Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:39:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 705 706 707 708 709 710 711 [712] 713 714 715 716 717 718 719 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21895368 alkalommal)
0 Felhasználó és 158 vendég van a témában
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #35550 Dátum: 2012.03.10 szombat, 21:46:41 »

nekem ilyenem van, bár ez speciel nem gyári ford


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #35551 Dátum: 2012.03.10 szombat, 21:52:20 »

próbáltad egy kicsit megnyomni befele?? van hogy nekem is akad...

persze, csináltam azt is, próbáltam gyorsan-lassan forgatni, stb...
bízom benne nem gyújtáskapcsoló csere lesz a vége...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35552 Dátum: 2012.03.10 szombat, 21:54:20 »

persze, csináltam azt is, próbáltam gyorsan-lassan forgatni, stb...
bízom benne nem gyújtáskapcsoló csere lesz a vége...
pedig valszeg az lesz Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #35553 Dátum: 2012.03.10 szombat, 22:00:20 »

pedig valszeg az lesz Undecided

na ez csodajó...  szomoru1
és mennyibe fáj egy ilyen csere?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #35554 Dátum: 2012.03.10 szombat, 22:03:21 »

ha nincs meg a kiszedője akkor dekopír fűrészlap is +teszi ,tesco gazdaságost lehet kapni 6db-os csomagolásban semmi pénzért (csak azért vagyok ilyen kuvva okos mert kb hetenként előjön ez a kérdés :-)  )
és ez tényleg működik. én 4db tesco gazdaságos dekopír lappal vettem ki a sony-t. A trükk az, hogy a fogazatlan végét kell betolni és kifelé kell nyomni a lapok külső végét.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #35555 Dátum: 2012.03.10 szombat, 22:48:45 »


Ha Sony, akkor ez kell hozzá: KLUCZ-65.240.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
tibike71
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298



« Új hozzászólás #35556 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 06:48:44 »

Sziasztok!
Nekem ma új mókát talált ki a gépem. A gyújtáskapcsolóból nem tudom kihúzni a kulcsot... Nem lehet visszafordítani a kulcsot a "0" állásba, és így ki sem bírom venni... Eljátszottam vele már egy órát a garázsban de beleuntam, holnap újrajátszom... De van erre valami megoldás?!
A céges transittal jártunk így, csak ott elfordítani is necces volt olykor. Boooorzasztóan kopott volt a kulcs. Elővadásztuk a pótkulcsot, és némá' könnyen jár! Remélem ennyi neked is elég lesz nem kell gykapcsolót cserélned. wave
Naplózva

2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #35557 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 09:30:37 »

A céges transittal jártunk így, csak ott elfordítani is necces volt olykor. Boooorzasztóan kopott volt a kulcs. Elővadásztuk a pótkulcsot, és némá' könnyen jár! Remélem ennyi neked is elég lesz nem kell gykapcsolót cserélned. wave

Kijött a kulcs!!!   taps
Igen, nekem is volt céges kocsiban gyújtáskapcsoló csere, ott is kopott volt a kulcs. Nálam nem olyan kopott a kulcs, valami más gyíkja lehetett, indítani simán lehetett, elfordult könnyen, csak az utolsó végállásba nem lehetett visszafordítani. Automata váltós kocsiról van szó, ahol van valami titkos összeköttetés a gyújtás és a váltó között (ha nincs benn a kulcs és nincs elfordítva "I" állásba, nem lehet "P"-ből kivenni a váltót...), megmozgattam a váltókart és egyszercsak el tudtam fordítani a kulcsot "0" állásba... Varázslat...  Wink
Ha esetleg járt már így valaki, várom a a tapasztalatát. Esetleg egy kis WD40-kúra mehet a zárnak, vagy okoz ez valami gondot a zárbetéttel?
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #35558 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 09:36:15 »

Kijött a kulcs!!!   taps
Igen, nekem is volt céges kocsiban gyújtáskapcsoló csere, ott is kopott volt a kulcs. Nálam nem olyan kopott a kulcs, valami más gyíkja lehetett, indítani simán lehetett, elfordult könnyen, csak az utolsó végállásba nem lehetett visszafordítani. Automata váltós kocsiról van szó, ahol van valami titkos összeköttetés a gyújtás és a váltó között (ha nincs benn a kulcs és nincs elfordítva "I" állásba, nem lehet "P"-ből kivenni a váltót...), megmozgattam a váltókart és egyszercsak el tudtam fordítani a kulcsot "0" állásba... Varázslat...  Wink
Ha esetleg járt már így valaki, várom a a tapasztalatát. Esetleg egy kis WD40-kúra mehet a zárnak, vagy okoz ez valami gondot a zárbetéttel?
van aki azt állítja a wd40 össze kontaktol mindent, inkább fegyver olalyat kéne bele nyomatni
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #35559 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 10:15:55 »

van aki azt állítja a wd40 össze kontaktol mindent, inkább fegyver olalyat kéne bele nyomatni

