Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 08:23:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21465323 alkalommal)
0 Felhasználó és 267 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3700 Dátum: 2005.11.18 péntek, 10:42:00 »

Sztem semmi értelme, mert pár perc alatt nem csinál semmit. Ezt a löttyöt a sűrű motorolajok kimosására szokták használni, de az 5W-30-as Ford olaj az nem sűrű. Inkább várj félórát kicsavart leeresztőcsavarral.
Idősebb járgányok esetén nem haszontalan mkI-II ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3701 Dátum: 2005.11.18 péntek, 10:42:00 »

szmore,
 
zacci@amiga.hu
Akkor most zacci, Te tedd fel ide. Így már nem üzleti titok...
Vagy megírhatjátok nekem is privátba. Hétvégén mennék arra és jól akkor tankolnék.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3702 Dátum: 2005.11.18 péntek, 10:50:00 »

Kedves agostonb.
 
A két dolgot nem lehet összehasonlítani.
Az egyig egy szimbolikus grafikon, leegyszerűsített, ami csak bemutatja a motor jellemzőit, míg a másik valódi mérés közvetlen produktuma.
A másik probléma az, hogy míg a gyárban közvetlenül a főtengelyen mérik a teljesítményt, addig Milos cimboránknál ezért nem kapták ki a motort, hanem a kerekeken mérték, és megpróbálták "kitalálni" milyen lehet a főtengelyen. Ugyi a gép megpörgeti, és méri, ez mekkora veszteség.
Ezzel több baj is van. Egyáltalán nem biztos, hogy a veszteség lineáris, és egész más terhelés alkalmával, mint üresen. Nem ugyanakkora minden fordulaton.
Ha az én szakértelmem vonod kétségbe, azt azért elárulom, tördelő vagyok, semmilyen gépjárműiparral kapcsolatos tanulmányt nem folytattam. De a pékeknek való diagrammokról annyit (kicsit bosszant, hogy így lenézed a pékeket), hogy ez neked több, mint sok, mert nem értetted meg a lényeget. Nem láttál be az adatok mögé. Ha nem torzítom rá a valós, mért görbére, akkor még most is azt szajkózod, hogy rossz a görbe.
A görbe (ami annyira nem is görbe) teljesen OK, igaz, szimbolikus, sokkal kevesebb fordulatszámon mértk, de tökéletesen bemutatja a motor karaktrisztikáját. Ha te nem értetted meg, ezért ne a grafikát okold. Ne piszkáld a pékeket, meg engem se.
Nemtom hol vontam kétségbe a szakértelmed, vagy hol látod hogy bajom van veled? Nekem a 4 egyenesből rajzolt kör nem tetszik. Aki ismeretlenül az én hozzá (nem) értésemet taglalta kapásból az te voltál. A pékektől meg még az elején elnézést kértem. Majd ha több időm lesz azt is megírom hogy mitől épp péket említettem.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3703 Dátum: 2005.11.18 péntek, 11:23:00 »

Nemtom hol vontam kétségbe a szakértelmed, vagy hol látod hogy bajom van veled? Nekem a 4 egyenesből rajzolt kör nem tetszik. Aki ismeretlenül az én hozzá (nem) értésemet taglalta kapásból az te voltál. A pékektől meg még az elején elnézést kértem. Majd ha több időm lesz azt is megírom hogy mitől épp péket említettem.
Zárjuk le a vitát. Egyezzünk meg abban, hogy a jellegét megmutatja, de nem pontos. Szerintem ez így korrekt. Én nem a hozzáértést/nemértést taglaltam, hanem az állításoddal vitatkoztam (én mindennel vitatkozom).
A pékékről meg annyit, hogy ha el tudták intézni, hogy az egyik imánkban benne legyenek (mindennapi kenyerünket..), akkor biztosan befolyásos társaság.
 
Kellő tisztelettel, a más véleményen lévőkkel szemben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3704 Dátum: 2005.11.18 péntek, 11:33:00 »

Zárjuk le a vitát. Egyezzünk meg abban, hogy a jellegét megmutatja, de nem pontos. Szerintem ez így korrekt. Én nem a hozzáértést/nemértést taglaltam, hanem az állításoddal vitatkoztam (én mindennel vitatkozom).
A pékékről meg annyit, hogy ha el tudták intézni, hogy az egyik imánkban benne legyenek (mindennapi kenyerünket..), akkor biztosan befolyásos társaság.
 
