Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 21:17:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 951 952 953 954 955 956 957 [958] 959 960 961 962 963 964 965 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21955013 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #47850 Dátum: 2013.08.14 szerda, 13:38:45 »

megjött
azt küldték amit rendeltem  nyes
 wave

Köszönöm neked, és NemTom-nak is a visszajelzéseket, így már én is bátrabban merem kipróbálni őket  worship  worship
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #47851 Dátum: 2013.08.14 szerda, 13:40:54 »

Már csak az a kérdés, ha leáll az okoz-e gondota kocsiban.
Vagy inkább szerezzek egy kötelet és vontattassam haza magam?  falbav
Biztos teljesen, hogy a szabadonfutó miatt nem töltött a generátor?
Ha el tudsz indulni, akkor menj hazafelé, mert minél közelebb leszel az otthonodhoz, annál jobb.
Még akkor, ha leállna is, nem 50 km-re leszel.
Én elindulnék.

Amikor nekem lemerült az aksim, váratlanul, egy ismerős rámért, és azt mondta, hogy az OK. Na ezzel jól átkúrt, mert vagy rossz volt a műszere, vagy más, de félrevitt. A hibát máshol kerestük, én ideges voltam, és nem tudtam rendesen gondolkodni. Megengedtem, hogy "segítsenek", az egyik segítőkész emberke 3.ba tette, és tologatni kezdték, hogy majd beindul tőle, mert a dízel be fog. Én meg nem kapcsoltam, ideges voltam, azt se tudtam hol áll a fejem. Amikor ráadták a gyújtást, letiltott az immo! A kulcsát ezután már nem fogadta el, újra kellett progizni. Benne volt vagy 40 ezerbe a hülye tologatósdi. Meg ugye kellet egy új aksi is, mert az TÖKre le volt merülve!
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.14 szerda, 13:50:44 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #47852 Dátum: 2013.08.14 szerda, 14:49:29 »

SOS

Sziasztok,

ma mielőtt melóba beértem, 5km-el a cél előtt folyamatos töltés lámpa világítás.
Eljöttem a cégig, letettem a kocsit. Ékszíjat megnéztem, az OK. Szerintem a szabadonfutóm lett mindkét irányba szabadonfutó  rinya
Kérdés, hogy mehetek-e még bármennyit a kocsival így, vagy inkább meg se próbáljam?
Nem tudom hogy juttatom haza a kocsit... Illetve nem is haza, hanem valakihez aki ki tudja cserélni a szabadonfutót  rinya rinya

Köszi
Doby

Én Keszthelyről jötten el Pécsre akkuval mikor generátor lehalt, ráadásul végig világitással közúton....egy jó akksival 50km-t elkéne menned...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47853 Dátum: 2013.08.14 szerda, 14:53:33 »

Már csak az a kérdés, ha leáll az okoz-e gondota kocsiban.
Vagy inkább szerezzek egy kötelet és vontattassam haza magam?  falbav

Ha az akksid, 50 km-et el lehet vele menni.... semmi felesleges fogyasztót ne kapcsolj be.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #47854 Dátum: 2013.08.14 szerda, 15:12:38 »

Köszönöm srácok!
Nemsokára ugrik a majom a vízbe!
Majd megírom meddig jutottam....
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #47855 Dátum: 2013.08.14 szerda, 15:51:34 »

Már csak az a kérdés, ha leáll az okoz-e gondota kocsiban.
Vagy inkább szerezzek egy kötelet és vontattassam haza magam?  falbav
Nem lesz semi baj de GSR szaktárs most nem jól tudja mert én ezt megtapasztaltam a saját börömön és mellé az enyém automata is, worship menyél nyugodtan nem lesz semi gond
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47856 Dátum: 2013.08.14 szerda, 16:01:20 »

Nem lesz semi baj de GSR szaktárs most nem jól tudja mert én ezt megtapasztaltam a saját börömön és mellé az enyém automata is, worship menyél nyugodtan nem lesz semi gond
Nem állítottam ..... "lehet".... azaz feltételezés, lehetséges eset.  vigyor3
Ami a te esetedben történt, az nem biztos mindig úgy lesz. Neked lehet akkor szerencséd volt....

