Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:19:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 472 473 474 475 476 477 478 [479] 480 481 482 483 484 485 486 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21881738 alkalommal)
0 Felhasználó és 215 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23900 Dátum: 2010.08.17 kedd, 22:26:22 »

Fura dolog történt a járgány klímájával: 3 év óta először  voltam klímásnál gázt feltölteni júniusban, majd 2 hónapig teljesen rendben hűtött. Tegnap óta viszont csak 1 rostélyból jön az elvárható hideg levegő, míg a többiből csak langyos (érzésem szerint nem hűtött) levegő fújdogál. Ez hogy lehet? Mert ha egyszer bekakukkol valami, akkor mindenhonnan langyosnak kellene érkeznie, vagy mi... Ötlet?
kevés gáz okoz ilyet. Enyémnél is ez volt. Főleg a középső rostélyoknál feltűnő.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23901 Dátum: 2010.08.18 szerda, 02:41:37 »

Köszi, szép összeállítás. Engem főleg a városi használat érdekel, mert elsősorban ott használnám. ezek szerint nálad 8-9 literrel elmegy ott? A kocsi dinamizmusa milyen?

Szia

Sok-sok szép válasz született. Engedd meg, hogy azért még én is adjak egyet:
Bár még nem olyan régóta vezetem itt, de: http://www.spritmonitor.de/en/detail/364200.html

Amit tudni kellene:
- Fogyasztás:
-- Benzines: Az 1.8 sokat zabál, a 2.0 már kevesebbet, az st220-ak viszont megérik a fogyasztásukat. Az 1.8-asnál ne várj 10L alatti fogyasztás, ha sok a város és nyomni is akarod. Nekem BP-en csak városban, nyáron és nagy gázzal, kb 13-14L volt a fogyi. Most, hogy a városban kicsi utcákon megyek, nem nyomom, még a városban is tempomat, így 9.5L körül van. A 2.0-snak jobb a fogyasztása, több az ereje, jobban megy. Inkább ezt vedd, ha nem akarsz ST-t.
-- Diesel: a legjobb fogyasztás. Ebben (csak néha vezettem) a legjobban tetszett a 2.2-s.

Dinamika:
-- Benzines: nem annyira dinamikus, de azért az autópályán viszi a 160-at folyamatosan, gond nélkül és lehet beszélgetni. Azonban 130-tól ne várj csodákat a gyorsulásban. az 1.8-as kb az új 1.3-as suzuki gyorsulását adja 60Km/óráig, aztán a mondeo nyer. Az 1.6-os fóka már megszivathat. Ha raksz rá nagy kerekeket (nekem 17" 215 van fenn), akkor legalább stabil. A 2.0 jobban megy, de a legjobb az ST. Az 1.8 teljesítményét a mai 1.6 motor már tudja. Ne várj csodákat, azért mert nagy még nem megy, de a mondi nem sportautó, hanem családi. Nekem bejött és az 1.8-al is lehet nagy sebességgel autózni.
-- diesel: a 2.2-es nagyon megy, de már a 2.0-s is tud jókat nyomni. Ráadásul, jó a fogyasztás, bár pörgetni nem tudod őket. A diesel autókat (most az azonos generációkról beszélek) általában ott lehet megszivatni gyorsulásnál, hogy a benzinest tovább tudod pörgetni, azonban ha 3-asig nem nyomtad le, akkor véged.

Fentartás:
-- benzines: nem érzékeny, van egy-két pont amire figyelni kell, de viszonylag elfogadható áron lehet autózni, ha olyan szerelőd van, aki ért a mondihoz. A lényeg, hogy mit kell csinálni az időszakos szervízen. Ha valami kimarad, akkor jöhetnek bajok. Nekem 191.541Km van az autóban és semmi komoly nem volt. Szerintem nagyon megbízható és jó választás.
-- diesel: ha egyszer gond van, az nagyon drága. A porlasztócsúcs darabja 100e Ft körül van, a lendkereket meg megterheli a nagynyomatékú motor.

Szóval összegezve:
- ha a fogyasztás a lényeg, akkor diesel
- ha a várható szervíz költségek, akkor benzines
- az én élet tapasztalatom: soha az életben nem fogok dieselt venni használtan, mert az lottó (már egyszer megjártam vele). Soha többet nem veszek olyan autót, emiben csak 4 henger van és nem automata. Soha nem veszek autót 2500ccm alatt. Viszont, mivel most ezt nem engedhetem meg, ezért jó nekem az 1.8. Ez nem rángatja szét a lendkereket, megbízhatóan működik, soha nem hagyott ott és nagyon szeretem.

Üdv
Csaba
Naplózva
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #23902 Dátum: 2010.08.18 szerda, 08:15:01 »

kevés gáz okoz ilyet. Enyémnél is ez volt. Főleg a középső rostélyoknál feltűnő.

hmm, két hónap alatt elfogyott volna? töltés után rendben hűtött...
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23903 Dátum: 2010.08.18 szerda, 08:36:08 »

hmm, két hónap alatt elfogyott volna? töltés után rendben hűtött...
Simán elfogyhat sajna  rinya
Nyomáspróbázták a rendszert töltés előtt? 12 bar fél óráig megmutatja, hogy homogén-e a rendszered  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Isti
Vendég
« Új hozzászólás #23904 Dátum: 2010.08.18 szerda, 10:09:52 »

Sziasztok srácok!

