Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 20:00:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 527 528 529 530 531 532 533 [534] 535 536 537 538 539 540 541 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20665146 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26650 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 18:28:05 »

nyes az messze áll az izzítógyertyától.elég annak a csúcsát cserélni-nem kell az egész porlasztót.ezügyben valszeg Bunyek többet tud neked segíteni!

http://www.cromax.hu/index.php?katid=41922589&termek_al_id=13629&katnev= 90 LE

szerintem ez is csak a mondeó egyedi alkatrésze.
tddi topicba kell feltenni a kérdést, mert nem kell az egészet ennyiért cserélni. ebben ervin is otthon van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #26651 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 18:39:59 »

Azt honnan lehet megtudakolni, hogy mennyié van az én gépemhez a pcsúcs? Vagy hogy milyen számú meg ilyenek?  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #26652 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 18:41:14 »

is-is Smiley
Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26653 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 18:53:30 »

Azt honnan lehet megtudakolni, hogy mennyié van az én gépemhez a pcsúcs? Vagy hogy milyen számú meg ilyenek?  Grin
Az alvázszámból,de ha kell van egy címem.Persze attól is függ,hogy felújítottat akarsz vagy újjat.Én ha vennék csak is újjat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #26654 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 18:58:20 »

Azt honnan lehet megtudakolni, hogy mennyié van az én gépemhez a pcsúcs? Vagy hogy milyen számú meg ilyenek?  Grin
picicicából.vagy bármelyik ford boltban(cromax,nagyautó)megmondják neked,vagy akár szagszervízben alvázszám alapján.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #26655 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 19:12:01 »

Az alvázszámból,de ha kell van egy címem.Persze attól is függ,hogy felújítottat akarsz vagy újjat.Én ha vennék csak is újjat.
JA azt hittem azt csak úgy, hogy ebbe a motorba ilyen kell aplapján is lehet  vigyor3
Nem akarok venni igazából csak kíváncsi vagyok mennyi lenne ha venni kéne, mert mint mondtad tegnap lehet olcsóbb ebbe mint a többibe  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26656 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 19:14:16 »

JA azt hittem azt csak úgy, hogy ebbe a motorba ilyen kell aplapján is lehet  vigyor3
Nem akarok venni igazából csak kíváncsi vagyok mennyi lenne ha venni kéne, mert mint mondtad tegnap lehet olcsóbb ebbe mint a többibe  Grin
Így van. taps taps taps
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #26657 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 21:55:22 »

elég ha a záró lemezt teszed be


Végre nekiláttam, az EGR dugózásnak, ráment fél napom mire nagy nehezen kiműtöttem a helyéről  és baktériummentesítettem a csöveket és a szívósort. Iszonyat mennyiségű mocsok volt bennük, még szerencse, hogy volt itthon 1 liter birgéciolom... Nem gondoltam volna, hogy ez van a csövekben..

Még nem végeztem az összerakással, ezért lenne egy kérdésem. A szelepen ha mind2 nyílást ledugózom (a kipufogótól jövőt és a szívósor irányába menőt gondolom rendben van.? Csak azért, mert a cikkben csak a kipufogógáz lezárását olvastam, de azt nem hogy mind2 érdemes e lezárni. Csak azért kérdezem, hogy a computer nem fog e anyázni, mert ahogy láttam van a szelepen elektromos érintkező is.. Ez miért van rajta valójában?

Üdv!

Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26658 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 22:19:17 »


Végre nekiláttam, az EGR dugózásnak, ráment fél napom mire nagy nehezen kiműtöttem a helyéről  és baktériummentesítettem a csöveket és a szívósort. Iszonyat mennyiségű mocsok volt bennük, még szerencse, hogy volt itthon 1 liter birgéciolom... Nem gondoltam volna, hogy ez van a csövekben..

Még nem végeztem az összerakással, ezért lenne egy kérdésem. A szelepen ha mind2 nyílást ledugózom (a kipufogótól jövőt és a szívósor irányába menőt gondolom rendben van.? Csak azért, mert a cikkben csak a kipufogógáz lezárását olvastam, de azt nem hogy mind2 érdemes e lezárni. Csak azért kérdezem, hogy a computer nem fog e anyázni, mert ahogy láttam van a szelepen elektromos érintkező is.. Ez miért van rajta valójában?

