Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 10:27:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 292 293 294 295 296 297 298 [299] 300 301 302 303 304 305 306 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21467101 alkalommal)
0 Felhasználó és 238 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #14900 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 21:41:55 »

Scratch!

Nemááááááá!

Én nem a futásteljesítmény miatt veszek dizelt.
Sokkal rugalmasabb, nem kell visszakapcsolgatni, 6 liter alatt fogyaszt, 1 tank cirka 1000 kilóméter, tovább is van, mondjam még!

A múlt héten próbálgattuk az én kocsimat, és Pádár Zoli 2.5 V6-ját.
Mondjuk azt, hogy közel azonos teljesítmény, de 1 kilóméter mennyi ft?

ha irónikus lennék azt mondanám, amit apósom szokott emlegetni:
Nem vagyok én olyan gazdag, hogy benzines autóval járjak.  Wink



 Wink worship
Hétvégén voltunk fent a Mátrába egy kicsit, sok kanyar, rövid egyenes szakaszok, alig 1-2 helyen lehet előzni, küzdöttem is. Ilyenkor hiányzik a dízel nyomatéka. De lefelé mindenkit megelőztünk azért!  eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14901 Dátum: 2008.01.27 vasárnap, 23:05:10 »

Ilyenkor hiányzik a dízel nyomatéka. De lefelé mindenkit megelőztünk azért!  eplus2
Huhuhu de jó csak húhuhu de jön a kanyar eplus2 Azért vigyázz magadra. Én amikor jöttem felőletek bevallom az utat nem simerve elsősorban a GPS kanyarelőrejlésére hanyatlottam. Undecided Háát egyenesben elhuztam mindig egy offtól de ha az ember nem ismeri terepet ne ugráljon szomoru1 Szerintem te engem ott keréppárral is lehagynál lefele saját pályán. eplus2 wave
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #14902 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 07:12:24 »

Nem a generátorszíj? Több infó kellene...

Hát szerintem nem, mert a generátor szíját nemrég cseréltem. Menet közben nem csinálja, kizárólag indításnál, és leállításnál, olyan "ritmusban", ahogy áll le, vagy indul a motor. És akkor sem mindig...
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #14903 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 10:50:23 »


Szióka!
...majd ledugózták a szívósort...
S akkor most áll az autód, vagy ha nem kap levegőt, akkor hogyan működik wow1 Nem lehet, hogy az EGR szelepet dugózták le?  wave
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14904 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 10:52:26 »

S akkor most áll az autód, vagy ha nem kap levegőt, akkor hogyan működik wow1 Nem lehet, hogy az EGR szelepet dugózták le?  wave

Ki iktattak az orvenylap vezerlest. No problem.
Naplózva

blah blah blah
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #14905 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 11:06:57 »

Ki iktattak az orvenylap vezerlest. No problem.
Szia Zacci!
Hogy is van ez pontosan?
Másik, tervezel jönni a nagytalira? Jó lenne dumálni, hozok kv-t!
Üdv:)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14906 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 11:11:23 »

Szia Zacci!
Hogy is van ez pontosan?
Másik, tervezel jönni a nagytalira? Jó lenne dumálni, hozok kv-t!
Üdv:)

Nos, hogy pontosan mit hogyan "dugoztak" le, az kizart dolog mer nemtom, de valceg 1-2 vakuumcsovet iktattak ki a rendszerbol.
Igen, tervezem, hogy megyek nagytalira. Oszt majd dumalunk nagyokat es isszuk a Kvt  vigyor3 wave
Naplózva

blah blah blah
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #14907 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 11:17:47 »

Nos, hogy pontosan mit hogyan "dugoztak" le, az kizart dolog mer nemtom, de valceg 1-2 vakuumcsovet iktattak ki a rendszerbol.
Igen, tervezem, hogy megyek nagytalira. Oszt majd dumalunk nagyokat es isszuk a Kvt  vigyor3 wave
Szia!
Annak örülök, hogy tervezel jönni, a kv-val meg amúgy is áll a viszont meghívás!
Üdv:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #14908 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 12:59:32 »

