Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:45:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 291 292 293 294 295 296 297 [298] 299 300 301 302 303 304 305 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21895611 alkalommal)
0 Felhasználó és 161 vendég van a témában
sch
Vendég
« Új hozzászólás #14850 Dátum: 2008.01.23 szerda, 11:26:44 »

ha nalad elojon eza hiba akkor valceg Te szerencsesebb helyzetben leszel, mert talan mar az uj fajta szivosorral szereltek a gepedet. Akkor csak az orvenylapokat kell cserezni. Nem kell a komplett szivosort. Lenyegesen olcsobb megoldas, bar ekkor is ugyan annyira szet kell bontani a gepet.

Lehet, hogy tavasszal eladom a gépet, addig meg csak kihúzom valahogy
 hehe
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14851 Dátum: 2008.01.23 szerda, 18:12:49 »

Sziasztok!
Nemrég kaptam egy jó hírt!Holnap már kész lesz a mondikám! Wink
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14852 Dátum: 2008.01.23 szerda, 19:26:30 »

Kicseréltem a generátor szíjamat, mosz végre nem visít mint egy kis malac. Megmondom őszintén, felülről nem volt egyszerű, mert nincs sok hely. Akna híján muszáj volt felülről. De örülök hogy megúsztam egy szíjjal, bár a feszítő cserés lesz hamarosan. Annak van egy pici hangja. Az a baj hogy ez a cucc 32e píz. Még bírnia kell egy kis ideig nyes hehe
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14853 Dátum: 2008.01.23 szerda, 19:28:43 »

Kicseréltem a generátor szíjamat, mosz végre nem visít mint egy kis malac. Megmondom őszintén, felülről nem volt egyszerű, mert nincs sok hely. Akna híján muszáj volt felülről. De örülök hogy megúsztam egy szíjjal, bár a feszítő cserés lesz hamarosan. Annak van egy pici hangja. Az a baj hogy ez a cucc 32e píz. Még bírnia kell egy kis ideig nyes hehe

Ha a feszítőmechanika jó a görgőt ki lehet cserélni egy terelőgörgőre Wink ugyanaz
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14854 Dátum: 2008.01.23 szerda, 19:32:13 »

Ha a feszítőmechanika jó a görgőt ki lehet cserélni egy terelőgörgőre Wink ugyanaz
mimimimi? wow1 wow1
A feszítőmechanikának nincs baja, ezt érzem is magamon Roll Eyes Hol vam ilyen vagy mi ez?

Köszi
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14855 Dátum: 2008.01.23 szerda, 22:18:54 »

mimimimi? wow1 wow1
A feszítőmechanikának nincs baja, ezt érzem is magamon Roll Eyes Hol vam ilyen vagy mi ez?

Köszi

Ott van mellette a terelőgörgő olyat kell venni és felrakni a feszítőre
Naplózva
BNDi
Vendég
« Új hozzászólás #14856 Dátum: 2008.01.23 szerda, 23:38:55 »

Üdv Minden Fórumozónak és Mondeo Tulajnak.  wave
Két hete vagyok tulaja egy 2005-ös Ghia Executive Kombi SCi Mondeónak. A kezelési útmutató átböngészése után két eltérést tapasztaltam, és szeretnék érdeklődni, hogy ki mit tud a lent leírtakról:
-Az automatikusan sötétedő visszapillantón nincsenek gombok. Ez mikor módosult? Van többféle tükör?
-Az ablaktörlő esőérzékelős, ennek ellenére a kapcsoló karon van intervallum állító tekerentyű. A kezelési könyv alapján automata ablaktörlőnél nincs ilyen. Az automata törlés egyébként működik, de a intervallum állító, az eddigi tapasztalatok alapján semmit sem befolyásol. Családban van egy c-max, azon az automata törlés érzékenységét lehet állítani a tekerővel, és ha erzékenyebb irányba tekerem, akkor azonnal töröl egyet a lapát. A Mondeo esetében a tekerés hatására semmi sem történik.
Köszi előre a válaszokat
Naplózva
komozol
Vendég
« Új hozzászólás #14857 Dátum: 2008.01.24 csütörtök, 00:08:17 »

Szia Dodi!
Találkoztál már ilyen jelenséggel?
Mi a javítás menete?
Vannak műveletek,amit ingyé meg tudok csináltatni,ezért érdekel,ha esetleg tudsz részleteket.
Ez a gyűrűtörés kb mennyi km után jelentkezhet?

