Tsory
|
|
« Új hozzászólás #14800 Dátum: 2008.01.20 vasárnap, 20:49:57 » |
|
Mi a legrosszabb verzió,hogy mindenre fel legyek készülve... ha beég a dugó. felsül a hengerfalra, és a "leszakadt" felsült darabok húznak barázdákat mind a dugóban mind a blokkban ahol semán elmegy a nyomás. persze jó lenne 1 érték, h mennyi volt az a rossz kompresszió nálad.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.20 vasárnap, 20:54:18 írta Tsory »
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
KaoszNagymester
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14801 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 10:28:11 » |
|
Sziasztok!
Ha a kinyomócsapágyat cserélni kell, akkor a kuplungot is kell? Mert úgy tudom, ha a lendkereket cserélni kell akkor kell a kuplungot is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baloght
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14802 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 10:30:07 » |
|
Sziasztok!
Ha a kinyomócsapágyat cserélni kell, akkor a kuplungot is kell? Mert úgy tudom, ha a lendkereket cserélni kell akkor kell a kuplungot is.
Ha már szét van szedve érdemes a kuplungot is cserélni. Nekem a kinyomó csapágy elkezdett nyüszíteni, és cseréltek a végén mindent. A lendkerék meggondolandó. de a kuplungot mindenképpen. szerintem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
KaoszNagymester
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14803 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 11:59:08 » |
|
És ezeket az alkatrészeket érdemes gyárira kicserélni, vagy jók a más márkák is?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baloght
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14804 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 12:26:46 » |
|
És ezeket az alkatrészeket érdemes gyárira kicserélni, vagy jók a más márkák is?
Én gyári párti vagyok, és árban sem biztos, hogy rossz. Kérdezzd wyctort. Korrekt eljárás, korrekt árakkal.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
KaoszNagymester
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14805 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 12:47:03 » |
|
Én gyári párti vagyok, és árban sem biztos, hogy rossz. Kérdezzd wyctort. Korrekt eljárás, korrekt árakkal.
Köszi, már megvan vele a kapcsolat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14806 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 19:07:16 » |
|
Sziasztok! Vasárnap előjött az első hibája a mondikámnak!A jelenség a következő:Ha beindítom az autót,akkor felszalad az alapjárat 3000-es fordulatra,majd pár pillanat múlva visszaesik 1100-ra és ott marad!Menet közben sem esik le 1100-as fordulat alá!Holnap megyek a szervízbe vele!
Valakinek van valami ötlete,hogy mitől lehet?
A válaszokat előre is köszönöm! Ja a lényeg,hogy autómataváltós! Oszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tibi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14807 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 19:09:53 » |
|
Sziasztok! Vasárnap előjött az első hibája a mondikámnak!A jelenség a következő:Ha beindítom az autót,akkor felszalad az alapjárat 3000-es fordulatra,majd pár pillanat múlva visszaesik 1100-ra és ott marad!Menet közben sem esik le 1100-as fordulat alá!Holnap megyek a szervízbe vele!
Valakinek van valami ötlete,hogy mitől lehet?
A válaszokat előre is köszönöm! Ja a lényeg,hogy autómataváltós! Oszi
évjárat ,motor ,stb?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14808 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 19:12:06 » |
|
Ezt el is felejtettem!
2001-es évjáratú MKIII-as 2000-es Duratec HE benzines motor Ghia kivitel!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.21 hétfő, 19:38:11 írta oszi »
|
Naplózva
|
|
|
|
Billy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14809 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 19:40:21 » |
|
Ezt el is felejtettem!
2001-es évjáratú MKIII-as 2000-es Duratec motor Ghia kivitel!
Melegszik a vízed rendesen? Eléri el az üzemi hőfokot? Az hogy 1100 az alapjáratod akkor is ha sokat mész vele, az lehet attól hogy nem éri el a géped az üzemi hőfokot.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14810 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 19:52:46 » |
|
Igen minden rendben van!Reggel indításnál sem ment fel sosem 1000 főlé a fordulat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Billy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14811 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 19:56:17 » |
|
Sziasztok! Ha beindítom az autót,akkor felszalad az alapjárat 3000-es fordulatra,majd pár pillanat múlva visszaesik 1100-ra és ott marad!Menet közben sem esik le 1100-as fordulat alá!
