Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:11:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 [1163] 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21846752 alkalommal)
0 Felhasználó és 220 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #58100 Dátum: 2014.10.04 szombat, 20:27:12 »



Akkor nézd meg a szívócsövet is. (turbó-légszűrőház között)

Okés,köszi a tippet!  integet2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #58101 Dátum: 2014.10.04 szombat, 20:46:05 »

Fejtsd ki kérlek  Wink



Lehetne "taknyolni", de (szerintem) egyszerűbb kicserélni egy állíthatóra amivel nem lesz többet gond.
Egyébként mit találtál ki a javításra?

a kézifék kar bal oladalán ahol van a rugó egszerűen elengedi a szegecselés, és fellazul a rugó, nem feszít utána. egy villáskulcsal meg lehet feszíteni, és a szegecs fejét a mellette lévő lemezhez egymással szemben ponthegeszteni. többet nem lazul meg. nem taknyolás, csak gyárilag összepréselték, és elengedi egy idő után. mk1, és 2 fékkar is ilyen. én még nem láttam olyat, amiben a fogas rész kopott volna le
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #58102 Dátum: 2014.10.04 szombat, 21:39:29 »

a kézifék kar bal oladalán ahol van a rugó egszerűen elengedi a szegecselés, és fellazul a rugó, nem feszít utána. egy villáskulcsal meg lehet feszíteni, és a szegecs fejét a mellette lévő lemezhez egymással szemben ponthegeszteni. többet nem lazul meg. nem taknyolás, csak gyárilag összepréselték, és elengedi egy idő után. mk1, és 2 fékkar is ilyen. én még nem láttam olyat, amiben a fogas rész kopott volna le


Megkeresem a régi kart és megnézem majd.  worship
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #58103 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 08:03:02 »

Az lehet. Smiley... Akkor hol tudok utánanézni egy 2002/12 havi 2.0 145 Lovas zetec felszereltségenek? Google-t mar próbáltam

etis.dealerconnection.com

Alvázszám alapján megmondja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #58104 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 08:03:25 »

A zetec az nem a motor fajtája? A felszereltség meg az Ambiente, Trend, stb.

Angliában nem csak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #58105 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 14:26:01 »

Sziasztok!
Múlt héten németben másfél hét állás után nem akart indulni a gépállat, gyújtásra rakva a műszerek össze vissza jártak, stb. és nem indult.   rinya A hiba oka az akku volt, ez meg is oldódott. Elgondolkodtam, hogy megkérdezlek titeket, tudtok e javasolni pár dolgot, amit érdemes lenne átnézni?   vigyor3
Ha már itt járok, megkérdezem esetleg volt valakinek hasonló problémája. Néha a refi egy pillanatra elhalványulását, mi okozhatja? Autóvillamossági szerelő átnézte a kocsit, de nem tudott mit hozzá szólni. Kb. egy éve németből hazafelé megadta magát a generátor, azt még kint a Ford szerviz egy az egyben cserélte jó pénzért, így azt kizárnám.
Olvasgattam az EGR dugózásáról, arról tudnátok némi információval szolgálni? Mennyire vészes dolog, előnyök, hátrányok? Illetve még nem rég olyan problémám is akadt, hogy kicsit megbolondult az autó elektronikája és nem akarta zárni/nyitni a kocsit a távra, csak kulccsal. A problémát megoldotta, hogy az akkusarut lehúztuk, majd kis idő múlva vissza, azóta nincs gond. Itt is elgondolkodtam a fórum olvasgatása után, hogy nem lehet ezt az a komputert frissíteni vagy valami?

Az autó: 2001-es Mondeo Kombi TDDI (nem facelift).

