Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:06:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 294 295 296 297 298 299 300 [301] 302 303 304 305 306 307 308 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21893860 alkalommal)
0 Felhasználó és 162 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15000 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 22:31:21 »

Halgatozz a fötengely másik végén,az a bizonyos éxíjtárcsa is hasonló hangokat ad!

Vadi uj azis  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #15001 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 22:37:39 »

Vadi uj azis  vigyor3

PASSZ! Talán a tudorok.  nyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15002 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 23:03:24 »

Vadi uj azis  vigyor3

Neked a következőt javaslom: sztetoszkóp, és azzal hallgatózni, honnan jön a zaj (nem ugratlak, láttam szerelőnél, le volt vágva a kerek izé a végéről, és csak a cső volt a végén, azzal nézegette). Ha megvan a helye, már közelebb vagy.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #15003 Dátum: 2008.01.31 csütörtök, 23:54:53 »

Pontositanám, amikor engeded fel a kuplongot lehet hakkani egy erőteljes dörzsölés szerü hangot.Az én rossz lendkerekem ot fityeg a mühely polcán vagy 2 hete néztem épen , ha kinyúlik a ket külön rész már nem fut spúrba és elkezdi kuplung engedésnél az össze fogató szegecsek fejét ledarálni.ilyenkor van a gond, mert akár a váltóharangot is kiütheti. Az enyémnek legalábbis ilyen hibája volt.Ennél vannak ügyesebb megoldásü 2 tömegü lendkerekek is, nekünk ilyen jutott. falbav

Még nincs annyira vészes hangja csak ugye a benyás jóval halkabb mint a diesel és ebbe a szép csendes hangba igencsak beleszól. Főleg akkor amikor indulok,na akkor lehet jobban hallani a csörömpölést.Ez még sztem nem annyira vészes hogy kiüsse a harangot,de úgy tervezem hogy max 1 hónapot lesz benne így szarul. Ebbe milyen típusút ajánlotok vagy jó a gyári is? Nekem 90-re mondták, az korrekt ár? Persze ez a gyári,nincs is nagyon más változat.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15004 Dátum: 2008.02.01 péntek, 00:31:00 »

Még nincs annyira vészes hangja csak ugye a benyás jóval halkabb mint a diesel és ebbe a szép csendes hangba igencsak beleszól. Főleg akkor amikor indulok,na akkor lehet jobban hallani a csörömpölést.Ez még sztem nem annyira vészes hogy kiüsse a harangot,de úgy tervezem hogy max 1 hónapot lesz benne így szarul. Ebbe milyen típusút ajánlotok vagy jó a gyári is? Nekem 90-re mondták, az korrekt ár? Persze ez a gyári,nincs is nagyon más változat.
Goto nagyauto topic. Kérj árat a wyctortól.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #15005 Dátum: 2008.02.01 péntek, 08:03:30 »

Sziasztok!

Vki nem tudja véletlen, hogy a csomagtartó zárját lehet-e programozni?! Mert járó motornál kívülről is ki lehet nyitni. Az MKII-be nem lehetett.
Mert, ha nem lehet megvarázsolni olyanra, akkor marad Jánosmester, és a diódák-relék.

De, be lehet így programozni. Viszont ilyenkor járó motornál a belső gombbal és a távirányítóval SEM nyitható a csomagtartó, azaz ha bele kell nyúlni, akkor motor leállít, csomi kinyit, motor újraindít. Ez így SZVSZ sz@r.
Marad a diódázás, vagy az automatikus központizár aktiválás.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #15006 Dátum: 2008.02.01 péntek, 08:08:43 »

Még nincs annyira vészes hangja csak ugye a benyás jóval halkabb mint a diesel és ebbe a szép csendes hangba igencsak beleszól. Főleg akkor amikor indulok,na akkor lehet jobban hallani a csörömpölést.Ez még sztem nem annyira vészes hogy kiüsse a harangot,de úgy tervezem hogy max 1 hónapot lesz benne így szarul. Ebbe milyen típusút ajánlotok vagy jó a gyári is? Nekem 90-re mondták, az korrekt ár? Persze ez a gyári,nincs is nagyon más változat.
Az nem rossz ár. A max-car.hu -n valamivel olcsóbb a LUK gyártmányú. Szerintem a gyári is ugyanez.
Azt viszont számold hozzá, hogy ilyenkor komplett kuplung és kinyomócsapágy csere is dukál, ami egy újabb 100-as.
Mennyi is lehet az autóban (nem óra szerint, a valóságban)? 150-nél már esedékesek ezek a dolgok dízelnél. Benzinesnél nem tudom.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #15007 Dátum: 2008.02.01 péntek, 08:26:09 »

