mondjuk 2 mm, na annyit biztos, hogy nem szabad leköszörülni, mert a cementálás kb 1mm (g-épészek pontosítsatok).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Billy
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14514 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 19:43:14 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.01.03 csütörtök, 19:38:02
Idézetet írta: Billy - 2008.01.03 csütörtök, 18:16:54
All:
Most azt lenne jó tudni hogy hol az igazság, mert ha korongos akkor megyek reklamálni a szerelőhöz.
Viszont ha tőkés, akkor sok pofont kapott az. De bízom Zacciban, én annak örülnék ha korong lenne, mert az ára annak nem lehet vészes.
mindenképp reklamálhatsz a szerelődnél. ha lapkás akkor azéé, ha tőkés akkor meg azéé.
szal lapkás esetében meg kellett volna egyeznetek a dologban, h vegyen bele készletet v nem. én szerelőként mindenképp rábeszéltelek volna a vásárlásra. ha méret szerint lehet kapni akkor a javaslatom a legvastagabb készlet megvásárlása lett volna azaz 16db, és síkköszörűvel húzattam volna méretre a mérések után.
ha véletlen hidrotőkés lenne a gép, akkor pedig a hengerfej szétszedésekor feszteleníteni kellene a tőkéket, h be tudjanak állni gond nélkül az új szelephelyzetekhez.
bár az itt leírtak alapján a tőkére kevés esélyt látok, mégis meglepő számomra a lapkás dolog. bár elég megbízható a cucc, mostanában mégis inkább a tőkéket részesítik előnybe a gyártók.
Az anyagköltség mindenhogy engem terhel, viszont a munkadíj nem. De egyre több jel arra mutat hogy......lapkás......tőkés....ááááá nem mondok semmit.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14515 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 19:46:46 »
Ezt találtam az alvázszámodra....
3.600.- a szelepemelő/db
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14516 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 19:47:46 »
Idézetet írta: Billy - 2008.01.03 csütörtök, 19:43:14
Az anyagköltség mindenhogy engem terhel, viszont a munkadíj nem. De egyre több jel arra mutat hogy......lapkás......tőkés....ááááá nem mondok semmit.
Itt talán jobban látszik
http://www.kepfeltoltes.hu/view/080103/szelep_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Billy
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14517 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 19:51:35 »
Idézetet írta: wyctor - 2008.01.03 csütörtök, 19:47:46
Idézetet írta: Billy - 2008.01.03 csütörtök, 19:43:14
Az anyagköltség mindenhogy engem terhel, viszont a munkadíj nem. De egyre több jel arra mutat hogy......lapkás......tőkés....ááááá nem mondok semmit.
Itt talán jobban látszik
http://www.kepfeltoltes.hu/view/080103/szelep_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Közsönjük szépen.
Zaccinak van igaza. Ez bizony lapka, mert abból kell különböző méretű.
Így viszont meg kell méregetni a hézagokat és aztán rendelni. Előbb konzultálok a szerelővel.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.01.03 csütörtök, 19:53:51 írta Billy
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14518 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 20:01:50 »
Idézetet írta: Billy - 2008.01.03 csütörtök, 19:51:35
Zaccinak van igaza. Ez bizony lapka, mert abból kell különböző méretű.
Feltétlenül! Főként, hogy én írtam előbb... és a lapkát (csak a vicc kedvéért), nevezzük korongnak!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14519 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 20:03:10 »
Idézetet írta: Angel - 2008.01.03 csütörtök, 19:41:42
Nem tudom, mennyi a difi a legvékonyabb, és a legvastagabb között. Ha mondjuk 2 mm, na annyit biztos, hogy nem szabad leköszörülni, mert a cementálás kb 1mm (g-épészek pontosítsatok).
nyugodt szívvel leköszörülhető. a világon semmi baja nem lesz. a vezértengely csak a lapka 1ik oldalával érintkezik, és arra kell figyelni, h ez ne a köszörült legyen
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Billy
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14520 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 20:04:20 »
Idézetet írta: Angel - 2008.01.03 csütörtök, 20:01:50
Feltétlenül! Főként, hogy én írtam előbb... és a lapkát (csak a vicc kedvéért), nevezzük korongnak!
