Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 14:26:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
392
393
394
395
396
397
398
[
399
]
400
401
402
403
404
405
406
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13334855 alkalommal)
brughom
és 20 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19900 Dátum:
2014.02.01 szombat, 19:02:59 »
Idézetet írta: erazko - 2014.02.01 szombat, 18:08:59
Sajnos nem nagyon akarja emelni, engedni,, nem régen volt akksi csere… lehet emiatt- akkor marad a szakszervíz?
Ajtó zárásra van tipped?
Vki azt mondta ugyan azok a kódok, mint az mk3-ba de sajnos azok nem működnek!
köszi
Erasko
az alblakokat egyenként felúzod,majd amikor felért,megnyomod még1x a fel gombot 4-5 másodpercig.mindenn ablaknál megcsinálod,ezután tudja majd az automata funkciót.ajtózárást csak gyári diaggal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19901 Dátum:
2014.02.01 szombat, 19:09:52 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.01 szombat, 19:00:06
off.
a gyári drl-t nem lehet helyzetjelzőre kapcsolni.ahogy hj-t kapcsolsz a drl elalszik.Így kell működnie.
Nem elalszik, hanem csökkentett fényerővel működik, dimmel.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19902 Dátum:
2014.02.01 szombat, 19:32:25 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.01 szombat, 19:09:52
Nem elalszik, hanem csökkentett fényerővel működik, dimmel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
erazko
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19903 Dátum:
2014.02.01 szombat, 19:56:40 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.01 szombat, 19:02:59
az alblakokat egyenként felúzod,majd amikor felért,megnyomod még1x a fel gombot 4-5 másodpercig.mindenn ablaknál megcsinálod,ezután tudja majd az automata funkciót.ajtózárást csak gyári diaggal.
Tempomatban tudtok segíteni?
köszi
Naplózva
Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19904 Dátum:
2014.02.01 szombat, 20:01:47 »
Idézetet írta: erazko - 2014.02.01 szombat, 19:56:40
Tempomatban tudtok segíteni?
köszi
nekem ott OFF van.Kezelésid nincs meg?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19905 Dátum:
2014.02.01 szombat, 20:11:09 »
Idézetet írta: erazko - 2014.02.01 szombat, 19:56:40
Tempomatban tudtok segíteni?
köszi
http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_4_kezelesi.pdf
146 oldal!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Miki1232
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19906 Dátum:
2014.02.01 szombat, 20:23:12 »
Idézetet írta: erazko - 2014.02.01 szombat, 19:56:40
Tempomatban tudtok segíteni?
köszi
Fura, a neten is csak OFF feliratúak vannak. Ez biztosan gyári? (tényleg, létezik egyáltalán nem gyári?)
Küldjél egy fényképet, hátha segít
Naplózva
kofy
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19907 Dátum:
2014.02.01 szombat, 22:08:52 »
Idézetet írta: erazko - 2014.02.01 szombat, 18:53:14
Tempomatnál bal oldalon a legalsó gomb mire jó?-mi célt szolgál?
Sebességlimiter
Naplózva
Pötyi TDCI
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19908 Dátum:
2014.02.02 vasárnap, 14:15:33 »
Sziasztok!
Mi az a Tuningbox?
Olyan mint pl.: a számítógép processzor felhúzása?
Ilyeneket irkálnak róla:
20-30% teljesítménynövekedés a motor károsodása nélkül!
10-20%-os Fogyasztáscsökkenés!
Mi a véleményetek a tuningboxról?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19909 Dátum:
2014.02.02 vasárnap, 14:17:30 »
Csodák nincsenek.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19910 Dátum:
2014.02.02 vasárnap, 14:19:55 »
Idézetet írta: Pötyi TDCI - 2014.02.02 vasárnap, 14:15:33
Sziasztok!
Mi az a Tuningbox?
Olyan mint pl.: a számítógép processzor felhúzása?
Ilyeneket irkálnak róla:
20-30% teljesítménynövekedés a motor károsodása nélkül!
10-20%-os Fogyasztáscsökkenés!
Mi a véleményetek a tuningboxról?
húúúú b+! Azt esetleg nem írták, hogy és / vagy kapcsolat van beépítés esetén?
