Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:44:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 [1220] 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21909068 alkalommal)
0 Felhasználó és 173 vendég van a témában
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #60950 Dátum: 2015.01.23 péntek, 21:14:01 »

Sziasztok!

Egyszer valaki nagyon rendes volt és belinkelt egy oldalt, ahol az alvázszám alapján meg lehetett nézni az autóm adatait (hol készült,milyen a felszereltsége, stb...)
Tudja valaki, hogy melyik oldal ez?

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60951 Dátum: 2015.01.23 péntek, 21:20:10 »

Sziasztok!

Egyszer valaki nagyon rendes volt és belinkelt egy oldalt, ahol az alvázszám alapján meg lehetett nézni az autóm adatait (hol készült,milyen a felszereltsége, stb...)
Tudja valaki, hogy melyik oldal ez?

Előre is köszönöm a segítséget!

http://www.etis.ford.com/vehicleSelection.do
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
paszty
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 298


Mr.


E-mail
« Új hozzászólás #60952 Dátum: 2015.01.23 péntek, 21:35:23 »


Köszönöm!!!  eljen
Naplózva

2001. Duratec HE 1.8L SFI 110PS Kombi  300.000 km
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #60953 Dátum: 2015.01.24 szombat, 13:50:26 »

Ha belülről párás az első szélvédő, reggelente elég sok ideig...munkahelyem 4-5 km, és egyszerűen nem akar elmenni a pára, pedig nyomom rá a levegőt...de kevés az idő.
Van valami hatásos megoldás, hogy ne párásodjon? spray? vagy valami szer, eszköz erre?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60954 Dátum: 2015.01.24 szombat, 13:56:06 »

Ha belülről párás az első szélvédő, reggelente elég sok ideig...munkahelyem 4-5 km, és egyszerűen nem akar elmenni a pára, pedig nyomom rá a levegőt...de kevés az idő.
Van valami hatásos megoldás, hogy ne párásodjon? spray? vagy valami szer, eszköz erre?

1. külső levegő keringetés
2. klíma használat/páramentesítés  (amit szélvédőfűtésnek gondoltál kapcsoló, az az)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60955 Dátum: 2015.01.24 szombat, 13:58:11 »

Ha belülről párás az első szélvédő, reggelente elég sok ideig...munkahelyem 4-5 km, és egyszerűen nem akar elmenni a pára, pedig nyomom rá a levegőt...de kevés az idő.
Van valami hatásos megoldás, hogy ne párásodjon? spray? vagy valami szer, eszköz erre?

keresd fel a helyi jaguár klubot, biztos tudják  eplus2  2funny
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60956 Dátum: 2015.01.24 szombat, 13:59:14 »

1. külső levegő keringetés


külső levegő keringetés?? aztán hol keringeted, a fejed körül a kocsimellett állva? gyogyiiii  eplus2
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #60957 Dátum: 2015.01.24 szombat, 14:00:22 »

Ha belülről párás az első szélvédő, reggelente elég sok ideig...munkahelyem 4-5 km, és egyszerűen nem akar elmenni a pára, pedig nyomom rá a levegőt...de kevés az idő.
Van valami hatásos megoldás, hogy ne párásodjon? spray? vagy valami szer, eszköz erre?
Van  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60958 Dátum: 2015.01.24 szombat, 14:05:51 »




vagy át kell hidalni pl így  a problémát  eplus2
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #60959 Dátum: 2015.01.24 szombat, 14:10:07 »

http://www.film3sixtymagazine.com/wp-content/uploads/2013/08/266S.gif

vagy át kell hidalni pl így  a problémát  eplus2
Ez is egy megoldás.  hehe
Egyébként kevésbé hajlamos a párásodásra, ha tiszta a szélvédő.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #60960 Dátum: 2015.01.24 szombat, 14:10:32 »

keresd fel a helyi jaguár klubot, biztos tudják  eplus2  2funny

Látod te nyomorult ember...én értelmesen próbálok kérdezni, korrekt módon, erre jön egy ilyen, és ismét belémáll!  violent mf1
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60961 Dátum: 2015.01.24 szombat, 14:17:16 »

