Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 05:59:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 393 394 395 396 397 398 399 [400] 401 402 403 404 405 406 407 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21939999 alkalommal)
0 Felhasználó és 135 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19950 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:23:58 »

Szivesen látlak próbakörre Smiley Egy hónapja vettem Tatabányán az autót. A kereskedésből mikor elindultam mutatott 16 l körül. pestig 150 körül óvatosan, majd körgyűrű enyhe szabálysértési sebességgel és Miskolcig 180. Mikor megálltam a mutató 6,9-et mutatott. Ja és egyfolytában lefelé ment a 16-ról. A váltó 6 sebességes, talán ez sem mind1.

és talán az sem mindegy hogy Én is hajtottam egy ilyen paripát 150e km-en keresztül...

Szóval a 6.9 az óra szerint sem reális szerintem...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Generation27
Vendég
« Új hozzászólás #19951 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:40:29 »

Aze erre kamilla teanal erosebb merget ne vegyel  :vigyor3:Puding probaja...De a Mondeoban is van turbo, es nem kulonb a pdtdikdbt-tol  vigyor3 De en a helyedben nem a turbo miatt aggodnek  Wink

A PDTDI-ben adagolóelem, a fúvóka és az vezérlő egyben van, bármelyik meghibásodik, kuka az egész... Mondeoban nem egészen így van infoim szerint...


Focus az picit mas tema...Nagyobb hangsulyt fektet a Ford a focusra, mint a Mondeora.Jol erzed  vigyor3
Ha ujonan veszed akkor elvileg igen. Ha hasznaltan, akkor legyen nalad tarcsiban 1-2 treler telefonszam  Wink Szukseged lesz ra  szomoru1 wave

Használtan veszem...   finom

nyugi, majd most jonnek a mokusok es lehurrognak engem, hogy milyen csunyakat irogatok kedvenc markajukrol  vigyor3 De hat, gondolom nem esti meset jottel ide "hallgatni"  Wink wave
Így van, és kösz!  worship worship
Naplózva
Pedro73
Vendég
« Új hozzászólás #19952 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:44:09 »

és talán az sem mindegy hogy Én is hajtottam egy ilyen paripát 150e km-en keresztül...

Szóval a 6.9 az óra szerint sem reális szerintem...
Én teljesen elhittem. A feleségemnek egy 2004-es Toledo 1,9 TDI signoja van. Az 160-nál 6,5. És az tényleg annyi. Ebből kiindulva a 6,9 nem volt hihetetlen. Rá fogok azért mérni, mert most már szereteknék meggyőződni, mennyi az annyi.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19953 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:44:50 »

Miért, van még aki hisz egy vérnyúlnak, kezében egy WCpumpával?  eplus2

te beszelsz ? Hogy nezel man megint kifele ?  wow1 Hova lett az az orult fej ?  vigyor3 rinya
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19954 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:46:40 »

Én teljesen elhittem. A feleségemnek egy 2004-es Toledo 1,9 TDI signoja van. Az 160-nál 6,5. És az tényleg annyi. Ebből kiindulva a 6,9 nem volt hihetetlen. Rá fogok azért mérni, mert most már szereteknék meggyőződni, mennyi az annyi.

Nekem óra szerint 150-160-as tempóknál 7-7,5l között fogyasztott. Szóval a 6.9...  Huh?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19955 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:49:05 »

Nekem óra szerint 150-160-as tempóknál 7-7,5l között fogyasztott. Szóval a 6.9...  Huh?