Ha bármelyiknek a fele igaz kettőt veszek.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19911 Dátum:
2014.02.02 vasárnap, 14:39:58 »
Idézetet írta: Pötyi TDCI - 2014.02.02 vasárnap, 14:15:33
Sziasztok!
Mi az a Tuningbox?
Olyan mint pl.: a számítógép processzor felhúzása?
Ilyeneket irkálnak róla:
20-30% teljesítménynövekedés a motor károsodása nélkül!
10-20%-os Fogyasztáscsökkenés!
Mi a véleményetek a tuningboxról?
Idézetet írta: stealt - 2014.01.30 csütörtök, 11:59:15
Nekem a III-asban volt ilyen box kb 20ekm-en keresztül. Tényleg csak egy köztes darab amit be kell illeszteni a rail vezérlő csatlakozójánál. kb 1 perc be illetve kivenni. Előnye: Tényleg tudja azt a teljesítménynövekedést, nem kell bele piszkálni az autó vezérlésébe.
Hátránya: a fogyasztás csökkenés nem fog összejönni. kinyírta az EGR szelepet . Rendre letiltott 200 felett (a box-nál működik a vezérlés saját védelme az írott chipnél erre már nem számíthatsz ott lassan vagy gyorsan széthajtod a motort) azért megszabadultam tőle. A legjobb tuning ha vesz az ember egy erősebb motort.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19912 Dátum:
2014.02.02 vasárnap, 14:50:52 »
Idézetet írta: Pötyi TDCI - 2014.02.02 vasárnap, 14:15:33
Sziasztok!
Mi az a Tuningbox?
Olyan mint pl.: a számítógép processzor felhúzása?
Ilyeneket irkálnak róla:
20-30% teljesítménynövekedés a motor károsodása nélkül!
10-20%-os Fogyasztáscsökkenés!
Mi a véleményetek a tuningboxról?
http://ecotuning.blogspot.hu/
Ne rakj tuningboxot az autóba.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kofy
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19913 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 08:41:40 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5t_titanium-7610013
Milyen olcsók lettek ezek az über-Mondeók...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19914 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 10:09:08 »
Idézetet írta: kofy - 2014.02.03 hétfő, 08:41:40
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5t_titanium-7610013
Milyen olcsók lettek ezek az über-Mondeók...
van aki el akarja adni, nem csak hirdetni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19915 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 10:33:31 »
Idézetet írta: kofy - 2014.02.03 hétfő, 08:41:40
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5t_titanium-7610013
Milyen olcsók lettek ezek az über-Mondeók...
Azért a rendszámra odab.szott, tépett szélű felmosórongy nekem erős.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19916 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 12:48:12 »
Idézetet írta: Candle - 2014.02.03 hétfő, 10:33:31
Azért a rendszámra odab.szott, tépett szélű felmosórongy nekem erős.
nem photoshoppal dolgozott, hanem hardveresen oldotta meg
Naplózva
bobo81
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19917 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 16:11:17 »
Sziasztok,
újdonsült mk4 tulaj lettem (előttem mk3 volt) és abban kérnék némi tanácsot, hogy érdemes-e chiptuningot ráengedni (optimalizálás, fogyasztáscsökkentés a fő indok) a gépre.
Milyen tapasztalataitok van ez ügyben? A műhely ahol csinálná, azt mondta h turbónyomás minimálisan (max10%-kal) emelkedne, de a 20-30% teljesítménynövekedés és fogyasztáscsökkenés garantált lenne.
Jelenleg 130e km van benne és tervezek legalább ugyanennyit beletenni, de ha ez a beavatkozás csökkenti az élettartamot akkor inkább skippelném.
Előre is köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19918 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 17:51:33 »
Idézetet írta: bobo81 - 2014.02.03 hétfő, 16:11:17
Sziasztok,
újdonsült mk4 tulaj lettem (előttem mk3 volt) és abban kérnék némi tanácsot, hogy érdemes-e chiptuningot ráengedni (optimalizálás, fogyasztáscsökkentés a fő indok) a gépre.
