Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 04:28:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 316 317 318 319 320 321 322 [323] 324 325 326 327 328 329 330 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21462644 alkalommal)
0 Felhasználó és 297 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #16100 Dátum: 2008.08.18 hétfő, 21:39:13 »

A vezérműszíj amúgy volt cserélve vagy ellenőrizve?

Az MK3 már láncos, nem kell babrálni!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #16101 Dátum: 2008.08.19 kedd, 08:17:45 »

Az MK3 már láncos, nem kell babrálni!
Azt hittem csak a dízel láncos kutya.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16102 Dátum: 2008.08.19 kedd, 09:47:40 »

A fals szívást csak példaképpen említettem. Erre az egyre emlékeztem a képekből. Fontos dolog, hogy a diagnosztikai műszeren nem egy érték hanem egy XYZ függvénykép látható, aminek az alakját lehet hasonlítani a mintákhoz.
Számomra is elektronikus hibára utal, hogy az autó lambda jel nélküli vészüzemben, azaz a gyári előreprogramozott értékekkel jól működik, csak a vezérlés "viszi el".

De elektronikusan jo a gep. Akkor meg milyen elektronikai hiba lehetne ? Az XYZ fuggvenykep annyira nem erdekel. Az mar vilagos, hogy tuldusitott a gep. En inkabb megprobalom vegre kideriteni, hogy vajon miert ? Mar az is egyertelmu, hogy a lambda szonda miatt dusit az ECU, bar nem az O hibajabol.

Válasz
A vezérműszíj amúgy volt cserélve vagy ellenőrizve?

A vezerles lancos. Meg nem lett ellenorizve, de ez lesz a kovetkezo mutatvany. Nah meg a leomlo alapos szemrevetele. De meg mielott megbontjuk a mocit megprobalunk trukkozni a CKP jelado allitasaval. Jo lenne egy akna...marmint nem taposo  smile
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16103 Dátum: 2008.08.19 kedd, 10:00:44 »

De elektronikusan jo a gep. Akkor meg milyen elektronikai hiba lehetne ? Az XYZ fuggvenykep annyira nem erdekel. Az mar vilagos, hogy tuldusitott a gep. En inkabb megprobalom vegre kideriteni, hogy vajon miert ? Mar az is egyertelmu, hogy a lambda szonda miatt dusit az ECU, bar nem az O hibajabol.

A vezerles lancos. Meg nem lett ellenorizve, de ez lesz a kovetkezo mutatvany. Nah meg a leomlo alapos szemrevetele. De meg mielott megbontjuk a mocit megprobalunk trukkozni a CKP jelado allitasaval. Jo lenne egy akna...marmint nem taposo  smile

Zacci, én nem csodálkozom semmin. Azt írod, hogy s motor röfög... te mi a fenét adsz neki mostanság? Moslékot? wow1 Cefrét? Alkeszt? Én meg aszondom, be van baxva, mint állat! Ennyi pia után nem is csoda. szomoru1 Csak ennyi a baja! Meg a műanyag alkatrészek óriásira vannak dagadva...
El kéne vinni egy elvonókúrára...
...még egy tipp. Annakidején az Ildikó hallotta, hogy ha az egyik virégot szereted, a másikat utálod, akkor az fog jobban nőni, amelyiket szereted. Nála a kísérlet megbukott, mert elfelejtette öntözni, és kiszáradt mindkettő, de szereted te egyáltalán az autód? Szoktál kedves lenni hozzá? Mittudomén, elviszed néha moziba? Vagy valami  Huh?.
Nekem az az érzésem, nem bánsz vele jól, és ezért makrancoskodik. rinya falbav
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16104 Dátum: 2008.08.19 kedd, 10:24:12 »

Zacci, én nem csodálkozom semmin. Azt írod, hogy s motor röfög... te mi a fenét adsz neki mostanság? Moslékot? wow1 Cefrét? Alkeszt? Én meg aszondom, be van baxva, mint állat! Ennyi pia után nem is csoda. szomoru1 Csak ennyi a baja! Meg a műanyag alkatrészek óriásira vannak dagadva...
El kéne vinni egy elvonókúrára...
...még egy tipp. Annakidején az Ildikó hallotta, hogy ha az egyik virégot szereted, a másikat utálod, akkor az fog jobban nőni, amelyiket szereted. Nála a kísérlet megbukott, mert elfelejtette öntözni, és kiszáradt mindkettő, de szereted te egyáltalán az autód? Szoktál kedves lenni hozzá? Mittudomén, elviszed néha moziba? Vagy valami  Huh?.
Nekem az az érzésem, nem bánsz vele jól, és ezért makrancoskodik. rinya falbav

Ennek semmi koze az alkeszhez. Alkesz elott is ilyen volt, utana is ilyen. A muanyag alkatreszek meg nem nyomjak fel a mocitetot, szal... smile
en nagyon is jol banok az autommal. Pl. le szoktam mosni, meg 10e-kent kap friss olajat, szurot stb. O nem szeret engem 8( De semmi baj...az en kezemben van a gyufa  eplus2
Naplózva

blah blah blah
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #16105 Dátum: 2008.08.19 kedd, 10:41:54 »

A keresoben talaltam egy par olyan hozzaszolast, hogy valahol a fomenuben van leiras a pollenszuro cserejevel kapcsolatban MKIII-hoz.
Tudja valaki, hogy hol van pontosan ez a cikk?, mert en nem talalom.