50 km-et jó akksival, fogyasztók nélkül el kell tudni menni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #47857 Dátum: 2013.08.14 szerda, 17:29:30 »

Nem állítottam ..... "lehet".... azaz feltételezés, lehetséges eset.  vigyor3
Ami a te esetedben történt, az nem biztos mindig úgy lesz. Neked lehet akkor szerencséd volt....

50 km-et jó akksival, fogyasztók nélkül el kell tudni menni.

Hétvégén 4 éves exide akkuval (74 amperes) egy 2001-es Transittal 120km-t tettünk meg (semmi világítás, de voltak megszakítások, kb 10 indítás), utána állt csak meg  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47858 Dátum: 2013.08.14 szerda, 17:34:31 »

Hétvégén 4 éves exide akkuval (74 amperes) egy 2001-es Transittal 120km-t tettünk meg (semmi világítás, de voltak megszakítások, kb 10 indítás), utána állt csak meg  vigyor3

Jaaaa, nem tudtam, hogy ilyen verseny is van!  eplus2
 eljen


ui: az pöccre indul és tddi, amin csak egy adagoló van
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #47859 Dátum: 2013.08.14 szerda, 17:51:34 »

Jaaaa, nem tudtam, hogy ilyen verseny is van!  eplus2
 eljen


ui: az pöccre indul és tddi, amin csak egy adagoló van
Jaja, de azért nem örültünk, mikor vontatni kellett  Grin (Szerelőktől hoztuk el felújított generátorral, stb-vel, azt hittük a töltés lámpa csak vmi kontakt miatt ég, végülis az volt a baj, nem volt feltéve a generátor egyik vezetéke... hehe )
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47860 Dátum: 2013.08.14 szerda, 17:57:27 »

Jaja, de azért nem örültünk, mikor vontatni kellett  Grin (Szerelőktől hoztuk el felújított generátorral, stb-vel, azt hittük a töltés lámpa csak vmi kontakt miatt ég, végülis az volt a baj, nem volt feltéve a generátor egyik vezetéke... hehe )

Uhh....
Lehet nem lett volna szabad úgy elhozni a szerelőtől, hogy világít a lámpa. (Kontakt hiba itt nincs ill. nem szabad lennie...)

De legalább csak ennyi volt a baj.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #47861 Dátum: 2013.08.14 szerda, 17:57:43 »

Jaja, de azért nem örültünk, mikor vontatni kellett  Grin (Szerelőktől hoztuk el felújított generátorral, stb-vel, azt hittük a töltés lámpa csak vmi kontakt miatt ég, végülis az volt a baj, nem volt feltéve a generátor egyik vezetéke... hehe )
Nem megszólás más is járhat így,de ezek szerint a lámpa már az elhozataltól éget vagyis nem hoztam volna el hanem egyből vissza megyek.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #47862 Dátum: 2013.08.14 szerda, 18:00:48 »

Beszarás.
Beültem a kocsiba, áttettem a kijelzőt a battery-re.
Indítottam.
Töltött mint állat, se töltés lámpa se semmi.
Hazajöttem úgy hogy még csak egy pillanatra se villant ki...

Ki érti ezt szomoru1
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47863 Dátum: 2013.08.14 szerda, 18:07:32 »

Beszarás.
Beültem a kocsiba, áttettem a kijelzőt a battery-re.
Indítottam.
Töltött mint állat, se töltés lámpa se semmi.
Hazajöttem úgy hogy még csak egy pillanatra se villant ki...

