Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 08:15:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 296 297 298 299 300 301 302 [303] 304 305 306 307 308 309 310 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21464883 alkalommal)
0 Felhasználó és 76 vendég van a témában
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15100 Dátum: 2008.02.12 kedd, 18:44:54 »

Billy!

Valami nem gömbölyü ebben a történetben.Szerintem valaki nagyon lehúz téged.
Hát sajna ez van, de a munkadíjat nem vagyok hajlandó kifizetni! levele

Remélem ha ez összeáll, akkor már MONDEO lesz belőle, nem csak egy autó.
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #15101 Dátum: 2008.02.12 kedd, 18:46:51 »

Hát sajna ez van, de a munkadíjat nem vagyok hajlandó kifizetni! levele

Remélem ha ez összeáll, akkor már MONDEO lesz belőle, nem csak egy autó.

Remélem ha elkészül sok örömöd leled benne! wave
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #15102 Dátum: 2008.02.12 kedd, 19:36:15 »

Nem mertem ki a potit.
És akkor mi alapján cserélted? Csak azért mert az még régi? nyes
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #15103 Dátum: 2008.02.12 kedd, 19:40:12 »

És akkor mi alapján cserélted? Csak azért mert az még régi? nyes
Te zacci téged baxtatnak . Nem baj majd jól a szemükbe villogsz .  integet2 worship worship
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15104 Dátum: 2008.02.12 kedd, 19:41:46 »

Mai kálváriám:

Elvittem a szerelőhöz a vasat szelephézagállítás miatt.

Komolyan mondom, le a kalappal, hogy a végére jársz a dolognak. Ezt így kell csinálni.
Egyébként én is rájöttem, mik azok a számok, éppen írni akartam, de akkor végigolvastam.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15105 Dátum: 2008.02.12 kedd, 19:52:46 »

Komolyan mondom, le a kalappal, hogy a végére jársz a dolognak. Ezt így kell csinálni.
Egyébként én is rájöttem, mik azok a számok, éppen írni akartam, de akkor végigolvastam.
eljen eljen eljen

Nem szeretem ha a fülemnek nem tetsző hangok jönnek az autómból.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15106 Dátum: 2008.02.12 kedd, 20:00:28 »

eljen eljen eljen

Nem szeretem ha a fülemnek nem tetsző hangok jönnek az autómból.

Örülök, hogy sikerült megoldani a dolgot  wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15107 Dátum: 2008.02.12 kedd, 20:16:32 »

Örülök, hogy sikerült megoldani a dolgot  wave
Az túlzás hogy sikerült megoldani, mivel a vas még darabokban, meg ki tudja hogy jó lesz-e, de legalább az alkatrészkérdésben dűlőre jutottunk. eljen
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15108 Dátum: 2008.02.12 kedd, 20:21:43 »

És akkor mi alapján cserélted? Csak azért mert az még régi? nyes

Elolvastam egy cikket valami hesitating temarol, es ott esett le, hogyis muxik azaz egesz moka. Ebbol mar kb. tudtam, hogy ez lesz a gond es be is jott.
Egyebkent meg jah, ez meg a regi vot es ahogy ismerem a minosegi autoalkatreszeket sejtheto volt, hogy ezaz alkatresz mar nem az igazi. Vannak olyan minosegi potik amik szinte orok eletuek. pl. Alps. De hat ugye az auto iparban meg a led is ki tud egni, ami normal esetben soha.  duhos2
Ha az ember erti egy dolog mukodeset, akkor sok mindenre ra tud jonni muszer nelkul is. Csak picit logikazni kell rajta. Nah ez pl. nem nagyon megy a solymariaknal. Droidok es rogton ramutatnak arra az alkatreszre, ami mondjuk valamiert pont van raktaron is  duhos2
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.12 kedd, 20:26:12 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #15109 Dátum: 2008.02.12 kedd, 20:35:07 »

Elolvastam egy cikket valami hesitating temarol, es ott esett le, hogyis muxik azaz egesz moka. Ebbol mar kb. tudtam, hogy ez lesz a gond es be is jott.
Na csak azért, mert egy fojtószelep potit kimérni elég egyszerű feladat. Egyik vége 5V-on van, a másik 0-án. A középső kivezetésén pedig egy voltmérővel ellenőrizhető a különböző gázpedál állásoknál az érték. De a legalapvetőbb diagnosztikai műszerek is le tudják olvasni, kijelezni a gázpedál állást.
Az OK, hogy ez volt a rossz, de nem ez a módja egy ilyen hiba behatárolásának.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #15110 Dátum: 2008.02.12 kedd, 20:36:48 »