Koszi worship
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #16106 Dátum: 2008.08.19 kedd, 12:08:21 »

A keresoben talaltam egy par olyan hozzaszolast, hogy valahol a fomenuben van leiras a pollenszuro cserejevel kapcsolatban MKIII-hoz.
Tudja valaki, hogy hol van pontosan ez a cikk?, mert en nem talalom.

Koszi worship

Itt van róla szó:

http://www.mondeo.hu/modul.asp?name=cikk&file=article&sid=57
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4945



E-mail
« Új hozzászólás #16107 Dátum: 2008.08.19 kedd, 13:59:21 »

De elektronikusan jo a gep. Akkor meg milyen elektronikai hiba lehetne ? Az XYZ fuggvenykep annyira nem erdekel. Az mar vilagos, hogy tuldusitott a gep. En inkabb megprobalom vegre kideriteni, hogy vajon miert ? Mar az is egyertelmu, hogy a lambda szonda miatt dusit az ECU, bar nem az O hibajabol.
Lehet, hogy van olyan függvénykép, ami leömlő hibát jelez. De úgy tűnik nem igazán vagy vevő a segítő ötletekre.
Még annyi, hogy I-es focusoknál nem ritka hiba a leömlő repedése, tehát nem elképzelhetetlen amire gondolsz. A repedésnél kipufogószag tudtommal nem szokott lenni, inkább kívül sárgás lerakódás.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #16108 Dátum: 2008.08.19 kedd, 15:03:52 »


Koszonom worship
Naplózva
keki
Vendég
« Új hozzászólás #16109 Dátum: 2008.08.23 szombat, 13:05:37 »

Hahó urak!
Fejembe vettem, hogy a gyári, megkopott, műbőr váltószoknyát kicserélem igazi bőrre. Megnéztem, hogyan is van rögzítve a műbőr a váltókulissza fedeléhez, és egy picit szomorú lett a hangom. A szoknya rá van tűzve egy műanyag keretre, az pedig hozzá van rögzíve a fedélhez ilyen forró valamivel megolvasztott és szétnyomott műanyag pöckökkel... Szóval nem oldható kötéssel. Cserélt már valaki ilyet, mit lehet csinálni vele?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #16110 Dátum: 2008.08.23 szombat, 14:36:59 »

Hahó urak!
Fejembe vettem, hogy a gyári, megkopott, műbőr váltószoknyát kicserélem igazi bőrre. Megnéztem, hogyan is van rögzítve a műbőr a váltókulissza fedeléhez, és egy picit szomorú lett a hangom. A szoknya rá van tűzve egy műanyag keretre, az pedig hozzá van rögzíve a fedélhez ilyen forró valamivel megolvasztott és szétnyomott műanyag pöckökkel... Szóval nem oldható kötéssel. Cserélt már valaki ilyet, mit lehet csinálni vele?

Leviszed a Kadafai mesternek - címe a kormánybőrözés cikkembe megvan a www.mondeo.hu tuning alatt - és varr neked bőr szoknyát, meg át is rakja szépen. Le lehet melegíteni a pöcköket egy pákával óvatosan és visszaolvaszthatók.
Naplózva
keki
Vendég
« Új hozzászólás #16111 Dátum: 2008.08.23 szombat, 17:44:36 »

Válasz
Leviszed a Kadafai mesternek - címe a kormánybőrözés cikkembe megvan a www.mondeo.hu tuning alatt - és varr neked bőr szoknyát, meg át is rakja szépen. Le lehet melegíteni a pöcköket egy pákával óvatosan és visszaolvaszthatók.
Köszi, utánanézek.
Naplózva
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #16112 Dátum: 2008.08.25 hétfő, 11:25:19 »


Ugyesen sikerult hetvegen letornom a pollenszuro es az ablaktorlo kozotti muanyag tartoreszet.  falbav
A kepen is latszik ez a muanyag, de en kis okos, azt hittem, hogy csak egyszeruen ki fog pattani a helyerol, hogy jobben hozzaferjek a szurohoz, nem igy lett rinya
Tudja valaki honnan tudnek ilyet szerzni? Es hogy mennyibe kerul? help Felek, hogy a szelvedo es a muanyag kozotti resen szepen megtellik vizzel az utaster Shocked

