Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 03:47:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 [1048] 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21915964 alkalommal)
0 Felhasználó és 174 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #52350 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 18:44:01 »

És egy kicsit kikell tágítani a zárnál a kulcsnak a helyet  a hütőrácson mert az beljebb van mint a facelifteseknek.

 eljen
Igen, ez lemaradt.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #52351 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 18:51:50 »

A chippet te még nem csináltattad meg?
Add nekem a lököst, nálam felkerül hehe.

Nem...az nekem nem olyan fontos, majd egyszer valamikor lehet meg lesz írva. 
A régi lökös eladó lesz. Az nem jó?  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
lalahun
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



E-mail
« Új hozzászólás #52352 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 18:56:41 »

Nem...az nekem nem olyan fontos, majd egyszer valamikor lehet meg lesz írva. 
A régi lökös eladó lesz. Az nem jó?  eplus2
vigyor3
Amúgy mennyi egy ilyen szett (F2 Lökös,koptató,rács)?
Nincs baja a lökösömnek ,csak szeretném f2-re cserélni, mert jobban néz ki.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #52353 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 19:05:06 »

vigyor3
Amúgy mennyi egy ilyen szett (F2 Lökös,koptató,rács)?
Nincs baja a lökösömnek ,csak szeretném f2-re cserélni, mert jobban néz ki.

Én 25 ért vettem a lököst mindennel (lökös F2, koptató F1, rács, ködlámpák, külső hőmérő)...az egyik ködlámpa törött volt benne. Ködlámpát 14 ért vettem egy pár gyári hibátlan állapotút....már le is vannak festve feketére.  Hűtőrácsból pedig ST lesz azt 16 -ért vettem.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #52354 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 19:50:16 »

Sziasztok!
Sajnos ma megint elő jött a rég elfelejtett hiba.
HA meghajtom az autót, előzgetek, aztán emelkedőnek felfele tekerek, fent rakom az 5.-et és már villog a malacfarok és tilt.
HA nem tilt le akkor , viszont 4-5-ben 2000rpm nél határozott gázadásnál ránt egyet az autó és csak utána indul meg.
Kb határérték 9-10 fok.
Ha ez alatt van a hőmérséklet, bármit csinálok bármennyire hajtom soha nem jön elő ez a hiba.
Gyári diag semmit nem mutatott.
Gó szűrő cserélve, go csövek átnézve.
Esetleg valakinek valami ötlete hogy hogyan tovább, mert néha nagyon kellemetlen helyen tilt az autó.
Előzés, stb...
 rinya
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #52355 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 19:52:07 »

Sziasztok!
Sajnos ma megint elő jött a rég elfelejtett hiba.
HA meghajtom az autót, előzgetek, aztán emelkedőnek felfele tekerek, fent rakom az 5.-et és már villog a malacfarok és tilt.
HA nem tilt le akkor , viszont 4-5-ben 2000rpm nél határozott gázadásnál ránt egyet az autó és csak utána indul meg.
Kb határérték 9-10 fok.
Ha ez alatt van a hőmérséklet, bármit csinálok bármennyire hajtom soha nem jön elő ez a hiba.
Gyári diag semmit nem mutatott.
Gó szűrő cserélve, go csövek átnézve.
Esetleg valakinek valami ötlete hogy hogyan tovább, mert néha nagyon kellemetlen helyen tilt az autó.
Előzés, stb...
 rinya

Ha terhelésnél bevillog-tilt,akkor lehet,hogy pcs...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #52356 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 19:53:40 »

Sziasztok!
Sajnos ma megint elő jött a rég elfelejtett hiba.
HA meghajtom az autót, előzgetek, aztán emelkedőnek felfele tekerek, fent rakom az 5.-et és már villog a malacfarok és tilt.
HA nem tilt le akkor , viszont 4-5-ben 2000rpm nél határozott gázadásnál ránt egyet az autó és csak utána indul meg.
Kb határérték 9-10 fok.
Ha ez alatt van a hőmérséklet, bármit csinálok bármennyire hajtom soha nem jön elő ez a hiba.
Gyári diag semmit nem mutatott.
Gó szűrő cserélve, go csövek átnézve.
Esetleg valakinek valami ötlete hogy hogyan tovább, mert néha nagyon kellemetlen helyen tilt az autó.
Előzés, stb...
 rinya
amikor villog,akkor kellene hibakódot olvasni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #52357 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 20:00:09 »

amikor villog,akkor kellene hibakódot olvasni.

