Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 04:23:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 319 320 321 322 323 324 325 [326] 327 328 329 330 331 332 333 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21462407 alkalommal)
0 Felhasználó és 185 vendég van a témában
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #16250 Dátum: 2008.09.10 szerda, 13:34:01 »

Az a képlet nem jó. Azaz, csak a 0,8-as szorzót kell kihagyni. Sejtem, miért adták meg, de az itt nem jó.

Lehet, hogy jó, csak az nem az átlag autós minennapi gondolkodását veszi alapul. 
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16251 Dátum: 2008.09.11 csütörtök, 14:46:16 »

Nuh, minap osszefutottam egy mondis taggal. 2.0i MKIII stb.
A jelenseg a kovetkezo: Neha valamiert egyaltalan nem vagy csak nagyon lassan ejti le a fordulatot. Ha levesszuk a gyujtast, majd reboot moci, megszunik a jelenseg. Csereltek nala szivosort, EGR-t, de nem tortent valtozas. Nah most az erdekesseg az a tortenetben, hogy mikor igy megbolondul a gep, olyankor az ero is elmegy belole, kb. mint nalam. Lehet valami osszefugges...csak meg nemtom mi 8D Hiba ott "sincs" 8D Illetve osszesen 1db osszefuggest talaltam. Azt, hogy mind2 gep fjord  vigyor3
Lehet az ECT jeladoja neha nem mukodik es csont hidegnek erzekeli a mocit ? Ezert elkezdi a hideginditas programot ? Tehat dusit mint allat. Ez megmagyarazna, hogy miert nem megy a gepe es az enyime sem. Schmidi is emlitette, hogy nezzem meg a hofokjeladokat a gepemben...Lehet nala is, es nalam is ez lenne a gond ?
Mondjuk mikor nala minden rendben, akkor ugy megy a gep, mint a diszno. Az enyim meg mint csak egy rofi. Rofog, ellenben nem megy  vigyor3 rinya
Naplózva

blah blah blah
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #16252 Dátum: 2008.09.11 csütörtök, 16:13:46 »

Hello, automata klímánál van valami féle teszt??? ,mert csak 2 es mondihoz találtam. Kösszike
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #16253 Dátum: 2008.09.11 csütörtök, 18:57:16 »

Ez azért nagyon komoly lenne szerintem. Ha egy gyárilag légzsákos autónál deaktiválják, azért szerintem minimum akasztás jár a munka elvégzőjének ha egy esetleges balesetnél mondjuk az "Airbag" feliratú kormányból nem jön ki semmi.
Ez kb olyan mint nekem régen a Pug-ban szívózótt az ABS és mondtam a szerelőnek ugyan iktasd már ki valahogy a francba. Mire Ő "Nem akarok a dutyiban kerülni ha esetleg egy balesetnél nem fogsz tudni megállni!"
Ami gyárilag benne van az autóban annak múkodnie is kell. Valahol a műszaki vizsga is erről szólna!
Egyébként a jómultkorában amikor kerestem a lábtérvilágítás foglalatát és levettem a kesztyűtartót akkor az anyósülés oldali lufit láttam - bár ettől még akár lehetne üres a kormány.

Amúgy amióta feldobtam a témát nem nyiszog semmi (bár Zacci gondolatmenetét követve egy kicsit megrángattam a kormányt)

Nekem ezelött volt egy MK2.
Mint kiderült törött volt. Nézelődtem az ülés alatt, találtam egy szigetelőszalaggal betekert csatlakozót, benne egy (ha jól emlékszem) 5.6 Ohm-os ellenállást. Na ezt azért rakták be, mert a légzsákok és az övfeszítők eldurrantak. Az övfeszítőt nem cserélték ki, hanem megoldották, hogy a lámpa ne jelezzen be.
Ha nincs valami roncsolódás, ami miatt nem lehet a régit benne hagyni, nem lehetsz abban biztos, hogy tényleg van légzsákod/övfeszítöd.