Üdv!


ha ledugózod a szívósor felőlit, akkor nem fog levegőt kapni a motor. úgy csináldd, ahogy a cikkben van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #26659 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 22:35:09 »

ha ledugózod a szívósor felőlit, akkor nem fog levegőt kapni a motor. úgy csináldd, ahogy a cikkben van

Lehet, hogy félre értettél, vagy én nem értem.??

A motor nem az EGR felől kapja a "friss"  levegőt, csak azt amit a szelep adna neki, ha nem lenne ledugózva. Én a szelepen gondoltam mind2 a szívósor irányába menőt és a kipufogó felől jövő nyílásokat. ?

?
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26660 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 23:05:28 »

Lehet, hogy félre értettél, vagy én nem értem.??

A motor nem az EGR felől kapja a "friss"  levegőt, csak azt amit a szelep adna neki, ha nem lenne ledugózva. Én a szelepen gondoltam mind2 a szívósor irányába menőt és a kipufogó felől jövő nyílásokat. ?

?
elöl vagy hátul van az egr-ed??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #26661 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 23:23:19 »

elöl vagy hátul van az egr-ed??

Hátul. Ezért szívtam annyit vele még kivettem  falbav gun gun wow1
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
orosz jozsef
Vendég
« Új hozzászólás #26662 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 07:55:26 »

Sziasztok.....egy olyan kérdésem lenne,holnap mennék nézni  egy 2002-es mk3-as turnier di trendet,mire kellene odafigyelni ?Eddig mondeo 1-em volt.
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #26663 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 09:17:25 »

Sziasztok. Nekem is hatul van az EGR em. Ugy ahogy mondtatok kitisztitottam a csoveket is. a femcso veget ledugoztam az megy ra az EGRre be is karikaztam. Remelem hogy jol csinaltam mindent. http://kepfeltoltes.hu/view/110110/image-2F3A_4D2758FA222222_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #26664 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 09:28:34 »

Sziasztok.....egy olyan kérdésem lenne,holnap mennék nézni  egy 2002-es mk3-as turnier di trendet,mire kellene odafigyelni ?Eddig mondeo 1-em volt.

A penztarcadra  vigyor3
Egyebkent meg vidd el egy allapotfelmeresre  wave
Naplózva

blah blah blah
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #26665 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 09:42:02 »

Sziasztok. Nekem is hatul van az EGR em. Ugy ahogy mondtatok kitisztitottam a csoveket is. a femcso veget ledugoztam az megy ra az EGRre be is karikaztam. Remelem hogy jol csinaltam mindent. http://kepfeltoltes.hu/view/110110/image-2F3A_4D2758FA222222_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Igen nekem ez lett volna a kérdésem, hogy ott is ledugózzam e Huh?? (hátul levő EGR) vagy csak a kipufogó felöl jövőt. Amit te bekarikáztál az megy a szívósor irányába. Én úgy gondolom érdemes mind2 ledugózni, csak a computer miatt kérdeztem.


Huh?  integet2
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #26666 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 09:57:27 »

Igen nekem ez lett volna a kérdésem, hogy ott is ledugózzam e Huh?? (hátul levő EGR) vagy csak a kipufogó felöl jövőt. Amit te bekarikáztál az megy a szívósor irányába. Én úgy gondolom érdemes mind2 ledugózni, csak a computer miatt kérdeztem.


Huh?  integet2
Nos en csak ott zartam el az utjat.Sehol mashol. Azt nem tudom hogy kellene e a masik oldalbol is? Magat az EGR szelepet nem vettem le a motorrol, (nem volt helyem es megfelelo kulcsom) belenyultam es tiszta volt belul. A csovekben volt sok kosz mocsok. Remelem a szivosorom ettol meg kap levegot. A motor jol megy.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.10 hétfő, 10:04:53 írta zsolt_z » Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #26667 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 10:07:09 »

Már párszor megnéztem, és le is töltöttem most mégsem találom a mondeo kezelési könyvét. Valaki linket plííííz!