Koszonom worship
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #16113 Dátum: 2008.08.25 hétfő, 11:35:23 »

Szerintem azokba a lyukakba ott lesznek a foglalatok is, csak nem látszik!
Sajnos nekem nem adatott meg ez a luxus. sir sir sir
Nincs se foglalat, még csak vezeték sincs. Kibontottam a kesztyűtartót, de semmi. Gondolom ugyanolyan folglalatnak kellene lenni ott is mint a kesztyűtartó világításának.
Már csak az vigasztalna, ha valaki azt írná, hogy valahol ott van a középkonzol környékén az a fránya vezeték amit az ajtók ill. a beltérvilágítás kapcsolója vezérel.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16114 Dátum: 2008.08.25 hétfő, 11:43:44 »

Ugyesen sikerult hetvegen letornom a pollenszuro es az ablaktorlo kozotti muanyag tartoreszet.  falbav
A kepen is latszik ez a muanyag, de en kis okos, azt hittem, hogy csak egyszeruen ki fog pattani a helyerol, hogy jobben hozzaferjek a szurohoz, nem igy lett rinya
Tudja valaki honnan tudnek ilyet szerzni? Es hogy mennyibe kerul? help Felek, hogy a szelvedo es a muanyag kozotti resen szepen megtellik vizzel az utaster Shocked

Koszonom worship

Biztos, hogy letort ? Szerintem inkabb csak kipattant a helyerol. Baromi nehez vissza rakni, mert a szelvedon levo muanyag resz ami nutolva van mozog a szelvedon, nincs ellentartas, ergo nem ecceru rapattintani azt a muanyag takarot. Nalam anno be is azott szepen az anyos oldal e miatt. Szervizben valahogy vissza tudtak rakni. Hihetetlen mennyire gagyin oldottak meg azt a reszt. Szerintem ecceruen kimaradt a fejlesztesbol es utolag ilyen kokany modon sikerult megoldaniuk kedves tervezo kollegaknak. Mar eleve az, hogy nem leszedni csak felhajtani szabad azt a takaro izet, es vakon kell matatnod a pollenszuro utan...pfff tiszta gaz. Ha meg veletlenul kipattan a helyerol akkor nem tod vissza pattintani.
Naplózva

blah blah blah
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #16115 Dátum: 2008.08.25 hétfő, 11:57:06 »

...Tudja valaki honnan tudnek ilyet szerzni? Es hogy mennyibe kerul? help Felek, hogy a szelvedo es a muanyag kozotti resen szepen megtellik vizzel az utaster Shocked
Koszonom worship
Nekem sikerült egyben kivennem (a Tsory útmutatása alapján), szinte magam is meglepődtem, hogy milyen könnyen (vissza is ugyanolyan könnyen), ahhoz képest, hogy előtte mennyire tartottam tőle. Viszont az enyém nagyon elöregedett (elég gyenge anyag) és a kiszedés utáni hajlítgatás közben egy 5 centis sávon eltört, de meg fogom ragasztani "folyékony szöggel" vagy pillanatragasztóval. Kicsit drága mulatság a cromax-nál (Felső légterelő szélvédő alá - 11.xxx) Ft. Lehet még bontóban keresgélni
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.25 hétfő, 12:00:47 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #16116 Dátum: 2008.08.25 hétfő, 11:59:01 »

Zacci, nem tennéd fel valahová azokat a képeket, amiket te csináltál annak idején? Az amiga oldalon már nem elérhetők...
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16117 Dátum: 2008.08.25 hétfő, 12:02:34 »

Zacci, nem tennéd fel valahová azokat a képeket, amiket te csináltál annak idején? Az amiga oldalon már nem elérhetők...

Sajna behalt a szerver, igy minden ott tarolt cucc ment a levesbe 8(
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #16118 Dátum: 2008.08.25 hétfő, 13:24:30 »

Sajnos nekem nem adatott meg ez a luxus. sir sir sir
Nincs se foglalat, még csak vezeték sincs. Kibontottam a kesztyűtartót, de semmi. Gondolom ugyanolyan folglalatnak kellene lenni ott is mint a kesztyűtartó világításának.
Már csak az vigasztalna, ha valaki azt írná, hogy valahol ott van a középkonzol környékén az a fránya vezeték amit az ajtók ill. a beltérvilágítás kapcsolója vezérel.


Igen, teljesen ugyan az mint a kesztyűtartóba van!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #16119 Dátum: 2008.08.25 hétfő, 13:35:51 »

Igen, teljesen ugyan az mint a kesztyűtartóba van!