Kellő tisztelettel, a más véleményen lévőkkel szemben.
"A pékékről meg annyit, hogy ha el tudták intézni, hogy az egyik imánkban benne legyenek (mindennapi kenyerünket..), akkor biztosan befolyásos társaság. "
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3705 Dátum: 2005.11.18 péntek, 11:35:00 »

Zárjuk le a vitát. Egyezzünk meg abban, hogy a jellegét megmutatja, de nem pontos. Szerintem ez így korrekt. Én nem a hozzáértést/nemértést taglaltam, hanem az állításoddal vitatkoztam (én mindennel vitatkozom).
A pékékről meg annyit, hogy ha el tudták intézni, hogy az egyik imánkban benne legyenek (mindennapi kenyerünket..), akkor biztosan befolyásos társaság.
 
Kellő tisztelettel, a más véleményen lévőkkel szemben.
Ok. Akkor diagramvitát lezárva de hozzá visszatérve. Kicsit csörög az autóm, és pont a diagramon látható nyílszerűen hegyes csúcsponton, + -100fordulat/perc. Mitől??? Szervízben azt mondják ez üa-tól lehet és hogy ez a normális. Valszeg, de nem az én fülemnek. Nemtom hogy a hideg, (és) vagy valami más okozhatja, mert amikor még 15 fok felett volt a külső hőmérséklet nem volt ilyen hang.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3706 Dátum: 2005.11.18 péntek, 11:37:00 »

Angel,
 
"A pékékről meg annyit, hogy ha el tudták intézni, hogy az egyik imánkban benne legyenek (mindennapi kenyerünket..), akkor biztosan befolyásos társaság."
 
LOL
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3707 Dátum: 2005.11.18 péntek, 11:37:00 »

Megtaláltam a címedet, megy a válasz:)
Nekem is jöhetne ám!:)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3708 Dátum: 2005.11.18 péntek, 11:42:00 »

haj,
 
csinalt mar valaki motor olaj csere elott ilyen motor tisztitast vagymit ? Ilyen folyadek amit a motorba kell tolni olaj csere elott, jaratni par percet es allitolag a lerakodott karos anyagokat feloldja a motorban, ami a faradt olajjal egyutt tavozik. En eccer csinaltam ilyet MK1-nel es ott nem volt semmi gond. Szal van valakinek ilyen moci oblitorol tapasznyalata ? Lvileg nem karos a motorra...
Én használok rendszeresen ilyet, és ha véletlenül kimarad, akkor igencsak látszik az eredmény. Közel sem annyi retek jön le, mint az öblítővel. Én a Restorer, és a Valvoline öblítőjét használom (1000pár100 HUF), mert ezzel nem kell, és nem is szabad fordulaton használni öblítéskor az autót, és mindössze 1/4 óra alapjárat után már ömölhet is ki a gány...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3709 Dátum: 2005.11.18 péntek, 12:53:00 »

(1000pár100 HUF) - mimennyi?
 
http://aruhaz.totalcar.hu/index.php?module=product&ps_id=44786
 
Én ilyet nem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3710 Dátum: 2005.11.18 péntek, 13:02:00 »

Én használok rendszeresen ilyet, és ha véletlenül kimarad, akkor igencsak látszik az eredmény. Közel sem annyi retek jön le, mint az öblítővel. Én a Restorer, és a Valvoline öblítőjét használom (1000pár100 HUF), mert ezzel nem kell, és nem is szabad fordulaton használni öblítéskor az autót, és mindössze 1/4 óra alapjárat után már ömölhet is ki a gány...
Ja a RESTORE öblítőjét, aham, meg találtam olcsóbban is a felújítóból, de a táblázat azt írja a gépemre, hogy 725 ml kell, az meg úgyis 15K ... az viszont furcsa, hogy a japcsi csodákhoz adott jellemzők mellet kevesebb kell, mé, azok talán kevésbé kopnak kopják be
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3711 Dátum: 2005.11.18 péntek, 13:31:00 »

ok, de en nem moci felujito csodaszert szeretnek, hanem csak egy eccru oblito bigyot, ami feloldja az esetleges lerakodasokat olajcsere elott.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3712 Dátum: 2005.11.18 péntek, 13:39:00 »

ok, de en nem moci felujito csodaszert szeretnek, hanem csak egy eccru oblito bigyot, ami feloldja az esetleges lerakodasokat olajcsere elott.
Joe arról beszélt én értettem férre
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3713 Dátum: 2005.11.18 péntek, 14:36:00 »

