Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 07:59:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 875 876 877 878 879 880 881 [882] 883 884 885 886 887 888 889 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21880166 alkalommal)
0 Felhasználó és 263 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #44050 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 15:05:10 »

Az, hogy 790 és 810 között ugrál. Akkor kezdi el, amikor már vagy 2 perce ketyeg alapjáraton. Olyankor átveszi a ritmust az autó is. Melegen nem csinál ilyet, csak amikor még nem érte el a hőfok a második vonalat (60?-as) Akkor is csinálja néha, amikor egyesben gurulok 20-30 métert 1200-1300-as fordulaton, majd kuplung ki, fék. Egy kis gázfröcsi és abbahagyja. (csak ezt)
A generátor okozza ezt a gondod.bronzkefe kopás.ott keresd a hibát.Nekem nincs ugrálás sem hidegen sem melegen.Még pucold ki a MAF szenzort az is csinálhatja.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44051 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 15:06:41 »

Nem fog menni mert akkor mindenki ezt tenné,és így kímélnénk a feszítőrendszert.sőt vannak még olyan különbségek kocsik között,hogy az enyém ha gurul üresben megemeli a fordulatot 1000-re.TZS fórumtársé pedig megsem mozdul ilyenkor.Törődj bele ez van.Inkább akkor aggódj,ha ingadozik és nem áll stabilan.

Amikor gurulok, nekem is feljebb megy úgy 850-ig max. Amint megállok visszaáll. Nekem az előzőekben leírt fordulatszám ugrálással van bajom. Lehet, hogy a generátor a kaki? Lehet, hogy nem is erre való. A múltkor néztem alf által írt szabadonfutósítást és az enyémen nincs az a lefűrészelendő kiugró rész. Alapjáraton 14,4-14,6 V-ot tölt még úgy is, ha felkapcsolok minden elektromos fogyasztót. (kieg fűtés és első szélvédőfűtés nincs és kb 3 hete vettem bele egy 71 AH-s motorcraft akksit)
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44052 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 15:08:10 »

A generátor okozza ezt a gondod.bronzkefe kopás.ott keresd a hibát.Nekem nincs ugrálás sem hidegen sem melegen.Még pucold ki a MAF szenzort az is csinálhatja.

A MAF pucolás már megtörtént. Nem is volt koszos. Vagy csak én nem láttam annak, de azért kapott egy fél doboz kontakttisztító sprayt.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #44053 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 15:13:19 »

Amikor gurulok, nekem is feljebb megy úgy 850-ig max. Amint megállok visszaáll. Nekem az előzőekben leírt fordulatszám ugrálással van bajom. Lehet, hogy a generátor a kaki? Lehet, hogy nem is erre való. A múltkor néztem alf által írt szabadonfutósítást és az enyémen nincs az a lefűrészelendő kiugró rész. Alapjáraton 14,4-14,6 V-ot tölt még úgy is, ha felkapcsolok minden elektromos fogyasztót. (kieg fűtés és első szélvédőfűtés nincs és kb 3 hete vettem bele egy 71 AH-s motorcraft akksit)
A töltés kiváló pláne ha terhelve sem változik. :taps:Attól még lehet a bronzkefe kopás okozza.A szabadon futó alapból nincs rajtuk az egyéni.A kaki szót akkor mondanám,ha nem töltene rendessen.A kefe csere meg levan írva A FAQ topicban nézz utána.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #44054 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 19:09:07 »



Végre sikerült a faberakást megszüntetni!  gun
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44055 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 19:22:44 »

[img width=450 height=600]http://kepfeltoltes.hu/130225/IMG_0234_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Végre sikerült a faberakást megszüntetni!  gun

Ebben mi a kérdés?  Wink (Általános kérdések  wave)
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.25 hétfő, 19:28:00 írta AndyA » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #44056 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 19:29:56 »

Ebben mi a kérdés?  Wink (Általános kérdések  wave)

Csak előre válaszolt az előbb-utóbb elkerülhetetlenül felbukkanó kérdésre: Meg lehet-e szüntetni a faberakást, és hogyan?  vigyor3
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #44057 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 19:58:50 »

