Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 08:24:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 299 300 301 302 303 304 305 [306] 307 308 309 310 311 312 313 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21465391 alkalommal)
0 Felhasználó és 278 vendég van a témában
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #15250 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 12:53:50 »

Mar bocs, de egyebkent a valo eletben miert ennyire fontos, hogy 2sec alatt megelozzunk egy kamiont ? Engem nem kerget se a tatar, sem pedig olyan kenyszer, ami arra sarkalna, hogy 2sec alatt hude lenyomjam azta kamiont, vagy paszujt vagy barmi mast. Es ha csak a hataron autozva tudnam megelozni a kamiont, inkabb nem tennem, mert meg szeretnek elni picit. De ha erre vagynek vennek egy GT40et oszt mindenki bekaphatna, de valceg elobb utobb ott is bekovetkezne aza pillanat, mikor meg a GT40 ereje sem lenne eleg es csatt a szembejovobe  vigyor3
Nalam ha palyan kamion elozesrol van szo, akkor sem nyomom tovig a gazt, hanem csak annyira, hogy normalisan meg tudjam elozni. Sot, vissza sem valtok. A nagy nyomatek ott jonne jol, ha mondjuk a 6oson szeretnek megelelozni egy savos uton egy kamiont. De ott inkabb kivarom a leheto legnagyobb biztonsagot nyujto lehetoseget es akkor elozok. Persze jo a sok Nm, ez ketsegtelen, de hogy csak 300Nm felett lehetne autoba ulni, picit tulzasnak tartom  vigyor3
Nem csak ettol az 1 jelzotol jo egy auto. Sok-sok mas olyan jellmezoje van egy autonak amitol a user jobbnak iteli a masiktol, ha mar osszehasonlitasrol kell beszelni. En szeretem, ha csendes, kulturalt, nem raz, nincs taktak, nem rohad le az ut szelen, nem kell 1x-re fel millat elorantani a zsebembol egy szerviz alkalmaval, mert nekem java reszt kritikus a megbizhatosagi igenyem. Es inkabb masod, harmad rendu dologkent kezelem a rettento nagy nyomatekot. Mas kulonben enis dizlit vettem volna. Ha csak Nm szamitana...Szal rohadtul nem erdekel, hogy 10 v. 7sec alatt vagy 20sec alatt gyorsul 4esben 50-rol 100-ra. Ha az ember hozza szokott a masinahoz, akkor tudja, ismeri a korlatait. Ha nagyon powerkodni van kedvem ecceruen egy mozdulattal vissza valtok es maris nem 12sec, hanem a fele vagy mitomen. Erre ritkan van szuksegem. Sokkal inkabb zavar az, ha egy auto folyamatos zavaro tevekenyseget folytat. Pl. zorog, villodzik stb.
Akkor most ezzel ugye nem azt akarod mondani, hogy ha jön mögötted az előzés közben valaki, aki szintén előzi a rühes kamiont, hogy akkor is nyugodtan előzöl és nem érdekel, hogy a mögötted lévő is időben és biztonságban megelőzze azt a nagy dögöt?!
Gondolom nem erre gondoltál.
Én azt tanultam, hogy az előzést minnél rövidebb idő alatt be kell fejezni. Természetesen ez nem a "parkettás" megoldást jelenti.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15251 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 13:13:41 »

Angel,

 eljen
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15252 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 13:17:10 »

Angel,

 eljen

Jézus Mária, sikerült ezt elérnem!!! Ma este böjttel fogom megünnepelni, és egy hétg nem káromkodok! Hurrá! Iszonyúan örülök! Ez komoly. eljen
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #15253 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 13:18:42 »

Válasz
1,8i 110 15,0
1,8i 125 14,3
2.0i 145 12,5
2,5i 170 10,9
3,0i 226 9,1
2,0d 115 8,9
20,d 130 8,7

ST220 - 226LE - 7,7sec/0-100kmh  legalábbis én így tudom... wave
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Norbu
Vendég
« Új hozzászólás #15254 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 13:21:41 »

Jézus Mária, sikerült ezt elérnem!!! Ma este böjttel fogom megünnepelni, és egy hétg nem káromkodok! Hurrá! Iszonyúan örülök! Ez komoly. eljen

