Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 15:02:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 398 399 400 401 402 403 404 [405] 406 407 408 409 410 411 412 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20663175 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #20200 Dátum: 2009.11.27 péntek, 20:32:28 »

És az sokba fáj? Smiley
TDCinél akár normális is lehetne ez a kínkeserves bemelegedés, de a benzinesnél szerintem nem.
A benzinesnél csak egy termosztát van, viszont az k. drága, közel 30k.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #20201 Dátum: 2009.11.27 péntek, 23:10:26 »

Ma megvalósult a rémálmom: 3 utassal Eger belvárosában kigyulladt az izzításjelző. Először villogott, aztán folyamatosan égett. Nem volt mód megállni, mentem tovább, csodában bízva. Kb 3. perc után a motor járása nagyon sima és csendes lett, mintha benzines kocsi volna. Utána fokozatosan lelassult, és leállt. A motort leállítottam, majd újraindítottam, és utána minden rendben ment. Gyorsan hívtam a szerelőmet, hétfőn 11-kor vizit.  rinya
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #20202 Dátum: 2009.11.27 péntek, 23:17:46 »

Ma megvalósult a rémálmom: 3 utassal Eger belvárosában kigyulladt az izzításjelző. Először villogott, aztán folyamatosan égett. Nem volt mód megállni, mentem tovább, csodában bízva. Kb 3. perc után a motor járása nagyon sima és csendes lett, mintha benzines kocsi volna. Utána fokozatosan lelassult, és leállt. A motort leállítottam, majd újraindítottam, és utána minden rendben ment. Gyorsan hívtam a szerelőmet, hétfőn 11-kor vizit.  rinya

Ez olyan sima turbócső problémának tünik
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #20203 Dátum: 2009.11.27 péntek, 23:33:31 »

Ez olyan sima turbócső problémának tünik
Turbocsőrepedésnél csak elmegy az erő és pokoli mód füstöl, de nem áll le csak átalakul szívó dizellé. Ezt inkább  valahol az üzemanyag nyomás környékén kell keresni. Lehet több oka is.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #20204 Dátum: 2009.11.28 szombat, 00:13:49 »

Köszi, h ilyen késői órán válaszoltatok! Ha megjártam a szerelőt visszajelzek.
Jó éjt!
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #20205 Dátum: 2009.11.28 szombat, 10:41:19 »

Sziasztok!
Tudna segíteni vki, hogy a pollenszűrőház hol szokott beázni?

Köszi.
SS
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #20206 Dátum: 2009.11.28 szombat, 12:21:40 »

Sziasztok!

A verdámban kuplung felengedéskor, és csúsztatáskor erős csicsergés hallatszik.
Melyik alkatrész lett cserés?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #20207 Dátum: 2009.11.28 szombat, 12:31:51 »

Sziasztok!
Tudna segíteni vki, hogy a pollenszűrőház hol szokott beázni?

Köszi.
SS
a szélvédőre nem zár fel a fedele!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #20208 Dátum: 2009.11.28 szombat, 12:32:11 »

Sziasztok!

A verdámban kuplung felengedéskor, és csúsztatáskor erős csicsergés hallatszik.
Melyik alkatrész lett cserés?
Hát lehet lendkerék,kinyomó csapágy.Km mennyi van benne? Nálam is most lett cserélve minden(kuplung,lendkerék,kinyomó).Ha már leveszik a váltót érdemes cseréltetni mindent mert kb 5 órás meló!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20209 Dátum: 2009.11.28 szombat, 12:32:35 »

Sziasztok!

