Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 19:46:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
952
953
954
955
956
957
958
[
959
]
960
961
962
963
964
965
966
...
1558
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 21475703 alkalommal)
Petya
és 348 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47900 Dátum:
2013.08.15 csütörtök, 19:38:49 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2013.08.15 csütörtök, 19:36:45
Ahol én voltam ott bőrfotelbe ültetés és kólagép volt az extra és nem kupi volt :vigyor3:Pár kép katt aztán gépezés és jött az eredmény nem loptam a kocsit és nem ütöttem át semmi számot.Megnyugodtam.
Jó, hát műszaki átvizsgálás nem volt, de a rétegvastagság vizsgálatot megcsinálták. Plusz párszáz fényképet. Tartott vagy fél-háromnegyed órán keresztül.
Naplózva
nyuszko
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47901 Dátum:
2013.08.15 csütörtök, 19:49:59 »
Sziasztok.Honnan lehet kideríteni,hogx melyik FLAP motor van meghalva,mert ugye 3 van?Cserélgessem az összes variációt?Válaszotokat előre is kösz!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47902 Dátum:
2013.08.15 csütörtök, 20:58:55 »
Idézetet írta: nyuszko - 2013.08.15 csütörtök, 19:49:59
Sziasztok.Honnan lehet kideríteni,hogx melyik FLAP motor van meghalva,mert ugye 3 van?Cserélgessem az összes variációt?Válaszotokat előre is kösz!
Amelyik nem mozog.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47903 Dátum:
2013.08.15 csütörtök, 23:51:13 »
Idézetet írta: Shad - 2013.08.15 csütörtök, 00:09:42
mit fogyaszthat ilyenkor? gondolom a 6.5 nem annyira reális
Ez az átlag, a tankra vonatkozik, ez esetben semmi jelentősége.
Gondolom, ilyenkor bekap vagy 10-et, esetleg sokkal többet. Mind1, ritkán megyek ennyivel.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47904 Dátum:
2013.08.16 péntek, 00:27:01 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.14 szerda, 22:45:19
Nem mondtam, hogy nem kell neki....csak jóval kevesebbet "fogyaszt" az adagoló, mint a nagynyomású befik vezérlője....
Jaja. Nekem már volt olyan A6 2.5 Tdi Q-val, hogy annyira lemerült az akksi (elment a töltés), hogy már a motor is ki-ki hagyott. Na akkor rákötöttük a mondeora, és behúztuk a szerelőhöz, addig ment lábon
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47905 Dátum:
2013.08.16 péntek, 19:28:11 »
Idézetet írta: nyuszko - 2013.08.15 csütörtök, 19:49:59
Sziasztok.Honnan lehet kideríteni,hogx melyik FLAP motor van meghalva,mert ugye 3 van?Cserélgessem az összes variációt?Válaszotokat előre is kösz!
Neked az halt be amelyik a hideg-meleg levegőt váltogatja. Nyomkodd meg agombokat (szélvédő, lábtér, középső befúvás illetve a belső levegő keringtető), amelyik nem mozog az a rossz.
Naplózva
joxer
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47906 Dátum:
2013.08.16 péntek, 20:20:33 »
Üdv, Mindenki!
Sokat segítenétek Zolibácsi klubtársnak, ha valaki át tudná neki dobni a benzinesek szívósorának kibelezéséről szóló magyar verziót. nekem is megvót, de sajna már nem találom. szóval ha valakinek megvan még a magyar nyelvű papíros, azt vegye fel Zolibácsival a kapcsolatot!
Köszönöm, klubtársak!
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47907 Dátum:
2013.08.16 péntek, 20:45:41 »
Tisztelt Fórumtársak!
olyan gondom van hogy ha az autót nagyobb fordulaton veszem ki üresbe két részletbene esik le a fordulat mondjuk leesik 2-2300-ig és utána alapjáratra!
ez mitől lehet?
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47908 Dátum:
2013.08.16 péntek, 20:52:33 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.08.16 péntek, 20:45:41
Tisztelt Fórumtársak!
olyan gondom van hogy ha az autót nagyobb fordulaton veszem ki üresbe két részletbene esik le a fordulat mondjuk leesik 2-2300-ig és utána alapjáratr!
ez mitől lehet?
üdv Attila
Hol veszed te ki üresbe, 4000-nél?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47909 Dátum:
2013.08.16 péntek, 21:26:11 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.16 péntek, 20:52:33
Hol veszed te ki üresbe, 4000-nél?
