Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:16:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 691 692 693 694 695 696 697 [698] 699 700 701 702 703 704 705 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21881501 alkalommal)
0 Felhasználó és 269 vendég van a témában
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #34850 Dátum: 2012.02.10 péntek, 14:29:00 »


Azt is nagyon megköszönném. Elküldhetem azt a kb 3 lapot képekkel ami szerintem érdekes lehet?

üdv:
nemecsek
küld el, nem ígérem, h azonnal, de pár napon belül megpróbálom. wave
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #34851 Dátum: 2012.02.10 péntek, 18:11:28 »

1.8-as benzinesnél is kettős tömegű lendkerék van?
Ha ezzel a problémával sokáig el tud menni az autó, akkor megszokom...
Mennyibe kerüll egy kuplung csere munkadíjjal?
És a váltó felújítása?

Óra szerint 130ezer van benne, persze erre nem lehet hagyatkozni, de ilyen problémák mennyi km után jönnek elő általában?
Szia!
Attól függ mikori az autód, mert tudtommal a régebbi, illetve a benzines autókba ritka(régieknél) nincs benne kettős tömegű lendkerék, de ezt, ha forgalmival alvázszám alapján Ford szervizbe megmondják neked ingyen.Én még nem találkoztam benzines autóban lévő lendkerékkel, pedig csináltam haverékkal pár autót Smiley
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #34852 Dátum: 2012.02.10 péntek, 21:59:22 »

Szia!
Attól függ mikori az autód, mert tudtommal a régebbi, illetve a benzines autókba ritka(régieknél) nincs benne kettős tömegű lendkerék, de ezt, ha forgalmival alvázszám alapján Ford szervizbe megmondják neked ingyen.Én még nem találkoztam benzines autóban lévő lendkerékkel, pedig csináltam haverékkal pár autót Smiley

mk3 benzinesek kettős tömegű lendkerékkel lettek ellátva
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
dokibácsi
Vendég
« Új hozzászólás #34853 Dátum: 2012.02.10 péntek, 22:38:55 »

Sziasztok!

Ha úgy alakulna pesti fórumtárs aki ismeri az MkIII nyügjeit tudna e segíteni vásárlásban? (csak többet látott már mint én Smiley  )
Aki kedvet érezne hozzá privátban jelezze legyen szíves.
(IV . kerületben lenne a történet)
Köszönöm
Naplózva
mope86
Vendég
« Új hozzászólás #34854 Dátum: 2012.02.11 szombat, 11:38:41 »

Hello olyan gondom van hogy 60,70 km/h kezdve egy sípoló visító hangot lehet hallani nincs ötletetek hogy mi lehet üresben is lehet hallani, benyomot kuplunk kiengedettel mindegy.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34855 Dátum: 2012.02.11 szombat, 11:42:23 »

Hello olyan gondom van hogy 60,70 km/h kezdve egy sípoló visító hangot lehet hallani nincs ötletetek hogy mi lehet üresben is lehet hallani, benyomot kuplunk kiengedettel mindegy.
fejvakaras
Lekéne szűkíteni,hogy honnan jön a hang!
Sokminden lehet így.Kerékcsapágy,féltengelycsapágy,valamelyik csapágy a szíjrendszerben,vagy a szervó szíj feszítője.Lehetne turbócsőlukadás is,de az nem sebességfüggő talán,hanem fordszám.
Szélzaj kizárt?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mope86
Vendég
« Új hozzászólás #34856 Dátum: 2012.02.11 szombat, 12:08:00 »

fejvakaras
Lekéne szűkíteni,hogy honnan jön a hang!
Sokminden lehet így.Kerékcsapágy,féltengelycsapágy,valamelyik csapágy a szíjrendszerben,vagy a szervó szíj feszítője.Lehetne turbócsőlukadás is,de az nem sebességfüggő talán,hanem fordszám.
Szélzaj kizárt?

