Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 06:23:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 305 306 307 308 309 310 311 [312] 313 314 315 316 317 318 319 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21463444 alkalommal)
0 Felhasználó és 124 vendég van a témában
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15550 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 13:08:10 »

Igen a jeladóra gondoltam én is köszönöm a válaszod. Ami a nagyobb gondom az a rángatás. Vajon a csattogás (ha lendkerék), akkor az azért csattog, mert valamiért rángat az autó, vagy pont fordítva a lendkerék miatt rángat? gondolom pénztárcaügyileg sem mindegy. Ha jól emlékszem, Neked voltak már problémák a lendkerékkel, van már tapasztalatod.

A csattogas talan azert van mert rangat a gep, es mar nem teljesen 100as a lendkereked. Nem csak nekem volt gondom a lendkerekkel, hanem kb. mindenkinek akinek lendkerekes a gepe. Ha meg nem volt vele gondja, majd lesz. Ez ilyen. A rangatas meg lehet attol van, hogy rossz sebessegjelet erzekel az ECU es ennek fugvenyeben rosszul hatarozza meg a kevereket. Talan...Nem vok otoszerelo, csak tippelni tok. Esetleg megnezhetnenk a gepet egy diag erejeig. Nalam van egy szerkentyu, amivel jo par adatot ki lehet olvasni az ECUbol, akar menet kozben is.
Naplózva

blah blah blah
LaSlow
Vendég
« Új hozzászólás #15551 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 13:20:11 »

A csattogas talan azert van mert rangat a gep, es mar nem teljesen 100as a lendkereked. Nem csak nekem volt gondom a lendkerekkel, hanem kb. mindenkinek akinek lendkerekes a gepe. Ha meg nem volt vele gondja, majd lesz. Ez ilyen. A rangatas meg lehet attol van, hogy rossz sebessegjelet erzekel az ECU es ennek fugvenyeben rosszul hatarozza meg a kevereket. Talan...Nem vok otoszerelo, csak tippelni tok. Esetleg megnezhetnenk a gepet egy diag erejeig. Nalam van egy szerkentyu, amivel jo par adatot ki lehet olvasni az ECUbol, akar menet kozben is.

Köszönöm szépen! Élnék a lehetőséggel. A telefonszámod nem változott, mert akkor felhívlak és elugranék Hozzád, mikor Neked is alkalmas. Előre is köszönöm!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15552 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 13:29:37 »

Köszönöm szépen! Élnék a lehetőséggel. A telefonszámod nem változott, mert akkor felhívlak és elugranék Hozzád, mikor Neked is alkalmas. Előre is köszönöm!

rendicsek. Hivj nyugodtan...Holnap pl. felig meddig otthon leszek, mert delelott mek az injektorosokhoz. Utana szerintem raerek. Esetleg meg ma delutan, este.
Naplózva

blah blah blah
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #15553 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 18:45:02 »

Sziasztok!
Van egy nagy problémám! Apámnak van egy 2001-es TDDI Mondija! Kb fél órája kezdődött a jelenség...zörgő hang a motortérből...azt vettük észre, ha kikapcsoljuk a klimát, akkor csendesedik a zaj! Menetközben megintcsak nem olyan erős! Főként alapjáraton hallatszik, de akkor nagyon! Szerintetek mi lehet a baja???
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #15554 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 18:50:33 »

Sziasztok!
Van egy nagy problémám! Apámnak van egy 2001-es TDDI Mondija! Kb fél órája kezdődött a jelenség...zörgő hang a motortérből...azt vettük észre, ha kikapcsoljuk a klimát, akkor csendesedik a zaj! Menetközben megintcsak nem olyan erős! Főként alapjáraton hallatszik, de akkor nagyon! Szerintetek mi lehet a baja???

Van egy nagy problémám! Apámnak van egy 2001-es TDDI Mondija!

Ez még nem probléma!  eplus2

Fejtsd ki bővebben.
Naplózva
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #15555 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 19:11:45 »

Van egy nagy problémám! Apámnak van egy 2001-es TDDI Mondija!

Ez még nem probléma!  eplus2

Fejtsd ki bővebben.