Látod te nyomorult ember...én értelmesen próbálok kérdezni, korrekt módon, erre jön egy ilyen, és ismét belémáll!  violent mf1
Próbálsz értelmesen, dehát hozott anyagból gazdálkodsz, ami a jelek szerint az átlaghoz képest is elég szerény lehetőségeket ad neked.
De ha már ennyire kevés értelem szorult beléd és egy mondeo fórumon érdeklődsz a jaguár specifikus probléma után legalább örülj, hogy felvilágosítalak. mf1
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #60962 Dátum: 2015.01.24 szombat, 14:22:41 »

Próbálsz értelmesen, dehát hozott anyagból gazdálkodsz, ami a jelek szerint az átlaghoz képest is elég szerény lehetőségeket ad neked.
De ha már ennyire kevés értelem szorult beléd és egy mondeo fórumon érdeklődsz a jaguár specifikus probléma után legalább örülj, hogy felvilágosítalak. mf1


Én örülök ha segítséget kapok! De annak nem örülök, amikor oltogatsz!
Most épp te!
Itt nem az a lényeg, milyen autóm van, hanem, hogy segítésget kapok!
De gondolom ismét nem értettem a "viccet"...mert mindig ezzel jöttök!
Szóval ha normálisan kérdezek, viszont is ezt várom el! Ennyi az egész...
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #60963 Dátum: 2015.01.24 szombat, 16:59:16 »

Ha belülről párás az első szélvédő, reggelente elég sok ideig...munkahelyem 4-5 km, és egyszerűen nem akar elmenni a pára, pedig nyomom rá a levegőt...de kevés az idő.
Van valami hatásos megoldás, hogy ne párásodjon? spray? vagy valami szer, eszköz erre?
Nem nagy hatásfokú,de lehet egy megoldás ez is(pár helyen írták,hogy nem teljesen tökéletes)de csodát ne várjál tőle.
http://www.homasita.hu/product/5793332
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #60964 Dátum: 2015.01.24 szombat, 17:40:20 »

Ha belülről párás az első szélvédő, reggelente elég sok ideig...munkahelyem 4-5 km, és egyszerűen nem akar elmenni a pára, pedig nyomom rá a levegőt...de kevés az idő.
Van valami hatásos megoldás, hogy ne párásodjon? spray? vagy valami szer, eszköz erre?

van! éppen mostanában olvastam a neten, h a szilikonos macskaalmot bevarrod akár 1 zokniba, akár csini zsákba és 1 az ülés alá, 1 a műszerfalra ... nem fog párásodni a kocsi belülről. de hallottam olyanról is azóta, h lehet kapni külön erre a célra benzinkúton nagy kiszerelésű szilica-gelt. olyat mint ami a műszaki cuccok dobozába van bedobálva.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60965 Dátum: 2015.01.24 szombat, 17:41:35 »

van! éppen mostanában olvastam a neten, h a szilikonos macskaalmot bevarrod akár 1 zokniba, akár csini zsákba és 1 az ülés alá, 1 a műszerfalra ... nem fog párásodni a kocsi belülről. de hallottam olyanról is azóta, h lehet kapni külön erre a célra benzinkúton nagy kiszerelésű szilica-gelt. olyat mint ami a műszaki cuccok dobozába van bedobálva.
Valamiért párás. Az okot kell megkeresni.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #60966 Dátum: 2015.01.24 szombat, 17:43:53 »

Valamiért párás. Az okot kell megkeresni.

attól függ mennyire párás. nem biztos, h különös oka van. persze ha már csöpögős szinten van érdemes a kédereket végignézni pl.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #60967 Dátum: 2015.01.24 szombat, 17:47:23 »

Ha belülről párás az első szélvédő, reggelente elég sok ideig...munkahelyem 4-5 km, és egyszerűen nem akar elmenni a pára, pedig nyomom rá a levegőt...de kevés az idő.
Van valami hatásos megoldás, hogy ne párásodjon? spray? vagy valami szer, eszköz erre?

