Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 18:29:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
705
706
707
708
709
710
711
[
712
]
713
714
715
716
717
718
719
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 21474091 alkalommal)
panses
és 183 vendég van a témában
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35550 Dátum:
2012.03.10 szombat, 21:46:41 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.10 szombat, 21:33:02
KLUCZ-65.240
http://www.tme.eu/hu/katalog/radio-kiemelo-szerszamok_100443/?id_category=100443#id_category%3D100443%26
nekem ilyenem van, bár ez speciel nem gyári ford
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35551 Dátum:
2012.03.10 szombat, 21:52:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.10 szombat, 21:45:04
próbáltad egy kicsit megnyomni befele?? van hogy nekem is akad...
persze, csináltam azt is, próbáltam gyorsan-lassan forgatni, stb...
bízom benne nem gyújtáskapcsoló csere lesz a vége...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35552 Dátum:
2012.03.10 szombat, 21:54:20 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.03.10 szombat, 21:52:20
persze, csináltam azt is, próbáltam gyorsan-lassan forgatni, stb...
bízom benne nem gyújtáskapcsoló csere lesz a vége...
pedig valszeg az lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ASMODEUS
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35553 Dátum:
2012.03.10 szombat, 22:00:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.10 szombat, 21:54:20
pedig valszeg az lesz
na ez csodajó...
és mennyibe fáj egy ilyen csere?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35554 Dátum:
2012.03.10 szombat, 22:03:21 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2012.03.10 szombat, 21:29:05
ha nincs meg a kiszedője akkor dekopír fűrészlap is +teszi ,tesco gazdaságost lehet kapni 6db-os csomagolásban semmi pénzért (csak azért vagyok ilyen kuvva okos mert kb hetenként előjön ez a kérdés :-) )
és ez tényleg működik. én 4db tesco gazdaságos dekopír lappal vettem ki a sony-t. A trükk az, hogy a fogazatlan végét kell betolni és kifelé kell nyomni a lapok külső végét.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35555 Dátum:
2012.03.10 szombat, 22:48:45 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.10 szombat, 21:33:02
KLUCZ-65.240
http://www.tme.eu/hu/katalog/radio-kiemelo-szerszamok_100443/?id_category=100443#id_category%3D100443%26
Ha Sony, akkor ez kell hozzá: KLUCZ-65.240.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
tibike71
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 298
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35556 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 06:48:44 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.03.10 szombat, 21:35:21
Sziasztok!
Nekem ma új mókát talált ki a gépem. A gyújtáskapcsolóból nem tudom kihúzni a kulcsot... Nem lehet visszafordítani a kulcsot a "0" állásba, és így ki sem bírom venni... Eljátszottam vele már egy órát a garázsban de beleuntam, holnap újrajátszom... De van erre valami megoldás?!
A céges transittal jártunk így, csak ott elfordítani is necces volt olykor. Boooorzasztóan kopott volt a kulcs. Elővadásztuk a pótkulcsot, és némá' könnyen jár! Remélem ennyi neked is elég lesz nem kell gykapcsolót cserélned.
Naplózva
2001. 12. MK III tdci 96kw trend combi, EGR OFF, ZEn (Ex:()
2008. 06. MK IV TDCI 103kw trend kombi (még nem csípem, ez mostanra elmúlt:))
2005. 06. MK III TDCI 96kw trend EGR OFF (igazából a fiamé)
2018. 10.MK V Business 2.0 TDCI 150+30LE (PF)
ASMODEUS
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35557 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 09:30:37 »
Idézetet írta: tibike71 - 2012.03.11 vasárnap, 06:48:44
A céges transittal jártunk így, csak ott elfordítani is necces volt olykor. Boooorzasztóan kopott volt a kulcs. Elővadásztuk a pótkulcsot, és némá' könnyen jár! Remélem ennyi neked is elég lesz nem kell gykapcsolót cserélned.
Kijött a kulcs!!!
Igen, nekem is volt céges kocsiban gyújtáskapcsoló csere, ott is kopott volt a kulcs. Nálam nem olyan kopott a kulcs, valami más gyíkja lehetett, indítani simán lehetett, elfordult könnyen, csak az utolsó végállásba nem lehetett visszafordítani. Automata váltós kocsiról van szó, ahol van valami titkos összeköttetés a gyújtás és a váltó között (ha nincs benn a kulcs és nincs elfordítva "I" állásba, nem lehet "P"-ből kivenni a váltót...), megmozgattam a váltókart és egyszercsak el tudtam fordítani a kulcsot "0" állásba... Varázslat...