Milyen tapasztalataitok van ez ügyben? A műhely ahol csinálná, azt mondta h turbónyomás minimálisan (max10%-kal) emelkedne, de a 20-30% teljesítménynövekedés és fogyasztáscsökkenés garantált lenne.
Jelenleg 130e km van benne és tervezek legalább ugyanennyit beletenni, de ha ez a beavatkozás csökkenti az élettartamot akkor inkább skippelném.
Előre is köszi!
nem tud 10%-ot emelni a turbonymason.nekem 2.6 ról emelték 2.7re.bőven elég.sásdon van egy szaki aki profil megtudja írni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19919 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 18:02:12 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.03 hétfő, 17:51:33
nem tud 10%-ot emelni a turbonymason.nekem 2.6 ról emelték 2.7re.bőven elég.sásdon van egy szaki aki profil megtudja írni.
mármint 1.6-ról
a légkörit ne számoljuk bele
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19920 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 18:04:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.02.03 hétfő, 18:02:12
mármint 1.6-ról
a légkörit ne számoljuk bele
én nem szamolgatok.minden diaggal eszköz ennyit mér.ebbe nem kell semmit magyarázni.mindenki tudja mennyi az annyi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bobo81
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19921 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 18:06:08 »
Idézetet írta: alf - 2014.02.03 hétfő, 17:51:33
nem tud 10%-ot emelni a turbonymason.nekem 2.6 ról emelték 2.7re.bőven elég.sásdon van egy szaki aki profil megtudja írni.
akkor ezek alapján nincs olyan tapasztalat, ami miatt hagynom kéne?
Ha a megfelelő szakit megkeresem nem vágja tönkre a gépet hosszútávon?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19922 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 18:08:58 »
Idézetet írta: bobo81 - 2014.02.03 hétfő, 18:06:08
akkor ezek alapján nincs olyan tapasztalat, ami miatt hagynom kéne?
Ha a megfelelő szakit megkeresem nem vágja tönkre a gépet hosszútávon?
nekem mk3 is írt volt.és most is.semmi gondom nem volt vele.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19923 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 18:40:24 »
Idézetet írta: bobo81 - 2014.02.03 hétfő, 16:11:17
Sziasztok,
újdonsült mk4 tulaj lettem (előttem mk3 volt) és abban kérnék némi tanácsot, hogy érdemes-e chiptuningot ráengedni (optimalizálás, fogyasztáscsökkentés a fő indok) a gépre.
Milyen tapasztalataitok van ez ügyben? A műhely ahol csinálná, azt mondta h turbónyomás minimálisan (max10%-kal) emelkedne, de a 20-30% teljesítménynövekedés és fogyasztáscsökkenés garantált lenne.
Jelenleg 130e km van benne és tervezek legalább ugyanennyit beletenni, de ha ez a beavatkozás csökkenti az élettartamot akkor inkább skippelném.
Előre is köszi!
Olyan nincs hogy jobban is megy és kevesebbet eszik. Vagy ez, vagy az. Ha nem így volna, akkor minden autó 400-al repesztene, miközben termelné az üzemanyagot.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19924 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 18:50:51 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.03 hétfő, 18:40:24
Olyan nincs hogy jobban is megy és kevesebbet eszik. Vagy ez, vagy az. Ha nem így volna, akkor minden autó 400-al repesztene, miközben termelné az üzemanyagot.
Irigykedsz csak
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6488
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19925 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 19:19:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.03 hétfő, 18:50:51
Irigykedsz csak
Ha foxi-maxi olyan jó lenne, már rég bezárhatott volna Paks... :D2
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19926 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 19:42:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.02.03 hétfő, 18:50:51
Irigykedsz csak
Persze. Én is szeretnék olyan autót, ami nem fogyaszt, és megy mint a rakéta.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19927 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 20:08:51 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.03 hétfő, 19:42:21
Persze. Én is szeretnék olyan autót, ami nem fogyaszt, és megy mint a rakéta.
Vedd meg Angel autóját.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19928 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 20:10:24 »
Idézetet írta: bobo81 - 2014.02.03 hétfő, 16:11:17
Sziasztok,
újdonsült mk4 tulaj lettem (előttem mk3 volt) és abban kérnék némi tanácsot, hogy érdemes-e chiptuningot ráengedni (optimalizálás, fogyasztáscsökkentés a fő indok) a gépre.