Ki érti ezt szomoru1

Vagy kontakt valamelyik kábelnél vagy a szénkefe akadt fenn.
Ha gond nélkül hazaérsz ezeknek járj utána mindenképp.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #47864 Dátum: 2013.08.14 szerda, 18:34:16 »

Vagy kontakt valamelyik kábelnél vagy a szénkefe akadt fenn.
Ha gond nélkül hazaérsz ezeknek járj utána mindenképp.

Vagy valóban a szabadonfutó döglődik... 50.000 km nem hazudik  szomoru1
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47865 Dátum: 2013.08.14 szerda, 18:37:31 »

Vagy valóban a szabadonfutó döglődik... 50.000 km nem hazudik  szomoru1

Ezt meg tudtad volna nézni mikor nem volt töltés, benézel a generátorba és látod, hogy forog-e a forgórész úgy ahogy kell.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #47866 Dátum: 2013.08.14 szerda, 18:39:03 »

Nem megszólás más is járhat így,de ezek szerint a lámpa már az elhozataltól éget vagyis nem hoztam volna el hanem egyből vissza megyek.
Én sem hoztam volna el, főnököm hozta el, nálam csak az utolsó 30 km-re volt, kérdeztem is tőle egyből, hogy tud-e róla, h ég a töltés lámpa, mondta igen, de kell hogy legyen töltés, hisz most lett rajta minden felújítva. Hát nem volt  hehe
Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #47867 Dátum: 2013.08.14 szerda, 18:42:56 »

Ezt meg tudtad volna nézni mikor nem volt töltés, benézel a generátorba és látod, hogy forog-e a forgórész úgy ahogy kell.

Látod ez igaz, de nem jutott eszembe  falbav
Na nemsokára kiderül minden, utánajárunk  Smiley
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47868 Dátum: 2013.08.14 szerda, 18:44:26 »

Én sem hoztam volna el, főnököm hozta el, nálam csak az utolsó 30 km-re volt, kérdeztem is tőle egyből, hogy tud-e róla, h ég a töltés lámpa, mondta igen, de kell hogy legyen töltés, hisz most lett rajta minden felújítva. Hát nem volt  hehe

Bizalom az van....  vigyor3

Ritkán világít a töltéslámpa egy generátor felújítás után.... Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #47869 Dátum: 2013.08.14 szerda, 20:04:27 »

Bizalom az van....  vigyor3

Ritkán világít a töltéslámpa egy generátor felújítás után.... Shocked
Áhhh, nagyon csúnyán fest ez a Transit, ennél bármi lehet... Pl.: tegnap este fedeztük fel, hogy nem világít sehol sem a helyzetjelző rajta.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47870 Dátum: 2013.08.14 szerda, 20:09:20 »

Áhhh, nagyon csúnyán fest ez a Transit, ennél bármi lehet... Pl.: tegnap este fedeztük fel, hogy nem világít sehol sem a helyzetjelző rajta.


A főnöködnek van bizalma..... eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #47871 Dátum: 2013.08.14 szerda, 20:32:30 »

Áhhh, nagyon csúnyán fest ez a Transit, ennél bármi lehet... Pl.: tegnap este fedeztük fel, hogy nem világít sehol sem a helyzetjelző rajta.
Legközelebb téged küldjön,vagy tarts neki oktatást.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #47872 Dátum: 2013.08.14 szerda, 20:53:16 »

Ma délután Egerből igyekezetem kifelé, vagyis haza. Egyszer csak feltűnt, hogy vmi nem stimmel a kormányközép állással. Ha középállásban tartom, akkor kissé balra megy az autó. Ha egyenesen akarok menni, akkor egy hangyányit jobbra kell tartani a volánt. Valahogy vissza kellene állítani, pontosan középre.
Nincs holtjátéka, egészen apró lehet, de a kormány nem is tudna elcsúszni, elfordulni a kényszerkapcsolatában, mondjuk egy kicsit? Mintha ilyesmi okozná.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #47873 Dátum: 2013.08.14 szerda, 21:13:47 »

