Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:01:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 583 584 585 586 587 588 589 [590] 591 592 593 594 595 596 597 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21855152 alkalommal)
0 Felhasználó és 285 vendég van a témában
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #29450 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 09:48:43 »

Szervízbe Smiley

én a fumuba vittem. Korrektek voltak és elintézték a vizsgáztatást is.
http://www.fumu.hu/

Üdv
Csaba
Köszi, ez kb 1 sarok a melóhelyemtől! Cheesy
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29451 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 14:31:29 »

Lehet, lecserelnem az automat. Erdekelne az altalanos velemeny, hogy kb. mire tarthatom a regit, esetleg erdekel-e valakit:

Facelift elotti, 2002/06-os, 2.0 TDCi (130), 5 sebesseges valtoval, Ghia felszereltseggel, 4 ajtos sedan. Veszprem, Ford Nexus uzembehelyezesu, ok vettek vissza es adtak el ujra, majd az ugyvezeto sajat kereskedeseben, az Auto-Brandnel vasarolta vissza masodszor is, es adta el nekem. Vegig vezetett szervizkonyves, es mivel mindharom alkalommal ugyanaz az ember adta es vette, raadasul a legtobb szervizet is az o eppen aktualis kereskedese vegezte, igy amennyire biztos lehet az ilyesmiben az ember, annyira biztos, hogy tenylegesen 158 ezer km-t futott. PCS es lendkerek csere nem volt, de egyelore egyikkel sincs semmi problema.

Ami altalam elkovetett javitas volt rajta: bal elso toronycsapagy csere, jobb hatso kerekagy csere, elso kerekekben uj fektarcsa + Motorcraft betetek 153 ezer km-nel, tempomat beszerelese, 153 ezer km-nel olajcsere (Castrol Magnatec A1 5W30), olajszuro, legszuro es uzemanyagszuro (Bosch) cserevel egyutt.

Ismert hibak: doglott kulso homero (megvan a cseredarab, csak be kell rakni), futoszalszakadt es kavicsbeutott szelvedo (ki lesz cserelve vadi ujra a jovo heten), a hatso fekek is lassan csereerettek, betetek a tarcsaval egyutt, vezetoules futese az ulolapon nem mukodik, csak a hattamlan.

Van benne egy Lexus-style hatso lampa: http://www.essexracing.com/images/fordmodeo3black.jpg, de megvannak az eredeti lampak is, izles es igeny szerint, akinek amelyik kell.

4 ill. 5 mm-es Michelin nyari gumikon fut gyari 16-os Ghia felnikkel, es lesz hozza egy hasznalt, de egy szezont meg siman kibiro teligumi keszlet is.

Egyeb kerdesre is szivesen valaszolok, ugyis biztos egy csomo dolgot kihagytam.

Koszi elore is!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29452 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 14:37:03 »

Lehet, lecserelnem az automat. Erdekelne az altalanos velemeny, hogy kb. mire tarthatom a regit, esetleg erdekel-e valakit:

Facelift elotti, 2002/06-os, 2.0 TDCi (130), 5 sebesseges valtoval, Ghia felszerelt***el, 4 ajtos sedan. Veszprem, Ford Nexus uzembehelyezesu, ok vettek vissza es adtak el ujra, majd az ugyvezeto sajat kereskedeseben, az Auto-Brandnel vasarolta vissza masodszor is, es adta el nekem. Vegig vezetett szervizkonyves, es mivel mindharom alkalommal ugyanaz az ember adta es vette, raadasul a legtobb szervizet is az o eppen aktualis kereskedese vegezte, igy amennyire biztos lehet az ilyesmiben az ember, annyira biztos, hogy tenylegesen 158 ezer km-t futott. PCS es lendkerek csere nem volt, de egyelore egyikkel sincs semmi problema.

Ami altalam elkovetett javitas volt rajta: bal elso toronycsapagy csere, jobb hatso kerekagy csere, elso kerekekben uj fektarcsa + Motorcraft betetek 153 ezer km-nel, tempomat beszerelese, 153 ezer km-nel olajcsere (Castrol Magnatec A1 5W30), olajszuro, legszuro es uzemanyagszuro (Bosch) cserevel egyutt.