Most akkor felmegy, vagy nem megy?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14812 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 19:58:08 » |
|
A jelenség,úgy kezdődött,hogy jöttünk visszafelé Egerből és az M3-as bevezetőjénél piros lámpát kaptunk.Ott kezdődött ez a jelenség,miközben remegett a motor,ami most is remeg ,pedig 1100-as fordulaton jár a motor.Közben sziszegő hang is jön a motorból.A hőmérséklet rendes,nem melegszik a motor.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Billy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14813 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 20:21:21 » |
|
A jelenség,úgy kezdődött,hogy jöttünk visszafelé Egerből és az M3-as bevezetőjénél piros lámpát kaptunk.Ott kezdődött ez a jelenség,miközben remegett a motor,ami most is remeg ,pedig 1100-as fordulaton jár a motor.Közben sziszegő hang is jön a motorból.A hőmérséklet rendes,nem melegszik a motor.
Nekem sajna motorremegésről nincs tapasztalatom, meg benyásnál nem is olvastam ilyet, de kérdezd Zaccit, Ő valamit biztos tud rá mondani. Írtad hogy holnap viszed szervízbe, a fejleményekről azért számolj be!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14814 Dátum: 2008.01.21 hétfő, 20:34:26 » |
|
Reggel nyolcra viszem szervízbe egy ismerőshöz!Remélem túl nagy gond nem lehet!A sziszegésről nekem valamelyik cső repedése jut eszembe,mintha fals levegőt szívna be a motor!Köszi az infót! Ha megtudok valamit megírom azonnal!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14815 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:21:37 » |
|
Sziasztok! Voltam a szervízben.A műszer alapján nem mutatott hibát,de a jelenség,ugyanúgy jelentkezik!Ráadásul a szerelője lebetegedett,ezért majd későbbi időpontban fognak hozzá a javításhoz!Továbbra sem tudom,hogy mi lehet a hiba! Így viszont nem szeretnék járni vele,mert ez nem állapot.Ráadásul valahol ott hagy,akkor még a szállítási díj sem lesz olcsó mulattság!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #14816 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:25:14 » |
|
Sziasztok! Voltam a szervízben.A műszer alapján nem mutatott hibát,de a jelenség,ugyanúgy jelentkezik!Ráadásul a szerelője lebetegedett,ezért majd későbbi időpontban fognak hozzá a javításhoz!Továbbra sem tudom,hogy mi lehet a hiba! Így viszont nem szeretnék járni vele,mert ez nem állapot.Ráadásul valahol ott hagy,akkor még a szállítási díj sem lesz olcsó mulattság!
Erdekel, hogy mi lesz a vegeredmeny. Mindenkeppen ird meg.
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14817 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:30:45 » |
|
Szia Zacci! Mindenféleképpen megírom,hogy mi volt a hiba oka!De nagyon gondolkodom,hogy nem e kellene bevinni valamelyik Ford szervízbe!Itt ebben a szervízben ugyan volt hibakiolvasó,de ez nem tud frissíteni!Ráadásul kivett belőle egy hibát,majd félóra múlva megint jelez a motorelektronika hibát!Csak én mióta megvan a mondikám 3.5-éve még nem voltam szervízbe.Nem tudom hova lehetne vinni,ahol nem húzzák le az embert.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14818 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:32:46 » |
|
Azt elfelejtettem megírni,hogy Budapesti vagyok Angyalföldről!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #14819 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:33:17 » |
|
Szia Zacci! Mindenféleképpen megírom,hogy mi volt a hiba oka!De nagyon gondolkodom,hogy nem e kellene bevinni valamelyik Ford szervízbe!Itt ebben a szervízben ugyan volt hibakiolvasó,de ez nem tud frissíteni!Ráadásul kivett belőle egy hibát,majd félóra múlva megint jelez a motorelektronika hibát!Csak én mióta megvan a mondikám 3.5-éve még nem voltam szervízbe.Nem tudom hova lehetne vinni,ahol nem húzzák le az embert.