3-3200
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47910 Dátum:
2013.08.16 péntek, 21:30:11 »
Idézetet írta: Angel - 2013.08.14 szerda, 23:33:41
Nem nagy durranás... én is megcsináltam, még anno.
[img]http://users.atw.hu/angeltdci/m02.jpg
Ez a németeknél volt, akkor nem sikerült összehozni a végsebességet, ami nálam 232, óra szerint.
Még ott is ki-ki jönnek eléd, hiába villogsz.
Az enyém 200-ig rendesen gyorsul. 200 felett még elmegy, inkább 5-ben, egészen 220-ig.
Itt jócskán megtorpan, és egyre kevésbé gyorsul. 220-ról 232-ig több perc kell. Lehet, hogy ment volna tovább is,
de padlógáznál 1-2 perc után sem gyorsult, így szvsz az a vége.
A motor max lóereje 3800-on van, kb ide esik a 232. 2.0 tdci, 130 ló, 6 sebesség, teljesen gyári.
A 2,2-es biztosan elmegy a 240-ig.
én mentem a mondival(is) óra szerint 250et....
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.16 péntek, 21:36:30 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47911 Dátum:
2013.08.16 péntek, 21:30:58 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.08.16 péntek, 21:26:11
3-3200
normális.így működik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47912 Dátum:
2013.08.16 péntek, 21:34:51 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.16 péntek, 21:30:58
normális.így működik.
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47913 Dátum:
2013.08.16 péntek, 22:00:53 »
Na megen beázott az autóm ott ahol a múltkor. A kesztyűtartó mögötti részen felül vizes a kárpit, szinte csöpög belőle a víz a szőnyegre. Most kézi mosás volt, igaz nem én mostam, így nem sajnálták a vizet.
A múltkor már megnéztem a pollenszűrőnél, nem találtam hibát az üvegnél.
A pollenszűrő nem volt paszentos, gyakorlatilag 1-1 cm volt a két oldala és a a hely között, ahova bemegy. Ez okozhatja a beázást? Mert akkor szűrőcsere, idén nem is ejtettem meg, pedig szoktam.
Vagy valami teljesen máshol jöhet be a víz?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47914 Dátum:
2013.08.16 péntek, 22:05:55 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.08.16 péntek, 21:26:11
3-3200
Miért veszed ki ott üresbe?
Gazdaságosabb/hatásosabb és fékbetét kímélőbb motorfékkel lassulni és 1500 körül kinyomni a kuplungot és üresbe rakni.
(Én miután rákanyarodok az M3-asra a Szentmihályi útról......Szentendrén fékezek először, ha pirosat kapok. De ott is szinte megállásig motorfékkel lassítok le. Mindenhol normál tempóval közlekedem.)
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.16 péntek, 22:08:54 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47915 Dátum:
2013.08.16 péntek, 22:08:10 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.16 péntek, 22:05:55
Miért veszed ki ott üresbe?
Gazdaságosabb/hatásosabb és fékbetét kímélőbb motorfékkel lassulni és 1500 körül kinyomni a kuplungot és üresbe rakni.
pl az "érdi" lejtőn én is kiveszem üresbe, közel 1 km hosszú lejtő, 100-110 ről a végére akár 130ig is gyorsulhat a kocsi, ha nem bóklásznak előttem.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47916 Dátum:
2013.08.16 péntek, 22:13:20 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.16 péntek, 22:05:55
Miért veszed ki ott üresbe?
Gazdaságosabb/hatásosabb és fékbetét kímélőbb motorfékkel lassulni és 1500 körül kinyomni a kuplungot és üresbe rakni.
(Én miután rákanyarodok az M3-asra a Szentmihályi útról......Szentendrén fékezek először, ha pirosat kapok. De ott is szinte megállásig motorfékkel lassítok le. Mindenhol normál tempóval közlekedem.)
csak feltűnt néha szoktam így csinálni!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47917 Dátum:
2013.08.16 péntek, 22:31:24 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.16 péntek, 21:30:11
én mentem a mondival(is) óra szerint 250et....
németbe
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47918 Dátum:
2013.08.16 péntek, 23:24:39 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.16 péntek, 22:31:24
németbe
biztos csak az enyém van 240-ig órázva...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48504
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47919 Dátum:
2013.08.17 szombat, 09:14:29 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.08.16 péntek, 23:24:39
biztos csak az enyém van 240-ig órázva...
neked biztos a gps is orázva van....