Ismert hibak: doglott kulso homero (megvan a cseredarab, csak be kell rakni), futoszalszakadt es kavicsbeutott szelvedo (ki lesz cserelve vadi ujra a jovo heten), a hatso fekek is lassan csereerettek, betetek a tarcsaval egyutt, vezetoules futese az ulolapon nem mukodik, csak a hattamlan.

Van benne egy Lexus-style hatso lampa: http://www.essexracing.com/images/fordmodeo3black.jpg, de megvannak az eredeti lampak is, izles es igeny szerint, akinek amelyik kell.

4 ill. 5 mm-es Michelin nyari gumikon fut gyari 16-os Ghia felnikkel, es lesz hozza egy hasznalt, de egy szezont meg siman kibiro teligumi keszlet is.

Egyeb kerdesre is szivesen valaszolok, ugyis biztos egy csomo dolgot kihagytam.

Koszi elore is!

AndyA

meglesz a 2.2-es?? vigyor3

szerintem valahol 1,3 körül lehet kérni érte
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29453 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 14:44:50 »

meglesz a 2.2-es?? vigyor3

szerintem valahol 1,3 körül lehet kérni érte

Meg kell nezni elobb eloben, azutan meglatjuk, de teny, hogy lassan eladosorba kerul. eplus2

Nekem eddig osszesen kb. 1,5-ben van, de az atirassal, kulon vett teligumikkal, miegyebbel egyutt. Ha 1,35 korul megkapok erte, mar jo lehet a dolog.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29454 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 15:27:44 »

Meg kell nezni elobb eloben, azutan meglatjuk, de teny, hogy lassan eladosorba kerul. eplus2

Nekem eddig osszesen kb. 1,5-ben van, de az atirassal, kulon vett teligumikkal, miegyebbel egyutt. Ha 1,35 korul megkapok erte, mar jo lehet a dolog.

AndyA
fel kell rakni 1,4-ért ha abból alkudnak, akkor még mindig jó vagy Wink

az lesz, amit írtál??

esetleg az alufelni érdekelhet, ha jóáron eladod alól vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29455 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 15:47:15 »

fel kell rakni 1,4-ért ha abból alkudnak, akkor még mindig jó vagy Wink

az lesz, amit írtál??

esetleg az alufelni érdekelhet, ha jóáron eladod alól vigyor3

Trekxc 2.2-ese, ha eloben is tetszik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #29456 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 16:01:49 »

Hello!

A tanácsotokra lenne szükségem.
Másnál is előfordult már, hogy 1,5 év alatt ennyi és ilyen költséges dolgok romlanak el egy 2002-es Mondeo-n?

- kuplung (+lendkerék, +kiemelőcsapágy ahogy kell)
- turbó (turbócső is kirepedt, stb)
- EGR szelep csere
- nagynyomású szivattyú
- kb fél év sem kellett hozzá, az első féktárcsák elkezdték rázni a kormányt,
  legutóbb azt kellett cserélni (pedig vásárlás után cserélve lettek, csak valami szarra).
- és most szarakszik a kormány szervó szívattyúm, jön belőle az olaj, hangja is van már, cserélni kéne...
(csak a gyári alkatrészek kb 150e, ehhez még jön némi munkadíj).

Km ismeretlen, de jóval több lehet, mint amit az óra ír... gondolom emiatt vannak a gondok, ami miatt lassan bankot kell rabolnom...  gun
Abban kérnék tanácsot, egy ilyen korú, típusú autón mik romolhatnak még el, és milyen költségekkel járhat még ez nekem?
Ha továbbra is várható ez a széria, megválok amúgy hőn szeretett járművemtől...  falbav
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #29457 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 16:12:51 »

Hello!

A tanácsotokra lenne szükségem.
Másnál is előfordult már, hogy 1,5 év alatt ennyi és ilyen költséges dolgok romlanak el egy 2002-es Mondeo-n?

- kuplung (+lendkerék, +kiemelőcsapágy ahogy kell)
- turbó (turbócső is kirepedt, stb)
- EGR szelep csere
- nagynyomású szivattyú
- kb fél év sem kellett hozzá, az első féktárcsák elkezdték rázni a kormányt,
  legutóbb azt kellett cserélni (pedig vásárlás után cserélve lettek, csak valami ***ra).
- és most ***akszik a kormány szervó szívattyúm, jön belőle az olaj, hangja is van már, cserélni kéne...
(csak a gyári alkatrészek kb 150e, ehhez még jön némi munkadíj).