Köszi
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #26668 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 10:21:12 »

Már párszor megnéztem, és le is töltöttem most mégsem találom a mondeo kezelési könyvét. Valaki linket plííííz!

Köszi
http://mondeo.hu/index.php?page=38
 eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #26669 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 10:28:17 »

worship thx
Naplózva
BLACKMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 649



« Új hozzászólás #26670 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 10:29:24 »

Nos en csak ott zartam el az utjat.Sehol mashol. Azt nem tudom hogy kellene e a masik oldalbol is? Magat az EGR szelepet nem vettem le a motorrol, (nem volt helyem es megfelelo kulcsom) belenyultam es tiszta volt belul. A csovekben volt sok kosz mocsok. Remelem a szivosorom ettol meg kap levegot. A motor jol megy.


Persze, hogy kap, a széles csövön jön a turbótól a levegő, nem onnan amit te is lezártál. Onnan a már egyszer elégetett gázokból kapott a motor. Szerintem elég ott is lezárni, ahol te bekarikáztad - én azért gondoltam mind2 helyen, mert így a szelep sem mocskolódik tovább (bár annak mind1 ha ki van iktatva) és ha esetleg nem jól tömít a szelep  akkor a nyomás sem megy el a szelep miatt.

Én leszedtem, de sokat nem tiszítottam a szelepen, még az egész rendszerben az volt a legtisztább.
Naplózva

2014-2022  2011 évj. MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi BLACK 140HP +20% chip (kb.170HP) 18", Custom Full Leather, EGR off, DPF off,

2005-2014  2002 évj. TDDI MK3 115LE +25% chip,
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #26671 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 10:32:59 »

worship thx

No meg is néztem amire kiváncsi voltam. Ma reggel munkába jövet kigyulladt az ABS és az ESP visszajelző lámpám és folyamatosan világít. A Kezelési könyv azt írja, hogy egyből szervíz, de nincs valami amit előbb leellenőrizhetek, pl. biztosíték kiégésnél lehet ilyen visszajelzés?

köszi
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #26672 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 10:38:50 »


Persze, hogy kap, a széles csövön jön a turbótól a levegő, nem onnan amit te is lezártál. Onnan a már egyszer elégetett gázokból kapott a motor. Szerintem elég ott is lezárni, ahol te bekarikáztad - én azért gondoltam mind2 helyen, mert így a szelep sem mocskolódik tovább (bár annak mind1 ha ki van iktatva) és ha esetleg nem jól tömít a szelep  akkor a nyomás sem megy el a szelep miatt.

Én leszedtem, de sokat nem tiszítottam a szelepen, még az egész rendszerben az volt a legtisztább.
Ennek orulok akkor, hogy jol csinaltam mindent.  wave Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.10 hétfő, 11:14:57 írta zsolt_z » Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #26673 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 10:44:19 »

Hali!

Hogyan lehet eldönteni, hogy van-e DPF a mondiban? Én úgy sejtem van, de meg szeretnék bizonyosodni.
Lassan olajcsere és akkor LowSAPS olaj kerülne bele, egyébként ford olajból van ilyen?
DPF-esek milyen olajat használtok?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26674 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 11:18:56 »

Hali!

Hogyan lehet eldönteni, hogy van-e DPF a mondiban? Én úgy sejtem van, de meg szeretnék bizonyosodni.
Lassan olajcsere és akkor LowSAPS olaj kerülne bele, egyébként ford olajból van ilyen?
DPF-esek milyen olajat használtok?

alvázszám alapján a fordetis rendszeren.

Nekem van dpf-em, és ugyanazt a ford-os olajat használom. Bár az is igaz, hogy 10e km-enként. A ford 5w-30-ból csak egy fajtát csinál... Egyszer erre rákérdeztem a szagszervízben és nagy szemekkel bámultak rám...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #26675 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 11:59:05 »

Sziasztok.....egy olyan kérdésem lenne,holnap mennék nézni  egy 2002-es mk3-as turnier di trendet,mire kellene odafigyelni ?Eddig mondeo 1-em volt.

