Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:44:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 304 305 306 307 308 309 310 [311] 312 313 314 315 316 317 318 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21904245 alkalommal)
0 Felhasználó és 144 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15500 Dátum: 2008.03.19 szerda, 23:40:09 »

Jólvan na elem, telep ......... Wink Szlovákiai vagyok nyes És faluról wave

Nem rosszból mindom. Azért tűnt fel, mert felénk is így mondják.
Ha jössz a nagytalira, okvetlen keress meg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15501 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 07:06:58 »

Közben megoldódott!! Tettem a batri fölé egy papírocskát hogy jobban lelegyen szorítva és megy mint a villám. Azért nagyon szépen köszönöm a segítséget. Amúgy ilyen zárkészletcsere kb mennyibe fáj?Huh?

Én most fogok bal első zárszerkezetet cserélni, 25e pénz. (Nekem 2003-as évjárat)
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #15502 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 16:48:49 »

Zárkészlet csere teljes jármű - Wyctornál kérj ajánlatot alvázszámmal mennyi lenne.
Az RF részt hozzá kell tanitani az autóhoz újra http://www.fordmondeo.org/wiki/index.php/Main_Page találsz leírást
Nektek működik ez a fordmondeo.org-os link? Me nekem nem
Naplózva
Joey88
Vendég
« Új hozzászólás #15503 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 17:14:01 »

Nektek működik ez a fordmondeo.org-os link? Me nekem nem

Működik nagyon is.
Naplózva
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15504 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 19:34:55 »

Szép jó estét Mindenknek!! smile

Hát, ma egy igen szomorú dolog történt fater mondijával.... elvitte a gumishoz, mert kicsit laposnak látta a hátsókat és azthittük defekt.(bár az lett volna). Levették a kereket és az alig 1 éves 10000 km-sem futott gumik belseje drótig lekopva. Erre a csávókám ilyet szól: ez ford-betegség Shocked Shocked Shocked. Tényleg?? Én nem tudok róla. Mi lehet a gond?
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #15505 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 19:50:54 »

...Erre a csávókám ilyet szól: ez ford-betegség Shocked Shocked Shocked. Tényleg?? Én nem tudok róla. Mi lehet a gond?
Furcsa mert én sem. Ha ez így lenne, akkor már jópáran lerohantuk volna Fordékat. Inkább azt kellene megtudni, hogy milyen márkájú abroncsot használtatok, rendesen be volt-e állítva a futómű, megfelelő méretű abroncs volt-e a megfelelő méretű felnin, megfelelű nagyságú volt-e a nyomás az abroncsokban? Stb.
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.20 csütörtök, 19:53:31 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15506 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 19:51:49 »

Furcsa mert én sem. Ha ez így lenne, akkor már jópáran lerohantuk volna Fordékat. Inkább azt kellene megtudni, hogy milyen márkájú abroncsot használtatok, rendesen be volt-e állítva a futómű, megfelelő méretű abroncs volt-e a megfelelő méretű felnin, megfelelű nagyságúra volt-e felfújva az abroncs? Stb.

futomu beallitas.
Naplózva

blah blah blah
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15507 Dátum: 2008.03.20 csütörtök, 21:18:28 »

futomu beallitas.

Kösz! Holnap visszük megnézetni. Ugye lehet állítani azt is?( mármint a futóművet hátul).  Dunlop Sp 3000 205/50es volt a gumi.  rinya Nagyon jó gumik. Én is ilyet veszek majd. Vagy sp 9000-est.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15508 Dátum: 2008.03.22 szombat, 17:14:22 »

Nos, Relhist-nek hala nyugodtabb korulmenyek kozott tom tesztelni a mondit.  worship worship worship

Csinaltam is egy ujabb merest, ami kizarolag alapjarat, es kb. (ETC 80-87fok) uzemmeleg moci adatait tartalmazza, full benyaval taknyolva. Tehat no E85.