De, be lehet így programozni. Viszont ilyenkor járó motornál a belső gombbal és a távirányítóval SEM nyitható a csomagtartó, azaz ha bele kell nyúlni, akkor motor leállít, csomi kinyit, motor újraindít. Ez így SZVSZ sz@r.
Marad a diódázás, vagy az automatikus központizár aktiválás.
Szia!
Ez a programozás érdekelne engem is.Hogy kell csinálni?Ki-be kapcsolom,ide-oda rakom és kész,vagy szakszerviz?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #15008 Dátum: 2008.02.01 péntek, 08:53:10 »

Szia!
Ez a programozás érdekelne engem is.Hogy kell csinálni?Ki-be kapcsolom,ide-oda rakom és kész,vagy szakszerviz?

Nem tudok rá ide-oda kapcsolgatós módszert. Nekem szevizben programozták be, de pár nap múlva vissza is csináltattam, mert nagyon zavart.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #15009 Dátum: 2008.02.01 péntek, 08:56:53 »

Nem tudok rá ide-oda kapcsolgatós módszert. Nekem szevizben programozták be, de pár nap múlva vissza is csináltattam, mert nagyon zavart.
Köszi. :worship:Én sem nagyon erőltetném,csak jó ha van választási lehetőség.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #15010 Dátum: 2008.02.01 péntek, 09:09:09 »

Az nem rossz ár. A max-car.hu -n valamivel olcsóbb a LUK gyártmányú. Szerintem a gyári is ugyanez.
Azt viszont számold hozzá, hogy ilyenkor komplett kuplung és kinyomócsapágy csere is dukál, ami egy újabb 100-as.
Mennyi is lehet az autóban (nem óra szerint, a valóságban)? 150-nél már esedékesek ezek a dolgok dízelnél. Benzinesnél nem tudom.

Igen akkörül lehet benne  mert óra szerint ugyan 116e van benne de ennek volt egy motorcseréje is,mondjuk az nem nálam hanem az előző gazdinál. A barom belement egy vízátfolyásba.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15011 Dátum: 2008.02.01 péntek, 09:25:48 »

Igen akkörül lehet benne  mert óra szerint ugyan 116e van benne de ennek volt egy motorcseréje is,mondjuk az nem nálam hanem az előző gazdinál. A barom belement egy vízátfolyásba.

Szivosorod rendben ?
Naplózva

blah blah blah
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #15012 Dátum: 2008.02.01 péntek, 09:29:27 »

Szivosorod rendben ?

Elvileg rendben kéne hogy legyen,mert kompletten cserélték a mocit. De honnan veszem észre ha gond van vele?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15013 Dátum: 2008.02.01 péntek, 09:33:17 »

Elvileg rendben kéne hogy legyen,mert kompletten cserélték a mocit. De honnan veszem észre ha gond van vele?

Moci cserenel csak mocit cserelnek. Szivosort nem. Onnan veszed eszre, hogy alapjaraton csattog, mint egy dizli. taktaktaktak. Persze felnyitott geptetonel. Ha meg nem csereztek, akkor szinte 110%, hogy a halalan van. Es mikor megdoglik, magaval viszi a mocit is.
Szal en inkabb ezen aggodnek, nem pedig a klattyogo lendkereken.
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.01 péntek, 09:37:21 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #15014 Dátum: 2008.02.01 péntek, 09:41:01 »

Moci cserenel csak mocit cserelnek. Szivosort nem. Onnan veszed eszre, hogy alapjaraton csattog, mint egy dizli. taktaktaktak. Persze felnyitott geptetonel. Ha meg nem csereztek, akkor szinte 110%, hogy a halalan van. Es mikor megdoglik, magaval viszi a mocit is.
Szal en inkabb ezen aggodnek, nem pedig a klattyogo lendkereken.