Szia!

Szokásos: futómű, kaszni, és a többiek:

Kuplung, váltó, kéttömegű szíjtárcsa, turbó, AC pumpa, klíma, p csúcsok, adagoló.
Naplózva
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #26676 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 17:19:55 »

Sziasztok!

Annyi kérdésem lenne, hogy van egy 2000 TDDI III-as mondeo (2001-es). Porlasztó csúcs kellene bele, az hol lenne a legolcsóbb? Meg melyik Fordé jó még bele? Mert a boltban valami 96.000-et mondtak rá.

Előre is köszönöm!


Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #26677 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 17:34:43 »

Sziasztok!

Annyi kérdésem lenne, hogy van egy 2000 TDDI III-as mondeo (2001-es). Porlasztó csúcs kellene bele, az hol lenne a legolcsóbb? Meg melyik Fordé jó még bele? Mert a boltban valami 96.000-et mondtak rá.

Előre is köszönöm!



TDDi-be 96.000  wow1 wow1 wow1Huh? De gondolom akkor a 4 együtt ugye? Erről Bunyek-et kérdezd, ő a prof  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26678 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 18:15:55 »

alvázszám alapján a fordetis rendszeren.

Nekem van dpf-em, és ugyanazt a ford-os olajat használom. Bár az is igaz, hogy 10e km-enként. A ford 5w-30-ból csak egy fajtát csinál... Egyszer erre rákérdeztem a szagszervízben és nagy szemekkel bámultak rám...
Neked persze,hogy van mert MKIV-es.Az MKIII-ban csak azokban van ami a német piacra készültek.!!!Az olaj meg úgyis a motorba kell hát FORD gyári olajat bele.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #26679 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 20:15:15 »

Sziasztok!

Annyi kérdésem lenne, hogy van egy 2000 TDDI III-as mondeo (2001-es). Porlasztó csúcs kellene bele, az hol lenne a legolcsóbb? Meg melyik Fordé jó még bele? Mert a boltban valami 96.000-et mondtak rá.

Előre is köszönöm!



Huh? már 1x kaptál erre a kérdésre választ!
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg532738#msg532738
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #26680 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 20:16:53 »

No meg is néztem amire kiváncsi voltam. Ma reggel munkába jövet kigyulladt az ABS és az ESP visszajelző lámpám és folyamatosan világít. A Kezelési könyv azt írja, hogy egyből szervíz, de nincs valami amit előbb leellenőrizhetek, pl. biztosíték kiégésnél lehet ilyen visszajelzés?

köszi
hibakódolvasás!Valszeg valamelyik abs jeladó kontaktos vagy feladta a harcot.Ha hátsó kell szólj,van 1 elfekvőben! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #26681 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 20:53:10 »

sziasztok!

Tudom nem ide kellene írnom a kérdésemet, de sos kellene segítség mosógép távgyógyítás ügyben!  worship
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26682 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 20:56:43 »

sziasztok!

Tudom nem ide kellene írnom a kérdésemet, de sos kellene segítség mosógép távgyógyítás ügyben!  worship
Csak nem bekapta az asszony bugyiját?Huh? nyes nyes  Wink Wink Wink
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ralliart
Vendég
« Új hozzászólás #26683 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 21:12:06 »