Huhuhu de jó csak húhuhu de jön a kanyar eplus2 Azért vigyázz magadra. Én amikor jöttem felőletek bevallom az utat nem simerve elsősorban a GPS kanyarelőrejlésére hanyatlottam. Undecided Háát egyenesben elhuztam mindig egy offtól de ha az ember nem ismeri terepet ne ugráljon szomoru1 Szerintem te engem ott keréppárral is lehagynál lefele saját pályán. eplus2 wave

Most fordított helyzet volt, egyenesbe mentek kicsit el, a kanyarokba meg nekem kellett fékezni, mert feltartottak. Smiley
Ma toltam bele egy kis V-Power Racing-et, meglátjuk mit mutat ezzel! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.28 hétfő, 13:01:32 írta Scratch » Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #14909 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 14:55:26 »

Mondeo ha törik:

http://www.nyugat.hu/cgi-nyugat/cikksql.cgi?cikk=32312
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #14910 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 15:29:58 »

Most fordított helyzet volt, egyenesbe mentek kicsit el, a kanyarokba meg nekem kellett fékezni, mert feltartottak. Smiley
Ma toltam bele egy kis V-Power Racing-et, meglátjuk mit mutat ezzel! Smiley
Szia!
Az én tapasztalatom szerint már kissebb fordulaton rendelkezésre áll a nagyobb nyomaték, viszont tovább pörgetve a motort, nem érezni különösebb változást. Talán Neked más lesz az észrevételed. Hegymenetbe jó.
Üdv: Cool
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #14911 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 15:35:56 »

Szia!
Háát ilyenbe nem szeretnék belekerülni.  szomoru1 Egy Mondival kevesebb az utakon, úgy látom nagyon megviselte a csatt és az árokmászás... rinya rinya rinya
Naplózva
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #14912 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 15:38:45 »

Szia!
Háát ilyenbe nem szeretnék belekerülni.  szomoru1 Egy Mondival kevesebb az utakon, úgy látom nagyon megviselte a csatt és az árokmászás... rinya rinya rinya


Lesz abból még autó...mondjuk én nem szeretném utána megvenni  szomoru1
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14913 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 15:43:16 »

Lesz abból még autó...mondjuk én nem szeretném utána megvenni  szomoru1
Ja, keveset futott sérülésmentes első női tulajdonostol idiota
Naplózva
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #14914 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 15:45:12 »

Ja, keveset futott sérülésmentes első női tulajdonostol idiota


eljen
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #14915 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 16:15:51 »

Szia!
Az én tapasztalatom szerint már kissebb fordulaton rendelkezésre áll a nagyobb nyomaték, viszont tovább pörgetve a motort, nem érezni különösebb változást. Talán Neked más lesz az észrevételed. Hegymenetbe jó.
Üdv: Cool

Pedig 60-70km/h körül dobtdtam vissza 3-ba, hogy legyen elég erő kilőni. Az a turbo csak hiányzik, majd a következő a 2.5T lesz!  eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
sztpuhi
Vendég
« Új hozzászólás #14916 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 18:12:44 »

Ezt csak én hívtam csomagnak, darabonként kell megvenni. Igazából nem kell megrendelni sem, mert ezek fogyócikkek, mindig van készletük. Na, mondjuk pont az utolsó alkalommal nem volt pollenszűrőjük, de ez csak malőr volt...pont nálam fogyott ki.
Ha csak az olajat nézed, a márkaszervízben 3 000 körül adják literjét, a Nagyautónál 1 100 körül van (wyctor mindjárt mondja a pontos árat). Márkaszervízben alapvetően nem veszünk semmit, mert sokkal drágább - de legalábbis megkérdezzük az árát és kérünk árajánlatot a Nagyautótól is.
Van néhány alkatrész (kb. 1 %), ami a márkaszervízben olcsóbb - ezt a nagyautós fiúk se értik, de pl. a klímakuplung ilyen.

