Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:50:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 470 471 472 473 474 475 476 [477] 478 479 480 481 482 483 484 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21876015 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23800 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 19:44:40 »

Sziasztok!

Nah azt hiszem kezd tele lenni a t..öm az 1 hete vásárolt mondival! (2002-es) Jó új gazdi módjára lecseréltettem az olajat, mire másnap kigyulladt a motorhiba jelző lámpa. Elvittem a megnézetni a hibakódot ,de valamiért mindent felismert és hibátlan, de a motorhoz nem akart kapcsolódni a rendszer. Az ember azt mondta ,hogy nem a programmal van a hiba. Nahhh most is világít a check csak most már azt sem tudom hol álljak neki! A motor hangja szép egyenletes, a fagyasztás jó!!! És szerencséje ,hogy gyönyörű!!!!!!! ötletek? 10-40-es olajat kapott talán az nem tetszik neki?
gyári fordos diagcuccal nézték?? milyen motor van benne??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balage27
Vendég
« Új hozzászólás #23801 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 19:50:56 »

1.8 Trend! Nem ford cuccal nézték! Bár az emberke szerint volt már nála ilyen mondeo amivel semmi gondja nem volt! Holnap viszem ford-oshoz. Remélem sikerrel járok.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23802 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 20:03:49 »

1.8 Trend! Nem ford cuccal nézték! Bár az emberke szerint volt már nála ilyen mondeo amivel semmi gondja nem volt! Holnap viszem ford-oshoz. Remélem sikerrel járok.
2002-es 1,8i-hez jó egy egyszerű OBDII diag is pl ELM327 vagy egy kódscanner is. Ha nem akar kapcsolódni akkor egy átmeneti feszültség probléma lehet egy hibás szenzor miatt pl. Csak eröltetni kéne  diagnosztikát.
Naplózva
balage27
Vendég
« Új hozzászólás #23803 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 20:27:34 »

Mind a kettő megvolt! És erőltettük is hidd el! Undecided
Naplózva
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #23804 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 21:02:28 »

 felkialtas
 Sziasztok
Szeretnék segítséget kérni, mi lehet a baj hogyha az alapjárat nem mindig áll vissza
hanem 1100-1200 körül marad.
Nem mindig csinálja csak néha, de már nagyon idegesít.
Előre is köszi.
 lol002
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #23805 Dátum: 2010.08.13 péntek, 00:40:24 »

felkialtas
 Sziasztok
Szeretnék segítséget kérni, mi lehet a baj hogyha az alapjárat nem mindig áll vissza
hanem 1100-1200 körül marad.
Nem mindig csinálja csak néha, de már nagyon idegesít.
Előre is köszi.
 lol002

Elsőkörben alapjárati motor és/vagy lambda párosra tippelnék. Méresd be mindenképp, mielőtt bármiből is bevásárolnál. De majd a szakik megmondják.  integet2
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23806 Dátum: 2010.08.13 péntek, 00:50:17 »

Elsőkörben alapjárati motor és/vagy lambda párosra tippelnék. Méresd be mindenképp, mielőtt bármiből is bevásárolnál. De majd a szakik megmondják.  integet2
hát dízelnél ez annyira nem jellemző.  hehe
vezérlési hiba tud lenni, erre szokták javasolni az ecu cserét. Én üa yomásméréssel kezdenék, ki kell zárni, hogy folyik a hengerekbe az üzemanyag.
Köv lépés a szivattyú nyomásállító szelep vizsgálata.
Döglött klíma is csinálhat ilyet. nyomáskapcsoló hiba.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #23807 Dátum: 2010.08.13 péntek, 00:53:52 »

hát dízelnél ez annyira nem jellemző.  hehe
vezérlési hiba tud lenni, erre szokták javasolni az ecu cserét. Én üa yomásméréssel kezdenék, ki kell zárni, hogy folyik a hengerekbe az üzemanyag.
Köv lépés a szivattyú nyomásállító szelep vizsgálata.
Döglött klíma is csinálhat ilyet. nyomáskapcsoló hiba.

