Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 22:11:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 952 953 954 955 956 957 958 [959] 960 961 962 963 964 965 966 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21478567 alkalommal)
0 Felhasználó és 398 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47900 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 19:38:49 »


Ahol én voltam ott bőrfotelbe ültetés és kólagép volt az extra és nem kupi volt :vigyor3:Pár kép katt aztán gépezés és jött az eredmény nem loptam a kocsit és nem ütöttem át semmi számot.Megnyugodtam.

Jó, hát műszaki átvizsgálás nem volt, de a rétegvastagság vizsgálatot megcsinálták. Plusz párszáz fényképet. Tartott vagy fél-háromnegyed órán keresztül.
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #47901 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 19:49:59 »

Sziasztok.Honnan lehet kideríteni,hogx melyik FLAP motor van meghalva,mert ugye 3 van?Cserélgessem az összes variációt?Válaszotokat előre is kösz!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47902 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 20:58:55 »

Sziasztok.Honnan lehet kideríteni,hogx melyik FLAP motor van meghalva,mert ugye 3 van?Cserélgessem az összes variációt?Válaszotokat előre is kösz!

Amelyik nem mozog.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #47903 Dátum: 2013.08.15 csütörtök, 23:51:13 »

mit fogyaszthat ilyenkor? gondolom a 6.5 nem annyira reális nyes

Ez az átlag, a tankra vonatkozik, ez esetben semmi jelentősége.
Gondolom, ilyenkor bekap vagy 10-et, esetleg sokkal többet. Mind1, ritkán megyek ennyivel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #47904 Dátum: 2013.08.16 péntek, 00:27:01 »

Nem mondtam, hogy nem kell neki....csak jóval kevesebbet "fogyaszt" az adagoló, mint a nagynyomású befik vezérlője.... wave

Jaja. Nekem már volt olyan A6 2.5 Tdi Q-val, hogy annyira lemerült az akksi (elment a töltés), hogy már a motor is ki-ki hagyott. Na akkor rákötöttük a mondeora, és behúztuk a szerelőhöz, addig ment lábon  hehe
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47905 Dátum: 2013.08.16 péntek, 19:28:11 »

Sziasztok.Honnan lehet kideríteni,hogx melyik FLAP motor van meghalva,mert ugye 3 van?Cserélgessem az összes variációt?Válaszotokat előre is kösz!

Neked az halt be amelyik a hideg-meleg levegőt váltogatja. Nyomkodd meg agombokat (szélvédő, lábtér, középső befúvás illetve a belső levegő keringtető), amelyik nem mozog az a rossz.
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #47906 Dátum: 2013.08.16 péntek, 20:20:33 »

Üdv, Mindenki!

Sokat segítenétek Zolibácsi klubtársnak, ha valaki át tudná neki dobni a benzinesek szívósorának kibelezéséről szóló magyar verziót. nekem is megvót, de sajna már nem találom. szóval ha valakinek megvan még a magyar nyelvű papíros, azt vegye fel Zolibácsival a kapcsolatot!

Köszönöm, klubtársak! worship integet2
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #47907 Dátum: 2013.08.16 péntek, 20:45:41 »

Tisztelt Fórumtársak!
olyan gondom van hogy ha az autót nagyobb fordulaton veszem ki üresbe két részletbene esik le a fordulat mondjuk leesik 2-2300-ig és utána alapjáratra!
ez mitől lehet?
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47908 Dátum: 2013.08.16 péntek, 20:52:33 »

Tisztelt Fórumtársak!
olyan gondom van hogy ha az autót nagyobb fordulaton veszem ki üresbe két részletbene esik le a fordulat mondjuk leesik 2-2300-ig és utána alapjáratr!
ez mitől lehet?
üdv Attila

Hol veszed te ki üresbe, 4000-nél?
  Shocked
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #47909 Dátum: 2013.08.16 péntek, 21:26:11 »