Sziasztok!
Újabb fejlemény van a 4-es henger kompressziótlanságában.(de szép szó!)
Minek kell történnie ahhoz,hogy a dugattyú hosszában elrepedjen? rinya
A többi henger makulátlan szinte új,hibátlan állapotban van.
Rejtélyes,hogy mi történhetett!
Lehet valami anyaghiba? Huh?
Óvtam,vigyáztam a kicsikét,hidegen 1800-as fordulat fölé sosem pörgettem!
Ha anyaghiba elküldöm a Ford gyárnak,hátha kapok egy IV-es Mondit kárpótlásul! wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14858 Dátum: 2008.01.24 csütörtök, 00:38:09 »

Minek kell történnie ahhoz,hogy a dugattyú hosszában elrepedjen? rinya

Pechesnek kell lenni...
...elreped hosszában... biztos megunta, meg minden. A hengerfal épen maradt? akkor megúszod egy dugattyúcserével.
kb 20 éve jöttek hozzánk, hogy itt egy merga dugattyú, letört belőle egy darab, hegesszük meg.
Apán nem nagyon állt kötélnek, pedig a muki győzködte. Akkor még nem volt pillanatragasztó. :-)
A végén nagy szomorúan ment el, hogy ménem' hegesztik meg a dugattyút, pedig ő kifizetné. Kegyetlen világ ez.
A forddal kár hadakozni, sokra nem fogtok jutni. Készségesek lesznek, de della, az nem lesz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14859 Dátum: 2008.01.24 csütörtök, 08:31:18 »

Üdv Minden Fórumozónak és Mondeo Tulajnak.  wave
Két hete vagyok tulaja egy 2005-ös Ghia Executive Kombi SCi Mondeónak. A kezelési útmutató átböngészése után két eltérést tapasztaltam, és szeretnék érdeklődni, hogy ki mit tud a lent leírtakról:
-Az automatikusan sötétedő visszapillantón nincsenek gombok. Ez mikor módosult? Van többféle tükör?
-Az ablaktörlő esőérzékelős, ennek ellenére a kapcsoló karon van intervallum állító tekerentyű. A kezelési könyv alapján automata ablaktörlőnél nincs ilyen. Az automata törlés egyébként működik, de a intervallum állító, az eddigi tapasztalatok alapján semmit sem befolyásol. Családban van egy c-max, azon az automata törlés érzékenységét lehet állítani a tekerővel, és ha erzékenyebb irányba tekerem, akkor azonnal töröl egyet a lapát. A Mondeo esetében a tekerés hatására semmi sem történik.
Köszi előre a válaszokat

- A tükrön nincsennek gombok, ez normális. Elöl, és hátul van rajta egy-egy érzékelő.
- Ha van szakaszos törlés, akkor nem esőérzékelős. Auto felirat van a karon? Tekerés hazására törölnie kell egyet.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14860 Dátum: 2008.01.24 csütörtök, 08:51:32 »

- A tükrön nincsennek gombok, ez normális. Elöl, és hátul van rajta egy-egy érzékelő.
Már akinek nincs rajta gomb eplus2 És akkor hol legyen az UV kijelző, a digitális iránytű (nem tom mindek kell) és plussz hőmérő gombjai eplus2 wave
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #14861 Dátum: 2008.01.24 csütörtök, 10:25:47 »


- Ha van szakaszos törlés, akkor nem esőérzékelős.


Ez nem igy van.
Én is bosszankodtam, hogy a korábban jól bevállt esőérzékelős ablaktörlőt miért alakítják át szakaszos törlővé.
Aztán rájöttem, /használat során/ hogy bár nincs rajta az Auto felirat, ettől az még autómata, sőt a ghia X tulajdonosokat azzal is kényeztetik, hogy az érzékenység is állítható!  eljen
 taps
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14862 Dátum: 2008.01.24 csütörtök, 13:18:26 »

Már akinek nincs rajta gomb eplus2 És akkor hol legyen az UV kijelző, a digitális iránytű (nem tom mindek kell) és plussz hőmérő gombjai eplus2 wave