Van egy szép MK3-om. Nem rég vásároltam. Az előéletéről nem sokat tudok. 116Le-ős változat, és 2003.12. havi /a ráncfelvarott/
Az a problémám vele, hogy enyhébb gyorsításkor 1.8-2.5-as fordulatszám tartományban /nem mindig/ bedarál a motor, és ilyenkor büdösen és fehéren füstöl. nagy hosszú emelkedőkön gyengécske a drága. Illetve egyszer csinált olyat, hogy reggel indítottam, elkezdett járni mint egy rossz traktor, és minden féle hiba jelzést adott ki a műszerfalon. A gáz adásra nem reagált. Leállítottam, majd újra beindítottam és tökéletes volt. Amikor nem darál nagyon szépen és egyenletesen, erőtelsejen megy. A fogyasztása k.: 7.5 de általában 160-nal járok utazóba. Gázolajszűrőt cseréltem. Az EGR nincs ledugozva elvileg. Attól csinálhatja ezt? Ha nem akkor van valakinek tipje? Előre is köszi mindenkinek! Széles utat!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23905 Dátum: 2010.08.18 szerda, 10:44:43 »

Sziasztok srácok!

Van egy szép MK3-om. Nem rég vásároltam. Az előéletéről nem sokat tudok. 116Le-ős változat, és 2003.12. havi /a ráncfelvarott/
Az a problémám vele, hogy enyhébb gyorsításkor 1.8-2.5-as fordulatszám tartományban /nem mindig/ bedarál a motor, és ilyenkor büdösen és fehéren füstöl. nagy hosszú emelkedőkön gyengécske a drága. Illetve egyszer csinált olyat, hogy reggel indítottam, elkezdett járni mint egy rossz traktor, és minden féle hiba jelzést adott ki a műszerfalon. A gáz adásra nem reagált. Leállítottam, majd újra beindítottam és tökéletes volt. Amikor nem darál nagyon szépen és egyenletesen, erőtelsejen megy. A fogyasztása k.: 7.5 de általában 160-nal járok utazóba. Gázolajszűrőt cseréltem. Az EGR nincs ledugozva elvileg. Attól csinálhatja ezt? Ha nem akkor van valakinek tipje? Előre is köszi mindenkinek! Széles utat!

Szia

Ha jól látom ez diesel, de a leírásodból csak ennyi derül ki.
Jabaslatom:
1. az aláírásodba rakj több infót az autódról (csekkold másokét)
2. keresd meg a megfelelő dieseles topic-ot, mert ott nagyobb esélyed a jó válaszra.

Csak egy gondolat a dologhoz. A fehér füst általában víz pára. Ez nem nagyon jó. A mindenféle hibajelzést meg ki kellene olvasni, hátha meg mondja, hogy mi a gond.

Üdv
Csaba
Naplózva
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #23906 Dátum: 2010.08.18 szerda, 12:20:49 »

Sziasztok Mesterek!

Ma megcsináltam a hifi kábelezést, ebből kifolyólag mikor a kormányoszlop alá befeküdtem találtam 2db gazdátlan csatlakozót. Le is fényképeztem őket.
Valaki tudja mik ezek?

http://kepfeltoltes.hu/view/100818/K_p080_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100818/K_p083_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A második képen lévő csati a fékpedál fölött van.( ABS tökéletesen müxik )
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #23907 Dátum: 2010.08.18 szerda, 12:25:03 »

A porlasztócsúcs kb. 150 ezernél cserés, költségileg 200-250 ezer pénz. Ezt kb.30 ezer km alatt meg lehet spórolni a benzineshez képest (olcsóbb a gázolaj amiből kevesebbet is eszik). Nagynyomású szivattyú csere pedig megint csak nem jellemző. Annyi a titka a dieselnek, hogy legalább 20 ezrenként olajcsere és összes szűrőcsere. A gázolajszűrőből pedig csakis gyárit szabad betenni, mondjuk 60 ezret írnak csereperiódusként, de ha nem kénmentest tankolsz, akkor érdemes azt is 20-nál cserélni.

Annyiban beleszólnék, hogy nekem most volt 4 vadi új gyári porlasztócsúcs cserélve és kedvezményekkel állt meg 420-nál! Ha újak cseréjéről beszélünk, s nem felújítottról ami lehet 15-20ezer km után megint meghal, akkor garanciálisan csak akkor cserélik, ha az összes nagynyomású csövet cserélik vele, a gázolajszűrőt, a visszafolyó tömlőt is. Ja és még azt mondták, hogy ha "teljes esélyes" életet szeretnék a csúcsoknak akkor az üzemanyagrendszer teljes tisztítását is erősen ajánlják! És ne tudjátok meg mi jött ki a tankból meg a rendszerből, ott voltam láttam. ( És nem lehúzós, hanem ismerős szervízben volt mindez!) 200-250 ezerre akkor jön ki, ha 50-ért felújított csúcsokat vesz az ember és csak azokat cseréli munkadíjjal... Nehari a belepofért, de én is így indultam neki 1 hónapja, hogy láttam a fórumon a 200-as árakat...és még arra is szívtam a fogam...jobb tisztában lenni ezekkel!
Naplózva
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #23908 Dátum: 2010.08.18 szerda, 13:32:47 »

Köszi a véleményeket. Másik topicban javasolták, hogy rakjam be a kinézett autót, aztán majd szétkommentálják. Bár tudom így kép alapján nehéz.
Az 1. versenyző:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_automata-3908185
egy idősebb úr árulja, megvan már az új autója. A kocsi ránézésre rendben volt, állapotfelmérés még nem volt. Porlasztócsúcsok voltak cserélve, elmondása szerint, Ivanicsnál szervizelve. Érden található.