CSak nem értem hogy miért nem tárol hibát?
Illetve miért csak 9-10 fok felet csinálja?
Lengyelben 37km-es hegymenet megpakolva előzgetve még csak jelét sem mutatta ennek a hibának.
Igaz -18 volt

 falbav falbav falbav
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #52358 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 20:01:00 »

Sziasztok,

ha a központi zár nyitásnál nem nyitja a vezető oldali és a hátsó ajtót(5ajtós), akkor a bal első zárszerkezettel van baj? Ha igen, akkor fészliftesre csere megoldja a dolgot? Ha ki akarom takarítani, ahhoz ki kell venni a szerkezetet, vagy elég leszedni a kárpitot, bele tudok fújni valahol, valami löttyöt? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #52359 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 20:03:56 »

Sziasztok,

ha a központi zár nyitásnál nem nyitja a vezető oldali és a hátsó ajtót(5ajtós), akkor a bal első zárszerkezettel van baj? Ha igen, akkor fészliftesre csere megoldja a dolgot? Ha ki akarom takarítani, ahhoz ki kell venni a szerkezetet, vagy elég leszedni a kárpitot, bele tudok fújni valahol, valami löttyöt? vigyor3

Nincs mit takarítani rajta és a fújkodás sem megoldás. Csere FL utánira.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #52360 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 20:10:51 »

CSak nem értem hogy miért nem tárol hibát?
Illetve miért csak 9-10 fok felet csinálja?
Lengyelben 37km-es hegymenet megpakolva előzgetve még csak jelét sem mutatta ennek a hibának.
Igaz -18 volt

 falbav falbav falbav
mert ha leveszed a gyújtást,és a hiba nem áll fenn(nem állandósult),akkor törli az ecu.ez így műkszik.lehet,hogy kontakthaiba,vagy a CMP jeladó xaraxik.Azért mondom,villogáskor kell hibakódot olvasni.Vegyél egy 2e ft os hibakódolvasót (elm327+laptop+forscan),és csípd el a hibát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #52361 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 20:12:47 »

Nincs mit takarítani rajta és a fújkodás sem megoldás. Csere FL utánira.

Valaki mintha megoldotta volna házilag, de nem emlékszem hogy ki, és elég bonyolultnak is tünt. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #52362 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 20:13:38 »

Jogos a kérdés. Wink
Az a helyzet ,hogy minél többet foglalkozom a dologgal, és keresgélem az utódot egyre jobban erősödik bennem, hogy megtartsam.
Eszméletlen, hogy 2007-2009-es max 2 200 000ft-ig nem találok egy az enyémhez hasonló jó állapotban lévő (kívül-belül) autót. Ja és a km tekergetésről nem is beszéljünk.
Voltam tegnap vagy 5 kereskedésbe, és vicc, hogy olyan dologra nem figyelnek ami piszokul feltűnik. Pl.: A kormány olyan szinten volt elkopva, hogy szerintem volt az autóba vagy 350000km. Persze az óra szerint 105000km.
Szóval lehet, hogy még nekiállok pofozgatni szépítgetni.
Aszt majd meglátjuk.


1,8-ast vagy 2,0 keresel?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #52363 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 20:14:17 »

mert ha leveszed a gyújtást,és a hiba nem áll fenn(nem állandósult),akkor törli az ecu.ez így műkszik.lehet,hogy kontakthaiba,vagy a CMP jeladó xaraxik.Azért mondom,villogáskor kell hibakódot olvasni.Vegyél egy 2e ft os hibakódolvasót (elm327+laptop+forscan),és csípd el a hibát.