A hajtáslánchoz van köze váltó vagy ilyesmi a kerékcsapágynak másabb hangja van ez olyan mintha valami nagy fordulatú csapágyhang lenne, felgyorsitok kb 70 re  kirakom üresbe motor alapjárat akkor is csinálja, a féltengely támasztócsapágyán sem látni semmit. nem szélzaj ezt nem régóta vettem észre olyanra is gondoltam hogy nem e a nagy hideg miatt van valami a váltoval.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.11 szombat, 12:10:06 írta mope86 » Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #34857 Dátum: 2012.02.11 szombat, 12:35:06 »

Sziasztok!

Egy kis segitséget szeretnék kérni! Leirnám, hogy mit csinálok és akkor mi a jelenség és kérem, aki tud rá segitséget, az irja meg!

Szóval minusz 10fok körüli az idöjárás, az autó egy napot állt, reggel beülök, gyujtás kapcsolok, megvárom mig kialszik az izzitó kis lámpája, majd inditózok, de csak forog a motor, nem indul! Ezután ujra gyujtást adok, megvárom mig kialszik az izziitó lámpája, leveszem a gyujtást, majd vissza, lámpa kialszik és inditozok, de csak forog! Harmadszor is gyujtás, lámpa kialszik rögtön inditózok és pöcre indul a motor! Ezután alapjárat fentröl vagyis kb 1000röl fél perc alatt lemegy alapjáratra és gyönyörüen jár a motor, nincs semmi hangja semmi alapjáratingadozás, jól megy indulás után is, huz, nem dadog nem rángat! Nincs semmilyen hibajelzés sem, akkor sem amikor nem indul be, még a chek lámpa sem világit!
A lényeg, hogy én eddig benzinessel mentem csak, ott picit vártam gyujtás után, majd inditoztam! Dieselnél talán másképpen kellene csinálni ilyen hidegben!? Segitsetek kérlek! Köszönöm!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
sempi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #34858 Dátum: 2012.02.11 szombat, 13:28:46 »

Sziasztok

Segítséget kérek az alábbival kapcsolatban
kb 1 hete van nálam egy faceliftes, 2004 végi mondeo 1.8 benzines.

Különös morgó hangot hallok amikor 50 km/h-nál gyorsabban megyek, gyorsítás és folyamatos mozgás közben hallani. Ha elveszem a lábam a gázról, akkor elhalkul.
Gondolkodtam, hogy mi  lehet:
- motor
- váltó
- kerékagyban csapágyak

És kizártam őket, mert:
Üresben álló helyben és gurulva sem hallani. 1,2 fokozatban akár 3000-ig huzatva sem nem hallani, 3-5 fokozatokban jön elő a hang.

Mi lehet az oka?

Gumik talán? A guminyomás beállítása volt kb az első amit megtettem.

Várom az ötleteket

Köszi

Elvittem egy hozzáértőhöz, beült mellém, mentünk egy kört.
Az abroncsok adják a hangot.
Continental téli gumik.

A hátsó tengelyen Michelin van. Lehet, hogy megcserélem őket...
Naplózva

MK3 Facelift 1 1.8 Benzin 2004.12 (6 kerék, 4 ajtó)
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #34859 Dátum: 2012.02.11 szombat, 13:50:09 »

Sziasztok! Segítségre volna szükségem. Szeretnék egy ilyen előmelegítőt beszerewlni a vasba, hogy reggelente ne kínlódjon annyit induláskor ill. jó meleg legyen mikor indulok. Esetleg van e valakinek már ezzel kapcsolatban tapasztalata? 
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #34860 Dátum: 2012.02.11 szombat, 14:42:53 »

Sziasztok!

Egy kis segitséget szeretnék kérni! Leirnám, hogy mit csinálok és akkor mi a jelenség és kérem, aki tud rá segitséget, az irja meg!