Írtátok a benzines előnyeit (nekem is az van most, nem Ford - a fogyasztás miatt tartok tőle)
itt egy versenyző http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia_magyarorszagi._vezetett_szervi-4043116 ezt még nem láttam élőben. Benzinesből eleve kevés van kombi, márpedig most az kellene nekem...

Jöhetnek az észrevételek.... smile

Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
Isti
Vendég
« Új hozzászólás #23909 Dátum: 2010.08.18 szerda, 13:34:24 »

Bocsánat. Igen egy 2.0TDCi 116Le-ős 2003.12. havi kombiról beszéltem.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23910 Dátum: 2010.08.18 szerda, 13:55:12 »

Köszi a véleményeket. Másik topicban javasolták, hogy rakjam be a kinézett autót, aztán majd szétkommentálják. Bár tudom így kép alapján nehéz.
Az 1. versenyző:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_automata-3908185
 

itt egy versenyző http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_ghia_magyarorszagi._vezetett_szervi-4043116 ezt még nem láttam élőben. Benzinesből eleve kevés van kombi, márpedig most az kellene nekem...

Tdci biztosan többet futott már csak azért is, mivel csak 2006-ig van szervízkönyv? Amikor behozták tekerték? Ivanicsnál szervízelték és ők nem pecsételtek. Nekem gyanús sztm nem a Te autód ez még  szomoru1

Benzines: szép és jó a km is valószínűleg valós, de ettől meg tartassz a fogyi miatt akkor ez sem a Te autód még.
Türelem (remélem van sok időd) és legalább 15 öt nézz meg utána dönts. Ja ez a házi feladat. Nem ajánlott, kötelező  hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23911 Dátum: 2010.08.18 szerda, 13:56:44 »

Tdci biztosan többet futott már csak azért is, mivel csak 2006-ig van szervízkönyv? Amikor behozták tekerték? Ivanicsnál szervízelték és ők nem pecsételtek. Nekem gyanús sztm nem a Te autód ez még  szomoru1

Benzines: szép és jó a km is valószínűleg valós, de ettől meg tartassz a fogyi miatt akkor ez sem a Te autód még.
Türelem (remélem van sok időd) és legalább 15 öt nézz meg utána dönts. Ja ez a házi feladat. Nem ajánlott, kötelező  hehe


+ még szerintem drágák is

(tdci-ben legalább egy 100-assal több van, kukken a kormányt)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #23912 Dátum: 2010.08.18 szerda, 14:02:53 »

+ még szerintem drágák is

(tdci-ben legalább egy 100-assal több van, kukken a kormányt)

A tdci szerintem is drága...

Az enyém 2004-es óra szerint 116ezer km van benne, (a valós biztos több, mert neppertől van) de nem hiszem, hogy 1,7-1,8-nál többet érne, jó nem kombi, meg nem automata, de fiatalabb...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #23913 Dátum: 2010.08.18 szerda, 14:03:28 »

+ még szerintem drágák is

(tdci-ben legalább egy 100-assal több van, kukken a kormányt)

Nézem a kormányt, nem látom a + 100 feliratot!  nyes Szóval mire figyeljek? Kopottság, fényesedés?
Amit keresek, kb 2 milliáig kombi. Jobb a dízel és az automata. Ha tudtok valamit ne kíméljetek....
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23914 Dátum: 2010.08.18 szerda, 14:04:08 »

Hali,
talán nem téveszettem topicot  Wink
A haverom 2002-es kombi 1.8 benz Mondia a következőket produkálja:
induláskor azonnal nem, de már egy rövidebb út után lassú haladáskor ha eltekeri a kormanyt akár jobbra akár balra, éles nyikorgás hallható az autó elejéből. Az lehet, hogy mindkét első kerék irányából egszerre nyikorog?
Ha nem tévedek ez a hiba volt már párszor de nem találtam a megoldást...
A fékeket már 3x szétszedték szervízben, kipucolták, hengert bejárattak, utoljára már a betétek széleit is lereszelték de a nyikorgás kb. 1 nappal később megint előjött.
Mi lehet a baj? Mit kellene megnézetni? A csapágyak nem búgnak menet közben.

A második kérdésem egyszerűbb: a műszerfalon kétoldalt találhatő kör alakú szellőző nyílásról a rácsot ki lehet pattintani?

köszi
üdv.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23915 Dátum: 2010.08.18 szerda, 14:04:40 »

Nézem a kormányt, nem látom a + 100 feliratot!  nyes Szóval mire figyeljek? Kopottság, fényesedés?
Amit keresek, kb 2 milliáig kombi. Jobb a dízel és az automata. Ha tudtok valamit ne kíméljetek....

dízli ok, de automata minek? (egy 6 gangos váltó helyett?)