Nem csattog semmi benne,az egyedüli hangja a lendkeréknek van. Mondjuk az se vészes,de ha az is szétszalad,akkor üti a váltó harangját is.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15015 Dátum: 2008.02.01 péntek, 09:41:50 »

jah, tegnap ossze futottam Scratch kollegaval. Nos...9x ezer km es mar taktaktak...
Nem mondom, hogy holnap fogja megadni magat a szivosora, de mar vannak jelei. Talan holnap utan... szomoru1
Pedig szep oto, jo oto...
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.01 péntek, 11:17:56 írta Angel » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15016 Dátum: 2008.02.01 péntek, 09:43:32 »

Nem csattog semmi benne,az egyedüli hangja a lendkeréknek van. Mondjuk az se vészes,de ha az is szétszalad,akkor üti a váltó harangját is.

Ha meg a szivosor elszal, akkor moci csere, vagy min. general. De ha nincs vele baj, akkor valceg mar 1x csereltek...vagy 2x...Esetleg ha ma eljoszol minitalira, akkor megnezhetem neked, hogy megis milyen alapotban van a szivosor, csak hogy kesobb ne szivj vele nagyot.
Naplózva

blah blah blah
bozsozsoltika
Vendég
« Új hozzászólás #15017 Dátum: 2008.02.01 péntek, 09:48:47 »

Ha meg a szivosor elszal, akkor moci csere, vagy min. general. De ha nincs vele baj, akkor valceg mar 1x csereltek...vagy 2x...Esetleg ha ma eljoszol minitalira, akkor megnezhetem neked, hogy megis milyen alapotban van a szivosor, csak hogy kesobb ne szivj vele nagyot.

Köszönöm. Mibe fáj a szívósor?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15018 Dátum: 2008.02.01 péntek, 09:56:03 »

Köszönöm. Mibe fáj a szívósor?

kb. 62+szereles
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15019 Dátum: 2008.02.01 péntek, 11:21:35 »

 felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas
Innen pár hozzászólás hiányzik. Megint elkezdtétek egymás autóinak becsmérlését. Ezért ezeket töröltem. Sajna pár olyat is ki kellett törölnöm, amivel nem is volt baj, csak úgy meg érthetetlen volt.
Szóval kérek szépen mindenkit, fórumozzunk normálisan. Köszönöm.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #15020 Dátum: 2008.02.01 péntek, 11:49:54 »

Ha meg a szivosor elszal, akkor moci csere, vagy min. general. De ha nincs vele baj, akkor valceg mar 1x csereltek...vagy 2x...Esetleg ha ma eljoszol minitalira, akkor megnezhetem neked, hogy megis milyen alapotban van a szivosor, csak hogy kesobb ne szivj vele nagyot.
Szia Zacci!
Az enyemet is megsasolhatnad...Most komolyan. Nincs hangja sztem, de szeretnem hallani egy "szaki" velemenyet!
udv: Cool
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #15021 Dátum: 2008.02.01 péntek, 12:11:07 »

Köszönöm. Mibe fáj a szívósor?
Szia!
Szereléssel együtt 85-90 ezer forint!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15022 Dátum: 2008.02.01 péntek, 12:12:21 »

felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas felkialtas
Innen pár hozzászólás hiányzik. Megint elkezdtétek egymás autóinak becsmérlését. Ezért ezeket töröltem. Sajna pár olyat is ki kellett törölnöm, amivel nem is volt baj, csak úgy meg érthetetlen volt.
Szóval kérek szépen mindenkit, fórumozzunk normálisan. Köszönöm.
A sajátodból hányat töröltél?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15023 Dátum: 2008.02.01 péntek, 12:16:17 »

A sajátodból hányat töröltél?