Motorolaj választásnál mindig a gyár által előírt a megfelelő,mint ma a legtöbb személyautónál az 5w30-as a megfelelő
a ford dízel és benzines motorjaiba.Persze itt is a gyár előír paramétereket,így az olajgyártók külön motortípusokra
ajánlanak különböző kenőanyagokat.
Ford "gyári"olajként piacra kerülő olcsó termék átlag középkategóriás(elvileg ebben is castrol van),de jobb minőségű a
Castrol 5w30 A1 olaja,kicsit drágább is.
Jó alternatíva még a Liqui-Moly Leichtlauf Special 5W-30,illetve a Liqui-Moly TOP TEC 4500 5W-30,részecskeszűrős
gépekbe is jó,minden tekintetben túlteljesíti az előírásokat.
TDCI-be próbáltam már mindegyiket,a gyári volt a leggyengébb,igaz a legolcsóbb is,ezért ezt legkésőbb 10e km-nél
érdemes cserélni,ez a periódus érvényes városi-rövid távú használat esetén is......
A gyári előírás 20e km,ha valaki hosszabb távokat utazik ez jó,hiszen a motor kopása nagyrészben a hidegindítások
miatt van.
Persze sok egyéb termék is van amivel nem lehet melléfogni,Shell,Valvoline,OMW,MOTUL,MOBIL1,stb,csak
a megfelelőt kell választani mindegyikből.

Nem szabad sűríteni az olajat különféle "méz" adalékokkal,szétesik,az adalék eltömíti az olaj járatokat,
és persze minden alkalommal alap az olajszűrő csere,és érdemes a leengedő csavarnak a tömítő gumigyűrűjét is cserélni.
Ennyi a tapasztalat evvel kapcsolatban.
ÜDV wave
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #26684 Dátum: 2011.01.11 kedd, 00:46:03 »

sziasztok!

Tudom nem ide kellene írnom a kérdésemet, de sos kellene segítség mosógép távgyógyítás ügyben!  worship

Szia!

Az alábbi linken tudnak segíteni: http://www.elektronline.hu/wwwboard/

Regisztrálni sem kell, csak felteszed a kérdést és szokott lenni olyan szaki, aki megválaszolja.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #26685 Dátum: 2011.01.11 kedd, 08:43:23 »

Motorolaj választásnál mindig a gyár által előírt a megfelelő,mint ma a legtöbb személyautónál az 5w30-as a megfelelő
a ford dízel és benzines motorjaiba.Persze itt is a gyár előír paramétereket,így az olajgyártók külön motortípusokra
ajánlanak különböző kenőanyagokat.
Ford "gyári"olajként piacra kerülő olcsó termék átlag középkategóriás(elvileg ebben is castrol van),de jobb minőségű a
Castrol 5w30 A1 olaja,kicsit drágább is.
Jó alternatíva még a Liqui-Moly Leichtlauf Special 5W-30,illetve a Liqui-Moly TOP TEC 4500 5W-30,részecskeszűrős
gépekbe is jó,minden tekintetben túlteljesíti az előírásokat.
TDCI-be próbáltam már mindegyiket,a gyári volt a leggyengébb,igaz a legolcsóbb is,ezért ezt legkésőbb 10e km-nél
érdemes cserélni,ez a periódus érvényes városi-rövid távú használat esetén is......
A gyári előírás 20e km,ha valaki hosszabb távokat utazik ez jó,hiszen a motor kopása nagyrészben a hidegindítások
miatt van.
Persze sok egyéb termék is van amivel nem lehet melléfogni,Shell,Valvoline,OMW,MOTUL,MOBIL1,stb,csak
a megfelelőt kell választani mindegyikből.

Nem szabad sűríteni az olajat különféle "méz" adalékokkal,szétesik,az adalék eltömíti az olaj járatokat,
és persze minden alkalommal alap az olajszűrő csere,és érdemes a leengedő csavarnak a tömítő gumigyűrűjét is cserélni.
Ennyi a tapasztalat evvel kapcsolatban.
ÜDV wave

Hali!

Kicsit utána kerestem olaj témának, a követekezőt találtam:
van egy új ford olaj minősités WSS-M2C-913-C ezentúl csak ezt ajánlja Ford:

It is fully backwards compatible and is strongly recommended for all applications that currently require the specification WSS-M2C913-B.

és ezen olajok felenek meg ennek:

Castrol SLX Professional Longtec A5 5W-30
Castrol Magnatec Professional A1 5W-30
Aral High Tronic F
BP Visco 5000 FE
Castrol Magnatec 5W-30 A1
Ford Formula F 5W-30
Motul Specific 913-C 5w-30
TITAN Supersyn F
Tor Prosap F 5W30
PO Maxima FM 5W-30
Valvoline SynPower FE SAE 5W/30
G-Energy F Synth EC 5W-30
Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W-30
Optima Vimax FD 5W/30

Üdv.
Gábor

Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #26686 Dátum: 2011.01.11 kedd, 08:48:28 »

Hali!