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #23916 Dátum: 2010.08.18 szerda, 14:05:33 »

A tdci szerintem is drága...

Az enyém 2004-es óra szerint 116ezer km van benne, (a valós biztos több, mert neppertől van) de nem hiszem, hogy 1,7-1,8-nál többet érne, jó nem kombi, meg nem automata, de fiatalabb...
Senki nem mondta, hogy annyiért hoznám el! Smiley
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23917 Dátum: 2010.08.18 szerda, 14:06:24 »

Hali,
talán nem téveszettem topicot  Wink
A haverom 2002-es kombi 1.8 benz Mondia a következőket produkálja:
induláskor azonnal nem, de már egy rövidebb út után lassú haladáskor ha eltekeri a kormanyt akár jobbra akár balra, éles nyikorgás hallható az autó elejéből. Az lehet, hogy mindkét első kerék irányából egszerre nyikorog?
Ha nem tévedek ez a hiba volt már párszor de nem találtam a megoldást...
A fékeket már 3x szétszedték szervízben, kipucolták, hengert bejárattak, utoljára már a betétek széleit is lereszelték de a nyikorgás kb. 1 nappal később megint előjött.
Mi lehet a baj? Mit kellene megnézetni? A csapágyak nem búgnak menet közben.

A második kérdésem egyszerűbb: a műszerfalon kétoldalt találhatő kör alakú szellőző nyílásról a rácsot ki lehet pattintani?

köszi
üdv.


1. kérdésre: ha fék széz szerelése-összerakása után elmúlik akkor mégis ott a bibi, nem? A betét /tárcsa gyári?

2. kérdésre: I dont know.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23918 Dátum: 2010.08.18 szerda, 14:06:53 »

Nézem a kormányt, nem látom a + 100 feliratot!  nyes Szóval mire figyeljek? Kopottság, fényesedés?
Amit keresek, kb 2 milliáig kombi. Jobb a dízel és az automata. Ha tudtok valamit ne kíméljetek....

1 kérdésem lenne: mennyit tervezel évente beletenni az autóba?
ha 20k alatt akkor nem kell félni a benzines fogyasztásától...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23919 Dátum: 2010.08.18 szerda, 14:07:59 »

1 kérdésem lenne: mennyit tervezel évente beletenni az autóba?
ha 20k alatt akkor nem kell félni a benzines fogyasztásától...

De féljél csak nyugodtan... Az én tempómban 3-4 literrel többet fogyaszt a benyás...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23920 Dátum: 2010.08.18 szerda, 14:09:07 »

1. kérdésre: ha fék széz szerelése-összerakása után elmúlik akkor mégis ott a bibi, nem? A betét /tárcsa gyári?

2. kérdésre: I dont know.

1. sajna nem tudja mivel tavaly vette Novemberben. a kmóra szerint 206000km van. ő 196k-val vette.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #23921 Dátum: 2010.08.18 szerda, 14:09:15 »

Senki nem mondta, hogy annyiért hoznám el! Smiley

Ez igaz.  worship Wink

De gondolod, hogy a fater egyből "letolja a gatyáját"?
Két kilót alapból engednie kellene, hát nem tudom...
Próba cseresznye!  Wink
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23922 Dátum: 2010.08.18 szerda, 14:10:04 »

De féljél csak nyugodtan... Az én tempómban 3-4 literrel többet fogyaszt a benyás...

azért én se vezetek tojással a lábam alatt...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23923 Dátum: 2010.08.18 szerda, 14:24:14 »

azért én se vezetek tojással a lábam alatt...

nekem 2.0 tddi kombi ha sietek(általában mindig), akkor 7,0l\100km. szerinted ez egy 1,8/2,0 benzinesnél mennyi lenne?? biztos nem állna meg 10-12 alatt.
ez az évi 20ekm eddigi legnagyobb hülyeségek közzé tartozik, amit idéig hallottam. 20ekm-en diesel ÜZEMANYAGÁRON!!!! megtakarít egy nagyobb szervíz(lendkerék\p.csúcs\turbó\....)árát, és utánna 200ekm-ig legalább hibamentes.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23924 Dátum: 2010.08.18 szerda, 14:36:59 »

nekem 2.0 tddi kombi ha sietek(általában mindig), akkor 7,0l\100km. szerinted ez egy 1,8/2,0 benzinesnél mennyi lenne?? biztos nem állna meg 10-12 alatt.
ez az évi 20ekm eddigi legnagyobb hülyeségek közzé tartozik, amit idéig hallottam. 20ekm-en diesel ÜZEMANYAGÁRON!!!! megtakarít egy nagyobb szervíz(lendkerék\p.csúcs\turbó\....)árát, és utánna 200ekm-ig legalább hibamentes.

bocs de ez hülyeség amit te írsz, számoljál már egy kicsit. én ha nagyon sietek akkor se eszi meg az autó a 9 liter benyát. megpakolva 4 fő, autópálya horvátba és vissza, klímával, 140-150km/h 8.8L/100km.