Sz.G.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #16254 Dátum: 2008.09.11 csütörtök, 19:26:37 »

Hello, automata klímánál van valami féle teszt??? ,mert csak 2 es mondihoz találtam. Kösszike
Igen van

Tedd rá a gyújtást, legyen minden kikapcsolva(ne menjen a klíma). Nyomd meg egyszerre a lábra fújást és az off gombot, majd az autómata gombot. Ha jol csináltad akkor el kezd szaladni a kijelzőn a fűtéssebesség. Elkezdődik a teszt végignézi az összes érzékelőt, ha minden ok akkor az összes szegmens égve marad, ha nem ok valami akkor kiír egy számot amit egy listából ki lehet nézni, hogy mi a para. 
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #16255 Dátum: 2008.09.11 csütörtök, 20:16:41 »

Igen van

Tedd rá a gyújtást, legyen minden kikapcsolva(ne menjen a klíma). Nyomd meg egyszerre a lábra fújást és az off gombot, majd az autómata gombot. Ha jol csináltad akkor el kezd szaladni a kijelzőn a fűtéssebesség. Elkezdődik a teszt végignézi az összes érzékelőt, ha minden ok akkor az összes szegmens égve marad, ha nem ok valami akkor kiír egy számot amit egy listából ki lehet nézni, hogy mi a para. 
Ezt a dvd navisnál is így kell csinálni ?  wave
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16256 Dátum: 2008.09.11 csütörtök, 21:47:35 »

Igen van

Tedd rá a gyújtást, legyen minden kikapcsolva(ne menjen a klíma). Nyomd meg egyszerre a lábra fújást és az off gombot, majd az autómata gombot. Ha jol csináltad akkor el kezd szaladni a kijelzőn a fűtéssebesség. Elkezdődik a teszt végignézi az összes érzékelőt, ha minden ok akkor az összes szegmens égve marad, ha nem ok valami akkor kiír egy számot amit egy listából ki lehet nézni, hogy mi a para. 
taps na ezt én is kipróbálom!! wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #16257 Dátum: 2008.09.12 péntek, 12:21:52 »


Ha nincs valami roncsolódás, ami miatt nem lehet a régit benne hagyni, nem lehetsz abban biztos, hogy tényleg van légzsákod/övfeszítöd.

Sz.G.


Az övfeszítőről könnyedén meg lehet állapítani, hogy jó e: Alánézel és azon a kis rövid sodronykötél darabon, ami visszahúzza a csatot, van egy műanyag borítás. Ha össze van ráncosodva akkor már eldurrant. Több centit húz rajta, így egyértelmű a dolog. Ráadásul még alacsonyabban is van maga a csat az üléslaphoz képest. Nekem speciel az ülés műanyag oldalborítását is megrepesztette.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #16258 Dátum: 2008.09.12 péntek, 18:29:29 »

Ezt a dvd navisnál is így kell csinálni ?  wave
Azt sajna nem tudom de utána nézek ha gondolod
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #16259 Dátum: 2008.09.12 péntek, 19:31:31 »

KÖsszi, világitott mint a karácsonyfa akkor elvileg minden okésss, még1x kössz
Nincsmit

Hibatároló lekérdezése WDS nélkül (csak EATC-rendszerrel felszerelt gépkocsik)

A belsőtér-klimatizálás egy öndiagnosztikával rendelkezik, amely normális üzem közben mind az aktuális hibákat mind pedig a rövid időre jelentkező hibákat felismeri és tárolja. Ezek a hibák az EATC-vezérlőegység kijelzőjén jeleníthetők meg.

Aktuális hibák kiolvasása

Az EATC-vezérlőegységnél egyidejűleg röviden az "OFF" és a "LÁBTÉR" gombot működtetni, majd 2 másodpercen belül az "AUTO" gombot megnyomni. Az ekkor megkezdődő öndiagnosztika néhány másodpercig tart. Ezalatt az EATC kijelzőn egy mozgásminta jelenik meg. A felismert hibák hibakódok formájában jelennek meg. Példa: Először a "12" villog 2 másodpercig, majd az "51" villog 2 másodpercig - B1251 hibakód. Ha nincs tárolt hiba, akkor a kijelző összes szegmense kigyullad. A következő táblázat felvilágosítást nyújt a lehetséges hibakódokról és azok jelentéséről. A diagnosztika-üzemmód az EATC-vezérlőegység egy tetszőleges gombjának megnyomásával bármikor befejezhető.