Szóval minusz 10fok körüli az idöjárás, az autó egy napot állt, reggel beülök, gyujtás kapcsolok, megvárom mig kialszik az izzitó kis lámpája, majd inditózok, de csak forog a motor, nem indul! Ezután ujra gyujtást adok, megvárom mig kialszik az izziitó lámpája, leveszem a gyujtást, majd vissza, lámpa kialszik és inditozok, de csak forog! Harmadszor is gyujtás, lámpa kialszik rögtön inditózok és pöcre indul a motor! Ezután alapjárat fentröl vagyis kb 1000röl fél perc alatt lemegy alapjáratra és gyönyörüen jár a motor, nincs semmi hangja semmi alapjáratingadozás, jól megy indulás után is, huz, nem dadog nem rángat! Nincs semmilyen hibajelzés sem, akkor sem amikor nem indul be, még a chek lámpa sem világit!
A lényeg, hogy én eddig benzinessel mentem csak, ott picit vártam gyujtás után, majd inditoztam! Dieselnél talán másképpen kellene csinálni ilyen hidegben!? Segitsetek kérlek! Köszönöm!

Hozzáteszem, hogy egy honapja lett minden szürö cserélve, gázolajszürö is és olaj is! Akksit is cseréltem arra gyanakodtam, mert elsö ilyen alkalommal lemerült hamar! Illetve mostanában pár napja minusz 15 fok van éjjel, amikor indulnék! Elötte amig max minusz 5-6 volt, addig szépen beröffent egyböl! OMV-t tankolok és hát nem a prémium csak a sima dieselt!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #34861 Dátum: 2012.02.11 szombat, 14:43:54 »

Sziasztok! Segítségre volna szükségem. Szeretnék egy ilyen előmelegítőt beszerewlni a vasba, hogy reggelente ne kínlódjon annyit induláskor ill. jó meleg legyen mikor indulok. Esetleg van e valakinek már ezzel kapcsolatban tapasztalata? 
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Hali!
Hát én erről jót még nem hallottam.  szomoru1
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #34862 Dátum: 2012.02.11 szombat, 14:46:43 »

Hozzáteszem, hogy egy honapja lett minden szürö cserélve, gázolajszürö is és olaj is! Akksit is cseréltem arra gyanakodtam, mert elsö ilyen alkalommal lemerült hamar! Illetve mostanában pár napja minusz 15 fok van éjjel, amikor indulnék! Elötte amig max minusz 5-6 volt, addig szépen beröffent egyböl! OMV-t tankolok és hát nem a prémium csak a sima dieselt!

szerintem ha csak egy topicban veted fel a problémát, akkor is lesz aki segíteni tud.  Wink
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #34863 Dátum: 2012.02.11 szombat, 14:56:34 »

Sziasztok! Segítségre volna szükségem. Szeretnék egy ilyen előmelegítőt beszerewlni a vasba, hogy reggelente ne kínlódjon annyit induláskor ill. jó meleg legyen mikor indulok. Esetleg van e valakinek már ezzel kapcsolatban tapasztalata? 
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Szerelj be inkább egy távíndítot ami programozva beindítja pár percre a motort pl http://www.magicar.n1.hu/keret.cgi?/presentation1.html
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34864 Dátum: 2012.02.11 szombat, 16:27:41 »

Sziasztok! Segítségre volna szükségem. Szeretnék egy ilyen előmelegítőt beszerewlni a vasba, hogy reggelente ne kínlódjon annyit induláskor ill. jó meleg legyen mikor indulok. Esetleg van e valakinek már ezzel kapcsolatban tapasztalata?  
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Na akkor!Pont tegnap beszéltem a kolégámmal,aki vett egy ilyen marhaságot.Van neki 1    1200ccm-es pözsója,amibe beszerelte ezt a mutatványt-600watt 230v,és még tett bele egy keringető szivattyút is,ami forgatja a vizet-ez is 230v-os.4azaz4óra alatt melegíti elő neki a vizet mínusz10ben plusz 40fokra.Ha beindítja az autót normál használatkor, 3perc alatt 60fokos a vize.Szerinted megéri a kínlódás és a feleslegesen belefeccölt pénz és energia?Szerintem nem.És ocsmány utólagos,és csak hálózatról műkszik.Hosszabbító meg stb.

