Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 01:28:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21913997 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4350 Dátum: 2006.01.06 péntek, 20:57:00 »

Felvillant, de azzal a lendülettel az út széle felé mászott kilinccsel előre.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4351 Dátum: 2006.01.06 péntek, 23:41:00 »

Kinéztünk egy eladósorban lévő 2002.10 havi Mondit, amiben nincs ESP, de a kereskedő szerint kipörgésgátló van benne. Lehetséges ez? Én úgy tudom, hogy kipörgésgátló csak az ESP-vel együtt létezik.
Elvileg nem, de a Mondeoban asszem igaz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4352 Dátum: 2006.01.06 péntek, 23:42:00 »

Mijafax...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4353 Dátum: 2006.01.06 péntek, 23:49:00 »

Hi Balu1st! Azt mondtak, te tudsz segiteni, mert neked is volt mar hasonlo problemad: a Mondeom jobb hatso ajtajanal felul a hatso ivnel eros a szelzaj autopalyan, a hatul ulok panaszkodtak. Nem latok tomitesi hibat, mit lehetne tenni?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4354 Dátum: 2006.01.07 szombat, 10:12:00 »

Elvileg nem, de a Mondeoban asszem igaz.
Mindezt 3x...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4355 Dátum: 2006.01.07 szombat, 10:29:00 »

Mindezt 3x...
Látod a késő esti órákban mik történnek?!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4356 Dátum: 2006.01.07 szombat, 10:33:00 »

Látod a késő esti órákban mik történnek?!
A sok benzinbetyár...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4357 Dátum: 2006.01.07 szombat, 17:11:00 »

Ezt érdemes megnézni:
 
90 LE = 116 LE
 
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=409036&command=ugras&screenwidth=1024
 
˝Az autó 90 LE-s motorral szerelt, melynek a fogyasztása, a szerviz költsége sokkal kedvezőbb, mint a 116-131 LE-s motorokkal szerelt Mondeoké!!! --- A meneteljesítménye a 116 LE-sel teljes mértékben megegyező, nincs külömbség !!!˝
 
Nagyon el akarják adni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4358 Dátum: 2006.01.07 szombat, 17:20:00 »

Ezt érdemes megnézni:
 
90 LE = 116 LE
 
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=409036&command=ugras&screenwidth=1024
 
˝Az autó 90 LE-s motorral szerelt, melynek a fogyasztása, a szerviz költsége sokkal kedvezőbb, mint a 116-131 LE-s motorokkal szerelt Mondeoké!!! --- A meneteljesítménye a 116 LE-sel teljes mértékben megegyező, nincs külömbség !!!˝
 
Nagyon el akarják adni
srac
Ott valami nem stimmel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4359 Dátum: 2006.01.07 szombat, 17:45:00 »

Ezt érdemes megnézni:
 
90 LE = 116 LE
 
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=409036&command=ugras&screenwidth=1024
 
˝Az autó 90 LE-s motorral szerelt, melynek a fogyasztása, a szerviz költsége sokkal kedvezőbb, mint a 116-131 LE-s motorokkal szerelt Mondeoké!!! --- A meneteljesítménye a 116 LE-sel teljes mértékben megegyező, nincs külömbség !!!˝
 
Nagyon el akarják adni
Szia Srac!
Ott valami nagy kamu van kilátásban...!
Új társasjáték? : -KI LESZ A PALIMADÁR?
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4360 Dátum: 2006.01.07 szombat, 17:52:00 »

Ezen logika alapján akkor 130 LE = 155 LE, ugye? Nincs külöMbség (!)
 
De jó akkor nekem nem is 130, hanem 155 lovas a Mondim, és én ezt eddig nem is tudtam
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4361 Dátum: 2006.01.07 szombat, 18:33:00 »

hello
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4362 Dátum: 2006.01.07 szombat, 18:36:00 »

Bocsi, egy kérdés: kinyílt többször a csomagtartóm menet közben.Aztán a belső műszerfali kapcsoló nyomkodása után már többet semmire sem reagált,még a központi zár nyitására sem, csak a távirányító kettős nyomására. Mi lehet az oka?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4363 Dátum: 2006.01.07 szombat, 19:05:00 »

Ezen logika alapján akkor 130 LE = 155 LE, ugye? Nincs külöMbség (!)
 
