Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:13:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
588
589
590
591
592
593
594
[
595
]
596
597
598
599
600
601
602
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 12009277 alkalommal)
maxxenergie
és 79 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29700 Dátum:
2016.01.19 kedd, 21:10:26 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.01.19 kedd, 21:08:43
Egyébként a dömper volt a fhasza, abba minden 2.-3. nap tankoltam (nem km függő volt), amikor azt használtam napira...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29701 Dátum:
2016.01.19 kedd, 21:20:28 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.19 kedd, 21:10:26
(amikor mentem a lacházi nagytalira, fullra tankoltam (115L), hogy aznap biztosan kitartson
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29702 Dátum:
2016.01.19 kedd, 21:21:44 »
Idézetet írta: SzJani - 2016.01.19 kedd, 21:20:28
(amikor mentem a lacházi nagytalira, fullra tankoltam (115L), hogy aznap biztosan kitartson
)
öccá km.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29703 Dátum:
2016.01.19 kedd, 21:22:50 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.19 kedd, 21:21:44
öccá km.
DDDeeee milyen öccá!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29704 Dátum:
2016.01.19 kedd, 21:28:28 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.19 kedd, 21:22:50
DDDeeee milyen öccá!
most kezdjem ki a dömpert is?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29705 Dátum:
2016.01.19 kedd, 21:48:06 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.19 kedd, 21:21:44
öccá km.
Neeem, ha vidámság van, akkor a km/tank mértékegységről át kell állni a 1/xtank/nap egységre. Vótmán' hogy kijött 1/2 is...
(üzemóra ez igazából, csak egy kicsit másképp
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29706 Dátum:
2016.01.19 kedd, 21:56:58 »
Ez egyébként CR-nél nem veszélyes, mármint nullára járatni? Levegő miatt kérdem, hogy az nem kerülhet ilyenkor a rendszerbe, s akkor van oboa?
Idézetet írta: Candle - 2016.01.19 kedd, 21:04:00
Nem kötekedésképp, de áruld el nekem, h miért jó nullára kijárni a tankot?
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29707 Dátum:
2016.01.19 kedd, 21:57:37 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.01.19 kedd, 21:56:58
Ez egyébként CR-nél nem veszélyes, mármint nullára járatni? Levegő miatt kérdem, hogy az nem kerülhet ilyenkor a rendszerbe, s akkor van oboa?
nem.a rendszer megáll mielőtt kifogyna.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29708 Dátum:
2016.01.19 kedd, 22:19:12 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.19 kedd, 21:00:05
a jó öreg dizli,mennyivel jobb volt.
ezt meg csak tankolni kell,és tankolni kell.én már thökön szúrtam volna magam,amikor másodjára szivatott volna meg....
ja, de hát Jani szereti a fűnyírót
Ha a dizi azt írja ki van még 18km, akkor 50-et elmehetsz, nem csak 5-öt
és akár nyomhatod is
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29709 Dátum:
2016.01.19 kedd, 22:20:43 »
S akkor már nem is lehet újraindítani?
Egyébként hogy néz ki a CR üzemanyag rendszere? [Ezzel most ismerkedem, eddig csak benzines autóim voltak...]. Amit égés során nem használ fel, ugyanúgy van egy visszatérő ág, ami visszamegy a tankba?
Idézetet írta: alf - 2016.01.19 kedd, 21:57:37
nem.a rendszer megáll mielőtt kifogyna.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29710 Dátum:
2016.01.19 kedd, 22:27:42 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.01.19 kedd, 22:20:43
S akkor már nem is lehet újraindítani?
Egyébként hogy néz ki a CR üzemanyag rendszere? [Ezzel most ismerkedem, eddig csak benzines autóim voltak...].
Amit égés során nem használ fel
, ugyanúgy van egy visszatérő ág, ami visszamegy a tankba?
Az megy koromként a szabadba....
Amit befecskendezéskor "nem használ" el, azt visszakeringetik a tankba.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29711 Dátum:
2016.01.19 kedd, 22:38:45 »
Köszi! Látom a részletekre is ügyelsz, igaz, rossz volt a kérdés.
Azt nem tudod, hogy milyen átmérőjű gumicsövön folyik vissza? Továbbá szerinted ha közbe van iktatva egy tartály (állófűtés tartálya) abból lehet gond? Gondolok itt arra, hogy mekkora kb. a visszafolyó gázolaj hőmérséklete és nyomása...
Idézetet írta: GSR - 2016.01.19 kedd, 22:27:42
Az megy koromként a szabadba....