Persze értem én,hogy fázol a tdci-ben télen.Az autó bírja a hideget.Gondolkozz ülésfűtésben,legyen jó a termosztát(ok),és járasd indulás előtt 4-5 percet.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.11 szombat, 16:30:50 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #34865 Dátum: 2012.02.11 szombat, 16:40:11 »



Persze értem én,hogy fázol a tdci-ben télen.Az autó bírja a hideget.Gondolkozz ülésfűtésben,legyen jó a termosztát(ok),és járasd indulás előtt 4-5 percet.
Igazából ennyivel teljesen megoldható a "hideg"  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #34866 Dátum: 2012.02.11 szombat, 16:49:55 »

Na akkor!Pont tegnap beszéltem a kolégámmal,aki vett egy ilyen marhaságot.Van neki 1    1200ccm-es pözsója,amibe beszerelte ezt a mutatványt-600watt 230v,és még tett bele egy keringető szivattyút is,ami forgatja a vizet-ez is 230v-os.4azaz4óra alatt melegíti elő neki a vizet mínusz10ben plusz 40fokra.Ha beindítja az autót normál használatkor, 3perc alatt 60fokos a vize.Szerinted megéri a kínlódás és a feleslegesen belefeccölt pénz és energia?Szerintem nem.És ocsmány utólagos,és csak hálózatról műkszik.Hosszabbító meg stb.

Persze értem én,hogy fázol a tdci-ben télen.Az autó bírja a hideget.Gondolkozz ülésfűtésben,legyen jó a termosztát(ok),és járasd indulás előtt 4-5 percet.
Hát ez csak a sok parázástól van meg hogy nem indul ilyen hidegben még úgy sem hogy kicseréltem a go.-szűrőt meg raktam bele spurit. Ezek után maradt a termosztátok cseréje meg az izzítógyertyáké is ha kell.
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #34867 Dátum: 2012.02.11 szombat, 17:14:46 »

Jóez így, hogy a videó készítése előtt 10-12 közt ugrált ez a kijelző, ahogy elkezdtem felvenni azután meg ezeket irkálta?

http://www.youtube.com/watch?v=iODIZYd1eZU

ezt akkor most betudhatom a hidegnek, ugye? nem kell fhosni, hogy ottmaradok valahol emiatt!?!?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34868 Dátum: 2012.02.11 szombat, 18:21:29 »

Jóez így, hogy a videó készítése előtt 10-12 közt ugrált ez a kijelző, ahogy elkezdtem felvenni azután meg ezeket irkálta?

http://www.youtube.com/watch?v=iODIZYd1eZU

ezt akkor most betudhatom a hidegnek, ugye? nem kell fhosni, hogy ottmaradok valahol emiatt!?!?
Ez mi amúgy a műszertesztben mit akar mutatni?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #34869 Dátum: 2012.02.11 szombat, 18:29:19 »

Ez mi amúgy a műszertesztben mit akar mutatni?Huh?

akkufeszültésget vagy töltést nemtudm pontosan
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #34870 Dátum: 2012.02.11 szombat, 18:43:09 »

mk3 benzinesek kettős tömegű lendkerékkel lettek ellátva
Köcce az infót, ez új nekem Cheesy de akk nem fogok meglepődni, ha ilyennel fogok találkozni Cheesy
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #34871 Dátum: 2012.02.11 szombat, 19:06:30 »

Jóez így, hogy a videó készítése előtt 10-12 közt ugrált ez a kijelző, ahogy elkezdtem felvenni azután meg ezeket irkálta?

http://www.youtube.com/watch?v=iODIZYd1eZU

ezt akkor most betudhatom a hidegnek, ugye? nem kell fhosni, hogy ottmaradok valahol emiatt!?!?