Bővebben..is pont ugyanaz a gond mint az előbb leírtakban! Alapjáraton olyan hangja van mint ha egy fém meg egy műanyag egymáshoz verődne! Nagyobb gázadásra, meg klima kikapcsolásra kicsit csöndesedik!
Naplózva
Tauga
Vendég
« Új hozzászólás #15556 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 19:30:42 »

Szia,a klíma szabadonfutója lehet a ludas.Én már jártam így,de nem Ford volt Wink
Naplózva
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #15557 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 19:52:17 »

Szia,a klíma szabadonfutója lehet a ludas.Én már jártam így,de nem Ford volt Wink

Azzal lehet közlekedni?? Vagy nem célszerű? (Holnap kb 60 km-t kéne mennie vele) Mondjuk én odaadom a Kappámat, had üljön egy jó kocsiban!: nyes Mindenesetre a klimát kikapcsoltuk, ha minden jól megy akkor szombaton service!
Naplózva
Tauga
Vendég
« Új hozzászólás #15558 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 19:58:55 »

Sajnos nem tudom,hogy a szíj még mit hajt meg nálad.1.8TD minden külön szíj,a Transitomba,már(TDDI)más a hejzet.Kényelemből jó a Kaappa.... wow1
Naplózva
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #15559 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 20:00:19 »

Sajnos nem tudom,hogy a szíj még mit hajt meg nálad.1.8TD minden külön szíj,a Transitomba,már(TDDI)más a hejzet.Kényelemből jó a Kaappa.... wow1

Ez is TDDI! Én se tudom h mit hajt! A kappa menetteljesítményben is ott van! 220 lóerő/310 Nm!
Naplózva
Tauga
Vendég
« Új hozzászólás #15560 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 20:09:06 »

Csak az a fránya elektronika :vigyor3:nézd meg,hogy mit hajt még,mert ha elszáll,ami nem biztos,nem lessz töltés stb..Egyébként Dedra TD-vel jártam így,sokáig bírta
Naplózva
Tauga
Vendég
« Új hozzászólás #15561 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 20:13:51 »

Ha jól tudom Wyctornak ilyen Mondija van,próbáld meg őt Huh?
Naplózva
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #15562 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 20:17:07 »

Ha jól tudom Wyctornak ilyen Mondija van,próbáld meg őt Huh?

Az a baj h foggalmam sincs h ki az a Wyctor:-)
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #15563 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 20:42:03 »

Az a baj h foggalmam sincs h ki az a Wyctor:-)
Legrosszabb esetben a www.nagyauto.hu topikban megtalálod.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #15564 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 20:52:31 »

Legrosszabb esetben a www.nagyauto.hu topikban megtalálod.

Köszi a tippet!
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15565 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 21:59:21 »

Az a baj h foggalmam sincs h ki az a Wyctor:-)

Itt vagyok  integet2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #15566 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 22:09:21 »

Itt vagyok  integet2

Szia! Olvastad mi a probléma a faterom kicsijával?? Nem tudsz valami okosságot az esetleges hibára??
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15567 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 22:11:06 »

Szia! Olvastad mi a probléma a faterom kicsijával?? Nem tudsz valami okosságot az esetleges hibára??

Írtam mailt...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #15568 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 22:13:55 »

Írtam mailt...

Köszke.. akkor most Vik-et kell felkutatnom:-)
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15569 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 22:14:38 »

Köszke.. akkor most Vik-et kell felkutatnom:-)

vikords@freestart.hu
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Pepus
Vendég
« Új hozzászólás #15570 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 22:35:52 »


Írtam Neki is! Köszi!

Jó éjt mindenkinek!
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15571 Dátum: 2008.03.27 csütörtök, 22:37:55 »

Írtam Neki is! Köszi!

Jó éjt mindenkinek!
neked is, remélem hamarosan kiderül a baj, majd azért gyere vissza, beszámolni...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
sztpuhi
Vendég
« Új hozzászólás #15572 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 17:17:22 »

Sziasztok!