Az előzményeket nem ismerem, így nem tudtam hogy viccből nevezitek korongnak. Bocs
De egy ilyen eszmecsere azé hatásos nem?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14521 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 20:05:06 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.01.03 csütörtök, 20:03:10
nyugodt szívvel leköszörülhető. a világon semmi baja nem lesz. a vezértengely csak a lapka 1ik oldalával érintkezik, és arra kell figyelni, h ez ne a köszörült legyen
Amikor elküldtem a hozzászólást, már én is rájöttem... amúgy meg kb 0,7 tized van a legnagyobb és legkisebb között.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14522 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 20:06:41 »
Idézetet írta: Billy - 2008.01.03 csütörtök, 20:04:20
De egy ilyen eszmecsere azé hatásos nem?
Mindenképpen! Amúgy mi nem feltétlenül ragaszkodunk ahhoz, hogy hatásos legyen. Csak legyen.
Akarsz látni egy parttalan vitát? Dobd be az offtopicba, hogy milyen fényképezőgépet vegyél... két napig erről fog menni a vita.
Vagy még jobb: plazma vs LCD...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Billy
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14523 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 20:07:20 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.01.03 csütörtök, 20:03:10
Idézetet írta: Angel - 2008.01.03 csütörtök, 19:41:42
Nem tudom, mennyi a difi a legvékonyabb, és a legvastagabb között. Ha mondjuk 2 mm, na annyit biztos, hogy nem szabad leköszörülni, mert a cementálás kb 1mm (g-épészek pontosítsatok).
nyugodt szívvel leköszörülhető. a világon semmi baja nem lesz. a vezértengely csak a lapka 1ik oldalával érintkezik, és arra kell figyelni, h ez ne a köszörült legyen
Ja nem azt köszörülték, hanem szelepfészket martak és az új szelepeket igazították ehhez a fészekhez (köszörüléssel, csiszolással). De a korong köszörülése nem ajánlatos. Már csak azé mert meg sem lehet nagyon fogni (mámint sikattyúval vagy akármilyen befogóval), így biztos nem lesz teljesen párhuzam a két oldala.
«
Utoljára szerkesztve: 2008.01.03 csütörtök, 20:10:35 írta Billy
»
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14524 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 20:09:29 »
Idézetet írta: Angel - 2008.01.03 csütörtök, 20:06:41
Akarsz látni egy parttalan vitát? ... két napig erről fog menni a vita.
Vagy még jobb: plazma vs LCD...
...az nagy menet lenne...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14525 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 20:12:33 »
Idézetet írta: Angel - 2008.01.03 csütörtök, 20:05:06
Amikor elküldtem a hozzászólást, már én is rájöttem... amúgy meg kb 0,7 tized van a legnagyobb és legkisebb között.
monnyuk ez elég rossz vicc a fordtól. más típusoknál ez egész másképpen néz ki, jóval nagyobb a különbség. lényeg az, h van módja a tuti méret belövésének csak akarni is kell ... legalább 1 kicsit.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14526 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 20:16:18 »
Idézetet írta: Billy - 2008.01.03 csütörtök, 20:07:20
Ja nem azt köszörülték, hanem szelepfészket martak és az új szelepeket igazították ehhez a fészekhez (köszörüléssel, csiszolással). De a korong köszörülése nem ajánlatos. Már csak azé mert meg sem lehet nagyon fogni (mámint sikattyúval vagy akármilyen befogóval), így biztos nem lesz teljesen párhuzam a két oldala.
síkköszörűnek nem kell külön befogó eszköz. olyan elektromágnessel húzza az anyagot a munkalapra, h láncal se téped fel onnan
másrészt pont a párhuzamosság, és sík felület produkálása miatt az a neve ami
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14527 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 20:17:47 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.01.03 csütörtök, 20:12:33
monnyuk ez elég rossz vicc a fordtól. más típusoknál ez egész másképpen néz ki, jóval nagyobb a különbség. lényeg az, h van módja a tuti méret belövésének csak akarni is kell ... legalább 1 kicsit.