Km ismeretlen, de jóval több lehet, mint amit az óra ír... gondolom emiatt vannak a gondok, ami miatt lassan bankot kell rabolnom...  gun
Abban kérnék tanácsot, egy ilyen korú, típusú autón mik romolhatnak még el, és milyen költségekkel járhat még ez nekem?
Ha továbbra is várható ez a széria, megválok amúgy hőn szeretett járművemtől...  falbav


EGR-t minek cserélted? Elég lett volna dugózni. Ha nem tudod a valós km-t nem kell a lendkerék stb.-n csodálkozni,semmi se tart örökké sajnos.Legrosszabb esetben számíts 4 db új porlasztócsúcs vételre.
Amúgy a turbónak mi volt a baja?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29458 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 16:21:58 »

Hello!

A tanácsotokra lenne szükségem.
Másnál is előfordult már, hogy 1,5 év alatt ennyi és ilyen költséges dolgok romlanak el egy 2002-es Mondeo-n?

- kuplung (+lendkerék, +kiemelőcsapágy ahogy kell)
- turbó (turbócső is kirepedt, stb)
- EGR szelep csere
- nagynyomású szivattyú
- kb fél év sem kellett hozzá, az első féktárcsák elkezdték rázni a kormányt,
  legutóbb azt kellett cserélni (pedig vásárlás után cserélve lettek, csak valami ***ra).
- és most ***akszik a kormány szervó szívattyúm, jön belőle az olaj, hangja is van már, cserélni kéne...
(csak a gyári alkatrészek kb 150e, ehhez még jön némi munkadíj).

Km ismeretlen, de jóval több lehet, mint amit az óra ír... gondolom emiatt vannak a gondok, ami miatt lassan bankot kell rabolnom...  gun
Abban kérnék tanácsot, egy ilyen korú, típusú autón mik romolhatnak még el, és milyen költségekkel járhat még ez nekem?
Ha továbbra is várható ez a széria, megválok amúgy hőn szeretett járművemtől...  falbav

Hát ezek után még lehet dugórepedés, hengerfejcsere, porlasztócsere, hajtókar görbülés, vízpumpa, hajtáslánc, futóműalkatrészek (rugó, teló, kutyacsont, stb), segédszíj rendszerek.

A kérdés, hogy minek cseréltek rajta CR szivattyút, egr-t meg turbót?
A féktárcsa rázás lehet anyaghiba de lehet vezetőhiba is, mert szétfékezed a tárcsát. A gyári tárcsák nekem is ütnek kicsit, de ahogy kopik, egyre jobb lesz. Smiley

A szervoszivattyú cserénél a vízpumpával közös tengely állapotára érdemes figyelni.
Biztos jó helyre hordod szervizbe?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #29459 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 17:19:42 »

Lenne egy kérdésem még az előzőhöz!
Valaki segítsen akinek 1.8 as benzines mondeója van, felhívnám mert nem bírok rájönni hogy az a fújó hang leállítás után pár másodpercig normális e!?!?!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29460 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 17:30:31 »

Trekxc 2.2-ese, ha eloben is tetszik.

AndyA
azt írtad nemrég nyes eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29461 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 20:09:14 »

Trekxc 2.2-ese, ha eloben is tetszik.

AndyA
..én már ültem is benne.... vigyor3

mondjam a hibákat,hogy alkudni tudjál? eplus2

neeem.hibátlan.biztosan.már nem emlékszem..... smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #29462 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 20:09:47 »

Hát ezek után még lehet dugórepedés, hengerfejcsere, porlasztócsere, hajtókar görbülés, vízpumpa, hajtáslánc, futóműalkatrészek (rugó, teló, kutyacsont, stb), segédszíj rendszerek.