A verdámban kuplung felengedéskor, és csúsztatáskor erős csicsergés hallatszik.
Melyik alkatrész lett cserés?
Ha nem akarod rövid időn belül újra kifizetni egy kuplungozás árát, akkor minden....szerkezet, tárcsa, lendkerék, kinyomó. szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #20210 Dátum: 2009.11.28 szombat, 12:33:45 »

Ma megvalósult a rémálmom: 3 utassal Eger belvárosában kigyulladt az izzításjelző. Először villogott, aztán folyamatosan égett. Nem volt mód megállni, mentem tovább, csodában bízva. Kb 3. perc után a motor járása nagyon sima és csendes lett, mintha benzines kocsi volna. Utána fokozatosan lelassult, és leállt. A motort leállítottam, majd újraindítottam, és utána minden rendben ment. Gyorsan hívtam a szerelőmet, hétfőn 11-kor vizit.  rinya
üzemanyag nyomás problem.ívagy ha eu4-es,akkor még lehet turbóelektronika hiba.diaggal leszűkül a kör!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20211 Dátum: 2009.11.28 szombat, 12:34:07 »

Sziasztok!
Tudna segíteni vki, hogy a pollenszűrőház hol szokott beázni?

Köszi.
SS

nekem mikor beázott, kicserélték az egész tartót vagy mit és azt mondták hogy az alján repedt el....
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #20212 Dátum: 2009.11.28 szombat, 12:56:00 »

a szélvédőre nem zár fel a fedele!

Kösz. Megvizslatom.
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #20213 Dátum: 2009.11.28 szombat, 12:57:02 »

nekem mikor beázott, kicserélték az egész tartót vagy mit és azt mondták hogy az alján repedt el....


Ez vajh mitől tud elrepedni?... Huh?
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #20214 Dátum: 2009.11.28 szombat, 13:48:56 »

TDCinél akár normális is lehetne ez a kínkeserves bemelegedés, de a benzinesnél szerintem nem.
A benzinesnél csak egy termosztát van, viszont az k. drága, közel 30k.
Szerintem neki dízel gépe van. Abban van egy ún olajköri meg egy "hagyományos". Az olajköriből csak gyári van (6K körül), ezt lehet Cromaxból, vagy Nagyautótól beszerezni, a másikból van utángyártott (kb 3k-tól felfelé), az van sok helyen (Bárdi, Cromax, Birner, Unixtrade, Láng, Meteor, kit hagytam ki?).
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20215 Dátum: 2009.11.28 szombat, 14:00:02 »



Ez vajh mitől tud elrepedni?... Huh?

jó a kérdés...feszegették?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #20216 Dátum: 2009.11.28 szombat, 14:22:07 »

Hát lehet lendkerék,kinyomó csapágy.Km mennyi van benne? Nálam is most lett cserélve minden(kuplung,lendkerék,kinyomó).Ha már leveszik a váltót érdemes cseréltetni mindent mert kb 5 órás meló!

Szia.

160 ezer km van benne. (Tényleg annyi, hacsak a feleségem vissza nem tekergeti az órát néha.  smile)
Szerintetek csicsergés kezdetétől számítva mennyit megy még?
10 ezret elmegy? Csak mert karácsony előtt 250e Ft nincs hajtás cserére.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #20217 Dátum: 2009.11.28 szombat, 14:32:47 »

Sziasztok!

A verdámban kuplung felengedéskor, és csúsztatáskor erős csicsergés hallatszik.
Melyik alkatrész lett cserés?
Mai tipp!  nyes
Próbáld meg befújni a segédszíjat a generátornál csúszásgátló spray-el! Grin Wink wave Komolyan!Ha elhallgat,akkor valamelyik csapágy haldoklik!

Ha nem jön be,akkó addig járj vele,amíg szét nem hullik teljesen!A kulung elkopott szegecsekig,valszeg már az csicsereghet.Gyurkának épp ilyen volt.
Gyűjtögesd a pízt és tavasszal szánd el magad.Én biztos nem kapkodnám el addig,amíg kiemel a kuplung rendesen és még nem is csúszik meg!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #20218 Dátum: 2009.11.28 szombat, 14:39:18 »

Mai tipp!  nyes
Próbáld meg befújni a segédszíjat a generátornál csúszásgátló spray-el! Grin Wink wave Komolyan!Ha elhallgat,akkor valamelyik csapágy haldoklik!