Igen, én is ettől tartok, hisz a WD40-et afféle csodaszerként reklámozzák, ken, ápol, kontaktjavít, stb. egyben...
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #35560 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 10:31:45 »

Igen, én is ettől tartok, hisz a WD40-et afféle csodaszerként reklámozzák, ken, ápol, kontaktjavít, stb. egyben...

több "okosnak" okozott már zárlatot, aki mindenre eszt használta. Ahol elektromosság is van és nem csak mechanika, ott én nem használnám.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35561 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 11:28:22 »

több "okosnak" okozott már zárlatot, aki mindenre eszt használta. Ahol elektromosság is van és nem csak mechanika, ott én nem használnám.

Hát... kevés olyan dolog van, ami mindenre jó.
Ez sem az...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #35562 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 11:32:34 »

van aki azt állítja a wd40 össze kontaktol mindent, inkább fegyver olalyat kéne bele nyomatni
Én már kétszer WD40-eztem  a gyújtáskapcsolót és semmi baja azóta sem. A legutóbbi 3 éve volt...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #35563 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 12:03:57 »

Én már kétszer WD40-eztem  a gyújtáskapcsolót és semmi baja azóta sem. A legutóbbi 3 éve volt...

És ért valamit egyébként? Lett valami változás?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #35564 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 12:27:46 »

És ért valamit egyébként? Lett valami változás?
Próbáld meg a pótkulccsal használni és ha megint így jársz akkor legalább a kulcsot kilehet zárni,hogy az a hibás.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #35565 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 13:10:04 »

Próbáld meg a pótkulccsal használni és ha megint így jársz akkor legalább a kulcsot kilehet zárni,hogy az a hibás.

Nem a kulcs a hibás, mindkettő beragadt már. Mondom, az automata váltó megmozgatása után a zár is jól működik...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35566 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 14:28:11 »

Hát... kevés olyan dolog van, ami mindenre jó.
Ez sem az...
dehogynem.Keresztfater mindig azt mondja,hogy a Pitralon mindenre jó. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #35567 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 16:26:14 »

Hali!
Afelől érdeklődnék, hogy a 3km/h feletti automata ajtóbezáródás, lehet, hogy megrövidíti a zárak élettartamát?
Azaz ha kiprogramozom belőle, nyerhetek magamnak egy kis időt, hogy később legyen csereérett?
hm?  Roll Eyes angel
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #35568 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 17:28:59 »

hm?  Roll Eyes angel

nem hinném. tény, hogy többet használod, de nem sok összefüggést látok. A zárak a kosztól mennek tönkre általában, és a beszáradt kenőanyagoktól.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #35569 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 17:31:15 »

Én már kétszer WD40-eztem  a gyújtáskapcsolót és semmi baja azóta sem. A legutóbbi 3 éve volt...

Kivétel erősíti a szabályt  Wink nekem az off autóban pont ez a mutatvány okozott zárlatot.
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #35570 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 17:44:06 »

nem hinném. tény, hogy többet használod, de nem sok összefüggést látok. A zárak a kosztól mennek tönkre általában, és a beszáradt kenőanyagoktól.

kösz a segítséget.  eljen eljen worship
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #35571 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 17:47:42 »

Túl vagyok rajta. Végül a turbóról lejövő csőbe tettem a dugót, és a szívósorra menőbe a szelepes kupakot. 2 barra fújtam, semmi sziszegés, és tartja rendesen a nyomást, meg se moccant  a mutató  eljen  kb 4 percig hagytam úgy, aztán leszedtem. De hogy akkor mi ez a süvítő hang gyorsuláskor??!! Meg mikor elváltok, "nyisszan" egyet, mint a WG-es turbóbenzinesek. Kinek van Budapesten nem csippelt Di kombija? Mehetnénk egy lámpától-lámpáig 50-et valamikor  eplus2 csak kíváncsiságból, mert amúgy szerintem nem megy rosszul. A geo állító kar nehezen megy, de megy.
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.11 vasárnap, 17:53:38 írta Mad-V » Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #35572 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 17:50:53 »