Rövid ideig (időszakos) fellépő hibák kiolvasása

Az EATC-vezérlőegységnél egyidejűleg röviden az "OFF" és a "LÁBTÉR" gombot működtetni, majd 2 másodpercen belül az "FEJTÉR" gombot megnyomni. A tárolt rövid ideig jelentkező hibák az EATC kijelzőjén megjelennek, és biztonsági okok miatt fel kell jegyezni őket. A "PÁRÁTLANÍTÁS" gomb megnyomásával a hibatároló törlődik és a diagnosztika-üzemmód befejeződik. A diagnosztika-üzemmódnak a hibakódok törlés nélküli elhagyásához, az EATC-vezérlőegység egy másik tetszőleges gombját kell megnyomni.

Az EATC szoftverváltozat kiolvasása

Az EATC-vezérlőegységnél egyidejűleg röviden az "OFF" és a "LÁBTÉR" gombot működtetni, majd 2 másodpercen belül az "A/C" gombot megnyomni. A szoftver-változat az EATC-kijelzőn jelenik meg. Egy tetszőleges gomb megnyomásával a kiolvasási üzemmód befejeződik.

Hibakódtáblázat (csak EATC-rendszerrel felszerelt gépkocsik)
Öndiagnosztika-kód   Leírás   Teendő
B1200   Belső vezérlőegység-hiba   A hibatárolót TÖRÖLNI. Ha a hiba egy működésellenőrzés után ismételten fellép, akkor az EATC-vezérlőegységet KICSERÉLNI.
B1242   A belsőlevegő-keringetés fűtéscsappantyú-állítómotor áramkör hibás   TOVÁBB az érintkezővizsgálattal D.
B1251   A belsőhőmérséklet-érzékelő áramköre szakadt   TOVÁBB az érintkezővizsgálattal L.
B1253   A belsőhőmérséklet-érzékelő áramköre zárlatos (testzárlat)   TOVÁBB az érintkezővizsgálattal L.
B1261   A napsugárzás-érzékelő áramköre zárlatos (testzárlat)   TOVÁBB az érintkezővizsgálattal K.
B1262   A jégmentesítés-állítómotor áramköre hibás   TOVÁBB az érintkezővizsgálattal E.
B1263   A műszerfal/lábtér-állítómotor áramköre hibás   TOVÁBB az érintkezővizsgálattal F.
B1342   Belső vezérlőegység-hiba   A hibatárolót TÖRÖLNI. Ha a hiba egy működésellenőrzés után ismételten fellép, akkor az EATC-vezérlőegységet KICSERÉLNI.
B1676   A tápfeszültség a tűréshatáron kívül   A töltőrendszert ELLENŐRIZNI. További információkért LÁSD a következő alcsoportot 414-00. Ha a töltőrendszer rendben van, TOVÁBB az érintkezővizsgálattal I.
B2266   A levegőhőmérséklet-állítómotor áramköre hibás   TOVÁBB az érintkezővizsgálattal G.
B2297   A lábtér befúvottlevegő-hőmérséklet érzékelő áramköre szakadt   TOVÁBB az érintkezővizsgálattal H.
B2298   A lábtér befúvottlevegő-hőmérséklet érzékelő áramköre zárlatos (testzárlat)   TOVÁBB az érintkezővizsgálattal H.
B2308   Belsőhőmérséklet-érzékelő ventilátor áramkör hibás   TOVÁBB az érintkezővizsgálattal M.
B2516   A fűtésventilátor-szabályozóegység áramköre hibás   TOVÁBB az érintkezővizsgálatta
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #16260 Dátum: 2008.09.12 péntek, 19:31:50 »

Azt sajna nem tudom de utána nézek ha gondolod
Azt megköszönném én is, mert nekem is DVD navis gépem van.  worship
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #16261 Dátum: 2008.09.12 péntek, 19:33:18 »

van még 1-2 dolog ha érdekel valakit priviben átdobom.

Tök jó dolgokat találtam még, pl kulcstanítás................
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #16262 Dátum: 2008.09.12 péntek, 19:34:13 »

Azt megköszönném én is, mert nekem is DVD navis gépem van.  worship
Ami nekem van progi abban sajna nincs benne Sad a nagynavis diag
Naplózva
hoobii
Vendég
« Új hozzászólás #16263 Dátum: 2008.09.13 szombat, 08:16:23 »

van még 1-2 dolog ha érdekel valakit priviben átdobom.

Tök jó dolgokat találtam még, pl kulcstanítás................