Az mar majdnem 7.5  vigyor3 Meg majdnem 180  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19956 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 14:50:16 »

te beszelsz ? Hogy nezel man megint kifele ?  wow1 Hova lett az az orult fej ?  vigyor3 rinya
Ez az igazi Tádé...
Multkor egy nagyon jó exMondeos barátom felhívott telefonon, hogy a tádé akkor a malac vagy a cica...  2funny
Naplózva
Pedro73
Vendég
« Új hozzászólás #19957 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 15:08:00 »

Az mar majdnem 7.5  vigyor3 Meg majdnem 180  vigyor3
Amit az előbb írtam az egy Seat Toledora vonatkozott. A Mondeo mérése 6,9-et mutatott 200 km megtett út után 180 -as tempónál. Ha ez hihetetlen mert *** a computer az megint egy jó kis hiba a Fordtól, ami a szinonima szótáramban a *** egyik megfelelőjeként fog így bevonulni. Az ABS jeladómtól elkezdve, nem létező ESP vel bezárólag. Ja és a többi erős surlódó hangot hallok hátulról főleg a sebesség növelésekor 80-100 nál már zavaró is. Lehet ez csapágy egy négy éves autónál? És még tolatáskor, ha kormány alá van szedve fémes köszörülő hangot hallok a bal eleje felől. Mindezek ellenére a motorerő és a fogyasztás vígasztalt valamennyire. Ha a mérés nem ezt igazolja, akkor már az sem...
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #19958 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 15:14:27 »

Sziasztok. Remélem nem gond ha ide rakom ezt. Kb 90-el frontálisan.

http://kepfeltoltes.hu/view/091112/K_p058_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091112/K_p057_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091112/K_p056_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091112/K_p055_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091112/K_p054_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091112/K_p053_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091112/K_p052_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091112/K_p051_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091112/K_p050_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091112/K_p049_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091112/K_p048_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091112/K_p047_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.12 csütörtök, 15:16:33 írta Speedracer » Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #19959 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 15:17:56 »


Mikor, hogy, mivel? Sérülés?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #19960 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 15:22:55 »

Mikor, hogy, mivel? Sérülés?
Hát ez már rég (06.28) történt, csak a rendörség elszállította, és bajos volt vissza kapni. Az áldozat egy ŐZ lett volna én félre rántottam, amivel nem is lett volna gond mert egy 5km x 5km es füves szántó féle terület volt de én a kis bokrok mögött pont eltaláltam egy 1,5 m x 1,5 m es beton tömböt amit telibe kaptam orral. Fékezni meg már a füvön annnyi mint. De egy karcolás nélkül szálltam ki belöle----MONDEO worship worship worship worship worship
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #19961 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 15:30:27 »

Sziasztok. Remélem nem gond ha ide rakom ezt. Kb 90-el frontálisan.

Azt a qúva!  wow1
Ezt gondolom úgy hívják, hogy totálkár?  szomoru1
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #19962 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 15:44:18 »



Gratulálok mármint, hogy megúsztad!!!

Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #19963 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 15:58:09 »


Gratulálok mármint, hogy megúsztad!!!


hát sztem is, ahogy az autó kinéz, motortér az teljesen eltünt és az utastér alá csúszott az egész. mindenestöl. A 2 xenonból összesen megtaláltam egy darab izzó csatlakozót ennnyi maradt.
Naplózva
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #19964 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 16:20:01 »

Megtudja valaki mondani,hogy a szervóba mennyi olaj kell?
Könyve szerint max jelzésig! De azt nem írják mennyi!
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19965 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 19:44:35 »

Megtudja valaki mondani,hogy a szervóba mennyi olaj kell?
Könyve szerint max jelzésig! De azt nem írják mennyi!
Én úgy tudom, a 1/2 liter elég a teljes cseréhez.  wave
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #19966 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 19:52:58 »

Én úgy tudom, a 1/2 liter elég a teljes cseréhez.  wave

De ha át akarod "mosni", akkor 1liter kell...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #19967 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 20:21:39 »

ezt korábban kérdeztem, csak nem érkezett rá válasz, én meg nem hagyom annyiban Cheesy :

Szerintetek mennyibe kerülne egy teljes zárcsere? A kereskedőtől, akitől megvettem a kocsit, nem kaptam csak egy eredeti kulcsot, a pótkulcsot ígérik, de nem vagyok biztos benne, hogy meg is kapom. Ti mit javasoltok?


köszi
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #19968 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 20:35:17 »

Megtudja valaki mondani,hogy a szervóba mennyi olaj kell?
Könyve szerint max jelzésig! De azt nem írják mennyi!

