Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 17:02:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 [1231] 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21953843 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
kempinges
Vendég
« Új hozzászólás #61500 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 10:03:58 »

Sziasztok! Ha valaki tudna segíteni az izzító relét hol találom? Esetleg valakinek van relé tábláról képe azt nagyon megköszönném!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48521



« Új hozzászólás #61501 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 11:10:59 »

Sziasztok! Ha valaki tudna segíteni az izzító relét hol találom? Esetleg valakinek van relé tábláról képe azt nagyon megköszönném!
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #61502 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 13:15:31 »

Valaki tud esetleg olyan eladót aki olcsón, jó áron tud első szélvédőt autókba??

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #61503 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 15:21:30 »

Valaki tud esetleg olyan eladót aki olcsón, jó áron tud első szélvédőt autókba??



http://www.pilkingtonagr.hu/

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #61504 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 16:49:24 »



Hibakódot kellene olvasni, hogy biztosat lehessen mondani. 
Látatlanban CMP-re tippelnék.

Köszönöm.
És tényleg az volt.Wink
Egy gyors kérdés, lehet eddig nem tűnt fel, de most jeladó csere után lehet hogy ilyen hirtelen felugrik a fordulatszám mérő? ..Olyan mintha így gondolkodna aztán hirtelen felugrik ( mikor indítom a kocsi)...
Mondom lehet eddig is ilyen volt... passz.
Jahh és köszi még1x a tippet. Wink
Üdv.
Nino666
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #61505 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 17:14:32 »

Köszönöm.
És tényleg az volt.Wink
Egy gyors kérdés, lehet eddig nem tűnt fel, de most jeladó csere után lehet hogy ilyen hirtelen felugrik a fordulatszám mérő? ..Olyan mintha így gondolkodna aztán hirtelen felugrik ( mikor indítom a kocsi)...
Mondom lehet eddig is ilyen volt... passz.
Jahh és köszi még1x a tippet. Wink
Üdv.
Nino666

eljen
Meg kellene nézni diaggal is a fordulatszám "ugrálást", lehet csak a műszeregységben a mutató.....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
TheNewDavid
Vendég
« Új hozzászólás #61506 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 17:22:34 »

Sziasztok

Végre eljutottam hibakodkiolvasásra...
C1288
C1279

Ezekre a kodokra valaki tudja a megoldást? A német szerelönek kicsit tájszolása vt, nem minden jött át :-)
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #61507 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 17:30:41 »

Sziasztok

Végre eljutottam hibakodkiolvasásra...
C1288
C1279

Ezekre a kodokra valaki tudja a megoldást? A német szerelönek kicsit tájszolása vt, nem minden jött át :-)

C1288 Pressure transducer main / primary input circuit failure
C1279 Yaw Rate Sensor circuit Failure

Perdület érzékelőt kellene ellenőrizni/cserélni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #61508 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 17:32:30 »

C1288 Pressure transducer main / primary input circuit failure
C1279 Yaw Rate Sensor circuit Failure

Perdület érzékelőt kellene ellenőrizni/cserélni.

Elsőnek meg megnézni a vezetékelést, hátha csak KH-s valahol.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TheNewDavid
Vendég
« Új hozzászólás #61509 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 17:40:49 »

Elsőnek meg megnézni a vezetékelést, hátha csak KH-s valahol.

AndyA

Az ember talált vmi szakadt kábelt, okozhatja az mindkettöt? Melyik az a perdület érzékelö? Az agr.t magyarázta nagyon
Uj féknyereg van hátul és *** a kézi, amit huz a kézifékbowden, annak a két csavar között kell lennie?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #61510 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 17:53:49 »

Az ember talált vmi szakadt kábelt, okozhatja az mindkettöt? Melyik az a perdület érzékelö? Az agr.t magyarázta nagyon
Uj féknyereg van hátul és *** a kézi, amit huz a kézifékbowden, annak a két csavar között kell lennie?


