Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.14 kedd, 07:58:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
388
389
390
391
392
393
394
[
395
]
396
397
398
399
400
401
402
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24218694 alkalommal)
xrobe
és 26 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19700 Dátum:
2009.10.31 szombat, 19:04:34 »
Idézetet írta: stealt - 2009.10.31 szombat, 18:57:49
Egy EGR-t 10 perc cserélni még egy TDCi-nél is. A 2,2-es ha megkapja az EGR Euro IV miatt a vészüzemmódot akkor igaz hogy csak 160 -al bírt menni autopályán, de ettől még lehetett használni.
Mi az a vészüzemmód?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19701 Dátum:
2009.10.31 szombat, 19:19:21 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.10.31 szombat, 19:04:34
Mi az a vészüzemmód?
Ha majd lesz Euro IV-es lesz a motorod akkor megtudod
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19702 Dátum:
2009.10.31 szombat, 19:26:38 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.10.31 szombat, 18:50:33
Nem is kell, fiatalabb autót kevesen akarnak öregebbre cserélni.
Azért add össze neked hány napot állt szervízben az autód 3 év alatt....
Az enyém 4,5-alatt 0-át.. és 200 ezer van benne
ha itt tartunk akkor ugye felsoronád te is hogy neked milyen alkatrészeket kellett cserélni eddig?
Nem lenne baj ha más sorolná mert összejöhetne belőle egy hasznos adatbázis hogy mibe mit mikor kell cserélni a valóságban.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19703 Dátum:
2009.10.31 szombat, 19:29:33 »
Idézetet írta: stealt - 2009.10.31 szombat, 19:19:21
Ha majd lesz Euro IV-es lesz a motorod akkor megtudod
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19704 Dátum:
2009.10.31 szombat, 19:45:07 »
Idézetet írta: stealt - 2009.10.31 szombat, 19:26:38
ha itt tartunk akkor ugye felsoronád te is hogy neked milyen alkatrészeket kellett cserélni eddig?
Nem lenne baj ha más sorolná mert összejöhetne belőle egy hasznos adatbázis hogy mibe mit mikor kell cserélni a valóságban.
Én a termosztátot, 4db izzítót és a szíjakat nem rég feszítőstől mindenestől, de semmi hangja nem volt még, mert nem változott semmi, ki tudja meddíg bírta volna még.....
Meg féket, 4db kutyacsontot, és egy hátsó keresztstab rudat....a többi optika
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19705 Dátum:
2009.10.31 szombat, 20:04:31 »
én már cseréltem lendkereket is bebebe....és féltengelytartó csapágyat,meg hátsóhid szilenteket,stb,stb...de amit tőlem kap azt másik autó sem tenné zsebre.....
most a főtengely szijtárcsát köll kicserélnem mert durván jár és csattog keményen....
Nálam az autó van értem, nem én őérte!!!!!
Szerintem a legjobb autókat 98-2002 között csinálták szinte minden márkánál és punktum....és mind adagolós.
Ha tehetném(megjegyzem rajta vagyok
) egy mechanikus adagolót tennék fel, egy golyós csapággyal és egy hozzávaló coolerrel, és aszem többet nem lenne gond se meg ellenfélse az utakon...
Nagyon agyalok a tuningon jővőre, vagy csere lessz nem tudom, de ha marad akkor kb 230-240LE lenne....
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19706 Dátum:
2009.10.31 szombat, 20:24:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.10.31 szombat, 20:04:31
én már cseréltem lendkereket is bebebe....és féltengelytartó csapágyat,meg hátsóhid szilenteket,stb,stb...de amit tőlem kap azt másik autó sem tenné zsebre.....
most a főtengely szijtárcsát köll kicserélnem mert durván jár és csattog keményen....
Nálam az autó van értem, nem én őérte!!!!!
Szerintem a legjobb autókat 98-2002 között csinálták szinte minden márkánál és punktum....és mind adagolós.
Ha tehetném(megjegyzem rajta vagyok
) egy mechanikus adagolót tennék fel, egy golyós csapággyal és egy hozzávaló coolerrel, és aszem többet nem lenne gond se meg ellenfélse az utakon...
Nagyon agyalok a tuningon jővőre, vagy csere lessz nem tudom, de ha marad akkor kb 230-240LE lenne....
Hát, ha belegondolunk mekkora marhaságokkal etetnek embereket naponta...példa rá a 97-es octavia TDI-m fullos 1350kg körüli súllyal, tehát kicsit könnyebb csak mint a mondi... DE a 600 éves technikájú tárcsás adagolójával és a nagyon kemény 190-210bar-os porlasztási csúcsnyomásával megbírta enni a maga 4-4,5l gázolaját 100km-re, és ment úgy legalább mint a mostani űrtechnológiás tréler vitézek
Mesélnek itt EU4-5-6 mese, ha 4l gázolajat füstölök el 100-on és nem 7-et, akkor kevésbé szennyezem a környezetet...persze megint lehet mesélni mindenféle gáz összetevőkről meg bla-bla,de a lényeg a 4 kontra 7-ben van...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19707 Dátum:
2009.10.31 szombat, 20:49:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.10.31 szombat, 19:45:07
Én a termosztátot, 4db izzítót és a szíjakat nem rég feszítőstől mindenestől, de semmi hangja nem volt még, mert nem változott semmi, ki tudja meddíg bírta volna még.....
Meg féket, 4db kutyacsontot, és egy hátsó keresztstab rudat....a többi optika
kutyacsontot és hátsó keresztstab rudat miért kellett cserélni? Mit vettél észre?