Amit befecskendezéskor "nem használ" el, azt visszakeringetik a tankba.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29712 Dátum:
2016.01.19 kedd, 22:49:38 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.01.19 kedd, 22:38:45
Köszi! Látom a részletekre is ügyelsz, igaz, rossz volt a kérdés.
Azt nem tudod, hogy milyen átmérőjű gumicsövön folyik vissza? Továbbá szerinted ha közbe van iktatva egy tartály (állófűtés tartálya) abból lehet gond? Gondolok itt arra, hogy mekkora kb. a visszafolyó gázolaj hőmérséklete és nyomása...
az állófűtésben úgy is meg lesz gyújtva, akkor nem mindegy a hőmérséklete? Annál biztos alacsonyabb, hogy kárt tegyen az autóba, hiszen akkor kigyulladna
(már ha kap oxigént is hozzá, mert ez az egy ami kell neki még
)
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29713 Dátum:
2016.01.19 kedd, 22:56:15 »
De, persze, ha már a kályhában van, akkor igen, mivel az egy fém tartály.
[ Ha nem a pumpás verzióról beszélünk, mint Tonyónak is van, ami hátulról szívja előre a gázolajat].
Viccet félretéve a gumicsövek miatt kérdeztem, amíg a motorból eljut a kályháig (pontosabban a tankig, ha közbe van iktatva egy kazán, akkor a kazánig), hogy azok végig gumicsövek-e, s ha igen, milyen átmérőjűek, s nagyobb nyomás alatt vannak-e?
Idézetet írta: KOTTA - 2016.01.19 kedd, 22:49:38
az állófűtésben úgy is meg lesz gyújtva, akkor nem mindegy a hőmérséklete? Annál biztos alacsonyabb, hogy kárt tegyen az autóba, hiszen akkor kigyulladna
(már ha kap oxigént is hozzá, mert ez az egy ami kell neki még
)
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29714 Dátum:
2016.01.19 kedd, 22:59:40 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.01.19 kedd, 22:56:15
De, persze, ha már a kályhában van, akkor igen, mivel az egy fém tartály.
[ Ha nem a pumpás verzióról beszélünk, mint Tonyónak is van, ami hátulról szívja előre a gázolajat].
Viccet félretéve a gumicsövek miatt kérdeztem, amíg a motorból eljut a kályháig (pontosabban a tankig, ha közbe van iktatva egy kazán, akkor a kazánig), hogy azok végig gumicsövek-e, s ha igen, milyen átmérőjűek, s nagyobb nyomás alatt vannak-e?
hát ha jól emlékszem:
üresjárati nyomás 230 bar
emelt üresjárati nyomás 500 barMaximális nyomás: 1500 bar
Azért annyira nem melegszik fel az az üzemanyag, illetve le is hül mire a visszatérő ágba ér. GSR biztos jobban nyomja, hogy milyen csövek vannak a rendszerben, de emlékeim szerint van olyan gumi cső is, ami kifejezetten üzemanyagra és erre a nyomásra van kitalálva.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29715 Dátum:
2016.01.19 kedd, 23:11:21 »
Idézetet írta: KOTTA - 2016.01.19 kedd, 22:59:40
hát ha jól emlékszem:
üresjárati nyomás 230 bar
emelt üresjárati nyomás 500 barMaximális nyomás: 1500 bar
Azért annyira nem melegszik fel az az üzemanyag, illetve le is hül mire a visszatérő ágba ér. GSR biztos jobban nyomja, hogy milyen csövek vannak a rendszerben, de emlékeim szerint van olyan gumi cső is, ami kifejezetten üzemanyagra és erre a nyomásra van kitalálva.
A visszafolyó ágban 230-500 bar?
Az komoly, lehetne ott a rail cső!
A vissza folyó ágban csordogál a gázolaj.
Ennek hozama változó, nyomása szinte elhanyagolható.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.19 kedd, 23:13:12 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29716 Dátum:
2016.01.19 kedd, 23:14:38 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.19 kedd, 23:11:21
A visszafolyó ágban 230-500 bar?
Az komoly, lehetne ott a rail cső!
nem én az odamenő ágat értettem. Bocsi, ha félreérthető volt, ez a kiinduló alap, persze a visszatérő ágban a felhasznált tüzelőanyag arányában csökkenie kell a nyomásnak
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29717 Dátum:
2016.01.19 kedd, 23:29:37 »
Köszi Tibi!