OK.
MAjd keresek valahol egy olvasót.
Egyébként CMP jeladó cserélve lett kb 1 hónapja.
 falbav
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #52364 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 20:15:02 »

Valaki mintha megoldotta volna házilag, de nem emlékszem hogy ki, és elég bonyolultnak is tünt. vigyor3
GSR igaza van,de egy próbát megér.3 éve egyszer nekem is előfordult és befújtam,a balelső ajtónál lévő vastag vezeték köteget levettem és azt is befújtam,azóta hibátlanul megy és első szériás a kocsi.lehet segít lehet nem.ha nem akkor ahogy GSR írta cseréld facelift utánira.A zár 3.csavarjánál fújd be.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #52365 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 20:27:02 »

GSR igaza van,de egy próbát megér.3 éve egyszer nekem is előfordult és befújtam,a balelső ajtónál lévő vastag vezeték köteget levettem és azt is befújtam,azóta hibátlanul megy és első szériás a kocsi.lehet segít lehet nem.ha nem akkor ahogy GSR írta cseréld facelift utánira.A zár 3.csavarjánál fújd be.

Mindenképp megpróbáljuk(haverom autójáról van szó), és ha továbbra is csinálja, akkor csere. Bontott is jó? Újonnan kicsit húzós az ára...

Erről van szó ugye?
https://cromax.hu/20000000-karosszeria/20400000-ajtok-es-alkatreszei/20400375-ajto-zarszerkezet/14869-zarszerkezet-bal-elso-ajtohoz-ford-focus-mondeo

Ez a kárpit alatt merre helyeztkedik el?  vigyor3 A kilincs környékén?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #52366 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 20:30:31 »

GSR igaza van,de egy próbát megér.3 éve egyszer nekem is előfordult és befújtam,a balelső ajtónál lévő vastag vezeték köteget levettem és azt is befújtam,azóta hibátlanul megy és első szériás a kocsi.lehet segít lehet nem.ha nem akkor ahogy GSR írta cseréld facelift utánira.A zár 3.csavarjánál fújd be.

Lehet nálad csak csatlakozóban volt kontakt hiba.
Ha megkopik a zárszerkezetben, ami meg tud....... azon semmi nem segít már.  Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #52367 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 21:46:19 »

Szép estét Mindenkinek!
Van esetleg valakinek vezeték nélküli tolato radarja? Fő egység és kijelzo kozott wirelesses. Smiley  Ti hova raktatok fel a kijelzot?
Es hogy tapasztjatok fel a muszerfalra. Volt hozzá tapadó az alján. Azzal nem tapadt oda. Vettem két oldalú tapadót, az nem tartja ott. Nem akarom pillanatragasztovsl stb ragasztani, mert akkor onnan szépen nem tudom leszedni soha.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #52368 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 21:52:20 »

Lehet nálad csak csatlakozóban volt kontakt hiba.
Ha megkopik a zárszerkezetben, ami meg tud....... azon semmi nem segít már.  Smiley
Én nem tudom ,de a lényeg nem kellett cserélni.Amit írsz azt osztom,de én is megpróbáltam,nekem bejött.Legyen szerencséje neki is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Guarek01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93



E-mail
« Új hozzászólás #52369 Dátum: 2014.02.10 hétfő, 11:46:56 »

Sziasztok!

Meg tudná mondani valaki, hogy mekkora a a vonószem menetének a mérete? Olvastam, hogy van rövidebb illetve hosszabb vonószem is MK3-hoz. Ennek van valami gyakorlati jelentősége azon kívül, hogy a hosszabbat azt gondolom nem lehet teljesen belehajtani a rövidebbhez való furatba? Ez évjárat függő dolog, hogy rövidebb vagy hosszabb?
 
Naplózva

Mondeo MK III. 2.0 TDDI Trend, 2001. Kombi 115 LE
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #52370 Dátum: 2014.02.10 hétfő, 16:38:13 »

Sziasztok!

Átalakitásra került a FL elöttiről FL utánira a középkonzol.
A meleglevegő befújással azomban valami hiba lehet.

Hiába állitom be 23 illetve 23+ fokra a szabályzot.
Nem fúj be melegebb levegőt.

Van valakinek hasonló tapasztalata ilyennel?
Illetve hogyan orvosolható a hiba.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #52371 Dátum: 2014.02.10 hétfő, 18:11:08 »

Sziasztok!