Milyen tapasztalataitok van ez ügyben? A műhely ahol csinálná, azt mondta h turbónyomás minimálisan (max10%-kal) emelkedne, de a 20-30% teljesítménynövekedés és fogyasztáscsökkenés garantált lenne.
Jelenleg 130e km van benne és tervezek legalább ugyanennyit beletenni, de ha ez a beavatkozás csökkenti az élettartamot akkor inkább skippelném.
Előre is köszi!
Közöm nincs hozzájuk, de én csak ide mertem volna elvinni anno.
http://www.ecotuning.hu/
Előtte-utána mérnek, tudod mit kapsz.
Azért nem vittem, mert most már sokkal nagyobbat szeretnék lépni, mint egy chip.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19929 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 20:12:17 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.03 hétfő, 18:40:24
Olyan nincs hogy jobban is megy és kevesebbet eszik. Vagy ez, vagy az. Ha nem így volna, akkor minden autó 400-al repesztene, miközben termelné az üzemanyagot.
Nem ugyanarra az üzemállapotra mondják:
- ha tiprod, jobban megy (de többet is eszik),
- ha úgy hajtod mint addig, akkor kevesebbet eszik (a nyomatékgörbe más pontján autózol).
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19930 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 20:13:34 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.02.03 hétfő, 20:12:17
Nem ugyanarra az üzemállapotra mondják:
- ha tiprod, jobban megy (de többet is eszik),
- ha úgy hajtod mint addig, akkor kevesebbet eszik (a nyomatékgörbe más pontján autózol).
Én ezt tudom, de vagy-vagy. Együtt nem teljesül a kettő, hogy nyomod és kevesebbet eszik.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19931 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 20:14:25 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.02.03 hétfő, 20:13:34
Én tudom, de vagy-vagy. Együtt nem teljesül a kettő, hogy nyomod és kevesebbet eszik.
Tudom, én is ezt próbáltam leírni.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19932 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 20:14:46 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.02.03 hétfő, 20:14:25
Tudom, én is ezt próbáltam leírni.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
kovacsgergo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19933 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 20:45:42 »
Sziasztok! Ma is kérdeznék egyet, ha lehet.
A komputer olajcsere-periódus jelző hány km-re van beállítva? Gondolom, ez nem módosítható..
Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19934 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 21:15:56 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2014.02.03 hétfő, 20:45:42
Sziasztok! Ma is kérdeznék egyet, ha lehet.
A komputer olajcsere-periódus jelző hány km-re van beállítva? Gondolom, ez nem módosítható..
Köszi!
az nem km-el re van állítva,hanem a regeneraciokhoz.és nem lehet állítani,csak resetelni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4969
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19935 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 21:17:59 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2014.02.03 hétfő, 20:45:42
Sziasztok! Ma is kérdeznék egyet, ha lehet.
A komputer olajcsere-periódus jelző hány km-re van beállítva? Gondolom, ez nem módosítható..
Köszi!
Nincs fix km-re beállítva. Az aktív DPF regenerációk gyakoriságától és sikerességétől függ. Ha "jól" csinálod pár ezer km-rel olajcsere után már dobhatja a jelzést. Városi használat ilyen szempontból rossz.
Nekem első alkalommal 5e után jött a jelzés, de volt akinek 2 is elég volt. Kicsit odafigyelve ki lehet azért tolni. Ha elkezd regenerálni, akkor menni kell tovább egy 10-15km-t.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kovacsgergo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19936 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 21:21:07 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.02.03 hétfő, 21:17:59
Nincs fix km-re beállítva. Az aktív DPF regenerációk gyakoriságától és sikerességétől függ. Ha "jól" csinálod pár ezer km-rel olajcsere után már dobhatja a jelzést. Városi használat ilyen szempontból rossz.
Nekem első alkalommal 5e után jött a jelzés, de volt akinek 2 is elég volt. Kicsit odafigyelve ki lehet azért tolni. Ha elkezd regenerálni, akkor menni kell tovább egy 10-15km-t.