Jajj...
Milyen szerelőhöz jársz te?  wow1
A perdület érzékelő a középkonzol mögött (rádió alatt) van a padlóra csavarozva.  EGR-re egyik hibakód sem utal.  Javítsa meg a szakadt vezetéket.....egyáltalán hol találta a szakadt vezetéket?
Mi a xar a nyergen? Befog a kézifék, vagy nem fog? 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #61511 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 18:06:35 »

Udv
A generatorom adta a hangot
Letezik hogy az elso csapagynal a ház tonkremegy es ezert adott hangot???
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.09 hétfő, 19:08:09 írta balko » Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
TheNewDavid
Vendég
« Új hozzászólás #61512 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 19:04:50 »



Jajj...
Milyen szerelőhöz jársz te?  wow1
A perdület érzékelő a középkonzol mögött (rádió alatt) van a padlóra csavarozva.  EGR-re egyik hibakód sem utal.  Javítsa meg a szakadt vezetéket.....egyáltalán hol találta a szakadt vezetéket?
Mi a xar a nyergen? Befog a kézifék, vagy nem fog? 


A nyereg uj ,amit huz a bowden azt a kart, azt mondja nem ott kell lenni a végének hanrm a két csavar között, a nyereg beszerelésnél figyelni kell vmire vagy beállitani valamit? Befog a kézi, de nem elég erösen h megfogja a kocsit
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #61513 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 19:08:10 »



A nyereg uj ,amit huz a bowden azt a kart, azt mondja nem ott kell lenni a végének hanrm a két csavar között, a nyereg beszerelésnél figyelni kell vmire vagy beállitani valamit? Befog a kézi, de nem elég erösen h megfogja a kocsit

A kézifék kart megoldottad?
Amíg nem, ne várd a csodát.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TheNewDavid
Vendég
« Új hozzászólás #61514 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 19:19:11 »

A kézifék kart megoldottad?
Amíg nem, ne várd a csodát.

Ezért furcsálom, a Gyuri a nyeregnél magyarázott, de nemtudom mivel vt baja...nem tudom mit lehetett ott elbaszni...ugy olvastam a 02.08 utániakon állithato a kar, de hol lehet állitani, alul vagy a karon?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #61515 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 19:23:19 »

Ezért furcsálom, a Gyuri a nyeregnél magyarázott, de nemtudom mivel vt baja...nem tudom mit lehetett ott elbaszni...ugy olvastam a 02.08 utániakon állithato a kar, de hol lehet állitani, alul vagy a karon?

Ha nem automata hanem állítható, akkor -ahogyan korábban írtam is- alulról a középső kipufogó hővédő lemezt felett van az állító csavarja.

« Utoljára szerkesztve: 2015.02.09 hétfő, 19:30:34 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TheNewDavid
Vendég
« Új hozzászólás #61516 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 19:31:26 »

Ha nem automata hanem állítható, akkor -ahogyan korábban írtam is- alulról a középső kipufogó hővédő lemezt felett van az állító csavarja.


Na akkor azt megkeresem hnap, nézz már lécci erre a képre, nekem ugyanigy eláll a két csavartol azba kis "ütközö", nem kellene közelebblennie ? http://www.google.de/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2FUUcM901Cun8%2Fhqdefault.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DUUcM901Cun8&h=360&w=480&tbnid=YlMdtNXgBWCuZM%3A&zoom=1&docid=rsrDczak32aFeM&ei=XvrYVO2yC8qsPNq7gGg&tbm=isch&iact=rc&uact=3&page=5&start=26&ndsp=10&ved=0CHYQrQMwGw
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #61517 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 19:39:05 »


 
Hozzá kell érnie a kallantyúnak a csavarhoz....a videon 0:36-nál jól áll. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #61518 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 19:42:14 »



Ha még egy hétig beszélünk róla, akkor sem lesz javulás.
1. Be vannak rohadva a féknyergek.
2. Be vannak rohadva a bowdenek.