kb 8dl  Grin
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19969 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 20:36:21 »

ezt korábban kérdeztem, csak nem érkezett rá válasz, én meg nem hagyom annyiban Cheesy :

Szerintetek mennyibe kerülne egy teljes zárcsere? A kereskedőtől, akitől megvettem a kocsit, nem kaptam csak egy eredeti kulcsot, a pótkulcsot ígérik, de nem vagyok biztos benne, hogy meg is kapom. Ti mit javasoltok?


köszi
Kezdésnek egy Cromaxos link
Naplózva
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #19970 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 20:36:27 »

ezt korábban kérdeztem, csak nem érkezett rá válasz, én meg nem hagyom annyiban Cheesy :

Szerintetek mennyibe kerülne egy teljes zárcsere? A kereskedőtől, akitől megvettem a kocsit, nem kaptam csak egy eredeti kulcsot, a pótkulcsot ígérik, de nem vagyok biztos benne, hogy meg is kapom. Ti mit javasoltok?


köszi
Programoztasd újra a kulcsot(szervízben) igy a pótkulcsal csak a zárat tudják kinyitni de el nem tudják indítani az autót! A zárszett csere aszt hiszem 60E körül mozog.
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #19971 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 20:42:28 »

Sziasztok. Remélem nem gond ha ide rakom ezt. Kb 90-el frontálisan.

http://kepfeltoltes.hu/view/091112/K_p047_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Szegén gép  rinya

remélem megúsztátok ép bőrrel?

további sorsa a roncsnak?
pár dolgot átvennék, ha van rá lehetőség

fel a fejjel!
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #19972 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 20:53:12 »

Sziasztok,

A párom gépe fura hangokat ad erős és szűk jobb kanyarban. Valami nyekereg, de csak ebben az esetben.
Mi lehet az? 151 ezer van benne.
Igazából olajcseréig nem akarom megnézetni szerelővel. Jól teszem?

Köszi, T.

egy tipp a sok közül:

féltengely gumiharang szilikonozása, így nem morog  beka3

tapasztalat, volt igniszem csinált ilyet, az okos szerelők kicserélték a fél futóművet aztán rá egy hónapjára megint, bevittem máshova, a szerelő röhögött aztán lazán lefújta szilikonnal. ennyi  Grin
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #19973 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 21:00:15 »

DELPHI  2002.01.08-i változat komplett leírás:

Bevezetés
Közös gyűjtőcsöves rendszer felépítése
diagnosztikai eszköz funkció
gépjármű diagnosztika
hibakódok és ellenőrzések
a rendszer által nem felismerhető hibák
műszaki információk

kérdés esetén szívesen segítek  integet2
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19974 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 21:08:48 »

Amit az előbb írtam az egy Seat Toledora vonatkozott. A Mondeo mérése 6,9-et mutatott 200 km megtett út után 180 -as tempónál. Ha ez hihetetlen mert szfh a computer az megint egy jó kis hiba a Fordtól, ami a szinonima szótáramban a szfh egyik megfelelőjeként fog így bevonulni. Az ABS jeladómtól elkezdve, nem létező ESP vel bezárólag. Ja és a többi erős surlódó hangot hallok hátulról főleg a sebesség növelésekor 80-100 nál már zavaró is. Lehet ez csapágy egy négy éves autónál? És még tolatáskor, ha kormány alá van szedve fémes köszörülő hangot hallok a bal eleje felől. Mindezek ellenére a motorerő és a fogyasztás vígasztalt valamennyire. Ha a mérés nem ezt igazolja, akkor már az sem...