számoljunk egy kicsit:
te dízlid 7L/100km
én benyám legyen 9L/100km (mert te mindég sietsz, ha más nem is)
20000km 1400 liter dízli = 445.000ft 325ft dízli áron
20000km 1800liter benya = 603.000ft 335ft beny áron
158.000ft marad a zsebedben, ebből ha te megveszed a p.csúcsokat, vagy a nagynyomásút, vagy esetleg a turbót...  falbav
szóval ez a példa alapján is kell legalább 60.000km
és mi van ha csak 15000km megy az ember évente? és mivan ha nem siet mindég?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #23925 Dátum: 2010.08.18 szerda, 14:41:44 »

Akkor még egy kis plusz info: évi 10.000 km körül megyek, jellemzően városban, így leginkább ez a fogyasztás érdekelne. Sajnos mostani benzinesem sokat eszik...
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23926 Dátum: 2010.08.18 szerda, 14:51:29 »

bocs de ez hülyeség amit te írsz, számoljál már egy kicsit. én ha nagyon sietek akkor se eszi meg az autó a 9 liter benyát. megpakolva 4 fő, autópálya horvátba és vissza, klímával, 140-150km/h 8.8L/100km.

számoljunk egy kicsit:
te dízlid 7L/100km
én benyám legyen 9L/100km (mert te mindég sietsz, ha más nem is)
20000km 1400 liter dízli = 445.000ft 325ft dízli áron
20000km 1800liter benya = 603.000ft 335ft beny áron
158.000ft marad a zsebedben, ebből ha te megveszed a p.csúcsokat, vagy a nagynyomásút, vagy esetleg a turbót...  falbav
szóval ez a példa alapján is kell legalább 60.000km
és mi van ha csak 15000km megy az ember évente? és mivan ha nem siet mindég?

mondi előtt volt benzines is, hasonló le\kg arányban, mint az 1,8 mondi, és nem állt meg 10l alatt.
150eft-ból bőven kijön egy turbó(még jobb is mint ami most van rajta) vagy egy kuplungozás(lendkerék, kinyomó,kuplungtárcsa).
tdci alkatrészeinek nem tom a pontos árát, de jó alkatrész beszerzéssel sok minden belefér ebbe az árba, nem mindig kell elfogadni a márkaszervíz árajánlatát. ismerettség lévén egy-két helyen van 40% kedvezményünk...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23927 Dátum: 2010.08.18 szerda, 14:53:40 »

mondi előtt volt benzines is, hasonló le\kg arányban, mint az 1,8 mondi, és nem állt meg 10l alatt.
150eft-ból bőven kijön egy turbó(még jobb is mint ami most van rajta) vagy egy kuplungozás(lendkerék, kinyomó,kuplungtárcsa).
tdci alkatrészeinek nem tom a pontos árát, de jó alkatrész beszerzéssel sok minden belefér ebbe az árba, nem mindig kell elfogadni a márkaszervíz árajánlatát. ismerettség lévén egy-két helyen van 40% kedvezményünk...
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg514216#msg514216
420e kedvezménnyel...

de én ezt nem folytatnám, tőlem sokkal tapasztaltabbak is már nemegyszer megvitatták ezt a témát, mikor kifizetődik a dizli.
nekem a mondi előtt is egy 2 literes benzines autóm volt és azzal se tudtam 10 liternél többet fogyasztani városban még klímaval se, pedig az sokkal sportosabb autó volt és nyomtam is neki, nem sajnáltam...
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.18 szerda, 14:57:45 írta mondejoooooo » Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23928 Dátum: 2010.08.18 szerda, 15:02:10 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg514216#msg514216
420e kedvezménnyel...

de én ezt nem folytatnám, tőlem sokkal tapasztaltabbak is már nemegyszer megvitatták ezt a témát, mikor kifizetődik a dizli.
nekem a mondi előtt is egy 2 literes benzines autóm volt és azzal se tudtam 10 liternél többet fogyasztani városban még klímaval se, pedig az sokkal sportosabb autó volt és nyomtam is neki, nem sajnáltam...
igen,de a 420eft márkaszervízben volt, ami akármennyire is baráti, megvan mindenre az áruk(sokszorosos haszonnal) és abból engednek el egy minimálist.

nyílván van akit nem lehet meggyőzni semmiről sem....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23929 Dátum: 2010.08.18 szerda, 15:10:33 »

igen,de a 420eft márkaszervízben volt, ami akármennyire is baráti, megvan mindenre az áruk(sokszorosos haszonnal) és abból engednek el egy minimálist.

nyílván van akit nem lehet meggyőzni semmiről sem....

hát ezzel az érveléssel nem igazán lehet bárkit is meggyőzni, esetleg saját magad...
visszatérve az eredeti kérdéshez, ha csak évi 10000km tervez akkor szerinted melyik a jobb?
ha null kilóméteres autóról lenne szó én is a dízlit ajánlanám és venném...
 wave
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23930 Dátum: 2010.08.18 szerda, 15:14:54 »

Akkor még egy kis plusz info: évi 10.000 km körül megyek, jellemzően városban, így leginkább ez a fogyasztás érdekelne. Sajnos mostani benzinesem sokat eszik...
Milyen távolságokat mész vele városon belül?
8-10-12km max/alkalom akkor benzinest vegyél szvsz.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23931 Dátum: 2010.08.18 szerda, 15:18:50 »



1. egy benyás nem, fogyaszt 10 lityó alatt, ha nyomod akkor 12 alatt
2. a dízli egy (nem) kicsit jobb menetteljesítményt nyújt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23932 Dátum: 2010.08.18 szerda, 15:25:34 »


1. egy benyás nem, fogyaszt 10 lityó alatt, ha nyomod akkor 12 alatt
2. a dízli egy (nem) kicsit jobb menetteljesítményt nyújt...