Akkor igazából ugyanaz, mint a benzineseknél, ami jó hír, mert nemcsak a pumpás verzió játszik.
Ami szerintem egyébként veszélyesebb is (autó alatt megy egy plusz vezeték, továbbá a tanknál lévő pumpát működtető áram...). De az az én véleményem...Szerintem a Webasto spórolni akart, hogy ne kelljen annyi fémet használni a kályhához...
Off autónál igazából az nehezítette meg a dolgot, hogy ott egy plusz akksit (állófűtéshez valót) tettem be, hátra a csomagtartóba, ezt azonban ki kellett kábelezni, küszöb alagútjában vittem előre a motortérbe. Előnye, hogy nem a fő akksit szívja a rendszer, ettől függetlenül az autó tölti azt. Hátránya a kiépítés, meg a költség. Ugyan az állófűtések akksija más, mint a normál, lehet, hogy - ha majd tényleg rászánom magam - egy nagyobb Ah-s teszek be előre, s az bírni fogja.
A legjobb viszont lehet, ha egy kifejezetten Mk4be való fűtést választok, mert ott minden kábel, cső, csatlakozás az autóra van tervezve. De nem szeretnék akkor sem az autó alatt menő csöveket, vezetékeket...
Szerintem foglak hívni, mert szétoffolom a topicot, s a Laci mérges lesz
Idézetet írta: GSR - 2016.01.19 kedd, 23:11:21
A visszafolyó ágban 230-500 bar?
Az komoly, lehetne ott a rail cső!
A vissza folyó ágban csordogál a gázolaj.
Ennek hozama változó, nyomása szinte elhanyagolható.
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29718 Dátum:
2016.01.19 kedd, 23:31:42 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.01.19 kedd, 23:29:37
Köszi Tibi!
Akkor igazából ugyanaz, mint a benzineseknél, ami jó hír, mert nemcsak a pumpás verzió játszik.
Ami szerintem egyébként veszélyesebb is (autó alatt megy egy plusz vezeték, továbbá a tanknál lévő pumpát működtető áram...). De az az én véleményem...Szerintem a Webasto spórolni akart, hogy ne kelljen annyi fémet használni a kályhához...
Off autónál igazából az nehezítette meg a dolgot, hogy ott egy plusz akksit (állófűtéshez valót) tettem be, hátra a csomagtartóba, ezt azonban ki kellett kábelezni, küszöb alagútjában vittem előre a motortérbe. Előnye, hogy nem a fő akksit szívja a rendszer, ettől függetlenül az autó tölti azt. Hátránya a kiépítés, meg a költség. Ugyan az állófűtések akksija más, mint a normál, lehet, hogy - ha majd tényleg rászánom magam - egy nagyobb Ah-s teszek be előre, s az bírni fogja.
A legjobb viszont lehet, ha egy kifejezetten Mk4be való fűtést választok, mert ott minden kábel, cső, csatlakozás az autóra van tervezve. De nem szeretnék akkor sem az autó alatt menő csöveket, vezetékeket...
Szerintem foglak hívni, mert szétoffolom a topicot, s a Laci mérges lesz
hol csináltatod az állófűtést?
Naplózva
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29719 Dátum:
2016.01.19 kedd, 23:43:21 »
Meglátjuk
Off autómé a saját garázsomban és egy havarom garázsában készült. Aztán egy állófűtéses szaki meg egy villanyász leellenőrzite. Most sajnos ( ill. hál Istennek) az időm a töredéke...
Legnehzebb egyébként az elektromos része, pedig én megelégedtem annyival, hogy a motort fűtse fel, ne menjen az utastéri ventillátor (az iszonyú sok áramot zabál, meg szabályozni kell elviekben azt is, hogy a levegőt irányító kis motorok hogyan álljanak). A motor így is teljesen simán indul (tehát nem úgy, mint ha hideg lenne), s egyből meleg jön be, ha fűtést ráadom. Pontosabban indulna és fűtene, ha használnám...Egy hangárban áll, várja a tavaszt. Akkor még mikor bekerült, akkor napi használatban volt...Telnek az évek...
Idézetet írta: KOTTA - 2016.01.19 kedd, 23:31:42
hol csináltatod az állófűtést?
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29720 Dátum:
2016.01.20 szerda, 06:57:25 »
Idézetet írta: KOTTA - 2016.01.19 kedd, 23:14:38
nem én az odamenő ágat értettem. Bocsi, ha félreérthető volt, ez a kiinduló alap, persze a visszatérő ágban a felhasznált tüzelőanyag arányában csökkenie kell a nyomásnak
De nem az volt a kérdés, hogy az "odamenő"-ben milyen nyomás van.