Ooopsz ezt benéztem, nem is néztem az aláírást.  nyes
Naplózva
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #23808 Dátum: 2010.08.13 péntek, 06:19:24 »

hát dízelnél ez annyira nem jellemző.  hehe
vezérlési hiba tud lenni, erre szokták javasolni az ecu cserét. Én üa yomásméréssel kezdenék, ki kell zárni, hogy folyik a hengerekbe az üzemanyag.
Köv lépés a szivattyú nyomásállító szelep vizsgálata.
Döglött klíma is csinálhat ilyet. nyomáskapcsoló hiba.

Köszi. worship
Mi az ecu és hol találom? help
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23809 Dátum: 2010.08.13 péntek, 07:12:01 »

Köszi. worship
Mi az ecu és hol találom? help
ne is keresd,nem az a hiba.A többi lehetőséget kell kivesézni!Ezt csak a szagszervíz szokta feldobni,mert sokba kerül.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #23810 Dátum: 2010.08.13 péntek, 07:28:28 »

ne is keresd,nem az a hiba.A többi lehetőséget kell kivesézni!Ezt csak a szagszervíz szokta feldobni,mert sokba kerül.... hehe

Köszi biztam benned.
Szerinted mivel kezdjek?
 party0038
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #23811 Dátum: 2010.08.13 péntek, 07:49:03 »

felkialtas
 Sziasztok
Szeretnék segítséget kérni, mi lehet a baj hogyha az alapjárat nem mindig áll vissza
hanem 1100-1200 körül marad.
Nem mindig csinálja csak néha, de már nagyon idegesít.
Előre is köszi.
 lol002

Egy flakon Pro-tec a tankba az kipucolja a rendszert. Nálam ez volt.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23812 Dátum: 2010.08.13 péntek, 17:32:36 »

Egy flakon Pro-tec a tankba az kipucolja a rendszert. Nálam ez volt.
pl.,nálam is ezzel oldódott meg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #23813 Dátum: 2010.08.13 péntek, 19:43:34 »

pl.,nálam is ezzel oldódott meg.
poigneemain
Hy
Protec Diesel Rendszer Tisztító vagy Protec Common Rail Dieselrendszer Tisztító vegyek ?
Hol szoktátok beszerezni ?

 party0038
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #23814 Dátum: 2010.08.13 péntek, 20:11:55 »

poigneemain
Hy
Protec Diesel Rendszer Tisztító vagy Protec Common Rail Dieselrendszer Tisztító vegyek ?
Hol szoktátok beszerezni ?

 party0038
Cromaxnál láttam ilyeneket.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #23815 Dátum: 2010.08.13 péntek, 20:18:22 »

poigneemain
Hy
Protec Diesel Rendszer Tisztító vagy Protec Common Rail Dieselrendszer Tisztító vegyek ?
Hol szoktátok beszerezni ?

 party0038
Common rail-est, a tdci-be az kell. Olajshopokban is lehet kapni.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #23816 Dátum: 2010.08.13 péntek, 20:19:02 »

Erről a vasról tud valaki valamit?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_titanium-x_mo.-i-4065113
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23817 Dátum: 2010.08.13 péntek, 20:19:09 »

poigneemain
Hy
Protec Diesel Rendszer Tisztító vagy Protec Common Rail Dieselrendszer Tisztító vegyek ?
Hol szoktátok beszerezni ?

 party0038
ja...már megjöttek a válaszok... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23818 Dátum: 2010.08.13 péntek, 20:20:52 »

nem értem mitől 146 LE?? Huh?  fejvakaras
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #23819 Dátum: 2010.08.14 szombat, 08:55:53 »

nem értem mitől 146 LE?? Huh?  fejvakaras

Mert benzines és v.színű elírták a 145LE-t eplus2 De a képeken szépen néz ki, és nagyon jól felszerelt, de az a a km olyan kevésnek tűnik...
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
mk3 mazsola
Vendég
« Új hozzászólás #23820 Dátum: 2010.08.14 szombat, 11:53:17 »