Ezek szerint a kesztyűtartóban is van világítás?
Ha igen, hol?
Mert nekem nincs. De ugye lábtérvilágításom se volt, aztán mégis...
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #16120 Dátum: 2008.08.25 hétfő, 14:04:08 »

Ezek szerint a kesztyűtartóban is van világítás?
Ha igen, hol?
Mert nekem nincs. De ugye lábtérvilágításom se volt, aztán mégis...
Sac/kb ott kell lennie ahol a ktartó zárszerkezet van belül fent.

Remélem megtalálod (bár ez a leírás szerintem nem sokat segít szomoru1)!
 wave
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
gorzas
Vendég
« Új hozzászólás #16121 Dátum: 2008.08.25 hétfő, 16:54:33 »

Biztos, hogy letort ? Szerintem inkabb csak kipattant a helyerol. Baromi nehez vissza rakni, mert a szelvedon levo muanyag resz ami nutolva van mozog a szelvedon, nincs ellentartas, ergo nem ecceru rapattintani azt a muanyag takarot. Nalam anno be is azott szepen az anyos oldal e miatt. Szervizben valahogy vissza tudtak rakni. Hihetetlen mennyire gagyin oldottak meg azt a reszt. Szerintem ecceruen kimaradt a fejlesztesbol es utolag ilyen kokany modon sikerult megoldaniuk kedves tervezo kollegaknak. Mar eleve az, hogy nem leszedni csak felhajtani szabad azt a takaro izet, es vakon kell matatnod a pollenszuro utan...pfff tiszta gaz. Ha meg veletlenul kipattan a helyerol akkor nem tod vissza pattintani.

Sajnos biztos letort. Megprobalom majd bontoban, hatha.

Koszonom mindenkinek a hozzaszolast worship worship
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #16122 Dátum: 2008.08.26 kedd, 09:03:41 »

Sac/kb ott kell lennie ahol a ktartó zárszerkezet van belül fent.

Remélem megtalálod (bár ez a leírás szerintem nem sokat segít szomoru1)!
 wave

Megtaláltam, köszi.
Sajnos ez egészet ki kellett szednem, mert az előző tulaj beletörte az izzót. De könnyen kijött a maradék és már van kesztyűtartó világításom is  Smiley.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
juhaszpontattila
Vendég
« Új hozzászólás #16123 Dátum: 2008.08.26 kedd, 13:20:56 »

Üdv Mindenkinek.
Új tag vagyok itt a fórumon, de segítséget kérnék.
Van egy 2001-es évjáratú Mondeo V6 gépem, amivel semmi problémám nem volt a legutóbbi szervízig. (180e km). Azóta 1-2 perc bemelegedés után kigyullad az az ESP lámpa a műszerfalon, kikapcs gombra nem reagál. Ez még a kevésbé bosszantó, de van tovább is... Egy idő után kigyullad az ESP lámpa mellé az akku, a "hópihe piros-sárga" és a motordiagnosztika ikon-lámpa is.  A digitális órák számkijelzés helyett vízszintes vonallá változnak, fordulatszámmérő és sebességmérő mutató nullára esik.
Pár perc múlva visszatér az élet, a mutatók beindulnak, a világító lámpák visszaalszanak (kivétel az ESP).
Ki mit tud erről a hibajelenségről?
A Ford Fort szerint ESP érzékelő csere (de nem biztos) és 120e Ft?!!?!? NEEEE!!!
:-(
Naplózva
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #16124 Dátum: 2008.08.26 kedd, 13:22:38 »

Üdv Mindenkinek.
Új tag vagyok itt a fórumon, de segítséget kérnék.
Van egy 2001-es évjáratú Mondeo V6 gépem, amivel semmi problémám nem volt a legutóbbi szervízig. (180e km). Azóta 1-2 perc bemelegedés után kigyullad az az ESP lámpa a műszerfalon, kikapcs gombra nem reagál. Ez még a kevésbé bosszantó, de van tovább is... Egy idő után kigyullad az ESP lámpa mellé az akku, a "hópihe piros-sárga" és a motordiagnosztika ikon-lámpa is.  A digitális órák számkijelzés helyett vízszintes vonallá változnak, fordulatszámmérő és sebességmérő mutató nullára esik.
Pár perc múlva visszatér az élet, a mutatók beindulnak, a világító lámpák visszaalszanak (kivétel az ESP).
Ki mit tud erről a hibajelenségről?
A Ford Fort szerint ESP érzékelő csere (de nem biztos) és 120e Ft?!!?!? NEEEE!!!
:-(


Ne írd be minden topikba légy szíves, elég egy helyre, ott is válaszolni fognak!
Naplózva
juhaszpontattila
Vendég
« Új hozzászólás #16125 Dátum: 2008.08.26 kedd, 13:23:32 »

Ne írd be minden topikba légy szíves, elég egy helyre, ott is válaszolni fognak!