A márkaszervízes lehetőséget csak azért vetettem föl, mert ők adják a pecsétet. vigyor3 Egyébként nem ragaszkodnék hozzájuk.
Csak a kérdés az, hogy lehet-e a kettőt kombinálni: én viszem az alkatrészeket, ők meg beszerelik(vagy még azt sem hehe) és adják a pecsétet a szervízkönyvbe.
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14917 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 19:02:52 »

Szióka!
Igazad van ez,így nem volt pontos.A lényeg,hogy az örvénylapátokat kiszedték,hogy nehogy bekerüljön a hengerbe,mert akkor még motorfelújítás is lehetett volna belőle!Gondolom,hogy ezt a részt dugózta le a két végén a szívósornak,hogy ott ne szívhasson be fals levegőt!Ha tévedtem volna,akkor bocsika! wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14918 Dátum: 2008.01.28 hétfő, 20:34:59 »

A márkaszervízes lehetőséget csak azért vetettem föl, mert ők adják a pecsétet. vigyor3 Egyébként nem ragaszkodnék hozzájuk.
Csak a kérdés az, hogy lehet-e a kettőt kombinálni: én viszem az alkatrészeket, ők meg beszerelik(vagy még azt sem hehe) és adják a pecsétet a szervízkönyvbe.

Miért ne lehetne. Én is így csinálom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14919 Dátum: 2008.01.29 kedd, 19:04:06 »

Sziasztok!
Ma volt egy tesztút,ami nagyon jól sikerült!Nem éreztem hátrányát az örvénylapátok hiányának,még fogyasztásba sem! worship
Naplózva
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #14920 Dátum: 2008.01.29 kedd, 19:22:55 »

Ja, keveset futott sérülésmentes első női tulajdonostol idiota
Jó esély van rá  gun
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14921 Dátum: 2008.01.29 kedd, 19:40:28 »

Jó esély van rá  gun

Egyszerűen körbe kell méretni festékrétegmérővel a vásárlás elött!Aztán jöhet,hogy az asszonyka vezette!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14922 Dátum: 2008.01.29 kedd, 20:23:46 »

Szióka!
Igazad van ez,így nem volt pontos.A lényeg,hogy az örvénylapátokat kiszedték,hogy nehogy bekerüljön a hengerbe,mert akkor még motorfelújítás is lehetett volna belőle!Gondolom,hogy ezt a részt dugózta le a két végén a szívósornak,hogy ott ne szívhasson be fals levegőt!Ha tévedtem volna,akkor bocsika! wave

ahaaam, nah az lehet. Majd legkozelebb jol megsasoljuk  wow1 wave
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14923 Dátum: 2008.01.29 kedd, 20:24:09 »

Sziasztok!
Ma volt egy tesztút,ami nagyon jól sikerült!Nem éreztem hátrányát az örvénylapátok hiányának,még fogyasztásba sem! worship

 eljen
Naplózva

blah blah blah
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14924 Dátum: 2008.01.29 kedd, 20:33:31 »

ahaaam, nah az lehet. Majd legkozelebb jol megsasoljuk  wow1 wave

Pénteken megyek a minitalira!Nem engedem,hogy közbeszóljanak!Munka kilőve! wave
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14925 Dátum: 2008.01.29 kedd, 20:33:55 »

eljen
Köszike! worship
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14926 Dátum: 2008.01.29 kedd, 20:35:41 »

eljen

Remélem nem volt vaku! Wink
Naplózva
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #14927 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 00:09:05 »

Hali Mindenki!!

Lenne nekem egy "nagy" problémám. A gond az hogy van nekem egy 2.0-ás MK3-asom és olyat szokott csinálni, hogy amikor indítanám,nem mindig indul el olyan szépen mint szokott hanem önindítózni kell vagy 3-4mp-ig. Ez tudja vki hogy miért van? Az akksija jó,nincs lemerülve. Ez nemcsak reggelente ill. első indításkor fordult már elő. Tudna vki segíteni?
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #14928 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 05:21:24 »

Hali Mindenki!!

Lenne nekem egy "nagy" problémám. A gond az hogy van nekem egy 2.0-ás MK3-asom és olyat szokott csinálni, hogy amikor indítanám,nem mindig indul el olyan szépen mint szokott hanem önindítózni kell vagy 3-4mp-ig. Ez tudja vki hogy miért van? Az akksija jó,nincs lemerülve. Ez nemcsak reggelente ill. első indításkor fordult már elő. Tudna vki segíteni?