Miért is nem rakod ki ide a forumba ?
Szereintem nem csak engem érdekelne pl a kulcs tanítás.  Wink

Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #16264 Dátum: 2008.09.13 szombat, 08:35:28 »

Kulcsprogramozás két már programozott kulcs felhasználásával
   

1. MEGJEGYZÉS: Ez az eljárás csak akkor használható, ha rendelkezésre áll két, már beprogramozott kulcs és további kulcs(ok) beprogramozása a cél. Ha két kulcs nem áll rendelkezésre. További információkért lásd a következő munkapozíciót ebben az alcsoportban Kulcs programozás minden kulcs kitörlésével és két kulcs beprogramozásával.

1. MEGJEGYZÉS: A Pótkulcs programozás kapcsoló egy WDS/FDS 2000 programozható kapcsoló, ami lehetővé teszi a normál ügyfél Pótkulcs programozási művelet engedélyezését/tiltását. Amennyiben a Pótkulcs programozás kapcsoló nincs engedélyezve, lásd a Biztonsági hozzáférést, majd a Pótkulcs programozás kapcsoló Engedélyezés pontját választani.

1. MEGJEGYZÉS: Ha a beprogramozás nem sikeres, akkor az új kulcs(ok) nem indítják el az autót és a riasztóberendezés jelzőlámpa villogni fog. Ha a beprogramozás nem volt sikeres, akkor a gyújtáskapcsolót legalább 30 másodpercig a JÁR helyzetben hagyni, a kulcsprogramozást az 1. lépéstől kezdve megismételni. Ha a hiba megismétlődik, akkor a DTC hibakódokról lásd a Diagnosztika és ellenőrzés fejezetet és elvégezni a rendszerellenőrzést.

1. MEGJEGYZÉS: Egy passzív elektronikus indításgátlóval (PATS) felszerelt gépkocsihoz maximum nyolc gyújtáskulcs programozható be.

1. MEGJEGYZÉS: Ha a lépéseket nem a leírtaknak megfelelően végzik, akkor a programozási eljárás véget ér.

1. MEGJEGYZÉS: A gyújtáskulcsnak a gépkocsihoz megfelelő mechanikai kulcsformával kell rendelkeznie, és PATS kódoltnak kell lennie.

Az először programozott kulcsot a gyújtáskapcsolóba helyezni, és a kapcsolót a KI helyzetből a JÁR helyzetbe fordítani (a gyújtáskapcsolót a JÁR helyzetben tartani egy másodpercig).
   

2. A gyújtáskapcsolót a KI helyzetbe fordítani és kivenni az első kulcsot a gyújtáskapcsoló zárhengerből.
   

3. A gyújtáskapcsoló zárhenger KI helyzetbe kapcsolása után öt másodpercen belül a másodszor programozott gyújtáskulcsot a gyújtáskapcsoló zárhengerbe tenni, és a gyújtást a KI helyzetből a jár helyzetbe fordítani (a gyújtáskapcsoló zárhengert egy másodpercig a JÁR helyzetben tartani).
   

4. A zárhengert a KI helyzetbe fordítani és a második kulcsot a gyújtáskapcsoló zárhengerből kivenni.
   

5. A gyújtás zárhenger kikapcsolt (OFF) helyzetbe történő elfordítása után 10 másodpercen belül a programozatlan gyújtáskulcsot (új kulcs) a zárhengerbe helyezni és a zárhengert a kikapcsolt (OFF) helyzetből menet (RUN) helyzetbe elfordítani (a gyújtás zárhengert 5 másodpercnél rövidebb ideig a menet (RUN) helyzetben tartani).
   

6. Ellenőrizni, hogy a frissen beprogramozott kulccsal be lehet-e indítani a motort. A gyújtáskulcsot 5 másodpercre a kikapcsolt (OFF) helyzetbe elfordítani, majd a frissen beprogramozott kulccsal megpróbálni a gépkocsit beindítani.
   

7. További kulcs(ok) programozásához a kulcsprogramozást az 1. lépéstől kezdve megismételni.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #16265 Dátum: 2008.09.13 szombat, 08:49:06 »

Távirányító programozása

1. MEGJEGYZÉS: Maximum négy kulcsnélküli távirányítót lehet beprogramozni a központi elektronikus vezérlőegységhez (GEM). Mindegyik távirányító betanítását egy alkalommal egymás után kell elvégezni.

1. MEGJEGYZÉS: Mielőtt belép a programozás-üzemmódba győződjön meg róla, hogy a gépkocsi akkumulátora teljesen fel van töltve és a riasztóberendezés (ha van) nincs bekapcsolva és nincs riasztás állapotban.