Hol veszed te ki üresbe, 4000-nél?
  Shocked
3-3200
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #47910 Dátum: 2013.08.16 péntek, 21:30:11 »

Nem nagy durranás... én is megcsináltam, még anno.
[img]http://users.atw.hu/angeltdci/m02.jpg

Ez a németeknél volt, akkor nem sikerült összehozni a végsebességet, ami nálam 232, óra szerint.
Még ott is ki-ki jönnek eléd, hiába villogsz.
Az enyém 200-ig rendesen gyorsul. 200 felett még elmegy, inkább 5-ben, egészen 220-ig.
Itt jócskán megtorpan, és egyre kevésbé gyorsul. 220-ról 232-ig több perc kell. Lehet, hogy ment volna tovább is,
de padlógáznál 1-2 perc után sem gyorsult, így szvsz az a vége.
A motor max lóereje 3800-on van, kb ide esik a 232. 2.0 tdci, 130 ló, 6 sebesség, teljesen gyári.
A 2,2-es biztosan elmegy a 240-ig.
én mentem a mondival(is)  óra szerint 250et.... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.16 péntek, 21:36:30 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #47911 Dátum: 2013.08.16 péntek, 21:30:58 »

3-3200
normális.így működik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #47912 Dátum: 2013.08.16 péntek, 21:34:51 »

normális.így működik.
worship worship worship worship worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #47913 Dátum: 2013.08.16 péntek, 22:00:53 »

Na megen beázott az autóm ott ahol a múltkor. A kesztyűtartó mögötti részen felül vizes a kárpit, szinte csöpög belőle a víz a szőnyegre. Most kézi mosás volt, igaz nem én mostam, így nem sajnálták a vizet.

A múltkor már megnéztem a pollenszűrőnél, nem találtam hibát az üvegnél.
A pollenszűrő nem volt paszentos, gyakorlatilag 1-1 cm volt a két oldala és a a hely között, ahova bemegy. Ez okozhatja a beázást? Mert akkor szűrőcsere, idén nem is ejtettem meg, pedig szoktam.
Vagy valami teljesen máshol jöhet be a víz?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47914 Dátum: 2013.08.16 péntek, 22:05:55 »

3-3200

Miért veszed ki ott üresbe?
Gazdaságosabb/hatásosabb és fékbetét kímélőbb motorfékkel lassulni és 1500 körül kinyomni a kuplungot és üresbe rakni.


(Én miután rákanyarodok az M3-asra a Szentmihályi útról......Szentendrén fékezek először, ha pirosat kapok. De ott is szinte megállásig motorfékkel lassítok le. Mindenhol normál tempóval közlekedem.)
 
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.16 péntek, 22:08:54 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #47915 Dátum: 2013.08.16 péntek, 22:08:10 »

Miért veszed ki ott üresbe?
Gazdaságosabb/hatásosabb és fékbetét kímélőbb motorfékkel lassulni és 1500 körül kinyomni a kuplungot és üresbe rakni.

pl az "érdi" lejtőn én is kiveszem üresbe, közel 1 km hosszú lejtő, 100-110 ről a végére akár 130ig is gyorsulhat a kocsi, ha nem bóklásznak előttem.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #47916 Dátum: 2013.08.16 péntek, 22:13:20 »

Miért veszed ki ott üresbe?
Gazdaságosabb/hatásosabb és fékbetét kímélőbb motorfékkel lassulni és 1500 körül kinyomni a kuplungot és üresbe rakni.