Nos igen erdekes eredmenyekre jutottam eddig:

LTFT az atlag +18.5-rol le esett +8.7-es atlagra, ami meg mindig baromi sok. Ennek az erteknek kb. 0 es -x kozott kellene laknia. A lurdys talin mert masik verdanal ezaz ertek a helyen volt, kb. 0 es +0.8 kozott valtakozott, de inkabb 0 volt.
Jah es az LTFT ertek hideg mocinal majdnem jo vot. Olyan +2-3 kozott ugralt, de minnel jobban melegedett a gep, annal jobban elmaszott ezaz ertek + iranyba. A tablazatbol nagyjabol lathato is a valtozas. Mondjuk hozza teszem hidegen jol megy a gep.
Tovabba az elogyujtasom atlag 15 fok, ami szinten baromi sok alapjaraton. A masik gepnel ezaz ertek atlag 6fok volt.

Nah ebbol legyunk okosak. Mi nem klaffol ? Kopogaserzekelo nem tokeletes ? Akkor nem hallja rendesen a mocit az ECU es allit az alogyujtason, amihez meg dusit is ? Vagy valamellik injektor van eldugulva es szallit kevesebb nyalat ? A lambda szonda ertekeim is megasabbak, tehat egyertelmu, hogy valami keverekkepzesi problemam vanik.


http://amigos.amiga.hu/zacci/OBDLog22032008_141519_alapjarat.xls


Varom vallalkozo kedvu MKIII 2.0i benyas gep tulajok jelentkezeset, akik engednek, hogy alapjaraton lefuttassak egy tesztet a gepukon.  wave
Minnel tobb adat van, annal nagyobb a valoszinusege a pontos etalon szamok meghatarozasanak. A kapott adatokbol kesobb aztan csinalok egy referencia tablazatot.

Jelige: Minoseg, ***  vigyor3

(Moderálva - Scratch)
« Utoljára szerkesztve: 2008.03.22 szombat, 18:02:17 írta Scratch » Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15509 Dátum: 2008.03.22 szombat, 18:03:07 »

Varom vallalkozo kedvu MKIII 2.0i benyas gep tulajok jelentkezeset, akik engednek, hogy alapjaraton lefuttassak egy tesztet a gepukon.  wave
Minnel tobb adat van, annal nagyobb a valoszinusege a pontos etalon szamok meghatarozasanak. A kapott adatokbol kesobb aztan csinalok egy referencia tablazatot.

Jelige: Minoseg, ***  vigyor3

Talin megnézheted az enyémet is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
sam47
Vendég
« Új hozzászólás #15510 Dátum: 2008.03.22 szombat, 18:03:40 »

Zacci!
Nem érné meg Neked felkeresni az http://www.injektor.hu/ -sokat?
Ők tuti értenek hozzá és ha minden igaz még klub kedvezmény is van.
Naplózva
sopa007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57

sopa007@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15511 Dátum: 2008.03.22 szombat, 19:32:18 »

  Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek!
MK3-as Mondimra 215/55 gumikat szeretnék vagyis lenne jó árban igaz a gyári csak 205/55.
Egymás mellé téve szemmel láthatóan szélessebb és maggasabb is a 215-ös,a felni a gyári alu.
Rátehetem bírja a felni ill. a futómü? Mi a véleményetek? Át kell e programozni a sebesség méröt stb?
Köszi elöre is.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15512 Dátum: 2008.03.22 szombat, 19:35:55 »

  Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek!
MK3-as Mondimra 215/55 gumikat szeretnék vagyis lenne jó árban igaz a gyári csak 205/55.
Egymás mellé téve szemmel láthatóan szélessebb és maggasabb is a 215-ös,a felni a gyári alu.
Rátehetem bírja a felni ill. a futómü? Mi a véleményetek? Át kell e programozni a sebesség méröt stb?
Köszi elöre is.
A km-órád biztos csalni fog. A gyári 18" gumik 225/40  ha azokat viszi, szerintem ezzel sem lehet gond, csak bután fog kinézni, mint egy terepjáró...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
sopa007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57

sopa007@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15513 Dátum: 2008.03.22 szombat, 19:42:37 »