Igen, a regenerációról sokat olvastam itt már, 2-3 hét alatt mentem kb 3000 km-t, de még egyszer sem vettem észre a regenerálást. De a "service oil" felirat is ezzel van összefüggésben? Azt hittem, az csak egy 10, 20, vagy 30 ezer kilométerenként jelző valami a motorolajcserére. Akko' nem..?
Meg azért is kérdezem, mert ma voltam olajcserén, és magától kérdezte, hogy nullázzuk-e, amit meg is tettünk.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.02.03 hétfő, 21:22:39 írta kovacsgergo
»
Naplózva
kovacsgergo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19937 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 21:23:34 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2014.02.03 hétfő, 21:21:07
Igen, a regenerációról sokat olvastam itt már, 2-3 hét alatt mentem kb 3000 km-t, de még egyszer sem vettem észre a regenerálást. De a "service oil" felirat is ezzel van összefüggésben? Azt hittem, az csak egy 10, 20, vagy 30 ezer kilométerenként jelző valami a motorolajcserére. Akko' nem..?
Meg azért is kérdezem, mert ma voltam olajcserén, és magától kérdezte, hogy nullázzuk-e, amit meg is tettünk.
Most láttam Alf válaszát, bocsánat! És köszönöm!
Naplózva
kovacsgergo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19938 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 21:29:45 »
Kapcsolódva itt a chiptuning témához, az én 2.0-s, 115 lovas tdci-mnek milyen esélyei és/vagy veszélyei lehetnének? Valahol hallottam egy olyan info-t (csak már nem tudom, hogy hol és kitől), hogy a dpf-nek ártanék vele. Viszont ezt, vagy ennek az ellenkezőjét nektek jobban elhinném..
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19939 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 21:31:59 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2014.02.03 hétfő, 21:29:45
Kapcsolódva itt a chiptuning témához, az én 2.0-s, 115 lovas tdci-mnek milyen esélyei és/vagy veszélyei lehetnének? Valahol hallottam egy olyan info-t (csak már nem tudom, hogy hol és kitől), hogy a dpf-nek ártanék vele. Viszont ezt, vagy ennek az ellenkezőjét nektek jobban elhinném..
Elcseszett "chippel" árthatsz neki.
Profival (drágával) nem jellemző.
Chippelt 2.2 DPF nélkül sem füstöl. (ENG)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kovacsgergo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19940 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 21:36:49 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.02.03 hétfő, 21:31:59
Elcseszett "chippel" árthatsz neki.
Profival (drágával) nem jellemző.
Chippelt 2.2 DPF nélkül sem füstöl. (ENG)
Itt nem csak a komputerben írnak át értékeket, van "fizikai" chip is még? Mert ez az, amit nem tudok, hogy a 115 lovas és a 140 lovas között csak a "szoftverben" van-e a különbség, vagy máshol is. Más a dpf-em is, mint egy 140 lovasnak? Mert, ahogy láttam a statisztikákat, nagyjából oda lehetne chip-pel "optimalizálni".
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19941 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 21:56:27 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2014.02.03 hétfő, 21:36:49
Itt nem csak a komputerben írnak át értékeket, van "fizikai" chip is még? Mert ez az, amit nem tudok, hogy a 115 lovas és a 140 lovas között csak a "szoftverben" van-e a különbség, vagy máshol is. Más a dpf-em is, mint egy 140 lovasnak? Mert, ahogy láttam a statisztikákat, nagyjából oda lehetne chip-pel "optimalizálni".
De, csak a komputerben írnak át dolgokat.
Amúgy van fizikai chip is: nagyobb turbó, nagyobb intercooler, új befecskendezők, ehhez új chip, s lesz egy 220 lovas 2.0TDCi-d
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kovacsgergo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19942 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 22:01:25 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.02.03 hétfő, 21:56:27
De, csak a komputerben írnak át dolgokat.
Amúgy van fizikai chip is: nagyobb turbó, nagyobb intercooler, új befecskendezők, ehhez új chip, s lesz egy 220 lovas 2.0TDCi-d
Az mk4-esnek már nem szeretnék "hazajárni" a motorterébe....