Rendben.
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #16126 Dátum: 2008.08.26 kedd, 19:06:25 »

Ne írd be minden topikba légy szíves, elég egy helyre, ott is válaszolni fognak!
Adminok! Kicsit nagyobb betűkkel kellene kírni a figyelmeztetést, hátha....
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #16127 Dátum: 2008.08.26 kedd, 19:12:54 »

Adminok! Kicsit nagyobb betűkkel kellene kírni a figyelmeztetést, hátha....


Jó,Jó!Én is beleszaladtam, aztán felfogtam!
A kétségbeesés.....,de már ő is!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hoobii
Vendég
« Új hozzászólás #16128 Dátum: 2008.08.27 szerda, 20:12:15 »

Szerintetek ez igaz lehet?  kerdes

"A Ford gyár kb. 1998-től olyan anyagokat használ az Európában forgalmazott autóiban amik nem bírják a tartós gázüzemet. Sajnos más magyarországi autógáz szervizek felelőtlenül építettek ilyen autókba autógáz rendszereket, és ennek 10-20 ezer kilométer gázos használat utáni motorfelújítás volt a következménye. Az ilyen szelepek védelmére fejlesztette ki egy ausztrál cég a Flashlube nevű felsőkenő szerkezetet. Ennek a beépítése anyagköltséggel együtt 18.000 Ft, és számolni kell az utántöltéssel is. A 18.000 Ft-os beszerelésben már szerepel az első feltöltés is, fél liter olaj, ami kb. 6000 km-re elég. Egy liter olaj bruttó 6.000 Ft."

(autógáz szerviz)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16129 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 09:41:53 »

Szerintetek ez igaz lehet?  kerdes

"A Ford gyár kb. 1998-től olyan anyagokat használ az Európában forgalmazott autóiban amik nem bírják a tartós gázüzemet. Sajnos más magyarországi autógáz szervizek felelőtlenül építettek ilyen autókba autógáz rendszereket, és ennek 10-20 ezer kilométer gázos használat utáni motorfelújítás volt a következménye. Az ilyen szelepek védelmére fejlesztette ki egy ausztrál cég a Flashlube nevű felsőkenő szerkezetet. Ennek a beépítése anyagköltséggel együtt 18.000 Ft, és számolni kell az utántöltéssel is. A 18.000 Ft-os beszerelésben már szerepel az első feltöltés is, fél liter olaj, ami kb. 6000 km-re elég. Egy liter olaj bruttó 6.000 Ft."

(autógáz szerviz)

A Flashlube nevu ausztral ceg 2000 ota olyan felsokenoanyag rendszert hasznal Ford gepjarmuvek motorjaiban, amik nem birjak a tartos gazuzemet. Sajnos magyarorszagi szervizek felelotlenul epitenek be Ford gepjarmuvekbe ilyen kisegito berendezeseket, es ennek 10-20 ezer kilometer gazos hasznalat utan motorfelujitas volt a kovetkezmenye. Az ilyen felsokeno szerkezetekkel szerelt motorok vedelmeben fejlesztette ki egy norveg ceg az Atqrlak nevu alsokeno szerkezetet. Ennek a beepitese anyagkoltseggel egyutt 28.000 Ft, es szamolni kell az utantoltessel is, ergo folyamatos kiadassal, hogy valamibol mi is megeljunk. Ha mar bexopta az ausztral ceg Flashlube nevu atbaxasat, akkor bennunk sem fog csalodni  eplus2
Hivjon most es rendelje meg azonnal az Atqrlak alsokeno szerkezetet ! Ha most rendel, akkor 1 araert rogton 2db Atqrlak-ot kap ! Tehat 1 araert dupla elvezet ! Hivj most ! 06 90...jah ez nem az a hirdetes zavart1 eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.28 csütörtök, 09:45:48 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16130 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 10:39:57 »

A Flashlube nevu ausztral ceg 2000 ota olyan felsokenoanyag rendszert hasznal Ford gepjarmuvek motorjaiban, amik nem birjak a tartos gazuzemet. Sajnos magyarorszagi szervizek felelotlenul epitenek be Ford gepjarmuvekbe ilyen kisegito berendezeseket, es ennek 10-20 ezer kilometer gazos hasznalat utan motorfelujitas volt a kovetkezmenye. Az ilyen felsokeno szerkezetekkel szerelt motorok vedelmeben fejlesztette ki egy norveg ceg az Atqrlak nevu alsokeno szerkezetet. Ennek a beepitese anyagkoltseggel egyutt 28.000 Ft, es szamolni kell az utantoltessel is, ergo folyamatos kiadassal, hogy valamibol mi is megeljunk. Ha mar bexopta az ausztral ceg Flashlube nevu atbaxasat, akkor bennunk sem fog csalodni  eplus2
Hivjon most es rendelje meg azonnal az Atqrlak alsokeno szerkezetet ! Ha most rendel, akkor 1 araert rogton 2db Atqrlak-ot kap ! Tehat 1 araert dupla elvezet ! Hivj most ! 06 90...jah ez nem az a hirdetes zavart1 eplus2