Előre is köszönöm a segítséget, és várom az ötleteket.  worship
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #58106 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 14:36:06 »

Sziasztok!
Múlt héten németben másfél hét állás után nem akart indulni a gépállat, gyújtásra rakva a műszerek össze vissza jártak, stb. és nem indult.   rinya A hiba oka az akku volt, ez meg is oldódott. Elgondolkodtam, hogy megkérdezlek titeket, tudtok e javasolni pár dolgot, amit érdemes lenne átnézni?   vigyor3
Ha már itt járok, megkérdezem esetleg volt valakinek hasonló problémája. Néha a refi egy pillanatra elhalványulását, mi okozhatja? Autóvillamossági szerelő átnézte a kocsit, de nem tudott mit hozzá szólni. Kb. egy éve németből hazafelé megadta magát a generátor, azt még kint a Ford szerviz egy az egyben cserélte jó pénzért, így azt kizárnám.
Olvasgattam az EGR dugózásáról, arról tudnátok némi információval szolgálni? Mennyire vészes dolog, előnyök, hátrányok? Illetve még nem rég olyan problémám is akadt, hogy kicsit megbolondult az autó elektronikája és nem akarta zárni/nyitni a kocsit a távra, csak kulccsal. A problémát megoldotta, hogy az akkusarut lehúztuk, majd kis idő múlva vissza, azóta nincs gond. Itt is elgondolkodtam a fórum olvasgatása után, hogy nem lehet ezt az a komputert frissíteni vagy valami?

Az autó: 2001-es Mondeo Kombi TDDI (nem facelift).

Előre is köszönöm a segítséget, és várom az ötleteket.  worship
Müszerfalad világitása nem szokott elhalványulni?
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #58107 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 14:44:29 »

Müszerfalad világitása nem szokott elhalványulni?

Asszem az is el szokott.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #58108 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 14:58:21 »

Asszem az is el szokott.
sajnos akkor megint a generátorral lesz a gond.Mások hibáibol indulok ki sokat lehetet itt olvasni rola, de majd a nagyok megmondják.Amugy merre vagy németbe?
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #58109 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 15:19:50 »

sajnos akkor megint a generátorral lesz a gond.Mások hibáibol indulok ki sokat lehetet itt olvasni rola, de majd a nagyok megmondják.Amugy merre vagy németbe?

Mielőtt írtam én is olvasgattam a fórumot és sajnos én is erre gyanakodtam. Bár nem értem hogy lehet az hogy egy alig egy éves generátor ilyet produkál, sőt ez nem is új jelenség, ezt már rég óta csinálja. Arra nem emlékszem hogy a generátorcsere előtt milyen volt. Akkor csak pár hónapja volt meg az autó.
Azóta megnéztem az autó milyen feszültségeket ír ki. Ha nem jár a motor 12.4V, bekapcsolt refivel (talán a légkondi is ment) 11.5V. Járó motornál 14.5V refivel ~13.8V. Hátha ez segít valamit.
Németbe(München) apám jár vele, a kocsi most itthon(Pécs mellett) van.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #58110 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 15:37:09 »

Mielőtt írtam én is olvasgattam a fórumot és sajnos én is erre gyanakodtam. Bár nem értem hogy lehet az hogy egy alig egy éves generátor ilyet produkál, sőt ez nem is új jelenség, ezt már rég óta csinálja. Arra nem emlékszem hogy a generátorcsere előtt milyen volt. Akkor csak pár hónapja volt meg az autó.
Azóta megnéztem az autó milyen feszültségeket ír ki. Ha nem jár a motor 12.4V, bekapcsolt refivel (talán a légkondi is ment) 11.5V. Járó motornál 14.5V refivel ~13.8V. Hátha ez segít valamit.
Németbe(München) apám jár vele, a kocsi most itthon(Pécs mellett) van.
Lehet, hogy valamelyik keféd felakadt.Mit csináltak a generátoron akkor?Azért nézd át a csatlakozásokat hátha valami lelazult.Aláirásodba irdbe a kocsid föbb jelemzöit mint a többieknek is.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #58111 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 15:55:20 »

Lehet, hogy valamelyik keféd felakadt.Mit csináltak a generátoron akkor?Azért nézd át a csatlakozásokat hátha valami lelazult.Aláirásodba irdbe a kocsid föbb jelemzöit mint a többieknek is.