Az OK, hogy ez volt a rossz, de nem ez a módja egy ilyen hiba behatárolásának.
Ezt a szervíz tudja vajon?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #15111 Dátum: 2008.02.12 kedd, 20:44:51 »

Ezt a szervíz tudja vajon?
Ennyit illene.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15112 Dátum: 2008.02.13 szerda, 09:00:47 »

Na csak azért, mert egy fojtószelep potit kimérni elég egyszerű feladat. Egyik vége 5V-on van, a másik 0-án. A középső kivezetésén pedig egy voltmérővel ellenőrizhető a különböző gázpedál állásoknál az érték. De a legalapvetőbb diagnosztikai műszerek is le tudják olvasni, kijelezni a gázpedál állást.
Az OK, hogy ez volt a rossz, de nem ez a módja egy ilyen hiba behatárolásának.

Nos, kimerni enis tom, de nincs referencia ertekem. Nem tudom, hogy X allasnal mekkorka kell legyen a fesz. A poti belsejeben 2 erintkezo van. Tehat valceg 2 ellenalas kulonbsege jelenik meg a 3ik labon. Ha az egyik erintkezo kontaktos megborul az egesz es rossz erteket mutat. Egyebkent eccer mar mericskeltem, de csak annyit lattam a muszeren, hogy valtozik az ellenallas. Jo ok, de honnan tudjam, hogy most eppen a megfelelo erteket merem ?
Nyilvan nem a csere az elsodleges modja egy hibabehatarolasnak, de sajnos nincs idom szervizbe tolni a gepet, ahol tokolnek rajta par napot, az eredmeny pedig egyaltlaan nem biztos, hogy kielegito lesz. Mikor eppen szervizben volt a gep (Solymar) direkt szoltam nekik, hogy valami nem okes a geppel. Namost erre nyogtek be az EGR+alapjarati motor combot. Mivel eccer mar bejelzett az ECU EGR-re es egyebkent is kozel 190e-nel mar altalaban kuka az EGR, igy kicsereltem, majd vettem 1ft-ert egy alapjaratit es azt is behajitottam a gepbe. Erdekes, mert mindig volt valami pici kulonbseg, javulas stb. de az alapveto problema nem szunt meg. Ma a szervizek tobbsege keptelen normalis diagnosztikat csinalni. Ha nincs hibakod, es nem ertik a gep mukodesi elvet, akkor csak talalgatnak. Egyebektn lehet, hogy mukodik a regi poti, csak hibasan es e miatt eltolodott a munkapont.
Naplózva

blah blah blah
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15113 Dátum: 2008.02.13 szerda, 19:36:38 »

Nem is mondtam, ma megméregettem a szelepemelő (mechanikus) tőkéket egy mikrométerrel, és 180 000 km megtétele után is a gyári méreten vannak. Faksza anyagból van. eljen
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #15114 Dátum: 2008.02.13 szerda, 20:50:47 »

Nos, kimerni enis tom, de nincs referencia ertekem. Nem tudom, hogy X allasnal mekkorka kell legyen a fesz. A poti belsejeben 2 erintkezo van. Tehat valceg 2 ellenalas kulonbsege jelenik meg a 3ik labon. Ha az egyik erintkezo kontaktos megborul az egesz es rossz erteket mutat.
Nos a TIS szerint egy szokvány 3 kivezetéses potiról van szó.
Barna test, sárga +5V(?), fehér változó feszültségű kimenet.
Egy poti kontakhibás tud lenni, az ellenálláscsík impedanciája nem fog megváltozni. Továbbra is állítom, hogy ez egyszerű eszközökkel is kimérhető.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #15115 Dátum: 2008.02.13 szerda, 20:59:34 »