Nem a felhasznált tüzelőanyag menyiség arányában Kell csökkennie a visszatérő ágyban a nyomás, hanem drasztikusan. Nagy nyomás csak a rail csőben és a nyomócsövekben van.
A visszatérő csővezetékek gumik/műanyagok. Csordogál benne a gázolaj....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29721 Dátum:
2016.01.20 szerda, 07:05:50 »
Idézetet írta: danidoki - 2016.01.19 kedd, 23:29:37
Köszi Tibi!
Akkor igazából ugyanaz, mint a benzineseknél, ami jó hír, mert nemcsak a pumpás verzió játszik.
Ami szerintem egyébként veszélyesebb is (autó alatt megy egy plusz vezeték, továbbá a tanknál lévő pumpát működtető áram...). De az az én véleményem...Szerintem a Webasto spórolni akart, hogy ne kelljen annyi fémet használni a kályhához...
Off autónál igazából az nehezítette meg a dolgot, hogy ott egy plusz akksit (állófűtéshez valót) tettem be, hátra a csomagtartóba, ezt azonban ki kellett kábelezni, küszöb alagútjában vittem előre a motortérbe. Előnye, hogy nem a fő akksit szívja a rendszer, ettől függetlenül az autó tölti azt. Hátránya a kiépítés, meg a költség. Ugyan az állófűtések akksija más, mint a normál, lehet, hogy - ha majd tényleg rászánom magam - egy nagyobb Ah-s teszek be előre, s az bírni fogja.
A legjobb viszont lehet, ha egy kifejezetten Mk4be való fűtést választok, mert ott minden kábel, cső, csatlakozás az autóra van tervezve. De nem szeretnék akkor sem az autó alatt menő csöveket, vezetékeket...
Szerintem foglak hívni, mert szétoffolom a topicot, s a Laci mérges lesz
Nem értem mi a problémád az autó alatt futó tüzelőanyag vezetékkel. Minden autón van ilyen! Akár több is....és?
Miért probléma ha elektromos vezeték megy hátra?
Nem csoda kategória ez sem.
Szerintem te erősen túl aggódod, liheged ezt a dolgot.
Feltenném a kérdést, hogy valóban szükséged van álló fűtésre?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29722 Dátum:
2016.01.20 szerda, 08:16:22 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.20 szerda, 06:57:25
De nem az volt a kérdés, hogy az "odamenő"-ben milyen nyomás van.
Nem a felhasznált tüzelőanyag menyiség arányában Kell csökkennie a visszatérő ágyban a nyomás, hanem drasztikusan. Nagy nyomás csak a rail csőben és a nyomócsövekben van.
A visszatérő csővezetékek gumik/műanyagok. Csordogál benne a gázolaj....
Műanyag, gumi? ? ?
Feküdj alá... Nem kevés üzemanyag forog át a visszatérő ágon, szóval nem egy elhanyagolható része a trendszernek. Ráadásul az anyós láb alatti részen, a visszatérő ágon van egy baxott nagy üzemanyaghűtő cella is.
Én ebbe a részbe (se) nem nyúlnék bele. Ha utólag csinálok valamit, akkor csak közvetlenül a tankból vennék el gázolajat...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29723 Dátum:
2016.01.20 szerda, 08:24:31 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.01.20 szerda, 08:16:22
Műanyag, gumi? ? ?
Feküdj alá... Nem kevés üzemanyag forog át a visszatérő ágon, szóval nem egy elhanyagolható része a trendszernek. Ráadásul az anyós láb alatti részen, a visszatérő ágon van egy baxott nagy üzemanyaghűtő cella is.
Én ebbe a részbe (se) nem nyúlnék bele. Ha utólag csinálok valamit, akkor csak közvetlenül a tankból vennék el gázolajat...
Sziasztok,
Nem tudjátok, Janinak más a gyorsulási élmény 130 felett mint a dízelekben?
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29724 Dátum:
2016.01.20 szerda, 09:31:48 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.01.20 szerda, 08:16:22
Műanyag, gumi? ? ?
Feküdj alá... Nem kevés üzemanyag forog át a visszatérő ágon, szóval nem egy elhanyagolható része a trendszernek. Ráadásul az anyós láb alatti részen, a visszatérő ágon van egy baxott nagy üzemanyaghűtő cella is.