(Én miután rákanyarodok az M3-asra a Szentmihályi útról......Szentendrén fékezek először, ha pirosat kapok. De ott is szinte megállásig motorfékkel lassítok le. Mindenhol normál tempóval közlekedem.)
 
csak feltűnt néha szoktam így csinálni!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #47917 Dátum: 2013.08.16 péntek, 22:31:24 »

én mentem a mondival(is)  óra szerint 250et.... eplus2
németbe eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #47918 Dátum: 2013.08.16 péntek, 23:24:39 »

németbe eplus2

biztos csak az enyém van 240-ig órázva... eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #47919 Dátum: 2013.08.17 szombat, 09:14:29 »

biztos csak az enyém van 240-ig órázva... eplus2
neked biztos a gps is orázva van.... hehe
...és a mutatod is felütközik 240 nél.... beka3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #47920 Dátum: 2013.08.17 szombat, 09:50:20 »

pl az "érdi" lejtőn én is kiveszem üresbe, közel 1 km hosszú lejtő, 100-110 ről a végére akár 130ig is gyorsulhat a kocsi, ha nem bóklásznak előttem.
ennek semmi értelme
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #47921 Dátum: 2013.08.17 szombat, 10:22:29 »

ennek semmi értelme
?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #47922 Dátum: 2013.08.17 szombat, 16:08:45 »

?
minek veszed ki üresbe,hogy 110-röl felgyorsulj 130-ra ? ez csak üa.fogyasztás nem spórolás ha annak szánod.vagy mi a cél vele?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #47923 Dátum: 2013.08.17 szombat, 16:17:49 »

minek veszed ki üresbe,hogy 110-röl felgyorsulj 130-ra ? ez csak üa.fogyasztás nem spórolás ha annak szánod.vagy mi a cél vele?

mert ha 5.ben gáz nélkül bekapcsolt klímával gurulok ugyanott lefelé, akkor lassul. Tehát ha gázadás nélkül gyorsul, az mégis jobb, mint tartani a lábam a gázon, nem? Úgy gondolom, hogyha gázt kellene adnom ugyanott, akkor azért többet enne, mint alapjáraton gurulva. A benzinesem ugyanott 6.ban simán legurul, de a TD-t úgy lefogja a klíma, hogy jobb kivenni üresbe ilyenkor.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #47924 Dátum: 2013.08.17 szombat, 16:25:46 »

mert ha 5.ben gáz nélkül bekapcsolt klímával gurulok ugyanott lefelé, akkor lassul. Tehát ha gázadás nélkül gyorsul, az mégis jobb, mint tartani a lábam a gázon, nem? Úgy gondolom, hogyha gázt kellene adnom ugyanott, akkor azért többet enne, mint alapjáraton gurulva. A benzinesem ugyanott 6.ban simán legurul, de a TD-t úgy lefogja a klíma, hogy jobb kivenni üresbe ilyenkor.
ott amugy is sok a 130 de lehet tévedek  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #47925 Dátum: 2013.08.17 szombat, 16:27:27 »

ott amugy is sok a 130 de lehet tévedek  integet2

tévedsz
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #47926 Dátum: 2013.08.17 szombat, 16:33:20 »

tévedsz
értettem,elfogadom teljes körü válaszod  Wink
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #47927 Dátum: 2013.08.17 szombat, 16:41:39 »

értettem,elfogadom teljes körü válaszod  Wink

 wow1
ezt megismételnéd?
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #47928 Dátum: 2013.08.17 szombat, 17:33:02 »

Neked az halt be amelyik a hideg-meleg levegőt váltogatja. Nyomkodd meg agombokat (szélvédő, lábtér, középső befúvás illetve a belső levegő keringtető), amelyik nem mozog az a rossz.
Sziasztok!
Kicseréltem a motort,de amúgy működik az összes motor egyik sincs meghalva,mindegyik mozog,még sincs hideg levegő csak meleg.
Tudtok valami következő lépést mondani?
Vagy vigyem el klímáshoz?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47929 Dátum: 2013.08.17 szombat, 17:36:13 »

Sziasztok!
Kicseréltem a motort,de amúgy működik az összes motor egyik sincs meghalva,mindegyik mozog,még sincs hideg levegő csak meleg.
Tudtok valami következő lépést mondani?
Vagy vigyem el klímáshoz?