Nos a TIS szerint egy szokvány 3 kivezetéses potiról van szó.
Barna test, sárga +5V(?), fehér változó feszültségű kimenet.
Egy poti kontakhibás tud lenni, az ellenálláscsík impedanciája nem fog megváltozni. Továbbra is állítom, hogy ez egyszerű eszközökkel is kimérhető.
Múltkor javítottam egy erősítőt (igaz nem mondeo), a hangerő és a két hangszín poti is teljesen szakadt volt. A forgó érintkező szabályosan levágta az ellenállás réteget a két szélső kivezetésnél. Persze kínai poti volt  (erősítő is az volt). Hát ez egy elég komoly kh. volt. Feszegetéskor ráadásul érintkezett egy kicsit, így a full hangerő és a csend között ugrált. Csak remélni tudom, hogy ilyen gyártótól nem rendel a ford.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15116 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 07:52:01 »

Nos a TIS szerint egy szokvány 3 kivezetéses potiról van szó.
Barna test, sárga +5V(?), fehér változó feszültségű kimenet.
Egy poti kontakhibás tud lenni, az ellenálláscsík impedanciája nem fog megváltozni. Továbbra is állítom, hogy ez egyszerű eszközökkel is kimérhető.

Bocs, de az eg vilagon senki nem allitotta, hogy ecceru eszkozokkel nem merheto ki.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15117 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 07:58:04 »

Múltkor javítottam egy erősítőt (igaz nem mondeo), a hangerő és a két hangszín poti is teljesen szakadt volt. A forgó érintkező szabályosan levágta az ellenállás réteget a két szélső kivezetésnél. Persze kínai poti volt  (erősítő is az volt). Hát ez egy elég komoly kh. volt. Feszegetéskor ráadásul érintkezett egy kicsit, így a full hangerő és a csend között ugrált. Csak remélni tudom, hogy ilyen gyártótól nem rendel a ford.

Hat akkor kapaszkodj meg ! Ezaz ize meg a legjobb indulattal sem nevezheto potinak. Az erintkezok meg szabajosan ugy mukodnek, mint egy kaparo. Az erintkezo felulet vagyis a fem lapka vege (ertsd legvege ! Nem am, lekerekitett felulet)merolegesen all az ellenallas retegen, igy gyakorlatilag kapargatja a feluletet. Egyebkent az egesz olyan kokanyul van ossze rakva, hogy jajj. Semmi precizitas, a forgo reszben van vagy 4mm holtjatek. Az ellenallas reteg egy foliara van felhordva, amivel nincs is gond, de a folia total nincs rogzitve, igy a poti hazaba csak bele van dugva es rabiztak a jo szerencsere, hogy ott is marad. Lehet, hogy egy kinai potival jobban jartunk volna  gun
Nagyon gagyesz az egesz.
Majd csinalok rola 1-2 fenykepet.
Naplózva

blah blah blah
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #15118 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 08:13:03 »

Hat akkor kapaszkodj meg ! Ezaz ize meg a legjobb indulattal sem nevezheto potinak.
Kéne beleapplikálni akkor egy jó minőségű potit, azzal örök életre letudva. (még kifejlesztünk a végén egy új típust a fordnak  smile Ford Mondeo-Club Edition)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15119 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 08:42:22 »

Kéne beleapplikálni akkor egy jó minőségű potit, azzal örök életre letudva. (még kifejlesztünk a végén egy új típust a fordnak  smile Ford Mondeo-Club Edition)

jaja. Egybkent nem lett volna bonyolultabb egy mar meglevo minosegi potit rabarkacsolni. De hat az auto ipar nem errol szol. Itt meg ugye a led is kieg  vigyor3 levele
Naplózva

blah blah blah
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #15120 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 10:35:06 »

jaja. Egybkent nem lett volna bonyolultabb egy mar meglevo minosegi potit rabarkacsolni. De hat az auto ipar nem errol szol. Itt meg ugye a led is kieg  vigyor3 levele

Megfelelne egy Mondeo I poti is oda Wink az jó minőség lehet
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15121 Dátum: 2008.02.14 csütörtök, 10:35:57 »

Megfelelne egy Mondeo I poti is oda Wink az jó minőség lehet

Egyaltalan nem biztos, hogy nem ua. a poti van itt is. Ha csak a tempomat mocibol indulunk ki  vigyor3
Bar en meg nem hallottam soxro emlegetni MKI-II poti hibat. Ellenben mar talalkoztam olyan MKIII-al amelliknel meglepo modon ugyanaz volt a  jelenseg, mint nalam, es gyanitom, hogy egy poti csere ott is megoldana a problemat.
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.14 csütörtök, 10:37:53 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
komozol
Vendég
« Új hozzászólás #15122 Dátum: 2008.02.15 péntek, 02:18:17 »