Ma délután Egerből igyekezetem kifelé, vagyis haza. Egyszer csak feltűnt, hogy vmi nem stimmel a kormányközép állással. Ha középállásban tartom, akkor kissé balra megy az autó. Ha egyenesen akarok menni, akkor egy hangyányit jobbra kell tartani a volánt. Valahogy vissza kellene állítani, pontosan középre.
Nincs holtjátéka, egészen apró lehet, de a kormány nem is tudna elcsúszni, elfordulni a kényszerkapcsolatában, mondjuk egy kicsit? Mintha ilyesmi okozná.
nálam ugyanez a helyzet csak nekem jobbra esik a kormány és kicsit balra kell tartani.
futóműbeállítás se oldotta meg. és szerintem csak kormányműcserétől javul meg.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #47874 Dátum: 2013.08.14 szerda, 21:14:29 »

Ma délután Egerből igyekezetem kifelé, vagyis haza. Egyszer csak feltűnt, hogy vmi nem stimmel a kormányközép állással. Ha középállásban tartom, akkor kissé balra megy az autó. Ha egyenesen akarok menni, akkor egy hangyányit jobbra kell tartani a volánt. Valahogy vissza kellene állítani, pontosan középre.
Nincs holtjátéka, egészen apró lehet, de a kormány nem is tudna elcsúszni, elfordulni a kényszerkapcsolatában, mondjuk egy kicsit? Mintha ilyesmi okozná.
Nem lehet,hogy kicsit laza a kormány és elfordult egy kicsit ,talán ettől lehet.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #47875 Dátum: 2013.08.14 szerda, 21:41:59 »

Nem lehet,hogy kicsit laza a kormány és elfordult egy kicsit ,talán ettől lehet.
Köszi nektek, holnap ránézek!
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #47876 Dátum: 2013.08.14 szerda, 21:55:49 »

Még valami, éjszakára  hehe
Autóversenyző barátom Németországban lakik, privátban TDCi-je van. Mondta nekem, hogy 240-ig ki lehet húzatni, tehát teljesen a km óra végéig, de ez csak elmélet.
Mondtam neki, ne féljen, ha dugózás után ég a check engine .
Hát ő nem fél! (lásd a képet)
Itt egy fotó, német autópályán készült kép, nézzétek az órát.
GPS szerint ez a tempó csak 209 km/óra volt. Nagyon biztos keze van, én nem fotózgatnék telefonnal 200 feletti tempónál.
Azt mesélte nekem, hogy az autógyárak szoktak egy trükköt beépíteni, hogy az emberek ne száguldjanak annyira. Eszerint a km/óra tervezetten csal valamennyit, nagyobb sebességnél többet - és amikor 240-et mutat, akkor 220-at megyünk csak.
Mivel ő ugyanolyan sokat autózik 200 felett, mint alatt (beleértve a versenyzést is), én hiszek neki.
Ez is lehet az oka, hogy miért nem tudjuk soha teljesen kiakasztani az órát.


Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #47877 Dátum: 2013.08.14 szerda, 22:05:46 »

Még valami, éjszakára  hehe
Autóversenyző barátom Németországban lakik, privátban TDCi-je van. Mondta nekem, hogy 240-ig ki lehet húzatni, tehát teljesen a km óra végéig, de ez csak elmélet.
Mondtam neki, ne féljen, ha dugózás után ég a check engine .
Hát ő nem fél! (lásd a képet)
Itt egy fotó, német autópályán készült kép, nézzétek az órát.
GPS szerint ez a tempó csak 209 km/óra volt. Nagyon biztos keze van, én nem fotózgatnék telefonnal 200 feletti tempónál.
Azt mesélte nekem, hogy az autógyárak szoktak egy trükköt beépíteni, hogy az emberek ne száguldjanak annyira. Eszerint a km/óra tervezetten csal valamennyit, nagyobb sebességnél többet - és amikor 240-et mutat, akkor 220-at megyünk csak.
Mivel ő ugyanolyan sokat autózik 200 felett, mint alatt (beleértve a versenyzést is), én hiszek neki.
Ez is lehet az oka, hogy miért nem tudjuk soha teljesen kiakasztani az órát.