De jó akkor nekem nem is 130, hanem 155 lovas a Mondim, és én ezt eddig nem is tudtam
Szerintem a faceliftesben nem volt 90 lovas, mert az tddi. De mind1. 116 és 131 lovat ír. 115 és 130. Xenon, ESP, fűthető első szélvédő, jópofa fickó volt, aki nem a 130 lovat választotta. A fogyiban a 90 lovas többet fogyaszt, mint a 130, és a javítása sem olcsóbb a 115-ösé, mint a 130 (ha mindkettő tdci). Két dolog biztos: a muki gyorsan el akarja adni, és valószínűleg összevissza beszél. Az is lehet, hogy ez az autó sárga, csak másik képet raktak be. És az is lehet, I-es mondi, 1,8 TD.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4364 Dátum: 2006.01.07 szombat, 20:02:00 »

Szerintem a faceliftesben nem volt 90 lovas, mert az tddi. De mind1. 116 és 131 lovat ír. 115 és 130. Xenon, ESP, fűthető első szélvédő, jópofa fickó volt, aki nem a 130 lovat választotta. A fogyiban a 90 lovas többet fogyaszt, mint a 130, és a javítása sem olcsóbb a 115-ösé, mint a 130 (ha mindkettő tdci). Két dolog biztos: a muki gyorsan el akarja adni, és valószínűleg összevissza beszél. Az is lehet, hogy ez az autó sárga, csak másik képet raktak be. És az is lehet, I-es mondi, 1,8 TD.
A TDDI-ben van 66kW/90LE.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4365 Dátum: 2006.01.07 szombat, 20:28:00 »

A TDDI-ben van 66kW/90LE.
Én is azt mondtam. Bár, a műszaki adatok között, a neémet oldalon még megelent a tddi is, sőt, még a 90 lovas is. Meg pár hónapja olvastam a hírt, hogy megszűnt a tddi. Azaz, lehet, hogy egyes piacokon még volt tddi facelift is. A fene se tudja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4366 Dátum: 2006.01.08 vasárnap, 02:06:00 »

Ezen logika alapján akkor 130 LE = 155 LE, ugye? Nincs külöMbség (!)
 
De jó akkor nekem nem is 130, hanem 155 lovas a Mondim, és én ezt eddig nem is tudtam
Mondjuk az biztos, hogy nem 130, plane nem az "overboost" idotartam alatt. Egyebkent ez az auto nagyon olcso. Valami biztos nem stimmel vele, de az is biztos, hogy nagyon hamar meg fogjak venni. Gondolom nemet behozatal, hiszen K-s rendszama van. Mellesleg egesz jol nez ki a kepen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4367 Dátum: 2006.01.08 vasárnap, 02:11:00 »

Ja, a multikormanyt nem latom. Vagy mar a dudaval is annak szamit?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4368 Dátum: 2006.01.08 vasárnap, 14:18:00 »

Citromhéja, Laczik
 
Köszi a tippeket. Most úgy tűnik meg van a baj, valóban a kábel volt rossz....kicserélték, eggyelőre most úgy tűnik jó. Öninditó maradt a régi.Bár most betegeskedem nem is nagyon mentem sehová.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4369 Dátum: 2006.01.08 vasárnap, 20:36:00 »

Kukk.
 
Lehet olyan mondiban, hogy a tempomatot elvileg vinné a kocsi, csak nincs kihozva a kormányra a felület?
Haverom off saab 9-3-asában csak a kapcsolókat kellett beszereznie vagy mittomén, de 12 rugóból megvolt az egész. Az ő felszereltségéhez nem adták a tempomatot, de benne volt a kocsiban a teknika.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4370 Dátum: 2006.01.08 vasárnap, 20:50:00 »

Ha már így belejöttem a kérdezésbe, akkor azt is hogy:
reggel hidegben csörgött (?, talán) a motor, pár perc és teljesen eltűnt a hang.
Mondta okos ember, hogy a vezérműlánc.
 
Ha ez tényleg az, akkor mennyire csöröghet, mikor érdemes cserélni? És mennyibe fáj egy ilyen móka?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4371 Dátum: 2006.01.08 vasárnap, 20:59:00 »

Ha már így belejöttem a kérdezésbe, akkor azt is hogy:
reggel hidegben csörgött (?, talán) a motor, pár perc és teljesen eltűnt a hang.
Mondta okos ember, hogy a vezérműlánc.
 