Most rákérdeztem faternál is, szerinte generátorcsere előtt is ugyan ezt csinálta.
Akkor komplett új generátor lett beszerelve, mivel hazafelé az autópályán állt meg az autó. Nem vették észre a jelzést, hogy nincs töltés, az autó meg csak akkor állt meg mikor az akku is kifújt.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #58112 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 16:54:02 »

Most rákérdeztem faternál is, szerinte generátorcsere előtt is ugyan ezt csinálta.
Akkor komplett új generátor lett beszerelve, mivel hazafelé az autópályán állt meg az autó. Nem vették észre a jelzést, hogy nincs töltés, az autó meg csak akkor állt meg mikor az akku is kifújt.
Mielőtt bármibe belefogsz a hűtőn lévő ellenállást nézd meg, mert lehet, hogy csak a magasabb fordulat működik akkor pillanatban eléggé terheli a rendszert
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #58113 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 18:56:05 »

Mielőtt bármibe belefogsz a hűtőn lévő ellenállást nézd meg, mert lehet, hogy csak a magasabb fordulat működik akkor pillanatban eléggé terheli a rendszert

Mit nézzek rajta?  szomoru1
Hogyan tudom meg, ha gond van vele?
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.05 vasárnap, 19:18:56 írta geri93 » Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #58114 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 20:59:22 »

Mit nézzek rajta?  szomoru1
Hogyan tudom meg, ha gond van vele?


Ha lehúzod róla a csatlakozót akkor látni fogod, valószínűleg össze lesz égve a belseje.  Ha ez a baj, le káll vágni és tenni rá 2db csúszósarut.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #58115 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 21:40:36 »



Ha lehúzod róla a csatlakozót akkor látni fogod, valószínűleg össze lesz égve a belseje.  Ha ez a baj, le káll vágni és tenni rá 2db csúszósarut.

Holnap meló után ránézek.
Esetleg lenne egyéb dolog, amit szemügyre tudnék venni, ha már a motortérben turkálok? Ezt úgy értem, hogy írhatnátok pár dolgot, amit érdemes kitakarítani, szemrevételezni, hogy később se legyen gond. Persze ha akad ilyen. EGR dugózásról vélemény?
Köszönöm az eddigi ötleteket, tanácsokat!  worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.05 vasárnap, 21:42:08 írta geri93 » Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #58116 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 21:43:04 »

Holnap meló után ránézek.
Esetleg lenne egyéb dolog, amit szemügyre tudnék venni, ha már a motortérben turkálok? Ezt úgy értem, hogy írhatnátok pár dolgot, amit érdemes kitakarítani, szemrevételezni, hogy később se legyen gond. Persze ha akad ilyen. EGR dugózásról vélemény?
Köszönöm az eddigi ötleteket, tanácsokat!  worship
FAQ topicban olvasgass!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #58117 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 21:46:16 »

Sziasztok!
Múlt héten németben másfél hét állás után nem akart indulni a gépállat, gyújtásra rakva a műszerek össze vissza jártak, stb. és nem indult.   rinya A hiba oka az akku volt, ez meg is oldódott. Elgondolkodtam, hogy megkérdezlek titeket, tudtok e javasolni pár dolgot, amit érdemes lenne átnézni?   vigyor3
Ha már itt járok, megkérdezem esetleg volt valakinek hasonló problémája. Néha a refi egy pillanatra elhalványulását, mi okozhatja? Autóvillamossági szerelő átnézte a kocsit, de nem tudott mit hozzá szólni. Kb. egy éve németből hazafelé megadta magát a generátor, azt még kint a Ford szerviz egy az egyben cserélte jó pénzért, így azt kizárnám.
Olvasgattam az EGR dugózásáról, arról tudnátok némi információval szolgálni? Mennyire vészes dolog, előnyök, hátrányok? Illetve még nem rég olyan problémám is akadt, hogy kicsit megbolondult az autó elektronikája és nem akarta zárni/nyitni a kocsit a távra, csak kulccsal. A problémát megoldotta, hogy az akkusarut lehúztuk, majd kis idő múlva vissza, azóta nincs gond. Itt is elgondolkodtam a fórum olvasgatása után, hogy nem lehet ezt az a komputert frissíteni vagy valami?