Ismét kérdéssel fordulok Hozzátok. Mi okozhatja azt, hogy ha belemegyek egy kisebb gödörbe, elkezd csikorogni a fék azon a keréken. Nem mindíg csinálja, de ha huzamosabb ideig nem fékezek, akkor már magátol is elkezdi, és teljesen random sorrendben mindegyik kerék felől hallom.(hála a jó minőségű pesti utaknak!) Lehet, hogy hozzáér a fékbetét a tárcsához? Nemrég volt cserélve mindekettő, (13ekm) de ha ez így megy nem lesz hosszú életű. Ha fékezek, valszeg lekopik a felkeményedett réteg, mert utánna megint csak egy kis idő(pár km) eltelte után kezdi. Valami meglazulhatott? Vagy ez is a silány(facelift előtti) konstrukcióval magyarázható? Valamit csinálnék vele, ha lehet házilag.
Előre is köszi minden segítséget!

Üdv: Sztpuhi
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #15573 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 19:48:30 »

Sziasztok!

Ismét kérdéssel fordulok Hozzátok. Mi okozhatja azt, hogy ha belemegyek egy kisebb gödörbe, elkezd csikorogni a fék azon a keréken. Nem mindíg csinálja, de ha huzamosabb ideig nem fékezek, akkor már magátol is elkezdi, és teljesen random sorrendben mindegyik kerék felől hallom.(hála a jó minőségű pesti utaknak!) Lehet, hogy hozzáér a fékbetét a tárcsához? Nemrég volt cserélve mindekettő, (13ekm) de ha ez így megy nem lesz hosszú életű. Ha fékezek, valszeg lekopik a felkeményedett réteg, mert utánna megint csak egy kis idő(pár km) eltelte után kezdi. Valami meglazulhatott? Vagy ez is a silány(facelift előtti) konstrukcióval magyarázható? Valamit csinálnék vele, ha lehet házilag.
Előre is köszi minden segítséget!

Üdv: Sztpuhi

Gyári fékalkatrészek tárcsa betét lett beépítve? Utángyártott mind ultragagyi sivít félrekopik, tárcsa deformálódik.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #15574 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 20:16:02 »

Gyári fékalkatrészek tárcsa betét lett beépítve? Utángyártott mind ultragagyi sivít félrekopik, tárcsa deformálódik.
Itt kicsit off, de a "gyári" ma csúnyán megszivatott. Vékony fémcső adagoló és turbó között, formának köze nem volt az igazihoz, rövidebb is kicsit, újra is kellett hajtogassam....  levele
Naplózva
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #15575 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 20:22:49 »

Hello Urak, van egy eleg bosszanto problemam ami most sulyosbodni latszik. A kozponti zar neha neha bezart menet kozben,aztan kinyitott neha neha (eleg rendszertelenul). Emelle parosult hogy leginkabb hidegben a csomagtartot csak taviranyitoval birom rabeszelni hogy nyissa a zarat, a csomagtarton levo gombra nem reagal.Ezekkel lassan mar megtanultam egyutt elni, de egy ket napja a bal hatso ajtom (vezetoules mogotti mielott valaki kotozkodne Smiley ) kozponti zarja kivonta magat a kozponti iranyitas alol.Semmire nem reagal, de ha manualisan allapotot valtok annak engedelmeskedik.
Na a kerdes hogy mi a francal van baj?
Ezutan pedig hogy mennyire egyszeru es fajdalmas a gyogyitas?

koszi  elore is.
Udv.

Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #15576 Dátum: 2008.03.30 vasárnap, 20:30:27 »

ja kivonta magat a kozponti iranyitas alol.Semmire nem reagal, de ha manualisan allapotot valtok annak engedelmeskedik.
Na a kerdes hogy mi a francal van baj?
Ezutan pedig hogy mennyire egyszeru es fajdalmas a gyogyitas?

koszi  elore is.
Udv.