Ha esetleg járt már így valaki, várom a a tapasztalatát. Esetleg egy kis WD40-kúra mehet a zárnak, vagy okoz ez valami gondot a zárbetéttel?
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35558 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 09:36:15 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.03.11 vasárnap, 09:30:37
Kijött a kulcs!!!
Igen, nekem is volt céges kocsiban gyújtáskapcsoló csere, ott is kopott volt a kulcs. Nálam nem olyan kopott a kulcs, valami más gyíkja lehetett, indítani simán lehetett, elfordult könnyen, csak az utolsó végállásba nem lehetett visszafordítani. Automata váltós kocsiról van szó, ahol van valami titkos összeköttetés a gyújtás és a váltó között (ha nincs benn a kulcs és nincs elfordítva "I" állásba, nem lehet "P"-ből kivenni a váltót...), megmozgattam a váltókart és egyszercsak el tudtam fordítani a kulcsot "0" állásba... Varázslat...
Ha esetleg járt már így valaki, várom a a tapasztalatát. Esetleg egy kis WD40-kúra mehet a zárnak, vagy okoz ez valami gondot a zárbetéttel?
van aki azt állítja a wd40 össze kontaktol mindent, inkább fegyver olalyat kéne bele nyomatni
Naplózva
ASMODEUS
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35559 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 10:15:55 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2012.03.11 vasárnap, 09:36:15
van aki azt állítja a wd40 össze kontaktol mindent, inkább fegyver olalyat kéne bele nyomatni
Igen, én is ettől tartok, hisz a WD40-et afféle csodaszerként reklámozzák, ken, ápol, kontaktjavít, stb. egyben...
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35560 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 10:31:45 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.03.11 vasárnap, 10:15:55
Igen, én is ettől tartok, hisz a WD40-et afféle csodaszerként reklámozzák, ken, ápol, kontaktjavít, stb. egyben...
több "okosnak" okozott már zárlatot, aki mindenre eszt használta. Ahol elektromosság is van és nem csak mechanika, ott én nem használnám.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35561 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 11:28:22 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.03.11 vasárnap, 10:31:45
több "okosnak" okozott már zárlatot, aki mindenre eszt használta. Ahol elektromosság is van és nem csak mechanika, ott én nem használnám.
Hát... kevés olyan dolog van, ami mindenre jó.
Ez sem az...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2569
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35562 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 11:32:34 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2012.03.11 vasárnap, 09:36:15
van aki azt állítja a wd40 össze kontaktol mindent, inkább fegyver olalyat kéne bele nyomatni
Én már kétszer WD40-eztem a gyújtáskapcsolót és semmi baja azóta sem. A legutóbbi 3 éve volt...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
ASMODEUS
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35563 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 12:03:57 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.03.11 vasárnap, 11:32:34
Én már kétszer WD40-eztem a gyújtáskapcsolót és semmi baja azóta sem. A legutóbbi 3 éve volt...
És ért valamit egyébként? Lett valami változás?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35564 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 12:27:46 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.03.11 vasárnap, 12:03:57
És ért valamit egyébként? Lett valami változás?
Próbáld meg a pótkulccsal használni és ha megint így jársz akkor legalább a kulcsot kilehet zárni,hogy az a hibás.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ASMODEUS
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35565 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 13:10:04 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.03.11 vasárnap, 12:27:46
Próbáld meg a pótkulccsal használni és ha megint így jársz akkor legalább a kulcsot kilehet zárni,hogy az a hibás.
Nem a kulcs a hibás, mindkettő beragadt már. Mondom, az automata váltó megmozgatása után a zár is jól működik...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35566 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 14:28:11 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.11 vasárnap, 11:28:22
Hát... kevés olyan dolog van, ami mindenre jó.
Ez sem az...
dehogynem.Keresztfater mindig azt mondja,hogy a Pitralon mindenre jó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35567 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 16:26:14 »
Idézetet írta: zolas - 2012.03.08 csütörtök, 16:49:17
Hali!