1. valahogy nem akar a benyás autóm 9 felett fogyasztani
2. nem versenyzésre vásárolná a verdát, vagy igen?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23933 Dátum: 2010.08.18 szerda, 15:28:15 »

1. valahogy nem akar a benyás autóm 9 felett fogyasztani
2. nem versenyzésre vásárolná a verdát, vagy igen?

jól megy a tdci, de azért messze van a versenyzés kategóriától.

(úgy jobb lnne, ha azt mondanám, hogy egy 2.0 siralmasan megy?)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23934 Dátum: 2010.08.18 szerda, 15:32:44 »

hát ezzel az érveléssel nem igazán lehet bárkit is meggyőzni, esetleg saját magad...
visszatérve az eredeti kérdéshez, ha csak évi 10000km tervez akkor szerinted melyik a jobb?
ha null kilóméteres autóról lenne szó én is a dízlit ajánlanám és venném...
 wave
nos lássuk:
Akkor még egy kis plusz info: évi 10.000 km körül megyek, jellemzően városban, így leginkább ez a fogyasztás érdekelne. Sajnos mostani benzinesem sokat eszik...
a városi fogyasztás is függ sokmindentől.
mekkora a város, dugók, forgalom.
nem is az évi x km, hanem a napi várható x km kéne. (az évi 10ekm 365napra levetítve ~napi 27km-nek felel meg.)
kéne tudni, hogy kb ezekből mennyi az egyhuzamban levezetett km üzemmeleg motorral, és mennyire jellemző a napi 4-5km-ezés.
ennyi km-nél el lehet gondolkodni a benzinesen is. városban rövidtávokon, hidegmotorral a diesellel is meg lehet etetni 12l-t vigyor3 nyes.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23935 Dátum: 2010.08.18 szerda, 15:47:49 »

nos lássuk:a városi fogyasztás is függ sokmindentől.
mekkora a város, dugók, forgalom.
nem is az évi x km, hanem a napi várható x km kéne. (az évi 10ekm 365napra levetítve ~napi 27km-nek felel meg.)
kéne tudni, hogy kb ezekből mennyi az egyhuzamban levezetett km üzemmeleg motorral, és mennyire jellemző a napi 4-5km-ezés.
ennyi km-nél el lehet gondolkodni a benzinesen is. városban rövidtávokon, hidegmotorral a diesellel is meg lehet etetni 12l-t vigyor3 nyes.
ebben teljesen egyetértek veled.
nagyon sok mindentől függ a fogyi is és az is mikor melyik moci a kifizetődő...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23936 Dátum: 2010.08.18 szerda, 15:53:53 »

jól megy a tdci, de azért messze van a versenyzés kategóriától.

(úgy jobb lnne, ha azt mondanám, hogy egy 2.0 siralmasan megy?)
ha tehetném én egy V6-ra cserélném...  Wink
az előző autóm is 2 literes motorral volt ellátva, jobban is ment a mondinál de majd 150 kilóval nehezebb a mondi. a kényelem azért a mondi oldalán van (és még miegymás). én nem bántam meg, hogy a 2 literes benyást vettem meg. majd a következő az 169 lovas lesz   Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.18 szerda, 15:57:58 írta mondejoooooo » Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #23937 Dátum: 2010.08.18 szerda, 16:13:19 »

jól megy a tdci, de azért messze van a versenyzés kategóriától.

(úgy jobb lnne, ha azt mondanám, hogy egy 2.0 siralmasan megy?)
Szia Tamás.
Küldtem neked pü-t megkaptad?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #23938 Dátum: 2010.08.18 szerda, 17:25:26 »

Sziasztok Mesterek!

Ma megcsináltam a hifi kábelezést, ebből kifolyólag mikor a kormányoszlop alá befeküdtem találtam 2db gazdátlan csatlakozót. Le is fényképeztem őket.
Valaki tudja mik ezek?

http://kepfeltoltes.hu/view/100818/K_p080_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/100818/K_p083_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A második képen lévő csati a fékpedál fölött van.( ABS tökéletesen müxik )

1: fényszorómosó relé helye
2: tempomat csati

aszem..
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23939 Dátum: 2010.08.18 szerda, 18:01:57 »