...és a mutatod is felütközik 240 nél....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47920 Dátum:
2013.08.17 szombat, 09:50:20 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.08.16 péntek, 22:08:10
pl az "érdi" lejtőn én is kiveszem üresbe, közel 1 km hosszú lejtő, 100-110 ről a végére akár 130ig is gyorsulhat a kocsi, ha nem bóklásznak előttem.
ennek semmi értelme
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47921 Dátum:
2013.08.17 szombat, 10:22:29 »
Idézetet írta: coboy - 2013.08.17 szombat, 09:50:20
ennek semmi értelme
?
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47922 Dátum:
2013.08.17 szombat, 16:08:45 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.08.17 szombat, 10:22:29
?
minek veszed ki üresbe,hogy 110-röl felgyorsulj 130-ra ? ez csak üa.fogyasztás nem spórolás ha annak szánod.vagy mi a cél vele?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47923 Dátum:
2013.08.17 szombat, 16:17:49 »
Idézetet írta: coboy - 2013.08.17 szombat, 16:08:45
minek veszed ki üresbe,hogy 110-röl felgyorsulj 130-ra ? ez csak üa.fogyasztás nem spórolás ha annak szánod.vagy mi a cél vele?
mert ha 5.ben gáz nélkül bekapcsolt klímával gurulok ugyanott lefelé, akkor lassul. Tehát ha gázadás nélkül gyorsul, az mégis jobb, mint tartani a lábam a gázon, nem? Úgy gondolom, hogyha gázt kellene adnom ugyanott, akkor azért többet enne, mint alapjáraton gurulva. A benzinesem ugyanott 6.ban simán legurul, de a TD-t úgy lefogja a klíma, hogy jobb kivenni üresbe ilyenkor.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47924 Dátum:
2013.08.17 szombat, 16:25:46 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.08.17 szombat, 16:17:49
mert ha 5.ben gáz nélkül bekapcsolt klímával gurulok ugyanott lefelé, akkor lassul. Tehát ha gázadás nélkül gyorsul, az mégis jobb, mint tartani a lábam a gázon, nem? Úgy gondolom, hogyha gázt kellene adnom ugyanott, akkor azért többet enne, mint alapjáraton gurulva. A benzinesem ugyanott 6.ban simán legurul, de a TD-t úgy lefogja a klíma, hogy jobb kivenni üresbe ilyenkor.
ott amugy is sok a 130 de lehet tévedek
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47925 Dátum:
2013.08.17 szombat, 16:27:27 »
Idézetet írta: coboy - 2013.08.17 szombat, 16:25:46
ott amugy is sok a 130 de lehet tévedek
tévedsz
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47926 Dátum:
2013.08.17 szombat, 16:33:20 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.08.17 szombat, 16:27:27
tévedsz
értettem,elfogadom teljes körü válaszod
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47927 Dátum:
2013.08.17 szombat, 16:41:39 »
Idézetet írta: coboy - 2013.08.17 szombat, 16:33:20
értettem,elfogadom teljes körü válaszod
ezt megismételnéd?
Naplózva
nyuszko
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47928 Dátum:
2013.08.17 szombat, 17:33:02 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.16 péntek, 19:28:11
Neked az halt be amelyik a hideg-meleg levegőt váltogatja. Nyomkodd meg agombokat (szélvédő, lábtér, középső befúvás illetve a belső levegő keringtető), amelyik nem mozog az a rossz.
Sziasztok!
Kicseréltem a motort,de amúgy működik az összes motor egyik sincs meghalva,mindegyik mozog,még sincs hideg levegő csak meleg.
Tudtok valami következő lépést mondani?
Vagy vigyem el klímáshoz?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47929 Dátum:
2013.08.17 szombat, 17:36:13 »
Idézetet írta: nyuszko - 2013.08.17 szombat, 17:33:02
Sziasztok!
Kicseréltem a motort,de amúgy működik az összes motor egyik sincs meghalva,mindegyik mozog,még sincs hideg levegő csak meleg.
Tudtok valami következő lépést mondani?
Vagy vigyem el klímáshoz?
Kompresszorod elindul?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
nyuszko
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47930 Dátum:
2013.08.17 szombat, 17:42:06 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.17 szombat, 17:36:13
Kompresszorod elindul?
Igen,de ezt meg tudom én is nézni?Amúgy azért mondom,hogy igen mert átnéztek itt a műhelybe mindent aránylag,fel lett öltve gázzal elvileg méregetek ott mindent,csatlakozókat kábeleket,de a i véleményetekre adok inkább.