Zacci megtért, jövő héten már egy IV-es dízellel lesz jelen  nyes eplus2
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #15255 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 13:24:36 »

Zacci megtért, jövő héten már egy IV-es dízellel lesz jelen  nyes eplus2
És ódákat fog zengeni a Májkroszoftról...   nyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15256 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 13:24:59 »

ST220 - 226LE - 7,7sec/0-100kmh  legalábbis én így tudom... wave

Itt 50-100-ról van szó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15257 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 13:26:27 »

Akkor most ezzel ugye nem azt akarod mondani, hogy ha jön mögötted az előzés közben valaki, aki szintén előzi a rühes kamiont, hogy akkor is nyugodtan előzöl és nem érdekel, hogy a mögötted lévő is időben és biztonságban megelőzze azt a nagy dögöt?!
Gondolom nem erre gondoltál.
Én azt tanultam, hogy az előzést minnél rövidebb idő alatt be kell fejezni. Természetesen ez nem a "parkettás" megoldást jelenti.

Namost ott kezdodik a bibi, hogyha EN elozok egy kamiont, tegyuk fel 1savos uton, akkor a mogottem levo nem kezdhet elozesbe. Tessek elolvasni a kreszt. Merthogy ez eletveszelyes !!! Nem kicsit, nagyon ! En behuzodok a kamion ele, a mogottem levo meg mar csattan is a szembe jovobe. Nem engem kell erdekeljen a mogottem jovo ruhes biztonsaga, hanem sajat maganak kell erre vigyaznia, figyelnie. Es legfokeppen nem sodorhat veszelybe engem mint szabalyosan elozo usert az o tudatlansaga, nemtorodomsege vagy hijjuk akarminek. Aza baj, hogyha elkezdem nyomni, es ha szukseges ugy is teszek, akkor a paraxt nem tanulja meg, hogy ne masszon a seggembe ha 1 savos uton elozok egy kamiont, mert mivan ha abszolut rosszul itelem meg a tavolsagot es inkabb lemondok az elozesrol biztonsagi okok miatt, es egy szep fekezessel vissza maszok a kamion moge ? Igen am, csak ott jon mogottem a paraxt, aki nyomja mint suket a csengot, es belem rongyol, majd a szembe jovo mind2onkon atgyalogol. Hat nem ezert kell a nagy nyomatek, mert az idiotak ellen ez(sem) nem veeed. Ha meg nem nyomom az ugye a masik veglet, mert a mogottem levo user elobb utobb a boren tanulja meg eztaz eletben maradashoz szukseges alapveto szabalyt. Tehat meg1x nem nekem kell a mogottem szabalytalanul elozo user biztonsagaert aggodnom. Aggodjon rajta sajat maga. Ha ugy erzi, hogy neki az utakon kell meghalnia azt ugysem tom megakadalyozni. Es oszinten szolva nemis nagyon erdekel, mindaddig, mig nem okoz ezzel masoknak is balesetet, serulest stb. De akkor jobban jar, ha tenyleg megdoglik, mert valceg a kovetkezmenyeket ugysem elne tul.
Ha meg palyan elozok a belso savban es a seggembe maszik 180al egy merga, hat akkor altalaban lassitok, picit megyek meg a kamion mellett, neha megnyomom a feket (csak, hogy villanjon a feklampa), hogy felebredjen a budos paraxtja, es vegre tanuljon meg vezetni. Aztan szepen az en tempomban megelozom a kamiont, oszt mehet a paraxtja oda ahova akar, nem erdekel. Senki kedveert nem taposom ki a gep belet, ha ezt mas nem indokolja.
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.21 csütörtök, 13:31:11 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #15258 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 13:26:56 »

Itt 50-100-ról van szó.

Bocs, csak a szöveg eleje maradt meg bennem, meg a felsorolás. Nem kötekedésnek szántam, csak azt hittem elírás...   worship worship
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15259 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 13:28:54 »

Bocs, csak a szöveg eleje maradt meg bennem, meg a felsorolás. Nem kötekedésnek szántam, csak azt hittem elírás...   worship worship

Értem én... nincs is ezzel baj.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15260 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 13:30:14 »

Oké,részemről lezárva,de azért jót dumáltunk,nem volt itt vitatkozás veszekedés semmi.