Ha nem jön be,akkó addig járj vele,amíg szét nem hullik teljesen!A kulung elkopott szegecsekig,valszeg már az csicsereghet.Gyurkának épp ilyen volt.
Gyűjtögesd a pízt és tavasszal szánd el magad.Én biztos nem kapkodnám el addig,amíg kiemel a kuplung rendesen és még nem is csúszik meg!

Már bocsánat! Nem a kuplungom kopott el szegecsig, hanem a legkerék lógta ki magát úgy, hogy a két darabot összefogó szegecseket kezdte lenyírni. a kuplung része hibátlan volt, akár vissza is lehetett volna rakni, de, ha kint volt csere! wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #20219 Dátum: 2009.11.28 szombat, 14:52:09 »

Már bocsánat! Nem a kuplungom kopott el szegecsig, hanem a legkerék lógta ki magát úgy, hogy a két darabot összefogó szegecseket kezdte lenyírni. a kuplung része hibátlan volt, akár vissza is lehetett volna rakni, de, ha kint volt csere! wave
Bocsesz-rosszul emlékeztem.Csak a szegecs maradt meg az epromba...... nyes Wink wave
De volt már olyan is ,akinek a kuplung kopott el szegecsig,nem?És az sírt.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #20220 Dátum: 2009.11.28 szombat, 14:53:03 »

Bocsesz-rosszul emlékeztem.Csak a szegecs maradt meg az epromba...... nyes Wink wave

OK. integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #20221 Dátum: 2009.11.28 szombat, 17:56:44 »

Ide vele. De nyomban.
Nem tudom,használható-e.Ezek a 2008 őszi tali után készültek,pont madarasra lefelé pukkant szét.
Ez a függőleges turbócső a map szenzortól az egr szelepig.TDCI! Wink wave


Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20222 Dátum: 2009.11.28 szombat, 23:09:26 »

Természetesen ráér.  worship worship worship
akkó' nesztek:

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20223 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 07:48:04 »

béke fiuk!

gázolajszüröt szeretnék cserélni,ugye csak gyárit!? de hol vegyem?merre keressem?

köszi worship nyes
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #20224 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 08:14:42 »

béke fiuk!

gázolajszüröt szeretnék cserélni,ugye csak gyárit!? de hol vegyem?merre keressem?

köszi worship nyes
Nagyautó
Cromax
Bármellik ótósbót  Roll Eyes
Ford márkaszervíz  ravasz1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #20225 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 08:17:24 »

akkó' nesztek:
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/091128/IMG_8349_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[img width=450 height=600]http://kepfeltoltes.hu/091128/IMG_8352_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
worship
 nyes Dettó!Nekem is ugyan itt repedt szét.Már 2x. Angry
Azé ezt a fajtát már hallani lehet rendesen letekert ablaknál! vigyor3 Wink
Meg kellően olajos volt már a környéke is! smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #20226 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 09:38:00 »

akkó' nesztek:
Istenkirályos vagy, köszönöm szépen.  worship
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.29 vasárnap, 09:48:04 írta Tádé » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #20227 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 09:39:52 »

akkó' nesztek:
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/091128/IMG_8349_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[img width=450 height=600]http://kepfeltoltes.hu/091128/IMG_8352_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Csak nem mentél akna fölé?Bemásztál a kocsi alá?Merhogy füves pályán készültek a képeid...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #20228 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 13:21:28 »

Csak nem mentél akna fölé?Bemásztál a kocsi alá?Merhogy füves pályán készültek a képeid...... Roll Eyes

szerintem fejtetore allitotta  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
tibike18
Vendég
« Új hozzászólás #20229 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 16:29:54 »

Sziasztok!