Ez mazda motor. Ha igaz. És általában nem kell szelepeket állítgatni. Tulajdonképpen így jobb, mint a hidrotőke.
Ha meg 200 kell... addigra pár hidrót úgyis cserélnél.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sgabo
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14528 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 20:21:00 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.01.03 csütörtök, 20:16:18
síkköszörűnek nem kell külön befogó eszköz. olyan elektromágnessel húzza az anyagot a munkalapra, h láncal se téped fel onnan
másrészt pont a párhuzamosság, és sík felület produkálása miatt az a neve ami
mivel apósom cnc üzeméből jöttem éppen haza, okoskodni fogok: még csak elektromágnes sem kell hozzá. vannak ezek a polaritásváltós mágnesasztalok, rárakod a cuccot, elforgatsz benne egy csavart 90 fokkal és lerobbantani sem fogod róla az anyagot. és ez manuális, semmi áram meg egyebek...
de felfogószerszám semmiképpen nem kell hozzá, mert ha bármit is befogsz, azonnal vetemedik az anyag és mikor kiengeded, kirúgja magát és az amit síkra köszörültél egy nagy gömbcikk lesz.
jó mi? olyan mintha tanultam volna, de nem. apósom ragasztja rám a szakmát.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14529 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 20:26:52 »
Idézetet írta: Angel - 2008.01.03 csütörtök, 20:17:47
És általában nem kell szelepeket állítgatni. Tulajdonképpen így jobb, mint a hidrotőke.
Ha meg 200 kell... addigra pár hidrót úgyis cserélnél.
ezért írtam, h megbízható cucc. ha nem kell szelepeket cserélni, köszörülni, marni akkor a kopásból eredő hiba lehetősége elenyésző hidrotőkével szemben, aminek elég 1 eltömődés is. a hidrotőke mellett az szól észérvekkel, h minden körülmények között pontosabb. persze ez a dolog borul abban a pillanatban amikor meghibásodik. ha az élettartamot vesszük alapul akkor mindenképp lapka ... azt is lehet századra illeszteni, és az már messze elhagyja a jó kifejezést a kiválló felé.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
patyi
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14530 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 20:28:30 »
hali mindenki!
nemtom jó helyre írom-e a bánatom de ha nem akkor ,majd útbaigazít vki
szóval kb egy éve vettem egy 2001-es 2.0 tddi mondejót(kombi).....nagy kocsit akartam,mert endurózok s sok cuccal szaladgálok s ebben elfér.
a gondom a fogyasztással van, városban (az asszony ) 12-13l ,vegyes használat során pedig 8-10l-t fogyaszt.
ismerőseimnek is van s röhögnek rajtam hogy mennyit eszik az autó
már nézettem a computert de az jó mér....
valaki ha tud mondjon már így látatlanban vmit.
...óra szerint 120 ezer van benne,könnyen indul,nem füstöl.....
Naplózva
Billy
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14531 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 20:41:05 »
Idézetet írta: Tsory - 2008.01.03 csütörtök, 20:16:18
Idézetet írta: Billy - 2008.01.03 csütörtök, 20:07:20
Ja nem azt köszörülték, hanem szelepfészket martak és az új szelepeket igazították ehhez a fészekhez (köszörüléssel, csiszolással). De a korong köszörülése nem ajánlatos. Már csak azé mert meg sem lehet nagyon fogni (mámint sikattyúval vagy akármilyen befogóval), így biztos nem lesz teljesen párhuzam a két oldala.
síkköszörűnek nem kell külön befogó eszköz. olyan elektromágnessel húzza az anyagot a munkalapra, h láncal se téped fel onnan
másrészt pont a párhuzamosság, és sík felület produkálása miatt az a neve ami
Tudom mi a síkköszörű, csak a befogási módot nem ismertem. Viszont mire én a közelben találok egy ilyen szakit meg amennyié megcsinázza, annyiért veszek is bele. De ezt majd később. Fülre egy max kettő szelephézaggal lehet bibi.