Ha jelez a check engine lampa akkor hiba kod is van ! Kivett egy hibat ? Mit ? Csak torolte kapasbol vahy problata ertelemzni a hibakodot ? Ha pesti vagy gurulj be a konyveskalman krt-i AutoFort-ba es keresd Viktort a szerelo sracot.
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14820 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:40:30 » |
|
Amikor néztük a gépet,akkor a szívorsornál valami csatlakozó lett levéve.Azt jelezte a szerkezet,majd kitörölte,mint hibát.Aztán megint elkezdett jelezni a check engine lámpa fél óra múlva.
Köszi az infót!Ez a Lágymányosi útnál van?Tel száma esetleg nincs,hogy időpontot tudjunk egyeztettni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #14821 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:42:19 » |
|
Amikor néztük a gépet,akkor a szívorsornál valami csatlakozó lett levéve.Azt jelezte a szerkezet,majd kitörölte,mint hibát.Aztán megint elkezdett jelezni a check engine lámpa fél óra múlva.
Köszi az infót!Ez a Lágymányosi útnál van?Tel száma esetleg nincs,hogy időpontot tudjunk egyeztettni?
Ha mar ugyis erre jarsz, beugorhacc hozzam eloszor. Hengermalom 43. Hatha pikk pakk megtalalom a hibat. Hatha nem... Egyebkent vik szamat kuldom pu-ben.
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14822 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:43:45 » |
|
Köszi a segítséget!Ha most indulok nem zavarok?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
wyctor
|
|
« Új hozzászólás #14823 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:44:20 » |
|
Írtam mailt
|
|
|
Naplózva
|
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #14824 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:45:01 » |
|
Köszi a segítséget!Ha most indulok nem zavarok?
nem zavar, nyugodtan idulj
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #14825 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:46:04 » |
|
Írtam mailt ok, nemsoka olvasom...
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14826 Dátum: 2008.01.22 kedd, 09:49:16 » |
|
Köszike! Indulok!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #14827 Dátum: 2008.01.22 kedd, 13:50:18 » |
|
huuu, nagyon komoly hangja van a gepnek. Visit, mint a malac. Tutko hogy valahol erosen falsot sziv, mert 1100ala nem esik a fordulat barmit csinalunk. Termezsetesen az orvenylap vezerlo kallantyu szana szejjel volt hullva. Kivancsi vagyok mit talal vik...
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
Billy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14828 Dátum: 2008.01.22 kedd, 15:22:24 » |
|
huuu, nagyon komoly hangja van a gepnek. Visit, mint a malac. Tutko hogy valahol erosen falsot sziv, mert 1100ala nem esik a fordulat barmit csinalunk. Termezsetesen az orvenylap vezerlo kallantyu szana szejjel volt hullva. Kivancsi vagyok mit talal vik...
Akkor a fogyasztása is jó lehet! A visításról jut eszembe, 1 héttel ezelőtt elekzdett nekem is valami visítani, a generátorszíj felől jött a hang és totál olyan mint mikor erősen falsot szív. Gondoltam ennek lehet több oka is: vízpumpa, szíjfeszítő, vezető stb..... Aztán gondoltam fújok egy kis WD-40-et a vízpumpa szíjtácsájának a közepéhez, lám elhallgatott, de csak addig míg fújtam neki. A lényeg, most már rájöttem hogy a szíj volt az. Először befújtam neki ékszíjspay-vel, sokkal rosszabb lett. Aztán adtam neki WD-40-et, most kussba van. A szíjról már gondoskodtam, pénteken meek érte.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #14829 Dátum: 2008.01.22 kedd, 15:24:02 » |
|
nah egy nap alatt 2 szivosor. Ez szivas Oszi kolleganak is bejaccik a csere.
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14830 Dátum: 2008.01.22 kedd, 16:16:47 » |
|
Szia Zacci!