Képek:
egyben a két vége:


turbónál a dugó:


szívósoron a pumpa csatlakoztatva:


és a pumpa, habár itt még nem volt felfújva 2 barra:

Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #35573 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 18:05:45 »

A kiemelt mit jelent? Nekem az 560016 van.

gage (ez a mutatók tesztelése)
blub (izzók tesztelése)
r 0206 Kombinált műszer csak olvasható memória (ROM). Kijelzi a kombinált műszer ROM verziószintet
er0206 Kombinált műszer nem megszűnő tároló (NVM). Kijelzi a kombinált műszer NVM átvizsgálását
e 01 Kombinált műszer EEPROM szint. Kijelzi a kombinált műszer EEPROM módosítását
d?a 250
dtc none DTCk A tárolt DTCk megjelennek a kijelzőn. A DTC kódok végigfutnak, ha egynél több van, azaz a HIBA KÓDOK (de nem mindet írja ki)
sp0000 sebesség mph-ban
sp0000 sebesség km/h-ban
560016 (vagy S60016)  nemtudom
ta0894 motor fordutszám
?600b2
od000 megtett távolság (0-255, a sebesség szenzor 8 bit-es adata)
f 125 üzemanyag szint (0-255)
f60134
fl xx (xx = ez 80 -tól felfelé növekedett)
fp 64
086c vízhőfok
0160c6
bat144 töltö feszültség (14,4V) járómotornál, gyújtásnál az akksi feszültség
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #35574 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 18:09:08 »

Ha rájössz akkor majd mond el nekünk is.
Én pont emiatt találtam ki a turbócső tesztelőt. És ha jól emlékszek Alf-nak is pont ez volt. Nem is kérdeztem mi lett neki azóta a porszívóhanggal.

Túl vagyok rajta. Végül a turbóról lejövő csőbe tettem a dugót, és a szívósorra menőbe a szelepes kupakot. 2 barra fújtam, semmi sziszegés, és tartja rendesen a nyomást, meg se moccant  a mutató  eljen  kb 4 percig hagytam úgy, aztán leszedtem. De hogy akkor mi ez a süvítő hang gyorsuláskor??!! Meg mikor elváltok, "nyisszan" egyet, mint a WG-es turbóbenzinesek. Kinek van Budapesten nem csippelt Di kombija? Mehetnénk egy lámpától-lámpáig 50-et valamikor  eplus2 csak kíváncsiságból, mert amúgy szerintem nem megy rosszul. A geo állító kar nehezen megy, de megy.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35575 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 18:10:17 »

Ha rájössz akkor majd mond el nekünk is.
Én pont emiatt találtam ki a turbócső tesztelőt. És ha jól emlékszek Alf-nak is pont ez volt. Nem is kérdeztem mi lett neki azóta a porszívóhanggal.


Turbót cserélt  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #35576 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 18:11:56 »

Tényleg?
Remélem nem emiatt. Mivel nekem kb 50 ezer km óta van és megy pont ahogy kell.

Turbót cserélt  vigyor3
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #35577 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 18:19:33 »

Tényleg?
Remélem nem emiatt. Mivel nekem kb 50 ezer km óta van és megy pont ahogy kell.


Nekem is. Kicsit le van koszolódva, de megy. Amúgy a turbó tengelye mennyit mozoghat ami még tűrésen belül van?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #35578 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 18:21:26 »

A turbós autó mindig is egy kicsit süvítve megy. De ez sokszor nem is a turbó hangja, hanem ahol belép a levegő a csövekbe, ott adja a hangot, majdnem mint egy síp.
Kikapcsolt rádiónal szépen hallatszik. Nekem újkora óta.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #35579 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 18:21:33 »

Tényleg?
Remélem nem emiatt. Mivel nekem kb 50 ezer km óta van és megy pont ahogy kell.