Naplózva
Gyurka
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19708 Dátum:
2009.10.31 szombat, 20:53:30 »
Idézetet írta: stealt - 2009.10.31 szombat, 19:26:38
ha itt tartunk akkor ugye felsoronád te is hogy neked milyen alkatrészeket kellett cserélni eddig?
Nem lenne baj ha más sorolná mert összejöhetne belőle egy hasznos adatbázis hogy mibe mit mikor kell cserélni a valóságban.
Az enyém 2004-es ci. 2007-ben vettem" elvi "76e-rel. cserélve lett benne komplett kuplung, 4db porlasztó csúcs, első-hátsó betét, elsző stabrudak, első tárcsák, 2 tömegü éxxíjtárcsa, szijjfeszítők szijjak, vízpumpa.60 e km alatt. lassan a hátsó tárcsáim csereérettek lesznek.klima feltöltés is volt a fele gáz hiányzott.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19709 Dátum:
2009.10.31 szombat, 20:56:35 »
Idézetet írta: stealt - 2009.10.31 szombat, 20:49:01
kutyacsontot és hátsó keresztstab rudat miért kellett cserélni? Mit vettél észre?
kopogott rossz úton, de én elkövettem életem egyik legnagyobb hibáját és 1,5 évig 18-as felnin gurultam...szerintem ha ez nincs még mindig a gyári elemek vannak benn.
Hú mennyire utáltam vezetni 18-as felnivel az autót...már-már nem szívesen ültem be... össze vissza rángatta a kormányt, rázott, pocsék volt...szerencsére el tudtam adni..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19710 Dátum:
2009.10.31 szombat, 21:26:39 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.10.31 szombat, 20:56:35
kopogott rossz úton, de én elkövettem életem egyik legnagyobb hibáját és 1,5 évig 18-as felnin gurultam...szerintem ha ez nincs még mindig a gyári elemek vannak benn.
Hú mennyire utáltam vezetni 18-as felnivel az autót...már-már nem szívesen ültem be... össze vissza rángatta a kormányt, rázott, pocsék volt...szerencsére el tudtam adni..
Erre tippeltem. A 18" felni szép de meg kell hagyni azoknak a márkáknak akik nem tudnak csinálni futóművet és a szegény kerékkel akarnak kompenzálni
A gond csak az hogy valaki nem állandóan körprgalomban kering vele ami nem annyira életszerű akkor csak többet eszik az autó nem fog úgy gyorsulni és bonuszként szétcsapja a futóművet is
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19711 Dátum:
2009.10.31 szombat, 22:05:17 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.10.31 szombat, 20:53:30
Az enyém 2004-es ci. 2007-ben vettem" elvi "76e-rel. cserélve lett benne komplett kuplung, 4db porlasztó csúcs, első-hátsó betét, elsző stabrudak, első tárcsák, 2 tömegü éxxíjtárcsa, szijjfeszítők szijjak, vízpumpa.60 e km alatt. lassan a hátsó tárcsáim csereérettek lesznek.klima feltöltés is volt a fele gáz hiányzott.
Ahhoz képest itt mindig csak azt lehet olvasni, hogy a TDDI a frankó, meg 2004-től a TDCI.
Az enyémben még minden a fentiek közül eredeti, és 160e van benne.
Bocs. Ékszíjtárcsa már volt cserélve. Mert morgott, de állítólag még 100e-t elment volna vele.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Kisber
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19712 Dátum:
2009.10.31 szombat, 22:08:40 »
Idézetet írta: DomeSL - 2009.10.31 szombat, 22:05:17
Ahhoz képest itt mindig csak azt lehet olvasni, hogy a TDDI a frankó, meg 2004-től a TDCI.
Az enyémben még minden a fentiek közül eredeti, és 160e van benne.
Bocs. Ékszíjtárcsa már volt cserélve. Mert morgott, de állítólag még 100e-t elment volna vele.
És hol használod?
Budapest?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19713 Dátum:
2009.10.31 szombat, 23:03:50 »
Idézetet írta: Kisber - 2009.10.31 szombat, 22:08:40
És hol használod?
Budapest?
Főleg Szeged-Bp-Siófok pálya
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19714 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 08:23:19 »
Idézetet írta: DomeSL - 2009.10.31 szombat, 22:05:17
Ahhoz képest itt mindig csak azt lehet olvasni, hogy a TDDI a frankó, meg 2004-től a TDCI.
Az enyémben még minden a fentiek közül eredeti, és 160e van benne.
Bocs. Ékszíjtárcsa már volt cserélve. Mert morgott, de állítólag még 100e-t elment volna vele.
Hát hatalmas nagy hülyeség is ez a 2004-es szöveg, egyszerűen sokkal több km van a régebbi autókban általában, mint az újakban, még jó hogy nem az újabbak hibásodnak meg többször
Egy okosan használt 2001-es TDCi ugyanannyit lemegy mint a 2007-es.... a modellfrissítés 90%-ban a spórolásról szólt 10%-ban meg optikai változásokról....a minőség ugyanaz, ugyanúgy FORD(Ci-nél Delphi)!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19715 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 11:26:58 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.11.01 vasárnap, 08:23:19
Hát hatalmas nagy hülyeség is ez a 2004-es szöveg, egyszerűen sokkal több km van a régebbi autókban általában, mint az újakban, még jó hogy nem az újabbak hibásodnak meg többször
Egy okosan használt 2001-es TDCi ugyanannyit lemegy mint a 2007-es.... a modellfrissítés 90%-ban a spórolásról szólt 10%-ban meg optikai változásokról....a minőség ugyanaz, ugyanúgy FORD(Ci-nél Delphi)!