Remek francija alkatrészek vannak ezen a részen WD40 ha nem segít csere
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #15577 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 14:04:36 »


félve teszem fel újra a kérdést....
de bízom benne, hogy ma jár erre valaki, aki tudja a választ  Wink

Ha még érdekes: úgy emlékszem, hogy vagy 6 helyen pattintós (ék alakú fém lemezrugós) a rögzítése a két csavaron kívül, de már rég volt, mikor leszedtem. Erősebben, de óvatosan kell húzni, mert ha nagyon meghajlik vhol a műanyag, akkor kifehéredik és olyan is marad... Ja és a felső részen lévő műanyag rátakar az oldalsóra, úgyhogy vagy azt is leszeditek, vagy óvatosan ki kell bújtatni alóla (kb 1 cm-t takar rá).
Remélem jól emlékszem...
Naplózva
Shroomer
Vendég
« Új hozzászólás #15578 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 21:58:56 »

Sziasztok, nem olvastam vissza sokat, úgyhogy lehet, hogy már szerepelt a téma. Jópár autón cseréltem már fényszóró izzót, de ma levert a víz és sikerélmény nélkül maradtam. Délután elindulás után kollégám rámszólt, hogy kiégett az izzó, na, meg is álltam a legközelebbi benzinkútnál, vettem egy izzót, gondoltam kicserélem... Ekkora szívást Shocked) Ez a vezetőoldali lámpában volt, viszonylag gyorsan konstatáltam, hogy útban van az akkumulátor, meg valami biztosítékokkal teli doboz. Na, mindegy, gondoltam, szerszámosláda elő, aksi kiszed, alatta műa tartódoboz kiszerel, majd kicsavaroztam a biztosítékos dobozt is és elvágtam pár kábelkötegelőt, amivel a tyúkbelek egymásba kapaszkodtak és nagyon feszült a cucc. Sajnos még ezután sem bírtam kiszedni a lámpa belső takarólemezét, ugyan a patentok kinyíltak, de nem lehetett olyan szögbe kihajtani, hogy a retkes klampnik a másik oldalon kiakadjanak, középen meg a foglalat limitálta a mozgatást. Szóval a fent kiszerelt páros alatt még van egy masszív acélkonzol, de azokat olyan vastag lemezcsavarok tartják, amiket az egébként igen jó kis szerszámokkal meg sem lehetett makkantani, hosszú crova szárakat meg nem vettem még izzócseréhez Smiley
Hogy a lényegre térjek: Amellett, hogy Ford hívő vagyok (eddig csak escortok, most ez a mondi), most azt kell mondjam, hogy b@sszák meg idesanyjukat a kedves tervezők, kb. 5 megoldást tudnék helyből mondani, amellyelel cserélhetővé válna az izzó... Ráadásul így amellett, hogy idegesítő, rettentően balesetveszélyes, hiszen mondjuk ha éjjel meeek valahol senki földjén nyilván továbbmennék, nem állnék félre ha kiég egy izzó és ha esetleg a következő kamionos közel jön a "motoromhoz", akkor többet ugye nem írok a topicba.
Kérdésem, ha tudtok segíteni, holnap ugye újból próbálkoznék... Hogyan csinálják a profik? Kiszedik a konzolt is (ami nem tűnik egyszerűnek), vagy inkább kihúzzák a lámpatestet előre? Erre nyilván gondoltam, de akkor újból be kellene állítani a lámpát, amit ugye házilag nem nagyon lehet... Ha szervízbe kell mennem izzócserére, akkor tököm alá vágom a sűrű fésűt, az bizonyos Smiley
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #15579 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 22:02:23 »

Sziasztok, nem olvastam vissza sokat, úgyhogy lehet, hogy már szerepelt a téma. Jópár autón cseréltem már fényszóró izzót, de ma levert a víz és sikerélmény nélkül maradtam.
Ki kell venni a lámpát.
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #15580 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 22:09:55 »

Ja, ki kell venni, de szerszám se kell hozzá. Állítani se kell, mert ugyanoda kerül  vissza.  A fényszóróra gondoltam nyes
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15581 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 22:43:52 »