[img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/130814/1147073_641990459152562_27133664_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img


Az autóipari szabvány szerint -0, és max. +10%+4 km/h a megengedett.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Conor
Vendég
« Új hozzászólás #47878 Dátum: 2013.08.14 szerda, 22:15:05 »

Még valami, éjszakára  hehe
Autóversenyző barátom Németországban lakik, privátban TDCi-je van. Mondta nekem, hogy 240-ig ki lehet húzatni, tehát teljesen a km óra végéig, de ez csak elmélet.
Mondtam neki, ne féljen, ha dugózás után ég a check engine .
Hát ő nem fél! (lásd a képet)
Itt egy fotó, német autópályán készült kép, nézzétek az órát.
GPS szerint ez a tempó csak 209 km/óra volt. Nagyon biztos keze van, én nem fotózgatnék telefonnal 200 feletti tempónál.
Azt mesélte nekem, hogy az autógyárak szoktak egy trükköt beépíteni, hogy az emberek ne száguldjanak annyira. Eszerint a km/óra tervezetten csal valamennyit, nagyobb sebességnél többet - és amikor 240-et mutat, akkor 220-at megyünk csak.
Mivel ő ugyanolyan sokat autózik 200 felett, mint alatt (beleértve a versenyzést is), én hiszek neki.
Ez is lehet az oka, hogy miért nem tudjuk soha teljesen kiakasztani az órát.




Tegnap vettem egy off-ot, abban figyeltem, h 70-ig pontos az óra (telefonos gps-el néztem), onnantól 4km/h-t csal felfele.
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #47879 Dátum: 2013.08.14 szerda, 22:20:47 »

És a radiot mivel tudom kiszedni ? smile

Ha nem akarsz venni kiszedőt, akkor dekopír fűrészlappal.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #47880 Dátum: 2013.08.14 szerda, 22:21:18 »

ui: az pöccre indul és tddi, amin csak egy adagoló van
De áram annak is kell.
Egy bowdenessel ki lehet menni a világból is, akár akku nélkül is, ha már beindult, de a tddi nem nagyon fog menni áram nélkül.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #47881 Dátum: 2013.08.14 szerda, 22:22:56 »

nálam ugyanez a helyzet csak nekem jobbra esik a kormány és kicsit balra kell tartani.
futóműbeállítás se oldotta meg. és szerintem csak kormányműcserétől javul meg.
Nekem akkor volt ilyen, mikor Vik lengőkart cserélt, és a helyére tette vissza a segédalváz keretet. Akkor derült ki, hogy előtte nem igazán volt a helyére téve, és ahhoz volt a kormányközép állítva. Nem tudom ki lehetett az a tróger, mert nálam az nem nagyon volt előtte bolygatva.  gun
Naplózva
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #47882 Dátum: 2013.08.14 szerda, 22:28:10 »

Még valami, éjszakára  hehe
Autóversenyző barátom Németországban lakik, privátban TDCi-je van. Mondta nekem, hogy 240-ig ki lehet húzatni, tehát teljesen a km óra végéig, de ez csak elmélet.
Mondtam neki, ne féljen, ha dugózás után ég a check engine .
Hát ő nem fél! (lásd a képet)
Itt egy fotó, német autópályán készült kép, nézzétek az órát.
GPS szerint ez a tempó csak 209 km/óra volt. Nagyon biztos keze van, én nem fotózgatnék telefonnal 200 feletti tempónál.
Azt mesélte nekem, hogy az autógyárak szoktak egy trükköt beépíteni, hogy az emberek ne száguldjanak annyira. Eszerint a km/óra tervezetten csal valamennyit, nagyobb sebességnél többet - és amikor 240-et mutat, akkor 220-at megyünk csak.
Mivel ő ugyanolyan sokat autózik 200 felett, mint alatt (beleértve a versenyzést is), én hiszek neki.
Ez is lehet az oka, hogy miért nem tudjuk soha teljesen kiakasztani az órát.