A kérdés, hogy minek cseréltek rajta CR szivattyút, egr-t meg turbót?
A féktárcsa rázás lehet anyaghiba de lehet vezetőhiba is, mert szétfékezed a tárcsát. A gyári tárcsák nekem is ütnek kicsit, de ahogy kopik, egyre jobb lesz. Smiley

A szervoszivattyú cserénél a vízpumpával közös tengely állapotára érdemes figyelni.
Biztos jó helyre hordod szervizbe?

a fék anyaghiba lehetett, mert koromat meghazudtolóan már lenyugodtam és szinte taxisul vezetek.
turbó "elszállt" fehér füstöt okádott az autó... CR szivattyúra már nem emlékszem. EGR szelepre sem. De volt egy hiba, hol kisebb, hol erősebb (pl turbó -> füstfelhő, motorleállás, trélerezés), és eddig mindig megoldódott a szerelő által.
ettől függetlenül ezen én is gondolkodtam, hogy jó helyre hordom-e. az itteni Mondeo-s társadalom hova hordja a verdát? amikor ilyen kérdés felmerül, mindig Vik neve kerül elő. nem túl drága egy márkaszervíz? (óradíj, csak gyári alkatrészek stb)?
Naplózva
Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #29463 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 20:11:32 »

Hát ezek után még lehet dugórepedés, hengerfejcsere, porlasztócsere, hajtókar görbülés, vízpumpa, hajtáslánc, futóműalkatrészek (rugó, teló, kutyacsont, stb), segédszíj rendszerek.

A kérdés, hogy minek cseréltek rajta CR szivattyút, egr-t meg turbót?
A féktárcsa rázás lehet anyaghiba de lehet vezetőhiba is, mert szétfékezed a tárcsát. A gyári tárcsák nekem is ütnek kicsit, de ahogy kopik, egyre jobb lesz. Smiley

A szervoszivattyú cserénél a vízpumpával közös tengely állapotára érdemes figyelni.
Biztos jó helyre hordod szervizbe?

ezek amúgy szintén többszázezres tételek? porlasztócsúcsról már hallottam, elvileg azt cserélték mielőtt megvettem...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29464 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 20:11:54 »

a fék anyaghiba lehetett, mert koromat meghazudtolóan már lenyugodtam és szinte taxisul vezetek.
turbó "elszállt" fehér füstöt okádott az autó... CR szivattyúra már nem emlékszem. EGR szelepre sem. De volt egy hiba, hol kisebb, hol erősebb (pl turbó -> füstfelhő, motorleállás, trélerezés), és eddig mindig megoldódott a szerelő által.
ettől függetlenül ezen én is gondolkodtam, hogy jó helyre hordom-e. az itteni Mondeo-s társadalom hova hordja a verdát? amikor ilyen kérdés felmerül, mindig Vik neve kerül elő. nem túl drága egy márkaszervíz? (óradíj, csak gyári alkatrészek stb)?
...én nem hordom szervízbe..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #29465 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 20:23:26 »

a fék anyaghiba lehetett, mert koromat meghazudtolóan már lenyugodtam és szinte taxisul vezetek.
turbó "elszállt" fehér füstöt okádott az autó... CR szivattyúra már nem emlékszem. EGR szelepre sem. De volt egy hiba, hol kisebb, hol erősebb (pl turbó -> füstfelhő, motorleállás, trélerezés), és eddig mindig megoldódott a szerelő által.
ettől függetlenül ezen én is gondolkodtam, hogy jó helyre hordom-e. az itteni Mondeo-s társadalom hova hordja a verdát? amikor ilyen kérdés felmerül, mindig Vik neve kerül elő. nem túl drága egy márkaszervíz? (óradíj, csak gyári alkatrészek stb)?
hát igen ... a kedves öreg Vik... , de igen a márka szerviz túl drága, ezért akaszkodunk a beépített tesóra  afro1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29466 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 20:30:58 »

taxisul vezetek
ha az neméppen a nyugodt kellemes tötymörgésről szól nyes vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #29467 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 20:45:49 »

a fék anyaghiba lehetett, mert koromat meghazudtolóan már lenyugodtam és szinte taxisul vezetek.
turbó "elszállt" fehér füstöt okádott az autó... CR szivattyúra már nem emlékszem. EGR szelepre sem. De volt egy hiba, hol kisebb, hol erősebb (pl turbó -> füstfelhő, motorleállás, trélerezés), és eddig mindig megoldódott a szerelő által.
ettől függetlenül ezen én is gondolkodtam, hogy jó helyre hordom-e. az itteni Mondeo-s társadalom hova hordja a verdát? amikor ilyen kérdés felmerül, mindig Vik neve kerül elő. nem túl drága egy márkaszervíz? (óradíj, csak gyári alkatrészek stb)?