Csak kíváncsi vagyok, hogy szabad-e efelé mozdulni, ha esetleg úgy lenne..
De semmiképp sem szeretném, hogy ennek az élettartam a kárát viselje, mert sok a megtett kilométer.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19943 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 22:02:44 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2014.02.03 hétfő, 22:01:25
Az mk4-esnek már nem szeretnék "hazajárni" a motorterébe....
Csak kíváncsi vagyok, hogy szabad-e efelé mozdulni, ha esetleg úgy lenne..
De semmiképp sem szeretném, hogy ennek az élettartam a kárát viselje, mert sok a megtett kilométer.
mennyi?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kovacsgergo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19944 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 22:16:45 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.02.03 hétfő, 22:02:44
mennyi?
Mármint sok lesz ezzel is.
Évente 45e körül..
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19945 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 22:43:04 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2014.02.03 hétfő, 22:16:45
Mármint sok lesz ezzel is.
Évente 45e körül..
hány évig tartod még meg?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kovacsgergo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19946 Dátum:
2014.02.03 hétfő, 22:54:19 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.02.03 hétfő, 22:43:04
hány évig tartod még meg?
Hát, erre most nem tudok még válaszolni, mert 2 és fél hete van meg...
De hosszú távra terveztem.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19947 Dátum:
2014.02.04 kedd, 06:24:33 »
Idézetet írta: kovacsgergo - 2014.02.03 hétfő, 22:01:25
Az mk4-esnek már nem szeretnék "hazajárni" a motorterébe....
Csak kíváncsi vagyok, hogy szabad-e efelé mozdulni, ha esetleg úgy lenne..
De semmiképp sem szeretném, hogy ennek az élettartam a kárát viselje, mert sok a megtett kilométer.
Szia!
Nyugodtan chippeltesd meg. Az elhasználódás a használattól függ. Chip nélkül is kilehet taposni a lelkét...
Előnye viszont, hogy ha kell akkor nagyobb teljesítmény áll rendelkezésre, dinamikusabb, élvezhetőbb lesz...
Én nem bántam meg, sőt vigyázom rá, ne hogy valami szofverfrissítés felülírja, mert akkor ugrott a módosítás:D
Elviekben újra tudják rakni, de én ebben így évek múltával már kevésbé bízom... ki tudja megvan-e még a file-om:)
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
erazko
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19948 Dátum:
2014.02.04 kedd, 08:33:51 »
Idézetet írta: zöldborsó - 2014.02.01 szombat, 20:23:12
Fura, a neten is csak OFF feliratúak vannak. Ez biztosan gyári? (tényleg, létezik egyáltalán nem gyári?)
Küldjél egy fényképet, hátha segít
Kofy-nak igaza volt. múltkor pályán kipróbáltam..
mondjuk mész 120-szal, megnyomod. utánna lepadlózod a kocsit és 120 fölé nem megy a sebességed-- paraszt vakítás- felesleges EXTRA, off gomb többet ért volna!
Köszi
van itt nagy gyári GPS Mágus?
Naplózva
Ford Mondeo Trend Traveller 2.0 (2006) 116LE. MK3.
Ford Mondeo Titanium Travell.2.0 (2011) 163LE MK4, aut,navi, bőr.
Ford Mondeo Titanium Traveller 2.0.(2016) 150LE, MK5. aut.
Candle
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2087
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19949 Dátum:
2014.02.04 kedd, 08:59:53 »
Idézetet írta: erazko - 2014.02.04 kedd, 08:33:51
Kofy-nak igaza volt. múltkor pályán kipróbáltam..
mondjuk mész 120-szal, megnyomod. utánna lepadlózod a kocsit és 120 fölé nem megy a sebességed-- paraszt vakítás- felesleges EXTRA, off gomb többet ért volna!
Köszi
van itt nagy gyári GPS Mágus?
Biztos van olyan felhasználási módja, amire nem gondolok, de elsőre nekem baromira balesetveszélyesnek tűnik. Nem is használom.
Naplózva
Oldalak:
1
...
392
393
394
395
396
397
398
[
399
]
400
401
402
403
404
405
406
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