Az összes ajtót bezárni és a biztonsági öveket bekapcsolni, annak biztosítására, hogy a programozás alatt a rendellenesség-figyelmeztető hangjelzés ne szólaljon meg.
   

2. A gyújtáskapcsolót 6 másodperc időtartam alatt legalább négyszer az I. helyzetből a II. helyzetbe kapcsolni.
   

3. A gyújtáskapcsolót az I. helyzetbe kapcsolni.
   

4. A GEM most a tanuló módban van.
   

5. A távirányító egyik gombját lenyomni és nyomnva tartani addig míg egy figyelmeztető hangjelzés meg nem szólal. Ez azt mutatja, hogy egy új transzmitter kódot sikeresen felvett.
   

6. Minden egyes sikeres programozás után, maximum négy alkalommal, egy további 10 másodpercig automatikusan tanulási üzemmódban marad.
   

7. További távirányítók beprogramozásához az 5. lépést megismételni.
   

8. A rendszer kilép a tanulási üzemmódból, miután a gyújtáskapcsolót a III. állásba kapcsolták, vagy ha a 10 másodperc időtartam alatt nem kezdték meg egy új távirányító programozását, ill. ha négy távirányító már beprogramozásra került.
   

9. MEGJEGYZÉS: Egy helytelen programozási eljárás nincs befolyással a tárolt kódokra.

A sikeres programozás után, már csak az újraprogramozott távirányítók lesznek elfogadva.
   

10. Az összes beprogramozott távirányítót a ajtózárzárás-/-nyitásfunkciók aktiválásával, ill. diaktiválásával ellenőrizni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #16266 Dátum: 2008.09.13 szombat, 09:06:30 »

Csak nem a TIS -en találtad ezeket? smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #16267 Dátum: 2008.09.13 szombat, 09:19:41 »

Csak nem a TIS -en találtad ezeket? smile
á dehogy, nem tudod hogy kitől van?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?,,,,
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #16268 Dátum: 2008.09.13 szombat, 09:26:37 »

á dehogy, nem tudod hogy kitől van?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?,,,,


 eljen eljen eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hoobii
Vendég
« Új hozzászólás #16269 Dátum: 2008.09.13 szombat, 09:48:12 »

A nemtis tudna magyarul  ?  wow1
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.13 szombat, 17:29:32 írta hoobii » Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #16270 Dátum: 2008.09.13 szombat, 17:24:09 »

Azt sajna nem tudom de utána nézek ha gondolod
Megtisztelnél vele  worship integet2
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #16271 Dátum: 2008.09.13 szombat, 17:25:42 »

Megtisztelnél vele  worship integet2
Na utána néztem de nem találtam semmit:(
sorry
Naplózva
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #16272 Dátum: 2008.09.13 szombat, 17:26:40 »

Na utána néztem de nem találtam semmit:(
sorry
Azért köszönöm  wave
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
erdijani
Vendég
« Új hozzászólás #16273 Dátum: 2008.09.18 csütörtök, 12:14:43 »

Hali! Van valakinek tapasztalata mk3 mondeon 18-as kerekek hogy futnak az uton? Huh? Zajosabak, nehezebb a kormány ilyesmi. integet2 worship
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #16274 Dátum: 2008.09.18 csütörtök, 12:21:18 »

Hali! Van valakinek tapasztalata mk3 mondeon 18-as kerekek hogy futnak az uton? Huh? Zajosabak, nehezebb a kormány ilyesmi. integet2 worship
Nekem 18"-asok vannak fent. A kormány nem nehezebb a téli 16"-osnál, legalábbis én nem éreztem különbséget. Kicsit persze keményebb lesz a rúgózása, de ez a /40 miatt van. Nekem hangosak a gumik, mert V mintázatúak vannak rajta. Ha teheted ne ilyet vegyél rá. PádárZoli-nak van valami gumija (neki is 18"-as), és azt mondja, hogy nagyon halk lett. Keresd meg őt, megmondja milyene van.
Egyébként útfogása jó, és a nyomvályú sem olyan vészes, mint ahogy azt mondták nekem. Kicsit erősebben kell fogni a kormányt, nem kétujjal, és akkor semmi gond.
Amúgy milyen felnit tervezel venni 18"-asból?