Ha minden rendben (biztos, hogy nem, mert az ütközőnek egyébként a csavarig kéne mennie) és mégse húzza meg a bowdent a kar, akkor a kézifék kar automatikája a rossz -ha automata- vagy be kell állítani a csavarnál a bowdent, ha nem automata.

A tettek mezejére kell lépni, nem a fórumozás mezejére.....  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TheNewDavid
Vendég
« Új hozzászólás #61519 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 19:45:13 »


Ha még egy hétig beszélünk róla, akkor sem lesz javulás.
1. Be vannak rohadva a féknyergek.
2. Be vannak rohadva a bowdenek.

Ha minden rendben (biztos, hogy nem, mert az ütközőnek egyébként a csavarig kéne mennie) és mégse húzza meg a bowdent a kar, akkor a kézifék kar automatikája a rossz -ha automata- vagy be kell állítani a csavarnál a bowdent, ha nem automata.

A tettek mezejére kell lépni, nem a fórumozás mezejére.....  wave

 Aféknyergek zsir ujak, ha huzom a bowdent huz, de nem eléggé h megfogja... h kell a csavarig állitani a kallantyut?
Kezdjem ezzel akkor
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #61520 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 19:48:31 »

Aféknyergek zsir ujak, ha huzom a bowdent huz, de nem eléggé h megfogja... h kell a csavarig állitani a kallantyut?
Kezdjem ezzel akkor


A csavarig a kézifékbowden állítja a kallantyút, amit a kézifékkarral húzol....a nyergen nem kell piszkálni semmit.   Kar csere(ha automata állítós), vagy állítás(ha manuális).
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #61521 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 19:54:48 »

Aféknyergek zsir ujak, ha huzom a bowdent huz, de nem eléggé h megfogja... h kell a csavarig állitani a kallantyut?
Kezdjem ezzel akkor

Eddig jutottunk utoljára is. De ettől függetlenül visszaengedve fel kell ütköznie a karnak a csavaron. Azt nem kell állítani, nem lehet. A karon lévő rugó visszahúzza.
Ha engedi a bowden.
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.09 hétfő, 20:02:44 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TheNewDavid
Vendég
« Új hozzászólás #61522 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 20:05:38 »

Eddig jutottunk utoljára is. De ettől függetlenül visszaengedve fel kell ütköznie a karnak a csavaron. Azt nem kell állítani, nem lehet. A karon lévő rugó visszahúzza.
Ha engedi a bowden.

Tehát a kallantyut nem.lehet állitani, a nyereg uj, akkor marad a bowden és az állitás, ha bevan rohadva ki kell cserélni? Vagy/és kell még valamit csinálni?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #61523 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 20:11:56 »

Tehát a kallantyut nem.lehet állitani, a nyereg uj, akkor marad a bowden és az állitás, ha bevan rohadva ki kell cserélni? Vagy/és kell még valamit csinálni?

Szerinted?
Tudod már, hogy milyen a kézifék karod?

Napok óta ezt rágjuk.
1. Nyergek jók, mert újak.
2. Volt szó bowdenről (én mindenképp cseréltem volna az új nyergekhez), hogy biztosan jó-e.
3. Volt szó a kézifék karról, hogy automata és lehet rossz vagy ha nem automata be kell állítani....de JÓ bowdenekkel.

Tettek következnek....  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TheNewDavid
Vendég
« Új hozzászólás #61524 Dátum: 2015.02.09 hétfő, 20:44:48 »

Szerinted?
Tudod már, hogy milyen a kézifék karod?

Napok óta ezt rágjuk.
1. Nyergek jók, mert újak.
2. Volt szó bowdenről (én mindenképp cseréltem volna az új nyergekhez), hogy biztosan jó-e.
3. Volt szó a kézifék karról, hogy automata és lehet rossz vagy ha nem automata be kell állítani....de JÓ bowdenekkel.