Elösször is köszi mégegyszer a segítséget!Sajnos szívósor csere lett a vége.Ki van lyukadva egy helyen,szinte alig látni!Természetesen műanyag és elfáradt,de a lamallák is szét vannak hulva,még jó,hogy nem szívta be a motorba! Most ott hagytam Viktornál,ha minden jól megy csütörtökön kora délután kész lesz a mondikám!Nagyon hiányzik!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14831 Dátum: 2008.01.22 kedd, 16:23:24 » |
|
"Akkor a fogyasztása is jó lehet! " Volt fogyasztása rendesen,alapjáraton felment 21.igDe ha mentem vele,akkor sem ment le 16 alá!Üzemanyagkút kellett hozzá!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #14832 Dátum: 2008.01.22 kedd, 17:15:47 » |
|
Szia Zacci!
Elösször is köszi mégegyszer a segítséget!Sajnos szívósor csere lett a vége.Ki van lyukadva egy helyen,szinte alig látni!Természetesen műanyag és elfáradt,de a lamallák is szét vannak hulva,még jó,hogy nem szívta be a motorba! Most ott hagytam Viktornál,ha minden jól megy csütörtökön kora délután kész lesz a mondikám!Nagyon hiányzik!!!
Orulok, hogy segithettem. A fjord meg kapja be, hogy ilyen hulladekot ad ki a kezebol
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14833 Dátum: 2008.01.22 kedd, 17:26:21 » |
|
Köcce! Mert mindent az olcsóság jegyében csinálnak,meg ugye nem két forintba fog kerülni a javítás sem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Billy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14834 Dátum: 2008.01.22 kedd, 17:53:19 » |
|
Köcce! Mert mindent az olcsóság jegyében csinálnak,meg ugye nem két forintba fog kerülni a javítás sem! Mennyi kilóméter is van ebben a gépben?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #14835 Dátum: 2008.01.22 kedd, 17:59:50 » |
|
Köcce! Mert mindent az olcsóság jegyében csinálnak,meg ugye nem két forintba fog kerülni a javítás sem! A szívósort te viszed? Vagy jó drágán ők adják? Mer a wyctor olcsóbb...
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14836 Dátum: 2008.01.22 kedd, 17:59:59 » |
|
106 ezer van benne!Ezért is zavar.Ez azért túlzás,hogy egy szívósor ennyi kilóméter után szétmenjen!:-(
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14837 Dátum: 2008.01.22 kedd, 18:03:24 » |
|
Szia Angel!
Állitólag olcsóbban hozzák a gyárinál,de Wiktorral felvettem a kapcsolatot!Illetve Ő vette fel velem a kapcsolatot!Köszönöm Nektek a segítséget!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sakos
|
|
« Új hozzászólás #14838 Dátum: 2008.01.22 kedd, 18:55:06 » |
|
nah egy nap alatt 2 szivosor. Ez szivas Oszi kolleganak is bejaccik a csere. Nem figyeltem, ki a másik?
|
|
|
Naplózva
|
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
|
|
|
Billy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14839 Dátum: 2008.01.22 kedd, 19:08:31 » |
|
Nem figyeltem, ki a másik?
Szerintem Liti a kérdések topicból. Ez a szívósor téma már 70 szálon megy. Nem bírom követni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14840 Dátum: 2008.01.22 kedd, 19:12:14 » |
|
Mivel nekem MKIII-as mondim van én ezért kérdezősködtem itt ebben a topikban!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Billy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14841 Dátum: 2008.01.22 kedd, 19:50:47 » |
|
Mivel nekem MKIII-as mondim van én ezért kérdezősködtem itt ebben a topikban!
Jól tetted, én is itt kezdtem. De ha máshol teszed fel a kérdést azzal sincs baj.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14842 Dátum: 2008.01.22 kedd, 20:00:11 » |
|
Tudom!Itt a Klubon jó társaság van!Én is régen vagyok itt,csak a régi fórumhozzászólásaim eltűntek valahol a matrixban!Meg ritkán is írok,inkább olvasgatok!Eddig nem is volt baja a mondikának.3.5-éve van nálunk.Most áprilisban lesz 7 éves!Most viszont bepótólta az elmúlt éveket!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14843 Dátum: 2008.01.22 kedd, 20:14:53 » |
|
Ezzel az MKI-esel kezdtem itt a fórumon!Aztán jött a csere az MKIII-ra!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #14844 Dátum: 2008.01.22 kedd, 20:19:11 » |
|
106 ezer van benne!Ezért is zavar.Ez azért túlzás,hogy egy szívósor ennyi kilóméter után szétmenjen!:-(
Hat sajna ez van. Elvileg olyan 150e korul szokta beadni a kulcsot, de van mikor elobb. Ez olyan, mint a dizliseknel a pcsucs. Van mikor 80-100 es van mikor 150. Csak a szerencsen mulik...