Ja, és szerintem ebben, a felnis-gumis topikban folytassuk.  wave
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #16275 Dátum: 2008.09.18 csütörtök, 14:38:12 »

Hali! Van valakinek tapasztalata mk3 mondeon 18-as kerekek hogy futnak az uton? Huh? Zajosabak, nehezebb a kormány ilyesmi. integet2 worship

Szia. Nekem gyári 18"-as van. Hátránya csak annyir, hogy eléggé drága rá a gumi.
Jobban ráz az úton kicsit, bár ez gumi függő. Most Good Year Excellence gumit vettem rá 225/40 méretben.
Teljesen kussba van, semmi hangja sincs, esőbe frankó, ott sincs hangja. Asszimetrikus mintázatú, nem akartam semmi pénzért "V" mintásat venni, rossz tapasztalatok. Ez jobban nyeli az úthibát, mint ami előtte rajta volt. Az Michelin Pilot Sport volt. Azzal jobban rázott, keményebb is volt. Ezzel bármilyen furán is hangzik, de "nyúlik" vele a kocsi. Ha komfortot keresel, akkor ez tökéletes választás.
Ritkán verem oda a kocsinak kanyarba nagyon, de még nem nyikkant meg sosem.
Kormány egyáltalán nem nehezebb, legfeljebb a szervónak. Nyomvályút nem érzi meg jobban, mint bármi más. Volt 205/50R16 az MKII-mön, na, az vitt mindenfele. A gumis topicba raktam egy képet, nézd meg, hogy jobban véz ez ki, mint a 16-ossal.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #16276 Dátum: 2008.09.18 csütörtök, 15:46:03 »

nekem is 18"-as van. szerintem nem vészesen vesztett a konfortból az autó. az ültetést jobban észre lehetett venni. picit ráz de nem vészes. szerintem amúgyis kemény a futóműve a kocsinak szerintem. V mintájút ne vegyél mert hangos(tapasztalat) 
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16277 Dátum: 2008.09.18 csütörtök, 19:19:07 »

Hali! Van valakinek tapasztalata mk3 mondeon 18-as kerekek hogy futnak az uton? Huh? Zajosabak, nehezebb a kormány ilyesmi. integet2 worship
Nekem is volt...szerintem válassz egy jó kompromisszumot, mondjuk 17"-os, abban a gyári szélesség 205, ugyanúgy, ahogy a 16"-nál. Sok kellemetlenségtől megkíméled magad és az autód.
Nekem nagynak tűnt a difi a 16 és 18 között, olyannyira hogy nem szerettem vezetni, inkább a másikba ültem....
Gyorsan eladtam.. eplus2
Persze nem vagyunk egyformák, valaki alig érez különbséget, és teljesen meg van elégedve a 18"-al is, de nálam nem így volt.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #16278 Dátum: 2008.09.18 csütörtök, 19:23:19 »

Nekem is volt...szerintem válassz egy jó kompromisszumot, mondjuk 17"-os, abban a gyári szélesség 205, ugyanúgy, ahogy a 16"-nál. Sok kellemetlenségtől megkíméled magad és az autód.
Nekem nagynak tűnt a difi a 16 és 18 között, olyannyira hogy nem szerettem vezetni, inkább a másikba ültem....
Gyorsan eladtam.. eplus2
Persze nem vagyunk egyformák, valaki alig érez különbséget, és teljesen meg van elégedve a 18"-al is, de nálam nem így volt.
én azért kipróbálnám a 19" ost.
majd most kiváncsi leszek ha visszadobom a téli cuccost. remélem ez legalább 2 hónap smile
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16279 Dátum: 2008.09.18 csütörtök, 19:28:24 »

én azért kipróbálnám a 19" ost.
majd most kiváncsi leszek ha visszadobom a téli cuccost. remélem ez legalább 2 hónap smile
Én is egy fényképezés erejéig, csak egy métert se kelljen vele menni. Wink
A tél az még várjon. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #16280 Dátum: 2008.09.18 csütörtök, 20:49:50 »

én azért kipróbálnám a 19" ost.