Átalakitásra került a FL elöttiről FL utánira a középkonzol.
A meleglevegő befújással azomban valami hiba lehet.

Hiába állitom be 23 illetve 23+ fokra a szabályzot.
Nem fúj be melegebb levegőt.

Van valakinek hasonló tapasztalata ilyennel?
Illetve hogyan orvosolható a hiba.

A talkfordos leírás alapján csináltad?
Sajnos abban van egy kis hiba amit nem javítottak a táblázatban.... "pin 15 black plug should not go to pin 15 black plug but to pin 9 white plug. It only goes from 15 to 15 on the manual A/C models. If you have EATC and you put 15 to 15 you will get wrong outlet temperatures. The problem Craig is facing."
A fekete csati 15-ös kábelét a fehér csati 9-re kell átrakni és jó lesz.  (ez akkor igaz, ha előtte is digit (automata) klímavezérlőd volt....)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #52372 Dátum: 2014.02.10 hétfő, 18:22:40 »

Valaki mintha megoldotta volna házilag, de nem emlékszem hogy ki, és elég bonyolultnak is tünt. vigyor3
én is megoldom ha nem zár/nyit! addig ütöd a záradat ameddig jó nem lesz! Nekem mindig bejött!  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #52373 Dátum: 2014.02.10 hétfő, 18:27:07 »

én is megoldom ha nem zár/nyit! addig ütöd a záradat ameddig jó nem lesz! Nekem mindig bejött!  vigyor3
netcore oldotta meg és a kocsija topicjában ott a leírás
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #52374 Dátum: 2014.02.10 hétfő, 19:30:48 »

én is megoldom ha nem zár/nyit! addig ütöd a záradat ameddig jó nem lesz! Nekem mindig bejött!  vigyor3

  vigyor3 Ez a megoldás nekem is menni fog, kösz a tippet. nyes
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #52375 Dátum: 2014.02.10 hétfő, 19:31:10 »

netcore oldotta meg és a kocsija topicjában ott a leírás

Közben már megtaláltam, köszi. worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #52376 Dátum: 2014.02.10 hétfő, 22:07:13 »

A talkfordos leírás alapján csináltad?
Sajnos abban van egy kis hiba amit nem javítottak a táblázatban.... "pin 15 black plug should not go to pin 15 black plug but to pin 9 white plug. It only goes from 15 to 15 on the manual A/C models. If you have EATC and you put 15 to 15 you will get wrong outlet temperatures. The problem Craig is facing."
A fekete csati 15-ös kábelét a fehér csati 9-re kell átrakni és jó lesz.  (ez akkor igaz, ha előtte is digit (automata) klímavezérlőd volt....)


Köszönöm, Vik csinálta az egészet.
És igen digit klimás volt elötte is.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #52377 Dátum: 2014.02.11 kedd, 06:14:39 »

Megnéztem , és a bizti rossz volt. Kicseréltem , a kocsi beindítása után füstölni kezdett a motortérben valami. A jobb oldali ablaktörlő lapátnál , a motorháztető alatt füst jött fel. Sad Erre azonnal leállítottam , a füst elszállt , mire kinyitottam a motorháztetőt már nem lehetett látni , hogy honnan jött a füst. Úgy gondolom a generátor környékéről jöhetett a füst , az új biztit kivettem mentem egy kört minden működik , töltés stb... Látni nem látok égési nyomokat. Így most már félek visszarakni az új biztit. Mit tanácsolsz?
szia valoszinüleg a ablakmosó fúvoka fűtés hánytba mert az van még azon a biztositékon én is igy jártam.  worship
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #52378 Dátum: 2014.02.11 kedd, 09:44:14 »

Évente átlag 1,5-ször teszem fel a következő kérdést:

Mi az ablaktörlőlapátok mérete?  vigyor3
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #52379 Dátum: 2014.02.11 kedd, 09:54:08 »

Évente átlag 1,5-ször teszem fel a következő kérdést:

Mi az ablaktörlőlapátok mérete?  vigyor3

50+55 cm.