Tettek következnek....  wave

Danke schön, bocsánat még kezdö vagyok, köszönöm a.türelmed :-)
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #61525 Dátum: 2015.02.10 kedd, 05:29:24 »

Sziasztok! Adott egy gyári tempomat az autómban. Elég sűrűn használtam is. Viszont tegnap próbáltam bekapvsolni és nem reagált a gombyomásra. Sokszor próbálkoztam, de egyszer sem tudtam bekapcsolni...
Segítenétek hol kezdjem a hibakeresést? Van ennek biztosítéka?
köszönöm
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48521



« Új hozzászólás #61526 Dátum: 2015.02.10 kedd, 06:06:27 »

Sziasztok! Adott egy gyári tempomat az autómban. Elég sűrűn használtam is. Viszont tegnap próbáltam bekapvsolni és nem reagált a gombyomásra. Sokszor próbálkoztam, de egyszer sem tudtam bekapcsolni...
Segítenétek hol kezdjem a hibakeresést? Van ennek biztosítéka?
köszönöm
hibakódolvasás.valszeg egyik pedálérzékelő nem ad kontaktot,vagy kicsúszott a helyéről..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #61527 Dátum: 2015.02.10 kedd, 08:41:37 »

Sziasztok!
Az első szélvédőm fűthető és hétvégén amikor bekapcsoltam a jobb oldalról szépen levitte a jeget,de a bal oldalon csak 1-1 csíkot olvasztott meg.
Mi lehet vele szerintetek?
Nem kapott elég áramot,vagy kuka a szélvédőm?
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #61528 Dátum: 2015.02.10 kedd, 08:51:10 »

Sziasztok! Adott egy gyári tempomat az autómban. Elég sűrűn használtam is. Viszont tegnap próbáltam bekapvsolni és nem reagált a gombyomásra. Sokszor próbálkoztam, de egyszer sem tudtam bekapcsolni...
Segítenétek hol kezdjem a hibakeresést? Van ennek biztosítéka?
köszönöm

Első körben nézd meg a vezetékcsatlakozót a vezetőajtó sarkánál, tekerd ki, csatlakoztasd újra.

Ne kérdezd, hogy mi van ott, ami a tempómatát befolyásolja, sosem tudtam meg, de nekem ez segített. Elsőnek a tempomat múlt el, utána az ablakemelő, meg a zár kattogott össze-vissza, amikor jobban lelazult a csatlakozó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #61529 Dátum: 2015.02.10 kedd, 08:51:46 »

Sziasztok!
Az első szélvédőm fűthető és hétvégén amikor bekapcsoltam a jobb oldalról szépen levitte a jeget,de a bal oldalon csak 1-1 csíkot olvasztott meg.
Mi lehet vele szerintetek?
Nem kapott elég áramot,vagy kuka a szélvédőm?

Kuka a szélvédő. Ha pár csík működik, akkor áramot láthatóan kap, csak megszakadtak a szálak itt-ott.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #61530 Dátum: 2015.02.10 kedd, 09:08:28 »

Valaki meg tudja nézni alvázszám alapján, hogy milyen felszereltséggel készült az autó?
A Ford Etis hülyeségeket ír ki nekem.  wow1
Motor:      2.0L Duratorq DI CR (130PS) - st220 benzin!
Belső szín:      Ebony Belső - biztos hogy nem az!
napfénytető nélkül  - pedig van!
Teljes diófa kormánykerék - teljes bőr!
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.10 kedd, 09:11:38 írta zeix » Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Krissz31
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109



E-mail
« Új hozzászólás #61531 Dátum: 2015.02.10 kedd, 10:27:18 »

Valaki meg tudja nézni alvázszám alapján, hogy milyen felszereltséggel készült az autó?
A Ford Etis hülyeségeket ír ki nekem.  wow1
Motor:      2.0L Duratorq DI CR (130PS) - st220 benzin!
Belső szín:      Ebony Belső - biztos hogy nem az!
napfénytető nélkül  - pedig van!
Teljes diófa kormánykerék - teljes bőr!