Nem vitatkozni akarok de pont a múltkori Lurdys minitalin zacci mutatott egy két dolgot ami más a facelift előttieknél. nekem nagyon dúrva volt az ajtóknál használt tömítés különbsége pl. mert először szembesültem vele és bármennyire nehezemre esik itt meg kell követnem zaccit
(de csak sziogúan ebben az ügyben). A korábbi tömítés kőkemény ami kikezdi a festést (na az sporolás miatt volt) így már én se csodálkozok hogy ennyi panasz volt rá. De ez csak egy apró példa. Nem csak a kocsi korával van a baj hanem inkább egy korai konstrukció kifforatlanságából volt a gond. Az meg szerinted számít hogy a facelifteseknél toronymerevítőröl lehagynak a vacak műanyagkupakot ami semmit nem véd? Ugyan. Szidjátok itt delphit is. Miért ? Nekem még mindig 60-70 %-ak a porlasztócsúcsaim pedig már lefutottak 174ekm-et Azt hiszem már ez alatt is már bőven megkeresték az árukat. Igen én elégedett a TDCi-vel. DE most pont azt nézegettem hogy mi lehetne ezután. Egy biztos az engem NEM érdekel hogy Bosch vagy Delphi de ha addigra a rizszabálok felfejlődnének amire szerencsére semmi esély akkor lehetne Jaj-nying típusú is egy érdekel hogy legyen 4, generáció piezos CR biturbóval. Az meg nem érdekel hogy ki adja az alkatrész, csak ritkán kelljen cserélni és ne legyen drága. Engem az érdekel hogy legalább 350ekm ig egyben legyen az autó.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19716 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 14:09:58 »
Idézetet írta: stealt - 2009.11.01 vasárnap, 11:26:58
Nem vitatkozni akarok de pont a múltkori Lurdys minitalin zacci mutatott egy két dolgot ami más a facelift előttieknél. nekem nagyon dúrva volt az ajtóknál használt tömítés különbsége pl. mert először szembesültem vele és bármennyire nehezemre esik itt meg kell követnem zaccit
(de csak sziogúan ebben az ügyben). A korábbi tömítés kőkemény ami kikezdi a festést (na az sporolás miatt volt) így már én se csodálkozok hogy ennyi panasz volt rá. De ez csak egy apró példa. Nem csak a kocsi korával van a baj hanem inkább egy korai konstrukció kifforatlanságából volt a gond. Az meg szerinted számít hogy a facelifteseknél toronymerevítőröl lehagynak a vacak műanyagkupakot ami semmit nem véd? Ugyan. Szidjátok itt delphit is. Miért ? Nekem még mindig 60-70 %-ak a porlasztócsúcsaim pedig már lefutottak 174ekm-et Azt hiszem már ez alatt is már bőven megkeresték az árukat. Igen én elégedett a TDCi-vel. DE most pont azt nézegettem hogy mi lehetne ezután. Egy biztos az engem NEM érdekel hogy Bosch vagy Delphi de ha addigra a rizszabálok felfejlődnének amire szerencsére semmi esély akkor lehetne Jaj-nying típusú is egy érdekel hogy legyen 4, generáció piezos CR biturbóval. Az meg nem érdekel hogy ki adja az alkatrész, csak ritkán kelljen cserélni és ne legyen drága. Engem az érdekel hogy legalább 350ekm ig egyben legyen az autó.
Ezzel az a baj, hogy egyre kevesebb az esélyed hogy jó autót tudsz vásárolni egy uj autót a piacon, mert tömegtermelés van,mert verseny van a gyártók között,mert globalizáció van,meg mindenféle dolognak megkell felelni a motornak.....csoda lassan hogy beindul a motor vazze annyira szétfeszizik a motorokat hogy minden igénynek megfeleljen.....
Régi motorokat fellehetet ujjitani,tuningolni,stb mert volt bennük anyag....egy uj aluminium blokkos szétfeszitett motoron mit csinálsz?
Megy a kukába egy az egybe....
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19717 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 15:25:50 »
Sziasztok,
A legtöbbet szeretném kihozni a porlasztócsúcsokból.
Kérdés: kénmentes üzemanyag? normál üzemanyag a kagylós kútnál plusz adalék (pl spuri) mostanság ezt csináljuk vagy csak simán gázolaj és semmi, mert úgyis tönkremennek a porlasztók?
Köszi, t.
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19718 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 15:37:46 »
Idézetet írta: Trekxc - 2009.11.01 vasárnap, 15:25:50
Sziasztok,
A legtöbbet szeretném kihozni a porlasztócsúcsokból.
Kérdés: kénmentes üzemanyag? normál üzemanyag a kagylós kútnál plusz adalék (pl spuri) mostanság ezt csináljuk vagy csak simán gázolaj és semmi, mert úgyis tönkremennek a porlasztók?
Köszi, t.
Állítólag a kagylós cég üzem anyaga nagyon szennyezett..... Úgyis mindenki a mOL tol veszi az anyagot mint "import öröknél" szokás.... állítólag az ÖMVé hajóztat le 10-20 %.... szerintem a hozzáadott adalékokon nagyon sok minden múlik...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Zoli79
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19719 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 18:13:48 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.10.31 szombat, 08:10:46
A fogyasztással, nagyon nem értek egyet, most hogy nem klímázok 5,4-et evett a Di-m, úgy hogy nem tötyörgök..
és ahogy olvasom a Bunyeké is nagyon jól fogyaszt...A fórumon olvasottak alapján inkább fordított a helyzet.