Afelől érdeklődnék, hogy a 3km/h feletti automata ajtóbezáródás, lehet, hogy megrövidíti a zárak élettartamát?
Azaz ha kiprogramozom belőle, nyerhetek magamnak egy kis időt, hogy később legyen csereérett?
hm?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35568 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 17:28:59 »
Idézetet írta: zolas - 2012.03.11 vasárnap, 16:26:14
hm?
nem hinném. tény, hogy többet használod, de nem sok összefüggést látok. A zárak a kosztól mennek tönkre általában, és a beszáradt kenőanyagoktól.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35569 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 17:31:15 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.03.11 vasárnap, 11:32:34
Én már kétszer WD40-eztem a gyújtáskapcsolót és semmi baja azóta sem. A legutóbbi 3 éve volt...
Kivétel erősíti a szabályt
nekem az off autóban pont ez a mutatvány okozott zárlatot.
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35570 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 17:44:06 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.03.11 vasárnap, 17:28:59
nem hinném. tény, hogy többet használod, de nem sok összefüggést látok. A zárak a kosztól mennek tönkre általában, és a beszáradt kenőanyagoktól.
kösz a segítséget.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Töltőlevegő rendszer check
«
Új hozzászólás #35571 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 17:47:42 »
Túl vagyok rajta. Végül a turbóról lejövő csőbe tettem a dugót, és a szívósorra menőbe a szelepes kupakot. 2 barra fújtam, semmi sziszegés, és tartja rendesen a nyomást, meg se moccant a mutató
kb 4 percig hagytam úgy, aztán leszedtem. De hogy akkor mi ez a süvítő hang gyorsuláskor??!! Meg mikor elváltok, "nyisszan" egyet, mint a WG-es turbóbenzinesek. Kinek van Budapesten nem csippelt Di kombija? Mehetnénk egy lámpától-lámpáig 50-et valamikor
csak kíváncsiságból, mert amúgy szerintem nem megy rosszul. A geo állító kar nehezen megy, de megy.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.11 vasárnap, 17:53:38 írta Mad-V
»
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35572 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 17:50:53 »
Képek:
egyben a két vége:
turbónál a dugó:
szívósoron a pumpa csatlakoztatva:
és a pumpa, habár itt még nem volt felfújva 2 barra:
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
műszer teszt
«
Új hozzászólás #35573 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 18:05:45 »
A kiemelt mit jelent? Nekem az 560016 van.
gage (ez a mutatók tesztelése)
blub (izzók tesztelése)
r 0206 Kombinált műszer csak olvasható memória (ROM). Kijelzi a kombinált műszer ROM verziószintet
er0206 Kombinált műszer nem megszűnő tároló (NVM). Kijelzi a kombinált műszer NVM átvizsgálását
e 01 Kombinált műszer EEPROM szint. Kijelzi a kombinált műszer EEPROM módosítását
d?a 250
dtc none DTCk A tárolt DTCk megjelennek a kijelzőn. A DTC kódok végigfutnak, ha egynél több van, azaz a HIBA KÓDOK (de nem mindet írja ki)
sp0000 sebesség mph-ban
sp0000 sebesség km/h-ban
560016 (vagy S60016)
ta0894 motor fordutszám
?600b2
od000 megtett távolság (0-255, a sebesség szenzor 8 bit-es adata)
f 125 üzemanyag szint (0-255)
f60134
fl xx (xx = ez 80 -tól felfelé növekedett)
fp 64
086c vízhőfok
0160c6
bat144 töltö feszültség (14,4V) járómotornál, gyújtásnál az akksi feszültség
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Töltőlevegő rendszer check
«
Új hozzászólás #35574 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 18:09:08 »
Ha rájössz akkor majd mond el nekünk is.
Én pont emiatt találtam ki a turbócső tesztelőt. És ha jól emlékszek Alf-nak is pont ez volt. Nem is kérdeztem mi lett neki azóta a porszívóhanggal.