Hat akar lehet egy 4eves autoanl is kuka a csapagy. Ez nyilvan fugg atotl is, hogy milyen es mekkora godroket talat meg az a kerek az evek soran...En verdam 2001-es es meg gyari a kerekcsapagy...Ettol meg persze egy ford, de ha szerencseje van az embernek, akkor sokaig huzza  vigyor3
Mindenkeppen nezesd meg a szerelovel, mert nem normalis...meg egy fordtol sem  vigyor3 wave Vagy igen ?  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19975 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 21:09:36 »

Sziasztok. Remélem nem gond ha ide rakom ezt. Kb 90-el frontálisan.

szomoru1
Orulok, hogy megusztad  wave taps
Naplózva

blah blah blah
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19976 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 21:13:41 »

Megtudja valaki mondani,hogy a szervóba mennyi olaj kell?
Könyve szerint max jelzésig! De azt nem írják mennyi!
A főoldalon van egy cikk erről is.  integet2
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #19977 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 21:15:13 »

szomoru1
Orulok, hogy megusztad  wave taps
Köszönöm szépen. Te voltál aki megfejtette a hibát a két kábellel mikor megvettem.  Sajnos már nem megy tovább a gépezet.
Ugyhogy akit érdekel alkatrész az szóljon bátran.
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.12 csütörtök, 21:17:06 írta Speedracer » Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #19978 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 21:26:11 »

Hát ez már rég (06.28) történt, csak a rendörség elszállította, és bajos volt vissza kapni. Az áldozat egy ŐZ lett volna én félre rántottam, amivel nem is lett volna gond mert egy 5km x 5km es füves szántó féle terület volt de én a kis bokrok mögött pont eltaláltam egy 1,5 m x 1,5 m es beton tömböt amit telibe kaptam orral. Fékezni meg már a füvön annnyi mint. De egy karcolás nélkül szálltam ki belöle----MONDEO worship worship worship worship worship
..ez nagyon kemény volt... a születésnapi dátumodat akkor most át írhatod... akkor most neki állhatsz szétbontani az autó maradék részét? szomoru1
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19979 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 21:34:31 »

Köszönöm szépen. Te voltál aki megfejtette a hibát a két kábellel mikor megvettem.  Sajnos már nem megy tovább a gépezet.
Ugyhogy akit érdekel alkatrész az szóljon bátran.

Oooo jajj a fene  szomoru1
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19980 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 21:36:55 »

Eccer elnenk meg bakkere, hogy a Ford ilyesmit muvelne onszantabul :

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2009/11/12/rozsdasodas_miatt_hivjak_vissza_a_magyar_swifteket/

De hat ez a "premium" markaknak nem jar, csak a kisebbeknek  falbav

Milyen jol nezne ki egy hirben...
A Ford vissza hivja az osszes MKIII gepet, mert elbaxtak es rohadnak az ajtok. A gyar csereli az osszes rohadt ajtot...de szep lenne... Roll Eyes gun falbav
Naplózva

blah blah blah
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19981 Dátum: 2009.11.12 csütörtök, 21:56:44 »

Eccer elnenk meg bakkere, hogy a Ford ilyesmit muvelne onszantabul :

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2009/11/12/rozsdasodas_miatt_hivjak_vissza_a_magyar_swifteket/

De hat ez a "premium" markaknak nem jar, csak a kisebbeknek  falbav

Milyen jol nezne ki egy hirben...
A Ford vissza hivja az osszes MKIII gepet, mert elbaxtak es rohadnak az ajtok. A gyar csereli az osszes rohadt ajtot...de szep lenne... Roll Eyes gun falbav
Te hisztis vagy, Zacci. Keksz rendbevan? Rád mindíg így havonta 1x jön ez a hiszti... És nem vontam semmivel se párhuzamot...  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19982 Dátum: 2009.11.13 péntek, 05:14:34 »

Eccer elnenk meg bakkere, hogy a Ford ilyesmit muvelne onszantabul :

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2009/11/12/rozsdasodas_miatt_hivjak_vissza_a_magyar_swifteket/

De hat ez a "premium" markaknak nem jar, csak a kisebbeknek  falbav

Milyen jol nezne ki egy hirben...
A Ford vissza hivja az osszes MKIII gepet, mert elbaxtak es rohadnak az ajtok. A gyar csereli az osszes rohadt ajtot...de szep lenne... Roll Eyes gun falbav
A skoda az új super b-t rendelte vissza mert tűzveszélyes.Kb annak is ennyi köze van a mondihoz...... vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19983 Dátum: 2009.11.13 péntek, 08:47:15 »