TDCi 2003.05. havi 6 sebességes, 130lovas, kombi, de még eredetileg kerek ködlámpája volt.(az őzikéig)
Megy (nyertem vele gyorsulásit valamelyik nagytalin), nem fogyaszt ( :vigyor3:wr.:1382km/tank 4,23-ra jött ki az átlag a számolásnál), általában 4,5-5,2 között van az átlagom és van benne sok pálya is 130-160-as tempóval.
Eddig a kéttömegűt kellett cserélnem meg a kötelező olajat és szűrőket. Olajból a gyári fordosat használom, nem flancolok.
Általában kagylósnál tankolok itt Veszprémben.
Gondolkodtam cserén már, de valahogy az anyagiak nem a legjobbak
Ha cserélnék akkor minimum 2évvel fiatalabbra. Mondeokat nézegetem, de nem merném nyugodtan lecserélni, hiába fiatalabb és állítólag csak 100ezer van bene. Sok rosszat hall az ember.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.01 vasárnap, 18:43:00 írta Zoli79
»
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19720 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 18:42:46 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.11.01 vasárnap, 14:09:58
Ezzel az a baj, hogy egyre kevesebb az esélyed hogy jó autót tudsz vásárolni egy uj autót a piacon, mert tömegtermelés van,mert verseny van a gyártók között,mert globalizáció van,meg mindenféle dolognak megkell felelni a motornak.....csoda lassan hogy beindul a motor vazze annyira szétfeszizik a motorokat hogy minden igénynek megfeleljen.....
Régi motorokat fellehetet ujjitani,tuningolni,stb mert volt bennük anyag....egy uj aluminium blokkos szétfeszitett motoron mit csinálsz?
Megy a kukába egy az egybe....
Ehhez egy kis rémálom adaléknak:
Műanyag motorblokk
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19721 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 20:01:38 »
Hali
Bár mnekem nem diesel járgányom van (és ezért ugyebár eszi a drága üzemanyagot), de eddig benne van 180eKm és a szokásos szervízeken kívül nem kellett javítani. Most az a nyavajás kézifék kábel rögzítő bilincs eltörött, ami a hátsó kerék felfüggesztésénél rögzíti a vackot és az kopog. Ami hiányzik az a LE, bár nekem sosincs elegendő
Ez a járgány mostmár a 16. járgányom, de az egyik leg kellemesebb.
Üdv
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19722 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 20:14:20 »
Idézetet írta: Trekxc - 2009.11.01 vasárnap, 15:25:50
Sziasztok,
A legtöbbet szeretném kihozni a porlasztócsúcsokból.
Kérdés: kénmentes üzemanyag? normál üzemanyag a kagylós kútnál plusz adalék (pl spuri) mostanság ezt csináljuk vagy csak simán gázolaj és semmi, mert úgyis tönkremennek a porlasztók?
Köszi, t.
És gyári szűrő.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.11.01 vasárnap, 20:16:21 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19723 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 20:41:29 »
Idézetet írta: stealt - 2009.11.01 vasárnap, 11:26:58
Nem vitatkozni akarok de pont a múltkori Lurdys minitalin zacci mutatott egy két dolgot ami más a facelift előttieknél. nekem nagyon dúrva volt az ajtóknál használt tömítés különbsége pl. mert először szembesültem vele és bármennyire nehezemre esik itt meg kell követnem zaccit
(de csak sziogúan ebben az ügyben). A korábbi tömítés kőkemény ami kikezdi a festést (na az sporolás miatt volt) így már én se csodálkozok hogy ennyi panasz volt rá. De ez csak egy apró példa. Nem csak a kocsi korával van a baj hanem inkább egy korai konstrukció kifforatlanságából volt a gond. Az meg szerinted számít hogy a facelifteseknél toronymerevítőröl lehagynak a vacak műanyagkupakot ami semmit nem véd? Ugyan. Szidjátok itt delphit is. Miért ? Nekem még mindig 60-70 %-ak a porlasztócsúcsaim pedig már lefutottak 174ekm-et Azt hiszem már ez alatt is már bőven megkeresték az árukat. Igen én elégedett a TDCi-vel. DE most pont azt nézegettem hogy mi lehetne ezután. Egy biztos az engem NEM érdekel hogy Bosch vagy Delphi de ha addigra a rizszabálok felfejlődnének amire szerencsére semmi esély akkor lehetne Jaj-nying típusú is egy érdekel hogy legyen 4, generáció piezos CR biturbóval. Az meg nem érdekel hogy ki adja az alkatrész, csak ritkán kelljen cserélni és ne legyen drága. Engem az érdekel hogy legalább 350ekm ig egyben legyen az autó.
Minden autót egyben lehet tartani 350-ekm-ig, csak az a nem mindegy mennyit ölsz bele addíg, 15 éve már nagyon jó dízelek voltak(ha mindent nézünk jobbak mint ma!!) és azok valóban gond nélkül lementék a 350-et..
Ezek a mai fo sok is, csak közben cserélj porlasztókat, meg pumpát, lendkereket... egy fél autó áráért..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tomi3118
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19724 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 20:49:25 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.11.01 vasárnap, 08:23:19
Hát hatalmas nagy hülyeség is ez a 2004-es szöveg, egyszerűen sokkal több km van a régebbi autókban általában, mint az újakban, még jó hogy nem az újabbak hibásodnak meg többször
Egy okosan használt 2001-es TDCi ugyanannyit lemegy mint a 2007-es.... a modellfrissítés 90%-ban a spórolásról szólt 10%-ban meg optikai változásokról....a minőség ugyanaz, ugyanúgy FORD(Ci-nél Delphi)!