Ja a RESTORE öblítőjét, aham, meg találtam olcsóbban is a felújítóból, de a táblázat azt írja a gépemre, hogy 725 ml kell, az meg úgyis 15K ... az viszont furcsa, hogy a japcsi csodákhoz adott jellemzők mellet kevesebb kell, mé, azok talán kevésbé kopnak kopják be
Na ezt is használom, 20-30ekm-ként. Iszonyatosan jó, és megéri az árát. Nekem van rá 10% kedvezményem + odaát is kapható, és az talán némileg olcsóbb.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3714 Dátum: 2005.11.18 péntek, 14:37:00 »

ok, de en nem moci felujito csodaszert szeretnek, hanem csak egy eccru oblito bigyot, ami feloldja az esetleges lerakodasokat olajcsere elott.
A Restorernek van öblítő anyaga is! Arról beszéltem.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3715 Dátum: 2005.11.18 péntek, 14:46:00 »

A Restorernek van öblítő anyaga is! Arról beszéltem.
RESTORE (-r)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3716 Dátum: 2005.11.18 péntek, 14:48:00 »

RESTORE (-r)
Akkó nézz utánna gyorsan
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3717 Dátum: 2005.11.18 péntek, 17:15:00 »

Sziasztok!
100-120 környékén, szélzajt hallok a bal hátsó ajtóból a soför felőli oldalon a felső sarokban. Hogyan lehetne ezt megszüntetni? Persze pont a legkényelmesebb üléspozicióban hallom.  
Köszönöm előre is a tanácsaitokat
 
Csibe
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3718 Dátum: 2005.11.18 péntek, 19:16:00 »

Sziasztok!
100-120 környékén, szélzajt hallok a bal hátsó ajtóból a soför felőli oldalon a felső sarokban. Hogyan lehetne ezt megszüntetni? Persze pont a legkényelmesebb üléspozicióban hallom.  
Köszönöm előre is a tanácsaitokat
 
Csibe
Mikori az autód? 2000-2002 között gyártottaknál nem ritka, és a legtöbbön nem lehet megszüntetni (ill. drasztikus módszerrel lehetne, de annyit nem ér).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3719 Dátum: 2005.11.18 péntek, 19:55:00 »

Mikori az autód? 2000-2002 között gyártottaknál nem ritka, és a legtöbbön nem lehet megszüntetni (ill. drasztikus módszerrel lehetne, de annyit nem ér).
2003.09.ei forgalombahelyzésű.
2003.majusi gyártásúnak néztem az alvázszám alapján.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3720 Dátum: 2005.11.18 péntek, 20:32:00 »

Csa Smiley
 
Amugy is garazsban van a kicsike de szerintem a biztositek kihuztassal megoldhato a problema Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3721 Dátum: 2005.11.18 péntek, 22:46:00 »

2003.09.ei forgalombahelyzésű.
2003.majusi gyártásúnak néztem az alvázszám alapján.
Akkor sajnos passz, mert állítólag 2002.09 után tárgytalan a téma. Lehet, hogy túl vájtfülű vagy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3722 Dátum: 2005.11.18 péntek, 22:54:00 »

Csa Smiley
 
Amugy is garazsban van a kicsike de szerintem a biztositek kihuztassal megoldhato a problema Cheesy
Köszi Balu1st!
Én is passzolok.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3723 Dátum: 2005.11.18 péntek, 23:01:00 »

Ok. Akkor diagramvitát lezárva de hozzá visszatérve. Kicsit csörög az autóm, és pont a diagramon látható nyílszerűen hegyes csúcsponton, + -100fordulat/perc. Mitől??? Szervízben azt mondják ez üa-tól lehet és hogy ez a normális. Valszeg, de nem az én fülemnek. Nemtom hogy a hideg, (és) vagy valami más okozhatja, mert amikor még 15 fok felett volt a külső hőmérséklet nem volt ilyen hang.
Na mit mondtam, mi? Mégis az én grafikonjaim a jók! Amikor a motor átmegy azon a csúcson mivel az hegyes, megakadnak rajta a gyűrűk, oszt csörögnek. Csak bebizonyosodott, nekem van igazam.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3724 Dátum: 2005.11.18 péntek, 23:03:00 »

Na mit mondtam, mi? Mégis az én grafikonjaim a jók! Amikor a motor átmegy azon a csúcson mivel az hegyes, megakadnak rajta a gyűrűk, oszt csörögnek. Csak bebizonyosodott, nekem van igazam.
Én hittem neked, mivel szemmel láthatóan kiegyensúlyozottabb motor a V6, mint a TDCi:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3725 Dátum: 2005.11.19 szombat, 06:47:00 »

Sziasztok!
 