Én ebbe a részbe (se) nem nyúlnék bele. Ha utólag csinálok valamit, akkor csak közvetlenül a tankból vennék el gázolajat...
Nincs nagyon kedvem ennyire belemenni az ilyenekbe....
- Gumi, ami a befecskendezőktől jön és csatlakozik a rail csőből/nagynyomásúból visszatérő csövekhez.
- Műanyag, amin vissza van vezetve a tankba.
Bocs, hogy nem írtam le centiről centire, hogy hol éppen milyen anyaga van a csöveknek és csak a felhasznált anyagokat említettem.
Senki nem mondta, hogy a visszafolyás elhanyagolható eleme a rendszernek! Azért köszi, hogy szólsz.
Én sem nyúlnék bele a rendszerbe. Így van, ami külön él a motortól annak külön kell mindent biztosítani.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.20 szerda, 09:33:20 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29725 Dátum:
2016.01.20 szerda, 09:40:25 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.20 szerda, 09:31:48
Nincs nagyon kedvem ennyire belemenni az ilyenekbe....
- Gumi, ami a befecskendezőktől jön és csatlakozik a rail csőből/nagynyomásúból visszatérő csövekhez.
- Műanyag, amin vissza van vezetve a tankba.
Bocs, hogy nem írtam le centiről centire, hogy hol éppen milyen anyaga van a csöveknek és csak a felhasznált anyagokat említettem.
Senki nem mondta, hogy a visszafolyás elhanyagolható eleme a rendszernek! Azért köszi, hogy szólsz.
Én sem nyúlnék bele a rendszerbe. Így van, ami külön él a motortól annak külön kell mindent biztosítani.
Nekem fém csövek jönnek előre és mennek hátra... Van benne műanyag csatlakozók is, de gumit nem nagyon láttam...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29726 Dátum:
2016.01.20 szerda, 09:44:01 »
Na jó napot!
Csövek, vezetékek esetében nincs vele problémám, ha gyárilag ott vannak. Ha el lehet kerülni, hogy utólagosan ehhez a részhez hozzzá kelljen nyúlni ( több méter vezetéket kiépíteni, elvezetni, rögzíteni, biztosítani, tankot esetleg megfúrni, ha nincs ott a hely, stb.) akkor elkerülöm, s megpróbáom a minél egyszerűbb, de a legbiztonságosabb megoldást megtalálni. Pld. még a visszamenő ágba a motortérben bekötni, ahogy nagyon sok típusnál van.
Lehet, hogy túlaggódom, túllihegem, de szeretek mindent alaposan körüljárni (ha nem gyárilag beépített rendszerről van szó), tettem ezt ugyanígy a BMW esetében is, s szerencsére az eredmény jó lett. A fórum meg arra különösen jó, hogy Tőletek, akik sokkal jobban ismeritek az mk4-et, kérdezzek, Ti meg egy olyan jó társaság vagytok ( s most ezt őszintén mondom!), hogy válaszoltok is, jó szándékkal.
Fejből vágjátok, hogy mi hogyan van, s nem kell megnéznem, kitalálnom, már tudom, mire számítok.
Meg aztán tudom, hogy mely név mögött mely arc van
Adott esetben azt kapom, hogy miért nem kérdeztél?
Az, hogy kell-e? Szeretem, ha van egy értelmes extra az autóban, az állófűtést ennek tartom. Amikor van, lehet, hogy nem hiányzik, de amikor nincs, akkor nagyon. Személyes tapasztalatom ez.
Idézetet írta: GSR - 2016.01.20 szerda, 07:05:50
Nem értem mi a problémád az autó alatt futó tüzelőanyag vezetékkel. Minden autón van ilyen! Akár több is....és?
Miért probléma ha elektromos vezeték megy hátra?
Nem csoda kategória ez sem.
Szerintem te erősen túl aggódod, liheged ezt a dolgot.
Feltenném a kérdést, hogy valóban szükséged van álló fűtésre?
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29727 Dátum:
2016.01.20 szerda, 09:48:22 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.01.20 szerda, 09:40:25
Nekem fém csövek jönnek előre és mennek hátra... Van benne műanyag csatlakozók is, de gumit nem nagyon láttam...
A befecskendezőkről a visszafolyó csövek gumiból vannak (eddig legalább is olyannal találkoztam 2.0 PSA dízelnél) vagy műanyag. Persze ezen változtathatnak éppen.
A szívósorod alatt mennek a gumicsövek, nem látszik.