Kicsit utána kerestem olaj témának, a követekezőt találtam:
van egy új ford olaj minősités WSS-M2C-913-C ezentúl csak ezt ajánlja Ford:

It is fully backwards compatible and is strongly recommended for all applications that currently require the specification WSS-M2C913-B.

és ezen olajok felenek meg ennek:

Castrol SLX Professional Longtec A5 5W-30
Castrol Magnatec Professional A1 5W-30
Aral High Tronic F
BP Visco 5000 FE
Castrol Magnatec 5W-30 A1
Ford Formula F 5W-30
Motul Specific 913-C 5w-30
TITAN Supersyn F
Tor Prosap F 5W30
PO Maxima FM 5W-30
Valvoline SynPower FE SAE 5W/30
G-Energy F Synth EC 5W-30
Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W-30
Optima Vimax FD 5W/30

Üdv.
Gábor

Még egy link pluszban:
http://www.fuchs-oil.hu/index.php/automotive-jovahyagasok/10-automotive-jovahagyasok/69-supersyn-f-wss-m2c913-c
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #26687 Dátum: 2011.01.11 kedd, 09:09:14 »

Sziasztok!

Annyi kérdésem lenne, hogy van egy 2000 TDDI III-as mondeo (2001-es). Porlasztó csúcs kellene bele, az hol lenne a legolcsóbb? Meg melyik Fordé jó még bele? Mert a boltban valami 96.000-et mondtak rá.

Előre is köszönöm



www.dieselek.hu és még sok weben.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #26688 Dátum: 2011.01.11 kedd, 10:28:24 »

Hali nincs valakinek véletlenül felesleges kesztyűtartója, vagy az a nyitórendszere? Kitörtem azt a szart :S
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #26689 Dátum: 2011.01.11 kedd, 11:14:01 »

Hali nincs valakinek véletlenül felesleges kesztyűtartója, vagy az a nyitórendszere? Kitörtem azt a ***t :S

Kesztyűtartó kallantyú? kb 7k a cromaxban, vagy keresd Motorcraft-ot a forumon.
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #26690 Dátum: 2011.01.11 kedd, 16:37:57 »

Szia!

Az alábbi linken tudnak segíteni: http://www.elektronline.hu/wwwboard/

Regisztrálni sem kell, csak felteszed a kérdést és szokott lenni olyan szaki, aki megválaszolja.

Köszönöm!
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #26691 Dátum: 2011.01.11 kedd, 19:34:41 »

HI Mindenkinek!

Korábban írtam az első ablakfűtés problémájáról, hogy reggel hidegbe ha beindítom nemlehet bekapcsolni valami letiltja pár kilóméter megtétele után viszont bekapcsolható és müködik is! Azóta a légkondit sem lehet bekapcsolni csak pár kilóméter után!
Ma mértek töltést az autómon alapjáraton 14,3v azt mondják semmi baja! Raktam bele egy teljesen új akumulátort és azzal is ezt csinálja!
Egyébb probléma:

- Egyik nap kigyulladt a légzsák lámpám nem a műszerfalon hanem a középkonzolon másnapra elaludt és azóta sem jelentkezett ez a baj.

- Alapjáraton járattam egyik reggel és egyszer csak leállt nagyon nehezen indult be és alapjárat sem volt rögtön csak kb 10 másodperc után, na ez a hiba a mai napig megmaradt, reggel beindul leáll rögtön, gázadással indítás köszörülés végre beindúl, de nincs alapjárat megyek vele 200 méter és minden tökéletes?


Szét*******sz az ideg az autóval, eddig semmi baja nem volt, kivéve a típushibákat, illetve a kötelező cseréket.

2002- es 1,8 benzines kombi!   Angol, de ez aztán semmit nem befolyásol, kint élek!