Alf-nak eltört a tengelye, vagy rosszul tudom?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #35580 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 18:23:50 »

A turbós autó mindig is egy kicsit süvítve megy. De ez sokszor nem is a turbó hangja, hanem ahol belép a levegő a csövekbe, ott adja a hangot, majdnem mint egy síp.
Kikapcsolt rádiónal szépen hallatszik. Nekem újkora óta.

jaja, volt már pár turbós kocsi alattam  Wink , de ennek most olyan a hangja, mint mikor szakadt volt egy cső. És ezt a váltáskor nyisszanást sem mindig csinálta.
Naplózva
laca
Vendég
« Új hozzászólás #35581 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 18:57:22 »

Sziasztok! Segitségre lenne szükségem. MK3 1800 16V 2002  Alapjáraton belűlről halható kopogó,  a motorhangtól elkülönűlő hang gázadásra megszűnik
Szívósor kibelezve, én a vezérműláncra gondolok a szerelő tanácstalan.Esetleg valakinek van tapasztalata vezérműlánc ügyben?

Köszönöm!

laca
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #35582 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 19:42:47 »

jaja, volt már pár turbós kocsi alattam  Wink , de ennek most olyan a hangja, mint mikor szakadt volt egy cső. És ezt a váltáskor nyisszanást sem mindig csinálta.
Ha megkérsz valakit, hogy adjon gázt miközben Te az egyik szélső pozícióból a másikba állítod a geo karját, akkor tudni fogod, hogy melyik helyen van megszorulva üzem közben, mikor ezt a hangot adja...mert teljesen másképp szól a két végállásban.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #35583 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 20:01:03 »

Sziasztok! Segitségre lenne szükségem. MK3 1800 16V 2002  Alapjáraton belűlről halható kopogó,  a motorhangtól elkülönűlő hang gázadásra megszűnik
Szívósor kibelezve, én a vezérműláncra gondolok a szerelő tanácstalan.Esetleg valakinek van tapasztalata vezérműlánc ügyben?

Köszönöm!

laca


Kuplung kinyomására halkul? Motorkopásra gondoltatok? (nekem ez volt, ovális volt 3 henger és ütött a dugattyú)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35584 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 20:26:43 »

Alf-nak eltört a tengelye, vagy rosszul tudom?
igen.A kipufogógáz letörte!Persze ez nem egészen így volt de végülis igen.Eltört a turbó tengelye a kipuff oldalon,és ömlött be az olaj a kipuffba-szerencsére oda.
Nekem előtte már olyan erős volt a visító hangja,mintha egy mentő közeledett és távolodott volna egy-egy gázadásnál.
Szerintem az enyém valamilyen olajzási probléma miatt ment tönkre.

Amúgy ilyen visitó hangot tud még kiadni a szíjrendszerben a görgők csapágyazása is.Csak az konkrétan a fordulattal változik.A turbó fütyülése meg felpörög és lepörög,kicsit független a fordulatszámtól,ill inkább nem annyira gyorsan reagál a változásra.
Tényleg?
Remélem nem emiatt. Mivel nekem kb 50 ezer km óta van és megy pont ahogy kell.

Nov 1-én törött el a tengelye.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ASMODEUS
Vendég
« Új hozzászólás #35585 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 20:31:36 »

igen.A kipufogógáz letörte!Persze ez nem egészen így volt de végülis igen.Eltört a turbó tengelye a kipuff oldalon,és ömlött be az olaj a kipuffba-szerencsére oda.
Nekem előtte már olyan erős volt a visító hangja,mintha egy mentő közeledett és távolodott volna egy-egy gázadásnál.
Szerintem az enyém valamilyen olajzási probléma miatt ment tönkre.

Amúgy ilyen visitó hangot tud még kiadni a szíjrendszerben a görgők csapágyazása is.Csak az konkrétan a fordulattal változik.A turbó fütyülése meg felpörög és lepörög,kicsit független a fordulatszámtól,ill inkább nem annyira gyorsan reagál a változásra.Nov 1-én törött el a tengelye.

Nem pont a turbóhoz, de a szíjrendszerhez kapcsolódva: lehet ott valami módon kenni a csapágyakat, mert nekem is nyisszog néha valami arrafelé... Vagy csak a szíjtárcsák tengelyének csapágycseréje segít?!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35586 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 20:33:02 »

igen.A kipufogógáz letörte!Persze ez nem egészen így volt de végülis igen.Eltört a turbó tengelye a kipuff oldalon,és ömlött be az olaj a kipuffba-szerencsére oda.
Nekem előtte már olyan erős volt a visító hangja,mintha egy mentő közeledett és távolodott volna egy-egy gázadásnál.
Szerintem az enyém valamilyen olajzási probléma miatt ment tönkre.


fordos gyári olaj eplus2

én is egy ilyen kalanddól fhosok, de én tuti nem úsznám meg annyival, hogy a kipuff oldalon törik el Undecided monnyuk van másik, csak fel kéne rakni nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #35587 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 20:36:46 »

Ha megkérsz valakit, hogy adjon gázt miközben Te az egyik szélső pozícióból a másikba állítod a geo karját, akkor tudni fogod, hogy melyik helyen van megszorulva üzem közben, mikor ezt a hangot adja...mert teljesen másképp szól a két végállásban.