Sziasztok!
Mindenkinek szeretném megköszönni.hogy segített! worship worship worship
10 napja tesztelem  a gépet dugattyúcsere után és úgy néz ki,hogy hibátlanul teszi a dolgát.Kop-kop-kop...
Mégegyszer ezer hála és köszönet! wave integet2 worship wave integet2 worship
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15123 Dátum: 2008.02.16 szombat, 13:12:53 »

Szelephézag állításom kész, most elkussolt a motor. eljen eljen eljen eljen eljen eljen eljen eljen
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15124 Dátum: 2008.02.16 szombat, 18:50:09 »

Sziasztok!
Mindenkinek szeretném megköszönni.hogy segített! worship worship worship
10 napja tesztelem  a gépet dugattyúcsere után és úgy néz ki,hogy hibátlanul teszi a dolgát.Kop-kop-kop...
Mégegyszer ezer hála és köszönet! wave integet2 worship wave integet2 worship

 eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #15125 Dátum: 2008.02.16 szombat, 19:06:03 »

...hibátlanul teszi a dolgát...
taps
Naplózva
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #15126 Dátum: 2008.02.17 vasárnap, 10:44:58 »

Szelephézag állításom kész, most elkussolt a motor. eljen eljen eljen eljen eljen eljen eljen eljen

És akkor most tuti a gép?  vigyor3
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15127 Dátum: 2008.02.17 vasárnap, 11:24:39 »

És akkor most tuti a gép?  vigyor3
Még finomítások lesznek, mert most ég a motor kontroll lámpa. Utána nyilatkozom bővebben. De most halk a motor. Egyébként mértek kompressziót: 14 minden hengerben eljen
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #15128 Dátum: 2008.02.17 vasárnap, 12:25:15 »

Még finomítások lesznek, mert most ég a motor kontroll lámpa. Utána nyilatkozom bővebben. De most halk a motor. Egyébként mértek kompressziót: 14 minden hengerben eljen
Szia!Ki csinálta a szelep beállitást?Ritka mint a fehér holló azon emberek száma akik igazán jól megtudják csinálni.Mennyiért csinálta?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15129 Dátum: 2008.02.17 vasárnap, 15:23:56 »

Szia!Ki csinálta a szelep beállitást?Ritka mint a fehér holló azon emberek száma akik igazán jól megtudják csinálni.Mennyiért csinálta?
Egy helybeli szerelő. Igazából itt nem is állítani kell, ugye megvannak a gyári előírt hézagok, meg vannk különböző méretű tőkék. Adott egy mostani hézag, meg adott a gyári a kettő különbségével kell növelni vagy csökkenteni a hézagot. Igazából számolási feladat az egész, amit én csináltam wow1 eljen
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #15130 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 15:46:10 »

múlthét csütörtökön elkészült a szívósor "örvénylapkatalanítás" Vik végezte a műveletet. eddig semmi különbséget nem fedeztem fel, max nem zörög! a fogyasztás változásról még nem tudok beszámolni, de szerintem nem nagyon változhat. ezen kívül kézifék kötélcsere műszaki meg az apróságok.
 köszönet Viknek! worship
a szélvédő cserével kapcsolatos sztori még nem ért véget, arról majd később!  wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15131 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 17:34:36 »

Szelephézag állításom kész, most elkussolt a motor. eljen eljen eljen eljen eljen eljen eljen eljen
Viszont az olajfogyasztási rátám b.aszottul romlott, úgyhogy motor teljesen szétkap, összerak, aztán megy háztul.
Veszek 1 suzukit
Naplózva
sgabo
Vendég
« Új hozzászólás #15132 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 18:11:41 »

Sziasztok!
Mindenkinek szeretném megköszönni.hogy segített! worship worship worship
10 napja tesztelem  a gépet dugattyúcsere után és úgy néz ki,hogy hibátlanul teszi a dolgát.Kop-kop-kop...
Mégegyszer ezer hála és köszönet! wave integet2 worship wave integet2 worship

jaj! lemaradtam. dugattyúcsere volt a gépen?
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #15133 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 21:19:30 »