nos lássuk:a városi fogyasztás is függ sokmindentől.
mekkora a város, dugók, forgalom.
nem is az évi x km, hanem a napi várható x km kéne. (az évi 10ekm 365napra levetítve ~napi 27km-nek felel meg.)
kéne tudni, hogy kb ezekből mennyi az egyhuzamban levezetett km üzemmeleg motorral, és mennyire jellemző a napi 4-5km-ezés.
ennyi km-nél el lehet gondolkodni a benzinesen is. városban rövidtávokon, hidegmotorral a diesellel is meg lehet etetni 12l-t vigyor3 nyes.
Egyéni dolog kinek mi tetszik.De,hogy most javítják a mondimat én egy más márkájú 2.0i benzines kocsival dolgozok és bizony városban megyek 90%-ot.A hajam hullik tőle pedig 10 körül fogyaszt.Ezzel szemben a mondi 6.7-nél még nemfogyasztott többet és nincs finomkodás.Ha kint megyek vele 140 körül és előzök mindig ha tudok akkor sem volt még ennél több.A benzines városon kívül ha csak ott megyek vele 8.5 140-150 tempó.Én is írtam,hogy szervizelése kicsit több de nekem ez a jobb,de a benzines sem rossz.Én csak diesel-t vennék még ha keveset is mennék vele.Én azért számításaim szerint évi 20-25 ezert megyek vele.Azért ez örök dolog,hogy melyik a jobb.Nincs semmi erőszak senkiben én úgy gondolom,én is a tapasztalatomat mondom mint ti.Dönteni úgy is mindenki saját belátása szerint dönt.Új autó várlásánál én is diesel-t vennék de köztudott az mindig drágábbról indul mint a benzines.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #23940 Dátum: 2010.08.18 szerda, 18:11:31 »

+ még szerintem drágák is

(tdci-ben legalább egy 100-assal több van, kukken a kormányt)

Ez a +100 biztos? Kép alapján, így? Élőben rendben lévőnek tűnt. Azt mondta a tulaj, hogy egy 20-szal lehet, hogy több van benne. De amúgy rendben lévőnek nézett ki. Láttam szervizkönyveset, amiben több kilométer volt és sokkal lelakottabb volt. Még a nejem is megjegyezte... smile
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #23941 Dátum: 2010.08.18 szerda, 18:22:39 »

Mennyi az a kilometér ami fölött már nem érdemes autót venni (dízelt). 200.000 felettieket látok, viszonylag alacsonyabb áron. A nagy futásteljesítmény gondolom elsősorban autópálya használatot jelent, ami a jobbik eset egy auó életében. Érdemes ilyenben gondolkodni vagy tuti szívás? (még ha a javítást be is kalkulálja az ember)

Ahogy hallottam a porlasztócsúcs és a kapcsolódó részek a neccesek, illetve a kuplung és a kettős tömegű lendkerék (ez nem tudom mi). Ez manuálisnál isvagy csak automatánál?
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23942 Dátum: 2010.08.18 szerda, 19:30:42 »

Mennyi az a kilometér ami fölött már nem érdemes autót venni (dízelt). 200.000 felettieket látok, viszonylag alacsonyabb áron. A nagy futásteljesítmény gondolom elsősorban autópálya használatot jelent, ami a jobbik eset egy auó életében. Érdemes ilyenben gondolkodni vagy tuti szívás? (még ha a javítást be is kalkulálja az ember)

Ahogy hallottam a porlasztócsúcs és a kapcsolódó részek a neccesek, illetve a kuplung és a kettős tömegű lendkerék (ez nem tudom mi). Ez manuálisnál isvagy csak automatánál?

150e km-tol en mar nem vennek CR dizlit, mert nagy ra az esely, hogy par 100e-ret ra kell koltened rovid idon belul. Nem hiaba adjak gombokert... Ha van tarcsiba kb. 500e-red a vetelaron felul akkor belevaghacc. Innentol sporolni mar nemigen fox. Mindig lesz valami hiba, amire ra fogod kolteni a fogyasztason megsporolt penzedet...meg az asszonyet...is  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.18 szerda, 19:36:59 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23943 Dátum: 2010.08.18 szerda, 19:35:25 »

bocs de ez hülyeség amit te írsz, számoljál már egy kicsit. én ha nagyon sietek akkor se eszi meg az autó a 9 liter benyát. megpakolva 4 fő, autópálya horvátba és vissza, klímával, 140-150km/h 8.8L/100km.

számoljunk egy kicsit:
te dízlid 7L/100km
én benyám legyen 9L/100km (mert te mindég sietsz, ha más nem is)
20000km 1400 liter dízli = 445.000ft 325ft dízli áron
20000km 1800liter benya = 603.000ft 335ft beny áron
158.000ft marad a zsebedben, ebből ha te megveszed a p.csúcsokat, vagy a nagynyomásút, vagy esetleg a turbót...  falbav
szóval ez a példa alapján is kell legalább 60.000km
és mi van ha csak 15000km megy az ember évente? és mivan ha nem siet mindég?


Lfelejtetted bele szamolni a trelert, mert ugye ki tuggya hol rohad le a gep. A kulfoldon, akkor annak a 158nak a fele a hazaszallitasra megy el.
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.18 szerda, 19:37:29 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23944 Dátum: 2010.08.18 szerda, 19:38:23 »

150e km-tol en mar nem vennek CR dizlit, mert nagy ra az esely, hogy par 100e-ret ra kell koltened rovid idon belul. Nem hiaba adjak gombokert... Ha van tarcsiba kb. 500e-red a vetelaron felul akkor belevaghacc.
inkább fogalmazzunk úgy, hogy sok a behozott autó, amit kintről behoztak xekm-rel, és visszatekerik 150e+-2-3ekm-re. és itt kezdődnek a problémák, hogy amit kint eladtak ezekért a problémákért, itthon meg lehet venni fillérekért. akinek van x ft-ja autót venni, és elkölti mindet, nem marad az esetleges hibák javítására.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23945 Dátum: 2010.08.18 szerda, 19:40:26 »