Az autó: 2001-es Mondeo Kombi TDDI (nem facelift).

Előre is köszönöm a segítséget, és várom az ötleteket.  worship

Talán én leszek az első, akinek negatív tapasztalata van az egr dugózással kapcsolatban. Mindenhol csak jót olvasni róla, és sokan alapból megcsinálják.
Ledugózni nem volt nehéz, tényleg csak néhány csavar. Igazából adja magát.
DE! Én egyértelműen éreztem, hogy megváltozott kis mértékben a motor járása (nem előnyére).
Picit más lett a hangja, és alapjáraton elkezdett rezonálni a kormány. Egyébként más változást nem vettem észre, de nem is hagytam benne a dugót sokáig, mert zavart a rezonáló kormány.
Szerintem csak akkor van értelme a dugózásnak, ha rossz a szelep.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #58118 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 21:49:44 »

Holnap meló után ránézek.
Esetleg lenne egyéb dolog, amit szemügyre tudnék venni, ha már a motortérben turkálok? Ezt úgy értem, hogy írhatnátok pár dolgot, amit érdemes kitakarítani, szemrevételezni, hogy később se legyen gond. Persze ha akad ilyen. EGR dugózásról vélemény?
Köszönöm az eddigi ötleteket, tanácsokat!  worship


EGR-t érdemes dugózni....és a szívósort sem árt kitakarítani.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #58119 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 21:51:16 »

Talán én leszek az első, akinek negatív tapasztalata van az egr dugózással kapcsolatban. Mindenhol csak jót olvasni róla, és sokan alapból megcsinálják.
Ledugózni nem volt nehéz, tényleg csak néhány csavar. Igazából adja magát.
DE! Én egyértelműen éreztem, hogy megváltozott kis mértékben a motor járása (nem előnyére).
Picit más lett a hangja, és alapjáraton elkezdett rezonálni a kormány. Egyébként más változást nem vettem észre, de nem is hagytam benne a dugót sokáig, mert zavart a rezonáló kormány.
Szerintem csak akkor van értelme a dugózásnak, ha rossz a szelep.


Az EGR dugó miatt rázott a kormány?  wow1 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #58120 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 21:54:02 »



Az EGR dugó miatt rázott a kormány?  wow1 

Azthiszem. Sem előtte, sem azóta nem rezonált. Nem ráz, és nem menet közben, csak alapjáraton, pl pirosnál állva rezonált.
Naplózva
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #58121 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 21:56:06 »



EGR-t érdemes dugózni....és a szívósort sem árt kitakarítani.

Szerintem teszek vele egy próbát. Sajnos a Faq-s leírásban, már nem látok képeket, valahol ezek meg vannak még?
Szívósor takarítás mekkora meló?
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #58122 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 22:04:55 »

Talán én leszek az első, akinek negatív tapasztalata van az egr dugózással kapcsolatban. Mindenhol csak jót olvasni róla, és sokan alapból megcsinálják.
Ledugózni nem volt nehéz, tényleg csak néhány csavar. Igazából adja magát.
DE! Én egyértelműen éreztem, hogy megváltozott kis mértékben a motor járása (nem előnyére).
Picit más lett a hangja, és alapjáraton elkezdett rezonálni a kormány. Egyébként más változást nem vettem észre, de nem is hagytam benne a dugót sokáig, mert zavart a rezonáló kormány.
Szerintem csak akkor van értelme a dugózásnak, ha rossz a szelep.

Nem. A lényege az, hogy a kipufogó szutykát nem szívja vissza a motorba, függetlenül attól, hogy a szelep működik-e vagy sem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #58123 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 22:05:20 »

Szerintem teszek vele egy próbát. Sajnos a Faq-s leírásban, már nem látok képeket, valahol ezek meg vannak még?
Szívósor takarítás mekkora meló?