Csak előre válaszolt az előbb-utóbb elkerülhetetlenül felbukkanó kérdésre: Meg lehet-e szüntetni a faberakást, és hogyan?  vigyor3
vagy hogy hogyan nézne ki a facelift 1-s Mondi középkonzolja, ha karbon mintás lenne?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #44058 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 20:27:17 »

[img width=450 height=600]http://kepfeltoltes.hu/130225/IMG_0234_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img

Végre sikerült a faberakást megszüntetni!  gun
Még ilyet.  wow1
Nekem meg pont az a célom, hogy befásítsam.  vigyor3
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44059 Dátum: 2013.02.25 hétfő, 20:28:26 »

vagy hogy hogyan nézne ki a facelift 1-s Mondi középkonzolja, ha karbon mintás lenne?
jól vigyor3

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #44060 Dátum: 2013.02.26 kedd, 11:58:41 »

Elnézést kérek a két klub tagtól, hogy véletlenül rossz fórumra tettem fel a képet a sok olvasgatás közben!  falbav
De többek közt ezért is nem írok és még sokan a fórumra, mert hasonlóképpen leugatjátok az embert. Szóval köszönet és marad továbbra is a telefonos kapcsolat a többiekkel és maradok csendes szemlélő ...  taps
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #44061 Dátum: 2013.02.26 kedd, 12:11:03 »

Elnézést kérek a két klub tagtól, hogy véletlenül rossz fórumra tettem fel a képet a sok olvasgatás közben!  falbav
De többek közt ezért is nem írok és még sokan a fórumra, mert hasonlóképpen leugatjátok az embert. Szóval köszönet és marad továbbra is a telefonos kapcsolat a többiekkel és maradok csendes szemlélő ...  taps

Istenem....... Most komolyan? Megsértődsz?  De micsodán?
Érzékeny lélek lehetsz te...... tiszta óvoda, már bocs.  Wink   (Légy szíves idézd be azt a részt, ahol bárki is leugatott......)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #44062 Dátum: 2013.02.26 kedd, 13:46:31 »

Elnézést kérek a két klub tagtól, hogy véletlenül rossz fórumra tettem fel a képet a sok olvasgatás közben!  falbav
De többek közt ezért is nem írok és még sokan a fórumra, mert hasonlóképpen leugatjátok az embert. Szóval köszönet és marad továbbra is a telefonos kapcsolat a többiekkel és maradok csendes szemlélő ...  taps

Humor érzékedet ne veszítsd el kérlek! Senki nem bántott.
Amióta itt vagy a fórumon én is többször próbáltam már segíteni neked, és mások is.
Az hogy mennyire éltél vele az rajtad múlt. Tehát láthatod a jó szándék maximálisan megvan.

Nem szép ám így dobálózni egy poén miatt!

A cucc meg jó lett amit csináltál!  taps  integet2

Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #44063 Dátum: 2013.02.26 kedd, 15:53:36 »

Elnézést kérek a két klub tagtól, hogy véletlenül rossz fórumra tettem fel a képet a sok olvasgatás közben!  falbav
De többek közt ezért is nem írok és még sokan a fórumra, mert hasonlóképpen leugatjátok az embert. Szóval köszönet és marad továbbra is a telefonos kapcsolat a többiekkel és maradok csendes szemlélő ...  taps

Nyugi, csak a statisztikájukat növelik   nyes

macerás volt megcsinálni? én is gondolkozom ilyenen, bár valami egyszerűbb mintával, vagy sima fekete is jobban nézne ki, mint ez a fényes ,fekete, fa-utánzat.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #44064 Dátum: 2013.02.26 kedd, 22:37:48 »

Istenem....... Most komolyan? Megsértődsz?  De micsodán?
Érzékeny lélek lehetsz te...... tiszta óvoda, már bocs.  Wink   (Légy szíves idézd be azt a részt, ahol bárki is leugatott......)
Ezzel sem beszéltek,szépek vagytok bántjátok a kezdőt.HA itt mindenki felkapta volna más ezen-azon a dolgot 100-nál több tag talán nem is lenne.És ez még nem ismeri a fórum mumusát:ZACCI-t még a kocsit is eladná hallod!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #44065 Dátum: 2013.02.26 kedd, 22:40:13 »