Most, hogy lezártátok a témát,  nyes tudnátok ebben segíteni? :
"Úgy tudom egy fórumtársunk foglalkozik szervízzel, az Ő elérhetőségét szeretném megtudni.
Nyikorog a generátor feszítőgörgőm, és nem tudom, hogy az egész feszítőszerkezetet kell cserélni, vagy csak a görgőt...Ezért lenne jó, ha fúrumos szakember megsasolná."
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15261 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 13:31:58 »

Namost ott kezdodik a bibi, hogyha EN elozok egy kamiont, tegyuk fel 1savos uton

Félreérthetőn írtad, benne van az is, ha pályán előzöl. Ott jogos, amit ír. Ott sem kell letolni a másikat, meg kell várni, amíg befejezi az előzést. Ilyen esetben, ha nagy sebességgel jön mögöttem a merga, én megvárom, amíg elmegy. Aztán pedig megelőzöm, nem padlógázzal, de határozott gyorsítással. Jobb az előzésen túllenni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15262 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 13:33:27 »

Most, hogy lezártátok a témát,  nyes tudnátok ebben segíteni? :
"Úgy tudom egy fórumtársunk foglalkozik szervízzel, az Ő elérhetőségét szeretném megtudni.
Nyikorog a generátor feszítőgörgőm, és nem tudom, hogy az egész feszítőszerkezetet kell cserélni, vagy csak a görgőt...Ezért lenne jó, ha fúrumos szakember megsasolná."
Vagy csak a szíjat. Gondolom, Vic-re gondoltál.
Amúgy a szabban segít, ha egy kicsit beszappanozod a belsejét. A kezedre vigyázz. Inkább álló motornál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15263 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 13:34:48 »

Zoli79,

"Én azt tanultam, hogy az előzést minnél rövidebb idő alatt be kell fejezni. Természetesen ez nem a "parkettás" megoldást jelenti."

Igen minnel rovidebb ido alatt be kell fejezni a KRESZ szabalyok betartasa mellett !!!
Ergo, ha 90es tablanal 80al megy a kamion, akkor hiaba a bazi nagy nyomatek, meg loero, az elozes max. 90el tortenhet. Mar ha a Kreszrol beszelunk, marpedig most arrol.
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15264 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 13:36:57 »

Mindig lesz olyan helyzet ahol meg egy TDCI nyomateka is keves. Inkabb figyelj oda es probald elkerulni az ilyen eseteket. De ha igy gondolkodunk, akkor meg egy GT40 is keves. User error.

 eljen
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15265 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 13:40:49 »

Félreérthetőn írtad, benne van az is, ha pályán előzöl. Ott jogos, amit ír. Ott sem kell letolni a másikat, meg kell várni, amíg befejezi az előzést. Ilyen esetben, ha nagy sebességgel jön mögöttem a merga, én megvárom, amíg elmegy. Aztán pedig megelőzöm, nem padlógázzal, de határozott gyorsítással. Jobb az előzésen túllenni.

Nyilvan jobb az elozesen tul lenni, de ensem arrol beszeltem, hogy a seggemben egy mergaval megyek ki elozni. Akkor termeszetesen elengedem. De ha a paraxtja 200al kozelit, te meg mondjuk egy kamiont akarsz megelozni, ami mondjuk 100al megy, akkor rohadtul mind1, mekkora a nyomatek, mert 1. A merga pillanatok alatt ott lesz a seggedben, mivel a tukorbol a sebesseget nem erzekeled, csak azt, hogy van-e a kozeledben valaki vagy sem. 2. A kresz szabalyai szerint max. a megengedett legnagyobb sebesseggel elozhetem meg a kamiont. De nyilvan azaz altalanos, mikor egy konvojban halado kamionsort elozol, ami azert nem 2 meter, es mire a vegere ersz (nyilvan nem aza cel, hogy 230al tekerj a vegen) a seggedbe maszik egy budos paraxt. Es egyebkent sem kenyszerithet szabalytalankodasra. Ha mogottem jon 2 savos palyan, akkor nincs semmifele eltveszely, nem tortenik baleset, semmi az eg vilagon, hogy indokolna olyan merteku gyorsitast. Max. a user idegeskedik, hogy mee nem mehet mar 230al. En meg lexarom es rohogok rajta, de semmi esetre sem taposom ki a gep belet, mert minek ? Ki o ? A tatar ? Tatraval ?  vigyor3
Persze van, hogy elborul az agyam az ilyenek miatt, de akkor altalaban 2 TDCI ereje sem lenne eleg nekem  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.21 csütörtök, 13:44:57 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15266 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 13:42:28 »

Vagy csak a szíjat. Gondolom, Vic-re gondoltál.
Amúgy a szabban segít, ha egy kicsit beszappanozod a belsejét. A kezedre vigyázz. Inkább álló motornál.