Még mindig a mondeo vásárlása előtt vagyok de már nagyon rá kell készülnöm és ezért kérem a tanácsotokat.
Az már kiderült, hogy mindenképp 2000-es TDCI motoros gépem lesz de valaki megmondaná mi a különbség a 115 LE és a 130 LE változat között, természetesen attól eltekintve, hogy az egyik erősebb.  
Gondolok itt fogyasztás, meghibásodási lehetőség stb.
Ugyanis nagyon kevés 130 pacis TDCI van eladó, jobb-e annyival, hogy érdemes legyen elmennem esetleg az ország másik végébe érte?  
Ja igen, használtban gondolokodok 3-4 éves max. 3M-ig.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3726 Dátum: 2005.11.19 szombat, 09:16:00 »

Sziasztok!
 
Még mindig a mondeo vásárlása előtt vagyok de már nagyon rá kell készülnöm és ezért kérem a tanácsotokat.
Az már kiderült, hogy mindenképp 2000-es TDCI motoros gépem lesz de valaki megmondaná mi a különbség a 115 LE és a 130 LE változat között, természetesen attól eltekintve, hogy az egyik erősebb.  
Gondolok itt fogyasztás, meghibásodási lehetőség stb.
Ugyanis nagyon kevés 130 pacis TDCI van eladó, jobb-e annyival, hogy érdemes legyen elmennem esetleg az ország másik végébe érte?  
Ja igen, használtban gondolokodok 3-4 éves max. 3M-ig.
Szmore!
 
Mindenképpen a 130 LE-s tdci-t keresd,lényeges különbség van a 115 Le-höz képest.Rugalmasság,dinamika stb.Szerintem fogyasztásba csak egy pár deci lehet,de itt a clubban nagy valószínűséggel mindenki a 130 pacis mellé tenné voksát.
Azon is el kell gondolkodni,hogy évek mulva esetleg ezt az autót el kell adni.Már most sok bajuk van a kereskedőknek,mert mindenki a 130-ast keresi.Én 1.5 hónapig kerestem tdci-t,de meg sem fordult a fejemben a 115 Le-s változat.
Ha már lúd,legyen kövér!!!-:)
4 évesben nincs még tdci,csak tddi!
2002-től gyártották a tdci-t,elősször 5 fokozatú váltóval,majd 2003 első félévétől 6 gangosan is.Külföldi autók esetében 2003.VI-hótól találkoztam már a faceliftes változattal,tdci,130 LE-vel.
És az árak?2002-es tdci,130 LE-vel 3M-ért nem lesz.Ha jól emlékszem 3.3-3.6 között láttam.
2003-as,130 LE,6 gang kerek ködlámpás kasztnival 3.6-3.9 M-ig.
2003-as,130 LE,6 gang faceliftes kasztnival 3.9-4.2-ig.
Természetesen ráfuthat az ember 1-1 olcsóbb kocsira,de a tapasztalataink szerint az annyit is ér.
A 115 LE-s változatban a tdci azért sokkal olcsóbb.De valamit valamiért.
Ja,és még egy lényeges szempont.Igyekezz ghia-t választani,a legtöbb felszerelést,kényelmi extrát az adja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3727 Dátum: 2005.11.19 szombat, 12:17:00 »

Szmore!
 
Mindenképpen a 130 LE-s tdci-t keresd,lényeges különbség van a 115 Le-höz képest.Rugalmasság,dinamika stb.Szerintem fogyasztásba csak egy pár deci lehet,de itt a clubban nagy valószínűséggel mindenki a 130 pacis mellé tenné voksát.
Azon is el kell gondolkodni,hogy évek mulva esetleg ezt az autót el kell adni.Már most sok bajuk van a kereskedőknek,mert mindenki a 130-ast keresi.Én 1.5 hónapig kerestem tdci-t,de meg sem fordult a fejemben a 115 Le-s változat.
Ha már lúd,legyen kövér!!!-:)
4 évesben nincs még tdci,csak tddi!
2002-től gyártották a tdci-t,elősször 5 fokozatú váltóval,majd 2003 első félévétől 6 gangosan is.Külföldi autók esetében 2003.VI-hótól találkoztam már a faceliftes változattal,tdci,130 LE-vel.
És az árak?2002-es tdci,130 LE-vel 3M-ért nem lesz.Ha jól emlékszem 3.3-3.6 között láttam.
2003-as,130 LE,6 gang kerek ködlámpás kasztnival 3.6-3.9 M-ig.
2003-as,130 LE,6 gang faceliftes kasztnival 3.9-4.2-ig.
Természetesen ráfuthat az ember 1-1 olcsóbb kocsira,de a tapasztalataink szerint az annyit is ér.
A 115 LE-s változatban a tdci azért sokkal olcsóbb.De valamit valamiért.
Ja,és még egy lényeges szempont.Igyekezz ghia-t választani,a legtöbb felszerelést,kényelmi extrát az adja.
Köszi, komolyan nagy segítséget adtál!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3728 Dátum: 2005.11.19 szombat, 16:35:00 »