Ha lehet elhagyják már a gumit és a csatlakozókra is ráolvasztják a kemény műanyag csöveket.Nem kizárt, hogy fém csöveken megy hátra.
De (tied 2006-os) azóta már spórolnak és könnyítenek. A legtöbbnél műanyag meg előre és vissza is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29728 Dátum:
2016.01.20 szerda, 09:51:03 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.20 szerda, 07:05:50
Nem értem mi a problémád az autó alatt futó tüzelőanyag vezetékkel. Minden autón van ilyen! Akár több is....és?
Miért probléma ha elektromos vezeték megy hátra?
Nem csoda kategória ez sem.
Szerintem te erősen túl aggódod, liheged ezt a dolgot.
Feltenném a kérdést, hogy valóban szükséged van álló fűtésre?
Igen, mindenképpen szükségem van rá, nagyon nagy előny erdőben nedves faleveleken történő előzéseknél, sokkal később fekszik föl a balháccsó ablak, amikor lihegek!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29729 Dátum:
2016.01.20 szerda, 10:04:24 »
Idézetet írta: GSR - 2016.01.20 szerda, 06:57:25
De nem az volt a kérdés, hogy az "odamenő"-ben milyen nyomás van.
Nem a felhasznált tüzelőanyag menyiség arányában Kell csökkennie a visszatérő ágyban a nyomás, hanem drasztikusan. Nagy nyomás csak a rail csőben és a nyomócsövekben van.
A visszatérő csővezetékek gumik/műanyagok. Csordogál benne a gázolaj....
ez alapján nekem nem a visszamenő ág nyomása jött le mint kérdés, de értem a dolgot
:
Válasz
"Viccet félretéve a gumicsövek miatt kérdeztem, amíg a motorból eljut a kályháig (pontosabban a tankig, ha közbe van iktatva egy kazán, akkor a kazánig), hogy azok végig gumicsövek-e, s ha igen, milyen átmérőjűek, s nagyobb nyomás alatt vannak-e? "
Naplózva
T.G.S.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29730 Dátum:
2016.01.20 szerda, 10:29:19 »
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2009-es 2.0 TDCI Titanium kombit, power ford kollégánál már jártam
, egyébként minden oké eddig
Érdemes böngészni itt a forumon, sok értékes info van,de nem könnyü olvasmány
«
Utoljára szerkesztve: 2016.01.20 szerda, 10:32:03 írta T.G.S.
»
Naplózva
MKIV 2.0 TDCI Titanium kombi 140 Le + egy kicsi:)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29731 Dátum:
2016.01.20 szerda, 10:54:06 »
Idézetet írta: T.G.S. - 2016.01.20 szerda, 10:29:19
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 2009-es 2.0 TDCI Titanium kombit, power ford kollégánál már jártam
, egyébként minden oké eddig
Érdemes böngészni itt a forumon, sok értékes info van,de nem könnyü olvasmány
Szia,
Isten hozott!
Sok a troll...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29732 Dátum:
2016.01.20 szerda, 10:56:14 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.01.20 szerda, 10:54:06
Szia,
Isten hozott!
Sok a troll...
Én is az vagyok, de Alf a TrollBoss
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29733 Dátum:
2016.01.20 szerda, 11:23:42 »
Idézetet írta: KOTTA - 2016.01.20 szerda, 10:56:14
Én is az vagyok, de Alf a TrollBoss
csitu van pisztrángok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Willjam
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29734 Dátum:
2016.01.20 szerda, 18:11:29 »
Sziasztok! Találtam egy elég pöpec Trend Mk4 mondeot 2011-es évjárat. Kérdés: A LED menetfényt bele lehet rakni utólag? Állítólag minden ki van hozzá építve csak bele kell pakolni és beprogramozni. Igaz ez? Néztem ma egy 80 ezres Mondeot, de nem volt benne bizodalmam, ez 150 ezret futott és mint a patika.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29735 Dátum:
2016.01.20 szerda, 18:16:28 »
Idézetet írta: Willjam - 2016.01.20 szerda, 18:11:29
Sziasztok! Találtam egy elég pöpec Trend Mk4 mondeot 2011-es évjárat. Kérdés: A LED menetfényt bele lehet rakni utólag? Állítólag minden ki van hozzá építve csak bele kell pakolni és beprogramozni. Igaz ez? Néztem ma egy 80 ezres Mondeot, de nem volt benne bizodalmam, ez 150 ezret futott és mint a patika.
nem tudom,hogy a lökösbe benne van-e a helye. volt aki megcsinálta.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Willjam
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29736 Dátum:
2016.01.20 szerda, 18:37:10 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.20 szerda, 18:16:28
nem tudom,hogy a lökösbe benne van-e a helye. volt aki megcsinálta.