Köszi, megkeresem. Egyébként már nagyon nyikorog indulásnál, és leállásnál. Szíj kb 2 hónapja volt cserélve. Viszont lehet, hogy generátor csapágyat is kell cserélnem, mert alapjáraton olyan "morgós" hang és a sima alapjárati hang között ugrál. Erre mondta a solymári szerelő, hogy ezt a hangot a generátor csapágy adja ki. Lehetséges ez?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15267 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 13:47:12 »

Hahó, irány az OFF topic! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15268 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 13:48:55 »

Hahó, irány az OFF topic! Smiley

A nyikorgos problemaval ? Az szerintem is OFF  idiota Wink
Naplózva

blah blah blah
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #15269 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 13:56:59 »

Namost ott kezdodik a bibi, hogyha EN elozok egy kamiont, tegyuk fel 1savos uton, akkor a mogottem levo nem kezdhet elozesbe. Tessek elolvasni a kreszt. Merthogy ez eletveszelyes !!! Nem kicsit, nagyon ! En behuzodok a kamion ele, a mogottem levo meg mar csattan is a szembe jovobe. Nem engem kell erdekeljen a mogottem jovo ruhes biztonsaga, hanem sajat maganak kell erre vigyaznia, figyelnie. Es legfokeppen nem sodorhat veszelybe engem mint szabalyosan elozo usert az o tudatlansaga, nemtorodomsege vagy hijjuk akarminek. Aza baj, hogyha elkezdem nyomni, es ha szukseges ugy is teszek, akkor a paraxt nem tanulja meg, hogy ne masszon a seggembe ha 1 savos uton elozok egy kamiont, mert mivan ha abszolut rosszul itelem meg a tavolsagot es inkabb lemondok az elozesrol biztonsagi okok miatt, es egy szep fekezessel vissza maszok a kamion moge ? Igen am, csak ott jon mogottem a paraxt, aki nyomja mint suket a csengot, es belem rongyol, majd a szembe jovo mind2onkon atgyalogol. Hat nem ezert kell a nagy nyomatek, mert az idiotak ellen ez(sem) nem veeed. Ha meg nem nyomom az ugye a masik veglet, mert a mogottem levo user elobb utobb a boren tanulja meg eztaz eletben maradashoz szukseges alapveto szabalyt. Tehat meg1x nem nekem kell a mogottem szabalytalanul elozo user biztonsagaert aggodnom. Aggodjon rajta sajat maga. Ha ugy erzi, hogy neki az utakon kell meghalnia azt ugysem tom megakadalyozni. Es oszinten szolva nemis nagyon erdekel, mindaddig, mig nem okoz ezzel masoknak is balesetet, serulest stb. De akkor jobban jar, ha tenyleg megdoglik, mert valceg a kovetkezmenyeket ugysem elne tul.
Ha meg palyan elozok a belso savban es a seggembe maszik 180al egy merga, hat akkor altalaban lassitok, picit megyek meg a kamion mellett, neha megnyomom a feket (csak, hogy villanjon a feklampa), hogy felebredjen a budos paraxtja, es vegre tanuljon meg vezetni. Aztan szepen az en tempomban megelozom a kamiont, oszt mehet a paraxtja oda ahova akar, nem erdekel. Senki kedveert nem taposom ki a gep belet, ha ezt mas nem indokolja.
Amit leírtál az jogos valamilyen szinten.
De készülj fel, hogy ha így folytatod akkor egy kopasz mergás bármikor kikaphat ebben a mai világban.(ez még a jó eset)
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15270 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 14:19:03 »

A nyikorgos problemaval ? Az szerintem is OFF  idiota Wink

 eplus2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15271 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 14:20:48 »