Ezzel sem beszéltek,szépek vagytok bántjátok a kezdőt.HA itt mindenki felkapta volna más ezen-azon a dolgot 100-nál több tag talán nem is lenne.És ez még nem ismeri a fórum mumusát:ZACCI-t még a kocsit is eladná hallod!!!!!
Zacci már nem ír, már csak legenda!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #44066 Dátum: 2013.02.26 kedd, 22:44:37 »

Zacci már nem ír, már csak legenda!  eplus2
Mert?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #44067 Dátum: 2013.02.26 kedd, 22:46:38 »

Mert?
Mittudom én. Miért ír valahova? Én nem látom.  wow1
(pontosabban tavaly küldött egy pü-t, de csak ennyi Wink)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #44068 Dátum: 2013.02.26 kedd, 23:09:04 »

Mittudom én. Miért ír valahova? Én nem látom.  wow1
(pontosabban tavaly küldött egy pü-t, de csak ennyi Wink)
Már érgen nem volt itt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #44069 Dátum: 2013.02.26 kedd, 23:46:29 »

Apropó most este kicsit piszkáltam az autót OBD-n. A Forscanbe van valami Self Test cuccos. A GEM Self Testnél ilyeneket hozott ki:
http://kepfeltoltes.hu/view/130222/GEM_Self_test_hib_k_www.kepfeltoltes.hu_.png
Találkozott már valaki ezekkel?

Erre esetleg ötlet?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44070 Dátum: 2013.02.27 szerda, 00:00:00 »

Erre esetleg ötlet?

B1611 hátsó ablaktörlő üzemmód választó kapcsoló áramkör meghibásodása
B1319 és 1327 Ez az ajtók nyitásjelzésének áramköri hibája (vezető, utas)
B1335 és B1571 Ugyanaz, csak a hátsó ajtóké.
B1875 Ez meg szerintem az elakadásjelző hibája.

Hogy egyébként mit jelentenek, azt nem tudom. Töröld ki őket és ha ismét előjönnek, akkor vidd el egy villanyászhoz.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.27 szerda, 00:01:41 írta Lacika71 » Naplózva
funsir
Vendég
« Új hozzászólás #44071 Dátum: 2013.02.27 szerda, 08:40:51 »

Üdvözlet!

Megint szükség volna az agyatokra. MK3-as-nál az anyósülés melletti ajtó néha fogja magát és úgy viselkedik mintha be lenne zárva. Hiába huzigálom a kilincset, az nem csinál semmit. (Belülről ilyenkor is gond nélkül nyitható.) Aztán gondol egyet és működik f@szán. Majd megint a dili. Én már mindent megkentem amit megbontás nélkül meg lehet, de semmi javulás. Vagy működik vagy nem. Szerintetek mit kell megkenni-kipucolni-kicserélni?
Naplózva
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #44072 Dátum: 2013.02.27 szerda, 08:43:39 »

Üdvözlet!

Megint szükség volna az agyatokra. MK3-as-nál az anyósülés melletti ajtó néha fogja magát és úgy viselkedik mintha be lenne zárva. Hiába huzigálom a kilincset, az nem csinál semmit. (Belülről ilyenkor is gond nélkül nyitható.) Aztán gondol egyet és működik f@szán. Majd megint a dili. Én már mindent megkentem amit megbontás nélkül meg lehet, de semmi javulás. Vagy működik vagy nem. Szerintetek mit kell megkenni-kipucolni-kicserélni?

Vegyél bele egy bontott fiatalabb zárat, feltehetően a bent lévő a végét járja. Ne várd meg, míg végleg megadja magát.
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44073 Dátum: 2013.02.27 szerda, 08:46:22 »

Üdvözlet!

Megint szükség volna az agyatokra. MK3-as-nál az anyósülés melletti ajtó néha fogja magát és úgy viselkedik mintha be lenne zárva. Hiába huzigálom a kilincset, az nem csinál semmit. (Belülről ilyenkor is gond nélkül nyitható.) Aztán gondol egyet és működik f@szán. Majd megint a dili. Én már mindent megkentem amit megbontás nélkül meg lehet, de semmi javulás. Vagy működik vagy nem. Szerintetek mit kell megkenni-kipucolni-kicserélni?