Sziasztok, nem olvastam vissza sokat, úgyhogy lehet, hogy már szerepelt a téma. Jópár autón cseréltem már fényszóró izzót, de ma levert a víz és sikerélmény nélkül maradtam. Délután elindulás után kollégám rámszólt, hogy kiégett az izzó, na, meg is álltam a legközelebbi benzinkútnál, vettem egy izzót, gondoltam kicserélem... Ekkora szívást Shocked) Ez a vezetőoldali lámpában volt, viszonylag gyorsan konstatáltam, hogy útban van az akkumulátor, meg valami biztosítékokkal teli doboz. Na, mindegy, gondoltam, szerszámosláda elő, aksi kiszed, alatta műa tartódoboz kiszerel, majd kicsavaroztam a biztosítékos dobozt is és elvágtam pár kábelkötegelőt, amivel a tyúkbelek egymásba kapaszkodtak és nagyon feszült a cucc. Sajnos még ezután sem bírtam kiszedni a lámpa belső takarólemezét, ugyan a patentok kinyíltak, de nem lehetett olyan szögbe kihajtani, hogy a retkes klampnik a másik oldalon kiakadjanak, középen meg a foglalat limitálta a mozgatást. Szóval a fent kiszerelt páros alatt még van egy masszív acélkonzol, de azokat olyan vastag lemezcsavarok tartják, amiket az egébként igen jó kis szerszámokkal meg sem lehetett makkantani, hosszú crova szárakat meg nem vettem még izzócseréhez Smiley
Hogy a lényegre térjek: Amellett, hogy Ford hívő vagyok (eddig csak escortok, most ez a mondi), most azt kell mondjam, hogy b@sszák meg idesanyjukat a kedves tervezők, kb. 5 megoldást tudnék helyből mondani, amellyelel cserélhetővé válna az izzó... Ráadásul így amellett, hogy idegesítő, rettentően balesetveszélyes, hiszen mondjuk ha éjjel meeek valahol senki földjén nyilván továbbmennék, nem állnék félre ha kiég egy izzó és ha esetleg a következő kamionos közel jön a "motoromhoz", akkor többet ugye nem írok a topicba.
Kérdésem, ha tudtok segíteni, holnap ugye újból próbálkoznék... Hogyan csinálják a profik? Kiszedik a konzolt is (ami nem tűnik egyszerűnek), vagy inkább kihúzzák a lámpatestet előre? Erre nyilván gondoltam, de akkor újból be kellene állítani a lámpát, amit ugye házilag nem nagyon lehet... Ha szervízbe kell mennem izzócserére, akkor tököm alá vágom a sűrű fésűt, az bizonyos Smiley

A kezelési könyvet nem akartad megnézni elötte? Smiley
A komplett lámpát kell kivenni, még szerszám se kell hozzá, 5 perces művelet.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Shroomer
Vendég
« Új hozzászólás #15582 Dátum: 2008.03.31 hétfő, 23:42:26 »

A kezelési könyvet nem akartad megnézni elötte? Smiley
A komplett lámpát kell kivenni, még szerszám se kell hozzá, 5 perces művelet.

Öőőőőőő Shocked) Reális, de..., megnéztem a kézikönyvet, láttam hogyan kell lekapni a fedelet, de az kimaradt (nekem), hogy a fényszórót szedjem ki... Sőt, felhívtam először a Cromaxot, majd az autóklubot, mindketten aszondták, hogy bontós a motortér, "lámpa"kiszedést nem emlegettek. Viszont mire visszaszereltem mindent, hogy hazamenjek mégis akár fél szemmel, eltelt egy kis idő Smiley Utána persze a rádió kérte a kódot, amit szerencsére megkaptam az előző tulajtól és még működött is...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15583 Dátum: 2008.04.01 kedd, 00:15:01 »

Öőőőőőő Shocked) Reális, de..., megnéztem a kézikönyvet, láttam hogyan kell lekapni a fedelet, de az kimaradt (nekem), hogy a fényszórót szedjem ki... Sőt, felhívtam először a Cromaxot, majd az autóklubot, mindketten aszondták, hogy bontós a motortér, "lámpa"kiszedést nem emlegettek. Viszont mire visszaszereltem mindent, hogy hazamenjek mégis akár fél szemmel, eltelt egy kis idő Smiley Utána persze a rádió kérte a kódot, amit szerencsére megkaptam az előző tulajtól és még működött is...