Tudom már ezerszer előkerült a kérdés és vissza is néztem de le tudná valaki írni a CMP illetve a CKP jeladók pontos helyét. Nagy segítség lenne.
Naplózva
Törőő
Vendég
« Új hozzászólás #20230 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 17:05:11 »

Sziasztok!

Nekem is a kormányommal van a baj,, de nem a hosszkompenzátor, mert azt ellenőriztem.
Ha nyugalomban van a kormány középállásban, és elfordítom balra vagy jobbra  (kb.: 2-3°) egy kis mozdulás után ami nehezebb "mintha nem működne a szervorásegítés" kattan egyet és utána minden rendben működik de itt megugrik a kormány.
Remélem érthető mi a gond.

Lógás nincs a futóműben sem és a kormányzás alkatrészeiben sem.
Úttartás jó zörejek nincsenek.
Lehet ez a kormányszervó rendellenessége?
Köszi a tippeket előre is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #20231 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 19:05:13 »

Sziasztok!

Tudom már ezerszer előkerült a kérdés és vissza is néztem de le tudná valaki írni a CMP illetve a CKP jeladók pontos helyét. Nagy segítség lenne.
Cmp!
Vez.tengej.helyzetérzékelő.
A hengerfejbe van becsavarozva,a nagynyomású csövek között van a szívósor fölött.Egyszerű cserélni.

Ckp!
Főtengely helyzetérzékelő.
A váltó harangban van elrejtve oda,ahol az egr cső becsatlakozik a kipuff rendszerbe.Pontosan az alatt lakik.Szívás cserélni.

 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #20232 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 19:06:58 »

Sziasztok!

Nekem is a kormányommal van a baj,, de nem a hosszkompenzátor, mert azt ellenőriztem.
Ha nyugalomban van a kormány középállásban, és elfordítom balra vagy jobbra  (kb.: 2-3°) egy kis mozdulás után ami nehezebb "mintha nem működne a szervorásegítés" kattan egyet és utána minden rendben működik de itt megugrik a kormány.
Remélem érthető mi a gond.

Lógás nincs a futóműben sem és a kormányzás alkatrészeiben sem.
Úttartás jó zörejek nincsenek.
Lehet ez a kormányszervó rendellenessége?
Köszi a tippeket előre is.
Nincs reaktorszivárgás az olaj renszerbe?
Lehet,hogy levegős a szervórendszer...... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20233 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 20:12:39 »

Csak nem mentél akna fölé?Bemásztál a kocsi alá?Merhogy füves pályán készültek a képeid...... Roll Eyes
Volt kb 1 órám, míg a fiam aludt, így nem jutottam el megfelelő helyig. Felállítottam a jobb oldalát a patkára a parkolóban, kiterítettem a téli gumiszőnyegeket a dzsuvába és alámásztam. Nem sok hely van az alsó végénél, így szép mutatvány volt háton fekve ráerőszakolni a fém csonkra az új csövet balkézzel. Főleg, hogy jobbkezes vagyok. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
obszerver
Vendég
« Új hozzászólás #20234 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 20:33:49 »

Mondeo 1.8 benzin, 2001.
A gázpedált elég erősen kell reggel letaposni. Olyan mintha szorulna. Kerestem google találatot gázpedál beragad címen, itt egy totalcaros népítéletben azt írta valaki, hogy neki is volt ilyen problémája, és a motortérben cseréltek valamit,
valami műanyag bizbaszt.

Gondolom a gázbowden műanyag izéje lehet ez, de azért inkább rákérdezek.
Szerintetek?  Wink (ez volt a rákérdezés)
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #20235 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 20:37:41 »

Mondeo 1.8 benzin, 2001.
A gázpedált elég erősen kell reggel letaposni. Olyan mintha szorulna. Kerestem google találatot gázpedál beragad címen, itt egy totalcaros népítéletben azt írta valaki, hogy neki is volt ilyen problémája, és a motortérben cseréltek valamit,
valami műanyag bizbaszt.