Ha megnézzük azokat a kollégákat, akik 2004 előtti TDCi-t vettek, akkor egyrészt azok között elég sok volt a flottaautó, ahogy te is írtad, nagy valószínűséggel széthajtott darabok - és a széthajtás könnyebben ment, mert az volt az eső közös nyomócsöves nagynyomású befecskendezéses technológiája a Fordnak. Törvényszerű, hogy az első szériákban az alkatrészek egy része gyengébb, mit kellene, és ezt bizony sokan igazolják itt a fórumon is. Én úgy tudom, hogy a F2-nél kapott új porlasztócsúcsot a TDCi, ami már kevésbé kényes az üzemanyag szennyeződéseire (kicsit keményebb anyagból készült).
Mondjuk nekem mindegy, én nem akarok megtéríteni senkit se, pláne nem a TDCi-ről.
Azt azért lássátok, hogy a ti hibátlan gépeitek (stealttal együtt) nem az átlag, azért általában pár dolgot kell cserélni egy 6-8 éves autón. Én persze nem vonom kétségbe, hogy ilyen klasszak a gépeitek, csak ti se vonjátok kétségbe, hogy a fórumon azért mindenki vigyáz a gépére, nem csak ti, és mégis vannak meghibásodások szép számmal (de semmivel se több, mit más márkáknál, sőt, szerintem kevesebb). Szeritnem az az átlag.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19725 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 20:55:08 »
Idézetet írta: Zoli79 - 2009.11.01 vasárnap, 18:13:48
TDCi 2003.05. havi 6 sebességes, 130lovas, kombi, de még eredetileg kerek ködlámpája volt.(az őzikéig)
Megy (nyertem vele gyorsulásit valamelyik nagytalin), nem fogyaszt ( :vigyor3:wr.:1382km/tank 4,23-ra jött ki az átlag a számolásnál), általában 4,5-5,2 között van az átlagom és van benne sok pálya is 130-160-as tempóval.
Eddig a kéttömegűt kellett cserélnem meg a kötelező olajat és szűrőket. Olajból a gyári fordosat használom, nem flancolok.
Általában kagylósnál tankolok itt Veszprémben.
Gondolkodtam cserén már, de valahogy az anyagiak nem a legjobbak
Ha cserélnék akkor minimum 2évvel fiatalabbra. Mondeokat nézegetem, de nem merném nyugodtan lecserélni, hiába fiatalabb és állítólag csak 100ezer van bene. Sok rosszat hall az ember.
Tavaly 3X nekem is sikerült 5 alá mennem, de akkor tötymörögtem csak(néha 120, de inkább alatta) és kimondottan figyeltem a fogyira, de azért valós körülmények között használtam az autót, nem csak hosszútávon egyenletes tempóval...szóval így 4,78-at számoltam.
Persze lehetne lejjebb is vinni, de az meg már nagyon nem valós használat lenne.
Ahogy én szeretek autózni
minden különösebb odafigyelés nélkül is mindig 6 alatt vagyok, és ez így jó!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19726 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 21:00:34 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2009.11.01 vasárnap, 20:49:25
Ha megnézzük azokat a kollégákat, akik 2004 előtti TDCi-t vettek, akkor egyrészt azok között elég sok volt a flottaautó, ahogy te is írtad, nagy valószínűséggel széthajtott darabok - és a széthajtás könnyebben ment, mert az volt az eső közös nyomócsöves nagynyomású befecskendezéses technológiája a Fordnak. Törvényszerű, hogy az első szériákban az alkatrészek egy része gyengébb, mit kellene, és ezt bizony sokan igazolják itt a fórumon is. Én úgy tudom, hogy a F2-nél kapott új porlasztócsúcsot a TDCi, ami már kevésbé kényes az üzemanyag szennyeződéseire (kicsit keményebb anyagból készült).
Mondjuk nekem mindegy, én nem akarok megtéríteni senkit se, pláne nem a TDCi-ről.
Azt azért lássátok, hogy a ti hibátlan gépeitek (stealttal együtt) nem az átlag, azért általában pár dolgot kell cserélni egy 6-8 éves autón. Én persze nem vonom kétségbe, hogy ilyen klasszak a gépeitek, csak ti se vonjátok kétségbe, hogy a fórumon azért mindenki vigyáz a gépére, nem csak ti, és mégis vannak meghibásodások szép számmal (de semmivel se több, mit más márkáknál, sőt, szerintem kevesebb). Szeritnem az az átlag.
Nem rég írtam le, hogy mi mindent cseréltem már az autón.. ma például az olajat
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19727 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 21:05:04 »
Idézetet írta: stealt - 2009.11.01 vasárnap, 18:42:46
Ehhez egy kis rémálom adaléknak:
Műanyag motorblokk
Akkor erre azt mondom hogy műanyag turbót fejlesztenek épp? aszem continental....szal hadjuk...
uj mondeóban is annyi a mondeó hogy az elején a jel, a többi PSA benne
,csak a 2.2 a ford motor aszem....de lehet tévedek.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19728 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 21:07:26 »
fölösleges ezen vitázni szerintem hogy miből mennyi romlik el....
Nem mindegy hogy 1000-ből 1, vagy 5000-ből 1...más az arány.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19729 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 21:18:53 »
A prémium üzemanyag(dízel) színe más mint a normálé?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19730 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 21:20:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2009.11.01 vasárnap, 21:05:04
Akkor erre azt mondom hogy műanyag turbót fejlesztenek épp? aszem continental....szal hadjuk...
uj mondeóban is annyi a mondeó hogy az elején a jel, a többi PSA benne
,csak a 2.2 a ford motor aszem....de lehet tévedek.