A km-órád biztos csalni fog. A gyári 18" gumik 225/40  ha azokat viszi, szerintem ezzel sem lehet gond, csak bután fog kinézni, mint egy terepjáró...
Kösz a gyors reagálást.
Gondolom ma gyorsulása csökkenni fog a gépnek a nagyobb átmérö miatt viszont a fogyasztás is elvileg ugyanazon a fordulatan nagyobb utat tesz meg a kerék.Vajon mi lehet a max gumi méret erre a gyári alu felnire szélességre gondoltam!
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #15514 Dátum: 2008.03.22 szombat, 22:35:32 »

  Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek!
MK3-as Mondimra 215/55 gumikat szeretnék vagyis lenne jó árban igaz a gyári csak 205/55.
Egymás mellé téve szemmel láthatóan szélessebb és maggasabb is a 215-ös,a felni a gyári alu.
Rátehetem bírja a felni ill. a futómü? Mi a véleményetek? Át kell e programozni a sebesség méröt stb?
Köszi elöre is.
A felni amúgy milyen méretű?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15515 Dátum: 2008.03.23 vasárnap, 00:26:20 »

Talin megnézheted az enyémet is.


Relhist kollegae a cucc, de ha jon talira biztosan megnezi a geped. Ha meg eppen nalam van meg a cucc akkor meg en  vigyor3 wave
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15516 Dátum: 2008.03.23 vasárnap, 00:31:28 »

Zacci!
Nem érné meg Neked felkeresni az http://www.injektor.hu/ -sokat?
Ők tuti értenek hozzá és ha minden igaz még klub kedvezmény is van.

Haat nemtom, nem voltak tul meggyozoek. Az viszont tuti, hogy ha nem talaljak meg a hibat, akkor is fizetni kell nem keveset. Azert koltsegekben olyan 50e korul meg szoktak allni. Nah ott adjak fel. Egyelore meg kinlodok picit, mert erdekel a tema. Ami tuti, fogok csinaltatni egy injektor merest, tisztitast. Utana meg leveszem a polcrol a kopierzekelomet es beszereltetem aztis. Ha utana sem jo, akkor mek az injektorosokhoz. Mar elore rohogok, hogy majd rafogjak a hibat az EGR-re, lambda szondara stb. Bar valceg jobbak mint egy atlagos fjord szerviz. Ott mar eljatszottak velem eztaz alapjarati+EGR mokat. Nem jott be gun levele
Naplózva

blah blah blah
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15517 Dátum: 2008.03.23 vasárnap, 01:20:01 »

Kösz a gyors reagálást.
Gondolom ma gyorsulása csökkenni fog a gépnek a nagyobb átmérö miatt viszont a fogyasztás is elvileg ugyanazon a fordulatan nagyobb utat tesz meg a kerék.Vajon mi lehet a max gumi méret erre a gyári alu felnire szélességre gondoltam!
http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
Naplózva

Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #15518 Dátum: 2008.03.23 vasárnap, 01:24:48 »

Vagy esetleg ez
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #15519 Dátum: 2008.03.23 vasárnap, 09:01:00 »




Varom vallalkozo kedvu MKIII 2.0i benyas gep tulajok jelentkezeset, akik engednek, hogy alapjaraton lefuttassak egy tesztet a gepukon.  wave
Minnel tobb adat van, annal nagyobb a valoszinusege a pontos etalon szamok meghatarozasanak. A kapott adatokbol kesobb aztan csinalok egy referencia tablazatot.

Jelige: Minoseg, ***  vigyor3

(Moderálva - Scratch)
Szia Zacci!
Itt volnék én is, mindjárt. Bejáratott, megkímélt moci, tudod. Vezetted. De lehet még...Csak szólj, ne én találjam ki!
Üdv:Cool
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15520 Dátum: 2008.03.23 vasárnap, 11:26:42 »

Relhist kollegae a cucc, de ha jon talira biztosan megnezi a geped. Ha meg eppen nalam van meg a cucc akkor meg en  vigyor3 wave

Megdumáltuk! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #15521 Dátum: 2008.03.23 vasárnap, 22:45:12 »

Jól értem, hogy meg bioetanollal a gép?
Átalakítás nélkül?
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #15522 Dátum: 2008.03.24 hétfő, 07:52:09 »

Jól értem, hogy meg bioetanollal a gép?
Átalakítás nélkül?
50-50%-ig nincs gond általában.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #15523 Dátum: 2008.03.24 hétfő, 09:16:24 »

50-50%-ig nincs gond általában.
kiváncsi vagyak, a v6 mit szólna hozzá.
szóval 10-20 litert nyugodtan tehetek bele ha 2/3 a tank?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15524 Dátum: 2008.03.24 hétfő, 09:59:55 »

kiváncsi vagyak, a v6 mit szólna hozzá.
szóval 10-20 litert nyugodtan tehetek bele ha 2/3 a tank?