Konkrétan melyikkel lenne problémád? Írd meg pü-ben, és ha jogos, törlöm.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #15024 Dátum: 2008.02.01 péntek, 12:28:00 »

Sziasztok!
Szerintem nem kéne egymás autóit fikázni,hisz mindegyikünk egy boldog mondeo tulajdonos!Ki a dieselre esküszik,ki a benzinesre!Ráadásul kinek mire volt anyagi lehetősége!De más szempontok is voltak a vásárlásnál,mert,aki kevesebbett megy egy évben,annak bőven jó egy benzines is!Nekem automataváltós van,de tiszteletbe tartom azoknak a véleményét,akik váltogatni szeretnek!Szóval nem szabadna feszültséget gerjeszteni a fórumon,hanem inkább segítsük egymást,ha netán valami baj lenne a mondikánkkal!Én például rögtön kaptam segítséget,amit köszönök is,mert különben most a négyszeresét kellett volna fizetnem!Ráadásul az Emberi Kapcsolatok is fontosak!Egy mondeo talin,hogy nézzünk egymás szemébe,ha elötte,meg összevitatkozunk a fórumon?Szóval én azt mondom Éljenek a Mondeók és a Mondeósok!Mindenkinek balesetmentes és minnél kevesebb hibával rendelkező Mondeós éveket kívánok!
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.01 péntek, 12:30:21 írta oszi » Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15025 Dátum: 2008.02.01 péntek, 12:33:53 »

Konkrétan melyikkel lenne problémád? Írd meg pü-ben, és ha jogos, törlöm.
Mert mi már csak ilyenek vagyunk!  nyes nyes nyes taps
bocsi módosíttom irta Angel.
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.01 péntek, 12:36:18 írta Bigzotya » Naplózva

baloght
Vendég
« Új hozzászólás #15026 Dátum: 2008.02.01 péntek, 12:34:29 »

Konkrétan melyikkel lenne problémád? Írd meg pü-ben, és ha jogos, törlöm.
Én előre megmondom, hogy nyílván nem lesz jogos. eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15027 Dátum: 2008.02.01 péntek, 12:36:53 »

Én előre megmondom, hogy nyílván nem lesz jogos. eplus2
Tévedsz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15028 Dátum: 2008.02.01 péntek, 12:37:16 »

Tévedsz.
Tevedsz  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15029 Dátum: 2008.02.01 péntek, 12:42:39 »

Tevedsz  vigyor3

A szójáték helyett: ha valamivel nem értesz egyet, írd meg pü-ben, és orvosoljuk.
Többször felajánlottam ezt-azt. Erre, amit írtál, nem volt okod.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15030 Dátum: 2008.02.01 péntek, 13:38:03 »

jah, tegnap ossze futottam Scratch kollegaval. Nos...9x ezer km es mar taktaktak...
Nem mondom, hogy holnap fogja megadni magat a szivosora, de mar vannak jelei. Talan holnap utan... szomoru1
Pedig szep oto, jo oto...

97e
Majd a tavaszi talin újra ellenörizzük, de mostmár én is tudom mit kell figyelni.
Köszönöm!  worship
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15031 Dátum: 2008.02.01 péntek, 14:56:48 »

97e
Majd a tavaszi talin újra ellenörizzük, de mostmár én is tudom mit kell figyelni.
Köszönöm!  worship
Zacci!
Külsőre mi a különbség a régi és az új szívósor között? Van valami, ami alapján meg lehet mondani hogy az a szívósor régi vagy új? Persze szétszedés nélkül!
Naplózva
ace
Vendég
« Új hozzászólás #15032 Dátum: 2008.02.02 szombat, 16:26:35 »

Van erre egy tuti tipp. Fogsz egy sztetoszkópot, levágod az "érzékelőt", és azt a csövet teszed oda a motorhoz, így hallgatod meg, honnan jön a zaj.
Vagy a másik, ez nem annyira tudományos, hogy egy csavarhúzút odatámasztasz, ahonnan a zajt sejted, a másik felét meg a koponyádhoz.
Így lehet próbálgatni, hol a legerősebb.

Ha leveszed a szelepfedelet, minden kiderül.


Eccerm ar lekaptak a szelepfedelet, mert hezagot mertek. Persze azzal nem volt semmi gond. Tyuu azannya, most jutott eszembe...Lehet ez valami orvosi muhiba ? Benne hagytak egy hezag merot, vagy csavarhuzot stb. ?  fejvakaras

Hát nekem rossz előérzeteim vannak!