Igen a 2,2 is egy HDI
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19731 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 21:25:13 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2009.11.01 vasárnap, 20:49:25
Ha megnézzük azokat a kollégákat, akik 2004 előtti TDCi-t vettek, akkor egyrészt azok között elég sok volt a flottaautó, ahogy te is írtad, nagy valószínűséggel széthajtott darabok - és a széthajtás könnyebben ment, mert az volt az eső közös nyomócsöves nagynyomású befecskendezéses technológiája a Fordnak. Törvényszerű, hogy az első szériákban az alkatrészek egy része gyengébb, mit kellene, és ezt bizony sokan igazolják itt a fórumon is. Én úgy tudom, hogy a F2-nél kapott új porlasztócsúcsot a TDCi, ami már kevésbé kényes az üzemanyag szennyeződéseire (kicsit keményebb anyagból készült).
Mondjuk nekem mindegy, én nem akarok megtéríteni senkit se, pláne nem a TDCi-ről.
Azt azért lássátok, hogy a ti hibátlan gépeitek (stealttal együtt) nem az átlag, azért általában pár dolgot kell cserélni egy 6-8 éves autón. Én persze nem vonom kétségbe, hogy ilyen klasszak a gépeitek, csak ti se vonjátok kétségbe, hogy a fórumon azért mindenki vigyáz a gépére, nem csak ti, és mégis vannak meghibásodások szép számmal (de semmivel se több, mit más márkáknál, sőt, szerintem kevesebb). Szeritnem az az átlag.
tomi3118
Megkérlek hogy ne nevesíts azok közé akik azt hangoztatják hogy nekik van a legtökéletesebb autójuk. Én mint lent is látszik cseréltem alkatrészeket. Viszont ennyi km után én ezt megfelelőnek tartom. Azt viszont hiteltelennek tartom hogy néhányan úgy vannak az autójukkal mint a horgászok akik akkora halat fogtak. Na nekik van a legtökéletesebb leggyorsabb legmegbízhatóbb legkevesebbet evő stb stb. Ez valahol jó, mert szeretik a gépüket csak éppen hiteltelen. Én egyet tudok: 0km-végig én használtam eddig ez történt akit érdekel levon belőle következtetést akit meg nem az nem. Én nem akarok senkit sem megtéríteni hogy ez a legjobb. Én csak a saját tapasztalatomat akarom beírni ide. Nem többet.
Idézetet írta: stealt - 2009.10.31 szombat, 13:13:46
174ekm-et raktam az enyémbe 0km-el vettem most ennyinél tartok. Jövő év közepéig használom utána az asszony fogja megkapni mert inkább az ő régebbi benzinesét adjuk el.
Ezek lettek cserélve:
20ekm-ként olajcsere
60ekm-ként gázolajszűrő (ennyit a Ci üzemanyagra érzékenységéről, igaz én mindig adott kutaknál tankolok)
1db EGR szelep lett cserélve gariba (EuroIV miatt) le van dugozva mostmár igy az életbe nem kell még egyszer
1 szett első hátsó féktárcsa
4db izzító gyertya
1db feszítő görgő
Mindenki olyan következtetést von le amit akar. De ez cáfolja hogy a TDCi fenntartása többe kerül mint a TDDi úgy hogy nem ugyanolyan teljesítményű és hatásfokú motokról beszélünk.
+ elfelejtettem még a levegő szűrőket is cserélve szigoruan a szervizkönyv szerint nem előbb nem késöbb
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19732 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 21:26:46 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.11.01 vasárnap, 21:18:53
A prémium üzemanyag(dízel) színe más mint a normálé?
Azt hiszem igen. Holnap megnézem a festék típusát.
Naplózva
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19733 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 21:37:05 »
Ma nagy nap virradt az autómra. Átlépte a 100.000 km-t
A jeles eseményt megörökítettem, elvégre ha 100.000-ek lesznek is még, csupa 9-es soha többet nem lesz ezen a km órán (na, jó a nepperekért nem vállalok felelősséget
)
http://kepfeltoltes.hu/091101/IMG_3568_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/091101/IMG_3570_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
(a fogyasztásom azért változott egy km alatt ennyit, mert nem sokkal előtte nulláztam, így még gyorsan változik)
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19734 Dátum:
2009.11.01 vasárnap, 22:17:05 »
Sziasztok!
Mi nemrég jutottunk hozzá a kis Mondeónkhoz (2004-es TDCI, 90e km körül). Nézegettem a forumot és az oldalt és máris sok hasznos infót megtudtam, köszi mindenkinek.
Viszont nincs annyi időm, hogy végigolvassam az összes topic összes hsz-át, ezért szeretnék tőletek egy kis segítséget kérni, hogy én is a boldog Mondeo tulajdonosok táborához tartozhassak. Szóval lenne néhány kérdésem, hátha tudtok bennük segíteni:
1: a Ford szervíznél átnézettem a kocsit, mielőtt megvettem, elvileg a lengéscsillapítók és fékbetétek vannak csak határérték közelében, a motorral kapcsolatban nem említettek semmi javítanivalót. Persze nem tudom, hogy konkrétan mit néztek meg rajta, mindenesetre másfél óráig nézegették, és diagnosztikát is csináltak rajta. Van-e esetleg olyasmi, amit még mindenképpen meg kellene nézessek szervízessel? Ilyen korú kocsinál gondolom már kellene néhány alkatrészt cserélni. Tudtok-e ajánlani Debrecenben vagy a környéken megbízható, jó és olcsó szervízest?