Nem gyári.  szomoru1
A 14,0 még csak-csak elmegy szódával, de amit előtte írtál az nem túl jó. Azt indítózás alatt írta?
Ottmaradni nem fogsz talán. Nekem 6V-ra esett indításnál a feszültségem, de az akksi volt rossz. Reggel nem is indult be valamelyik nap. Nekem 14,58-at tölt járó motorral.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #34872 Dátum: 2012.02.11 szombat, 19:13:37 »

Nem gyári.  szomoru1
A 14,0 még csak-csak elmegy szódával, de amit előtte írtál az nem túl jó. Azt indítózás alatt írta?
Ottmaradni nem fogsz talán. Nekem 6V-ra esett indításnál a feszültségem, de az akksi volt rossz. Reggel nem is indult be valamelyik nap. Nekem 14,58-at tölt járó motorral.
Járó motornál írta azokat  vigyor3
De mondjuk lehet hideg ez az esti -20 az akksinak! Ez volt a napi első indítás!

De most akkor ez a töltési feszültséget mutatja vagy az akkufeszültésget?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #34873 Dátum: 2012.02.11 szombat, 19:16:20 »

Járó motornál írta azokat  vigyor3
De mondjuk lehet hideg ez az esti -20 az akksinak! Ez volt a napi első indítás!

De most akkor ez a töltési feszültséget mutatja vagy az akkufeszültésget?
Ha jól láttam fel volt kacsolva a tompitott?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #34874 Dátum: 2012.02.11 szombat, 19:50:04 »

Ha jól láttam fel volt kacsolva a tompitott?
ja igen meg még a ködlámpák is mind! de ez számít valamit?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #34875 Dátum: 2012.02.11 szombat, 19:53:25 »

Járó motornál írta azokat  vigyor3
De mondjuk lehet hideg ez az esti -20 az akksinak! Ez volt a napi első indítás!

De most akkor ez a töltési feszültséget mutatja vagy az akkufeszültésget?

Ha járt a motor, akkor a töltésit
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #34876 Dátum: 2012.02.11 szombat, 20:02:41 »

ja igen meg még a ködlámpák is mind! de ez számít valamit?
Nekem új a generátor + az akksi is. A töltésem járó motornál a műszerfal szerint 14.6V,ha felkapcsolom a lámpát nekem is le esik 14V-ra. Viszont ha az akksin mérem ott 14.8V a töltés,és bármilyen fogyasztó felkapcsolása mellett sem változik!
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.11 szombat, 20:04:16 írta attila82 » Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34877 Dátum: 2012.02.11 szombat, 20:07:44 »

Nekem új a generátor + az akksi is. A töltésem járó motornál a műszerfal szerint 14.6V,ha felkapcsolom a lámpát nekem is le esik 14V-ra. Viszont ha az akksin mérem ott 14.8V a töltés,és bármilyen fogyasztó felkapcsolása mellett sem változik!
Akkor neked minden jó.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #34878 Dátum: 2012.02.11 szombat, 20:08:13 »

Nekem új a generátor + az akksi is. A töltésem járó motornál a műszerfal szerint 14.6V,ha felkapcsolom a lámpát nekem is le esik 14V-ra. Viszont ha az akksin mérem ott 14.8V a töltés,és bármilyen fogyasztó felkapcsolása mellett sem változik!
Akkor nekem sincs gondom  vigyor3

Mondjuk azért nem szedem le az akkufedelet hogy megmérjem  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #34879 Dátum: 2012.02.11 szombat, 20:08:58 »