Gondolom a gázbowden műanyag izéje lehet ez, de azért inkább rákérdezek.
Szerintetek?  Wink (ez volt a rákérdezés)

Ki kell szerelni a bowdent fellógatni és jól telefújni melegített zsírsprayvel - át kell folynia a bowdenen akkor jó. Piros Berner spray nagyon jó erre. Kézifékkötélnél is hasznos.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20236 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 20:40:12 »

Csak nem mentél akna fölé?Bemásztál a kocsi alá?Merhogy füves pályán készültek a képeid...... Roll Eyes
A bemászás arra is jó volt, hogy kiderüljön, az alsó légterelő műanyagot 2 csavar és 3x2db műanyag kötöző tartja. Gondolom ez is az őzike miatt van így, csakúgy mint a V alakú első lökhárító merevítő (állítólag ha a műanyag és hab nem törik a merevítő sem roskad meg, márpedig nálam a műanyag és a hab is egyben maradt, mikor ráfutottam valakire a nyáron, a merevítő mégis V alakú volt a lökös alatt... - végülis csak 2,5 éve használom a gépet...)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #20237 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 20:53:32 »

A bemászás arra is jó volt, hogy kiderüljön, az alsó légterelő műanyagot 2 csavar és 3x2db műanyag kötöző tartja. Gondolom ez is az őzike miatt van így, csakúgy mint a V alakú első lökhárító merevítő (állítólag ha a műanyag és hab nem törik a merevítő sem roskad meg, márpedig nálam a műanyag és a hab is egyben maradt, mikor ráfutottam valakire a nyáron, a merevítő mégis V alakú volt a lökös alatt... - végülis csak 2,5 éve használom a gépet...)
És akkor most cserélsz merevítőt is?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tibike18
Vendég
« Új hozzászólás #20238 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 21:01:16 »

Cmp!
Vez.tengej.helyzetérzékelő.
A hengerfejbe van becsavarozva,a nagynyomású csövek között van a szívósor fölött.Egyszerű cserélni.

Ckp!
Főtengely helyzetérzékelő.
A váltó harangban van elrejtve oda,ahol az egr cső becsatlakozik a kipuff rendszerbe.Pontosan az alatt lakik.Szívás cserélni.

 Wink wave
Köszönöm szépen a gyors választ!
Naplózva
obszerver
Vendég
« Új hozzászólás #20239 Dátum: 2009.11.29 vasárnap, 21:17:27 »

Ki kell szerelni a bowdent fellógatni és jól telefújni melegített zsírsprayvel - át kell folynia a bowdenen akkor jó. Piros Berner spray nagyon jó erre. Kézifékkötélnél is hasznos.

Köszönöm, ettől féltem. Smiley
Ne foglalkozzak a műanyag izével? Biztos hogy csak a bowden szorul?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20240 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 10:35:21 »

És akkor most cserélsz merevítőt is?
Már nyáron megtörtént.  smile
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #20241 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 12:46:23 »

Ma megvalósult a rémálmom: 3 utassal Eger belvárosában kigyulladt az izzításjelző. Először villogott, aztán folyamatosan égett. Nem volt mód megállni, mentem tovább, csodában bízva. Kb 3. perc után a motor járása nagyon sima és csendes lett, mintha benzines kocsi volna. Utána fokozatosan lelassult, és leállt. A motort leállítottam, majd újraindítottam, és utána minden rendben ment. Gyorsan hívtam a szerelőmet, hétfőn 11-kor vizit.  rinya

Fenti saját hozzászólásom folytatom.
Na, megvolt a szerelői vizit. Sok mindent nem tud vele kezdeni most, azt mondta. A turbónyomás jó volt, nem ott van a gond. Menjek vele, és ha a hiba előfordul, jelentkezzek. Eddig kétszer fordult elő, augusztusban és most november végén. Nyomom bele az injektortisztítót már egy ideje, mert rettegek a pcsúcs cserétől...
Ezek voltak a hibakódok: P1211 és P0251.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #20242 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 12:57:12 »