Szia! Estére megnézem... küldtem privátot
Naplózva

Mk3 ST220 Facelift  /2003.12.08/ és kistestvére:
Mk5 Escort Rs 2000 /1992.11.27/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48521



« Új hozzászólás #61532 Dátum: 2015.02.10 kedd, 10:47:42 »

Valaki meg tudja nézni alvázszám alapján, hogy milyen felszereltséggel készült az autó?
A Ford Etis hülyeségeket ír ki nekem.  wow1
Motor:      2.0L Duratorq DI CR (130PS) - st220 benzin!
Belső szín:      Ebony Belső - biztos hogy nem az!
napfénytető nélkül  - pedig van!
Teljes diófa kormánykerék - teljes bőr!
te is.

http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=47112E54F3126B40CAC456FB448CD6E9.fcvas512
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #61533 Dátum: 2015.02.10 kedd, 11:13:01 »


Igen, ez az oldal ír hülyeségeket.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #61534 Dátum: 2015.02.10 kedd, 11:27:59 »

Kuka a szélvédő. Ha pár csík működik, akkor áramot láthatóan kap, csak megszakadtak a szálak itt-ott.

AndyA

És mitől szakadhatnak meg benne a szálak?
Más.
Amit átküldtél rajzokat azok az esztergályosnál vannak.Hétvégére várok eredményt belőle.
Szólok,ha meglesz!
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #61535 Dátum: 2015.02.10 kedd, 11:32:02 »

És mitől szakadhatnak meg benne a szálak?
Más.
Amit átküldtél rajzokat azok az esztergályosnál vannak.Hétvégére várok eredményt belőle.
Szólok,ha meglesz!

Attól, hogy mozog az üveg. Két, rugalmatlan, rideg félből ragasztva, közte meg a vékony drót, amit még melegítenek is. Bármitől kialakul egy pont, ahol elgyengül, és a megnövekedett átmeneti ellenállás miatt egyszerűen elég a vezeték.

Javítani gyakorlatilag lehetetlen, csak a csere marad.

Köszi! A már átküldött, de átrajzolandóra is sort kerítek hamarost, ahogy időm engedni. Kicsit zajlik az életem mostanában, még az a fél óra sem jön össze már másfél hete, amit erre tudnék szánni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #61536 Dátum: 2015.02.10 kedd, 11:32:19 »

És mitől szakadhatnak meg benne a szálak?
Más.
Amit átküldtél rajzokat azok az esztergályosnál vannak.Hétvégére várok eredményt belőle.
Szólok,ha meglesz!
Sok járdára parkolás (csavarodó karosszéria), hideg-meleg hőtágulás, szélvédőre kapott kavics, vagy csak úgy. Eddig leginkább ezek az okok merültek fel megoldásként a fórumon. Nekem az egész szélvédőn kb. 6-7 csík működik összesen, azok jórésze is a jobboldalon, tehát nálam lófaxt sem ér az egész. Kavics meg nem érkezik, hogy cserés legyen, amúgy meg sokallom a 100e körüli összeget egy cserére.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48521



« Új hozzászólás #61537 Dátum: 2015.02.10 kedd, 11:57:29 »

Igen, ez az oldal ír hülyeségeket.
mindenki más is ugyan ezt használja.csak ez van.
Továbbá az is lehet,hogy semmi köze az alapfelszereltségnek a mostanihoz..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #61538 Dátum: 2015.02.10 kedd, 12:00:16 »

mindenki más is ugyan ezt használja.csak ez van.
Továbbá az is lehet,hogy semmi köze az alapfelszereltségnek a mostanihoz..... Wink
Jó, csak a motor sem stimmel az a legnagyobb vicc Smiley .
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48521