Ahogy már lenn írják, kapcsold ki a belső kergetést... még egy. Használod a gyorspárátlanítást? Amikor a klíma is bekapcsol? Ha igen, hagyd azt abba, és nem lesz több gondod.

Vagy, valahol vizesedés van... pl rosszul van berakva a levegőszűrő (jav pollenszűrő - bár ez is levegőt szűr, de jogos, félreérthető).
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.24 szombat, 17:50:35 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #60968 Dátum: 2015.01.24 szombat, 17:48:43 »

Ahogy már lenn írják, kapcsold ki a belső kergetést... még egy. Használod a gyorspárátlanítást? Amikor a klíma is bekapcsol? Ha igen, hagyd azt abba, és nem lesz több gondod.

Vagy, valahol vizesedés van... pl rosszul van berakva a levegőszűrő.
Pollenszűrő.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60969 Dátum: 2015.01.24 szombat, 17:48:58 »

Ahogy már lenn írják, kapcsold ki a belső kergetést... még egy. Használod a gyorspárátlanítást? Amikor a klíma is bekapcsol? Ha igen, hagyd azt abba, és nem lesz több gondod.

Vagy, valahol vizesedés van... pl rosszul van berakva a levegőszűrő.
Mármint a pollenszűrő. De ezt a jaguáros fórumon biztosan jobban tudják Cheesy
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #60970 Dátum: 2015.01.24 szombat, 17:51:05 »

Mármint a pollenszűrő. De ezt a jaguáros fórumon biztosan jobban tudják Cheesy

Was?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #60971 Dátum: 2015.01.24 szombat, 17:52:54 »

Was?

mármint vas!? én még olyan pollenszűrőt nem láttam nyes
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #60972 Dátum: 2015.01.24 szombat, 18:01:10 »

Was?
Petike jaguárja párásodik.  integet2
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #60973 Dátum: 2015.01.24 szombat, 18:30:24 »

Ahogy már lenn írják, kapcsold ki a belső kergetést... még egy. Használod a gyorspárátlanítást? Amikor a klíma is bekapcsol? Ha igen, hagyd azt abba, és nem lesz több gondod.

Vagy, valahol vizesedés van... pl rosszul van berakva a levegőszűrő (jav pollenszűrő - bár ez is levegőt szűr, de jogos, félreérthető).

"Használod a gyorspárátlanítást? Amikor a klíma is bekapcsol? Ha igen, hagyd azt abba, és nem lesz több gondod. "

Ezzel mit is szerettél volna mondani?
Magyarul mit csináljak? mit használjak, és mit ne? Smiley
Pollenszűrő jól van bent, nem olyan nehéz azt behelyezni a helyére.
Ha gyengébb minőségű lehet a szűrő az is lehet baj?
Tehát a 4-5 ezrestől lehet jobb a hatás?
Naplózva
Zocse
Vendég
« Új hozzászólás #60974 Dátum: 2015.01.24 szombat, 18:46:21 »

szerintem egyenlőre jól tettétek.

Sziasztok! 2001 év 2000 tdci D6BA
Kicseréltük a főtengely jeladót, kitisztítottuk a légtömegmérőt, kitöröltük a hibakódokat, de egyből vissza is hozza azokat...
A jelenség ugyan az, amikor már meleg a motor jön a vészüzem, leáll, újraindít, megy tovább valameddig...
Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a gond, hogy egyből visszahozza ezeket a hibákat?
Előre is köszönöm