Szerintem annyit simán. A Záccí felesbe szokta.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15525 Dátum: 2008.03.25 kedd, 08:54:49 »

Szia Zacci!
Itt volnék én is, mindjárt. Bejáratott, megkímélt moci, tudod. Vezetted. De lehet még...Csak szólj, ne én találjam ki!
Üdv:Cool

 eljen wave Ha jarok feletek mindenkeppen szolok elotte !  wave

Meg kene inni megen egy KVt  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15526 Dátum: 2008.03.25 kedd, 08:56:04 »

kiváncsi vagyak, a v6 mit szólna hozzá.
szóval 10-20 litert nyugodtan tehetek bele ha 2/3 a tank?

Probald ki.
Naplózva

blah blah blah
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #15527 Dátum: 2008.03.25 kedd, 10:59:01 »


sziasztok,

tegnap próbáltuk orvosolni apám kombiján (2004 mkIII) a néhanemműködikarendszámfelettinyitó problémát, de a belső műanyag borítás leszedésében elakadtunk a 2 csavar kitekerésénél. valaki elárulná, mi az eltávolítás technikája?
köszi.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Japán
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 566


:D


E-mail
« Új hozzászólás #15528 Dátum: 2008.03.25 kedd, 11:05:05 »

  Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek!
MK3-as Mondimra 215/55 gumikat szeretnék vagyis lenne jó árban igaz a gyári csak 205/55.
Egymás mellé téve szemmel láthatóan szélessebb és maggasabb is a 215-ös,a felni a gyári alu.
Rátehetem bírja a felni ill. a futómü? Mi a véleményetek? Át kell e programozni a sebesség méröt stb?
Köszi elöre is.
Nekem  a téli gumim mérete 215/55R17  wow1 wow1
Naplózva

FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem Smiley
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #15529 Dátum: 2008.03.25 kedd, 11:48:04 »

  Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek!
MK3-as Mondimra 215/55 gumikat szeretnék vagyis lenne jó árban igaz a gyári csak 205/55.
Egymás mellé téve szemmel láthatóan szélessebb és maggasabb is a 215-ös,a felni a gyári alu.
Rátehetem bírja a felni ill. a futómü? Mi a véleményetek? Át kell e programozni a sebesség méröt stb?
Köszi elöre is.

A váltóméretet ajánlatos lenne tartani... szerintem... attól eltérve nyilván csalni fog a sebességmérő és a futóműnek sem feltétlenül jó.
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #15530 Dátum: 2008.03.25 kedd, 14:56:30 »

Sziasztok!
Lehet hogy nem ez a megfelelo topic, de kinek milyen velemenye van az automosokrol?
Kezi v. gepi?? 
Eddig mindig kezi mosoba jartam, de mar elegem van, hogy allandoan be kell jelentkezni, mint az orvoshoz vigyor3, a gepi mosas meg kesz van 5perc alatt de allitog az meg karcol, vagy nem igy van??
Varom a hozzaszolasokat........
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #15531 Dátum: 2008.03.25 kedd, 14:58:25 »

Sziasztok!
Lehet hogy nem ez a megfelelo topic, de kinek milyen velemenye van az automosokrol?
Kezi v. gepi?? 
Eddig mindig kezi mosoba jartam, de mar elegem van, hogy allandoan be kell jelentkezni, mint az orvoshoz vigyor3, a gepi mosas meg kesz van 5perc alatt de allitog az meg karcol, vagy nem igy van??
Varom a hozzaszolasokat........