Naplózva
nyuszko
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47931 Dátum:
2013.08.17 szombat, 19:17:44 »
Ha elszökik valahol a klímagáz annak van valami nyoma,de nem az,hogy kifogy a gáz!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47932 Dátum:
2013.08.17 szombat, 20:26:52 »
Idézetet írta: nyuszko - 2013.08.17 szombat, 19:17:44
Ha elszökik valahol a klímagáz annak van valami nyoma,de nem az,hogy kifogy a gáz!
Ha nincs megfestve, akkor semmi nyom nincs. Sőt ha meg van festve, lehet akkor is csak UV mellett látni, ha odalátni ahol szivárog.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47933 Dátum:
2013.08.17 szombat, 20:28:58 »
Idézetet írta: nyuszko - 2013.08.17 szombat, 17:42:06
Igen,de ezt meg tudom én is nézni?Amúgy azért mondom,hogy igen mert átnéztek itt a műhelybe mindent aránylag,fel lett öltve gázzal elvileg méregetek ott mindent,csatlakozókat kábeleket,de a i véleményetekre adok inkább.
Ha elindul a kompresszorod, akkor járasd kicsit majd nézd meg a rámenő két csövet. Az egyik forrónak kell legyen, a másiknak hidegnek.
Ha nem így van, akkor vagy kevés a hűtőközeg -bár egy szint alatt már nem is indul a kompresszor- vagy a kompresszor nem sűrít...azaz rossz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47934 Dátum:
2013.08.18 vasárnap, 08:58:40 »
Idézetet írta: nyuszko - 2013.08.17 szombat, 17:33:02
Sziasztok!
Kicseréltem a motort,de amúgy működik az összes motor egyik sincs meghalva,mindegyik mozog,még sincs hideg levegő csak meleg.
Tudtok valami következő lépést mondani?
Vagy vigyem el klímáshoz?
Hűtőventillátorod megy, ha bekapcsolódott a klímát?
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Zombie
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47935 Dátum:
2013.08.18 vasárnap, 13:03:06 »
Idézetet írta: nyuszko - 2013.08.17 szombat, 17:33:02
Sziasztok!
Kicseréltem a motort,de amúgy működik az összes motor egyik sincs meghalva,mindegyik mozog,még sincs hideg levegő csak meleg.
Tudtok valami következő lépést mondani?
Vagy vigyem el klímáshoz?
Nekem is ugyanez volt, fel kell tölteni..
Azóta jó idő van a kocsiban
Naplózva
MKIII Mondeo 2.0 State Blue, 16V Ghia, 145LE, 2001.06 de a szíve 2004-es.
(motorcsere)
vzoli
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47936 Dátum:
2013.08.18 vasárnap, 13:13:29 »
Idézetet írta: GSR - 2013.08.17 szombat, 20:28:58
Ha elindul a kompresszorod, akkor járasd kicsit majd nézd meg a rámenő két csövet. Az egyik forrónak kell legyen, a másiknak hidegnek.
Ha nem így van, akkor vagy kevés a hűtőközeg -bár egy szint alatt már nem is indul a kompresszor- vagy a kompresszor nem sűrít...azaz rossz.
Én is így jártam a v6-tal. behúzot, ventilátor ment, minden jónak tűnt, de nem hűtött. valami szelep rugója volt eltörve a kompresszorban.
Naplózva
nyuszko
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47937 Dátum:
2013.08.18 vasárnap, 15:10:02 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.08.18 vasárnap, 13:13:29
Én is így jártam a v6-tal. behúzot, ventilátor ment, minden jónak tűnt, de nem hűtött. valami szelep rugója volt eltörve a kompresszorban.
Akorr klímaszerelő igaz?
Naplózva
jan0815
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47938 Dátum:
2013.08.18 vasárnap, 15:38:42 »
sziasztok.az után érdeklödöm hogy kéziféken hogy lehet állitani ha nagyon fenn fog?
Naplózva
nyuszko
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47939 Dátum:
2013.08.18 vasárnap, 15:51:18 »
Idézetet írta: jan0815 - 2013.08.18 vasárnap, 15:38:42
sziasztok.az után érdeklödöm hogy kéziféken hogy lehet állitani ha nagyon fenn fog?
A fordé alapba fent fog.Amúgy én úgy tubom,hogy önállító,be ha hülyeség a nagyok ugyis kijavítanak.Amúgy az enyém is ilyen és majdnem újj minden a kéziféknél.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47940 Dátum:
2013.08.18 vasárnap, 16:06:35 »
Idézetet írta: jan0815 - 2013.08.18 vasárnap, 15:38:42
sziasztok.az után érdeklödöm hogy kéziféken hogy lehet állitani ha nagyon fenn fog?