Sziasztok!Valakit szeretnék megkérni rá,hogy magyaráza el nekem a klíma motor működését,ugyanis voltam klímagázt töltetni és ott azt mondták hogy nem megy az egyik motor,kettőnek kellene?Hogyan tudom ellenőrizni?Mi baj lehet,a klíma hűt rendesen?Most úgy működik hogy felzúg pár másodpercig aztán csend és újra csinálja.Ha valaki tud légyszi segítsen.Köszi
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23821 Dátum: 2010.08.14 szombat, 11:56:17 »

én ott vettem a Mondim, ha gondolod rákérdezek a járgányra
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23822 Dátum: 2010.08.14 szombat, 12:20:19 »

Sziasztok!Valakit szeretnék megkérni rá,hogy magyaráza el nekem a klíma motor működését,ugyanis voltam klímagázt töltetni és ott azt mondták hogy nem megy az egyik motor,kettőnek kellene?Hogyan tudom ellenőrizni?Mi baj lehet,a klíma hűt rendesen?Most úgy működik hogy felzúg pár másodpercig aztán csend és újra csinálja.Ha valaki tud légyszi segítsen.Köszi
nem úgy gondolhatták hogy van a klimakompresszor és van a klima hűtő ventillátora?
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #23823 Dátum: 2010.08.14 szombat, 13:04:42 »

Sziasztok!

Az utobbi napokban inditas utan egyszerre felvillant a kezifek es ABS visszajelzo lapma.
Majd utana el is aludt.

Mi lehet ennek az oka?

Elore is koszi a valaszokat.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23824 Dátum: 2010.08.14 szombat, 13:19:39 »

Sziasztok!

Az utobbi napokban inditas utan egyszerre felvillant a kezifek es ABS visszajelzo lapma.
Majd utana el is aludt.

Mi lehet ennek az oka?

Elore is koszi a valaszokat.
fékolajszint rendben?talán tárolt hibárt is....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mk3 mazsola
Vendég
« Új hozzászólás #23825 Dátum: 2010.08.14 szombat, 14:00:52 »

nem úgy gondolhatták hogy van a klimakompresszor és van a klima hűtő ventillátora?
Hát azt mondták hogy nem megy csak az egyik ventillátor,és az nem jó,nézessem meg.
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #23826 Dátum: 2010.08.14 szombat, 14:12:30 »

Hát azt mondták hogy nem megy csak az egyik ventillátor,és az nem jó,nézessem meg.

Nekem klimakompresszor cserenel szolt Vik, hogy ez egyik venti nem megy.
Forrasztassal orvosolta azonnal a hibat. Nem volt egy veszes dolog.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23827 Dátum: 2010.08.14 szombat, 14:16:33 »

Hát azt mondták hogy nem megy csak az egyik ventillátor,és az nem jó,nézessem meg.
nem a hűtőn van 2 venti(normál+klíma) és arra gondoltak??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #23828 Dátum: 2010.08.14 szombat, 14:19:59 »

fékolajszint rendben?talán tárolt hibárt is....

Fekfolyadek szint rendben van.
Marad a hibakodolvasas....
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #23829 Dátum: 2010.08.14 szombat, 14:47:54 »

nem a hűtőn van 2 venti(normál+klíma) és arra gondoltak??

Csak egy ventillátor van, de két fordulatszámon működik. Valószínűleg a második fokozat nem jó.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23830 Dátum: 2010.08.14 szombat, 15:23:02 »

Csak egy ventillátor van, de két fordulatszámon működik. Valószínűleg a második fokozat nem jó.

csak tippeltem, mert elég sok auót 2 külön venti van, de msotmár ezt is tudom Wink wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23831 Dátum: 2010.08.14 szombat, 16:04:52 »

csak tippeltem, mert elég sok auót 2 külön venti van, de msotmár ezt is tudom Wink wave
a mondiban is van olyan hűtő,amin 2 külön venti van.
De szinte a nagytöbbségben 1 venti 2 fokozattal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mk3 mazsola
Vendég
« Új hozzászólás #23832 Dátum: 2010.08.14 szombat, 16:11:00 »

Csak egy ventillátor van, de két fordulatszámon működik. Valószínűleg a második fokozat nem jó.