Naplózva
bigalexander
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14532 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 20:53:38 »
Idézetet írta: patyi - 2008.01.03 csütörtök, 20:28:30
hali mindenki!
szóval kb egy éve vettem egy 2001-es 2.0 tddi mondejót(kombi).....nagy kocsit akartam,mert endurózok s sok cuccal szaladgálok s ebben elfér.
a gondom a fogyasztással van, városban (az asszony ) 12-13l ,vegyes használat során pedig 8-10l-t fogyaszt.
ismerőseimnek is van s röhögnek rajtam hogy mennyit eszik az autó
Szia.
Huuuu az még benziböl is sok.Nem lukas a tank.?Vagy csak a felét kapod a kuton?
Komolyra forditva én nem tudom benzines vagyok de valami baj lehet és biztosan segitenek a többiek.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14533 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 20:55:51 »
Idézetet írta: bigalexander - 2008.01.03 csütörtök, 20:53:38
Idézetet írta: patyi - 2008.01.03 csütörtök, 20:28:30
hali mindenki!
szóval kb egy éve vettem egy 2001-es 2.0 tddi mondejót(kombi).....nagy kocsit akartam,mert endurózok s sok cuccal szaladgálok s ebben elfér.
a gondom a fogyasztással van, városban (az asszony ) 12-13l ,vegyes használat során pedig 8-10l-t fogyaszt.
ismerőseimnek is van s röhögnek rajtam hogy mennyit eszik az autó
Szia.
Huuuu az még benziböl is sok.Nem lukas a tank.?Vagy csak a felét kapod a kuton?
Komolyra forditva én nem tudom benzines vagyok de valami baj lehet és biztosan segitenek a többiek.
Mekkora fordulatnál váltasz?
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14534 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 20:56:59 »
Idézetet írta: Billy - 2008.01.03 csütörtök, 20:41:05
Tudom mi a síkköszörű, csak a befogási módot nem ismertem. Viszont mire én a közelben találok egy ilyen szakit meg amennyié megcsinázza, annyiért veszek is bele. De ezt majd később. Fülre egy max kettő szelephézaggal lehet bibi.
ki kell mérni és máris kiderül
a síkköszörűt meg azért részleteztem le annyira amennyire, mert végülis nem kötelező ismerni mindenkinek. sok ember nem látott még működés közben, de ettől nem rosszabbak azoktól akik már láttak. én se láttam még EKG-t működni, ésakkormivan!?
valahol még ugyi ennek örülni is lehet, de a doki hátamögül rákukucskálnék 1re.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
bigalexander
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14535 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 21:02:03 »
Idézetet írta: Ragasits - 2008.01.03 csütörtök, 20:55:51
Idézetet írta: bigalexander - 2008.01.03 csütörtök, 20:53:38
Idézetet írta: patyi - 2008.01.03 csütörtök, 20:28:30
hali mindenki!
szóval kb egy éve vettem egy 2001-es 2.0 tddi mondejót(kombi).....nagy kocsit akartam,mert endurózok s sok cuccal szaladgálok s ebben elfér.
Szia.
Huuuu az még benziböl is sok.Nem lukas a tank.?Vagy csak a felét kapod a kuton?
Komolyra forditva én nem tudom benzines vagyok de valami baj lehet és biztosan segitenek a többiek.
Mekkora fordulatnál váltasz?
Igazábol nálam 1.8 benzines 7-9 vegyes használat és 2-3ezer között váltok használom.
Nem ismerem a tddi t de 12-13 az szerintem durva.
Naplózva
Tibi
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14536 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 21:28:02 »
Idézetet írta: bigalexander - 2008.01.03 csütörtök, 21:02:03
Idézetet írta: Ragasits - 2008.01.03 csütörtök, 20:55:51
Idézetet írta: bigalexander - 2008.01.03 csütörtök, 20:53:38
Idézetet írta: patyi - 2008.01.03 csütörtök, 20:28:30
hali mindenki!
szóval kb egy éve vettem egy 2001-es 2.0 tddi mondejót(kombi).....nagy kocsit akartam,mert endurózok s sok cuccal szaladgálok s ebben elfér.
Szia.
Huuuu az még benziböl is sok.Nem lukas a tank.?Vagy csak a felét kapod a kuton?
Komolyra forditva én nem tudom benzines vagyok de valami baj lehet és biztosan segitenek a többiek.