Most, kivételesen, a Zaccival 102%-ban egyetértek. Sőt, ha a cég korrekt, 1 áráért nem csak 2-őt kell kapni, hanem egy juniort wizwazt is, amivel a kés élét meg lehet olajozni, hogy ne kopjon.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16131 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 11:05:55 »

Egyszeru pszichologiai menetrend. Eloszor beled ultetik a parat, lehoranak par ceget termeszetesen nev nelkul. Utana beadagoljak, hogy ok biza felismertek ezt a hibat es Ok aztan tudnak erre orvossagot, ok megoldjak a problemadat (amit ok generaltak a szoveg elejen), termeszetesen mindezt egy szinten nev nelkuli ceg moge bujva es termeszetesen jo penzert. A masik buli a folyamatossagon alapul. Kolts naluk penzt rendszeresen ! 1000%, hogy csak naluk kaphato azaz olaj amit ebbe a felsokeno hurkatoltobe kell onteni.
Naplózva

blah blah blah
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #16132 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 11:39:01 »

Most, kivételesen, a Zaccival 102%-ban egyetértek. Sőt, ha a cég korrekt, 1 áráért nem csak 2-őt kell kapni, hanem egy juniort wizwazt is, amivel a kés élét meg lehet olajozni, hogy ne kopjon.

Igen az nagyon hasznos!  nyes

Mi is bekentük egymás munkadarabját zsírral amikor kalapácsot reszeltünk gyakorlaton... persze csak, hogy ne melegedjen túl a reszelő!!!  hehe
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #16133 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 11:51:24 »

Mi is bekentük egymás munkadarabját zsírral amikor kalapácsot reszeltünk gyakorlaton... persze csak, hogy ne melegedjen túl a reszelő!!!  hehe

de ahoz reszelőzsír kell!!!
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #16134 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 12:27:40 »

Most, kivételesen, a Zaccival 102%-ban egyetértek. Sőt, ha a cég korrekt, 1 áráért nem csak 2-őt kell kapni, hanem egy juniort wizwazt is, amivel a kés élét meg lehet olajozni, hogy ne kopjon.

http://beol.hu/index.php?apps=cikk&cikk=170189 azt mondanám, hogy hasonlatos ehhez  eplus2
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #16135 Dátum: 2008.08.28 csütörtök, 19:55:38 »

http://beol.hu/index.php?apps=cikk&cikk=170189 azt mondanám, hogy hasonlatos ehhez  eplus2

A Kék Fényben volt egyszer egy diliflepnis fószer, aki notórius ábaxós volt, csak működésképtelen cuccokat árult a piacon, de mindig volt egy még nála is hülyébb, aki megvette tőle. nyes
A legszebb, amit ő is röhögve mesélt, hogy eladott egy ÜRES tintasugaras nyomtatót úgy, hogy nem volt bele a masinának, és hogy ne legyen túl könnyű, beletett egy téglát. És megvették tőle... vigyor3 vigyor3 vigyor3

Na, de ez már tényleg off. wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16136 Dátum: 2008.08.29 péntek, 10:44:54 »

Passz, az tuti hogy valami baja van a gepnek. Mondjuk itt az ECU valszeg nemi ellentetbe utkozik sajat magaval, megtorik a matrix stb. mert ugye O ugy tudja, hogy +18.5%ra nyitva van a pimpampo szelep, holott ez termeszetesen nem igaz. Ha e miatt dusit, akkor a lambda szonda elarulja a valosagot, mert az meg azt fogja mondani, hogy heee nem is kap a moci annyi luftot, mint amennyit a pimpampo szelep allasbol feltetelezunk ! Nah akko mit is csinaljon szerencsetlen ECU ? Dusitson, mert a pimpampo nyitva van, de egyben szegenyitsen is, mert a lambda szonda levegoert obegat ?  vigyor3

Simán elképzelhető, hogy emiattcopat a gép. Amúgy ha egy kicsit jobban ráérek, és ha addig nem oldódik meg a problémád, van egy-két hely, ahová el kéne vinni, ott biztosan meg fogják találni a problémát.
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.29 péntek, 10:47:26 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
molnar
Vendég
« Új hozzászólás #16137 Dátum: 2008.08.29 péntek, 19:09:37 »