Viszont az olajfogyasztási rátám b.aszottul romlott, úgyhogy motor teljesen szétkap, összerak, aztán megy háztul.
Veszek 1 suzukit

Füstöl e az autó? ha füstöl milyen szinüen? mikor füstöl eröteljes gázadáskor vagy váltáskor. ha ált néhány percet és beinditod dob e szürkés kék füstöt?
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15134 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 21:28:30 »

Füstöl e az autó? ha füstöl milyen szinüen? mikor füstöl eröteljes gázadáskor vagy váltáskor. ha ált néhány percet és beinditod dob e szürkés kék füstöt?
Nem indításkor, hanem határozott gázadáskor, vagy ha tartom a fordulatot pl. 3000-en. Okádja a kékesszürkés füstöt.
Szelepszárszimmering csere már volt, mikor elment a vezérlésem és fel lett újítva a hengerfej. Azóta mentem 3600 km-t. Az első 3000 km-en nem fogyott 1 deci sem, maj azóta kb. 2 litert. Ma ,egint megnéztem a szintet, minimumon volt, majd megtettem vele 100 km-t, ismét megnéztem, nem látszódott az olaj a pálcán. Beleöntöttem 1 litert, akkor érte el a min. szintet.
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #15135 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 21:38:37 »

Nem indításkor, hanem határozott gázadáskor, vagy ha tartom a fordulatot pl. 3000-en. Okádja a kékesszürkés füstöt.
Szelepszárszimmering csere már volt, mikor elment a vezérlésem és fel lett újítva a hengerfej. Azóta mentem 3600 km-t. Az első 3000 km-en nem fogyott 1 deci sem, maj azóta kb. 2 litert. Ma ,egint megnéztem a szintet, minimumon volt, majd megtettem vele 100 km-t, ismét megnéztem, nem látszódott az olaj a pálcán. Beleöntöttem 1 litert, akkor érte el a min. szintet.

Ahogy leirtad szerintem leragadt vagy eltört valamelyik olajlehúzó gyűrü.próbáld meg dupla adag motor olajrendszer tisztitoval kimosni ha csak leragadt attól felszabadul. ha továbbra is eszi az olajat szét kell szedni.egy próbát megér.
ez egy tizesből kijön.én kippróbálnám,ha nem motor szét ahhoz képest ez aprópénz. wow1
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #15136 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 21:45:37 »

múlthét csütörtökön elkészült a szívósor "örvénylapkatalanítás" Vik végezte a műveletet. eddig semmi különbséget nem fedeztem fel, max nem zörög! a fogyasztás változásról még nem tudok beszámolni, de szerintem nem nagyon változhat. ezen kívül kézifék kötélcsere műszaki meg az apróságok.
 köszönet Viknek! worship
a szélvédő cserével kapcsolatos sztori még nem ért véget, arról majd később!  wave
Szióka!
Nekem is jó lett!A menettulajdonságok sem válltoztak!Amit én észrevettem,hogy alapjáraton egy kicsit magasabb fogyasztása lett!
Örülök,hogy jó lett a gépsárkány! wave
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15137 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 21:46:24 »

Ahogy leirtad szerintem leragadt vagy eltört valamelyik olajlehúzó gyűrü.próbáld meg dupla adag motor olajrendszer tisztitoval kimosni ha csak leragadt attól felszabadul. ha továbbra is eszi az olajat szét kell szedni.egy próbát megér.
ez egy tizesből kijön.én kippróbálnám,ha nem motor szét ahhoz képest ez aprópénz. wow1
Egyébként jó ötlet, köszönöm! De nem akarok próbálkozni már tovább, mert egyik hengerem nem megy 100%-osan.
Holnap este viszem a szerelőhöz, így szerdán bontják meg. Kiszedtem a gyertyákat és mindegyik dugattyú teteje nedves, olajos, benyás. Holott ennek ráégett kokszosnak kellene lennie. Ezen szerintem a olajrendszertisztító nem segít már. De azért köszi worship
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #15138 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 21:47:00 »

Viszont az olajfogyasztási rátám b.aszottul romlott, úgyhogy motor teljesen szétkap, összerak, aztán megy háztul.
Veszek 1 suzukit
Szia!
Sajnálom!Csak suzukit ne!
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15139 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 21:48:44 »