« Új hozzászólás #61539 Dátum: 2015.02.10 kedd, 12:01:13 »

Jó, csak a motor sem stimmel az a legnagyobb vicc Smiley .
akkor bizony rommá volt törve,és még motort is cseréltek.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #61540 Dátum: 2015.02.10 kedd, 12:19:42 »

Sok járdára parkolás (csavarodó karosszéria), hideg-meleg hőtágulás, szélvédőre kapott kavics, vagy csak úgy. Eddig leginkább ezek az okok merültek fel megoldásként a fórumon. Nekem az egész szélvédőn kb. 6-7 csík működik összesen, azok jórésze is a jobboldalon, tehát nálam lófaxt sem ér az egész. Kavics meg nem érkezik, hogy cserés legyen, amúgy meg sokallom a 100e körüli összeget egy cserére.

~50 pénz Újpesten a Saint Gobain fűtős érzékelős incl. szerelés!  wave

Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #61541 Dátum: 2015.02.10 kedd, 12:21:11 »

Igen, ez az oldal ír hülyeségeket.

Nekem eddig mindig pontos volt!

Valami hibrid autód van...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #61542 Dátum: 2015.02.10 kedd, 12:22:08 »

~50 pénz Újpesten a Saint Gobain fűtős érzékelős incl. szerelés!  wave



A váci úton?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #61543 Dátum: 2015.02.10 kedd, 12:23:42 »

A váci úton?

Majdnem, de nem!  vigyor3

Cím:
Saint-Gobain Autover
Hungária Kft
1044 Budapest, Garam u. 3.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #61544 Dátum: 2015.02.10 kedd, 12:51:50 »

Nekem eddig mindig pontos volt!

Valami hibrid autód van...
Meg kell néznem az autón lévő alvázszámot. Mert a jelenlegi a forgalmiból való.
A szélvédő alattin kívül merre találok még?
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48521



« Új hozzászólás #61545 Dátum: 2015.02.10 kedd, 13:01:41 »

Meg kell néznem az autón lévő alvázszámot. Mert a jelenlegi a forgalmiból való.
A szélvédő alattin kívül merre találok még?
anyós ulés tövében jobb oladlon a padlószőnyeg alatt?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #61546 Dátum: 2015.02.10 kedd, 13:06:09 »

Haho!
Noob kérdés: Mitől lehet,hogy a kocsi 7-7,5 litert zabál? A kocsi: 2007es 2.0tdci,mo-i,355ezer km,folyamatosan karbantartva. EGR dugozva van,megy mint a meszes,hideginditasi gond/füst/hibakód(az EGR-t kivev) nincs.
Ötletek? Smiley
Köszi!
Nika
Naplózva
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #61547 Dátum: 2015.02.10 kedd, 13:29:32 »

Igen, ez az oldal ír hülyeségeket.
Akkor pedig valami nem stimmel a VIN kóddal, amit beírtál. Vagy elírták a forgalmit, vagy tényleg valami káosz van.
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48521



« Új hozzászólás #61548 Dátum: 2015.02.10 kedd, 13:46:05 »

Haho!
Noob kérdés: Mitől lehet,hogy a kocsi 7-7,5 litert zabál? A kocsi: 2007es 2.0tdci,mo-i,355ezer km,folyamatosan karbantartva. EGR dugozva van,megy mint a meszes,hideginditasi gond/füst/hibakód(az EGR-t kivev) nincs.
Ötletek? Smiley
Köszi!
Nika
mert így használjátok.de tényleg.tök normál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #61549 Dátum: 2015.02.10 kedd, 13:47:46 »

Akkor pedig valami nem stimmel a VIN kóddal, amit beírtál. Vagy elírták a forgalmit, vagy tényleg valami káosz van.

Tényleg káosz van.

Anno ismerős fehér MKII TD-ját is pirosnak hozta az eTIS az alvázszám alapján.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 [1231] 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.