Ha ez tényleg az, akkor mennyire csöröghet, mikor érdemes cserélni? És mennyibe fáj egy ilyen móka?
Pimpa,
 
A vezérműlánc elvileg az autó teljes életét kiszolgálja. Egy közel 3 éves autónál nem lehet baja a vezérműláncnak. Ha mégis, akkor az nagy gázt jelent, azzal az autóval valami durva dolog történhetett.
Hidegben a kicsit hangosabb motor normális jelenség.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4372 Dátum: 2006.01.08 vasárnap, 21:16:00 »

Ezt érdemes megnézni:
 
90 LE = 116 LE
 
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=409036&command=ugras&screenwidth=1024
 
˝Az autó 90 LE-s motorral szerelt, melynek a fogyasztása, a szerviz költsége sokkal kedvezőbb, mint a 116-131 LE-s motorokkal szerelt Mondeoké!!! --- A meneteljesítménye a 116 LE-sel teljes mértékben megegyező, nincs külömbség !!!˝
 
Nagyon el akarják adni
Ezek a Fehérvári kereskedőkTisztelet a kivételnek!!!
Még karácsony elött nézegettem autó után és akkor egy facelifteset néztem ki és a km-óra szerint 59e km körűl volt.Kinyitom a motorháztetőt és lám a német szervíz matricán meg 128e valamennyi volt.Az a fej kereskedő legalább a matricát vette volna le, ha már átakarja verni a vevőt!!!
Nem vettem meg.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4373 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 09:34:00 »

Ja, a multikormanyt nem latom. Vagy mar a dudaval is annak szamit?
A távirányítót híííják multinak!:-)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4374 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 10:09:00 »

Csa!
 
Ez az ESP-s tema nekem nem zöld. Az enyemben is van, de sikitva indulok, ha kell. Vagy a Ford megoldasa tragyaszoro, vagy az ESP nem jelent ASR-t is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4375 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 10:33:00 »

A fehérvári kerskedőkről csak annyit: kapásból kitépték a kábeleket, ami nem jött azt kivágták... ezt nem mesélték - láttam. Aki megvette azt a gépet ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4376 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 10:36:00 »

Kahuna: megnyikkan a gumid, vagy akár el is füstölheted, annyira kikapar? Az előbbi szerintem természetes, még belefér, az utóbbi viszont már egyáltalán nem. A műszerfali visszajelződ villog ilyen esetekben?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4377 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 10:36:00 »

Pimpa: hidegen nekem is hasonló hangot hallat, de néhány száz méter után elmúlik. Ez van, mínusz 8 fokban egyszerűen ilyen a hangja az olajkályhának.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4378 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 10:44:00 »

Pimpa: hidegen nekem is hasonló hangot hallat, de néhány száz méter után elmúlik. Ez van, mínusz 8 fokban egyszerűen ilyen a hangja az olajkályhának.
Thenksz.
Ismerkedünk a géppel, de egyelőre csak én kérdezek. Mintha mindent tudna rólam. :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4379 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 11:20:00 »

Hüphüp, tegnap rommá fagyasztott a kocsim (meg szegény nyulamat is az anyósülésen).
Üzemmeleg motornál, elvileg 27(!) fokra beállított hőmérsékletnél vacogtam. Kb olyan 16 fokot bírt kierőlködni magából, maximum. Talán.  
Asszem.  
Nem volt nálam hőmérő... Miközben a digit klíma kijelzője folyamatosan villogott.
 
Mondjuk villog már egy ideje alkalmanként, de nem foglalkoztam vele, mondván ráérek, majd ha végleg megadja magát.
 
Akkor most eljött ez a pillanat???
:-(((
 
Valakinél valami hasonló eset?
 
ZK
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4380 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 11:28:00 »

Hüphüp, tegnap rommá fagyasztott a kocsim (meg szegény nyulamat is az anyósülésen).
Üzemmeleg motornál, elvileg 27(!) fokra beállított hőmérsékletnél vacogtam. Kb olyan 16 fokot bírt kierőlködni magából, maximum. Talán.  
Asszem.  
Nem volt nálam hőmérő... Miközben a digit klíma kijelzője folyamatosan villogott.
 
Mondjuk villog már egy ideje alkalmanként, de nem foglalkoztam vele, mondván ráérek, majd ha végleg megadja magát.
 
Akkor most eljött ez a pillanat???
:-(((
 
Valakinél valami hasonló eset?
 