A kezelésibe nagyon jól le van rajzolva. Tényleg nem kell semmi szerszám, 5 perc.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #15584 Dátum: 2008.04.01 kedd, 08:36:28 »

most azt kell mondjam, hogy b@sszák meg idesanyjukat a kedves tervezők...
A kedves tervezők üzenik, hogy RTFM!
(gy.k.: read the fucking manual)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15585 Dátum: 2008.04.01 kedd, 09:02:42 »

A HI-Fi topikban kezdtem, de itt folytatom, mert ez már konkrétan a III-as Mondeohoz tartozik.
Eladtam a gyári fejegyésget, szeretném hétvégén az újat beszerelni.
Tudom, hogy kell csatlakozó átalakítót venni.
Ami nem világos, hogy nekem 3 csatlakozó (+ az antenna) van az autóban, míg a kapható átalakító készletekben csak 2 csatlakozás van.
Hogy van ez pontosan?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #15586 Dátum: 2008.04.01 kedd, 09:35:31 »

Ami nem világos, hogy nekem 3 csatlakozó (+ az antenna) van az autóban, míg a kapható átalakító készletekben csak 2 csatlakozás van.
Hogy van ez pontosan?
a 3. csatin vannak az egyéb fícsörök: sebességjel a hangosításhoz, kihangosítónémítás, kihangosító hangbemenet a hangszórókon való kihangosításhoz, kormánytávirányító.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15587 Dátum: 2008.04.01 kedd, 09:38:31 »

a 3. csatin vannak az egyéb fícsörök: sebességjel a hangosításhoz, kihangosítónémítás, kihangosító hangbemenet a hangszórókon való kihangosításhoz, kormánytávirányító.

Köszi!
És azokat hogy lehet bekötni?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #15588 Dátum: 2008.04.01 kedd, 09:40:23 »

Köszi!
És azokat hogy lehet bekötni?
Sebességjel innentől felejtős, a kihangosító cucca meg az új rádió kapcsolási rajza szerint (ha tudja kezelni)
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #15589 Dátum: 2008.04.01 kedd, 09:45:40 »

Ha még érdekes: úgy emlékszem, hogy vagy 6 helyen pattintós (ék alakú fém lemezrugós) a rögzítése a két csavaron kívül, de már rég volt, mikor leszedtem. Erősebben, de óvatosan kell húzni, mert ha nagyon meghajlik vhol a műanyag, akkor kifehéredik és olyan is marad... Ja és a felső részen lévő műanyag rátakar az oldalsóra, úgyhogy vagy azt is leszeditek, vagy óvatosan ki kell bújtatni alóla (kb 1 cm-t takar rá).
Remélem jól emlékszem...

köszönjük, hétvégén nekiugrunk.  worship
ezek szerint nem volt alap nélküli az óvatosságom...
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15590 Dátum: 2008.04.01 kedd, 09:51:26 »

Sebességjel innentől felejtős, a kihangosító cucca meg az új rádió kapcsolási rajza szerint (ha tudja kezelni)

ok. Köszi.
Csak úgy érdekességképpen a gyári távirányítót össze lehet buherálni nem gyári fejegységgel?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #15591 Dátum: 2008.04.01 kedd, 09:54:48 »

ok. Köszi.
Csak úgy érdekességképpen a gyári távirányítót össze lehet buherálni nem gyári fejegységgel?
Úgy tudom léteznek ilyen adapterek, de olyan az áruk mint a tokány: borsós.  vigyor3
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15592 Dátum: 2008.04.01 kedd, 11:04:09 »

Úgy tudom léteznek ilyen adapterek, de olyan az áruk mint a tokány: borsós.  vigyor3

Hadd helyesbítsek: borsos. Vagy csak poénnak írtad?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #15593 Dátum: 2008.04.01 kedd, 11:43:08 »

Hadd helyesbítsek: borsos. Vagy csak poénnak írtad?
nemtudom, feltűnt-e a  vigyor3
Naminnegy, abbahagytam, mert kimoderálnak a fórumról itt a seniormemberség előtt.....  hehe
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15594 Dátum: 2008.04.01 kedd, 15:09:39 »