2: készülök téli gumit venni. Érdemes-e vadonatújat venni acélfelnistül 140 ezerért, vagy inkább kicsit használtabbat keressek olcsóbban? Ha az utóbbi, akkor tudtok-e valami helyet ajánlani Debrecen környékén?
3: a télre készülvén milyen dolgokra kell odafigyelni (ablakmosó, hűtő, stb.)?
4: valahol olvastam, hogy a dízelek elindításakor és leállításakor kell hagyni a motort kicsit alapjáraton pörögni. Valóban van ilyen, vagy van valami "trükk", ami ahhoz kell, hogy megússzam a rendszeres szervízelést?
Egyelőre "csak" ennyi, de úgyis foglak még titeket nyaggatni
Szeretném, ha még legalább 4-5 évig jó hasznát vehetném, úgyhogy igyekszem megfogadni minden jó tanácsot.
Köszönöm szépen előre is a segítségeteket,
üdv
Jack
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
mosa
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19735 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 08:36:33 »
Sziasztok Mondeos barátaim
Van 1 mondeo 1800.cm trend benzines kocsim olyan szeretnék kérdezni .nehezen vesszi be az 1 sebességet a többi az jó csak 1 ben nehezen veszi mi lehet a ok tude valaki segitenni..köszi elöre is a választ aki tud valamit kérem irjon.. Üdv..szépnapot mindenkinek
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19736 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 08:59:05 »
Idézetet írta: stealt - 2009.11.01 vasárnap, 11:26:58
Nem vitatkozni akarok de pont a múltkori Lurdys minitalin zacci mutatott egy két dolgot ami más a facelift előttieknél. nekem nagyon dúrva volt az ajtóknál használt tömítés különbsége pl. mert először szembesültem vele és bármennyire nehezemre esik itt meg kell követnem zaccit
(de csak sziogúan ebben az ügyben). A korábbi tömítés kőkemény ami kikezdi a festést (na az sporolás miatt volt) így már én se csodálkozok hogy ennyi panasz volt rá.
Azt azert nem lehet tudni, hogy sporolasbol volt kemeny a tomito anyag. En azt mondom a xar anyagvalasztas volt a baj, ami nyilvanvaloan nem a fjord erossee. Azt a megkemenyedo tomitoanyagot is ugyan ugy ki kellett fizetni, mint a puhat...nem hinnem, hogy lenne szamottevo kulonbseg. De ezt perzs nem tudhatjuk. A masik ok az alapveto konstrukcios hiba, ami miatt a puha tomitessel keszult verdak is ugyan ugy szejjel fognak rohadni.
Naplózva
blah blah blah
grafit ST
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19737 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 10:38:49 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.10.30 péntek, 16:15:22
Nem férsz hozzá belülről...
A tankot le kell szedni alulról
Autó felemel (vállakozóbb kedvűeknek akna), kipu eltol, hővédő leszed, tank leszed, csatik széthúz. Tankból üzemanyag ellátó kiszerel, pumpa benne csücsül.
Tankba kevés benya legyen különben lehidalsz és úszni fogsz.
A hiba egyébként eléggé üzemanyagellátás gondra utal.
De előtte mérjetek üzemanyag nyomást alapjáraton majd jól felpörgetve
. 450kPa körül kell lennie, nagy gáznál se mehet le 400-420 alá. Szerintem Neked ott lesz a baj, hogy le fog esni, ha növeled a fogyasztást mert a pumpa nem tol eleget előre.
Mérés nélkül ne kezdj tankot leszedni.
Üdv.
Ismét segítséget kérnék..
Szereztem mérő órát...
Nem a legmodernebb de talán jó lesz..
Kérdés hogy hol lenne a legkönnyebb megmérni ezt az üzemanyag nyomást?
Benzin szürőnél???
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48608
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19738 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 10:48:27 »
Idézetet írta: grafit ST - 2009.11.02 hétfő, 10:38:49
Üdv.
Ismét segítséget kérnék..
Szereztem mérő órát...
Nem a legmodernebb de talán jó lesz..
Kérdés hogy hol lenne a legkönnyebb megmérni ezt az üzemanyag nyomást?
Benzin szürőnél???
Obd csatin keresztül?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19739 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 10:53:03 »
Idézetet írta: alf - 2009.11.02 hétfő, 10:48:27
Obd csatin keresztül?
ottan ugyan nem
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48608
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19740 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 10:53:46 »
Idézetet írta: zacci - 2009.11.02 hétfő, 10:53:03
ottan ugyan nem
Azé kérdeztem!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19741 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 11:27:33 »
Idézetet írta: mosa - 2009.11.02 hétfő, 08:36:33
Sziasztok Mondeos barátaim
Van 1 mondeo 1800.cm trend benzines kocsim olyan szeretnék kérdezni .nehezen vesszi be az 1 sebességet a többi az jó csak 1 ben nehezen veszi mi lehet a ok tude valaki segitenni..köszi elöre is a választ aki tud valamit kérem irjon.. Üdv..szépnapot mindenkinek
Szia Mondeos barátom
Aszt tudnám mondani .ha nehezen vesszi be az 1 sebességet a többi az jó csak 1 ben nehezen veszi az ok. hogy az 1 sebesség szinkron gyürüje kopott lehet..esetleg a rudazaton (kötélen) is álitani kéne. ha kell.. szépnapot nekedis
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19742 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 11:32:26 »
lol
Naplózva
blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19743 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 11:39:00 »
Idézetet írta: TZS - 2009.11.02 hétfő, 11:27:33
Szia Mondeos barátom
Aszt tudnám mondani .ha nehezen vesszi be az 1 sebességet a többi az jó csak 1 ben nehezen veszi az ok. hogy az 1 sebesség szinkron gyürüje kopott lehet..esetleg a rudazaton (kötélen) is álitani kéne. ha kell.. szépnapot nekedis
Te láttál már olyat, hogy az 1-es szinkrongyűrű volt kopott? A szinkrongyűrűnek akkor van szerepe, amikor az autó gurul, és a fogaskerekek forgási sebességét szinkronba kell hozni.