3500as fordulatnál 220al? hmm.. lehet itt már levette a lábát a pedálról
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47883 Dátum: 2013.08.14 szerda, 22:45:19 »

De áram annak is kell.
Egy bowdenessel ki lehet menni a világból is, akár akku nélkül is, ha már beindult, de a tddi nem nagyon fog menni áram nélkül.

Nem mondtam, hogy nem kell neki....csak jóval kevesebbet "fogyaszt" az adagoló, mint a nagynyomású befik vezérlője.... wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #47884 Dátum: 2013.08.14 szerda, 22:51:10 »

3500as fordulatnál 220al? hmm.. lehet itt már levette a lábát a pedálról
gondolom 6 sebességes.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47885 Dátum: 2013.08.14 szerda, 22:59:53 »

3500as fordulatnál 220al? hmm.. lehet itt már levette a lábát a pedálról

Nekem is ez tűnt fel....
Ha le is vette, akkor is megmarad a fordulat.... nem szabadonfutós ez. vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #47886 Dátum: 2013.08.14 szerda, 23:33:41 »

Még valami, éjszakára  hehe
Autóversenyző barátom Németországban lakik, privátban TDCi-je van. Mondta nekem, hogy 240-ig ki lehet húzatni, tehát teljesen a km óra végéig, de ez csak elmélet.

Nem nagy durranás... én is megcsináltam, még anno.


Ez a németeknél volt, akkor nem sikerült összehozni a végsebességet, ami nálam 232, óra szerint.
Még ott is ki-ki jönnek eléd, hiába villogsz.
Az enyém 200-ig rendesen gyorsul. 200 felett még elmegy, inkább 5-ben, egészen 220-ig.
Itt jócskán megtorpan, és egyre kevésbé gyorsul. 220-ról 232-ig több perc kell. Lehet, hogy ment volna tovább is,
de padlógáznál 1-2 perc után sem gyorsult, így szvsz az a vége.
A motor max lóereje 3800-on van, kb ide esik a 232. 2.0 tdci, 130 ló, 6 sebesség, teljesen gyári.
A 2,2-es biztosan elmegy a 240-ig.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.14 szerda, 23:35:34 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #47887 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 00:09:42 »

Nem nagy durranás... én is megcsináltam, még anno.


Ez a németeknél volt, akkor nem sikerült összehozni a végsebességet, ami nálam 232, óra szerint.
Még ott is ki-ki jönnek eléd, hiába villogsz.
Az enyém 200-ig rendesen gyorsul. 200 felett még elmegy, inkább 5-ben, egészen 220-ig.
Itt jócskán megtorpan, és egyre kevésbé gyorsul. 220-ról 232-ig több perc kell. Lehet, hogy ment volna tovább is,
de padlógáznál 1-2 perc után sem gyorsult, így szvsz az a vége.
A motor max lóereje 3800-on van, kb ide esik a 232. 2.0 tdci, 130 ló, 6 sebesség, teljesen gyári.
A 2,2-es biztosan elmegy a 240-ig.

mit fogyaszthat ilyenkor? gondolom a 6.5 nem annyira reális nyes
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #47888 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 01:17:15 »

Sziasztok!

Ma megnézek egy 2004 évvégi 2-0 TDCI-t.
Tudnátok pár tanácsot adni, hogy mikre figyeljek oda vásárlás előtt?
Én szeretném átnézni (nem ide-oda vinni). Szóval csak infó kéne a típushibákra vonatkozóan.

Köszönöm.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #47889 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 02:03:39 »

Nem lehet,hogy kicsit laza a kormány és elfordult egy kicsit ,talán ettől lehet.
és azt hol lehet nekem is ez a baj!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47890 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 09:57:59 »

Sziasztok!