Te hisztis vagy, Zacci. Keksz rendbevan? Rád mindíg így havonta 1x jön ez a hiszti... És nem vontam semmivel se párhuzamot...  eplus2

nesze  duhos2 vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19984 Dátum: 2009.11.13 péntek, 09:06:45 »

A skoda az új super b-t rendelte vissza mert tűzveszélyes.Kb annak is ennyi köze van a mondihoz...... vigyor3 Wink wave

Hat igen a mentalitas...sok koze tenyleg nincs a fjordhoz  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19985 Dátum: 2009.11.13 péntek, 09:39:42 »

Monjuk az MK3 SCI nem visszahívása a szivárgó benzin miatt tényleg nem vall nagy biztonság-elkötelezettségre.

Viszont vannak ellenpéldák is. Lásd az 1. Focus-ok lámpa-párásodás miatti visszahívását vagy a legnagyobb Ford balhét a Fireston abronccsal felboruló Explorerek esetében, ami 5 milliárd dollárjába került a Fordnak és majdnem belerokkant.

Szerintem ezek a gyártók megközelítőleg egyforma stratégiát követnek a visszahívásokat és szervíz akciókat (amikor nem hívnak vissza de ha bemész, suttyomban megcsinálják) illetően. Ha az ADAC vagy annak Ny-Európai megfelelői megszellőztetik, akkor lépnek.  Ha el lehet tusolni és nem okoz bizonyíthatóan és közvetlenül balesetet/tüzet stb akkor meg szépen elbagatelizálják, esetleg lokálisan kezelik ha egy ügyfél nagyon rámenős...
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19986 Dátum: 2009.11.13 péntek, 10:06:42 »

Monjuk az MK3 SCI nem visszahívása a szivárgó benzin miatt tényleg nem vall nagy biztonság-elkötelezettségre.

Viszont vannak ellenpéldák is. Lásd az 1. Focus-ok lámpa-párásodás miatti visszahívását vagy a legnagyobb Ford balhét a Fireston abronccsal felboruló Explorerek esetében, ami 5 milliárd dollárjába került a Fordnak és majdnem belerokkant.

Szerintem ezek a gyártók megközelítőleg egyforma stratégiát követnek a visszahívásokat és szervíz akciókat (amikor nem hívnak vissza de ha bemész, suttyomban megcsinálják) illetően. Ha az ADAC vagy annak Ny-Európai megfelelői megszellőztetik, akkor lépnek.  Ha el lehet tusolni és nem okoz bizonyíthatóan és közvetlenül balesetet/tüzet stb akkor meg szépen elbagatelizálják, esetleg lokálisan kezelik ha egy ügyfél nagyon rámenős...

Azert a japcsik, ezek kozul a buzuki egesz ugyesen csinazza ezt a dolgot. Liana-t is vissza hivtak szo nelkul valami bisz*** (csak) lehetseges hiba miatt, es a swifteket is, pedig ott volt olyan hiba ami csak zavaro volt. Hangos volt a benya pumpa. Nalunk meg mivan ? Berohad a hatso feknyereg (bizonyithatoan eletveszelyes), elozes kozben lerohad a tdci egy 20ft-os hulladek alkatresz miatt (bizonyithatoan eletveszelyes) kiba nagy a szelzaj, rohadnak az ajtok, egy xaros muanyag szivosor kinyirja az egesz mocit, es a Ford ul a ***en, mint aki jol vegezte dolgat, mi meg userek szivunk az ipari hulladekukkal  falbav gun Jah es itt is parasodik a lampa, csak nyilvan a focus van focusban es nem a mondeo. Igy nyilvanvalo, hogy elobb hivnak vissza egy focust, vagy ha valasztaniuk kell, akkor inkabb a focust hivjak vissza... levele

jah es lehet van meg egy sulyos hibaja ennek a nemistomminek nevezzem 4kereku izenek...Remelem nem ugy van, de ha megis, akkor az igencsak sulyos hiba !!! Hamarosan kiderul...
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.13 péntek, 10:09:28 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19987 Dátum: 2009.11.13 péntek, 11:12:28 »

Monjuk az MK3 SCI nem visszahívása a szivárgó benzin miatt tényleg nem vall nagy biztonság-elkötelezettségre.