Szmore!
 
Mindenképpen a 130 LE-s tdci-t keresd,lényeges különbség van a 115 Le-höz képest.Rugalmasság,dinamika stb.Szerintem fogyasztásba csak egy pár deci lehet,de itt a clubban nagy valószínűséggel mindenki a 130 pacis mellé tenné voksát.
Azon is el kell gondolkodni,hogy évek mulva esetleg ezt az autót el kell adni.Már most sok bajuk van a kereskedőknek,mert mindenki a 130-ast keresi.Én 1.5 hónapig kerestem tdci-t,de meg sem fordult a fejemben a 115 Le-s változat.
Ha már lúd,legyen kövér!!!-:)
4 évesben nincs még tdci,csak tddi!
2002-től gyártották a tdci-t,elősször 5 fokozatú váltóval,majd 2003 első félévétől 6 gangosan is.Külföldi autók esetében 2003.VI-hótól találkoztam már a faceliftes változattal,tdci,130 LE-vel.
És az árak?2002-es tdci,130 LE-vel 3M-ért nem lesz.Ha jól emlékszem 3.3-3.6 között láttam.
2003-as,130 LE,6 gang kerek ködlámpás kasztnival 3.6-3.9 M-ig.
2003-as,130 LE,6 gang faceliftes kasztnival 3.9-4.2-ig.
Természetesen ráfuthat az ember 1-1 olcsóbb kocsira,de a tapasztalataink szerint az annyit is ér.
A 115 LE-s változatban a tdci azért sokkal olcsóbb.De valamit valamiért.
Ja,és még egy lényeges szempont.Igyekezz ghia-t választani,a legtöbb felszerelést,kényelmi extrát az adja.
Bocsi, pár pontosítás.
A TDCi-t 2001 őszén kezdték el gyártani, kb október. 2003 áprilisától van a 6 sebességes TDCi, és június elejétől a facelift. De a 2003 április-faceliftig, azaz a 6 sebességes-nem facelift már tartalmaz műszakilag facelift elemeket.
Amiért szerintem nem éri meg 115 lovast venni az az, hogy ugyanolyan felszereltségnél 1-200 ezer a difi, vagy még kevesebb, amennyiért nem érdemes a gyengébbet választani.
 
A kereskedők előszeretettel hívják a TDDi-t TDCi-nek. Az elején még nem nagyon volt 115 lovas TDCi, azaz ha a gép 2002 elejei, akkor szinte biztos a TDDi. Általában elmondható, hogy a ghiába nem raktak 115 lovas TDCi-t, ekkor az inkább TDDi. Kérdezz rá a motorkódra, és ha van, abból meg lehet állapítani. A kereskedők hunczut fickók.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3729 Dátum: 2005.11.19 szombat, 21:01:00 »

Még mindig az autóvásárlásnál tartok:)
Szerintetek ér 2-300000 ft-tal többet a 6 sebességes váltó, és természetesen, hogy fél-1 évvel fiatalabb?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3730 Dátum: 2005.11.19 szombat, 21:30:00 »

Még mindig az autóvásárlásnál tartok:)
Szerintetek ér 2-300000 ft-tal többet a 6 sebességes váltó, és természetesen, hogy fél-1 évvel fiatalabb?
Szerintem igen. Valószínűleg kevesebb km, fiatalabb, ezt a különbséget eladáskor is meg fogja tartani. Ha sokat autópályázol, imádni fogod a hatodikat. 220-nál 3600-at forog. 140-nél szinte alapjárat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3731 Dátum: 2005.11.19 szombat, 22:21:00 »