Ha járt a motor, akkor a töltésit
akkor most 14 vagy 14.4 már olyan tökmindegy lehet, csak azt hittem valami baja van, hogy így ugrál!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34880 Dátum: 2012.02.11 szombat, 20:10:32 »

akkor most 14 vagy 14.4 már olyan tökmindegy lehet, csak azt hittem valami baja van, hogy így ugrál!
Igazság szerint 14.4V de a tied sem rossz ennél nelegyen kevesebb.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #34881 Dátum: 2012.02.11 szombat, 20:14:44 »



Mondjuk azért nem szedem le az akkufedelet hogy megmérjem  Grin
Még a végén megfáznál!  eplus2
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #34882 Dátum: 2012.02.11 szombat, 20:19:03 »

Még a végén megfáznál!  eplus2
nagyon lusta vagyok...  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34883 Dátum: 2012.02.11 szombat, 20:30:43 »

Akkor nekem sincs gondom  vigyor3

Mondjuk azért nem szedem le az akkufedelet hogy megmérjem  Grin
pedig a műszerteszt abszolúte nem mérvadó.A méréseket mindig az akkun kell elvégezni.Az ad pontos képet.Persze ha valami kritikus eltérés van,azt a műszerteszben is látni,de az nem pontos.A töltésed viszont rendben van! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #34884 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 17:17:41 »

Sziasztok nem tudom tudnátok e segíteni nekem olyan problémám van hogy ha valamelyik irányba kitekerem a kormányt akkor a motortérböl ingen erős furcsa hang jön(mintha valami forgó dologhoz hozzáérne valami) de csak kormány forgatásnál és gázadásra hangosabb és gyorsabb ez a pörgő hang és a motor tetejéből jön a hang.valaki találkozott már ilyen jellegű problémával légyszi írjatok előrre is köszike helló Sad
Naplózva
Puskás
Vendég
« Új hozzászólás #34885 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 17:20:46 »

Sziasztok nem tudom tudnátok e segíteni nekem olyan problémám van hogy ha valamelyik irányba kitekerem a kormányt akkor a motortérböl ingen erős furcsa hang jön(mintha valami forgó dologhoz hozzáérne valami) de csak kormány forgatásnál és gázadásra hangosabb és gyorsabb ez a pörgő hang és a motor tetejéből jön a hang.valaki találkozott már ilyen jellegű problémával légyszi írjatok előrre is köszike helló Sad

Csak akkor van hang amikor ütközésig tekered a kormányt?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34886 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 18:10:19 »

Sziasztok nem tudom tudnátok e segíteni nekem olyan problémám van hogy ha valamelyik irányba kitekerem a kormányt akkor a motortérböl ingen erős furcsa hang jön(mintha valami forgó dologhoz hozzáérne valami) de csak kormány forgatásnál és gázadásra hangosabb és gyorsabb ez a pörgő hang és a motor tetejéből jön a hang.valaki találkozott már ilyen jellegű problémával légyszi írjatok előrre is köszike helló Sad

Én szervó ékszíjra tippelnék
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #34887 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 18:26:53 »

Sziasztok nem tudom tudnátok e segíteni nekem olyan problémám van hogy ha valamelyik irányba kitekerem a kormányt akkor a motortérböl ingen erős furcsa hang jön(mintha valami forgó dologhoz hozzáérne valami) de csak kormány forgatásnál és gázadásra hangosabb és gyorsabb ez a pörgő hang és a motor tetejéből jön a hang.valaki találkozott már ilyen jellegű problémával légyszi írjatok előrre is köszike helló Sad
ellenőrizd az olajszintet a szervóolaj tartályba!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
krisz73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


« Új hozzászólás #34888 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 20:43:54 »

T. Fórumtársak!

Érdeklődnék, hogy olvastam a szervó tisztítást.
Az lenne a kérdésem, hogy a feltöltésre belevaló olaj érthető, de a tisztításra nem lehet valami olcsóbb olajat használni?
Naplózva

2010.mk4 trend tdci
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34889 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 21:44:13 »

T. Fórumtársak!

Érdeklődnék, hogy olvastam a szervó tisztítást.
Az lenne a kérdésem, hogy a feltöltésre belevaló olaj érthető, de a tisztításra nem lehet valami olcsóbb olajat használni?
Én csak kérdezem ha 2-3 évente kell tisztítani érdemes spórolni???Nem az a lényeg jó legyen?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
krisz73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


« Új hozzászólás #34890 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 21:54:34 »

Én csak kérdezem ha 2-3 évente kell tisztítani érdemes spórolni???Nem az a lényeg jó legyen?Huh?