Amit leírtál az jogos valamilyen szinten.
De készülj fel, hogy ha így folytatod akkor egy kopasz mergás bármikor kikaphat ebben a mai világban.(ez még a jó eset)

ok, de ilyen alapon barki kikaphat, mert hat a Mondinal legyen az benyas vagy dizli mindig vannak, lesznek erosebb gepek. Nade tenyleg off.
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.21 csütörtök, 14:23:45 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #15272 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 14:26:11 »

Amit leírtál az jogos valamilyen szinten.
De készülj fel, hogy ha így folytatod akkor egy kopasz mergás bármikor kikaphat ebben a mai világban.(ez még a jó eset)
a mergás meg tölem 9 mm-es melport! gun eplus2
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #15273 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 14:43:45 »

ok, de ilyen alapon barki kikaphat, mert hat a Mondinal legyen az benyas vagy dizli mindig vannak, lesznek erosebb gepek. Nade tenyleg off.
A mondinál erősebb gép??? Shocked Roll Eyes nyes
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15274 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 16:06:36 »

A nyikorgos problemaval ? Az szerintem is OFF  idiota Wink

A kreszel! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15275 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 17:34:12 »

Vagy csak a szíjat. Gondolom, Vic-re gondoltál.
Amúgy a szabban segít, ha egy kicsit beszappanozod a belsejét. A kezedre vigyázz. Inkább álló motornál.

Beszappanozni a szíjat??? Hát akkor fog csúszni! De van vmi viaszos cucc amivel hallottam már, hogy be szokták hújni, de az nem keni, hanem pont az ellenkezője. Attól jobban fogja.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #15276 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 18:13:29 »

ST220 - 226LE - 7,7sec/0-100kmh  legalábbis én így tudom... wave
Itt 50-100-ról van szó.
Na ugye, hogy ugye!
0-100 kevesebb idő alatt, mint az 50-100?  wow1 wow1
Erről beszéltem: dizlifényezés Wink
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15277 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 18:30:41 »

Itt 50-100-ról van szó.

Na ugye, hogy ugye!
0-100 kevesebb idő alatt, mint az 50-100?  wow1 wow1
Erről beszéltem: dizlifényezés Wink
De csak 4. vagy 5. fokozatra vonatkozik aaz 50-100 ra
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15278 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 18:35:49 »

Itt 50-100-ról van szó.

Na ugye, hogy ugye!
0-100 kevesebb idő alatt, mint az 50-100?  wow1 wow1
Erről beszéltem: dizlifényezés Wink

Ez egy tipikus előzési helyzet. Gurulsz egy teherautó mögött, követed egy ideje, majd van egy kis hely, és mehetsz.
Hogy ez neked életszerű, avagy nem, az egy más tészta.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #15279 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 18:50:30 »

De csak 4. vagy 5. fokozatra vonatkozik aaz 50-100 ra

Ez a kérdés, mert én 2-ben várnám, hogy lehessen előzni, és nálam 50-ről 100-ra ilyenkor nem tart 9 másodpercig.... vigyor3
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15280 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 19:06:07 »

Ez a kérdés, mert én 2-ben várnám, hogy lehessen előzni, és nálam 50-ről 100-ra ilyenkor nem tart 9 másodpercig.... vigyor3
Ez negyedikben van. Ez egy ilyen teszt. Majd a talin ki lehet próbálni más fokozatokban.

Amúgy az ST, a kézikönyv tanúsága szerint, másodikban 23-101-ig képes menni. Azaz, a második kilőve. Szerintem legyen inkább 3.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
MrBrown
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 774



E-mail
« Új hozzászólás #15281 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 19:12:22 »

Ez negyedikben van. Ez egy ilyen teszt. Majd a talin ki lehet próbálni más fokozatokban.

Amúgy az ST, a kézikönyv tanúsága szerint, másodikban 23-101-ig képes menni. Azaz, a második kilőve. Szerintem legyen inkább 3.

Tehát akkor 100-ig mehetek 2-ben nem? természetesen utána rakom a 3-at... worship
Naplózva

2011 Titanium S 2.2 200Le White
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15282 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 19:43:20 »

Motor szétburítva, olajlehúzó gyűrűk hihetetlenül le vannak ragadva, mind a 4 dugattyún. Mivel itthon csak kompleet fűzött blokk kapható, elővettem Németországi kapcsolataimat, így folyamatban van ezek ?beszerzése?.
Naplózva
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #15283 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 20:01:11 »

Motor szétburítva, olajlehúzó gyűrűk hihetetlenül le vannak ragadva, mind a 4 dugattyún. Mivel itthon csak kompleet fűzött blokk kapható, elővettem Németországi kapcsolataimat, így folyamatban van ezek ?beszerzése?.