Szerintem igen. Valószínűleg kevesebb km, fiatalabb, ezt a különbséget eladáskor is meg fogja tartani. Ha sokat autópályázol, imádni fogod a hatodikat. 220-nál 3600-at forog. 140-nél szinte alapjárat.
Ja, és a csúcsteljesítményét meg 4500-as fordulaton, 275 km/h-nál adja le. Na persze:-)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3732 Dátum: 2005.11.20 vasárnap, 09:21:00 »

Ja, és a csúcsteljesítményét meg 4500-as fordulaton, 275 km/h-nál adja le. Na persze:-)
Már megint belémkötsz, Balu. Miért teszel ilyet? Lefényképeztem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3733 Dátum: 2005.11.20 vasárnap, 09:33:00 »

Még mindig az autóvásárlásnál tartok:)
Szerintetek ér 2-300000 ft-tal többet a 6 sebességes váltó, és természetesen, hogy fél-1 évvel fiatalabb?
Ha tudsz 6 sebességeset vegyél.
Ha külföldi autókat nézegetsz,vigyázni a kilóméterórával.Általában 40 e.km/év a futásteljesítményük.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3734 Dátum: 2005.11.20 vasárnap, 10:27:00 »

Ha tudsz 6 sebességeset vegyél.
Ha külföldi autókat nézegetsz,vigyázni a kilóméterórával.Általában 40 e.km/év a futásteljesítményük.
Ehhez még csak külföldinek sem kell lennie, pl. én is ennyit megyek egy évben. Még csak nem is dízel:-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3735 Dátum: 2005.11.20 vasárnap, 10:27:00 »

Már megint belémkötsz, Balu. Miért teszel ilyet? Lefényképeztem.
Elhiszem, hogy annyit mutatott az órád. Csak nem ez derült ki a mondatodból. Egyébként sem beléd kötök, hanem a traktorüzemanyagot égető autókba:-) Én is tudnék mutatni olyan fényképet az autómról, ahol a mutató jóval túl van a skálán, de attól még tudjuk, hogy az csak 230 körül volt valójában.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3736 Dátum: 2005.11.20 vasárnap, 11:03:00 »

Elhiszem, hogy annyit mutatott az órád. Csak nem ez derült ki a mondatodból. Egyébként sem beléd kötök, hanem a traktorüzemanyagot égető autókba:-) Én is tudnék mutatni olyan fényképet az autómról, ahol a mutató jóval túl van a skálán, de attól még tudjuk, hogy az csak 230 körül volt valójában.
Ha sebességről beszélünk, mindig a kilométeróra által mutatottról van szó.  
Minden alkalommal belémkötsz, teljesen feleslegesen. Álmodj a Terry Black-el.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3737 Dátum: 2005.11.20 vasárnap, 17:40:00 »

Szmöre látom TDCI-t keresel!
Egy tanács! Szerintem kintit ne vegyél. Az egyik Ford szervízben van ismerősöm,és ő mondta, hogy érdekes módon a kinti autók 70-80e km-nél porlasztó cserések,(83e /db*4)+munkadíj.Ez magyarban 100e km alatt nem fordult elő. Nyílvánvaló, hogy mind többet futott. Nézd meg szinte minden kinti autót 78-80e km-rel árulnak. Szépek, vezetett szervízkönyvesek, kormány váltó, pedálok, stb. az állapotnak megfelelőek, és mégis. Szóval inkább M.o-ról. Persze abban is benne van, de jobban ellenőrizhető talán. És 130 le-s egyértelműen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3738 Dátum: 2005.11.20 vasárnap, 17:52:00 »

Szmöre látom TDCI-t keresel!
Egy tanács! Szerintem kintit ne vegyél. Az egyik Ford szervízben van ismerősöm,és ő mondta, hogy érdekes módon a kinti autók 70-80e km-nél porlasztó cserések,(83e /db*4)+munkadíj.Ez magyarban 100e km alatt nem fordult elő. Nyílvánvaló, hogy mind többet futott. Nézd meg szinte minden kinti autót 78-80e km-rel árulnak. Szépek, vezetett szervízkönyvesek, kormány váltó, pedálok, stb. az állapotnak megfelelőek, és mégis. Szóval inkább M.o-ról. Persze abban is benne van, de jobban ellenőrizhető talán. És 130 le-s egyértelműen.
Szia!
Ez így igaz? Frankón? A TDCI-re ennyit KELL áldozni, ennyi lefutott Km után?
Pedig idáig mindenki jókat mondott róla, de ez sztem, eléggé költséges.
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3739 Dátum: 2005.11.20 vasárnap, 18:09:00 »