Jön a jóidő veszel slagot és otthon lemosod
Naplózva
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #15532 Dátum: 2008.03.25 kedd, 14:59:22 »

Jön a jóidő veszel slagot és otthon lemosod

Az is egy megoldas nyes
Naplózva
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15533 Dátum: 2008.03.25 kedd, 15:56:44 »

Az is egy megoldas nyes
Még télen is nekiestem a nagynyomásuval ha nem volt -1 alatt  nyes nyes csak 5-10 perc a gyors kosz takaríttás  taps
Ha vaxot használok azt csak jó időben. az már 30-40 perc.
A gépi meg tényleg hagy nyomokat de leginkább a sötétt színeken látni meg.
Naplózva

csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #15534 Dátum: 2008.03.25 kedd, 16:02:34 »

Az is egy megoldas nyes
Kész lett a kocsid , Tényleg lendkerekes volt?
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15535 Dátum: 2008.03.25 kedd, 16:07:09 »

Sziasztok!
Lehet hogy nem ez a megfelelo topic, de kinek milyen velemenye van az automosokrol?
Kezi v. gepi?? 
Eddig mindig kezi mosoba jartam, de mar elegem van, hogy allandoan be kell jelentkezni, mint az orvoshoz vigyor3, a gepi mosas meg kesz van 5perc alatt de allitog az meg karcol, vagy nem igy van??
Varom a hozzaszolasokat........

Sok olyan autómosó van, ami kézi, önkiszolgáló. Nem kell bejelentkezni, nem karcol.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #15536 Dátum: 2008.03.25 kedd, 16:17:19 »

Kész lett a kocsid , Tényleg lendkerekes volt?

Meg mindig(ill. mar megint) szervizben van falbav
Csutortokon atvettem a kocsit a ket elso ajto ok, de a ket hatso ajto ugyanugy rozsdafolt alul rinya
Kerdore vonas utan, a valasz:
HAt...a munkalapra csak a ket elso volt felirva falbav
Uhhhhh
Kozben eszrevettem, hogy az elso ajton a visszapillanto belso burkolatan a kis takaro elemet eltortek rinya GRATULA jahh es a kozponti sem mukodott a jobb elso ajtoban.....nah ezen a ponton mar kicsit merges voltam...
Ma vittem vissza a kocsit Solymarra elvileg pentekre mindent megcsinalnak.
A lendkerekre azt moindtak, hogy a hang amit hallok normalis. (nah persze)
Semmi gond viszem a Foti Ford markaszervizben levo ismerosomhoz majd ha O is azt mondja hogy semmi gond vele akkor elhiszem......addig megy a para beka3

Egyebkent minden ok, a fordulatszam ingadozik egy kicsit, de ezt mar megirtam a TDCI topicba es nem akarom itt is elkezdeni.
Sikerult eladni a felniket?
Naplózva
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #15537 Dátum: 2008.03.25 kedd, 16:19:48 »

Sok olyan autómosó van, ami kézi, önkiszolgáló. Nem kell bejelentkezni, nem karcol.

Olyanra gondolsz aminel be kell dobni egy 50-est es 1 percig jon az "ude" vizsugar?
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #15538 Dátum: 2008.03.25 kedd, 16:27:41 »

Meg mindig(ill. mar megint) szervizben van falbav

Ahogy olvasgatom van gondod. Reméljük nem csúcsos , bár sajna azon a határon van a km. Ha egyszer azzal mész dolgozni , és úgy gondolod gyere felénk és rá fülelünk mekkorát szól a lendkereked.  wave
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #15539 Dátum: 2008.03.25 kedd, 16:29:25 »

Sziasztok!
Lehet hogy nem ez a megfelelo topic, de kinek milyen velemenye van az automosokrol?
Kezi v. gepi?? 
Eddig mindig kezi mosoba jartam, de mar elegem van, hogy allandoan be kell jelentkezni, mint az orvoshoz vigyor3, a gepi mosas meg kesz van 5perc alatt de allitog az meg karcol, vagy nem igy van??
Varom a hozzaszolasokat........
Enyém fekete, és én kézi mosóba hordom. 3000-ért kívül belül tisztítják, meg valami viaszos izét is raknak rá. Ráadásul az irodánk melletti ház mélygarázsában van a mosó, úgyhogy ha megyek dolgozni, előtte leadom a kocsit, napközben meg elhozom valamikor. Nekem nagyon bevált.
Gépibe biztos nem vinném.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #15540 Dátum: 2008.03.25 kedd, 16:33:57 »