Mekkora fordulatnál váltasz?
Igazábol nálam 1.8 benzines 7-9 vegyes használat és 2-3ezer között váltok használom.
Nem ismerem a tddi t de 12-13 az szerintem durva.
ha 2500 alatt elváltasz akkor is kényelmesen dinamikusan fog menni az autód na per sze nem padlogázzal de ez nagyon sokkkkk egyébkén jol gyorsul az autód? levegöszürőrendben?
Naplózva
ntaylor
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14537 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 22:12:28 »
Üdv Mindenkinek!
Először is elnézést kérek amiért ebbe a fórumba irok, de kezdő vagyok itt és nem találtam olyan gombot, hogy új táma indítása.
2. Kezdő vagyok a kocsik terén is mert még eddig nem volt saját kocsim. 2006-ban vettem egy Mondeo III-at (legalábbis azt hiszem a 2001-es model a III-as).
Tény, hogy keveset mozgok vele. Van úgy, hogy hetente csak 1 -szer vagy kéthetente 1-szer.
(Céges kocsival járok a Mondeo családi kocsi csak hétvégén mozgok vele)
Az a problémám vele, hogy kb 1 hete este amikor beindítottam rá pár perc múlva elhalványut a műszerfal kivilágítás és menet közben kigyulladt az akksi lámpa. Én persze aggódás ezerrel
Hívom a szerelő barátomat.
Azt mondta, elment a tölrtésem, kapcsoljak ki minden fogyasztót, CD ki, reflektor ki, fűtés ki és csak tompítottal jöjjek be a városba, nehogy leálljon alattam az autó.
Úgy is tettem. Bár a reflektort nem mertem kikapcsolni, mégis csak országúton tök sötétbe jövök, nem lehet látni semmit helyzetjelzőnél.
Azóta, ha beindítom pár perc után kivilágít az akku lámpa a műszerfalon és ott marad.
Ma végre sikerült találkozót megbeszélnünk.
Még a gyári akksi volt benne 12v/70Ah. MotorCraft-os.
Valami terhelő villával (hagyományossal és digizálissal is) rámértek az akksira és azt állapították meg, hogy a 620A ami az indításhoz kell csak 300A-t ad le az akksim. Valószínű zárlatos a cella.
A generátor töltését is mérték, 13V és 14,8V között össze vissza ugrált.
Erre azt mondták, hogy biztos a fesz szabályzó hibája. Az előző tulaj már valami dióda sort is cseréltetett benne, mert valami kiverte. (Ha jól értettem amit mondott.)
Szerencsére a szomszédja akksi nagykeres és volt olyan kedves este 8-kor még átjönni műszerrel és egy akksival.
Barátom kicserélte az akksit, de továbbra is kigyullad a műszerfalon az akksi lámpa.
Kérem segítsetek, hogy mi lehet a gond, mert csak 1 hibát tárolt le a komputer azt hiszem a töltéssel kapcsolatosat.
Számítógép szervizeléshez értek,de a kocsikhoz nem.
Ha valaki esetleg tudna küldeni egy web címet, ahol például elérhető megyar, vagy legalább angol gyelven a használati és /vagy szervíz kézikönyv a Mondeo III-hoz nagyon meg köszönném.
Az eredeti német nyelvű könyve megvan, csak sajna németül nem tudok.
címem:
ntaylor74@gmail.com
Előre is köszönöm segítségeteket.
Naplózva
tomi3118
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14538 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 22:30:54 »
Idézetet írta: ntaylor - 2008.01.03 csütörtök, 22:12:28
Ha valaki esetleg tudna küldeni egy web címet, ahol például elérhető megyar, vagy legalább angol gyelven a használati és /vagy szervíz kézikönyv a Mondeo III-hoz nagyon meg köszönném.
Az eredeti német nyelvű könyve megvan, csak sajna németül nem tudok.
címem:
ntaylor74@gmail.com
Előre is köszönöm segítségeteket.
A kezelési útmutatót a főoldalon megtalálod
Itt
.
Naplózva
Godot
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14539 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 22:48:58 »
sziasztok! létezik mondeohoz szoftverfrissítés? ilyenről most hallottam először, peugeot-os ismerősnél csináltak ilyet, és jobban viselkedik a gép...