Viszont vannak ellenpéldák is. Lásd az 1. Focus-ok lámpa-párásodás miatti visszahívását vagy a legnagyobb Ford balhét a Fireston abronccsal felboruló Explorerek esetében, ami 5 milliárd dollárjába került a Fordnak és majdnem belerokkant.

Szerintem ezek a gyártók megközelítőleg egyforma stratégiát követnek a visszahívásokat és szervíz akciókat (amikor nem hívnak vissza de ha bemész, suttyomban megcsinálják) illetően. Ha az ADAC vagy annak Ny-Európai megfelelői megszellőztetik, akkor lépnek.  Ha el lehet tusolni és nem okoz bizonyíthatóan és közvetlenül balesetet/tüzet stb akkor meg szépen elbagatelizálják, esetleg lokálisan kezelik ha egy ügyfél nagyon rámenős...
Explorer témában.
Másik nézőpont: http://www.vezess.hu/hirek/nem_a_ford_explorer_gumija/228/ 170 halott.
Egy másik cikk: "Kétszáznál több halálesetet és több ezer sérülést okozott a probléma, amelyet egyik gyártó sem ismert el a magáénak. Miután ujjal mutogattak a másikra, meg is szüntették üzleti kapcsolataikat, de legalább a több millió abroncsot lecserélték, és a Ford kártérítéseket is fizetett."
Nekem ebből az jön le, hogy ahány író, annyi verzió. Így aztán nehéz igazságot tenni vagy elhinni bármit is. Az igazság sosem derül ki.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19988 Dátum: 2009.11.13 péntek, 12:11:58 »

Explorer témában.
Másik nézőpont: http://www.vezess.hu/hirek/nem_a_ford_explorer_gumija/228/ 170 halott.
Egy másik cikk: "Kétszáznál több halálesetet és több ezer sérülést okozott a probléma, amelyet egyik gyártó sem ismert el a magáénak. Miután ujjal mutogattak a másikra, meg is szüntették üzleti kapcsolataikat, de legalább a több millió abroncsot lecserélték, és a Ford kártérítéseket is fizetett."
Nekem ebből az jön le, hogy ahány író, annyi verzió. Így aztán nehéz igazságot tenni vagy elhinni bármit is. Az igazság sosem derül ki.


Tehat azt akarod mondani, hogy az eg vilagon semmi problema nem volt az explorer gumijaival ? Es nem halt bele senki ? Ertem  Cheesy Szegeny fordot bantsak  rinya Cheesy
Nem mind1, hogy 170 vagy 200nal tobb ember halt bele ? 1nek sem szabadott volna  szomoru1
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19989 Dátum: 2009.11.13 péntek, 13:18:51 »

Nekem ebből az jön le, hogy ahány író, annyi verzió. Így aztán nehéz igazságot tenni vagy elhinni bármit is. Az igazság sosem derül ki.

El sem olvastam a cikkeket, de ebben teljesen igazad van.
MINDEGYIK autónak vannak gyenge pontjai (gyermekbetegségei). Nem egy ilyen tucatmárkának, mint a ford, hanem még a bömösnek, mergának is. Ha túl nagy a balhé, visszahívást csinálnak, ha meg megoldható, eltussolják. Az astrák hátsó ajtója is fenemód rozsdásodott, főleg a fehéreké, az s500 mercinél a váltó megy tönkre (kb 2 millióba kerül), sőt, azon volt visszahívás, szívósort kellett cserélni (gariban ingyér, amúgy kb 500e).
Meg a gyár kiszámolja: perek, ez-az ennyi, visszahívás annyi. Amék az ócsóbb... azt fogja választani.
Mi meg az infók töredékét tudjuk csak. Meg közülünk a többség látókörében néhány autó van. Azokat ismerjük jobban.
Ez így bőven kevés, közel nem reprezentatív.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19990 Dátum: 2009.11.13 péntek, 14:02:10 »