Idézetet írta: Mad-V - 2012.03.11 vasárnap, 17:47:42
Túl vagyok rajta. Végül a turbóról lejövő csőbe tettem a dugót, és a szívósorra menőbe a szelepes kupakot. 2 barra fújtam, semmi sziszegés, és tartja rendesen a nyomást, meg se moccant a mutató
kb 4 percig hagytam úgy, aztán leszedtem. De hogy akkor mi ez a süvítő hang gyorsuláskor??!! Meg mikor elváltok, "nyisszan" egyet, mint a WG-es turbóbenzinesek. Kinek van Budapesten nem csippelt Di kombija? Mehetnénk egy lámpától-lámpáig 50-et valamikor
csak kíváncsiságból, mert amúgy szerintem nem megy rosszul. A geo állító kar nehezen megy, de megy.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Töltőlevegő rendszer check
«
Új hozzászólás #35575 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 18:10:17 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.11 vasárnap, 18:09:08
Ha rájössz akkor majd mond el nekünk is.
Én pont emiatt találtam ki a turbócső tesztelőt. És ha jól emlékszek Alf-nak is pont ez volt. Nem is kérdeztem mi lett neki azóta a porszívóhanggal.
Turbót cserélt
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Töltőlevegő rendszer check
«
Új hozzászólás #35576 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 18:11:56 »
Tényleg?
Remélem nem emiatt. Mivel nekem kb 50 ezer km óta van és megy pont ahogy kell.
Idézetet írta: Angel - 2012.03.11 vasárnap, 18:10:17
Turbót cserélt
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Töltőlevegő rendszer check
«
Új hozzászólás #35577 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 18:19:33 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.11 vasárnap, 18:11:56
Tényleg?
Remélem nem emiatt. Mivel nekem kb 50 ezer km óta van és megy pont ahogy kell.
Nekem is. Kicsit le van koszolódva, de megy. Amúgy a turbó tengelye mennyit mozoghat ami még tűrésen belül van?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35578 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 18:21:26 »
A turbós autó mindig is egy kicsit süvítve megy. De ez sokszor nem is a turbó hangja, hanem ahol belép a levegő a csövekbe, ott adja a hangot, majdnem mint egy síp.
Kikapcsolt rádiónal szépen hallatszik. Nekem újkora óta.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Töltőlevegő rendszer check
«
Új hozzászólás #35579 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 18:21:33 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.11 vasárnap, 18:11:56
Tényleg?
Remélem nem emiatt. Mivel nekem kb 50 ezer km óta van és megy pont ahogy kell.
Alf-nak eltört a tengelye, vagy rosszul tudom?
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35580 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 18:23:50 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.11 vasárnap, 18:21:26
A turbós autó mindig is egy kicsit süvítve megy. De ez sokszor nem is a turbó hangja, hanem ahol belép a levegő a csövekbe, ott adja a hangot, majdnem mint egy síp.
Kikapcsolt rádiónal szépen hallatszik. Nekem újkora óta.
jaja, volt már pár turbós kocsi alattam
, de ennek most olyan a hangja, mint mikor szakadt volt egy cső. És ezt a váltáskor nyisszanást sem mindig csinálta.
Naplózva
laca
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35581 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 18:57:22 »
Sziasztok! Segitségre lenne szükségem. MK3 1800 16V 2002 Alapjáraton belűlről halható kopogó, a motorhangtól elkülönűlő hang gázadásra megszűnik
Szívósor kibelezve, én a vezérműláncra gondolok a szerelő tanácstalan.Esetleg valakinek van tapasztalata vezérműlánc ügyben?
Köszönöm!
laca
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35582 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 19:42:47 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.03.11 vasárnap, 18:23:50
jaja, volt már pár turbós kocsi alattam
, de ennek most olyan a hangja, mint mikor szakadt volt egy cső. És ezt a váltáskor nyisszanást sem mindig csinálta.
Ha megkérsz valakit, hogy adjon gázt miközben Te az egyik szélső pozícióból a másikba állítod a geo karját, akkor tudni fogod, hogy melyik helyen van megszorulva üzem közben, mikor ezt a hangot adja...mert teljesen másképp szól a két végállásban.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Conor
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35583 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 20:01:03 »
Idézetet írta: laca - 2012.03.11 vasárnap, 18:57:22
Sziasztok! Segitségre lenne szükségem. MK3 1800 16V 2002 Alapjáraton belűlről halható kopogó, a motorhangtól elkülönűlő hang gázadásra megszűnik
Szívósor kibelezve, én a vezérműláncra gondolok a szerelő tanácstalan.Esetleg valakinek van tapasztalata vezérműlánc ügyben?