ZK
A fűtőradiátor eltömődésével szokott ilyesféle probléma lenni, de lehet, hogy ez nálad inkább vezérlés. Én a műszertesztet végigcsinálnám rajta...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4381 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 11:33:00 »

A fűtőradiátor eltömődésével szokott ilyesféle probléma lenni, de lehet, hogy ez nálad inkább vezérlés. Én a műszertesztet végigcsinálnám rajta...
Az AutoFortos ingyenes átvizsgálónapon kihozta a műsz@r a hibát, de akkor -állítólag- egy újraprogramozással megoldották.  
Hát eddig -se- bírta.
Fűtőradiátor eltömődését hol porszívózzam? Vagy inkább ne? :-)))
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4382 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 11:39:00 »

Az AutoFortos ingyenes átvizsgálónapon kihozta a műsz@r a hibát, de akkor -állítólag- egy újraprogramozással megoldották.  
Hát eddig -se- bírta.
Fűtőradiátor eltömődését hol porszívózzam? Vagy inkább ne? :-)))
Az egy kissé nehézkesebb dolog lenne!:-)))
Magas nyomáson kell kifúvatni a termosztát utáni vízcsőrendszert...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #4383 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 12:22:00 »

Az egy kissé nehézkesebb dolog lenne!:-)))
Magas nyomáson kell kifúvatni a termosztát utáni vízcsőrendszert...
A III-as Mondeo első széráinál sűrűn előfordult, hogy a szellőzésvezérlő elektronika megadta magát. Ez azokra a tipusokra  jellemző melyekben automatikus klima van. Ez persze csak egy lehetséges meghibásodás és csak akkor ellenőriztesd, ha a hütőviz nem fogy és a vizhőmérőd jót mutat. /A szellőző-ventillátorod müködik?/
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4384 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 13:21:00 »

Kahuna: megnyikkan a gumid, vagy akár el is füstölheted, annyira kikapar? Az előbbi szerintem természetes, még belefér, az utóbbi viszont már egyáltalán nem. A műszerfali visszajelződ villog ilyen esetekben?
Nekem is ez volt a kérdésem...és kapar, amíg a nyomaték viszi (vagy el nem veszem a gázt)+ villog is! (lehet, hogy oda is egy irányjelzőt építettek, mert elfogyott a raktárból az esp?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4385 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 13:33:00 »

haj,
 
Eza futes meghibasodas dolog, nem valami mechankai problemara vezetheto vissza ? Mert ha xar az elektronika, akkor ecceruen nem megy a szellozes, vagy tevednek ? Tenyleg, mikent szabalyzodik a hideg/meleg levego aranya ?  
Nalam jo a futes, bar nincs aza tropusi meleg Cool De ha "Hi"-ra allitom a szellozest, akkor forro levego jon a labamra. Ha beallitom az automatikat 23-24fokra, akkor csak ilyen kellemes meleg. Ez igy a jo mukodest jelenti ?
Igaz neha panaszkodtak bratyomek, hogy nincs meleg a verdaban, pedig 24fokra volt allitva, es tenyleg...de szerintem a homero 24et merhetett, mert a venti sebesseget az eutomatika alacsony fokozatra allitotta.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4386 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 14:04:00 »

TDCiSrac + Ribizke,
 
Az a baj, hogy én kintről nem látom magam, hogy most végig pereg-e e kerék, vagy csak amíg észre nem veszi magát. Az ESP ikon az villog.
Egyébként ilyen nyomatékos autókba, főleg ha dízel, nyugodtan ajánlhatnának összkerék-hajtást.
Jól emlékszem, hogy a következő Mondeo-kba már tervez ilyesmit a Ford? Na nekem majd olyan kell (meg egy Impreza, hogy addig is szokjam...)
Szega.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4387 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 14:21:00 »

TDCiSrac + Ribizke,
 
Az a baj, hogy én kintről nem látom magam, hogy most végig pereg-e e kerék, vagy csak amíg észre nem veszi magát. Az ESP ikon az villog.
Egyébként ilyen nyomatékos autókba, főleg ha dízel, nyugodtan ajánlhatnának összkerék-hajtást.
Jól emlékszem, hogy a következő Mondeo-kba már tervez ilyesmit a Ford? Na nekem majd olyan kell (meg egy Impreza, hogy addig is szokjam...)
Szega.
ja, nem ártana egy kis négy kerék hajtás. én is majnem passat syncro-t vettem...  
én is várom, hogy legyen a fordnak is egy 3.0 TDCi, 4 kerekese, egy mokka kis automata váltóval.  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4388 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 14:22:00 »

A III-as Mondeo első széráinál sűrűn előfordult, hogy a szellőzésvezérlő elektronika megadta magát. Ez azokra a tipusokra  jellemző melyekben automatikus klima van. Ez persze csak egy lehetséges meghibásodás és csak akkor ellenőriztesd, ha a hütőviz nem fogy és a vizhőmérőd jót mutat. /A szellőző-ventillátorod müködik?/
Az automata klíma talált...
és az első széria is (2001/05)
A vízhőfok szépen beáll középre (kicsit alatta), és ott marad.
A szervízben néztek folyadékszinteket is, hűtővíz OK.
 