És van rá mód hogy megtudjam itthon csinálni esetleg?Miért nem jó?
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #23833 Dátum: 2010.08.14 szombat, 17:13:56 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy megtudná valaki mondani bizonyos alkatrészeken találtam bizonyos szinü festék pöttyöket mintha valamilyen szin kódok lennének. wow1 wow1
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23834 Dátum: 2010.08.14 szombat, 17:16:55 »

tddi-ben 2 venti van...meg a normálisabb autókban... eplus2

Ez szerintem a tipikus esete hogy szétégett a klima előtétellenálás csatlakozója....szemben állsz a kocsival jobb venti alján jobboldalt lennt......ebben az a szép hogy csak alulról férsz hozzá.....nézd meg nincs e szétégve a csatlakozó(mindkettő).
vagy az ellenálás ment el borért....ebben meg az a szép hogy lekell venni a ventilátor házat mert belülről van felcsavarozva az ellenálás...előtte azért kilehet mérni vagy rövidre kell zárni...
Azért kapcsolgat ki-be valószinűleg mert az ellenálás vezérli a 2-es ventilátor fordulatszámát ,de ugye nem jó ezért nem megy a venti és felmegy a nyomás a kompresszorban és lefúj(ezt nemis látták szerintem), na ekkor bekapcsol a venti és maxon pörög mint az állat....majd visszamegy a nyomás és leáll a venti...na ez egy ideig megy,majd megdöglik valami előbb-utóbb.
ideiglenesen lehet orvosolni rövidrezárással de akkor végig maxon pörög a venti mig megy a klima,de a kompresszor nem nyiffan ki "X" idő múlva....
Ha nincsenek szétégve a csatik,és az ellenálás is jó akkor más a gond....majd mondod ugyis.... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.14 szombat, 17:20:11 írta Bunyek » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23835 Dátum: 2010.08.14 szombat, 17:32:21 »

tddi-ben 2 venti van...

akkor ezért ugrott ez be vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mk3 mazsola
Vendég
« Új hozzászólás #23836 Dátum: 2010.08.14 szombat, 18:02:17 »

tddi-ben 2 venti van...meg a normálisabb autókban... eplus2

Ez szerintem a tipikus esete hogy szétégett a klima előtétellenálás csatlakozója....szemben állsz a kocsival jobb venti alján jobboldalt lennt......ebben az a szép hogy csak alulról férsz hozzá.....nézd meg nincs e szétégve a csatlakozó(mindkettő).
vagy az ellenálás ment el borért....ebben meg az a szép hogy lekell venni a ventilátor házat mert belülről van felcsavarozva az ellenálás...előtte azért kilehet mérni vagy rövidre kell zárni...
Azért kapcsolgat ki-be valószinűleg mert az ellenálás vezérli a 2-es ventilátor fordulatszámát ,de ugye nem jó ezért nem megy a venti és felmegy a nyomás a kompresszorban és lefúj(ezt nemis látták szerintem), na ekkor bekapcsol a venti és maxon pörög mint az állat....majd visszamegy a nyomás és leáll a venti...na ez egy ideig megy,majd megdöglik valami előbb-utóbb.
ideiglenesen lehet orvosolni rövidrezárással de akkor végig maxon pörög a venti mig megy a klima,de a kompresszor nem nyiffan ki "X" idő múlva....
Ha nincsenek szétégve a csatik,és az ellenálás is jó akkor más a gond....majd mondod ugyis.... eplus2
Ezt holnap vagy még ma este megnézem és írok hogy mit találtam.Köszönöm szépem a segítséget.
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #23837 Dátum: 2010.08.14 szombat, 19:46:20 »