Ugyan már az nem gyári! Smiley
UV érzékelőnek ott vannak a gyári ablaktörlő laptáok. Smiley Iránytű a múlté, már GPS van Barátom! Cheesy
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14863 Dátum: 2008.01.24 csütörtök, 13:19:38 »


Ez nem igy van.
Én is bosszankodtam, hogy a korábban jól bevállt esőérzékelős ablaktörlőt miért alakítják át szakaszos törlővé.
Aztán rájöttem, /használat során/ hogy bár nincs rajta az Auto felirat, ettől az még autómata, sőt a ghia X tulajdonosokat azzal is kényeztetik, hogy az érzékenység is állítható!  eljen
 taps


Akkor nekem miért nincs rakta tekergető? Smiley
A TDDi-n tekerő volt, nem volt érzékelő, a TDCi-n nem volt tekerő, vol érzékelő, és most a benzines is ilyen.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14864 Dátum: 2008.01.24 csütörtök, 13:30:24 »

Akkor nekem miért nincs rakta tekergető? Smiley
A TDDi-n tekerő volt, nem volt érzékelő, a TDCi-n nem volt tekerő, vol érzékelő, és most a benzines is ilyen.

az csak a ghia X hez jár
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14865 Dátum: 2008.01.24 csütörtök, 16:35:06 »

Ott van mellette a terelőgörgő olyat kell venni és felrakni a feszítőre
Ja az egy plusz kerék amin átfut a szíj. A feszítőt nem lehet buherálni.
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14866 Dátum: 2008.01.24 csütörtök, 17:11:20 »

Sziasztok!
Megtörtént a javítás!Most szuper a mondikám,és a fogyasztása is jó lett! Wink

Köszi Mindenkinek a segítséget!

Oszi
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #14867 Dátum: 2008.01.24 csütörtök, 17:12:37 »

Most szuper a mondikám,és a fogyasztása is jó lett! Wink
taps
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14868 Dátum: 2008.01.24 csütörtök, 17:17:26 »

Sziasztok!
Megtörtént a javítás!Most szuper a mondikám,és a fogyasztása is jó lett! Wink

Köszi Mindenkinek a segítséget!

Oszi
eljen eljen eljen

Mennyi lett a végösszeg?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14869 Dátum: 2008.01.24 csütörtök, 19:07:08 »

az csak a ghia X hez jár

A fene egye meg! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #14870 Dátum: 2008.01.25 péntek, 08:20:52 »

A fene egye meg! Smiley

Ghia-X-et kell venni!  taps
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14871 Dátum: 2008.01.25 péntek, 08:33:02 »

Ghia-X-et kell venni!  taps

Vagy átépíteni Wink
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #14872 Dátum: 2008.01.25 péntek, 09:43:21 »

Vagy átépíteni Wink

Az csak a karon múlik? Nem a központi modul okosabb?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14873 Dátum: 2008.01.25 péntek, 09:54:35 »

Az csak a karon múlik? Nem a központi modul okosabb?

Kell egy másik kar és a GEM-be engedélyezni az érzékenység szabályzást
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #14874 Dátum: 2008.01.25 péntek, 10:30:08 »

Kell egy másik kar és a GEM-be engedélyezni az érzékenység szabályzást

Fusim-nak mindenre van válasza!  taps nyes
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14875 Dátum: 2008.01.25 péntek, 13:07:55 »

Ghia-X-et kell venni!  taps

 eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14876 Dátum: 2008.01.25 péntek, 13:51:59 »

Szióka!
Nagy szerencsém volt,mert csak a lamellák voltak széthullva és azt kiszerelték,majd ledugózták a szívósort.Így nem kellett megvásárolnom az alkatrészeket,csak a javítást,szerelést kellett kifizetnem,ami 20 000 forint volt!Én egyenlőre nem tapasztaltam,hogy változás történt volna,sőt szerintem a fogyasztásom kevesebb lett,legalábbis a műszer szerint!
Naplózva
sztpuhi
Vendég
« Új hozzászólás #14877 Dátum: 2008.01.25 péntek, 17:44:18 »

Üdv!