Sziasztok

Motor szétszedve, úgy tűnik megvan a betegség oka ( taktaktak...).
Az egyik dugattyú 2 helyen egymással szemben, ellentétes oldalon az égéstér felöli részén "sarkosan" le van kopva, a kopott felület alatti részen a gyűrűk hasonlóan kampecre csiszolódtak.
A csapszeg adta meg magát, amitől ez a dugattyú nem tudott "normális" mozgást végezni, és ezért így kopott le.
A szerelőm szerint amikor megállt az egyik hengerem a pályán ( elvileg a gyertya adta meg magát, de lehetett más a gyújtást érintő hiba is,,,), a hátralévő kb 30 km-en ez a dugattyú illetve henger égés híján nem melegedett egyformán a többivel, és ez okozthatta a csapszeg halálát.
Most alkatrészben kérem, hogy segítsetek nekem, vagy újként lenne szükségem 1 dugattyúra, gyűrűkkel és csapszeggel, vagy bontottban dugattyúra hajtókarral ( 82x12x12x3-as méretben, 2002.05. havi 1.8 as 125 lovas motorhoz)
A Fordnál elvileg csak fűzött félmotor van... szomoru1

Köszönöm előre is!

Sziasztok

Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #15033 Dátum: 2008.02.02 szombat, 17:50:36 »

Sziasztok


Most alkatrészben kérem, hogy segítsetek nekem, vagy újként lenne szükségem 1 dugattyúra, gyűrűkkel és csapszeggel, vagy bontottban dugattyúra hajtókarral ( 82x12x12x3-as méretben, 2002.05. havi 1.8 as 125 lovas motorhoz)
A Fordnál elvileg csak fűzött félmotor van... szomoru1

Köszönöm előre is!


Sziasztok


Szia ace!
Írtam Neked privátba is, kit keressél bizalommal!
Üdv:)
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.02 szombat, 17:54:48 írta MondESU » Naplózva
ace
Vendég
« Új hozzászólás #15034 Dátum: 2008.02.02 szombat, 18:06:33 »

Szia ace!
Írtam Neked privátba is, kit keressél bizalommal!
Üdv:)
Köszönöm szépen, kereslek!
Naplózva
komozol
Vendég
« Új hozzászólás #15035 Dátum: 2008.02.03 vasárnap, 22:52:33 »

Sziasztok!
Rejtélyes dugattyúrepedéssel küzdöttem az elmúlt hetekben.
Sikerült kicserélni a dugattyút.
Az autó szépen beindult.Mitől lehet,hogy a motor beindításakor mindkét ventillátor bekapcsol?
Ebből kiindulva lehet,hogy ez okozta a dugattyú repedését.
Hiszen  a négyes dugattyú van a termosztáthoz közel és az kapta a folyamatosan működő ventillátortól teljesen hideg vizet.Mi lehet szerintetek az oka,hogy a ventillátor folyamatosan megy?Hőfokszabályzó,vagy egy relé vezérli,a hőgomba helyett?
Segítsetek,hogy a több hetes küzdelem végre véget érjen! help
 
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.03 vasárnap, 22:57:23 írta komozol » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15036 Dátum: 2008.02.04 hétfő, 00:49:47 »

Sziasztok!
Rejtélyes dugattyúrepedéssel küzdöttem az elmúlt hetekben.
Sikerült kicserélni a dugattyút.
Az autó szépen beindult.Mitől lehet,hogy a motor beindításakor mindkét ventillátor bekapcsol?
Ebből kiindulva lehet,hogy ez okozta a dugattyú repedését.
Hiszen  a négyes dugattyú van a termosztáthoz közel és az kapta a folyamatosan működő ventillátortól teljesen hideg vizet.Mi lehet szerintetek az oka,hogy a ventillátor folyamatosan megy?Hőfokszabályzó,vagy egy relé vezérli,a hőgomba helyett?
Segítsetek,hogy a több hetes küzdelem végre véget érjen! help
 

A légkondi is beindíthatja, az ellenállás is okozhatja, meg szét is éghetett a relé.
De. Ha a venti állandóan forog, attól még a motor meleg maradhat, mert a termosztát lezár.
De ha a motor állandóan hideg is, attól még nem repedne el a dugattyú.
Meg ugye akkor nem lett volna fűtésed.
Keress egy villanyszerelőt, aki megoldja a problémát. Nehéz így látatlanban megmondani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15037 Dátum: 2008.02.04 hétfő, 01:06:13 »