Kompresszorod elindul?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #47930 Dátum: 2013.08.17 szombat, 17:42:06 »

Kompresszorod elindul?
Igen,de ezt meg tudom én is nézni?Amúgy azért mondom,hogy igen mert átnéztek itt a műhelybe mindent aránylag,fel lett öltve gázzal elvileg méregetek ott mindent,csatlakozókat kábeleket,de a i véleményetekre adok inkább.
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #47931 Dátum: 2013.08.17 szombat, 19:17:44 »

Ha elszökik valahol a klímagáz annak van valami nyoma,de nem az,hogy kifogy a gáz!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47932 Dátum: 2013.08.17 szombat, 20:26:52 »

Ha elszökik valahol a klímagáz annak van valami nyoma,de nem az,hogy kifogy a gáz!

Ha nincs megfestve, akkor semmi nyom nincs. Sőt ha meg van festve, lehet akkor is csak UV mellett látni, ha odalátni ahol szivárog.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #47933 Dátum: 2013.08.17 szombat, 20:28:58 »

Igen,de ezt meg tudom én is nézni?Amúgy azért mondom,hogy igen mert átnéztek itt a műhelybe mindent aránylag,fel lett öltve gázzal elvileg méregetek ott mindent,csatlakozókat kábeleket,de a i véleményetekre adok inkább.


Ha elindul a kompresszorod, akkor járasd kicsit majd nézd meg a rámenő két csövet. Az egyik forrónak kell legyen, a másiknak hidegnek.
Ha nem így van, akkor vagy kevés a hűtőközeg -bár egy szint alatt már nem is indul a kompresszor- vagy a kompresszor nem sűrít...azaz rossz.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #47934 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 08:58:40 »

Sziasztok!
Kicseréltem a motort,de amúgy működik az összes motor egyik sincs meghalva,mindegyik mozog,még sincs hideg levegő csak meleg.
Tudtok valami következő lépést mondani?
Vagy vigyem el klímáshoz?
Hűtőventillátorod megy, ha bekapcsolódott a klímát?
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Zombie
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



WWW
« Új hozzászólás #47935 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 13:03:06 »

Sziasztok!
Kicseréltem a motort,de amúgy működik az összes motor egyik sincs meghalva,mindegyik mozog,még sincs hideg levegő csak meleg.
Tudtok valami következő lépést mondani?
Vagy vigyem el klímáshoz?
Nekem is ugyanez volt, fel kell tölteni..
Azóta jó idő van a kocsiban eljen
Naplózva

MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es. Smiley (motorcsere)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #47936 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 13:13:29 »

Ha elindul a kompresszorod, akkor járasd kicsit majd nézd meg a rámenő két csövet. Az egyik forrónak kell legyen, a másiknak hidegnek.
Ha nem így van, akkor vagy kevés a hűtőközeg -bár egy szint alatt már nem is indul a kompresszor- vagy a kompresszor nem sűrít...azaz rossz.

Én is így jártam a v6-tal. behúzot, ventilátor ment, minden jónak tűnt, de nem hűtött. valami szelep rugója volt eltörve a kompresszorban.
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #47937 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 15:10:02 »

Én is így jártam a v6-tal. behúzot, ventilátor ment, minden jónak tűnt, de nem hűtött. valami szelep rugója volt eltörve a kompresszorban.
Akorr klímaszerelő igaz? falbav
Naplózva
jan0815
Vendég
« Új hozzászólás #47938 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 15:38:42 »

sziasztok.az után érdeklödöm hogy kéziféken hogy lehet állitani ha nagyon fenn fog?
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #47939 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 15:51:18 »

sziasztok.az után érdeklödöm hogy kéziféken hogy lehet állitani ha nagyon fenn fog?