Ma megnézek egy 2004 évvégi 2-0 TDCI-t.
Tudnátok pár tanácsot adni, hogy mikre figyeljek oda vásárlás előtt?
Én szeretném átnézni (nem ide-oda vinni). Szóval csak infó kéne a típushibákra vonatkozóan.

Köszönöm.


Először is olvsd el ezt. A többi dolog pedig majd ugyanaz, mint egyéb más autóknál. Körbe kell nézni olajfolyás stb ügyileg. Ha kereskedéstől veszed, akkor szinte biztos, hogy csilli-villi a motortér (ekkot jobban látszik, ha valahol szivárog), 90% az esélye, hogy nem a valós km óra állása van (bár ez nem annyira fontos). Egyébként pedig, ha nem egedi kipróbálni, akkor felejtős (szerintem). Kérd el az alvázszámát és érdeklődj utána a szervizéletének ill. az etisen meg tudod nézni, hogy milyen felszereltségnek kell lennie az autóban. Ha jól emlékszem akkor az eredetiségvizsgálatot az eladónak kell megcsináltatnia. Abból kiderülhet, hogy volt-e törve, fényezve az autó.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #47891 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 10:55:48 »

Először is olvsd el ezt. A többi dolog pedig majd ugyanaz, mint egyéb más autóknál. Körbe kell nézni olajfolyás stb ügyileg. Ha kereskedéstől veszed, akkor szinte biztos, hogy csilli-villi a motortér (ekkot jobban látszik, ha valahol szivárog), 90% az esélye, hogy nem a valós km óra állása van (bár ez nem annyira fontos). Egyébként pedig, ha nem egedi kipróbálni, akkor felejtős (szerintem). Kérd el az alvázszámát és érdeklődj utána a szervizéletének ill. az etisen meg tudod nézni, hogy milyen felszereltségnek kell lennie az autóban. Ha jól emlékszem akkor az eredetiségvizsgálatot az eladónak kell megcsináltatnia. Abból kiderülhet, hogy volt-e törve, fényezve az autó.
Ha a keeskedő iratja át akkor az övé,ha te fogod akkor tied az eredetiség vizsga.Én sem csináltattam a vevőnek legyen az ő gondja.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #47892 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 11:51:54 »

Ha jól emlékszem akkor az eredetiségvizsgálatot az eladónak kell megcsináltatnia. Abból kiderülhet, hogy volt-e törve, fényezve az autó.

Az eladónak kellene, de az elmúlt 10 autómnál még nem volt példa rá, hogy ne nekem kellett volna megcsinálnom. Kiderülni meg abszolúte semmi nem derül ki, a végén kapsz egy papírt, hogy ok, ha nemok, akkor meg jönnek a jardok Cheesy de magáról a vizsgáltról nem kapsz semmit.

Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #47893 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 13:55:35 »

Az eladónak kellene, de az elmúlt 10 autómnál még nem volt példa rá, hogy ne nekem kellett volna megcsinálnom. Kiderülni meg abszolúte semmi nem derül ki, a végén kapsz egy papírt, hogy ok, ha nemok, akkor meg jönnek a jardok Cheesy de magáról a vizsgáltról nem kapsz semmit.




Pont most vagyok ebben a "cipőben", hogy a vevő úgy tudja az eladónak kellene, de eddig minden autóvásárlásomnál én csináltam, természetesen erre az autóra is annó.
Valami f...sz kitalálta annak idején hirtelenjében csak hogy pénz jöjjön valamiből a kasszába.Az emberek meg majd leboxolják ki fizet ezért a nagy semmiért.... gun
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #47894 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 17:49:56 »


Pont most vagyok ebben a "cipőben", hogy a vevő úgy tudja az eladónak kellene, de eddig minden autóvásárlásomnál én csináltam, természetesen erre az autóra is annó.
Valami f...sz kitalálta annak idején hirtelenjében csak hogy pénz jöjjön valamiből a kasszába.Az emberek meg majd leboxolják ki fizet ezért a nagy semmiért.... gun
Ez ugy alakult ki a köztudatban mikor a kereskedőtől vették a kocsit /ismerőseim/akkor ezt belealkudták a vétel árba.De ez nem jelenti,hogy bárki meg is csinálja.A mondin én csináltam mikor megvettem,apám Focusánál meg a kereskedő intézet mindent,de én fizettem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47895 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 19:15:05 »

Ha a keeskedő iratja át akkor az övé,ha te fogod akkor tied az eredetiség vizsga.Én sem csináltattam a vevőnek legyen az ő gondja.