Majd Téged jól megkérlek egy turbóleszedéssel együtt  hawaii nevetes1
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #35588 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 20:37:00 »

fordos gyári olaj eplus2
Attól biztos nem.... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35589 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 20:37:40 »

fordos gyári olaj eplus2

baromság.én ilyesmikre gondolok.dugulás az olajzórendszerben.szennyeződött olaj megette  a 200e-el pörgő tengelyt.Vagy nem kizárt dolog mert nem tudom. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #35590 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 20:38:00 »

Nov 1-én törött el a tengelye.

Halottak napja  eplus2

Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #35591 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 20:38:32 »

Majd Téged jól megkérlek egy turbóleszedéssel együtt  hawaii nevetes1
Nem gond, mikor jössz?... eplus2  Grin
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #35592 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 20:39:38 »

A kuplung pedál gumi borításának sarka letört. Lehet valamilyen módon cserélni mind a hármat?  
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #35593 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 20:41:43 »

baromság.én ilyesmikre gondolok.dugulás az olajzórendszerben.szennyeződött olaj megette  a 200e-el pörgő tengelyt.Vagy nem kizárt dolog mert nem tudom. vigyor3
Vagy gyenge pillanatában teljes terhelésen ragadt geo, aztán erős gyorsításnál csókolom.... szomoru1
Nem gondolom, hogy a Te motorodban dugulás lehet az olajrendszerben, attól Te jobban figyelsz rá.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #35594 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 20:42:18 »

A kuplung pedál gumi borításának sarka letört. Lehet valamilyen módon cserélni mind a hármat?  

A gázpedál műanyagból van, nincs borítása. a másik kettőt tudod. Érdemes megnézni milyen, mert állítom, még az escortnak is olyan a pedálgumija, hátha azt olcsóbban adják.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35595 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 20:42:25 »

Nem pont a turbóhoz, de a szíjrendszerhez kapcsolódva: lehet ott valami módon kenni a csapágyakat, mert nekem is nyisszog néha valami arrafelé... Vagy csak a szíjtárcsák tengelyének csapágycseréje segít?!
nem.ill igen.de a kopást az sem állítja vissza.
Tulajdonképpen gumi porvédősek a csapágyak.Ha kipattintod a prvédőt kilehet öblíteni a régi zsírt,és jobb újabb zsírral fellehet tölteni a csapágyat.

Aztán hozzáteszem azt is,hogy nem éri meg a kínlódás.Csak a csapágyat nem lehet cserélni mert rávan sütve a műanyag tárcsa.A gyári megoldással is sokat elmegy-viszonylag.Ha már azért kell szétszedni ,mert zajos a csapágy,azon a zsír sem fog segíteni.Azt elkell dobni és venni egy másikat 5-6e ft-ért.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35596 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 20:43:11 »

baromság.én ilyesmikre gondolok.dugulás az olajzórendszerben.szennyeződött olaj megette  a 200e-el pörgő tengelyt.Vagy nem kizárt dolog mert nem tudom. vigyor3
csak húzlak eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #35597 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 20:43:14 »

Nem gond, mikor jössz?... eplus2  Grin

Küldök PÜ-t  Roll Eyes hehe
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #35598 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 20:44:26 »

Attól biztos nem.... eplus2
sose lehet tudni eplus2

addig forogtam a váltó olajon, hogy lehet az is liqui vagy motul lesz idiota
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #35599 Dátum: 2012.03.11 vasárnap, 20:45:18 »

Vagy gyenge pillanatában teljes terhelésen ragadt geo, aztán erős gyorsításnál csókolom.... szomoru1
Nem gondolom, hogy a Te motorodban dugulás lehet az olajrendszerben, attól Te jobban figyelsz rá.
nekem már több mint 9 hónapja sírt már akkor a turbó tengelye.Mondom a legjobb hasonlat: gázadásnál,mintha a mentő visított volna. íííÍÍÍÍíííí
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 705 706 707 708 709 710 711 [712] 713 714 715 716 717 718 719 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.