Köszönök minden választ!


Hali mindenkinek!

Szeszka
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26692 Dátum: 2011.01.11 kedd, 19:40:55 »

HI Mindenkinek!

Korábban írtam az első ablakfűtés problémájáról, hogy reggel hidegbe ha beindítom nemlehet bekapcsolni valami letiltja pár kilóméter megtétele után viszont bekapcsolható és müködik is! Azóta a légkondit sem lehet bekapcsolni csak pár kilóméter után!
Ma mértek töltést az autómon alapjáraton 14,3v azt mondják semmi baja! Raktam bele egy teljesen új akumulátort és azzal is ezt csinálja!
Egyébb probléma:

- Egyik nap kigyulladt a légzsák lámpám nem a műszerfalon hanem a középkonzolon másnapra elaludt és azóta sem jelentkezett ez a baj.

- Alapjáraton járattam egyik reggel és egyszer csak leállt nagyon nehezen indult be és alapjárat sem volt rögtön csak kb 10 másodperc után, na ez a hiba a mai napig megmaradt, reggel beindul leáll rögtön, gázadással indítás köszörülés végre beindúl, de nincs alapjárat megyek vele 200 méter és minden tökéletes?


Szét*******sz az ideg az autóval, eddig semmi baja nem volt, kivéve a típushibákat, illetve a kötelező cseréket.

2002- es 1,8 benzines kombi!   Angol, de ez aztán semmit nem befolyásol, kint élek!



Köszönök minden választ!


Hali mindenkinek!

Szeszka

Az alapjáratra lehet megoldás a trafó c gyertyakábel gyertya csere.És mennyi a töltés ha terhelésen van a kocsi pl:tompított reflektor?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #26693 Dátum: 2011.01.11 kedd, 19:49:54 »

Az alapjáratra lehet megoldás a trafó c gyertyakábel gyertya csere.És mennyi a töltés ha terhelésen van a kocsi pl:tompított reflektor?Huh?



Na trafó, kábel, gyertya csere most volt 10E km-ezelőtt!
Terhelés alatt nem tudom a töltést, de a generátorom 3 éve esett át egy nagy felújításon ami mindenféle cserét tartalmazott egy vagyon volt, persze lehet még ez a baja!
Holnap megy hibakód olvasásra kíváncsi leszek rá!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #26694 Dátum: 2011.01.11 kedd, 19:52:07 »

HI Mindenkinek!

Korábban írtam az első ablakfűtés problémájáról, hogy reggel hidegbe ha beindítom nemlehet bekapcsolni valami letiltja pár kilóméter megtétele után viszont bekapcsolható és müködik is! Azóta a légkondit sem lehet bekapcsolni csak pár kilóméter után!
Ma mértek töltést az autómon alapjáraton 14,3v azt mondják semmi baja! Raktam bele egy teljesen új akumulátort és azzal is ezt csinálja!
Egyébb probléma:

- Egyik nap kigyulladt a légzsák lámpám nem a műszerfalon hanem a középkonzolon másnapra elaludt és azóta sem jelentkezett ez a baj.

- Alapjáraton járattam egyik reggel és egyszer csak leállt nagyon nehezen indult be és alapjárat sem volt rögtön csak kb 10 másodperc után, na ez a hiba a mai napig megmaradt, reggel beindul leáll rögtön, gázadással indítás köszörülés végre beindúl, de nincs alapjárat megyek vele 200 méter és minden tökéletes?


Szét*******sz az ideg az autóval, eddig semmi baja nem volt, kivéve a típushibákat, illetve a kötelező cseréket.

2002- es 1,8 benzines kombi!   Angol, de ez aztán semmit nem befolyásol, kint élek!



Köszönök minden választ!


Hali mindenkinek!

Szeszka


Szia!

Szerintem is terhelés melett kellene töltést ellenőriztetned. Az első szélvédőfűtést akkuról nem engedi bekapcsolni, csak, ha jár a motor - gondolom, hogy feszültség szintet, töltés megfelelőségét ellenőrzi. Lehet, hogy nálad valami nem stimmel a generátor környékén. Nézzetek töltést akkor is amikor fogyasztokkal terheled.
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #26695 Dátum: 2011.01.11 kedd, 19:55:56 »

Szia!