Ahogy olvasgatom van gondod. Reméljük nem csúcsos , bár sajna azon a határon van a km. Ha egyszer azzal mész dolgozni , és úgy gondolod gyere felénk és rá fülelünk mekkorát szól a lendkereked.  wave

Az szuper lenne elore is koszi a felajanlast worship
MIndjart irok egy pu-t mert meg mindig nincs meg a szamod nyes
Naplózva
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #15541 Dátum: 2008.03.25 kedd, 16:42:37 »

Enyém fekete, és én kézi mosóba hordom. 3000-ért kívül belül tisztítják, meg valami viaszos izét is raknak rá. Ráadásul az irodánk melletti ház mélygarázsában van a mosó, úgyhogy ha megyek dolgozni, előtte leadom a kocsit, napközben meg elhozom valamikor. Nekem nagyon bevált.
Gépibe biztos nem vinném.

Korrekt ar ha tenyleg megcsinalnak mindent (porszivozas, szelvedo torolgetes belulrol, stb....)

Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #15542 Dátum: 2008.03.25 kedd, 20:18:44 »

Korrekt ar ha tenyleg megcsinalnak mindent (porszivozas, szelvedo torolgetes belulrol, stb....)
Megcsinálják, mindent. Ablakok is kívül belül letörölve, sehol egy folt utána. Aktív habos előmosás, akkor sampon, nagnyomású víz, kézi áttörölgetés, viasz. Ez kívül. Belül meg porszívó, mindent áttörölnek, (sebváltoszoknya is, amit nagyon utálok ha koszos), ablakemelők körül, ajtóbehúzó fogantyúk belseje, minden. Ez így kereken 3.030 Ft. Szerintem teljesen jó.
Lassan esedékes is lesz a következő menet, csak amíg ilyen esős retek idő volt, addig feleslegesnek éreztem.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #15543 Dátum: 2008.03.26 szerda, 15:17:20 »

sziasztok,

tegnap próbáltuk orvosolni apám kombiján (2004 mkIII) a néhanemműködikarendszámfelettinyitó problémát, de a belső műanyag borítás leszedésében elakadtunk a 2 csavar kitekerésénél. valaki elárulná, mi az eltávolítás technikája?
köszi.


félve teszem fel újra a kérdést....
de bízom benne, hogy ma jár erre valaki, aki tudja a választ  Wink
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #15544 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 02:09:22 »

Üdv,

Korábban (2006 vége felé, ha jól emlékszem) volt már szó az alapjáraton pislákoló világításról (kívül-belül). Akkoriban azt írtátok néhányan, egyelőre nincs megoldás. Rájött azóta valaki, mitől van? Nálam is pislákolnak a fények műszerfalon is, lámpák is, ugyan nem veszélyes, de nagyon idegesít.  rinya

köszi, üdv!
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #15545 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 07:04:03 »

Üdv,

Korábban (2006 vége felé, ha jól emlékszem) volt már szó az alapjáraton pislákoló világításról (kívül-belül). Akkoriban azt írtátok néhányan, egyelőre nincs megoldás. Rájött azóta valaki, mitől van? Nálam is pislákolnak a fények műszerfalon is, lámpák is, ugyan nem veszélyes, de nagyon idegesít.  rinya

köszi, üdv!

Nekem is ezt csinálta, és a generátor szíj cseréje oldotta meg.
Naplózva
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #15546 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 10:38:25 »

Nekem is ezt csinálta, és a generátor szíj cseréje oldotta meg.