P0335     Crankshaft Position Sensor A Circuit
P0016     Főtengely helyzet - vezérműtengely helyzet összefüggés (1.hengersor szenzor A)
P0100       Mass or Volume Air Flow A Circuit
P0803       1-4 Upshift (skip shift) Lamp Control Circuit
C1301       ABS Operation timed out
P1608        Watchdog Malfunction
P0077F       Szívószelep vezérlő mágnesszelep áramkör magas jelszint (1.hengersor)
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.24 szombat, 19:56:49 írta Zocse » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60975 Dátum: 2015.01.24 szombat, 18:52:30 »

Sziasztok!
Kicseréltük a főtengely jeladót, kitisztítottuk a légtömegmérőt, kitöröltük a hibakódokat, de egyből vissza is hozza azokat...
A jelenség ugyan az, amikor már meleg a motor jön a vészüzem, leáll, újraindít, megy tovább valameddig...
Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a gond, hogy egyből visszahozza ezeket a hibákat?
Előre is köszönöm

P0335     Crankshaft Position Sensor A Circuit
P0016     Főtengely helyzet - vezérműtengely helyzet összefüggés (1.hengersor szenzor A)
P0100       Mass or Volume Air Flow A Circuit
P0803       1-4 Upshift (skip shift) Lamp Control Circuit
C1301       ABS Operation timed out
P1608        Watchdog Malfunction
P0077F       Szívószelep vezérlő mágnesszelep áramkör magas jelszint (1.hengersor)


Írd be az aláírásodba az autód adatait, hogy ne kelljen mindig kérdezni.
Meg anélkül a te kérdéseid sem lehet mihez kapcsolni....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zocse
Vendég
« Új hozzászólás #60976 Dátum: 2015.01.24 szombat, 19:57:51 »

Írd be az aláírásodba az autód adatait, hogy ne kelljen mindig kérdezni.
Meg anélkül a te kérdéseid sem lehet mihez kapcsolni....
Igaz, kijavítottam.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60977 Dátum: 2015.01.24 szombat, 19:59:56 »

Igaz, kijavítottam.

Az aláírásodba.  Cool

A D6BA motor nem lehet Tdci.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #60978 Dátum: 2015.01.24 szombat, 21:08:51 »

Az aláírásodba.  Cool

A D6BA motor nem lehet Tdci.


Pedig úgy rémlik D6BA blokk az volt tdci és tddi is.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60979 Dátum: 2015.01.24 szombat, 21:13:15 »


Pedig úgy rémlik D6BA blokk az volt tdci és tddi is.

Majd elmúlik....   vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zocse
Vendég
« Új hozzászólás #60980 Dátum: 2015.01.24 szombat, 21:13:38 »

És a hibára tudna valaki megoldást?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60981 Dátum: 2015.01.24 szombat, 21:19:34 »

És a hibára tudna valaki megoldást?

Még nem tisztázott a motorod fajtája sem.
Automata váltós?


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #60982 Dátum: 2015.01.24 szombat, 21:20:13 »

Majd elmúlik....   vigyor3


Te vagy az autószerelő.Ha azt mondod úgy van. Wink
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #60983 Dátum: 2015.01.24 szombat, 21:23:51 »

És a hibára tudna valaki megoldást?

Rakj be egy képet a kocsid motorteréről és kiderül tdci vagy tddi. eljen
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #60984 Dátum: 2015.01.24 szombat, 21:36:55 »

"Használod a gyorspárátlanítást? Amikor a klíma is bekapcsol? Ha igen, hagyd azt abba, és nem lesz több gondod. "

Ezzel mit is szerettél volna mondani?
Magyarul mit csináljak? mit használjak, és mit ne? Smiley
Pollenszűrő jól van bent, nem olyan nehéz azt behelyezni a helyére.
Ha gyengébb minőségű lehet a szűrő az is lehet baj?
Tehát a 4-5 ezrestől lehet jobb a hatás?