Köszönöm!
laca
Kuplung kinyomására halkul? Motorkopásra gondoltatok? (nekem ez volt, ovális volt 3 henger és ütött a dugattyú)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: Töltőlevegő rendszer check
«
Új hozzászólás #35584 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 20:26:43 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.03.11 vasárnap, 18:21:33
Alf-nak eltört a tengelye, vagy rosszul tudom?
igen.A kipufogógáz letörte!Persze ez nem egészen így volt de végülis igen.Eltört a turbó tengelye a kipuff oldalon,és ömlött be az olaj a kipuffba-szerencsére oda.
Nekem előtte már olyan erős volt a visító hangja,mintha egy mentő közeledett és távolodott volna egy-egy gázadásnál.
Szerintem az enyém valamilyen olajzási probléma miatt ment tönkre.
Amúgy ilyen visitó hangot tud még kiadni a szíjrendszerben a görgők csapágyazása is.Csak az konkrétan a fordulattal változik.A turbó fütyülése meg felpörög és lepörög,kicsit független a fordulatszámtól,ill inkább nem annyira gyorsan reagál a változásra.
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.11 vasárnap, 18:11:56
Tényleg?
Remélem nem emiatt. Mivel nekem kb 50 ezer km óta van és megy pont ahogy kell.
Nov 1-én törött el a tengelye.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ASMODEUS
Vendég
Válasz: Töltőlevegő rendszer check
«
Új hozzászólás #35585 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 20:31:36 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.11 vasárnap, 20:26:43
igen.A kipufogógáz letörte!Persze ez nem egészen így volt de végülis igen.Eltört a turbó tengelye a kipuff oldalon,és ömlött be az olaj a kipuffba-szerencsére oda.
Nekem előtte már olyan erős volt a visító hangja,mintha egy mentő közeledett és távolodott volna egy-egy gázadásnál.
Szerintem az enyém valamilyen olajzási probléma miatt ment tönkre.
Amúgy ilyen visitó hangot tud még kiadni a szíjrendszerben a görgők csapágyazása is.Csak az konkrétan a fordulattal változik.A turbó fütyülése meg felpörög és lepörög,kicsit független a fordulatszámtól,ill inkább nem annyira gyorsan reagál a változásra.Nov 1-én törött el a tengelye.
Nem pont a turbóhoz, de a szíjrendszerhez kapcsolódva: lehet ott valami módon kenni a csapágyakat, mert nekem is nyisszog néha valami arrafelé... Vagy csak a szíjtárcsák tengelyének csapágycseréje segít?!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Töltőlevegő rendszer check
«
Új hozzászólás #35586 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 20:33:02 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.11 vasárnap, 20:26:43
igen.A kipufogógáz letörte!Persze ez nem egészen így volt de végülis igen.Eltört a turbó tengelye a kipuff oldalon,és ömlött be az olaj a kipuffba-szerencsére oda.
Nekem előtte már olyan erős volt a visító hangja,mintha egy mentő közeledett és távolodott volna egy-egy gázadásnál.
Szerintem az enyém valamilyen olajzási probléma miatt ment tönkre.
fordos gyári olaj
én is egy ilyen kalanddól fhosok, de én tuti nem úsznám meg annyival, hogy a kipuff oldalon törik el
monnyuk van másik, csak fel kéne rakni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35587 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 20:36:46 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.11 vasárnap, 19:42:47
Ha megkérsz valakit, hogy adjon gázt miközben Te az egyik szélső pozícióból a másikba állítod a geo karját, akkor tudni fogod, hogy melyik helyen van megszorulva üzem közben, mikor ezt a hangot adja...mert teljesen másképp szól a két végállásban.
Majd Téged jól megkérlek egy turbóleszedéssel együtt
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Töltőlevegő rendszer check
«
Új hozzászólás #35588 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 20:37:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.11 vasárnap, 20:33:02
fordos gyári olaj
Attól biztos nem....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: Töltőlevegő rendszer check
«
Új hozzászólás #35589 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 20:37:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.11 vasárnap, 20:33:02
fordos gyári olaj
baromság.én ilyesmikre gondolok.dugulás az olajzórendszerben.szennyeződött olaj megette a 200e-el pörgő tengelyt.Vagy nem kizárt dolog mert nem tudom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Töltőlevegő rendszer check
«
Új hozzászólás #35590 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 20:38:00 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.11 vasárnap, 20:26:43
Nov 1-én törött el a tengelye.