Ezt holnap vagy még ma este megnézem és írok hogy mit találtam.Köszönöm szépem a segítséget.

ha tudsz csinálj már fotókat lécci
Naplózva
mk3 mazsola
Vendég
« Új hozzászólás #23838 Dátum: 2010.08.14 szombat, 20:15:21 »

ha tudsz csinálj már fotókat lécci
miről szeretnél pontosan?
Naplózva
mk3 mazsola
Vendég
« Új hozzászólás #23839 Dátum: 2010.08.14 szombat, 20:20:16 »

tddi-ben 2 venti van...meg a normálisabb autókban... eplus2

Ez szerintem a tipikus esete hogy szétégett a klima előtétellenálás csatlakozója....szemben állsz a kocsival jobb venti alján jobboldalt lennt......ebben az a szép hogy csak alulról férsz hozzá.....nézd meg nincs e szétégve a csatlakozó(mindkettő).
vagy az ellenálás ment el borért....ebben meg az a szép hogy lekell venni a ventilátor házat mert belülről van felcsavarozva az ellenálás...előtte azért kilehet mérni vagy rövidre kell zárni...
Azért kapcsolgat ki-be valószinűleg mert az ellenálás vezérli a 2-es ventilátor fordulatszámát ,de ugye nem jó ezért nem megy a venti és felmegy a nyomás a kompresszorban és lefúj(ezt nemis látták szerintem), na ekkor bekapcsol a venti és maxon pörög mint az állat....majd visszamegy a nyomás és leáll a venti...na ez egy ideig megy,majd megdöglik valami előbb-utóbb.
ideiglenesen lehet orvosolni rövidrezárással de akkor végig maxon pörög a venti mig megy a klima,de a kompresszor nem nyiffan ki "X" idő múlva....
Ha nincsenek szétégve a csatik,és az ellenálás is jó akkor más a gond....majd mondod ugyis.... eplus2

oké bejött meg volt égve a csati de rá se volt dugva a csatlakozó de megcsináltam működik.Köszi

Lenne még egy kérdésem.Ha fékezek beráz a fék,érzem a kormányon és a fékpedál is mintha mozogna.Mind a 4 féktárcsa szabályozva lett és utána is csinálja.Esetleg hátha van rá tipped.?Köszi előre is!!!!!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23840 Dátum: 2010.08.14 szombat, 20:20:55 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy megtudná valaki mondani bizonyos alkatrészeken találtam bizonyos szinü festék pöttyöket mintha valamilyen szin kódok lennének. wow1 wow1
A bontott alkatrészeket is szokták így jelölni a bontóban.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23841 Dátum: 2010.08.14 szombat, 20:22:40 »

Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy megtudná valaki mondani bizonyos alkatrészeken találtam bizonyos szinü festék pöttyöket mintha valamilyen szin kódok lennének. wow1 wow1
pontosan melyik alkatrészeken találtál ilyet??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23842 Dátum: 2010.08.14 szombat, 20:24:53 »

oké bejött meg volt égve a csati de rá se volt dugva a csatlakozó de megcsináltam működik.Köszi

Lenne még egy kérdésem.Ha fékezek beráz a fék,érzem a kormányon és a fékpedál is mintha mozogna.Mind a 4 féktárcsa szabályozva lett és utána is csinálja.Esetleg hátha van rá tipped.?Köszi előre is!!!!!
Milyen a betéted?A másik kocsimon az csinálta ezt a hibajelenséget.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #23843 Dátum: 2010.08.14 szombat, 20:32:59 »

Üdv Mindekinek!

Új vagyok a fórumon és tanácsot szeretnék kérni. Autóvásárlás előtt állok és gyakorló tulajok tapasztalataira lennék kíváncsi. Amit keresgélek Mondeo 2.0 TDCI, 130 LE, kombi, faceliftes, automata. Néhányat már megnéztem, van köztük esélyes. Kíváncsi lennék a szervízeltetéssel kapcsolatos véleményekre, illetve hogy mire figyeljek oda.
Mivel sok - nem feltétlenül igaz - rosszat (is) olvastam erről motorról, felmerült bennem a 2.0 benzines is. Ennek a fogyasztásától egy picit tartok. Kinek a mi a tapasztalata városi, vegyes használatban, illetve a kasztni mozgatásában.