Köszi, megnézetem! Remélem, a szíj a gond nálam is és a görgőkhöz nem kell nyúlni!
Naplózva
LaSlow
Vendég
« Új hozzászólás #15547 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 12:31:30 »

Sziasztok!
Érdekes dolgokkal idegesít az autóm és mielőtt szervizbe vinném megkérdenélek Benneteket, nehogy hülyére vegyenek.
na szóval: 2000-es fordulatig gázadásra iszonyatos rángatással válaszol a gép és valami "csattogás" is hallatszik elölről. 2000 fölött megszűnik ez a jelenség, de addig nagyon durva. Aztán van olyan, hogy álló helyzetben (járó motornál) lezár a központi zár. (be van programozva, de elvileg csak 3 km/h sebesség fölött kellene. Nem mindig csinálj, de egyszer már megszívtam. Járó motornál kiszáltam, ajtó becsap...központi bekapcs.Sad Ugye a rádiónak is van sebbeségfüggő hangerővezérlése...na néha ez is csak úgy magától felhangosodik (járó motor, álló auto)
Mintha hibás jeleket kapna valahonnan a zár és a rádió is.
Segítsetek ezekben a dolgokban legyetek szívesek, nem akarom, hogy a szervízben mindent kicseréljenek nekem meg rámenjen a gatyám. Ja...vadi új gyertyák vannak benne, szűrök is újak.
előre is köszönöm
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15548 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 12:47:21 »

Sziasztok!
Érdekes dolgokkal idegesít az autóm és mielőtt szervizbe vinném megkérdenélek Benneteket, nehogy hülyére vegyenek.
na szóval: 2000-es fordulatig gázadásra iszonyatos rángatással válaszol a gép és valami "csattogás" is hallatszik elölről. 2000 fölött megszűnik ez a jelenség, de addig nagyon durva. Aztán van olyan, hogy álló helyzetben (járó motornál) lezár a központi zár. (be van programozva, de elvileg csak 3 km/h sebesség fölött kellene. Nem mindig csinálj, de egyszer már megszívtam. Járó motornál kiszáltam, ajtó becsap...központi bekapcs.Sad Ugye a rádiónak is van sebbeségfüggő hangerővezérlése...na néha ez is csak úgy magától felhangosodik (járó motor, álló auto)
Mintha hibás jeleket kapna valahonnan a zár és a rádió is.
Segítsetek ezekben a dolgokban legyetek szívesek, nem akarom, hogy a szervízben mindent kicseréljenek nekem meg rámenjen a gatyám. Ja...vadi új gyertyák vannak benne, szűrök is újak.
előre is köszönöm

Elegge egyertelmuen sebesseg jelado problemanak tunik. Ezert zar a kozponti, es ezert hangosodik a radio. Mind2 egyseg a sebesseg jel alapjan veterli a vezerelni valot. Sebesseg szenzor a valtobol log kifele. Ha a legszuro magassagaban lefele nezel, meglatod a valto hazat, es elvileg ott kell valahol lennie egy kiallo csatlakozonak. Asszem az a sebesseg szenzor. Csattogas meg lehet a szivosorod is, vagy a nem jo vezerles, ami lehet a sebesseg szenzor hibajabol is. Szerintem.
De azis lehet, hogy alendkereked csattog a rangatas miatt.
Naplózva

blah blah blah
LaSlow
Vendég
« Új hozzászólás #15549 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 12:56:31 »

Elegge egyertelmuen sebesseg jelado problemanak tunik. Ezert zar a kozponti, es ezert hangosodik a radio. Mind2 egyseg a sebesseg jel alapjan veterli a vezerelni valot. Sebesseg szenzor a valtobol log kifele. Ha a legszuro magassagaban lefele nezel, meglatod a valto hazat, es elvileg ott kell valahol lennie egy kiallo csatlakozonak. Asszem az a sebesseg szenzor. Csattogas meg lehet a szivosorod is, vagy a nem jo vezerles, ami lehet a sebesseg szenzor hibajabol is. Szerintem.
De azis lehet, hogy alendkereked csattog a rangatas miatt.

Igen a jeladóra gondoltam én is köszönöm a válaszod. Ami a nagyobb gondom az a rángatás. Vajon a csattogás (ha lendkerék), akkor az azért csattog, mert valamiért rángat az autó, vagy pont fordítva a lendkerék miatt rángat? gondolom pénztárcaügyileg sem mindegy. Ha jól emlékszem, Neked voltak már problémák a lendkerékkel, van már tapasztalatod.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 304 305 306 307 308 309 310 [311] 312 313 314 315 316 317 318 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.