Halottak napja
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35591 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 20:38:32 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.03.11 vasárnap, 20:36:46
Majd Téged jól megkérlek egy turbóleszedéssel együtt
Nem gond, mikor jössz?...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
chunkh asarurrasagh
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35592 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 20:39:38 »
A kuplung pedál gumi borításának sarka letört. Lehet valamilyen módon cserélni mind a hármat?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Töltőlevegő rendszer check
«
Új hozzászólás #35593 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 20:41:43 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.11 vasárnap, 20:37:40
baromság.én ilyesmikre gondolok.dugulás az olajzórendszerben.szennyeződött olaj megette a 200e-el pörgő tengelyt.Vagy nem kizárt dolog mert nem tudom.
Vagy gyenge pillanatában teljes terhelésen ragadt geo, aztán erős gyorsításnál csókolom....
Nem gondolom, hogy a Te motorodban dugulás lehet az olajrendszerben, attól Te jobban figyelsz rá.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35594 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 20:42:18 »
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2012.03.11 vasárnap, 20:39:38
A kuplung pedál gumi borításának sarka letört. Lehet valamilyen módon cserélni mind a hármat?
A gázpedál műanyagból van, nincs borítása. a másik kettőt tudod. Érdemes megnézni milyen, mert állítom, még az escortnak is olyan a pedálgumija, hátha azt olcsóbban adják.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: Töltőlevegő rendszer check
«
Új hozzászólás #35595 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 20:42:25 »
Idézetet írta: ASMODEUS - 2012.03.11 vasárnap, 20:31:36
Nem pont a turbóhoz, de a szíjrendszerhez kapcsolódva: lehet ott valami módon kenni a csapágyakat, mert nekem is nyisszog néha valami arrafelé... Vagy csak a szíjtárcsák tengelyének csapágycseréje segít?!
nem.ill igen.de a kopást az sem állítja vissza.
Tulajdonképpen gumi porvédősek a csapágyak.Ha kipattintod a prvédőt kilehet öblíteni a régi zsírt,és jobb újabb zsírral fellehet tölteni a csapágyat.
Aztán hozzáteszem azt is,hogy nem éri meg a kínlódás.Csak a csapágyat nem lehet cserélni mert rávan sütve a műanyag tárcsa.A gyári megoldással is sokat elmegy-viszonylag.Ha már azért kell szétszedni ,mert zajos a csapágy,azon a zsír sem fog segíteni.Azt elkell dobni és venni egy másikat 5-6e ft-ért.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Töltőlevegő rendszer check
«
Új hozzászólás #35596 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 20:43:11 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.11 vasárnap, 20:37:40
baromság.én ilyesmikre gondolok.dugulás az olajzórendszerben.szennyeződött olaj megette a 200e-el pörgő tengelyt.Vagy nem kizárt dolog mert nem tudom.
csak húzlak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #35597 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 20:43:14 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.11 vasárnap, 20:38:32
Nem gond, mikor jössz?...
Küldök PÜ-t
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23826
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Töltőlevegő rendszer check
«
Új hozzászólás #35598 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 20:44:26 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.11 vasárnap, 20:37:00
Attól biztos nem....
sose lehet tudni
addig forogtam a váltó olajon, hogy lehet az is liqui vagy motul lesz
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: Töltőlevegő rendszer check
«
Új hozzászólás #35599 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 20:45:18 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.11 vasárnap, 20:41:43
Vagy gyenge pillanatában teljes terhelésen ragadt geo, aztán erős gyorsításnál csókolom....
Nem gondolom, hogy a Te motorodban dugulás lehet az olajrendszerben, attól Te jobban figyelsz rá.
nekem már több mint 9 hónapja sírt már akkor a turbó tengelye.Mondom a legjobb hasonlat: gázadásnál,mintha a mentő visított volna. íííÍÍÍÍíííí
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
705
706
707
708
709
710
711
[
712
]
713
714
715
716
717
718
719
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