Szerintem is terhelés melett kellene töltést ellenőriztetned. Az első szélvédőfűtést akkuról nem engedi bekapcsolni, csak, ha jár a motor - gondolom, hogy feszültség szintet, töltés megfelelőségét ellenőrzi. Lehet, hogy nálad valami nem stimmel a generátor környékén. Nézzetek töltést akkor is amikor fogyasztokkal terheled.




Most beszéltem a sráccal, aki csinálta a mérést azt mondta " valami terheléses villája van " és alapjáraton is terhelte az aksit, illetve fordulaton és a töltés 14,3 volt, ami szerinte elég!
Természetesen minden járómotornál volt, azt tudom, hogy nem engedi nem járó motornál bekapcsolni az ablakfűtést előre!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #26696 Dátum: 2011.01.11 kedd, 20:04:44 »




Most beszéltem a sráccal, aki csinálta a mérést azt mondta " valami terheléses villája van " és alapjáraton is terhelte az aksit, illetve fordulaton és a töltés 14,3 volt, ami szerinte elég!
Természetesen minden járómotornál volt, azt tudom, hogy nem engedi nem járó motornál bekapcsolni az ablakfűtést előre!

Szia!

Mivel hidegen csinálja és csak az elején, akkor kéne szerintem a töltést is ellenőrizni. Talán valami leránthatja az elején a feszültséged és a generátornak idő kell, míg helyreállítja - valami ilyesmire tippelnék. Nekem van egy radardetektorm és azon fesz kijelzés is. Érdekesen viselkedik az autó töltése, ráraksz egy nagyobb fogyasztót és nem azonnal ugrásszerűen kompenzálja ki a fesz csökkenést, hanem kivár egy kicsit és leassan állítja helyre. Úgyan így a fogyaztó kikapcsolásakor fentről is kis késéssel lassan áll be.
Ezért gondolnék arra, hogy valahogy alacsony lehet a feszültséged indításkor és kell idő a generátornak, míg mindent helyre rak. Akksi sarukat, test kábeleket is ellenőrizném a jó kontaktusok miatt.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.11 kedd, 20:12:42 írta V.Tamás » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26697 Dátum: 2011.01.11 kedd, 20:08:20 »




Most beszéltem a sráccal, aki csinálta a mérést azt mondta " valami terheléses villája van " és alapjáraton is terhelte az aksit, illetve fordulaton és a töltés 14,3 volt, ami szerinte elég!
Természetesen minden járómotornál volt, azt tudom, hogy nem engedi nem járó motornál bekapcsolni az ablakfűtést előre!
Az érték jó mert 14.4-nek kell lenni mindkét esetben.Amit cseréltél nemtudtam,hogy most volt,csak már másnak is ez volt az adott ötlet és bejött.Ha bekapcsolod az ablakfűtést ég a vissza jelző a kapcsolón,továbbá próbálj meg klímatesztet csinálni ha tudsz?
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.11 kedd, 20:09:55 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #26698 Dátum: 2011.01.11 kedd, 20:22:30 »

Az érték jó mert 14.4-nek kell lenni mindkét esetben.Amit cseréltél nemtudtam,hogy most volt,csak már másnak is ez volt az adott ötlet és bejött.Ha bekapcsolod az ablakfűtést ég a vissza jelző a kapcsolón,továbbá próbálj meg klímatesztet csinálni ha tudsz?


Nem világít a visszajelző, felvillan és ennyi, nem engedi bekapcsolni!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #26699 Dátum: 2011.01.12 szerda, 18:05:06 »

Ma volt a verda kódkiolvasáson semmi bejegyzés nincs!?


Valami ötlet, azt mondják valami kontakthiba lesz.

Ha bárkinek van valami ötlete szívesen veszem!

Köszönök mindent!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Oldalak: 1 ... 527 528 529 530 531 532 533 [534] 535 536 537 538 539 540 541 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.