A ventillátor műxik, csak nem azt a hőmérsékletet produkálja, amit én szeretnék így mínusz 3 fokban...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4389 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 14:23:00 »

Az automata klíma talált...
és az első széria is (2001/05)
A vízhőfok szépen beáll középre (kicsit alatta), és ott marad.
A szervízben néztek folyadékszinteket is, hűtővíz OK.
 
A ventillátor műxik, csak nem azt a hőmérsékletet produkálja, amit én szeretnék így mínusz 3 fokban...
szia ZK!
 
ki az az emberke a csepeli szervízben, akit a múltkor is ajánlottál??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4390 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 14:24:00 »

haj,
 
Eza futes meghibasodas dolog, nem valami mechankai problemara vezetheto vissza ? Mert ha xar az elektronika, akkor ecceruen nem megy a szellozes, vagy tevednek ? Tenyleg, mikent szabalyzodik a hideg/meleg levego aranya ?  
Nalam jo a futes, bar nincs aza tropusi meleg Cool De ha "Hi"-ra allitom a szellozest, akkor forro levego jon a labamra. Ha beallitom az automatikat 23-24fokra, akkor csak ilyen kellemes meleg. Ez igy a jo mukodest jelenti ?
Igaz neha panaszkodtak bratyomek, hogy nincs meleg a verdaban, pedig 24fokra volt allitva, es tenyleg...de szerintem a homero 24et merhetett, mert a venti sebesseget az eutomatika alacsony fokozatra allitotta.
Szerintem amit leírtál, az a jó működés.  
Az enyém is néha tud ilyet, ha nem villog a panel. Viszont mostanában egyre gyakrabban villog, és akkor a kellemes 23-24 fokos meleg csak álom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4391 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 14:26:00 »

szia ZK!
 
ki az az emberke a csepeli szervízben, akit a múltkor is ajánlottál??
Szia Irodabútorok Fejedelme! :-)))
 
Bihari János - munkafelvétel 277 3761
Nardai László - szervízvezetés 227 3755
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4392 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 14:29:00 »

Szia Irodabútorok Fejedelme! :-)))
 
Bihari János - munkafelvétel 277 3761
Nardai László - szervízvezetés 227 3755
köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4393 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 14:30:00 »

Szia Irodabútorok Fejedelme! :-)))
 
Bihari János - munkafelvétel 277 3761
Nardai László - szervízvezetés 227 3755
ímél is megy Neked!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4394 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 14:34:00 »

Nekem is ez volt a kérdésem...és kapar, amíg a nyomaték viszi (vagy el nem veszem a gázt)+ villog is! (lehet, hogy oda is egy irányjelzőt építettek, mert elfogyott a raktárból az esp?
Háát nemtom,akkor ott valami lehet,h nem stimmel..nekem ESP csodákra képes, hóban kikapcsolom(akkor egyfolytában világít) és össze-vissza kúszik,motor és kerék csak pörög ezerrel,aztán beélesítem a rendszert..azonnal reagál,fordulat visszaesik,a kerekeket megfogja,oldalra csúszás esetén pedig mintha hirtelen száraz betonon mennél úgy megfogja az autót,döbbenet..Vagy épp több gázt enged mondjuk a bal első kerékre a jobbat finoman fégezgeti és szó szerint kihúzza az autót a csúszkálásból..nekem tökéletes!Sztem nálad is így kéne működnie.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4395 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 14:42:00 »

Ja és nincs olyan,h külön ASR ill. külön ESP.Még MKII-ben volt ASR,de csak az, MKIII-ban pedig van ESP ami magába foglalja alapból a kipörgésgátlót is.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4396 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 15:26:00 »

zoldkutya,
 
Lehet nalad valami kontakt hiba miatt villog a klim
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4397 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 15:33:00 »

zoldkutya,
 
Lehet nalad valami kontakt hiba miatt villog a klim
Ha csak villogna, nem zavarna. A meleg levegő hiánya viszont annál inkább.
Csak nem a csodawd40-nel kellene céloznom? :-)))
(Bár nem hiszem, a szervízben a panelcserére 50-60k-t mondtak...)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4398 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 15:58:00 »

Ha csak villogna, nem zavarna. A meleg levegő hiánya viszont annál inkább.
Csak nem a csodawd40-nel kellene céloznom? :-)))
(Bár nem hiszem, a szervízben a panelcserére 50-60k-t mondtak...)
Nincs bontott?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4399 Dátum: 2006.01.09 hétfő, 16:05:00 »

Sziasztok megtudja valaki mondani,hogy egy 2001es évjáratu ford mondeonak ghia 2.0 benzines nek mennyi a kötelezöje és sulyadója?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.