551-es számú készlet Bosch-nál.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #52380 Dátum: 2014.02.11 kedd, 10:58:46 »

Sziasztok,

Könyörgöm mondja meg valaki, hogy miért áll a víz a vezető oldali lábtérbe. Hol folyik be oda? Az ajtóból nem.
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #52381 Dátum: 2014.02.11 kedd, 11:06:21 »

Sziasztok,

Könyörgöm mondja meg valaki, hogy miért áll a víz a vezető oldali lábtérbe. Hol folyik be oda? Az ajtóból nem.

Akkor a pollenszűrőnél.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #52382 Dátum: 2014.02.11 kedd, 11:27:58 »

50+55 cm.

551-es számú készlet Bosch-nál.

AndyA

Thank U  worship

Még egy okos kérdés, melyik van ebből az anyósoldalon?  Huh?
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #52383 Dátum: 2014.02.11 kedd, 11:32:34 »

Thank U  worship

Még egy okos kérdés, melyik van ebből az anyósoldalon?  Huh?

A rövidebb.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #52384 Dátum: 2014.02.11 kedd, 11:33:49 »

Thank U  worship

Még egy okos kérdés, melyik van ebből az anyósoldalon?  Huh?
falbav

a rövidebbik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #52385 Dátum: 2014.02.11 kedd, 11:34:06 »

Thank U  worship

Még egy okos kérdés, melyik van ebből az anyósoldalon?  Huh?

Mittudomén.. Nézd hozzá ahhoz, ami fenn van, és aszerint cseréld. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #52386 Dátum: 2014.02.11 kedd, 12:40:56 »

Mittudomén.. Nézd hozzá ahhoz, ami fenn van, és aszerint cseréld. Smiley

AndyA

Csak az egyik lapátot akarom cserélni Smiley
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #52387 Dátum: 2014.02.11 kedd, 13:57:52 »

Akkor a pollenszűrőnél.

Ha a pollenszűrőnél ázna be, akkor gondolom a jobb első lábtérben lenne, vagy ott is a víz. Ott viszont nincs, csak a vezető lábtérbe.
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #52388 Dátum: 2014.02.11 kedd, 14:13:50 »

Ha a pollenszűrőnél ázna be, akkor gondolom a jobb első lábtérben lenne, vagy ott is a víz. Ott viszont nincs, csak a vezető lábtérbe.

Igen, ha a pollenszűrőnél ázik ott lenne vizes. 
A pontos helyet sajnos nem lesz egyszerű megtalálni.  szomoru1  Hol nedves a kárpit....a pedálok mögött (tűzfal felé), lábad alatt (padló lemez)?   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
faster
Vendég
« Új hozzászólás #52389 Dátum: 2014.02.11 kedd, 14:24:56 »

Sziasztok, lenne pár kérdésem a szeretett mk3-as mondeommal kapcsolatban. MK3 2000cm3 benzin sedan. 2001.es. Tehát a problémám: Intenzív gyorsításkor, főleg 90-110km/h ig az autóban erős rázkódás, remegés van jelen. Ez a km tartomány alatt, se fölött se tapasztalható. Gumisnál voltam centiroztatni, a kerék tökéletes. Esetleg valaki tudna nekem ez ügyben segíten? A másik gondom az ajtók alja rozsdásodik, mit lehet ezzel tenni? Válaszaitokat előre is köszönöm. help
Üdv:Faster
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #52390 Dátum: 2014.02.11 kedd, 14:37:18 »

Sziasztok, lenne pár kérdésem a szeretett mk3-as mondeommal kapcsolatban. MK3 2000cm3 benzin sedan. 2001.es. Tehát a problémám: Intenzív gyorsításkor, főleg 90-110km/h ig az autóban erős rázkódás, remegés van jelen. Ez a km tartomány alatt, se fölött se tapasztalható. Gumisnál voltam centiroztatni, a kerék tökéletes. Esetleg valaki tudna nekem ez ügyben segíten? A másik gondom az ajtók alja rozsdásodik, mit lehet ezzel tenni? Válaszaitokat előre is köszönöm. help
Üdv:Faster

A futóművet nézesd át alaposan ,elől. Ellenőrizzék a féltengelyeket is, nagy eséllyel valamelyik csukló(k) okozzák ezt a rezonanciát. Ha 100% kizárható a kerekek.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #52391 Dátum: 2014.02.11 kedd, 14:39:11 »

A futóművet nézesd át alaposan ,elől. Ellenőrizzék a féltengelyeket is, nagy eséllyel valamelyik csukló(k) okozzák ezt a rezonanciát. Ha 100% kizárható a kerekek.