Naplózva
tomi3118
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14540 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 22:55:09 »
Idézetet írta: Godot - 2008.01.03 csütörtök, 22:48:58
sziasztok! létezik mondeohoz szoftverfrissítés? ilyenről most hallottam először, peugeot-os ismerősnél csináltak ilyet, és jobban viselkedik a gép...
Igen, márkaszervízben meg tudják nézni, hogy melyik verzió van a motorvezérlőben és tudják frissíteni.
Naplózva
Godot
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14541 Dátum:
2008.01.03 csütörtök, 23:15:34 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2008.01.03 csütörtök, 22:55:09
Idézetet írta: Godot - 2008.01.03 csütörtök, 22:48:58
sziasztok! létezik mondeohoz szoftverfrissítés? ilyenről most hallottam először, peugeot-os ismerősnél csináltak ilyet, és jobban viselkedik a gép...
Igen, márkaszervízben meg tudják nézni, hogy melyik verzió van a motorvezérlőben és tudják frissíteni.
köszi... nincs ilyen oldal, ahol meg lehet nézni mikori az utolsó frissítés? már nem csodálkoznék, ha néhány éven belül a bluetooth-on internetre csatlakozva automatikusan frissülne a vezérlés
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14542 Dátum:
2008.01.04 péntek, 00:15:23 »
Hát az enyémben még a gyári szoft van. Ha nincs hibajelenség, minek cserélni?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14543 Dátum:
2008.01.04 péntek, 00:35:40 »
Idézetet írta: Angel - 2008.01.04 péntek, 00:15:23
Hát az enyémben még a gyári szoft van. Ha nincs hibajelenség, minek cserélni?
Hogy legyen hibajelenséged. Tudod ha több a gond akkor még több a tapasztalat
Naplózva
tomi3118
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14544 Dátum:
2008.01.04 péntek, 07:39:23 »
Idézetet írta: Godot - 2008.01.03 csütörtök, 23:15:34
köszi... nincs ilyen oldal, ahol meg lehet nézni mikori az utolsó frissítés? már nem csodálkoznék, ha néhány éven belül a bluetooth-on internetre csatlakozva automatikusan frissülne a vezérlés
Hát én nem tudok ilyet. Ez az otthon BIOS csere az autóban...hát érdekes lesz!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14545 Dátum:
2008.01.04 péntek, 09:46:39 »
Idézetet írta: ntaylor - 2008.01.03 csütörtök, 22:12:28
Üdv Mindenkinek!
A generátor töltését is mérték, 13V és 14,8V között össze vissza ugrált.
Erre azt mondták, hogy biztos a fesz szabályzó hibája. Az előző tulaj már valami dióda sort is cseréltetett benne, mert valami kiverte. (Ha jól értettem amit mondott.)
Szerencsére a szomszédja akksi nagykeres és volt olyan kedves este 8-kor még átjönni műszerrel és egy akksival.
Barátom kicserélte az akksit, de továbbra is kigyullad a műszerfalon az akksi lámpa.
Kérem segítsetek, hogy mi lehet a gond, mert csak 1 hibát tárolt le a komputer azt hiszem a töltéssel kapcsolatosat.
Előre is köszönöm segítségeteket.
A fesz ugralas tipus hiba. Ilyenkor meg a lampak is villognak, mint a strobi. Generator fesszabalyzoval van a gond altalaban. Persze allitolag ugy oldottak meg gyarilag, hogy meg veletlenul se tudd cserelni, csak generatorral 1ut.
Mennyi km van a gepben ?
Dizli vagy benyas ?
Naplózva
blah blah blah
KaoszNagymester
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14546 Dátum:
2008.01.04 péntek, 11:27:48 »
Idézetet írta: zacci - 2008.01.04 péntek, 09:46:39
A fesz ugralas tipus hiba. Ilyenkor meg a lampak is villognak, mint a strobi. Generator fesszabalyzoval van a gond altalaban. Persze allitolag ugy oldottak meg gyarilag, hogy meg veletlenul se tudd cserelni, csak generatorral 1ut.