az a draga amikor a hozza nem erto szerelok kicserelik a fel autot, mert nem jonnek ra a hiba okara es raadasul meg lehuznak!
a fel forum vik-hez hordja az autojat!
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #29468 Dátum: 2011.05.05 csütörtök, 21:53:08 »

Nálam máshogy. 200 km után már egy negyed hiányzik, 350 és 420 között a felénél jár, 740-780 körül szokott kigyulladni a visszajelző és akkor már a utolsó negyed felénél vagy még lejjebb tart.

z uzemanyagszint jelzovel kapcsolatban lenne kerdesem.
nalam ugy mukodik hogy full tank utan kb 200 km-t meg se moccan, majd lassan csokkeni kezd, 500-600 km korul van felenel es utana rohamosan csokken egesz az elso vonalig.

Ez igy nagyon nem egyenletes mukodes, mindenkinel igy csinalja?
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #29469 Dátum: 2011.05.06 péntek, 07:18:38 »

..én már ültem is benne.... vigyor3

mondjam a hibákat,hogy alkudni tudjál? eplus2

neeem.hibátlan.biztosan.már nem emlékszem..... smile

Wink
Sztm is jó gép  eljen
Na de a lényeg, hogy a galaxy sikerüljön. Tegnap már teszteltem, ma is fogom és tetszik, ja és brutálisan nagy hehe
Elférnek benne a bringáim meg a gyerkőcök is bőven  laugh
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #29470 Dátum: 2011.05.06 péntek, 07:20:02 »

Trekxc 2.2-ese, ha eloben is tetszik.

AndyA
Hát kíváncsi leszek. Meg a hangjáról érdekel a véleményed! Sztm nagyon halkan duruzsol  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ghiazoli
Vendég
« Új hozzászólás #29471 Dátum: 2011.05.06 péntek, 09:05:21 »

sziasztok
egy 2004-es tdci mondeo-t vettem,egy kicsit tuningolnám a hifit.Dvd-s 7"-es navi van benne,és lehet-e mélynyomót rákötni?Csipogókat megoldom majd!!Egyébként az MK4-es navi belemenne-e a MK3-ba?
Más!A tolatóradarom egy hosszút sipol utánna 3 kicsit utánna megint hosszút.....
mi lehet a probléma?
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #29472 Dátum: 2011.05.06 péntek, 14:20:12 »

akkor a tied egy zabagep  vigyor3
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #29473 Dátum: 2011.05.06 péntek, 14:52:48 »

akkor a tied egy zabagep  vigyor3
Viszonyítás kérdése. Az aláírásomban van több mint négy évre visszamenőleg az üzemanyagfogyasztás ( a vásárlástól kezdve minden egyes tankolás, a számlák is megvannak...nekem ez lesz a szervízkönyvem  Wink) tankra vetítve. Majd megnézem a Tied is ha ennyi adatod van.... Szerintem négy év fogyasztási átlagadata közelíti azt, amit ki lehet egy átlagos MK3 kombi TDCI-ből (115L) hozni. Ekkora időtávon távon már a "fogyihuszárok" adatai is közelítenek az enyémhez...
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #29474 Dátum: 2011.05.06 péntek, 16:25:00 »

nem tudok mint mondani, nekem a tddi a viszonyitasi alap, ugyanabban az adatbazisban valahol az elso 5 kozott tartok most (tddi 90 LE).

De mintha a tdci nem enne ennyit... vagy nem tudom en jol?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29475 Dátum: 2011.05.06 péntek, 18:35:02 »


Wink
Sztm is jó gép  eljen
Na de a lényeg, hogy a galaxy sikerüljön. Tegnap már teszteltem, ma is fogom és tetszik, ja és brutálisan nagy hehe
Elférnek benne a bringáim meg a gyerkőcök is bőven  laugh

vigyor3
Dobjál már be fotókat a galaxiról is-akár az offba is....! worship Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #29476 Dátum: 2011.05.06 péntek, 19:24:16 »

Akit érdekel chip az a tuning rovatba irja a nevét inkább május 10.-ig.....ott látja mindenki.Köszi.
Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #29477 Dátum: 2011.05.07 szombat, 14:10:12 »