A lökhárítóban ott van a vájat, egy műanyag elem van berakva, ami elvileg kipattintható.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29737 Dátum:
2016.01.20 szerda, 20:39:47 »
Idézetet írta: Willjam - 2016.01.20 szerda, 18:37:10
A lökhárítóban ott van a vájat, egy műanyag elem van berakva, ami elvileg kipattintható.
már amelyiknél. Volt olyan is, ahol nincs mögötte a rögzítéshez szükséges műanyag elem
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29738 Dátum:
2016.01.21 csütörtök, 09:06:36 »
Idézetet írta: Willjam - 2016.01.20 szerda, 18:11:29
Sziasztok! Találtam egy elég pöpec Trend Mk4 mondeot 2011-es évjárat. Kérdés: A LED menetfényt bele lehet rakni utólag? Állítólag minden ki van hozzá építve csak bele kell pakolni és beprogramozni. Igaz ez? Néztem ma egy 80 ezres Mondeot, de nem volt benne bizodalmam, ez 150 ezret futott és mint a patika.
Hello,
Inkább 150K frankó km, mint 80K - t mutató órával 250K km futás. Be lehet építeni utólag, ehhez itt a fórumon tudsz segítséget kapni!
Kerüld a trollokat!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29739 Dátum:
2016.01.21 csütörtök, 09:15:36 »
Idézetet írta: alf - 2016.01.20 szerda, 18:16:28
nem tudom,hogy a lökösbe benne van-e a helye. volt aki megcsinálta.
a helye megvan, de nincs bekábelezve
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
szemisun
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 317
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29740 Dátum:
2016.01.21 csütörtök, 09:17:28 »
Idézetet írta: KOTTA - 2016.01.20 szerda, 20:39:47
már amelyiknél. Volt olyan is, ahol nincs mögötte a rögzítéshez szükséges műanyag elem
nekem a fekete keret megvolt a lökösön, abba volt bepattintva a rács.
a lámpához meg kaptam keretet is, szóval ha kell, nekem van egy pár feleslegesen
Naplózva
MKV 2.0 TDCi Titanium 2016/02 180 LE
MKIV Turiner 2.0 TDCi 2011/10 Facelift 140LE
Adam86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29741 Dátum:
2016.01.21 csütörtök, 11:03:38 »
Sziasztok!
Az elektromos tükörrel lenne gondom. Néha indítás után a jobb oldali nem nyílik! Ha utána nyomkodom a nyitó/záró gombot akkor működik. A hangja is elég recsegős a vezető oldalival összehasonlítva. Volt már valakinek ilyen problémája? A motor mehetett tönkre benne vagy csak érintkezés lehet?
Ha cserélni kell, bontottan és újonnan mennyi egy motor bele? (néztem cromaxnál, de nem találom)
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29742 Dátum:
2016.01.21 csütörtök, 11:34:49 »
Idézetet írta: Adam86 - 2016.01.21 csütörtök, 11:03:38
Sziasztok!
Az elektromos tükörrel lenne gondom. Néha indítás után a jobb oldali nem nyílik! Ha utána nyomkodom a nyitó/záró gombot akkor működik. A hangja is elég recsegős a vezető oldalival összehasonlítva. Volt már valakinek ilyen problémája? A motor mehetett tönkre benne vagy csak érintkezés lehet?
Ha cserélni kell, bontottan és újonnan mennyi egy motor bele? (néztem cromaxnál, de nem találom)
Szerintem csak egyben fogsz találni, nem szokták bontóban se szétszedni alkatrészeire.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Adam86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29743 Dátum:
2016.01.21 csütörtök, 12:07:35 »
Idézetet írta: titta - 2016.01.21 csütörtök, 11:34:49
Szerintem csak egyben fogsz találni, nem szokták bontóban se szétszedni alkatrészeire.