Szóval várok minden jótanácsot, amit egy leendő Ford Mondeo tulajnak tudtok adni!  worship
HENE
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
mk3 mazsola
Vendég
« Új hozzászólás #23844 Dátum: 2010.08.14 szombat, 20:35:40 »

Milyen a betéted?A másik kocsimon az csinálta ezt a hibajelenséget.
Bosch fékbetétek,kb. 40%-osak
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23845 Dátum: 2010.08.14 szombat, 20:42:46 »

Üdv Mindekinek!

Új vagyok a fórumon és tanácsot szeretnék kérni. Autóvásárlás előtt állok és gyakorló tulajok tapasztalataira lennék kíváncsi. Amit keresgélek Mondeo 2.0 TDCI, 130 LE, kombi, faceliftes, automata. Néhányat már megnéztem, van köztük esélyes. Kíváncsi lennék a szervízeltetéssel kapcsolatos véleményekre, illetve hogy mire figyeljek oda.
Mivel sok - nem feltétlenül igaz - rosszat (is) olvastam erről motorról, felmerült bennem a 2.0 benzines is. Ennek a fogyasztásától egy picit tartok. Kinek a mi a tapasztalata városi, vegyes használatban, illetve a kasztni mozgatásában.

Szóval várok minden jótanácsot, amit egy leendő Ford Mondeo tulajnak tudtok adni!  worship
HENE
Én nem bántam meg,igaz nekem nem automata.Nagyon megy,vegyes használatnál /90% város nekem még nem fogyasztott 6.8-nál többet.Diesel-t csak akkor vegyél ha sokat mész vele mert akkor jobban megéri.Én munkára is használom így a benzines szóba sem jöhet.Szervizelése drágább/P csúcs,Szivattyú/ de megéri és ajánlani tudom nagyon.Nekem bejött.A váltóról kérdezz mást arról nincs tapasztalatom.A kasznit mozgatja nagyon jól ugrik,még 5 személlyel sincs gond.Én csak diesel-t vennék nekem tuti. eljen
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.14 szombat, 21:15:20 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23846 Dátum: 2010.08.14 szombat, 20:44:55 »

Bosch fékbetétek,kb. 40%-osak
Nézd meg,hogy egyenletesen kopottak-e?Nálam az volt ,hogy az egyik oldalon  jobban elkopott a betét!!!!Ez volt a gond.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #23847 Dátum: 2010.08.14 szombat, 20:55:46 »

pontosan melyik alkatrészeken találtál ilyet??
Pl:rugó(rozsaszin+kék),szelepfedél 1zöld pötty,fékolaj tartály fekete+zöld pöty
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #23848 Dátum: 2010.08.14 szombat, 20:59:43 »

oké bejött meg volt égve a csati de rá se volt dugva a csatlakozó de megcsináltam működik.Köszi

Lenne még egy kérdésem.Ha fékezek beráz a fék,érzem a kormányon és a fékpedál is mintha mozogna.Mind a 4 féktárcsa szabályozva lett és utána is csinálja.Esetleg hátha van rá tipped.?Köszi előre is!!!!!
Én kivettem a tárcsa rögzitö alátéteket is mikor tárcsát és betétet cseréltem azóta hibátlan.Elötte erössen rázott ha nagy sebességnél fékeztem minimálisan el is huzott. integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23849 Dátum: 2010.08.14 szombat, 21:04:45 »

Pl:rugó(rozsaszin+kék),szelepfedél 1zöld pötty,fékolaj tartály fekete+zöld pöty
rugókon gyári a jelölés
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 470 471 472 473 474 475 476 [477] 478 479 480 481 482 483 484 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.133 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.