Japánnak az van.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #16281 Dátum: 2008.09.18 csütörtök, 20:58:49 »

nagy autó nagy kerék
kis autó mégnagyobb kerék. nekem a suzukimon is 16" volt:)
Naplózva
ramirez
Vendég
« Új hozzászólás #16282 Dátum: 2008.09.19 péntek, 09:58:33 »

Sziasztok!
Bár rákérdeztem a Hibák topicban is,de azért itt is megkérdem.
Nem tudna nekem abban valaki segíteni,hogy mit takar a P0251-es hibakód?Villogott az izzítás visszajelzőm,és leált az autó,de újraindítás után megszünt a jelenség,de másnap megint csinálta.Egy ismerősöm kiolvasta a hibakódot,de angol nyelvű a gépe és nem értjük.A fent említett kódot dobta ki,és ezt írta:
Injection Pump Fuel Metering Control A Mailfunction.Előre is köszönöm a segítő hozzászólásokat.
Üdv.
Egyébként 2003-as MKIII 2.0tdci
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.19 péntek, 10:00:23 írta ramirez » Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #16283 Dátum: 2008.09.19 péntek, 10:05:57 »

Sziasztok!
Bár rákérdeztem a Hibák topicban is,de azért itt is megkérdem.
Nem tudna nekem abban valaki segíteni,hogy mit takar a P0251-es hibakód?Villogott az izzítás visszajelzőm,és leált az autó,de újraindítás után megszünt a jelenség,de másnap megint csinálta.Egy ismerősöm kiolvasta a hibakódot,de angol nyelvű a gépe és nem értjük.A fent említett kódot dobta ki,és ezt írta:
Injection Pump Fuel Metering Control A Mailfunction.Előre is köszönöm a segítő hozzászólásokat.
Üdv.
Egyébként 2003-as MKIII 2.0tdci

Injection Pump Fuel Metering Control A Mailfunction.=Üzemanyag-befecskendező szivattyú üzemanyag mér irányítást egy Mailfunction. /webfordító szószerinti fordításában./
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #16284 Dátum: 2008.09.19 péntek, 10:09:13 »

Sziasztok!
Bár rákérdeztem a Hibák topicban is,de azért itt is megkérdem.
Nem tudna nekem abban valaki segíteni,hogy mit takar a P0251-es hibakód?Villogott az izzítás visszajelzőm,és leált az autó,de újraindítás után megszünt a jelenség,de másnap megint csinálta.Egy ismerősöm kiolvasta a hibakódot,de angol nyelvű a gépe és nem értjük.A fent említett kódot dobta ki,és ezt írta:
Injection Pump Fuel Metering Control A Mailfunction.Előre is köszönöm a segítő hozzászólásokat.
Üdv.
Egyébként 2003-as MKIII 2.0tdci
Nem cseréltél mostanában üzemanyag szűrőt?
Nekem 1 hete ugyanez volt a jelenség. Csak mondjuk nem idult be a gép utána. Fellevegősödött az u.a. rendszer.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16285 Dátum: 2008.09.19 péntek, 10:18:27 »

Injection Pump Fuel Metering Control A Mailfunction.=Üzemanyag-befecskendező szivattyú üzemanyag mér irányítást egy Mailfunction. /webfordító szószerinti fordításában./

Mailfunction=levélfunkció.  eplus2
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #16286 Dátum: 2008.09.19 péntek, 10:59:38 »

Mailfunction=levélfunkció.  eplus2
malfunction Smiley részfunkció/alfunkció
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
ramirez
Vendég
« Új hozzászólás #16287 Dátum: 2008.09.19 péntek, 11:22:27 »

Na jó!Úgy tűnik hogy nem csak beszélni nem tudok angolul,de olvasni sem.Valóban Malfunction és nem Mail....
Naplózva
ramirez
Vendég
« Új hozzászólás #16288 Dátum: 2008.09.19 péntek, 11:25:31 »

Nem cseréltél mostanában üzemanyag szűrőt?
Nekem 1 hete ugyanez volt a jelenség. Csak mondjuk nem idult be a gép utána. Fellevegősödött az u.a. rendszer.
Nem rég volt üa.szűrő cserélve,de nekem újraidításkor simán indul.
Naplózva
ramirez
Vendég
« Új hozzászólás #16289 Dátum: 2008.09.19 péntek, 11:28:04 »

De egyébként okosabb nem lettem. rinya
Naplózva
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #16290 Dátum: 2008.09.19 péntek, 11:49:16 »

malfunction Smiley részfunkció/alfunkció

malfunction - hibásan,rosszul működik
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16291 Dátum: 2008.09.19 péntek, 12:02:43 »

Nem rég volt üa.szűrő cserélve,de nekem újraidításkor simán indul.