Ha arra gondolsz hogy kívülről nem nyitható, csak belülről, akkor be kell állítani. Nekem ugyanezt csinálta. Ki kell venni a zárat, azon van egy függőleges pálca. Ez az, amelyik megy a kilincshez. Azon van egy menetes műanyag izé. Azt kell asszem rátekerni 1-2 fordulatot és teszt. Kicsit pepecs meló.
Naplózva
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #44074 Dátum: 2013.02.27 szerda, 09:05:31 »

Üdv
Az adagoló és a porlasztókat összekötő fém üzemanyag csövekhez tartoznak tömítések vagy épp azért kúposak mert nem kell hozzá? Kicsit korrodáltak szóval ezért cserélem. Köszönöm a válaszokat, ha lesznek  vigyor3  worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44075 Dátum: 2013.02.27 szerda, 09:16:36 »

Üdv
Az adagoló és a porlasztókat összekötő fém üzemanyag csövekhez tartoznak tömítések vagy épp azért kúposak mert nem kell hozzá? Kicsit korrodáltak szóval ezért cserélem. Köszönöm a válaszokat, ha lesznek  vigyor3  worship
nincsenek tömítések, ezért kúposak. ha kell, nekem van 1 szett ilyen csövem tddi-hez
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #44076 Dátum: 2013.02.27 szerda, 09:36:02 »

nincsenek tömítések, ezért kúposak. ha kell, nekem van 1 szett ilyen csövem tddi-hez

Van nekem is, köszi a választ  worship
Naplózva
Zsola
Vendég
« Új hozzászólás #44077 Dátum: 2013.02.27 szerda, 10:00:06 »



macerás volt megcsinálni? én is gondolkozom ilyenen, bár valami egyszerűbb mintával, vagy sima fekete is jobban nézne ki, mint ez a fényes ,fekete, fa-utánzat.
[/quote]

Szia

Egyetlen dolog ami nehéz volt az egészben az nem volt más mint a sok csavart kiszedni, főleg a légkondi kezelőpaneljét, mert azt 4 csavar fogja hátulról amihez nagyon nehezen fértem hozzá, mert az egész középkonzolt nem akartam kiszedni, a többi viszont sima ügy volt, szereléssel, matricázással, mindennel megvoltam 2-3 óra alatt ... És az anyagköltségem volt 3 ezer forint, ami egy 152x100cm carbonfólia, ennek csak töredéke kellett de sajnos csak folyóméterre tudtam venni de a maradékot fel tudtam használni máshol ...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #44078 Dátum: 2013.02.27 szerda, 10:48:01 »

Ezzel sem beszéltek,szépek vagytok bántjátok a kezdőt.HA itt mindenki felkapta volna más ezen-azon a dolgot 100-nál több tag talán nem is lenne.És ez még nem ismeri a fórum mumusát:ZACCI-t még a kocsit is eladná hallod!!!!!

ez? ezzel?   fejvakaras
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #44079 Dátum: 2013.02.27 szerda, 14:39:44 »

Hali mindenkinek!

Egy kérdés. Tényleg volt olyan MK3-as amiben nem volt klíma? Mert ma bementem a Cromaxhoz,és közölték velem,hogy a "nem légkondis" szíjtárcsa a miénkre nem lenne jó,mert az gyengébb(Huh?). Ebben mennyi a valóságtartam? Mert azért nem mindegy,hogy valami 24-28ezerért kapsz meg,vagy 54ért  szomoru1
Előre is köszi a válaszokat  integet2

Nika
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #44080 Dátum: 2013.02.27 szerda, 14:49:16 »

B1611 hátsó ablaktörlő üzemmód választó kapcsoló áramkör meghibásodása
B1319 és 1327 Ez az ajtók nyitásjelzésének áramköri hibája (vezető, utas)
B1335 és B1571 Ugyanaz, csak a hátsó ajtóké.
B1875 Ez meg szerintem az elakadásjelző hibája.

Hogy egyébként mit jelentenek, azt nem tudom. Töröld ki őket és ha ismét előjönnek, akkor vidd el egy villanyászhoz.