Hali

Meg tudná mondani valaki hogy most miután azt a 4 kis lyukat eltömítettem a szívósoron, és nem bántottam azon kívül semmit, mért van az hogy ha üresbe teszem a kocsit és gurulok akkor leesik a fordulat és leáll a motor.....
Alapjárat pedig van elindítás után indulás elött minden ok, csak ha pl begurulok üresbe a lámpához leállde ha figyelek kis gázt adok neki és miután megálltam utánna megint visszaáll!
Én ezt nem értem......
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29478 Dátum: 2011.05.07 szombat, 14:12:40 »

Hali

Meg tudná mondani valaki hogy most miután azt a 4 kis lyukat eltömítettem a szívósoron, és nem bántottam azon kívül semmit, mért van az hogy ha üresbe teszem a kocsit és gurulok akkor leesik a fordulat és leáll a motor.....
Alapjárat pedig van elindítás után indulás elött minden ok, csak ha pl begurulok üresbe a lámpához leállde ha figyelek kis gázt adok neki és miután megálltam utánna megint visszaáll!
Én ezt nem értem......
mondjuk ha ott lenne az aláírásodban, hogy milyen autóról/motorról is beszélünk, úgy könnyebb lenne Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #29479 Dátum: 2011.05.07 szombat, 14:14:07 »

mondjuk ha ott lenne az aláírásodban, hogy milyen autóról/motorról is beszélünk, úgy könnyebb lenne Wink

bocs

1.8 benzin 2001 es
Naplózva
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #29480 Dátum: 2011.05.07 szombat, 14:16:01 »

mondjuk ha ott lenne az aláírásodban, hogy milyen autóról/motorról is beszélünk, úgy könnyebb lenne Wink

ja és a szívósor ki lett belezve ősszel
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29481 Dátum: 2011.05.07 szombat, 18:59:37 »

Hali

Meg tudná mondani valaki hogy most miután azt a 4 kis lyukat eltömítettem a szívósoron, és nem bántottam azon kívül semmit, mért van az hogy ha üresbe teszem a kocsit és gurulok akkor leesik a fordulat és leáll a motor.....
Alapjárat pedig van elindítás után indulás elött minden ok, csak ha pl begurulok üresbe a lámpához leállde ha figyelek kis gázt adok neki és miután megálltam utánna megint visszaáll!
Én ezt nem értem......
alapjárati motor vagy pillangó szelep poti vagy alacsony üzemanyag nyomás.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #29482 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 12:15:23 »

vigyor3
Dobjál már be fotókat a galaxiról is-akár az offba is....! worship Wink wave
Dobálok majd  wave Van testvérmodellek totyik  Grin
A következő héten csütörtökön vagy pénteken lefotózom! Kívül, belül  Wink
Persze akkor lesz majd temérdek sok fotó, ha bekerül a garázsunkba. Remélem befér csak legyen már az enyém eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #29483 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 12:39:02 »

alapjárati motor vagy pillangó szelep poti vagy alacsony üzemanyag nyomás.

Lepucoltam a tömítőtrutyit amit odakentem, és most egy fokkal jobb nem ál le a motor ha üresben gurulok, de nemtudom mi a szrtért csinálja ezt... nem nyultam bele semmibe...
szakszervízbe nincs nagy humorom elvinni mert tuti lehúznak lóvéval közben meg jó lenne valaki olyanhoz vinni aki sokat szerel fordot..
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #29484 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 14:05:42 »

Dobálok majd  wave Van testvérmodellek totyik  Grin
A következő héten csütörtökön vagy pénteken lefotózom! Kívül, belül  Wink
Persze akkor lesz majd temérdek sok fotó, ha bekerül a garázsunkba. Remélem befér csak legyen már az enyém eljen

Király, én is a galaxyt nézegetem már egy éve, de zseton nincs rá..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #29485 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 14:15:21 »