Azt írod, nem lettél okosabb... pedig NTRTM  leírta, mi a bibi. A szűrő lett rosszul visszarakva, levegősödik.
Vagya csatlakozók öregetek el, vagy pedig a visszatérő ágnál van a gond. Vedd fel vele a kapcsolatot, megmutatja, hogy kell orvosolni.
Így ne nagyon mászkálj, mert tönkrevágod a magasnyomású szippancsot (kb 600k).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #16292 Dátum: 2008.09.19 péntek, 16:39:10 »

Nem rég volt üa.szűrő cserélve,de nekem újraidításkor simán indul.


És a hibák topicban is megkaptad a választ! wave
Tomnak is elindult, de ahogy fellevegősödött a szűrő, az autó megállt sárga villogóval.
Ha tudtunk volna beszélgetni az autóval(2001 tdci szomoru1) , valszeg ugyan ezt a hibakódot kaptuk volna.
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.19 péntek, 16:41:14 írta simitomi » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #16293 Dátum: 2008.09.19 péntek, 18:27:14 »

De egyébként okosabb nem lettem. rinya
pedig szívesen megmutattam volna...........
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16294 Dátum: 2008.09.19 péntek, 20:50:19 »

Pontosan a P0251 hibakód:

eng:     Injection pump fuel Metering control "A" malfunction (Cam/Rotor/Injection)
Hun:     Adagolószivattyú tüzelőanyag szabályozás "A"-hibás működése (bütyök/forgórész/befecskendezőszelep)

Nem hiszem hogy ez egy üzemanyagszürő miatt lenne, ugyanis P0251-P0255-ig az "A" áramkörre irja a hibákat.
P0251= áramkör hibás működése
P0252= tartomány/müködési hiba
P0253= túl kicsi jelfeszültség
P0254= túl nagy jelfeszültség
P0255= időszakos szakadás az áramkörben
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #16295 Dátum: 2008.09.19 péntek, 20:58:43 »

Pontosan a P0251 hibakód:

eng:     Injection pump fuel Metering control "A" malfunction (Cam/Rotor/Injection)
Hun:     Adagolószivattyú tüzelőanyag szabályozás "A"-hibás működése (bütyök/forgórész/befecskendezőszelep)

Nem hiszem hogy ez egy üzemanyagszürő miatt lenne, ugyanis P0251-P0255-ig az "A" áramkörre irja a hibákat.
P0251= áramkör hibás működése
P0252= tartomány/müködési hiba
P0253= túl kicsi jelfeszültség
P0254= túl nagy jelfeszültség
P0255= időszakos szakadás az áramkörben



Én nem szaladnék ilyen messzire.Először mindenképp rövidre kéne zárni a tankági résolajvisszavazető csövet úgy, hogy a szűrőt kihagyja belőle.Arra a csonkra pedig dugó!Aztán kicserélgetném a gyorscsatikban a 20ft-os Ó gyűrűket.Aztén csekkolnám, hogy dobja-e még a hibát. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16296 Dátum: 2008.09.20 szombat, 01:33:19 »



Én nem szaladnék ilyen messzire.Először mindenképp rövidre kéne zárni a tankági résolajvisszavazető csövet úgy, hogy a szűrőt kihagyja belőle.Arra a csonkra pedig dugó!Aztán kicserélgetném a gyorscsatikban a 20ft-os Ó gyűrűket.Aztén csekkolnám, hogy dobja-e még a hibát. Wink

Ki szalad el messzire?
Nem mondtam semmi konkrétat csak a véleményemet,plussz leirtam a pontos hibajelentéseket....
De előkell melegiteni a sütőt, mielőtt betesszük a húst!!!!  eplus2 eplus2 
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #16297 Dátum: 2008.09.20 szombat, 06:45:24 »

... mert tönkrevágod a magasnyomású szippancsot (kb 600k).

180E - 190E között van az ára.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #16298 Dátum: 2008.09.20 szombat, 08:32:41 »

180E - 190E között van az ára.
eljen
Naplózva
labor
Vendég
« Új hozzászólás #16299 Dátum: 2008.09.20 szombat, 08:49:20 »

Üdv Néktek!
Kezdő Mondeo III-as volnék, és alapvető kezelési utasításokat keresek a neten, de nem találok. Kérlek segítsetek
Üdvb: LaBor
Naplózva
Oldalak: 1 ... 319 320 321 322 323 324 325 [326] 327 328 329 330 331 332 333 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.332 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.