Ezeket nem tudom törölni, nem a normál hibakódolvasás dobta őket. A Forscan-ben van egy ilyen GEM teszt, ott jött ez ki. Normál hibakód olvasásnál nincs semmi hiba.
Azért nem értem ezeket, mert
- hátsó ablaktörlő köszöni jól van (na jó, lapátot kéne cseréljek lassan, de azt nem hinném, hogy jelzi Cheesy)
- az ajtók nyitásának jelzésével sincs probléma. Belsőtér világítás is felgyullad-elalszik ahogy kell. Műszerfali visszajelző is ok.
- elakadásjelzi is úgy működik ahogy kell.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44081 Dátum: 2013.02.27 szerda, 15:05:31 »

Ezeket nem tudom törölni, nem a normál hibakódolvasás dobta őket. A Forscan-ben van egy ilyen GEM teszt, ott jött ez ki. Normál hibakód olvasásnál nincs semmi hiba.
Azért nem értem ezeket, mert
- hátsó ablaktörlő köszöni jól van (na jó, lapátot kéne cseréljek lassan, de azt nem hinném, hogy jelzi Cheesy)
- az ajtók nyitásának jelzésével sincs probléma. Belsőtér világítás is felgyullad-elalszik ahogy kell. Műszerfali visszajelző is ok.
- elakadásjelzi is úgy működik ahogy kell.

A'propos hátsó ablaktörlő. Anno másfél éve kicseréltem mind a kettőt Opel Astra karra. De milyen lapát is kell ebbe pontosan, ha bemegyek egy Opel kereskedésbe, mit kérjek? Elfelejtettem azóta... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44082 Dátum: 2013.02.27 szerda, 15:33:30 »

Ezeket nem tudom törölni, nem a normál hibakódolvasás dobta őket. A Forscan-ben van egy ilyen GEM teszt, ott jött ez ki. Normál hibakód olvasásnál nincs semmi hiba.
Azért nem értem ezeket, mert
- hátsó ablaktörlő köszöni jól van (na jó, lapátot kéne cseréljek lassan, de azt nem hinném, hogy jelzi Cheesy)
- az ajtók nyitásának jelzésével sincs probléma. Belsőtér világítás is felgyullad-elalszik ahogy kell. Műszerfali visszajelző is ok.
- elakadásjelzi is úgy működik ahogy kell.

Nem tudom hova való vagy, de ha pesti vagy környéki, akkor keresd meg vik-et, ő jobban ott van az ilyenekben. Lehet, hogy meg tudja neked nézni egy normálisabb gyári cuccal, hogy mi a nyűgje az autónak.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44083 Dátum: 2013.02.27 szerda, 15:44:47 »

Ha arra gondolsz hogy kívülről nem nyitható, csak belülről, akkor be kell állítani. Nekem ugyanezt csinálta. Ki kell venni a zárat, azon van egy függőleges pálca. Ez az, amelyik megy a kilincshez. Azon van egy menetes műanyag izé. Azt kell asszem rátekerni 1-2 fordulatot és teszt. Kicsit pepecs meló.
így van.vagy csak elgorbult az a rúd.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44084 Dátum: 2013.02.27 szerda, 15:47:54 »

így van.vagy csak elgorbult az a rúd.

Az is lehetséges. Én a tekerést választottam. Most működik, mint katiba a gyerek. Vagy, mint szódás a lovát?  eplus2
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #44085 Dátum: 2013.02.27 szerda, 16:28:24 »

A'propos hátsó ablaktörlő. Anno másfél éve kicseréltem mind a kettőt Opel Astra karra. De milyen lapát is kell ebbe pontosan, ha bemegyek egy Opel kereskedésbe, mit kérjek? Elfelejtettem azóta... Smiley

AndyA

A hátsó ablakon lévő ablaktörlő cseréjén én is gondolkodtam már.
Tudnál egy - két fotót készíteni a Tiedről AndyA?