Szia!
Gyújtókábel,esetleg gyertyák!
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #14929 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 07:17:55 »

Hali Mindenki!!

Lenne nekem egy "nagy" problémám. A gond az hogy van nekem egy 2.0-ás MK3-asom és olyat szokott csinálni, hogy amikor indítanám,nem mindig indul el olyan szépen mint szokott hanem önindítózni kell vagy 3-4mp-ig. Ez tudja vki hogy miért van? Az akksija jó,nincs lemerülve. Ez nemcsak reggelente ill. első indításkor fordult már elő. Tudna vki segíteni?
Wikipedia is tud róla, állítólag amikor még csak féligmeleg, dönthet úgy az autó, hogy szivatóval akar indulni, ilyenkor kicsivel többet kell reszelni, hogy rájöjjön, nem neki van igaza.
szerk. mondtam, hogy nemértek a benzoátoshoz, íme a link
« Utoljára szerkesztve: 2008.01.31 csütörtök, 07:20:42 írta Tádé » Naplózva
sundi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 147


E-mail
« Új hozzászólás #14930 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 07:35:00 »

Sziasztok!

A központi záram vacakol, mégpedig emígyen:

Szervízben volt a kocsim 2002 2.0 TDDI kombi, jobb hátsó lámpa és lökhárító csere, illetve sárvédő és lökő fényezésen.

Tegnap elhoztam és este vettem észre, hogy a központi zár nem működik belülről csak a távirányítóval, és a hátsó ajtó  is csak így nyitható. Szervíz persze hárít, de azért megnézi...
Persze nem tudtak időpontot adni csak jövő hétre, én meg eszem a kefét...

Nem lehet, hogy ez valami programozási hiba?

Tud valaki segíteni?

Előre is köszi.
Naplózva

2.0 TDDI-2002
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #14931 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 07:44:09 »

Sziasztok!

A központi záram vacakol, mégpedig emígyen:

Szervízben volt a kocsim 2002 2.0 TDDI kombi, jobb hátsó lámpa és lökhárító csere, illetve sárvédő és lökő fényezésen.

Tegnap elhoztam és este vettem észre, hogy a központi zár nem működik belülről csak a távirányítóval, és a hátsó ajtó  is csak így nyitható. Szervíz persze hárít, de azért megnézi...
Persze nem tudtak időpontot adni csak jövő hétre, én meg eszem a kefét...

Nem lehet, hogy ez valami programozási hiba?

Tud valaki segíteni?

Előre is köszi.


Ami időnként segít ilyen problémán, az az ajtócsatlakozó lehúzása, befújni WD40-nel és rendesen visszadugni a csatlkakozót. Ha víz kerül bele, akkor tud furcsa dolgokat csinálni a zár. A csatlakozókat is érdemes megnézni, hogy nincs-e rajtuk sérülés, ahol a víz bemehet.
Peraze ha a zárvezérlés romlott el, akkor fújhatsz rá csodaszert, nem fog használni, de egy próbát megér.
Naplózva
sundi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 147


E-mail
« Új hozzászólás #14932 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 07:58:20 »

Ami időnként segít ilyen problémán, az az ajtócsatlakozó lehúzása, befújni WD40-nel és rendesen visszadugni a csatlkakozót. Ha víz kerül bele, akkor tud furcsa dolgokat csinálni a zár. A csatlakozókat is érdemes megnézni, hogy nincs-e rajtuk sérülés, ahol a víz bemehet.
Peraze ha a zárvezérlés romlott el, akkor fújhatsz rá csodaszert, nem fog használni, de egy próbát megér.

Köszi a gyors választ tomi3118!

Még azt szeretném tudni, hogy a "szigetelést" vezető ajtón elég elvégezni vagy a hátsón is. Illetve miből derül ki, hogy a vezérlő térdelt le, mert távirányítóval működik.

Köszi.
Naplózva

2.0 TDDI-2002
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14933 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 08:47:19 »

Hali Mindenki!!