Király, én is a galaxyt nézegetem már egy éve, de zseton nincs rá..
off: én pontosan 4 éve vezettem először na akkor jött a szerelem és nem múlt még el  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29486 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 14:22:16 »

off: én pontosan 4 éve vezettem először na akkor jött a szerelem és nem múlt még el  wave
nekem van némi fenntartásom a régebbi szériákkal szemben.
lányom keresztapjáéknak volt 1 sharan-juk (tudom,hogy nem galaxi),és ők nadon rosszul jártak vele.
a vezérmű szíj bordáskereke fröccsöntött műanyagból van,és szegénykém eltörött.
a szíj elszakadt,és a szelepek összekócolódtak.új hf és a többiek.asszem 650ben állt meg.....
azzal nem igazán vagyok tisztában,hogy a galaxiban (akkor még) milyen moci volt-de mintha az rémlene,hogy abban is azt szerelték...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #29487 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 14:24:06 »

nekem van némi fenntartásom a régebbi szériákkal szemben.
lányom keresztapjáéknak volt 1 sharan-juk (tudom,hogy nem galaxi),és ők nadon rosszul jártak vele.
a vezérmű szíj bordáskereke fröccsöntött műanyagból van,és szegénykém eltörött.
a szíj elszakadt,és a szelepek összekócolódtak.új hf és a többiek.asszem 650ben állt meg.....
azzal nem igazán vagyok tisztában,hogy a galaxiban (akkor még) milyen moci volt-de mintha az rémlene,hogy abban is azt szerelték...
Ez négy éve 1 hónapos volt amikor vezettem  eljen 2000km-el! Ő a nagy Ő  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #29488 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 14:27:39 »

Ez négy éve 1 hónapos volt amikor vezettem  eljen 2000km-el! Ő a nagy Ő  wave
Ja és most 4 év 1 hónapos 112e km-el Smiley
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29489 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 14:30:20 »

Ja és most 4 év 1 hónapos 112e km-el Smiley
ez cr motoros már vagy még mindig pdtdi?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29490 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 15:39:43 »

ez cr motoros már vagy még mindig pdtdi?
elvileg 2007-ben már a ford féle galaxy/smax volt piacon
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #29491 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 15:42:28 »

elvileg 2007-ben már a ford féle galaxy/smax volt piacon
Így van, 140 lovas cr motoros 205 a vége óra szerint  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #29492 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 15:50:59 »

Sziasztok !!
keresek alsóhűtömaszkot(rácsos szerkezetüt ) ha valakinek van esetleg vagy tud olcsón kérem küldjön egy PÜ
elöre is köszönöm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29493 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 15:55:40 »

Sziasztok !!
keresek alsóhűtömaszkot(rácsos szerkezetüt ) ha valakinek van esetleg vagy tud olcsón kérem küldjön egy PÜ
elöre is köszönöm
f1-es vagy f2-es lökösbe??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #29494 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 16:01:16 »

f1-es vagy f2-es lökösbe??
Sorry de ezzel most megfogtál mert nem tudom mi a külömbség a kettő közt Roll Eyes  
2003,12 kombi Ghia 2.0tdci a széles ködfényszoró és lámpa mosó van benne
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.08 vasárnap, 16:16:52 írta Csalinger » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29495 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 16:27:28 »

Sorry de ezzel most megfogtál mert nem tudom mi a külömbség a kettő közt Roll Eyes  
2003,12 kombi Ghia 2.0tdci a széles ködfényszoró és lámpa mosó van benne

dobj egy képet, hogy mit keresel, és mondom, hogy mennyi vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29496 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 16:29:18 »

dobj egy képet, hogy mit keresel, és mondom, hogy mennyi vigyor3
Elküldtem neki a kocsim elejéről a képet,mivel az enyém f2-es,Így látja mi a különbség ha neki f1-es va.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #29497 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 23:05:08 »

dobj egy képet, hogy mit keresel, és mondom, hogy mennyi vigyor3
  Megnéztem  TISLER19 által küldőt képet  és így tudom  az enyém ezek alapján f1-es lökhárító. De én az f2 rácsát szeretném beszerelni a f1-be ,erre van rá mód vagy teljesen más kivitel? Vagy csak lökhárító cserével oldható meg a probléma?
Naplózva
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #29498 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 23:06:44 »

Elküldtem neki a kocsim elejéről a képet,mivel az enyém f2-es,Így látja mi a különbség ha neki f1-es va.
köszönöm a segítséget
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29499 Dátum: 2011.05.08 vasárnap, 23:10:29 »

köszönöm a segítséget

Szivesen,a rácsról kérdezd HZSOLT92-t ő jobban tudja rá a választ.Szerintem nem megy bele de ez az én véleményem.Ha ő megmondja én is jobban fogom tudni.Örülök,hogy segíthettem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 583 584 585 586 587 588 589 [590] 591 592 593 594 595 596 597 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.