Azt próbáltam hangsúlyozni, hogy kintit ne! Nyílvánvalóan a dolog láb, és üzemanyagfüggö.A 100e felett az lehet 150, vagy akár több is,de nem olcsó mulatság.Én OMV-nél tankoltam dieselt, azt mondják az kinti anyag. A gázolajra minden nagynyomású diesel finnyás, nem csak ez!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3740 Dátum: 2005.11.20 vasárnap, 18:14:00 »

Szmöre látom TDCI-t keresel!
Egy tanács! Szerintem kintit ne vegyél. Az egyik Ford szervízben van ismerősöm,és ő mondta, hogy érdekes módon a kinti autók 70-80e km-nél porlasztó cserések,(83e /db*4)+munkadíj.Ez magyarban 100e km alatt nem fordult elő. Nyílvánvaló, hogy mind többet futott. Nézd meg szinte minden kinti autót 78-80e km-rel árulnak. Szépek, vezetett szervízkönyvesek, kormány váltó, pedálok, stb. az állapotnak megfelelőek, és mégis. Szóval inkább M.o-ról. Persze abban is benne van, de jobban ellenőrizhető talán. És 130 le-s egyértelműen.
Ez így biztosan nincs. A Mo-ra behozott Mondeo TDCI-k nagyon nagy hányada cégautó, ezeket általában 150e-s futásteljesítménynél cserélik, egyben a flottát (ebből adódóan azért lehetnek jelentős km eltérések). Ezeket kint márkaszervízben szervizelik, már csak a garancia miatt. Ezért a kocsik előéletének valamennyire utána lehet nézni.
Nyáron körülbelül 10 Mondeo TDCI-nek néztünk utána a Ford rendszerében, mind max 3 éves volt, 100e feletti futásteljesítménnyel. Ilyen garanciális szervízt egyetlen darabnál se végeztek.
Az már mondjuk más kérdés, hogy az autókban óra szerint 30-80e km között volt, míg a valóságban már a "vizsgálat" előtt 3-6 hónappal kint az autókban benne volt 100-140e km.  
Mo-n sokkal rosszabb minőségü a gázolaj, már csak ezért sem valószínü, amit írtál, ugyanis a TDCI motor pont erre érzékeny.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3741 Dátum: 2005.11.20 vasárnap, 18:23:00 »

Abba akkor megállapodhatunk, hogy a kinti kocsikban szinte mind több van mint amennyi az órában, vagy szervízkönyv, stb. alapján sugallva van! Igen nálunk v. színű rosszab a gázolaj, viszont ha csak fele annyit, vagy még kevesebbet futott az autó, akkor kérdés, hogy a motor melyiknél van jobb állapotban?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3742 Dátum: 2005.11.20 vasárnap, 18:51:00 »

Abba akkor megállapodhatunk, hogy a kinti kocsikban szinte mind több van mint amennyi az órában, vagy szervízkönyv, stb. alapján sugallva van! Igen nálunk v. színű rosszab a gázolaj, viszont ha csak fele annyit, vagy még kevesebbet futott az autó, akkor kérdés, hogy a motor melyiknél van jobb állapotban?
Szia!
Ezek az adatok érdekesek! Kinn dolgoztam Németben, akkor az ottani kollégákkal egyszer pont azon meditáltunk, hogy Mo.-on mennyire nem fair-dolgok történnek használtautóknál. Ők azon a véleményen voltak, hogyha pl. vissza van tekerve a Km-számláló, azzal megkárosítják azt, aki használtautót vesz, hiszen eltolódnak a karbantartási ciklusok, ezzel veszélyeztetve az autó élettertamát.  
Diesel...Biztos mindenki,aki ilyet használ, pontosan tudja, miért. De ez a porlasztócsere...Eléggé húzós.
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3743 Dátum: 2005.11.20 vasárnap, 19:35:00 »