Teljesen igazad van, nem is kérdeztem semmit!
Naplózva

2010.mk4 trend tdci
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34891 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 22:14:05 »

Teljesen igazad van, nem is kérdeztem semmit!
Nem volt benne bántás ne hidd csak saját tapasztalat,hogy  off autónál néha az olcsó volt a drága!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #34892 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 08:35:50 »

sziasztok
ma reggelt nem indult a gép...
akksi ok, teker de egy próba ciklus alatt csak egyszer röffen a motor semmi több.
ami jelentőséggel bírhat az az, hogy nem sok gázolaj van a tankban, 40 km re elegendő...
6 -7 szer próbálkoztam a végére már az akksi is megnyekkent....
szombat dél körül használtam utoljára, 1,5 napot állt, kint a szabadban

elég lesz ha rátöltök gázolajat és feltöltöm az akksit vagy komolyabb akciók szükségesek szerintetek az újra indításhoz?
köszönöm
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #34893 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 08:40:00 »

sziasztok
ma reggelt nem indult a gép...
akksi ok, teker de egy próba ciklus alatt csak egyszer röffen a motor semmi több.
ami jelentőséggel bírhat az az, hogy nem sok gázolaj van a tankban, 40 km re elegendő...
6 -7 szer próbálkoztam a végére már az akksi is megnyekkent....
szombat dél körül használtam utoljára, 1,5 napot állt, kint a szabadban

elég lesz ha rátöltök gázolajat és feltöltöm az akksit vagy komolyabb akciók szükségesek szerintetek az újra indításhoz?
köszönöm
Gázolajszűrő, ha régi, azt cseréld ki!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #34894 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 08:42:53 »

Gázolajszűrő, ha régi, azt cseréld ki!

23 000 km van benne, gyári
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #34895 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 10:14:11 »

23 000 km van benne, gyári
Én már rég cseréltem volna max 15000 után!!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #34896 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 10:14:31 »

23 000 km van benne, gyári

Szerintem cseréld! Van, akinek ugyanezt csinálta a gépe, de csak 3K km volt a szűrőben. Először tegyél bele nyálat, töltsd fel az akksit, és ha van rá módod, melegítsd fel a gázolajszűrőt  hajszárítóval vagy hőlégfúvóval. Ha így indul, a szűrő csere segíteni fog.

Izzítógyertyáid milyenek? Azokat is kimérhetnéd, hogy jók-e.
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #34897 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 11:14:14 »

23 000 km van benne, gyári
én 10-12.000 között folyamatosan cserélem a gázolajszűrőt, na meg a motorolajat is, inkább cserélek, minthogy vmi komolyabb gondot okozzon a verdában Smiley
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #34898 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 11:27:41 »

hát erről több véleményt lehet olvasni, van aki minden olajcserénél cseréli van aki a 2. vagy a 3. után csak...
amúgy milyen galibát okozhat ha sokáig használjuk a gázolajszűrőt?
egyszer csak eltömődök azt annyi, nem? vagy a kimeneti nyilason előbb utóbb átkerülnek nem kívánatos elemek is idővel?
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #34899 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 11:31:12 »

Én 40e kilométerenként cserélem. Ennél sűrűbben - szerintem - felesleges.
Bár én csak kúton tankolok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 691 692 693 694 695 696 697 [698] 699 700 701 702 703 704 705 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.