A rudazat elvileg lehet, de ha ott gond van, azt érezné az ember, hogy nem úgy mennek a sebességek, ahogy kellene (nem ugrik be rendesen).
Szerintem a kuplung nem választ rendesen. Vagy kinyomócsapágy, vagy csak levegős (esetleg a szerkezet).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19744 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 11:42:37 »
Idézetet írta: grafit ST - 2009.11.02 hétfő, 10:38:49
Üdv.
Ismét segítséget kérnék..
Szereztem mérő órát...
Nem a legmodernebb de talán jó lesz..
Kérdés hogy hol lenne a legkönnyebb megmérni ezt az üzemanyag nyomást?
Benzin szürőnél???
A motortérben kell lennie egy -normál helyzetben- lezárt csonknak az üa csövön, amin lehet nyomást mérni. Ide kell csatlakoztatni a mérőt.
Meg tudod nézni a TIS-t?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19745 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 11:53:14 »
Idézetet írta: Angel - 2009.11.02 hétfő, 11:39:00
Te láttál már olyat, hogy az 1-es szinkrongyűrű volt kopott? A szinkrongyűrűnek akkor van szerepe, amikor az autó gurul, és a fogaskerekek forgási sebességét szinkronba kell hozni.
A rudazat elvileg lehet, de ha ott gond van, azt érezné az ember, hogy nem úgy mennek a sebességek, ahogy kellene (nem ugrik be rendesen).
Szerintem a kuplung nem választ rendesen. Vagy kinyomócsapágy, vagy csak levegős (esetleg a szerkezet).
Egyetértek, pláne, hogy tudtommal az autók többségében nincs az 1-eshez szinkron gyűrű.
Üdv
Csaba
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48608
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19746 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 12:00:45 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2009.11.02 hétfő, 11:53:14
Egyetértek, pláne, hogy tudtommal az autók többségében nincs az 1-eshez szinkron gyűrű.
Üdv
Csaba
Pedig a mondinál van.Mág a hátramenetnek is.Nem én mondom,hanem a mikromacsek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19747 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 12:12:35 »
Idézetet írta: mosa - 2009.11.02 hétfő, 08:36:33
Sziasztok Mondeos barátaim
Van 1 mondeo 1800.cm trend benzines kocsim olyan szeretnék kérdezni .nehezen vesszi be az 1 sebességet a többi az jó csak 1 ben nehezen veszi mi lehet a ok tude valaki segitenni..köszi elöre is a választ aki tud valamit kérem irjon.. Üdv..szépnapot mindenkinek
Nekem meg olyan van, hogy hidegen az 1-2-R-t nem eszi. MMT6.
Ma reggel indulás előtt pl. nem tudtam 1-be rakni, úgy, hogy abban állt az autó egész éjszaka. Azaz autó áll a parkolóban (sík terep, nem lejtő, tehát nem feszül a váltó), 1-es, kézifék. Beülök, kiveszem üresbe, beindítom kinyomott kuplunggal, felengedem a kuplungot, hogy kicsit átmozgassa a váltóban az olajat. Indulnék el, de nem tudom 1-be rakni, se R-be, se 2-be. Beteszem 3-ba és ezután simán megy 1-be, 2-be és R-be is. Elindulás után 1-2 váltás meglehetősen nehéz, 3-ba be-vissza üresbe, utána 2-be már bemegy. Innét már szép az élet, 3-4-5 simán. Lassításnál 3->2 váltás ismét nehéz. Dupla kuplungra is ugyanaz.
Bemelegszik a motor, a jelenség minimálisra csökken.
A jelenség progresszív, most már 0-10 fok között is elég rossz a helyzet, korábban csak 0 fok alatt volt gond.
Szerintem nálam rudazat lesz (vagy szinkron). Kuplung, lendkerék, kinyomó 15eKm-t futott, váltóban friss olaj, szintje rendben (szeptemberben ellenőrizve), fékolaj kb. friss, 1,5 éve cseréltettem (fék rendben).
(lehet, beviszem Vik-hez éjszakára, aztán reggel kipróbálja ő is, milyen hidegen).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19748 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 12:17:44 »
Idézetet írta: Angel - 2009.11.02 hétfő, 11:39:00
Te láttál már olyat, hogy az 1-es szinkrongyűrű volt kopott? A szinkrongyűrűnek akkor van szerepe, amikor az autó gurul, és a fogaskerekek forgási sebességét szinkronba kell hozni.
A rudazat elvileg lehet, de ha ott gond van, azt érezné az ember, hogy nem úgy mennek a sebességek, ahogy kellene (nem ugrik be rendesen).
Szerintem a kuplung nem választ rendesen. Vagy kinyomócsapágy, vagy csak levegős (esetleg a szerkezet).
Moshogy mondod..télleg!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
mosa
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19749 Dátum:
2009.11.02 hétfő, 12:33:38 »
Sziasztok
köszönöm a tanácsokat...Üdv.mindenkinek
Naplózva
Oldalak:
1
...
388
389
390
391
392
393
394
[
395
]
396
397
398
399
400
401
402
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