Nos az elmult idoszakban nem 1 MKIII benyas geppel talalkoztam, ami szo szerint zabalta az olajat. Mar csak arra kene rajonni, hogy van-e osszefugges a fekete szelepfedel es az olajzabalas kozt. Ugyains azoknal a mociknal velhetoen ugy kopik a gyuru, mint a fene. Minap is jart nalam 1 benyas...1000km alatt 1.5littyo. Szerencsere nalam kb. 10e alatt jo ha elfogy fel littya. Tehat van olyan moci, ammeliknel nem jon elo eza problem, es van amelliknel igen.
Az injektoros emberke is ugy kezdte, hogy a fjord motorok xarok, mert kopnak mint allat. Vegulis akar lehet igaza is, mert mar talalkoztam olajzabaloval. Aztan megdicserte a mocimat, hogy perfekt. En picit nehezn akarta elfogadni, hogy gyorsan kopik a moci, o meg nehezen akarta elfogadni, hogy nem. Valahol a 2 kozott lesz az igazsag. En ilyen szempontbol szerencses vok. De azert ha valaki benyas gepet akar venni valahogy sajtolja ki a kereskedobol, hogy teszt celbol had menjen vele par 100Km-t es utana nezze meg az olaj szintet. Mert ha eszi akkor nagyon.
Naplózva

blah blah blah
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #15595 Dátum: 2008.04.01 kedd, 15:37:56 »

De azert ha valaki benyas gepet akar venni valahogy sajtolja ki a kereskedobol, hogy teszt celbol had menjen vele par 100Km-t es utana nezze meg az olaj szintet.
wow1
Ez azért nem nagyon szokott menni, se új, se használt autónál...
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #15596 Dátum: 2008.04.01 kedd, 15:45:46 »

wow1
Ez azért nem nagyon szokott menni, se új, se használt autónál...
Az már inkább kölcsönző, mint kereskedő lenne.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15597 Dátum: 2008.04.01 kedd, 15:46:10 »

wow1
Ez azért nem nagyon szokott menni, se új, se használt autónál...

Hat akkor lutri. Aza baj, hogy teljesitmenyben meg ugy kulsoleg nem lehet eszrevenni, hogy gond van. En legalabbis semmifele arra utalo jelet nem lattam, hogy belul kopott lenne a moci. Meg csak nemis fustolt.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15598 Dátum: 2008.04.01 kedd, 15:48:19 »

Nos az elmult idoszakban nem 1 MKIII benyas geppel talalkoztam, ami szo szerint zabalta az olajat. Mar csak arra kene rajonni, hogy van-e osszefugges a fekete szelepfedel es az olajzabalas kozt. Ugyains azoknal a mociknal velhetoen ugy kopik a gyuru, mint a fene. Minap is jart nalam 1 benyas...1000km alatt 1.5littyo. Szerencsere nalam kb. 10e alatt jo ha elfogy fel littya. Tehat van olyan moci, ammeliknel nem jon elo eza problem, es van amelliknel igen.
Az injektoros emberke is ugy kezdte, hogy a fjord motorok xarok, mert kopnak mint allat. Vegulis akar lehet igaza is, mert mar talalkoztam olajzabaloval. Aztan megdicserte a mocimat, hogy perfekt. En picit nehezn akarta elfogadni, hogy gyorsan kopik a moci, o meg nehezen akarta elfogadni, hogy nem. Valahol a 2 kozott lesz az igazsag. En ilyen szempontbol szerencses vok. De azert ha valaki benyas gepet akar venni valahogy sajtolja ki a kereskedobol, hogy teszt celbol had menjen vele par 100Km-t es utana nezze meg az olaj szintet. Mert ha eszi akkor nagyon.

Az olajfogyás nem csak a kopott gyűrűk miatt van, hanem általában a szelepszár szimeringek kopnak el. Lehet cserélni, és nem is eszement drága.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #15599 Dátum: 2008.04.01 kedd, 15:52:03 »


Osztom Angel véleményét. Ha már úgy eszi a gép az olajat, hogy a gyűrűknél, ott már lehet érezni, hogy nincs ereje teljébe a gép, elvégre csökken a kompresszió. Nekem is az MKI iszonyat mennyi olajat evett, de füstje az nem volt. Hogy tudott annyi olajat elégetni nyom nélkül?!  Huh?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 305 306 307 308 309 310 311 [312] 313 314 315 316 317 318 319 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.561 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.