Mi a véleményetek olajcserével kapcsolatban? A gépkönyvben 20.000 km vagy egy év van, viszont maszek szerelő 10.000 km-es intervallumot javasol.
Márkaszervízben lett megcsinálva az utolsó, azóta mentem vele kb 12.000 km-t. Bír a gyári olaj 20.000 km-t? Mi a tapasztalat?
Válaszokat előre is köszi! wave
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14878 Dátum: 2008.01.25 péntek, 17:54:36 »

Szióka!
Én 15 000 km -ként szervizelem a mondikámat!Szerintem ne sajnáld tőle Te sem!Meghálálja! wave
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14879 Dátum: 2008.01.25 péntek, 18:06:34 »

Szióka!
Én 15 000 km -ként szervizelem a mondikámat!Szerintem ne sajnáld tőle Te sem!Meghálálja! wave

Én is 15e km-ként szoktam.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #14880 Dátum: 2008.01.25 péntek, 19:08:10 »

Üdv!

Mi a véleményetek olajcserével kapcsolatban? A gépkönyvben 20.000 km vagy egy év van, viszont maszek szerelő 10.000 km-es intervallumot javasol.
Márkaszervízben lett megcsinálva az utolsó, azóta mentem vele kb 12.000 km-t. Bír a gyári olaj 20.000 km-t? Mi a tapasztalat?
Válaszokat előre is köszi! wave

Nekem 2001-es az autóm, eddig végig márkaszervízben szervizelve 20e. km-ként, most megyek majd a 200e. szervízre, ha nem bírná, akkor 15e. mondanának a szervízben is, hiszen nekik csak jobb, ha többet látnak... Én azt gondolom, ha normál üzemmódban használod felesleges előbb lecserélni az olajat.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #14881 Dátum: 2008.01.25 péntek, 19:39:10 »

Üdv!

Mi a véleményetek olajcserével kapcsolatban? A gépkönyvben 20.000 km vagy egy év van, viszont maszek szerelő 10.000 km-es intervallumot javasol.
Márkaszervízben lett megcsinálva az utolsó, azóta mentem vele kb 12.000 km-t. Bír a gyári olaj 20.000 km-t? Mi a tapasztalat?
Válaszokat előre is köszi! wave

Az egy külön szertartás tavasszal és ősszel, hogy kiballagok a Nagyautóhoz, hazacipelem a karbantartási csomagot, szépen lemosom az autót, kicserélem a légszűrőt, pollenszűrőt, elviszem az itteni szerelőhöz olajcserére, és pár hónapra rendben van a drágassszágom megint. A 17 000 HUF évente kétszer a karbantartási csomagra nem nagy költség. Így kb. 12 000 km-enként cserélek olajat.
És látja az Úr, hogy ez így jó... nyes nyes nyes
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #14882 Dátum: 2008.01.25 péntek, 20:21:51 »

Üdv!

Mi a véleményetek olajcserével kapcsolatban? A gépkönyvben 20.000 km vagy egy év van, viszont maszek szerelő 10.000 km-es intervallumot javasol.
Márkaszervízben lett megcsinálva az utolsó, azóta mentem vele kb 12.000 km-t. Bír a gyári olaj 20.000 km-t? Mi a tapasztalat?
Válaszokat előre is köszi! wave

Én betartom a gyári előírást. Az ezelőtti autóimnál (swift, focus) is betartottam, nem lett egyiknek se semmi baja ebből.
Bár lehet, hogy a mostani használattal nekem az 1 év hamarabb le fog telni, mint a 20k km...  Undecided
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #14883 Dátum: 2008.01.26 szombat, 10:28:26 »

Üdv!

Mi a véleményetek olajcserével kapcsolatban? A gépkönyvben 20.000 km vagy egy év van, viszont maszek szerelő 10.000 km-es intervallumot javasol.
Márkaszervízben lett megcsinálva az utolsó, azóta mentem vele kb 12.000 km-t. Bír a gyári olaj 20.000 km-t? Mi a tapasztalat?
Válaszokat előre is köszi! wave

Én évente egyszer cserélek, mindig a téli szezon előtt, hogy friss legyen az olaj a hideg napokban!
Évi 15-18 ezer kilóméter megyek. Nem várom meg a huszat.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14884 Dátum: 2008.01.26 szombat, 11:09:29 »