Mi a fenétől tud leregadni egyszerre  mind a négy olajlehuzó gyűrü,5w-30 rész v full sint olaj mellet? Azért ennek a valószinűsége rettentő kicsi, lehet elöző tulaj valami csoda adalékot önthetett bele ami leragasztotta? falbav

Próbáld meg a Szakál-metál-nál Budaörs Kamaraerdő Mindenhez tudnak 1-3 napon belül.Telefonon egy próbát megér.
« Utoljára szerkesztve: 2008.02.21 csütörtök, 20:13:37 írta gyuri old » Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15284 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 20:19:41 »

Motor szétburítva, olajlehúzó gyűrűk hihetetlenül le vannak ragadva, mind a 4 dugattyún. Mivel itthon csak kompleet fűzött blokk kapható, elővettem Németországi kapcsolataimat, így folyamatban van ezek ?beszerzése?.
Úgye megmondtam hogy az lessz a gondja Billy? rinya
Naplózva

Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #15285 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 20:21:08 »

Motor szétburítva, olajlehúzó gyűrűk hihetetlenül le vannak ragadva, mind a 4 dugattyún. Mivel itthon csak kompleet fűzött blokk kapható, elővettem Németországi kapcsolataimat, így folyamatban van ezek ?beszerzése?.
rinya részvétem, remélem, hamar felgyógyul  rinya
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15286 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 20:25:58 »

rinya részvétem, remélem, hamar felgyógyul  rinya
Mihelyst felgyógyul, megy a háztól gun gun gun
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15287 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 20:27:44 »

rinya részvétem, remélem, hamar felgyógyul  rinya
Billynek most drukkolni kell mert elkeseredik és elmegy a kedve a Monditol.
kitartás Billykém reméljük még sok örömed lessz a Mondidban. wave worship worship worship worship wave
Naplózva

csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #15288 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 21:10:26 »

Mi a fenétől tud leregadni egyszerre  mind a négy olajlehuzó gyűrü,5w-30 rész v full sint olaj mellet? Azért ennek a valószinűsége rettentő kicsi, lehet elöző tulaj valami csoda adalékot önthetett bele ami leragasztotta? falbav

Billy ezen érdemes elgondolkodni .Egyszerre ,tényleg több mint fura , lehet , hogy valóban félrekezelte az előző tulaj. Akkor viszont megérdemel ( legalábbis a tipus) még egy esélyt.  Wink
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15289 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 22:24:52 »

Helló!!

Ma reggelre  keletkezett egy olajfolt az autóm alatt  szomoru1 . Egész potosan a jobb oldalánál, váltó környékén. Tapintása az olajnak ilyen fék, vagy hidraulika szerű, de a fékolaj mm-re ott áll mint 1 hete. A váltó teteje kicsit olajos.... de nem látom honnan jöhet. Van valakinek tapasztalata ilyen esetre?

Köszi a segítséget!
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15290 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 22:32:53 »

Helló!!

Ma reggelre  keletkezett egy olajfolt az autóm alatt  szomoru1 . Egész potosan a jobb oldalánál, váltó környékén. Tapintása az olajnak ilyen fék, vagy hidraulika szerű, de a fékolaj mm-re ott áll mint 1 hete. A váltó teteje kicsit olajos.... de nem látom honnan jöhet. Van valakinek tapasztalata ilyen esetre?

Köszi a segítséget!

Kormányszervó...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15291 Dátum: 2008.02.21 csütörtök, 22:35:10 »

Kormányszervó...