Segítségeteket szeretném kérni első fékbetét választásban sport féktárcsához.
Elég jó ajánlatot kaptam (-30-50% bolti ár alatt) az alábbi fékbetétekről: motorcraft, textar, ate, integrityUSA és mapco. Melyik lenne a jó választás? A féktárcsákat is mélyen fél ár környékén kapnám meg ATE Powerdisc vagy OpenParts RS (http://www.exoautomotive.com/exo_en.html). Ezekhez lenne, csak még nem tudom melyik tárcsát válasszam. smile
Fékbetétből meg nem akarok bevásárolni valmi sz**t, mint a hátra vett nagynevű Ferodot, nem igazán jön be.
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #16138 Dátum: 2008.08.29 péntek, 19:17:47 »

Segítségeteket szeretném kérni első fékbetét választásban sport féktárcsához.
Elég jó ajánlatot kaptam (-30-50% bolti ár alatt) az alábbi fékbetétekről: motorcraft, textar, ate, integrityUSA és mapco. Melyik lenne a jó választás? A féktárcsákat is mélyen fél ár környékén kapnám meg ATE Powerdisc vagy OpenParts RS (http://www.exoautomotive.com/exo_en.html). Ezekhez lenne, csak még nem tudom melyik tárcsát válasszam. smile
Fékbetétből meg nem akarok bevásárolni valmi sz**t, mint a hátra vett nagynevű Ferodot, nem igazán jön be.
Ebből amit nem ajánlanak, az a motorcraft.
Állítólag erős fékezésnél - nagyobb sebességről - okoz nem várt meglepit. Tényleg rémlik, valaki írta nem rég, hogy mekkora mákja volt egy német otópályán való satulásnál, mert volt hová kisorolni...

Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #16139 Dátum: 2008.08.29 péntek, 19:48:24 »

Segítségeteket szeretném kérni első fékbetét választásban sport féktárcsához.
Elég jó ajánlatot kaptam (-30-50% bolti ár alatt) az alábbi fékbetétekről: motorcraft, textar, ate, integrityUSA és mapco. Melyik lenne a jó választás? A féktárcsákat is mélyen fél ár környékén kapnám meg ATE Powerdisc vagy OpenParts RS (http://www.exoautomotive.com/exo_en.html). Ezekhez lenne, csak még nem tudom melyik tárcsát válasszam. smile
Fékbetétből meg nem akarok bevásárolni valmi sz**t, mint a hátra vett nagynevű Ferodot, nem igazán jön be.

sztem a textar elég jó minőség. én nem gondolkoznék rajta.
a ferodonak már csak neve van, de jó betétet már évek óta nem tud gyártani. eccerűen rongyá ég akármennyire vigyázol rá szomoru1 és ha fékezni kell akkor nekem nem a betét finnyásága az első.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #16140 Dátum: 2008.08.29 péntek, 19:51:19 »

Ebből amit nem ajánlanak, az a motorcraft.

Ki nem ajánlja? Jó lenne a forrást tudni, mert itt sokan a Motprcraft betéteit és tárcsáit használjuk. szomoru1
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16141 Dátum: 2008.08.29 péntek, 20:44:52 »

motocraft nálam is leszerepelt, betét ügyileg....
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #16142 Dátum: 2008.08.29 péntek, 20:55:06 »

Ki nem ajánlja? Jó lenne a forrást tudni, mert itt sokan a Motprcraft betéteit és tárcsáit használjuk. szomoru1
Szia!
Nekem is az van benne ( ha jól tudom, a gyári az ), sima "hétköznapi" autókázáshoz biztosan jó, de sportosabb vezetési stílushoz, amihez nem ritkán társul nagy sebességről történő gyakori egymás-utáni satu-fékezés, oda jobb cucc kell(het).
Most meg nem mondom ki írta, de pont fékbetét csere után történt az eset, és abban is biztos vagyok, hogy "gyári" cuccról volt szó. ( valami 200 körüli tempóról volt nem várt akadály )
Gondolom Te sem nagyon nyüstölöd a Mondit...
Ha belegondolok nekem 2,5 év alatt legnagyobb fékezésem olyan 90-ről 50-re lassultam nagyon hamar. Ezt simán kibírta.
De vissza lehet keresni, talán Élmények topik?
Üdv:)
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16143 Dátum: 2008.08.29 péntek, 21:27:12 »