Én évente egyszer cserélek, mindig a téli szezon előtt, hogy friss legyen az olaj a hideg napokban!
Évi 15-18 ezer kilóméter megyek. Nem várom meg a huszat.
Évente olaj csere wow1 hát azt 3 max 4 havonta kell, hogy bele ne penészedjen eplus2 Viszont én humoron kívül én az előírt 20ekm (illetve általában 19,8ekm) körül szoktam. Így jön ki a fenti 3-4 hónap. Azért fura lenne 2 havonta olajcserére járnék. Így is jól ismernek a szervízben és nem azért mert baja van az autónak, hanem csak kötelezőre járok.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14885 Dátum: 2008.01.26 szombat, 12:33:15 »

Én évente egyszer cserélek, mindig a téli szezon előtt, hogy friss legyen az olaj a hideg napokban!
Évi 15-18 ezer kilóméter megyek. Nem várom meg a huszat.

Ilyen futásteljesítményre benzines kell! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
sztpuhi
Vendég
« Új hozzászólás #14886 Dátum: 2008.01.26 szombat, 14:10:41 »


Az egy külön szertartás tavasszal és ősszel, hogy kiballagok a Nagyautóhoz, hazacipelem a karbantartási csomagot, szépen lemosom az autót, kicserélem a légszűrőt, pollenszűrőt, elviszem az itteni szerelőhöz olajcserére, és pár hónapra rendben van a drágassszágom megint. A 17 000 HUF évente kétszer a karbantartási csomagra nem nagy költség. Így kb. 12 000 km-enként cserélek olajat.
És látja az Úr, hogy ez így jó... nyes nyes nyes
[/quote]

Köszi a válaszokat!

Szóval egyben is meg lehet venni azt a bizonyos karbantartási csomagot a Nagyautónál? (Esetleg itt a fórumon is megtehetném!)
Vagy csak külön, amire szükségem van?(Gondolom amiket felsoroltál azok amúgy is cserések lennének.)
Mindezt mennyivel drágábban csinálná egy márkaszervíz?
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #14887 Dátum: 2008.01.26 szombat, 14:19:56 »

Ilyen futásteljesítményre benzines kell! Smiley

Scratch!

Nemááááááá!

Én nem a futásteljesítmény miatt veszek dizelt.
Sokkal rugalmasabb, nem kell visszakapcsolgatni, 6 liter alatt fogyaszt, 1 tank cirka 1000 kilóméter, tovább is van, mondjam még!

A múlt héten próbálgattuk az én kocsimat, és Pádár Zoli 2.5 V6-ját.
Mondjuk azt, hogy közel azonos teljesítmény, de 1 kilóméter mennyi ft?

ha irónikus lennék azt mondanám, amit apósom szokott emlegetni:
Nem vagyok én olyan gazdag, hogy benzines autóval járjak.  Wink

Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #14888 Dátum: 2008.01.26 szombat, 15:18:45 »

Köszi a válaszokat!

Szóval egyben is meg lehet venni azt a bizonyos karbantartási csomagot a Nagyautónál? (Esetleg itt a fórumon is megtehetném!)
Vagy csak külön, amire szükségem van?(Gondolom amiket felsoroltál azok amúgy is cserések lennének.)
Mindezt mennyivel drágábban csinálná egy márkaszervíz?

Ezt csak én hívtam csomagnak, darabonként kell megvenni. Igazából nem kell megrendelni sem, mert ezek fogyócikkek, mindig van készletük. Na, mondjuk pont az utolsó alkalommal nem volt pollenszűrőjük, de ez csak malőr volt...pont nálam fogyott ki.
Ha csak az olajat nézed, a márkaszervízben 3 000 körül adják literjét, a Nagyautónál 1 100 körül van (wyctor mindjárt mondja a pontos árat). Márkaszervízben alapvetően nem veszünk semmit, mert sokkal drágább - de legalábbis megkérdezzük az árát és kérünk árajánlatot a Nagyautótól is.
Van néhány alkatrész (kb. 1 %), ami a márkaszervízben olcsóbb - ezt a nagyautós fiúk se értik, de pl. a klímakuplung ilyen.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14889 Dátum: 2008.01.26 szombat, 15:44:37 »

Van néhány alkatrész (kb. 1 %), ami a márkaszervízben olcsóbb - ezt a nagyautós fiúk se értik, de pl. a klímakuplung ilyen.

Majd csak túléljük valahogy...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14890 Dátum: 2008.01.26 szombat, 15:59:40 »

Sziasztok!