Lfelejtetted bele szamolni a trelert, mert ugye ki tuggya hol rohad le a gep. A kulfoldon, akkor annak a 158nak a fele a hazaszallitasra megy el.
fő a pozitív hozzáállás eplus2. amúgy meg egy benzines is le tud robbani, hogy csak tréler tudja haza hozni nyes(valaki majdnem így maradt horvátországban BENZINESSEL hehe).
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #23946 Dátum: 2010.08.18 szerda, 19:42:31 »

150e km-tol en mar nem vennek CR dizlit, mert nagy ra az esely, hogy par 100e-ret ra kell koltened rovid idon belul. Nem hiaba adjak gombokert... Ha van tarcsiba kb. 500e-red a vetelaron felul akkor belevaghacc.

Igen, ezzel számolok én is. Viszont ha leírják, hogy 200k felett van a futásteljesítmény, akkor azt tudod, hogy annyi és bealkulálod.

A kérdés, az hogy a befecskendezőn és a mondjuk a kuplungon kívül a többi (elektronika, futómű kasztni, stb) meddig bírhatja...

Ezek például?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-4077493
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia-4075890
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23947 Dátum: 2010.08.18 szerda, 19:49:17 »

Igen, ezzel számolok én is. Viszont ha leírják, hogy 200k felett van a futásteljesítmény, akkor azt tudod, hogy annyi és bealkulálod.

A kérdés, az hogy a befecskendezőn és a mondjuk a kuplungon kívül a többi (elektronika, futómű kasztni, stb) meddig bírhatja...

Ezek például?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-4077493
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia-4075890
én ha vennék, csak gyári xenonos lehetne. ezt elmagyarázni nem lehet, ki kell próbálni egy halogént és egy gyári xenonost. wave
számomra ezek a 200ekm-ek hihetőbbek ilyen idős gépeknél, mint 100-150ekm közöttiek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23948 Dátum: 2010.08.18 szerda, 19:50:12 »

Igen, ezzel számolok én is. Viszont ha leírják, hogy 200k felett van a futásteljesítmény, akkor azt tudod, hogy annyi és bealkulálod.

A kérdés, az hogy a befecskendezőn és a mondjuk a kuplungon kívül a többi (elektronika, futómű kasztni, stb) meddig bírhatja...

Ezek például?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-4077493
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia-4075890

150e km utan ez elegge random. Mivel a gyar 150ekm-ig ad garit, jo esellyel ugy van tervezve a gep, hogy utana mar koltened kell ra...vagy meg elobb...persze kopo alkatreszeknel nem ervenyes a gari...
zarak igen hamar beadjak az unalmast. Tipus hiba. Futomu egesz jol birja, par kutyacsont es mondjuk hatso szilentek cserejere szamithatsz. Hatso feknyereg hajlamos a berohadasra. Ez is tipushiab. Ilyenkor egy laza mozdulattal le eg a feked. 2004 utan valamikor hackolt rajta a gyar...Ajtok alja hajlamos a rohadasra. Elektronka viszonylag jol birja. A sporolasbol adodoan az ules magassag allitas jo esellyel mar nem mukodik a gepben, koszonheto a forradalmi NASA urtechnologias MUANYAG fogaskereknek. Elso szelvedo futes majdnem tuti, hogy mar nem 100as. Valceg mar csak csikokban fog futeni. Kezifek kotel hajlamos a rohadasra.
Roviden kb. ennyi  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23949 Dátum: 2010.08.18 szerda, 20:01:06 »

150e km utan ez elegge random. Mivel a gyar 150ekm-ig ad garit, jo esellyel ugy van tervezve a gep, hogy utana mar koltened kell ra...vagy meg elobb...persze kopo alkatreszeknel nem ervenyes a gari...
zarak igen hamar beadjak az unalmast. Tipus hiba. Futomu egesz jol birja, par kutyacsont es mondjuk hatso szilentek cserejere szamithatsz. Hatso feknyereg hajlamos a berohadasra. Ez is tipushiab. Ilyenkor egy laza mozdulattal le eg a feked. 2004 utan valamikor hackolt rajta a gyar...Ajtok alja hajlamos a rohadasra. Elektronka viszonylag jol birja. A sporolasbol adodoan az ules magassag allitas jo esellyel mar nem mukodik a gepben, koszonheto a forradalmi NASA urtechnologias MUANYAG fogaskereknek. Elso szelvedo futes majdnem tuti, hogy mar nem 100as. Valceg mar csak csikokban fog futeni. Kezifek kotel hajlamos a rohadasra.
Roviden kb. ennyi  vigyor3
Ezek bármelyiken előfordul.Sok függ a használattól,de ez benne van a pakliban.Nekem is volt már vele probléma,de tetszik.A mai kocsik már nem olyanok mint a régiek.ezekbe sajnos belekell törődni.Mikor megvettem tudomásul vettem,hogy ez nemfog kíbirni annyit mint arégi 24 éves oroszlános kocsim.Viszont nekem ez kellett.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 472 473 474 475 476 477 478 [479] 480 481 482 483 484 485 486 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.