Bevallom a mostani nem igazán tetszik...
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #44086 Dátum: 2013.02.27 szerda, 16:49:40 »

A'propos hátsó ablaktörlő. Anno másfél éve kicseréltem mind a kettőt Opel Astra karra. De milyen lapát is kell ebbe pontosan, ha bemegyek egy Opel kereskedésbe, mit kérjek? Elfelejtettem azóta... Smiley

AndyA

Én Opel Astra H-nak a hátsó lapátját tettem fel a kombimra. Gondolom Te is azt.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #44087 Dátum: 2013.02.27 szerda, 17:31:17 »

S.O.S!!

Sziasztok!

A fényszóróban cseréltem izzót...majd utána beindítanám az autót. kulcs be I-es állás oké, II-es állás oké, minden kialszik, csak akksi és olajnyomás világít. Ráindítok és nemtorténik semmi...kb kettőt hármat kattog másodpercenként és minden egyes kattogásnál a lámpák kialszanak arra a pár tized másodpercre. a motor meg se mozdul...csak a kattogás.

Nincs ötletetek mi lehet a baj?  rinya szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44088 Dátum: 2013.02.27 szerda, 17:31:56 »

S.O.S!!

Sziasztok!

A fényszóróban cseréltem izzót...majd utána beindítanám az autót. kulcs be I-es állás oké, II-es állás oké, minden kialszik, csak akksi és olajnyomás világít. Ráindítok és nemtorténik semmi...kb kettőt hármat kattog másodpercenként és minden egyes kattogásnál a lámpák kialszanak arra a pár tized másodpercre. a motor meg se mozdul...csak a kattogás.

Nincs ötletetek mi lehet a baj?  rinya szomoru1
lemerült az akksid
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #44089 Dátum: 2013.02.27 szerda, 17:36:24 »

lemerült az akksid

Ez most komoly?  wow1
klíma, rádió megy ezért nem gondoltam akksira.

de akkor tuti akksi? :/
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44090 Dátum: 2013.02.27 szerda, 17:39:32 »

Ez most komoly?  wow1
klíma, rádió megy ezért nem gondoltam akksira.

de akkor tuti akksi? :/
ha bikázva indul, akkor valszeg igen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44091 Dátum: 2013.02.27 szerda, 17:39:52 »

Ez most komoly?  wow1
klíma, rádió megy ezért nem gondoltam akksira.

de akkor tuti akksi? :/

Szerintem is akksigondod lehet. A rádió nem vesz fel akkora áramot, hogy egy "lemerült" akksi ne tudná működtetni. Az önindító viszont nem kicsit vesz fel. Nem véletlen tettek rá 10-es kábelt. A rádióra meg kb 2-est.
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #44092 Dátum: 2013.02.27 szerda, 17:49:03 »

Szerintem is akksigondod lehet. A rádió nem vesz fel akkora áramot, hogy egy "lemerült" akksi ne tudná működtetni. Az önindító viszont nem kicsit vesz fel. Nem véletlen tettek rá 10-es kábelt. A rádióra meg kb 2-est.

Húhh, köszönöm a segítséget HZsolt92 és Lacika71 Smiley
Szerintetek fektessek be egy töltőre vagy inkább új akksi? :S
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44093 Dátum: 2013.02.27 szerda, 17:50:16 »

Húhh, köszönöm a segítséget HZsolt92 és Lacika71 Smiley
Szerintetek fektessek be egy töltőre vagy inkább új akksi? :S

Az attól függ, hogy mennyi idős az akksid. Bár, ha magától így lemerült, akkor nem sok erő lehet már benne. Sokáig állt egyhelyben vagy rajtahagytál valamit?
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #44094 Dátum: 2013.02.27 szerda, 17:59:41 »

Az attól függ, hogy mennyi idős az akksid. Bár, ha magától így lemerült, akkor nem sok erő lehet már benne. Sokáig állt egyhelyben vagy rajtahagytál valamit?