Ajaj.... De annak lenne más jele is, nem? nehéz kormány, vagy nyüszítés kormányzásnál....
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #15292 Dátum: 2008.02.22 péntek, 05:17:56 »

Mihelyst felgyógyul, megy a háztól gun gun gun
Én ezt az Mk1emmel kijelentettem legalább 10x....
Pl menet közben eldurrant a coolercső, épp kamiont előztem.(teljesítmény=0, max seb=40) El bírod képzelni a szitut gondolom....
Szal én többször adtam neki új esélyt, és örülök neki, hogy most is Mondeoval járok.  wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15293 Dátum: 2008.02.22 péntek, 07:58:51 »

Ajaj.... De annak lenne más jele is, nem? nehéz kormány, vagy nyüszítés kormányzásnál....
Nem feltétlenül. Amíg van benne elég olaj, addig rendesen működik, nem nyüszít, csak ereszt. Az én MKI-emben ilyen volt.
Bár az még csak csepegtette az olajat. Így adtam el.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Eversman
Vendég
« Új hozzászólás #15294 Dátum: 2008.02.22 péntek, 08:44:11 »

Szia Leni!

Ugyanez volt nálam is. Ha elmegy az összes olaj onnan kezdve nagyon nehéz lesz kormányozni és nem is egészséges. Vegyél bele olajat ha használni akarod. Ha jól emlékszem olyan 1600 HUF volt egy flaska. Nekem több hetes szenvedés után egy szemét tömités csere oldotta meg kb pár száz huf. Viszont nem kapható külön csak csővel az meg 10 rugó. Először a csövet cserélték ki de utána is szivárgott A Ford Piramisban egy szerelőnek volt otthon egy tömités valahonnan és az betették. Persze egy hetet náluk pihent a paripa. Azóta tökéletes viszont a szervóolajat azóta is hurcolom vész esetére!

Eversman
Naplózva
hambrus
Vendég
« Új hozzászólás #15295 Dátum: 2008.02.22 péntek, 09:43:25 »

Sziasztok,
Az Cromaxnál mondták, hogy itt meg tudjátok mondani, ki az az esztergályos, aki Mondeo elektromos ülésemelő fogaskereket esztergál, hogy ne kelljen 80 ezerért teljes motort vennem. Előre is köszönöm a válaszotok.
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15296 Dátum: 2008.02.22 péntek, 11:19:43 »

Szia Leni!

Ugyanez volt nálam is. Ha elmegy az összes olaj onnan kezdve nagyon nehéz lesz kormányozni és nem is egészséges. Vegyél bele olajat ha használni akarod. Ha jól emlékszem olyan 1600 HUF volt egy flaska. Nekem több hetes szenvedés után egy szemét tömités csere oldotta meg kb pár száz huf. Viszont nem kapható külön csak csővel az meg 10 rugó. Először a csövet cserélték ki de utána is szivárgott A Ford Piramisban egy szerelőnek volt otthon egy tömités valahonnan és az betették. Persze egy hetet náluk pihent a paripa. Azóta tökéletes viszont a szervóolajat azóta is hurcolom vész esetére!

Eversman

Oké, köszi!! Hétfőn viszem szerelőhöz... majd kiderül ami beborul!  wave
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
udimension
Vendég
« Új hozzászólás #15297 Dátum: 2008.02.22 péntek, 13:06:59 »

Sziasztok!
Már tíz napja, hogy eladtam a Mondimat. Fáj a szívem rendesen, de sajnos családi okok miatt ez volt a legjobb döntés, amit hozhattam.  rinya

Köszönök mindent. Sokat tanultam az itt olvasottakból és mindenkinek kívánok baleset- és problémamentes autózást a Mondikkal wave

 wave wave wave
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15298 Dátum: 2008.02.22 péntek, 13:10:03 »

Sziasztok!
Már tíz napja, hogy eladtam a Mondimat. Fáj a szívem rendesen, de sajnos családi okok miatt ez volt a legjobb döntés, amit hozhattam.  rinya

Köszönök mindent. Sokat tanultam az itt olvasottakból és mindenkinek kívánok baleset- és problémamentes autózást a Mondikkal wave

 wave wave wave

Azért mert nincsen mondid, nem kell, eldobnod mindent  Wink Szívesen látott vendég vagy mondi nélkül is...  wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
udimension
Vendég
« Új hozzászólás #15299 Dátum: 2008.02.22 péntek, 13:11:42 »

Azért mert nincsen mondid, nem kell, eldobnod mindent  Wink Szívesen látott vendég vagy mondi nélkül is...  wave

Tenklyúveritaccss! worship
Naplózva
Oldalak: 1 ... 299 300 301 302 303 304 305 [306] 307 308 309 310 311 312 313 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.308 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.