Én úgy tudom, hogy hivatalosan az eladónak kell megcsináltatni, ugyanis neki kell igazolni az eredetiségét. Amikor én csináltattam, megkaptam a vizsgálati eredményeket illetve a vizsgáló elmagyarázta, hogy mi a szitu (itt a rétegvastagság vizsgálatra gondolok elsősorban).
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #47896 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 19:26:12 »

Ez ugy alakult ki a köztudatban mikor a kereskedőtől vették a kocsit /ismerőseim/akkor ezt belealkudták a vétel árba.De ez nem jelenti,hogy bárki meg is csinálja.A mondin én csináltam mikor megvettem,apám Focusánál meg a kereskedő intézet mindent,de én fizettem.


Nem nagy összeg végülis, de sok kicsi sokra megy és lesz 100ezer mire átírod.Azért írtam hogy boxolják le a felek ki fizeti és ezzel készkezet mos.jah és a szabály, hogy csak egyszer használható fel és csak Xnapig elég érdekes "trükk".Teszem azt megcsináltatom mint eladó és nem tudom eladni a határidőig akkor mi is van?Megváltoztattam az azonosítókat?Átírás után pedig mintha nem is lenne eredeti semmi, ezért lehet menni újra.Minden autós bűnöző és minden politikus szent eplus2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #47897 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 19:28:47 »

Én úgy tudom, hogy hivatalosan az eladónak kell megcsináltatni, ugyanis neki kell igazolni az eredetiségét. Amikor én csináltattam, megkaptam a vizsgálati eredményeket illetve a vizsgáló elmagyarázta, hogy mi a szitu (itt a rétegvastagság vizsgálatra gondolok elsősorban).


Rétegvastagságmérés is volt az árban?Az a hely megdolgozik a pénzéért az biztos.Műszaki átvizsgálás nem volt? vigyor3
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47898 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 19:31:29 »


Rétegvastagságmérés is volt az árban?Az a hely megdolgozik a pénzéért az biztos.Műszaki átvizsgálás nem volt? vigyor3

Volt. Utána mutatta a paírt is. Sőt, amikor eladtam az autót, akkor is megcsinálták, pedig két különböző helyen lett csináltatva. Amikor a mostanit vettem, akkor ott az orrom előtt csinálta a pasi. Mutatta is a műszert. A másiknál nem lehettem ott, de a csomiajtóra mondta, hogy fényezve lett. Tényleg volt, a balf.szságom miatt kellett lefújatni. (összekaristoltam)
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #47899 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 19:36:45 »

Volt. Utána mutatta a paírt is. Sőt, amikor eladtam az autót, akkor is megcsinálták, pedig két különböző helyen lett csináltatva. Amikor a mostanit vettem, akkor ott az orrom előtt csinálta a pasi. Mutatta is a műszert. A másiknál nem lehettem ott, de a csomiajtóra mondta, hogy fényezve lett. Tényleg volt, a balf.szságom miatt kellett lefújatni. (összekaristoltam)


Ahol én voltam ott bőrfotelbe ültetés és kólagép volt az extra és nem kupi volt :vigyor3:Pár kép katt aztán gépezés és jött az eredmény nem loptam a kocsit és nem ütöttem át semmi számot.Megnyugodtam.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Oldalak: 1 ... 951 952 953 954 955 956 957 [958] 959 960 961 962 963 964 965 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.