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
oszi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14845 Dátum: 2008.01.22 kedd, 20:28:50 » |
|
Most már mindegy!Csak gyorsan és jól csinálják meg!Még szerencsém is van,hogy ennyivel megúsztam,mert ha a motort is tönkretette volna,akkor most bontóban lenne!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
francoe
|
|
« Új hozzászólás #14846 Dátum: 2008.01.23 szerda, 10:01:54 » |
|
Hozzaertoktol kerdem...... Velemeny ?
Én nem vagyok hozzáértő, viszont ezt az oldalt már többször linkeltem : http://www.aa1car.com/library/steerpul.htm . Itt azt mondják, hogy az elsőkerékmeghajtású kocsikra (ahol nem egyforma hosszúságúak a féltengelyek) alaphelyzetben jellemző, hogy "határozott" gyorsításkor elhúznak az egyik irányba. De ezen kívül a "nyomatékos kormány/elhúzás"-t még fokozhatják ezek: laza/sérült lengőkarszilentek, laza/elhasználódott stabilizátor-rúd vég (tie rod end), laza/elhasználódott "inner tie rod socket" (bocs ezt nem tudom pontosan micsoda - valamilyen "belső stabilizátor-rúd"-foglalat/tok), laza vagy törött motor/erőátvitel felfogatás.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.23 szerda, 10:04:27 írta francoe »
|
Naplózva
|
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #14847 Dátum: 2008.01.23 szerda, 10:13:59 » |
|
Én nem vagyok hozzáértő, viszont ezt az oldalt már többször linkeltem : http://www.aa1car.com/library/steerpul.htm . Itt azt mondják, hogy az elsőkerékmeghajtású kocsikra (ahol nem egyforma hosszúságúak a féltengelyek) alaphelyzetben jellemző, hogy "határozott" gyorsításkor elhúznak az egyik irányba. De ezen kívül a "nyomatékos kormány/elhúzás"-t még fokozhatják ezek: laza/sérült lengőkarszilentek, laza/elhasználódott stabilizátor-rúd vég (tie rod end), laza/elhasználódott "inner tie rod socket" (bocs ezt nem tudom pontosan micsoda - valamilyen "belső stabilizátor-rúd"-foglalat/tok), laza vagy törött motor/erőátvitel felfogatás. koszi ! Igen, MKIIInal nem egyforma a 2 feltengely hossza. De szerintem inkabb valami szilent fele lesz...
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
sch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14848 Dátum: 2008.01.23 szerda, 10:52:18 » |
|
Hat sajna ez van. Elvileg olyan 150e korul szokta beadni a kulcsot, de van mikor elobb. Ez olyan, mint a dizliseknel a pcsucs. Van mikor 80-100 es van mikor 150. Csak a szerencsen mulik...
Na, akkor én is kezdhetek gyűjteni, most járok 141 000-nél
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zacci
|
|
« Új hozzászólás #14849 Dátum: 2008.01.23 szerda, 10:57:36 » |
|
Na, akkor én is kezdhetek gyűjteni, most járok 141 000-nél ha nalad elojon eza hiba akkor valceg Te szerencsesebb helyzetben leszel, mert talan mar az uj fajta szivosorral szereltek a gepedet. Akkor csak az orvenylapokat kell cserezni. Nem kell a komplett szivosort. Lenyegesen olcsobb megoldas, bar ekkor is ugyan annyira szet kell bontani a gepet.
|
|
|
Naplózva
|
blah blah blah
|
|
|
|