Látod ezért(is) lehet más a jaguár mint a mondeo!Nekünk van az a gomb MONDEOBAN amivel a szélvédőre nyomatjuk a levegőt max erösséggel és akkor bekapcsol a klima,tehát száraz levegőt fúj a szélvédőre.Na most ha neked van hasonló és nem működik a szárítás akkor párás levegőt fog oda fújni.
Jaguár clubban benne vagy?
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zocse
Vendég
« Új hozzászólás #60985 Dátum: 2015.01.24 szombat, 21:38:11 »

Nem automata váltós. A forgalmiban tdci van, a hibakód olvasó viszont tddi ként látta...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60986 Dátum: 2015.01.24 szombat, 21:41:41 »


Látod ezért(is) lehet más a jaguár mint a mondeo!Nekünk van az a gomb MONDEOBAN amivel a szélvédőre nyomatjuk a levegőt max erösséggel és akkor bekapcsol a klima,tehát száraz levegőt fúj a szélvédőre.Na most ha neked van hasonló és nem működik a szárítás akkor párás levegőt fog oda fújni.
Jaguár clubban benne vagy?

Van olyan gomb a jag-ban is.
Múltkor ezt tárgyaltuk és mondtam, hogy az bizony nem első szélvédő fűtés gomb, hanem páramentesítés.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.24 szombat, 21:50:24 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60987 Dátum: 2015.01.24 szombat, 21:43:44 »

Nem automata váltós. A forgalmiban tdci van, a hibakód olvasó viszont tddi ként látta...

Az autó jobban meggyőzne, mint a forgalmi.

Milyen hibakód olvasóval, szoftverrel olvastátok?
Ha FORScan, akkor nem volt Demo módban? Csak mert akkor nem változik a hibakód és akkor írhat be automata váltóhoz kapcsolódó hibakódot. Egyébként nem, mert ugye manual a kocsi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #60988 Dátum: 2015.01.24 szombat, 21:47:52 »

Van olyan gomb a jag-ban is.
múltkor ezt tárgyaltuk és mondtam, hogy az bizony nem első szélvédő fűtés gomb, hanem páramentesítés.


Ne zavard össze! vigyor3
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zocse
Vendég
« Új hozzászólás #60989 Dátum: 2015.01.24 szombat, 22:06:55 »

Az autó jobban meggyőzne, mint a forgalmi.

Milyen hibakód olvasóval, szoftverrel olvastátok?
Ha FORScan, akkor nem volt Demo módban? Csak mert akkor nem változik a hibakód és akkor írhat be automata váltóhoz kapcsolódó hibakódot. Egyébként nem, mert ugye manual a kocsi.

Delphi szoftveres hibakód olvasóval lett megnézve, illetve törölve a hiba.
Most teljesen tanácstalanok vagyunk, mert tippünk sincs, hogy mi hozhat elő ilyen hibákat
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60990 Dátum: 2015.01.24 szombat, 22:15:01 »

Delphi szoftveres hibakód olvasóval lett megnézve, illetve törölve a hiba.
Most teljesen tanácstalanok vagyunk, mert tippünk sincs, hogy mi hozhat elő ilyen hibákat

Kínai auto com klón?
Hibalehetőség.....
Sziknron hiba. Egy idő után letilt.
MAF szenzor elektromos hiba.
CKP elektromos hiba.
Motorvezérlő hiba, de előbb a csatlakozóit és bekötéseit ellenőrizni.

Fényképezd le a motorod és rakd ide be a képet.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.24 szombat, 22:17:15 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zocse
Vendég
« Új hozzászólás #60991 Dátum: 2015.01.24 szombat, 22:39:33 »

Nem tudom beszúrni a képet...holnap újra megpróbálom.
Nehéz ezeket javítani? Sokba fáj?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #60992 Dátum: 2015.01.24 szombat, 22:45:00 »

Nem tudom beszúrni a képet...holnap újra megpróbálom.
Nehéz ezeket javítani? Sokba fáj?
Képfeltöltés.hu, Képhost.com
itt nagyobb sikerrel tudsz feltölteni képeket.(ha ismerős az oldal,akkor hajrá  wave )
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60993 Dátum: 2015.01.24 szombat, 22:52:26 »

Nem tudom beszúrni a képet...holnap újra megpróbálom.
Nehéz ezeket javítani? Sokba fáj?