Fenti saját hozzászólásom folytatom.
Na, megvolt a szerelői vizit. Sok mindent nem tud vele kezdeni most, azt mondta. A turbónyomás jó volt, nem ott van a gond. Menjek vele, és ha a hiba előfordul, jelentkezzek. Eddig kétszer fordult elő, augusztusban és most november végén. Nyomom bele az injektortisztítót már egy ideje, mert rettegek a pcsúcs cserétől...
Ezek voltak a hibakódok: P1211 és P0251.
A P0251 gáz, üzemanyag-rendszerhiba, a P1211 meg az üzemanyagnyomás tartományon kívül hiba. A nyomásszabályzó szeleptől a csúcsig sokminden lehet...  wave
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #20243 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 13:00:54 »

A P0251 gáz, üzemanyag-rendszerhiba, a P1211 meg az üzemanyagnyomás tartományon kívül hiba. A nyomásszabályzó szeleptől a csúcsig sokminden lehet...  wave

Oké, köszi. Akkor eldobhatom a körömvágó ollót.  Embarrassed
Úgy járni az autóval, hogy nem tudom, mi a baja....hát elég hajmeresztő.
Mondjuk én is kicsit beteg vagyok, úgy járok-kelek, és nem tudja a doki, mi a bajom.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #20244 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 13:02:57 »

Oké, köszi. Akkor eldobhatom a körömvágó ollót.  Embarrassed
Úgy járni az autóval, hogy nem tudom, mi a baja....hát elég hajmeresztő.
Mondjuk én is kicsit beteg vagyok, úgy járok-kelek, és nem tudja a doki, mi a bajom.
Ha ez segít...

P0251 (Fuel metering valve (IMV) control error)
Symptoms:
* Extremely poor engine performance - glow plug warning lamp flashes.
* Engine cuts out - glow plug warning lamp flashes.
* Engine will not start.
Cause:
* The fuel rail pressure demanded by the system cannot be achieved without the IMV opening
beyond the tolerance specified for that pressure.
• NOTE:The fault descriptions listed below should be worked through in order.
1. Restriction in the low-pressure fuel system, which could be caused by a blockage of a fuel line
or the fuel filter, or a damaged fuel line.
2. Air in the low-pressure system: Check using transparent hoses or remote feed the fuel injection
pump with a filtered proprietary fuel supply to eliminate the vehicle low-pressure fuel system
entirely. Leaking fuel lines or connections can cause air in fuel.
• NOTE:When using transparent hoses a small amount of air in the fuel system is normal due to a
permanent bleed hole in the fuel filter.
Recirculation of fuel will occur through the fuel filter until the temperature of the return fuel is over
40°C (hence any air in the system will re-circulate until the fuel is above 40°C and is being
returned to the fuel tank).
3. Faulty fuel injection pump, transfer pump part, or pressure control valve. Fuel injection pump
internal transfer pressure needs to be at least 6 bar to achieve high pressure chamber filling (to
generate the required fuel rail pressure). Check the following (if the engine does not start):
• Remote feed the fuel injection pump with a filtered, proprietary fuel supply.
If the engine will start when the fuel supply is pressurized or held above the fuel injection pump
intake (gravity fed), but will not start when the fuel supply is not pressurized or held below the fuel
injection pump intake then it is likely that there is a fault with the internal transfer pump (i.e. not
able to draw fuel).
4. Faulty fuel injection pump - high-pressure part or inlet metering valve (IMV):
• Carry out a guided fuel pressure test diagnosis.
(symptom "No engine start" or "Poor driveability").
CAUTION: Do not crank the engine for more than 5 seconds. The fuel injection pump will be
damaged with long or repeated cranking and no transfer pressure.
• Check the fuel pressure (with the ignition ON, engine OFF) (it should fluctuate between 4 and
10 bar maximum). If a default fuel pressure of 2000 bar is displayed then there is an electrical
fault on the fuel pressure sensor (connector, wiring etc.).
• Check the fuel pressure at the moment the engine starts (target value = 300 bar ± 50 bar).
• Check the fuel pressure at idling (target value = 250 bar ± 40 bar).
5. Injectors:
• Perform a return quantity test. If high return quantities are experienced, check a sample of fuel
from the FIP return for black metallic swarf . Go to the next step.
6. Swarf in the system:
• Despite improved materials it is possible there may be swarf in the system, without the fuel
injection pump being defective.
P1211 (Fuel pressure higher/lower than requested)
Symptoms:
* Malfunction indicator lamp (MIL) light on. Engine shut down.
Cause:
* Always occurs in conjunction with P0251 (follow on fault). If P0251 is present for a
predetermined
number of engine cycles then P1211 is set and the engine is shut down.
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #20245 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 13:05:14 »