Abba akkor megállapodhatunk, hogy a kinti kocsikban szinte mind több van mint amennyi az órában, vagy szervízkönyv, stb. alapján sugallva van! Igen nálunk v. színű rosszab a gázolaj, viszont ha csak fele annyit, vagy még kevesebbet futott az autó, akkor kérdés, hogy a motor melyiknél van jobb állapotban?
Elég hamar átsiklottál a dolog felett, de ezzel sem értek egyet. Alapvetően - én úgy gondolom - valóban több lehet a kinti autókban, de én cégautókról beszéltem.  
Viszont ha megnézzük a kinti és hazai útviszonyokat, a szervízek hozáállását: én nem a kinti, sok km-t futott, de rendesen szervizelt kocsiktól félnék jobban. Hacsak nem volt törve, de ez mindenhol problémás.
Egyébként Mo-on általános a km óra visszatekerése. Annyira általános és nem szankcionált, hogy ezzel még a márkaszervizek is élnek itthon, sajnos. Arra, hogy itthon valós km-el vegyél használt autót kereskedésből kb. 0 az esélye...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3744 Dátum: 2005.11.20 vasárnap, 19:39:00 »

Szia!
Ezek az adatok érdekesek! Kinn dolgoztam Németben, akkor az ottani kollégákkal egyszer pont azon meditáltunk, hogy Mo.-on mennyire nem fair-dolgok történnek használtautóknál. Ők azon a véleményen voltak, hogyha pl. vissza van tekerve a Km-számláló, azzal megkárosítják azt, aki használtautót vesz, hiszen eltolódnak a karbantartási ciklusok, ezzel veszélyeztetve az autó élettertamát.  
Diesel...Biztos mindenki,aki ilyet használ, pontosan tudja, miért. De ez a porlasztócsere...Eléggé húzós.
Üdv.
Pontosan. De még ha bizonyítani is tudod utólag, hogy a megvásárolt autóban lévő km kozmetikázott adat, a kártérítésre kb 0 az esélyed.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3745 Dátum: 2005.11.20 vasárnap, 19:55:00 »

Elfogadom ez is lehet! Ennek ellenére azt gondolom, hogy a kintről behozott autókat is magyarok hozzák be, és hát! Az viszont továbbra is áll, amit a szervizes ismerősöm mondott,hogy magyar tdci-ben 100e alatt nem cseréltek porlasztót, míg a külföldi 70-80e-resekben szinte mindig
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3746 Dátum: 2005.11.20 vasárnap, 20:08:00 »

Sziasztok!
Mennyire probléma az hogyha a motorolaj olajcere után 1000km-el már fekete. Az autó 2003.05. tdci, vagy ez a dízel fokozottabb koromképződése miatt van.
Még valami tud valaki valamilyen ügyes megoldást arra hogy a belső visszapillantó tükör ne remegjen annyira?  
Kösz előre is a segítséget.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3747 Dátum: 2005.11.20 vasárnap, 20:15:00 »

Érdeklődöm, hogy lengéscsillapító csere ügyében van valakinek tapasztalata budapesti Ford márkaszervizekkel kapcsolatban. Az alkatrész árakkal tisztában vagyok, így a gyári eredeti lengéscsillapítókat magánimportból szereztem be. Számomra a precíz munka (szerelés, futómű beállítás) fontos, ezér vagyok kiváncsi a véleményekre. Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3748 Dátum: 2005.11.20 vasárnap, 20:43:00 »

Érdeklődöm, hogy lengéscsillapító csere ügyében van valakinek tapasztalata budapesti Ford márkaszervizekkel kapcsolatban. Az alkatrész árakkal tisztában vagyok, így a gyári eredeti lengéscsillapítókat magánimportból szereztem be. Számomra a precíz munka (szerelés, futómű beállítás) fontos, ezér vagyok kiváncsi a véleményekre. Köszi!
Ricsi: nem kötelező márkaszervízbe csináltatni normaideje első 1 óra 40 perc, hátsó 1 óra 10 perc /db párja dupla idő. Első hátsó geometria kb 1 óra 30 perc. Szorozgass a rezsióradíjjal előző számla segít. Egy kisebb szervízbe törédékéből megúszod. Észak-pest környékén tudok javasolni helyet. Ha márkaszervíz mellett döntesz, akkor FordSolymár.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3749 Dátum: 2005.11.20 vasárnap, 22:19:00 »

Ricsi: nem kötelező márkaszervízbe csináltatni normaideje első 1 óra 40 perc, hátsó 1 óra 10 perc /db párja dupla idő. Első hátsó geometria kb 1 óra 30 perc. Szorozgass a rezsióradíjjal előző számla segít. Egy kisebb szervízbe törédékéből megúszod. Észak-pest környékén tudok javasolni helyet. Ha márkaszervíz mellett döntesz, akkor FordSolymár.
Nem ragaszkodom márkaszervizhez. Ha van észak-pesti műhely címed és megküldöd, akkor köszönöm.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81 82 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.172 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.