Tehat azt akarod mondani, hogy az eg vilagon semmi problema nem volt az explorer gumijaival ? Es nem halt bele senki ? Ertem  Cheesy Szegeny fordot bantsak  rinya Cheesy
Nem mind1, hogy 170 vagy 200nal tobb ember halt bele ? 1nek sem szabadott volna  szomoru1
Nem azt akarom mondani.  falbav Hanem, hogy az igazságnak mindig két oldala van, legalább!  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.13 péntek, 14:04:53 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19991 Dátum: 2009.11.13 péntek, 14:57:33 »

Nem azt akarom mondani.  falbav Hanem, hogy az igazságnak mindig két oldala van, legalább!  Wink

Akkor most ezzel mit akarsz mondani ? Mi a masik oldala ? A userek kitalaltak, hogy xar a gumi ? vagymi ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19992 Dátum: 2009.11.13 péntek, 14:58:24 »

El sem olvastam a cikkeket, de ebben teljesen igazad van.
MINDEGYIK autónak vannak gyenge pontjai (gyermekbetegségei). Nem egy ilyen tucatmárkának, mint a ford, hanem még a bömösnek, mergának is. Ha túl nagy a balhé, visszahívást csinálnak, ha meg megoldható, eltussolják. Az astrák hátsó ajtója is fenemód rozsdásodott, főleg a fehéreké, az s500 mercinél a váltó megy tönkre (kb 2 millióba kerül), sőt, azon volt visszahívás, szívósort kellett cserélni (gariban ingyér, amúgy kb 500e).
Meg a gyár kiszámolja: perek, ez-az ennyi, visszahívás annyi. Amék az ócsóbb... azt fogja választani.
Mi meg az infók töredékét tudjuk csak. Meg közülünk a többség látókörében néhány autó van. Azokat ismerjük jobban.
Ez így bőven kevés, közel nem reprezentatív.

hat jobban jartal volna, ha elolvasod azt a cikket...mindenkinek jobb lenne  vigyor3 Mit ertesz az alatt, hogy reprezentativ ? Tenyek vannak le irva. Meg az is teny, hogy egyik autogyar kulturaltabban kezeli az ilyen dolgokat, mint egy masik, es ebben a ford nem valami eros. Mondhatni kritikan aluli.
Annyi tipushibat mint amit az MKIII hordoz magaban, es azt a lexarojuk mentalitast, amit a ford tanusit, nem minden nap lat az ember  wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.13 péntek, 15:00:49 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19993 Dátum: 2009.11.13 péntek, 15:14:25 »

hat jobban jartal volna, ha elolvasod azt a cikket...mindenkinek jobb lenne  vigyor3 Mit ertesz az alatt, hogy reprezentativ ? Tenyek vannak le irva. Meg az is teny, hogy egyik autogyar kulturaltabban kezeli az ilyen dolgokat, mint egy masik, es ebben a ford nem valami eros. Mondhatni kritikan aluli.
Annyi tipushibat mint amit az MKIII hordoz magaban, es azt a lexarojuk mentalitast, amit a ford tanusit, nem minden nap lat az ember  wave