Féktárcsa is lehet...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #52392 Dátum: 2014.02.11 kedd, 14:40:03 »

Féktárcsa is lehet...

Te gyorsításkor fékezel?   Nem gondoltam volna, hogy ennyire durva az smax!  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #52393 Dátum: 2014.02.11 kedd, 14:42:00 »

Te gyorsításkor fékezel?   Nem gondoltam volna, hogy ennyire durva az smax!  Cheesy

Tibcsi...

A tárcsára ráfeszül a betét?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #52394 Dátum: 2014.02.11 kedd, 14:45:17 »

Tibcsi...

A tárcsára ráfeszül a betét?

Fékezéskor, de inkább szorítja. Nem feszíti.
Gyorsításkor nem. (legalább is nem természetes üzemi körülmény ha mégis)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #52395 Dátum: 2014.02.11 kedd, 15:04:21 »

Fékezéskor, de inkább szorítja. Nem feszíti.
Gyorsításkor nem. (legalább is nem természetes üzemi körülmény ha mégis)

Valamennyire nyomja a munkahenger, nem lötyög. Na és ha hullámos a tárcsa az szerintem pont elég, hogy kicsit berázza...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #52396 Dátum: 2014.02.11 kedd, 15:10:46 »

Igen, ha a pollenszűrőnél ázik ott lenne vizes. 
A pontos helyet sajnos nem lesz egyszerű megtalálni.  szomoru1  Hol nedves a kárpit....a pedálok mögött (tűzfal felé), lábad alatt (padló lemez)?   


A lábam alatt pont. Az egész terület.
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #52397 Dátum: 2014.02.11 kedd, 15:14:12 »

Valamennyire nyomja a munkahenger, nem lötyög. Na és ha hullámos a tárcsa az szerintem pont elég, hogy kicsit berázza...



Azért nem lötyög, mert vannak rezgéscsillapítók a fékbetéteken!  falbav
Ha hullámos a tárcsa, akkor így kezdődött volna a beírása:

- Fékezéskor nagyon ráz a kocsi eleje.

Mivel nem így kezdte, nem ez a probléma, kizárhatjuk.
Olyan nincs, hogy egy adott ponton berázza a kocsit a (legfeljebb) pár tized mm-t "ütő" tárcsa, gyorsításkor és közben nincs fékezéskor panasz.
Ne fárassz.......

Te inkább azt vizsgáld meg, hogy van egy joga rázni az autónak gyorsításkor!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #52398 Dátum: 2014.02.11 kedd, 15:18:07 »

A lábam alatt pont. Az egész terület.

Biztos nem az ajtónál folyik be a víz? 
Nekem volt olyan, hogy a küszöbborításon lehetett látni ahogy folyik be a víz. Esetleg még a kocsi alatt meg lehetne nézni, hogy van -e ott valami gumidugó a közelben.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #52399 Dátum: 2014.02.11 kedd, 15:18:26 »

Azért nem lötyög, mert vannak rezgéscsillapítók a fékbetéteken!  falbav
Ha hullámos a tárcsa, akkor így kezdődött volna a beírása:

- Fékezéskor nagyon ráz a kocsi eleje.

Mivel nem így kezdte, nem ez a probléma, kizárhatjuk.
Olyan nincs, hogy egy adott ponton berázza a kocsit a (legfeljebb) pár tized mm-t "ütő" tárcsa, gyorsításkor és közben nincs fékezéskor panasz.
Ne fárassz.......

Te inkább azt vizsgáld meg, hogy van egy joga rázni az autónak gyorsításkor!  eplus2

Az igaz, azt nem írta, hogy fékezéskor ráz.

Nekem s-maxon fékezéskor rázott, már nem kicsit. Így 90 és 110 között rázott, és 250 felett is fékezés nélkül.  vigyor3

Na a tárcsa csere óta semmi gond nincs.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 [1048] 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.