Fordwikiben találsz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #58124 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 22:09:00 »



Az EGR dugó miatt rázott a kormány?  wow1 
lol002 falbav falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #58125 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 22:26:10 »

Talán én leszek az első, akinek negatív tapasztalata van az egr dugózással kapcsolatban. Mindenhol csak jót olvasni róla, és sokan alapból megcsinálják.
Ledugózni nem volt nehéz, tényleg csak néhány csavar. Igazából adja magát.
DE! Én egyértelműen éreztem, hogy megváltozott kis mértékben a motor járása (nem előnyére).
Picit más lett a hangja, és alapjáraton elkezdett rezonálni a kormány. Egyébként más változást nem vettem észre, de nem is hagytam benne a dugót sokáig, mert zavart a rezonáló kormány.
Szerintem csak akkor van értelme a dugózásnak, ha rossz a szelep.
Csak egy egyszerü kérdés,ha rossz a szelep akkor mit fog csinálni a kocsi szerinted????Dadog füstöl nem megy és ha rossz állásban marad nyitva meg is fog állni.A dugózás csak jó hidd el.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #58126 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 22:32:13 »

Csak egy egyszerü kérdés,ha rossz a szelep akkor mit fog csinálni a kocsi szerinted????Dadog füstöl nem megy és ha rossz állásban marad nyitva meg is fog állni.A dugózás csak jó hidd el.

Én csak leírtam az én konkrét tapasztalatomat. Szerintem az enyém nem rossz, de ha elromlik, le fogom dugózni.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #58127 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 22:34:26 »

Én csak leírtam az én konkrét tapasztalatomat. Szerintem az enyém nem rossz, de ha elromlik, le fogom dugózni.

Elhiszem,csak mégegy kérdés amikor ledugóztad a szívósort is tisztítottad???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #58128 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 22:34:50 »

Azthiszem. Sem előtte, sem azóta nem rezonált. Nem ráz, és nem menet közben, csak alapjáraton, pl pirosnál állva rezonált.
lyally...... laugh
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #58129 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 22:37:51 »

Elhiszem,csak mégegy kérdés amikor ledugóztad a szívósort is tisztítottad???

Igen. Brigeciollal, üvegmosóval egy lavorban.
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #58130 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 22:41:26 »

lyally...... laugh

Kezdem úgy gondolni, hogy nem rezonált, csak képzelődtem. Wink
Tényleg ekkora hülyeséget írtam?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #58131 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 22:42:43 »

Kezdem úgy gondolni, hogy nem rezonált, csak képzelődtem. Wink
Tényleg ekkora hülyeséget írtam?
igen.mint makó jeruzsálemtől.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #58132 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 22:43:42 »

Kezdem úgy gondolni, hogy nem rezonált, csak képzelődtem. Wink
Tényleg ekkora hülyeséget írtam?
Én úgy mondanám finomabban furcsa lenne ettől ha így jáártál volna.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #58133 Dátum: 2014.10.05 vasárnap, 22:47:03 »

Én úgy mondanám finomabban furcsa lenne ettől ha így jáártál volna.

Akkor készítek egy előtte-utána videót.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #58134 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 08:54:12 »

Akkor készítek egy előtte-utána videót.
bármit-akármit.de nehéz meggyőzni olyanokat,akiknek adott esetben 10éve levan dugózva az egr szelep.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #58135 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 10:26:45 »

Na csodálatos német gázolaj...telenyomtam nem indult elsőre(soha nem csinált ilyet), másodikra akkora füstöt küldött ki hogy a germán g@cik szétszaladtak... eplus2
Azóta nincs gond úgynéz ki letoltam vele 1000km-t és minden rendben.

Naplózva
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #58136 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 13:11:32 »

Lehet ez a kérdés kicsit naiv lesz. De,
érdeklődnék hogy utólagosan be lehet e rakni a kipörgésgátlót? ha igen akkor kb mekkora költséggel számolhatok??  Köszönöm a válaszokat nyes
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #58137 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 13:24:53 »

Na csodálatos német gázolaj...telenyomtam nem indult elsőre(soha nem csinált ilyet), másodikra akkora füstöt küldött ki hogy a germán g@cik szétszaladtak... eplus2
Azóta nincs gond úgynéz ki letoltam vele 1000km-t és minden rendben.