Nemtudom az előző tulaj mikor cserélhetett akksit :/ Igazából annyi volt hogy izzót cseréltem a fényszóróban meg takarítgattam. De izzócsere közben is bevolt kapcsolva a világítás mert a bal első távolsági csak néha világított és próbáltam kideríteni hogy mitől lehet ez. Délelőtt még ment a motor összességében egy 5 percet amíg elmentem boltba. kb 13:30-17:15ig volt ez a szerelgetős takarítós dolog miközben zene ment és rajtvolt a gyujtás + világítás. De olyan 16:45 környékén mint ha már láttam volna 1-2 rendellenességet. villogott a légzsákvisszajelző lámpa, meg volt hogy csak a helyzetjelzőt lehetett bekapcsolni a tompítottat nem, mert ha bekapcsoltam akkor a műszerfal szinte kialudt úgy ahogy van, aztán 1-2 másoperc múlva újra előjött egykét dolog. Az egyik indítózásnál meg olyat csinált, hogy a fordulatszámmérő és a sebességmérő óra felment maxig úgyvolt pár másodpercig és visszaállt alaphelyzetbe.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #44095 Dátum: 2013.02.27 szerda, 18:15:36 »

Nemtudom az előző tulaj mikor cserélhetett akksit :/ Igazából annyi volt hogy izzót cseréltem a fényszóróban meg takarítgattam. De izzócsere közben is bevolt kapcsolva a világítás mert a bal első távolsági csak néha világított és próbáltam kideríteni hogy mitől lehet ez. Délelőtt még ment a motor összességében egy 5 percet amíg elmentem boltba. kb 13:30-17:15ig volt ez a szerelgetős takarítós dolog miközben zene ment és rajtvolt a gyujtás + világítás. De olyan 16:45 környékén mint ha már láttam volna 1-2 rendellenességet. villogott a légzsákvisszajelző lámpa, meg volt hogy csak a helyzetjelzőt lehetett bekapcsolni a tompítottat nem, mert ha bekapcsoltam akkor a műszerfal szinte kialudt úgy ahogy van, aztán 1-2 másoperc múlva újra előjött egykét dolog. Az egyik indítózásnál meg olyat csinált, hogy a fordulatszámmérő és a sebességmérő óra felment maxig úgyvolt pár másodpercig és visszaállt alaphelyzetbe.
akksid merült le
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #44096 Dátum: 2013.02.27 szerda, 19:11:52 »

Szerintem is akksigondod lehet. A rádió nem vesz fel akkora áramot, hogy egy "lemerült" akksi ne tudná működtetni. Az önindító viszont nem kicsit vesz fel. Nem véletlen tettek rá 10-es kábelt. A rádióra meg kb 2-est.
Hát szerintem a mondeon sehol nincs 10-es kábel! Max. ha beépítel mint én! Amúgy kábelnak sem nevezném,csak vezetéknek!  eplus2
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #44097 Dátum: 2013.02.27 szerda, 19:20:30 »

Húhh, köszönöm a segítséget HZsolt92 és Lacika71 Smiley
Szerintetek fektessek be egy töltőre vagy inkább új akksi? :S
Először töltsd fel!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #44098 Dátum: 2013.02.27 szerda, 19:24:22 »

Nem tudom hova való vagy, de ha pesti vagy környéki, akkor keresd meg vik-et, ő jobban ott van az ilyenekben. Lehet, hogy meg tudja neked nézni egy normálisabb gyári cuccal, hogy mi a nyűgje az autónak.

Múlt héten voltam viknél (tempomatot rakott be az autóba). Programozás végett rá lett dugva gyári diagra, de nem mondta, hogy lenne valami probléma.

AndyA: miben jobb az Opel ablaktörő, mint a Ford?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #44099 Dátum: 2013.02.27 szerda, 19:35:25 »

Múlt héten voltam viknél (tempomatot rakott be az autóba). Programozás végett rá lett dugva gyári diagra, de nem mondta, hogy lenne valami probléma.

AndyA: miben jobb az Opel ablaktörő, mint a Ford?

Nekem az f-super írkál ki olyan dolgokat, amik nem rosszak, csak "fontosnak érzi magát az olvasó". Nekem is vik szerelte be a tempomatot tegnap. Azt is mondta, hogy az a baj az ilyen univerzális cuccokkal, hogy sokszor hülyeségeket írkálnak ki. Úgyhogy innentől kezdve nem érdekel. Ha van hibajel, (EGR dugózás miatt mindíg van) akkor rádugom, kitörlöm oszt jónapot.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 875 876 877 878 879 880 881 [882] 883 884 885 886 887 888 889 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.174 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.