Lenne nekem egy "nagy" problémám. A gond az hogy van nekem egy 2.0-ás MK3-asom és olyat szokott csinálni, hogy amikor indítanám,nem mindig indul el olyan szépen mint szokott hanem önindítózni kell vagy 3-4mp-ig. Ez tudja vki hogy miért van? Az akksija jó,nincs lemerülve. Ez nemcsak reggelente ill. első indításkor fordult már elő. Tudna vki segíteni?

Ez ilyen. Fjord. Feel The Difference
Naplózva

blah blah blah
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14934 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 08:54:58 »

Hali Mindenki!!
Lenne nekem egy "nagy" problémám. A gond az hogy van nekem egy 2.0-ás MK3-asom és olyat szokott csinálni, hogy amikor indítanám,nem mindig indul el olyan szépen mint szokott hanem önindítózni kell vagy 3-4mp-ig. Ez tudja vki hogy miért van? Az akksija jó,nincs lemerülve. Ez nemcsak reggelente ill. első indításkor fordult már elő. Tudna vki segíteni?

sztem hőfokjeladó, főleg ha menet közben nem venni észre rajta hibát.
monnyuk a 2.0 MK III még kevés, mert az lehet dizli és lehet benzin is.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14935 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 09:04:54 »

sztem hőfokjeladó, főleg ha menet közben nem venni észre rajta hibát.
monnyuk a 2.0 MK III még kevés, mert az lehet dizli és lehet benzin is.

Ez valceg benyas lesz. Mondhatni tipusjelenseg/hiba vagy hivjuk aminek akarjuk. A bibi ott van, hogy nem azert csinazza, mert felig hideg/meleg a moci. Nekem van, hogy palyarol leallok benya kutra bedobni egy KVt vagy venni cigit es mikor beulok ecceruen nem akar beindulni.
Minap volt nalam 3db benyas gep. 3bol 1-en elojott eza nem indulunk be c. dolog.
Naplózva

blah blah blah
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14936 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 09:11:11 »

Ez valceg benyas lesz. Mondhatni tipusjelenseg/hiba vagy hivjuk aminek akarjuk. A bibi ott van, hogy nem azert csinazza, mert felig hideg/meleg a moci. Nekem van, hogy palyarol leallok benya kutra bedobni egy KVt vagy venni cigit es mikor beulok ecceruen nem akar beindulni.
Minap volt nalam 3db benyas gep. 3bol 1-en elojott eza nem indulunk be c. dolog.

Be kell nyomni picit a gázpedált és úgy indítani - ennyi lehet a baj ezt a Fiesta könyve is irja meleg motorral indulásra. Hőtorlódás vagy valami ilyesmi programozhatatlan jelenség miatt fordulhat elő. Hidegindítani szeretne dúsabb keverékkel ez lehet a jelenség oka. Picit pedál benyomva kap több levegőt és nem okoz problémát a dús keverék, megfordul a víz, jeladók felélednek helyreáll a program.
Naplózva
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #14937 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 10:08:31 »

Be kell nyomni picit a gázpedált és úgy indítani - ennyi lehet a baj ezt a Fiesta könyve is irja meleg motorral indulásra. Hőtorlódás vagy valami ilyesmi programozhatatlan jelenség miatt fordulhat elő. Hidegindítani szeretne dúsabb keverékkel ez lehet a jelenség oka. Picit pedál benyomva kap több levegőt és nem okoz problémát a dús keverék, megfordul a víz, jeladók felélednek helyreáll a program.

Az igazsághoz az is hozzátartozik hogy *** a termosztátom,valamelyik nap kivettem és nemhogy a betét *** hanem magának a háznak a 2 tartó füle van eltörve. Pedig én abba reménykedtem hogy csak a termosztát ragad egy kicsit és kivettem hogy kicsit "megtornáztatom". Akkor lehet ez is a gond?
Naplózva
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #14938 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 10:11:07 »

sztem hőfokjeladó, főleg ha menet közben nem venni észre rajta hibát.
monnyuk a 2.0 MK III még kevés, mert az lehet dizli és lehet benzin is.