Sziasztok!
Rejtélyes dugattyúrepedéssel küzdöttem az elmúlt hetekben.
Sikerült kicserélni a dugattyút.
Az autó szépen beindult.Mitől lehet,hogy a motor beindításakor mindkét ventillátor bekapcsol?
Ebből kiindulva lehet,hogy ez okozta a dugattyú repedését.
Hiszen  a négyes dugattyú van a termosztáthoz közel és az kapta a folyamatosan működő ventillátortól teljesen hideg vizet.Mi lehet szerintetek az oka,hogy a ventillátor folyamatosan megy?Hőfokszabályzó,vagy egy relé vezérli,a hőgomba helyett?
Segítsetek,hogy a több hetes küzdelem végre véget érjen! help
 

A ventillátor ellenállása szokott meghalni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #15038 Dátum: 2008.02.04 hétfő, 08:10:21 »

A ventillátor ellenállása szokott meghalni.

De akkor nem menne az 1es fokozat
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15039 Dátum: 2008.02.04 hétfő, 12:06:55 »

De akkor nem menne az 1es fokozat

Nekem mikor a TDDi-be volt meghalva, akkor ment a venti mindig, de milyen fokozaton az passz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Eversman
Vendég
« Új hozzászólás #15040 Dátum: 2008.02.04 hétfő, 13:44:21 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek se szoktak szilentet cserélni a lengőkarba mert csak rövid ideig lesz jó? A jobb oldalon elől egy ideje elég nagyokat üt a futómű és teljes lengőkar és valami tartó cserét javasoltak. Érdekelne hogy tényleg években mérhető az élettartam különbség vagy csak át akarnak .....

A másik dolog ami érdekelne hogy a 2001-es mondiknál az ABS ha rossz van valamilyen visszajelző lámpa vagy nincs. Azt mondta a szerelő hogy van olyan ABS ami működéskor nem rúg vissza és nem zakatol. Ebben kicsit kételkedem. Érdekelne a véleményetek.

Eversman
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15041 Dátum: 2008.02.04 hétfő, 13:55:38 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek se szoktak szilentet cserélni a lengőkarba mert csak rövid ideig lesz jó? A jobb oldalon elől egy ideje elég nagyokat üt a futómű és teljes lengőkar és valami tartó cserét javasoltak. Érdekelne hogy tényleg években mérhető az élettartam különbség vagy csak át akarnak .....

A másik dolog ami érdekelne hogy a 2001-es mondiknál az ABS ha rossz van valamilyen visszajelző lámpa vagy nincs. Azt mondta a szerelő hogy van olyan ABS ami működéskor nem rúg vissza és nem zakatol. Ebben kicsit kételkedem. Érdekelne a véleményetek.

Eversman
A szilent funkciója hogy rugalmasságot adjon két mozgó alkatrész között ha ki van kopva akkor az ütések kalapácsként érik az alkatrészeket tehát nem játék (lásd lada keréktörések).
Az ABS t meg mikor indíttassz teszteli a rendszer ha gond lenne vele világíttana a visszajelző.
Próbáld ki sáros nyálkás úton fékezz abból kiderül hogy blokkol e vagy sem a kerék.
Naplózva

komozol
Vendég
« Új hozzászólás #15042 Dátum: 2008.02.04 hétfő, 22:59:22 »

Nekem mikor a TDDi-be volt meghalva, akkor ment a venti mindig, de milyen fokozaton az passz.
Nem megy az autóban se a klíma se a fűtés semmi,ami a ventillátorral kapcsolatos.
Most,hogy három hétig állt az autó,első beindításkor azonnal elkezdett pörögni mind a kettő,mint a veszedelem! fejvakaras
Azért próbálok valami megoldást találni a dologra,mert ez a dugattyúcsere eléggé padlóra küldött anyagilag.(dugattyú csere+kötelező szervíz:100000.-,munkadíj 250000.-) falbav falbav falbav
Ez az "apró szösszenet"hiányzik ahhoz,hogy az autót biztonsággal merjem hazsnálni...
Nem nagyon ismerek villamossági szerelőt,pláne jót nem.
Ha valami alkatrészt kell cserélnem még valahogy kipréselem az árát,de ha szerelőt kell kerítenem,akkor még egy hónapot kell várnom,hogy szárnyaljon a paripám.. szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.04 hétfő, 23:07:08 írta Angel » Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15043 Dátum: 2008.02.04 hétfő, 23:46:28 »