Szia!
Sajnálom!Csak suzukit ne!
Na jó, a suzukit én sem gondoltam komolyan. Bár az autószerelők szerint éhendöglenének ha mindenki suzukit hajtana.
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #15140 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 21:50:28 »

Na jó, a suzukit én sem gondoltam komolyan. Bár az autószerelők szerint éhendöglenének ha mindenki suzukit hajtana.
Már kezdtem megijedni! wave
Naplózva
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #15141 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 22:54:44 »

Sziasztok,
eljott az ideje a szűrőcseréknek, (levego,pollen,olaj, uzemanyag szurok) interneten talaltam  Filtron markaju szuroket, egesz jo arban vannak.(remelem leirhatom a markanevet)
Van valami tapasztalatotok a markaval kapcsolatban, ajanlott vagy esetleg kerulenedo (vagy semleges) a marka?
Koszi elore is.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15142 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 23:03:37 »

Sziasztok,
eljott az ideje a szűrőcseréknek, (levego,pollen,olaj, uzemanyag szurok) interneten talaltam  Filtron markaju szuroket, egesz jo arban vannak.(remelem leirhatom a markanevet)
Van valami tapasztalatotok a markaval kapcsolatban, ajanlott vagy esetleg kerulenedo (vagy semleges) a marka?
Koszi elore is.


Miért nem eredeti Ford? Olcsó, megbízható!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #15143 Dátum: 2008.02.18 hétfő, 23:15:39 »

Miért nem eredeti Ford? Olcsó, megbízható!

Hat most el is szegyelltem magam.Egyebkent igazad van.max 5000 forint a kulonbseg a nagyauto arak kozott (interneten neztem) es az olajshop filtron termekei kozott.
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #15144 Dátum: 2008.02.19 kedd, 06:29:26 »

Szióka!
Nekem is jó lett!A menettulajdonságok sem válltoztak!Amit én észrevettem,hogy alapjáraton egy kicsit magasabb fogyasztása lett!
Örülök,hogy jó lett a gépsárkány! wave
nyomni kell neki mint állat! minek ácsorogni a dugóban! eplus2 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15145 Dátum: 2008.02.19 kedd, 08:43:51 »

Na jó, a suzukit én sem gondoltam komolyan. Bár az autószerelők szerint éhendöglenének ha mindenki suzukit hajtana.

Egy SX4 azert nem rossz gep. Es igen, inkabb dogoljon ehen a szerelo, mint en  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15146 Dátum: 2008.02.19 kedd, 09:46:40 »

Hat most el is szegyelltem magam.Egyebkent igazad van.max 5000 forint a kulonbseg a nagyauto arak kozott (interneten neztem) es az olajshop filtron termekei kozott.

Ha a neten nézted, abból még lejön a klub kedvemény, tehát az 5e. sem 5e.  wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #15147 Dátum: 2008.02.19 kedd, 10:41:43 »

Egy SX4 azert nem rossz gep. Es igen, inkabb dogoljon ehen a szerelo, mint en  vigyor3

Ilyet egy mondeos sose mond!! sz.h.f.g! mind!
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15148 Dátum: 2008.02.19 kedd, 11:13:55 »

Nem indításkor, hanem határozott gázadáskor, vagy ha tartom a fordulatot pl. 3000-en. Okádja a kékesszürkés füstöt.
Szelepszárszimmering csere már volt, mikor elment a vezérlésem és fel lett újítva a hengerfej. Azóta mentem 3600 km-t. Az első 3000 km-en nem fogyott 1 deci sem, maj azóta kb. 2 litert. Ma ,egint megnéztem a szintet, minimumon volt, majd megtettem vele 100 km-t, ismét megnéztem, nem látszódott az olaj a pálcán. Beleöntöttem 1 litert, akkor érte el a min. szintet.

Félő, hogy kilövöd vele a katalizátort is, ha még eddig nem tetted, ha így jársz vele.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15149 Dátum: 2008.02.19 kedd, 11:18:13 »

Hat most el is szegyelltem magam.Egyebkent igazad van.max 5000 forint a kulonbseg a nagyauto arak kozott (interneten neztem) es az olajshop filtron termekei kozott.

 eljen
Pollenből mehet bele az utángyártott is szerintem, az annyira nem fontos.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 296 297 298 299 300 301 302 [303] 304 305 306 307 308 309 310 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.337 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.