Szia!
Nekem is az van benne ( ha jól tudom, a gyári az ), sima "hétköznapi" autókázáshoz biztosan jó, de sportosabb vezetési stílushoz, amihez nem ritkán társul nagy sebességről történő gyakori egymás-utáni satu-fékezés, oda jobb cucc kell(het).
Most meg nem mondom ki írta, de pont fékbetét csere után történt az eset, és abban is biztos vagyok, hogy "gyári" cuccról volt szó. ( valami 200 körüli tempóról volt nem várt akadály )
Gondolom Te sem nagyon nyüstölöd a Mondit...
Ha belegondolok nekem 2,5 év alatt legnagyobb fékezésem olyan 90-ről 50-re lassultam nagyon hamar. Ezt simán kibírta.
De vissza lehet keresni, talán Élmények topik?
Üdv:)
Nekem bevált a gyári motorcraft, lehet hogy van jobb de sokkal nem tudhat többet, ahhoz hogy többet tudjon, nagyobb átmérő és nagyobb(vagy több) fékmunkahenger kell.
Talán egy 10-15%-al lehetne erősebb a III-as mondi féke, és a fékstabilitás se rossz de nem is kiemelkedő.
Ráadásul a vészfékasszisztens néha bezavar...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #16144 Dátum: 2008.08.30 szombat, 12:13:48 »

Szaisztok ! Ha már a fék a téma, kérdeznék én is!
Érdemes a fékfolyadékot komolyabbra cserélni? Dot4-ről Dot5.1-re? Lehet egyáltalán eltérni a gyáritól?
A válaszokat köszönöm előre is!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
molnar
Vendég
« Új hozzászólás #16145 Dátum: 2008.08.30 szombat, 19:28:26 »

Fékfolyadékot milyen időközönként kell cserélni? Szerintem az enyémben akkor volt, mikor a tárcsák cserélve voltak még 100e. km előtt (amik most már jól lekoptak), most 150e. van benne. Fékfolyadék csere nem növelheti a fékhatást egy kicsit, vagy ez hülyeség? wow1
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #16146 Dátum: 2008.08.30 szombat, 19:44:03 »

Fékfolyadékot milyen időközönként kell cserélni? Szerintem az enyémben akkor volt, mikor a tárcsák cserélve voltak még 100e. km előtt (amik most már jól lekoptak), most 150e. van benne. Fékfolyadék csere nem növelheti a fékhatást egy kicsit, vagy ez hülyeség? wow1

Vizet vesz fel a levegőből és rozsdásodhat a fék belső szerkezete, valamint melegedő folyadéknál keletkezhetnek buborékok benne - vízgőz - ami rontja a fékhatást. Ha éreznél javulást folyadékcsere után az baj. 2 évente kell cserélni.
Naplózva
hoobii
Vendég
« Új hozzászólás #16147 Dátum: 2008.08.31 vasárnap, 07:18:03 »

Ismertek valakit akinek van LPG rendszer a Mondeo III -jában ? conf
Gázosításon gondolkodom és jó lenne eszmét cserélni valakivel akinek van gázos tapasztalata.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #16148 Dátum: 2008.08.31 vasárnap, 08:08:59 »

Ismertek valakit akinek van LPG rendszer a Mondeo III -jában ? conf
Gázosításon gondolkodom és jó lenne eszmét cserélni valakivel akinek van gázos tapasztalata.

Az egyik kolégám most rakatott a kocsijába gázt. Mondjuk nem ford hanem merci. V8-as hengerenkénti gázinjektorokat kapott, meg valami kompjutert.
Potkerék helyére ment a gáztartály.
Nem volt olcso mulatság, Kiskörösön csináltatta, mert ott 100e vel kevesebb volt mint itt fent pesten.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16149 Dátum: 2008.08.31 vasárnap, 13:15:33 »

Ismertek valakit akinek van LPG rendszer a Mondeo III -jában ? conf
Gázosításon gondolkodom és jó lenne eszmét cserélni valakivel akinek van gázos tapasztalata.


Nekünk van egy hivatalos gázbeszerlő cégünk mint ügyfél, (amugy az uj skodákba is ők szerelik be a cuccot,amik gázosan kérnek), na beszélgettem a srácokkal és mondták hogy felejtsem el ha jót akarok, mert ugysem jön vissza, és csak gondok lessznek a kocsival. Mondjuk mindig tele is van a műhely és nem uj autókkal sajna  rinya rinya
Az ilyen utólagos beszerelő műhelyek nem tudják úgy megcsinálni mint a gyári gázosok, mert nem tudják jól paraméterezni és tönkre vágja az autót.....Nem véletlenül van olyan kevés gázos gyári autó és csak bizonyos motorral az is.....meg hátraraknak egy kibanagy palackot a csomiba!!!!! Én nem lennék nyugodt soha vezetésnél, főleg ha ott a kis család is!!!! és ha belédrongyolnak hátulról, mi történik?Huh? arról persze már nem beszél senki se......
Akkor inkább kannás témában gondolkodj  eplus2 eplus2 szerintem.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 316 317 318 319 320 321 322 [323] 324 325 326 327 328 329 330 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.271 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.