Nem megy az autóban se a klíma se a fűtés semmi,ami a ventillátorral kapcsolatos.
Most,hogy három hétig állt az autó,első beindításkor azonnal elkezdett pörögni mind a kettő,mint a veszedelem! fejvakaras
Azért próbálok valami megoldást találni a dologra,mert ez a dugattyúcsere eléggé padlóra küldött anyagilag.(dugattyú csere+kötelező szervíz:100000.-,munkadíj 250000.-) falbav falbav falbav
Ez az "apró szösszenet"hiányzik ahhoz,hogy az autót biztonsággal merjem hazsnálni...
Nem nagyon ismerek villamossági szerelőt,pláne jót nem.
Ha valami alkatrészt kell cserélnem még valahogy kipréselem az árát,de ha szerelőt kell kerítenem,akkor még egy hónapot kell várnom,hogy szárnyaljon a paripám.. szomoru1

Az ellenállást nem lehet külön cserélni, nekem komplett ventit kellett venni. Bár egy jó elektromos szaki biztos ezt is meg tudnád oldani, én ilyet nem ismertem.
Azért még ne cseréld, nézd meg mit csinál a motor bemelegedése után, klímával, nélküle, ilyesmi dolgok. Esetleg vedd le az akku sarut estére, hátha csak valami elektromos zavar.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
komozol
Vendég
« Új hozzászólás #15044 Dátum: 2008.02.05 kedd, 00:17:11 »

A légkondi is beindíthatja, az ellenállás is okozhatja, meg szét is éghetett a relé.
De. Ha a venti állandóan forog, attól még a motor meleg maradhat, mert a termosztát lezár.
De ha a motor állandóan hideg is, attól még nem repedne el a dugattyú.
Meg ugye akkor nem lett volna fűtésed.
Keress egy villanyszerelőt, aki megoldja a problémát. Nehéz így látatlanban megmondani.
Mi a véleményed arról,hogy a problémát ott látom,hogy a termosztát érzékeli a motor melegedését,ezért nyit
és a motorba a négyes hengerhez(hisz ez van a termosztát után rögtön)az állandóan működő ventillátor miatt
nagyon hideg víz érkezik a motorba.Itt szerintem az állandó hirtelen történő hőkülönbség okozta a problémát.


Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #15045 Dátum: 2008.02.05 kedd, 00:20:06 »

Mi a véleményed arról,hogy a problémát ott látom,hogy a termosztát érzékeli a motor melegedését,ezért nyit
és a motorba a négyes hengerhez(hisz ez van a termosztát után rögtön)az állandóan működő ventillátor miatt
nagyon hideg víz érkezik a motorba.Itt szerintem az állandó hirtelen történő hőkülönbség okozta a problémát.

rossz elgondolás. a termosztát kilépő, nem pedig be.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
komozol
Vendég
« Új hozzászólás #15046 Dátum: 2008.02.05 kedd, 00:23:55 »

rossz elgondolás. a termosztát kilépő, nem pedig be.
Ez azt jelenti,hogy a termosztáton keresztül távozik a víz a motorból?
Akkor hol megy be a víz?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #15047 Dátum: 2008.02.05 kedd, 00:31:50 »

Ez azt jelenti,hogy a termosztáton keresztül távozik a víz a motorból?
Akkor hol megy be a víz?

azt. befelé a legtöbb a vízpumpán megy.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
komozol
Vendég
« Új hozzászólás #15048 Dátum: 2008.02.05 kedd, 01:08:07 »

Egyértelmű!Köszi.
Naplózva
komozol
Vendég
« Új hozzászólás #15049 Dátum: 2008.02.05 kedd, 15:20:52 »

Elkészült,meggyógyult a vas! Grin
A ventillátor csatlakozója rakoncátlankodott.WD 40 forever! wave
Naplózva
Oldalak: 1 ... 294 295 296 297 298 299 300 [301] 302 303 304 305 306 307 308 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.