Oké, köszi. Akkor eldobhatom a körömvágó ollót.  Embarrassed
Úgy járni az autóval, hogy nem tudom, mi a baja....hát elég hajmeresztő.
Mondjuk én is kicsit beteg vagyok, úgy járok-kelek, és nem tudja a doki, mi a bajom.
Diaggal nézetném a nyomást, hátha segít eldönteni, hogy folyamatosan xar, vagy csak be-bebillen, bár a 1211 azért lett, mert a 0251 legalább 5x megvolt...  wave
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #20246 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 20:17:34 »

Fenti saját hozzászólásom folytatom.
Na, megvolt a szerelői vizit. Sok mindent nem tud vele kezdeni most, azt mondta. A turbónyomás jó volt, nem ott van a gond. Menjek vele, és ha a hiba előfordul, jelentkezzek. Eddig kétszer fordult elő, augusztusban és most november végén. Nyomom bele az injektortisztítót már egy ideje, mert rettegek a pcsúcs cserétől...
Ezek voltak a hibakódok: P1211 és P0251.

Ha rettegsz a pcsucs cseretol, akkor minek vettel tdci-t ?  fejvakaras vigyor3
Naplózva

blah blah blah
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #20247 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 20:31:45 »

Ha rettegsz a pcsucs cseretol, akkor minek vettel tdci-t ?  fejvakaras vigyor3

Tudom, hogy előbb-utóbb sorra kerül a csere, de nem kéne még most 128 ezer km-nél. Azért rettegek, hogy ne én legyek a negatív csúcs...jövőre majd lesz zseton, most viszont megoldhatatlan lenne, ha beáll a probléma.
Ezért rettegek.
Szerintem a TDCi összességében még így is megéri (de nem akarok vitát nyitni)
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #20248 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 20:32:41 »

Tudom, hogy előbb-utóbb sorra kerül a csere, de nem kéne még most 128 ezer km-nél. Azért rettegek, hogy ne én legyek a negatív csúcs...jövőre majd lesz zseton, most viszont megoldhatatlan lenne, ha beáll a probléma.
Ezért rettegek.
Szerintem a TDCi összességében még így is megéri (de nem akarok vitát nyitni)
Zaccira nem kell hallgatni, ő a benzinest is tönkretette...  eplus2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #20249 Dátum: 2009.11.30 hétfő, 22:24:31 »

Tudom, hogy előbb-utóbb sorra kerül a csere, de nem kéne még most 128 ezer km-nél. Azért rettegek, hogy ne én legyek a negatív csúcs...jövőre majd lesz zseton, most viszont megoldhatatlan lenne, ha beáll a probléma.
Ezért rettegek.
Szerintem a TDCi összességében még így is megéri (de nem akarok vitát nyitni)

biztos megeri...es szedje nyugtatot, az oldja a rettegest  Wink vigyor3 worship
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 398 399 400 401 402 403 404 [405] 406 407 408 409 410 411 412 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.