Benyás.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14939 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 10:18:25 »

Az igazsághoz az is hozzátartozik hogy *** a termosztátom,valamelyik nap kivettem és nemhogy a betét *** hanem magának a háznak a 2 tartó füle van eltörve. Pedig én abba reménykedtem hogy csak a termosztát ragad egy kicsit és kivettem hogy kicsit "megtornáztatom". Akkor lehet ez is a gond?

termosztát nem befolyásolja az indítást.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #14940 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 10:21:07 »

termosztát nem befolyásolja az indítást.

Én csak arra gondoltam hogy esetleg amiatt nemtudja elérni a motor a megfelelő hőfokot. Megnéztem hogy a termosztát nem zár le rendesen tehát a moci nem tud felmelegedni normálisan a gyári hőfokra. Legalább is sztem.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14941 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 10:21:28 »

Benyás.

Nem tudsz vele mit csinalni. Ez ilyen. Nagyon nehez megtalalni a problema forrasat, mert total random az egesz, igy hetekig lehet a gep a szervizben, mire egyszer vegre elojon rajta a jelenseg. Es meg akkor sem biztos, hogy megfogjak a dolgot.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14942 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 10:22:15 »

Én csak arra gondoltam hogy esetleg amiatt nemtudja elérni a motor a megfelelő hőfokot. Megnéztem hogy a termosztát nem zár le rendesen tehát a moci nem tud felmelegedni normálisan a gyári hőfokra. Legalább is sztem.

A hofokmutato hol all ? Ha kozepen akkor meg nincs gaz. Ha ingadozik, akkor van gaz. De ennek semmi koze a melegen nem indulunk c. dologhoz.
Naplózva

blah blah blah
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #14943 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 10:31:51 »

A hofokmutato hol all ? Ha kozepen akkor meg nincs gaz. Ha ingadozik, akkor van gaz. De ennek semmi koze a melegen nem indulunk c. dologhoz.

Majdnem teljesen középen van,de csak addig amíg a fűtést bekapcsolom mert akkor rögtön lemegy alapra.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #14944 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 10:33:23 »

Majdnem teljesen középen van,de csak addig amíg a fűtést bekapcsolom mert akkor rögtön lemegy alapra.

Akkor ott termosztát probléma van
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14945 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 10:33:25 »

Én csak arra gondoltam hogy esetleg amiatt nemtudja elérni a motor a megfelelő hőfokot. Megnéztem hogy a termosztát nem zár le rendesen tehát a moci nem tud felmelegedni normálisan a gyári hőfokra. Legalább is sztem.

ennek így sincs semmi köze az indításhoz. a motorvezérlő felé pofázó hőfokjeladónak viszont annál több. ha rossz adatot közöl az elektronika felé akkor, azzal simán okozhat ilyen indítási zavart. nem kell még az sem, h ne működjön, elég ha monnyuk 10°ot csal. fogalmam sincs mennyibe fáj 1 ilyen cucc, de én tuti adnék neki 1 esélyt.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #14946 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 10:34:58 »

ennek így sincs semmi köze az indításhoz. a motorvezérlő felé pofázó hőfokjeladónak viszont annál több. ha rossz adatot közöl az elektronika felé akkor, azzal simán okozhat ilyen indítási zavart. nem kell még az sem, h ne működjön, elég ha monnyuk 10°ot csal. fogalmam sincs mennyibe fáj 1 ilyen cucc, de én tuti adnék neki 1 esélyt.

És az hol található?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14947 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 10:35:45 »

Akkor ott termosztát probléma van

de nem emiatt indul nehezen Smiley gondolom, h annyi eszük volt a tervezőknek, h nem a termo után tették a jeladót Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14948 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 10:37:22 »

És az hol található?

majd fusim minnyá elmondja Smiley nekem fogalmam sincs a pontos helyéről, de ilyen cuccokat hengerfejközelbe tesznek (leginkább közvetlen a hengerfejbe)
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14949 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 10:43:06 »

majd fusim minnyá elmondja Smiley nekem fogalmam sincs a pontos helyéről, de ilyen cuccokat hengerfejközelbe tesznek (leginkább közvetlen a hengerfejbe)

En amr kerestem, de nem talaltam 8( Pedig tutko van benne. Enis gyanakodtam mar erre a jeladora.
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 292 293 294 295 296 297 298 [299] 300 301 302 303 304 305 306 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.359 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.