Kösz. Arról tudsz esetleg valamit hogyha nem indexes a tükör de kilépőfényes, akkor az újabb indexes, kilépős, elektromos verziót be lehet építeni? (találtam jó áron)
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29744 Dátum:
2016.01.21 csütörtök, 12:23:59 »
Idézetet írta: Adam86 - 2016.01.21 csütörtök, 12:07:35
Kösz. Arról tudsz esetleg valamit hogyha nem indexes a tükör de kilépőfényes, akkor az újabb indexes, kilépős, elektromos verziót be lehet építeni? (találtam jó áron)
Az szinte biztos hogy az elektromos csatlakozása nem lesz jó, mivel a faceliftesben a tükörben van az index is. És akkor párban kellene cserélned, mert elég lükén néz ki hogy az egyik oldal ilyen a másik meg nem. Ja és ugye akkor megmarad a normál oldalindexed is. Szerintem inkább keress hozzávalót.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29745 Dátum:
2016.01.21 csütörtök, 13:34:14 »
Idézetet írta: Adam86 - 2016.01.21 csütörtök, 11:03:38
Sziasztok!
Az elektromos tükörrel lenne gondom. Néha indítás után a jobb oldali nem nyílik! Ha utána nyomkodom a nyitó/záró gombot akkor működik. A hangja is elég recsegős a vezető oldalival összehasonlítva. Volt már valakinek ilyen problémája? A motor mehetett tönkre benne vagy csak érintkezés lehet?
Ha cserélni kell, bontottan és újonnan mennyi egy motor bele? (néztem cromaxnál, de nem találom)
Vagy a nagyon komoly titánfogaskerekeknek (gagyi plasztik...) kiesett a tömés a fogukból (kitörtek a fogak, mint a ropi). Próbáld meg elcsípni kinyílt állapotban és kikapcsolni a funkciót. Ha fixen áll a helyén akkor még ellesz úgy egy darabig. Ez egy szuperhaszontalan funkció szerintem.
Indexes FL tükör nem kompatibilis a FL előtti kocsikkal. Biztos át lehet faragni, de nem okvetlenül éri meg a befektetett időt és pézt...
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29746 Dátum:
2016.01.21 csütörtök, 13:43:24 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.01.21 csütörtök, 13:34:14
Vagy a nagyon komoly titánfogaskerekeknek (gagyi plasztik...) kiesett a tömés a fogukból (kitörtek a fogak, mint a ropi). Próbáld meg elcsípni kinyílt állapotban és kikapcsolni a funkciót. Ha fixen áll a helyén akkor még ellesz úgy egy darabig. Ez egy szuperhaszontalan funkció szerintem.
Indexes FL tükör nem kompatibilis a FL előtti kocsikkal. Biztos át lehet faragni, de nem okvetlenül éri meg a befektetett időt és pézt...
Ez így unalmas...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29747 Dátum:
2016.01.21 csütörtök, 13:49:37 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.01.21 csütörtök, 13:43:24
Ez így unalmas...
Tankolj benzint, az majd szórakoztat egy darabig!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Adam86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29748 Dátum:
2016.01.21 csütörtök, 13:55:34 »
Idézetet írta: Tonyo - 2016.01.21 csütörtök, 13:34:14
Vagy a nagyon komoly titánfogaskerekeknek (gagyi plasztik...) kiesett a tömés a fogukból (kitörtek a fogak, mint a ropi). Próbáld meg elcsípni kinyílt állapotban és kikapcsolni a funkciót. Ha fixen áll a helyén akkor még ellesz úgy egy darabig. Ez egy szuperhaszontalan funkció szerintem.
Indexes FL tükör nem kompatibilis a FL előtti kocsikkal. Biztos át lehet faragni, de nem okvetlenül éri meg a befektetett időt és pézt...
Akkor azt hiszem vennem kell ugyanilyen bontottat valahol. Vagy lereszelem a tükröket
Az óriási Skoda 110-re tervezett garázsba a behajtott tükör 2 centijének köszönhetően tudtam eddig beállni. Elveszett a legfontosabb kényelmi funkció
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2209
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #29749 Dátum:
2016.01.21 csütörtök, 14:19:39 »
Idézetet írta: Adam86 - 2016.01.21 csütörtök, 13:55:34
Akkor azt hiszem vennem kell ugyanilyen bontottat valahol. Vagy lereszelem a tükröket
Az óriási Skoda 110-re tervezett garázsba a behajtott tükör 2 centijének köszönhetően tudtam eddig beállni. Elveszett a legfontosabb kényelmi funkció
or...
Szedd szét, vedd ki a törött kereket, vidd el a mintát egy esztergályos cecíliához és gyártasd le. Tutter olcsóbb lenne, mint egy bontott motoros tükör!
Naplózva
Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps
Off: Insignia 2019 st. gsi
Oldalak:
1
...
588
589
590
591
592
593
594
[
595
]
596
597
598
599
600
601
602
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