Megtörtént a kuplung, lendkerék csere. Viszont leálltásnál és indításnál néha elég hangosan nyikorog valami a motortérből, és ez nem szűnt meg.  Undecided Szerintetek mi lehet? Ismereősöm szerint a motortartó bak adja ki. Ez lehet? Ha igen, ennek javítása, cseréje milyen nagyságrendő összeg?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14891 Dátum: 2008.01.26 szombat, 16:04:08 »

Sziasztok!

Megtörtént a kuplung, lendkerék csere. Viszont leálltásnál és indításnál néha elég hangosan nyikorog valami a motortérből, és ez nem szűnt meg.  Undecided Szerintetek mi lehet? Ismereősöm szerint a motortartó bak adja ki. Ez lehet? Ha igen, ennek javítása, cseréje milyen nagyságrendő összeg?

Tőled is megkérdezem, hogy a kerregés (ugye ez volt a kuplung és lendkerék csere kiváltó oka) megszűnésén kívül változott-e az autó viselkedése az új alkatrészekkel?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14892 Dátum: 2008.01.26 szombat, 16:09:33 »

Tőled is megkérdezem, hogy a kerregés (ugye ez volt a kuplung és lendkerék csere kiváltó oka) megszűnésén kívül változott-e az autó viselkedése az új alkatrészekkel?

Nem, semmi változást nem tapasztalok. Kellene?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14893 Dátum: 2008.01.26 szombat, 16:14:08 »

Nem, semmi változást nem tapasztalok. Kellene?
Csak kíváncsi voltam.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14894 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 10:42:19 »

Sziasztok!

Megtörtént a kuplung, lendkerék csere. Viszont leálltásnál és indításnál néha elég hangosan nyikorog valami a motortérből, és ez nem szűnt meg.  Undecided Szerintetek mi lehet? Ismereősöm szerint a motortartó bak adja ki. Ez lehet? Ha igen, ennek javítása, cseréje milyen nagyságrendő összeg?

Senki nincs itt hétvégén?  Smiley Teljesen kész vagyok, most fizettem 200e-t a kocsira, és leállításnál hangosan nyikorog, abban a ritmusban, ahogy áll le a motor... Undecided
Naplózva
ic
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #14895 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 18:20:49 »

Nekem 2001-es az autóm, eddig végig márkaszervízben szervizelve 20e. km-ként, most megyek majd a 200e. szervízre, ha nem bírná, akkor 15e. mondanának a szervízben is, hiszen nekik csak jobb, ha többet látnak... Én azt gondolom, ha normál üzemmódban használod felesleges előbb lecserélni az olajat.
Én 10 000 km-enként cserélem, ahogy azt a kézikönyv is írja. A 2001.08-ig gyártott 2.0 TDDI-nek 10 000km az olajcsere periódusa a 2001.08-tól pedig 15 000km. Mondjuk azt nem értem hogy mi olyan dolog változott ebben az időpontban ami ezt magyarázná, szerintem a FORD egyszerűen megemelte az olajcsere periódust.
Naplózva

2001 2.0 TDDI 5 ajtó Gia 115LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14896 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 18:22:44 »

Senki nincs itt hétvégén?  Smiley Teljesen kész vagyok, most fizettem 200e-t a kocsira, és leállításnál hangosan nyikorog, abban a ritmusban, ahogy áll le a motor... Undecided

Nem a generátorszíj? Több infó kellene...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #14897 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 19:34:25 »

Nem a generátorszíj? Több infó kellene...
Én is pont erre gondoltam. Befújhatod ékszíjcsúszásgátlóspray-vel. Az 1 decis 500Ft  Wink
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14898 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 19:40:44 »

Én is pont erre gondoltam. Befújhatod ékszíjcsúszásgátlóspray-vel. Az 1 decis 500Ft  Wink

Vagy megdörzsöli szappannal (ez nem vicc). Akkor abbahagyja. Egy darabig.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #14899 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 20:13:40 »

Vagy megdörzsöli szappannal (ez nem vicc). Akkor abbahagyja. Egy darabig.
Nekem a szíj spray nem használt, sokkal hangosabb lett tőle. Javítása csere nyes
Naplózva
Oldalak: 1 ... 291 292 293 294 295 296 297 [298] 299 300 301 302 303 304 305 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.