Kelet felé nem németország van....
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #58138 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 13:28:26 »

Lehet ez a kérdés kicsit naiv lesz. De,
érdeklődnék hogy utólagosan be lehet e rakni a kipörgésgátlót? ha igen akkor kb mekkora költséggel számolhatok??  Köszönöm a válaszokat nyes

Mindent lehet, csak van, ami nem éri meg.

A kipörgésgátló is olyan, hogy ha szeretnél, egyszerűbb lecserélni az autót egy olyanra, amiben gyárilag van. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #58139 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 13:29:39 »

Mindent lehet, csak van, ami nem éri meg.

A kipörgésgátló is olyan, hogy ha szeretnél, egyszerűbb lecserélni az autót egy olyanra, amiben gyárilag van. Smiley

AndyA

Világos  vigyor3 akkor nincs több kérdésem  nyes köszönöm  worship worship
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #58140 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 13:32:12 »

Világos  vigyor3 akkor nincs több kérdésem  nyes köszönöm  worship worship

Ezt megjegyezzük ám!  hehe

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #58141 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 14:57:54 »

Kelet felé nem németország van....

Az az érzésem te sem tudod mit akartál mondani, mert nekem lövésem sincs.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #58142 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 15:24:03 »



Akkor nézd meg a szívócsövet is. (turbó-légszűrőház között)

Itt se találtam bajt...Hát,fura... szomoru1
Naplózva
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #58143 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 19:09:03 »

Sziasztok.!

Vki nem tudja véletlen ezeknek a gumicskáknak a méreteit?

https://cromax.hu/80000000-futomu-kormanymu/80230000-kormany-mechanika-hidraulika/80230070-szervocso-es-alkatreszei/11643-o-gyuru-transit-2006-mondeo2000-2007fiesta/fusion2004-
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #58144 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 19:15:28 »

Az az érzésem te sem tudod mit akartál mondani, mert nekem lövésem sincs.
Hát azt, hogy rosszfelé mentél.
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #58145 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 20:46:21 »

Sziasztok! Van, akinek a hátsó tompított teljes körben ég? 
Nekem egyik oldalt 3/4-ed kör, a másik  oldal 2/3-a.
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #58146 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 20:48:15 »

bármit-akármit.de nehéz meggyőzni olyanokat,akiknek adott esetben 10éve levan dugózva az egr szelep.... Wink

Igazad van. Nem is erőlködök inkább.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #58147 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 20:52:35 »

Igazad van. Nem is erőlködök inkább.
eljen

ettől még ha baj van a verdával nyugodtan kérdezd meg mi okozhatja.... Wink vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #58148 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 20:55:27 »

eljen

ettől még ha baj van a verdával nyugodtan kérdezd meg mi okozhatja.... Wink vigyor3

Csak egy baj van vele, alacsony fordulaton lomha. szomoru1
Naplózva
geri93
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


« Új hozzászólás #58149 Dátum: 2014.10.06 hétfő, 20:56:01 »



Ha lehúzod róla a csatlakozót akkor látni fogod, valószínűleg össze lesz égve a belseje.  Ha ez a baj, le káll vágni és tenni rá 2db csúszósarut.

Sajnos nem kalkuláltam bele tegnap, hogy 6-ra érek haza. Mire ebédeltem már sötét volt, de érdekelt, hogy tényleg ez lehet e a probléma így nekiálltam. Nekem viszonylag sok időbe telt mire sikerült eljutnom odáig, hogy a sarukat megszemléljem.
Természetesen szépen meg van égve. Ma már sötétben nem álltam neki az új saruk felrakásának, elcsúsztatom hétvégéig mivel hétköznap 6 előtt nem érek haza. Szerintem azzal a lendülettel ledugózom majd az EGR-t is.
Naplózva

2001 05 MK3 Kombi 2.0 TDDI 115LE D6BA EGR
Oldalak: 1 ... 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 [1163] 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.