A fordé alapba fent fog.Amúgy én úgy tubom,hogy önállító,be ha hülyeség a nagyok ugyis kijavítanak.Amúgy az enyém is ilyen és majdnem újj minden a kéziféknél.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #47940 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 16:06:35 »

sziasztok.az után érdeklödöm hogy kéziféken hogy lehet állitani ha nagyon fenn fog?


Mikori az autó?
FL előtt önbeállóval szerelték, ami szeret megpusztulni. Megoldás: csere FL utáni kézifék karra, az már manuális állítású. Ezeknél le kell szedni a kipufogó feletti hővédő lemezt és ott van egy hosszú "csavar", amivel tudod állítani.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #47941 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 16:11:32 »

A fordé alapba fent fog.Amúgy én úgy tubom,hogy önállító,be ha hülyeség a nagyok ugyis kijavítanak.Amúgy az enyém is ilyen és majdnem újj minden a kéziféknél.
alapba rossz a tied is.nekem max 3 mat kattan.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #47942 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 16:17:09 »

alapba rossz a tied is.nekem max 3 mat kattan.
nekem kattanik 4-et de nagyon fent,ja és a 4-hez nem kell nagy erővel tépni. wave
Naplózva
vision
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #47943 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 17:22:38 »

Sziasztok!
Valaki tapasztalt már olyat, hogy indítás után, csattogó- csörgő hangja van az autónak? Kb 2-3 másodpercig tart, nem mindig csinálja, 10 indításból kb 6x. Kuplungtól független a hang!
A másik kérdésem, hogy tudtok e olyan helyet ahol a gyári sony rádió javítják? (nem olvassa a cdket) Kb mennyibe kerül?
Válaszokat előre is Köszönöm!  worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci 130le 2004 10. ghia limusin
jan0815
Vendég
« Új hozzászólás #47944 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 19:47:29 »

Szia Zsoleey!2001 es az autó.Akkor önbeállítos?és mit kell cserélni?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #47945 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 19:48:12 »

A fordé alapba fent fog.Amúgy én úgy tubom,hogy önállító,be ha hülyeség a nagyok ugyis kijavítanak.Amúgy az enyém is ilyen és majdnem újj minden a kéziféknél.

Nem mindegyik. Ha önállítós, akkor kell szerezni egy nem önállítóst és ki kell cserélni. Az önállítós egy rakás sz.r. Itt a fórumon sokan sokat értekeztek már erről.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #47946 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 21:01:54 »

Szia Zsoleey!2001 es az autó.Akkor önbeállítos?és mit kell cserélni?

Igen, ha eddig nem cserélte senki, akkor önbeállós a tied. Kézifékkart kell cserélni kompletten. Arra figyelj, hogy balkormányos autóból legyen és meg legyen hozzá az alsó himba is a csavarjával, amibe a kézifékköteleket akasztod be.
Csere nem bonyolult, de akna kell hozzá.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Gyuri84
Vendég
« Új hozzászólás #47947 Dátum: 2013.08.18 vasárnap, 21:34:05 »

Üdv mindenkinek segítség kellene.
Continental contipremium contact 2 205/50/r17 89h márkájú gumim szálszakadásos lett(kb 90%-os volt) ha valakinek lenne 1db írjon bátran mivel újat nem nagyon szeretnék venni.
Előre is köszi a segítséget .
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #47948 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 19:42:47 »

Hali!

187ezer km-nél volt cserélve olaj.
Ti mikor cserélnétek megint? A matrica amit meg fel szoktak ragasztani olajcserekor eltűnt.

 integet2 integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #47949 Dátum: 2013.08.19 hétfő, 19:50:04 »

Hali!

187ezer km-nél volt cserélve olaj.
Ti mikor cserélnétek megint? A matrica amit meg fel szoktak ragasztani olajcserekor eltűnt.

 integet2 integet2
csereld le 200- nál
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak: 1 ... 952 953 954 955 956 957 958 [959] 960 961 962 963 964 965 966 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.237 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.