A reprezentatív azt jelenti, hogy minden szegmens képviselve van, azaz az összes (vagy minél több) autómárka, és minél több változat.
Te mennyire ismered a más autógyárak gyakorlatát? Fel tudsz sorolni 7 márkát, hogy ezek így, azok úgy csinálják?
Lexarjuk mentalitás? Kb mindenkinek cseréltek bármit garanciában, amire csak rá lehetett fogni. Ez lehetne jobb? Hogyan?
Annyi típushiba? Mihez képest? Te ismered pl a passat, vagy a vectra típushibáit (mert pl én nem)? Összehasonlítotad a mostani mondjuk 7 márka középkategóriásaival, tudod, ott hogy intézik a garit, és tudod itt hogyan? Mert én nem, és így nem is jelentem ki, hogy a többihez képest hol áll.
Pl én tudok 2 motorról is, ami igencsak csipegeti az olajat. Az egyik a fócvágen 1,9 tdi, a másik az opel/fiat/lancsa/saab/sevrolé 1,9 cdti-je. 1000 kilométerenként akár 3-6 deci, azaz 10e kilométer alatt 3-6 liter... engem ez sokkal inkább zavarna.
Azt tudom, hogy pl a toyotánál úgy szokták intézni, ugyan a cucc garis, de a beépítést fizetni kell, ilyen-olyan trükkel, a végére mégis pénzbe kerül. Néhány esetről tudok, nem tudom, hogy lehet-e általánosítani
Vagy a merga pcsúcs-akciója. Garis visszahívás, de 200 euróba kerül a csere. Volt akinek közöttünk gariban cserélték a pcsúcsot, és azt ingyen tették.
Valamilyen szinten ismerem a vw stratégiáját is. Nem túl barátságos... sokszor igencsak meg kell harcolni, még a nyilvánvaló dolgokért is.
Hogy mennyire általános? Nem tudom. Az én példáim sem reprezentatívek, mert ismerni kéne x vectrát, x astrát, stb, stb, összesen mondjuk 6000 autót. És abból készíteni statisztikát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19994 Dátum: 2009.11.13 péntek, 15:19:15 »

Akkor most ezzel mit akarsz mondani ? Mi a masik oldala ? A userek kitalaltak, hogy xar a gumi ? vagymi ?
Még mindig mellé.  szomoru1
Azt mondom, hogy ugyarról a konkrét dologról képes a média két különböző dolgot állítani. Az egyik cikk aszongya 170 halott, a másik rálicitál, hogy több mint száz és csak, hogy még jobban igaza legyen hozzáteszi, hogy rengeteg a sebesült is ám! Az egyik hírben a ford szfh, a másikban a gumi, a harmadikban csak simán balfax a sofőr, mert rángatja kormányt. Stb. Szóval, ahány ember, annyi igazság.
Vagy: szerinted a mondeo szfh, sokak szerint meg nem. Egyik oldal-másik oldal. Benzin vs gázolaj. Hogy a politikáról ne is beszéljek. Erre mondom én, hogy mindenkinek van véleménye, de attól még nem biztos, hogy az igaz is van. A "túl" sok információ bírtokában pedig, honnan tudod mi az igaz, vagy mi a helyes? H1N1? Beoltani, nem beoltani. Az egyik aszongya, biztonságos és szükséges, másik meg az ellenkezőjét. Na bumm. Hogy mi a másik oldal? Néha én, néha te.  vigyor3
Az amerikai magasépítésű városi terepjárók meg mindentől megburulnak, nem csak a defekttől, hanem egy sima kanyarvételtől is.

Erről jut eszembe a minap a tv2 híradóban aszonta a Bocskorné, hogy ha elolvad az északi sark jege akkor megemelkedik az óceánok vízszintje.  falbav És akkor ott vannak azok a hírek amik úgy kezdődnek, hogy angol tudósok kimutatták... Szóval, az igazságnak mindig két oldala van, legalább.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.13 péntek, 15:32:34 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #19995 Dátum: 2009.11.13 péntek, 15:53:16 »

A főoldalon van egy cikk erről is.  integet2

Kösz sokat segítettél!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19996 Dátum: 2009.11.13 péntek, 16:34:08 »

Hat igen a mentalitas...sok koze tenyleg nincs a Fordhoz  vigyor3
duhos2  vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #19997 Dátum: 2009.11.13 péntek, 18:28:53 »

http://www.cwwcardesign.com/cars/ford_mondeo_cabrio.html
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.13 péntek, 18:37:36 írta jancsoj » Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19998 Dátum: 2009.11.13 péntek, 19:22:55 »

Mivel ez az MK3 általános kérdések topik, így az a válaszom, a fel nem tett kérdésre, hogy kéne!  taps
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19999 Dátum: 2009.11.13 péntek, 19:30:45 »

Kösz sokat segítettél!
Az úttörő ahol tud segít!  worship
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Oldalak: 1 ... 393 394 395 396 397 398 399 [400] 401 402 403 404 405 406 407 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.137 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.