Mikori az autó?
FL előtt önbeállóval szerelték, ami szeret megpusztulni. Megoldás: csere FL utáni kézifék karra, az már manuális állítású. Ezeknél le kell szedni a kipufogó feletti hővédő lemezt és ott van egy hosszú "csavar", amivel tudod állítani.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47941 Dátum:
2013.08.18 vasárnap, 16:11:32 »
Idézetet írta: nyuszko - 2013.08.18 vasárnap, 15:51:18
A fordé alapba fent fog.Amúgy én úgy tubom,hogy önállító,be ha hülyeség a nagyok ugyis kijavítanak.Amúgy az enyém is ilyen és majdnem újj minden a kéziféknél.
alapba rossz a tied is.nekem max 3 mat kattan.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
nyuszko
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47942 Dátum:
2013.08.18 vasárnap, 16:17:09 »
Idézetet írta: coboy - 2013.08.18 vasárnap, 16:11:32
alapba rossz a tied is.nekem max 3 mat kattan.
nekem kattanik 4-et de nagyon fent,ja és a 4-hez nem kell nagy erővel tépni.
Naplózva
vision
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47943 Dátum:
2013.08.18 vasárnap, 17:22:38 »
Sziasztok!
Valaki tapasztalt már olyat, hogy indítás után, csattogó- csörgő hangja van az autónak? Kb 2-3 másodpercig tart, nem mindig csinálja, 10 indításból kb 6x. Kuplungtól független a hang!
A másik kérdésem, hogy tudtok e olyan helyet ahol a gyári sony rádió javítják? (nem olvassa a cdket) Kb mennyibe kerül?
Válaszokat előre is Köszönöm!
Naplózva
Mk3 2.0tdci 130le 2004 10. ghia limusin
jan0815
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47944 Dátum:
2013.08.18 vasárnap, 19:47:29 »
Szia Zsoleey!2001 es az autó.Akkor önbeállítos?és mit kell cserélni?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47945 Dátum:
2013.08.18 vasárnap, 19:48:12 »
Idézetet írta: nyuszko - 2013.08.18 vasárnap, 15:51:18
A fordé alapba fent fog.Amúgy én úgy tubom,hogy önállító,be ha hülyeség a nagyok ugyis kijavítanak.Amúgy az enyém is ilyen és majdnem újj minden a kéziféknél.
Nem mindegyik. Ha önállítós, akkor kell szerezni egy nem önállítóst és ki kell cserélni. Az önállítós egy rakás sz.r. Itt a fórumon sokan sokat értekeztek már erről.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47946 Dátum:
2013.08.18 vasárnap, 21:01:54 »
Idézetet írta: jan0815 - 2013.08.18 vasárnap, 19:47:29
Szia Zsoleey!2001 es az autó.Akkor önbeállítos?és mit kell cserélni?
Igen, ha eddig nem cserélte senki, akkor önbeállós a tied. Kézifékkart kell cserélni kompletten. Arra figyelj, hogy balkormányos autóból legyen és meg legyen hozzá az alsó himba is a csavarjával, amibe a kézifékköteleket akasztod be.
Csere nem bonyolult, de akna kell hozzá.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Gyuri84
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47947 Dátum:
2013.08.18 vasárnap, 21:34:05 »
Üdv mindenkinek segítség kellene.
Continental contipremium contact 2 205/50/r17 89h márkájú gumim szálszakadásos lett(kb 90%-os volt) ha valakinek lenne 1db írjon bátran mivel újat nem nagyon szeretnék venni.
Előre is köszi a segítséget .
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47948 Dátum:
2013.08.19 hétfő, 19:42:47 »
Hali!
187ezer km-nél volt cserélve olaj.
Ti mikor cserélnétek megint? A matrica amit meg fel szoktak ragasztani olajcserekor eltűnt.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #47949 Dátum:
2013.08.19 hétfő, 19:50:04 »
Idézetet írta: zolas - 2013.08.19 hétfő, 19:42:47
Hali!
187ezer km-nél volt cserélve olaj.
Ti mikor cserélnétek megint? A matrica amit meg fel szoktak ragasztani olajcserekor eltűnt.
csereld le 200- nál
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Oldalak:
1
...
952
953
954
955
956
957
958
[
959
]
960
961
962
963
964
965
966
...
1558
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