Mennyi km van a gepben ?
Dizli vagy benyas ?
Nekem is ez volt a bajom (fesz. ugrálás, villogás), Fordék már cserélték is volna a generátort, de kiderült, hogy a generátor szíja volt teljesen elkopva. ~13 ezerből megúsztam, először azt nézd meg...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14547 Dátum:
2008.01.04 péntek, 11:29:44 »
Idézetet írta: KaoszNagymester - 2008.01.04 péntek, 11:27:48
Idézetet írta: zacci - 2008.01.04 péntek, 09:46:39
A fesz ugralas tipus hiba. Ilyenkor meg a lampak is villognak, mint a strobi. Generator fesszabalyzoval van a gond altalaban. Persze allitolag ugy oldottak meg gyarilag, hogy meg veletlenul se tudd cserelni, csak generatorral 1ut.
Mennyi km van a gepben ?
Dizli vagy benyas ?
Nekem is ez volt a bajom (fesz. ugrálás, villogás), Fordék már cserélték is volna a generátort, de kiderült, hogy a generátor szíja volt teljesen elkopva. ~13 ezerből megúsztam, először azt nézd meg...
Igen ez egy erdekes dolog. De valami van a fesz szabalyzoval, mert az nem normalis dolog, hogy alapjaraton a legkisebb rezges is ilyen villogast okozzon. A szij es aksi csere szerintem csak tuneti kezeles. Ideig oraig eltakarja a fesz szabalyzo hibajat.
Naplózva
blah blah blah
Billy
Vendég
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14548 Dátum:
2008.01.04 péntek, 11:51:15 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2008.01.03 csütörtök, 22:30:54
A kezelési útmutatót a főoldalon megtalálod
Itt
.
[/quote]
Ebben a kezelési útmutatóba illetve az audiókészülékek között van ez a 6000cd középen hangerőszabályzóval. Ez jó facelift előtti MKIII-ba?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Mondeo III.
«
Új hozzászólás #14549 Dátum:
2008.01.04 péntek, 12:46:50 »
Idézetet írta: DomeSL - 2007.12.31 hétfő, 10:30:21
Idézetet írta: wyctor - 2007.12.30 vasárnap, 19:17:17
Idézetet írta: DomeSL - 2007.12.30 vasárnap, 19:11:41
Üdv mindenkinek!
Szeretném tempomatosítani a 2003.06 2.0 TDCI TREND Mondimat.
Nincs benne fed. comp. Ettől még mehet? Mi kell hozzá? Olvastam a leírást de ott a dizel nincs nagyon kifejtve. A kormány kapcs-ot meg a pedál kapcs-okat értem. Még valami kell hozzá?
Néhány vezeték, és egy ember aki beteszi. Keresd VIK-et
Ma megnézegettem a kábeleket a verdában. A pedál kapcsolókhoz vezető kábel nincs meg és nem is hasonlít a leírásban szereplőhöz. Van egy vastag kábel korbács ami a motorház felé tűnik el és abból ágazik le a kuplung kapcsolóhoz 2 ér meg a fék kapcsolóhoz 2 ér. (Na meg a gázpedálhoz vagy 10 ér). Csatlakozó a közelben sincs. Gondolom az autó darabokraszedésével azért ez a kábel is kicserélhető.
Megnéztem a kormányt is. A hátulján valóban ott van a két csavar hely, de én 2 féle csavarhúzóval sem tudtam beletaláni, úgyhogy a kormányban a kábelt nem tudtam megnézni. Ötletek?
Nem tud valaki egy szakit aki ennek ellenére elválalná a tempomatosítást? (Lehetőleg szeged környékén, bár a világ végéig is elmegyek érte)
Sikerült kiszedni a légzsákot. Torxos volt a csavar. Ott egy csatiba megy 6 db kábel, a duda meg a légzsák. A csatiba még van hely pár kábelnek.
Hogy derül ki, hogy a csatiig be van e húzva a tempomat kapcsolókhoz a vezeték? Vagy az mindenképpen ott van?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Oldalak:
1
...
284
285
286
287
288
289
290
[
291
]
292
293
294
295
296
297
298
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