Miket? Mi?

Nem soroltam fel hibás alkatrészeket, csak a hibával kapcsolatos alkatrészeket.

1. Motorvezérlő tápfeszültségek ellenőrzése, csatlakozók.
2. CKP és MAF szenzorok vezetékeinek ellenőrzése.
3. Sokat segítene igazolni a valószínűsített szinkronhibát oszcilloszkóppal. Abban az esetben vezérlés beállítás és/vagy vezérlés csere.
Ha minden rendben, akkor motorvezérlő hiba lehet. De ehhez még sok dolgot kell előtte ellenőrizni, megvizsgálni.

A 2 db automata váltó hibaüzenet, hülyeség..... Motorvezérlőből lett kiolvasva?
ABS hibakód is érdekes...
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.24 szombat, 22:54:41 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #60994 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 09:30:28 »

Miket? Mi?

Nem soroltam fel hibás alkatrészeket, csak a hibával kapcsolatos alkatrészeket.

1. Motorvezérlő tápfeszültségek ellenőrzése, csatlakozók.
2. CKP és MAF szenzorok vezetékeinek ellenőrzése.
3. Sokat segítene igazolni a valószínűsített szinkronhibát oszcilloszkóppal. Abban az esetben vezérlés beállítás és/vagy vezérlés csere.
Ha minden rendben, akkor motorvezérlő hiba lehet. De ehhez még sok dolgot kell előtte ellenőrizni, megvizsgálni.

A 2 db automata váltó hibaüzenet, hülyeség..... Motorvezérlőből lett kiolvasva?
ABS hibakód is érdekes...
vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #60995 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 10:56:30 »

Nem tudom beszúrni a képet...holnap újra megpróbálom.
Nehéz ezeket javítani? Sokba fáj?

kephost.com, feltöltöd, és bemásolod ide a linket.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #60996 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 10:57:17 »

Miket? Mi?

Nem soroltam fel hibás alkatrészeket, csak a hibával kapcsolatos alkatrészeket.

1. Motorvezérlő tápfeszültségek ellenőrzése, csatlakozók.
2. CKP és MAF szenzorok vezetékeinek ellenőrzése.
3. Sokat segítene igazolni a valószínűsített szinkronhibát oszcilloszkóppal. Abban az esetben vezérlés beállítás és/vagy vezérlés csere.
Ha minden rendben, akkor motorvezérlő hiba lehet. De ehhez még sok dolgot kell előtte ellenőrizni, megvizsgálni.

A 2 db automata váltó hibaüzenet, hülyeség..... Motorvezérlőből lett kiolvasva?
ABS hibakód is érdekes...

Ez amúgy nem a Forscan demo üzemmódjának hibaüzenet-listája?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #60997 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 11:05:08 »

Ez amúgy nem a Forscan demo üzemmódjának hibaüzenet-listája?

AndyA

Azt írja nem azzal lett kiolvasva.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #60998 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 11:42:44 »

Most teljesen tanácstalanok vagyunk, mert tippünk sincs, hogy mi hozhat elő ilyen hibákat

az lenne a meglepő ha lenne tipped a hibára, amikor azt sem tudod egyértelműen, h  TDDi v TDCi autót vettél magadnak miaz miaz miaz
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Zocse
Vendég
« Új hozzászólás #60999 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 12:44:00 »

az lenne a meglepő ha lenne tipped a hibára, amikor azt sem tudod egyértelműen, h  TDDi v TDCi autót vettél magadnak miaz miaz miaz
Neked is köszönöm a hasznos választ, sok új információt megtudtam belőle.
 TDDI csak a forgalmiba tdci van írva.
Ha esetleg valaki találkozott már ilyennel és tud még segíteni azt megköszönném
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 [1220] 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.