Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:02:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12016529 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #4450 Dátum: 2009.06.09 kedd, 14:05:33 »

hát ez jó kérdés. De szerintem nem. Főleg, hogy elvileg trend felszereltség.

Színezett-e? Smiley Szerintem talán csak egy alap wagon r-,on vagy egy ezeréves escroton nem színezett az üveg alapból.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4451 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 09:37:01 »



Egyik este felnyitottam a hátső ülések ülőlapját, hogy megnézzem az siofix csatlakozási pontokat.

Akkor vettem észre, hogy a vezető felöli végen van egy csatlakozó üresen, amibe egy csomó vezeték megy.

Az mi lehet?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4452 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 09:45:30 »


Egyik este felnyitottam a hátső ülések ülőlapját, hogy megnézzem az siofix csatlakozási pontokat.

Akkor vettem észre, hogy a vezető felöli végen van egy csatlakozó üresen, amibe egy csomó vezeték megy.

Az mi lehet?

Sztem a hátsó ülésfűtés kábele.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4453 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 09:45:53 »

Sztem a hátsó ülésfűtés kábele.

Kinek van hátsó ülésfűtés?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4454 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 09:50:06 »

Kinek van hátsó ülésfűtés?

Wink

(szeretnél fotót?  eplus2 )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4455 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 09:52:20 »

Wink

(szeretnél fotót?  eplus2 )

Thanks előre is.

A kapcsolója hol van a hátsó fűtésnek. Mert gondolom a kábel másik vége ottan van.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4456 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 10:11:37 »

Thanks előre is.

A kapcsolója hol van a hátsó fűtésnek. Mert gondolom a kábel másik vége ottan van.

Töltöttem fel képeket: "2009-06-11_hatsoules" mappa.
Mennek kábelek az ülőlapba, illetve a hátlapba is. Külön a bal és jobb oldalon.
A kapcsoló pedig a könyöklő alatt van hátul.
Ja, és nagyon hasznos, télen a hátul ülők igencsak örömködtek.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #4457 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 11:21:38 »

ilyen nekem is van! eleg jol mukodik, csak kar hogy nincs benne hutes! :S Szjani ha jol lattam neked van tavolsagtarto automatikad?! menniyre mukodik jol?
Naplózva
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #4458 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 11:22:53 »

ilyen nekem is van! eleg jol mukodik, csak kar hogy nincs benne hutes! :S Szjani ha jol lattam neked van tavolsagtarto automatikad?! menniyre mukodik jol?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4459 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 11:33:39 »

ilyen nekem is van! eleg jol mukodik, csak kar hogy nincs benne hutes! :S Szjani ha jol lattam neked van tavolsagtarto automatikad?! menniyre mukodik jol?

nekem is van tavolsagtarto automatikam...egy kutya  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4460 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 12:20:57 »

ilyen nekem is van! eleg jol mukodik, csak kar hogy nincs benne hutes! :S Szjani ha jol lattam neked van tavolsagtarto automatikad?! menniyre mukodik jol?

A "hűtés" szót az első ülésekre csak nagy megközelítéssel mondhatjuk. Az inkább szellőztetés. Annyi az egész, hogy az első ülés alatt egy ventillátor atmozgatja az utastér levegőjét az üléseken. Viszont meglepően jól "hűt".
A működési elvéből kifolyólag a hátsó ülésbe nem lehet ilyet szerelni (nincs az ülés alatt légtér). S sztem a hűtés az relatíve "hangos", de cserébe menő amikor leállítás után ~3mp-el kikapcsolnak a ventik. Tiszta bonyolult-menő-autó feeling.  vigyor3

ACC:
Sztem nagyon hasznos dolog annak, aki sokat megy autópályán, mint én is.
Sőt, én az alapfunkcióját is dícsérem, ugyanis az nekem mindig be van kapcsolva, ez az FA (ForwardAlert system).
Ez is hasznos, mert pl, ha a városban megáll az autó előtt hirtelen a sor, s a söfőr éppen félrepillant, akkor már csipog is, hogy nehogy belerongyojunk az előttünk lévőbe. Csak csipog és nem fékez, mint az XC60. DE, a fékrendszert előfeszíti, ami azt jelenti, hogy ilyenkor ha fékezünk, akkor érezni, hogy hatékonyabban fog a fék. (Ezt a vasmacska effektust az elején meg kell szokni.)
Ilyenkor azért kell nézni a tükröt, hogy a mögöttünk jövő meg fog-e tudni állni.

Adaptív tempomat (ACC): autópályán tökéletes, ott én az ötből egy pálcikával szoktam menni (1x0,6s követési távolság). S pont azért, mert sajnos a magyar közlekedési morál nem ehhez van hangolva. Ugyanis ha 3 pálcikával megyek (3x0,6s), akkor ha belassulok az elém kijövők miatt, akkor jó magyar szokás szerint a jobboldali szélső sávból általában bevágnak ebbe a "résbe". Ilyenkor az autó igyekszik újraszabályozni (lemaradni). s ez idegesítő lehet.
Ha vmi okból hirtelen kell az autónak fékezni (bevágnak elénk, kisoroláskor sokkal lassabban haladót érünk utol, stb) akkor a gépkönyv szerint a teljes fékerő 30%-val tud fékezni. Sztem ez a gyakorlatban bőven több mint a kétszerese, már próbáltam. Ilyenkor az autó lassul mint állat, ugye a kézi váltó miatt a fordulat esik, olyan ~1000-es fordulat környékén az ACC kikapcsol, egy q nagy piros hibaüzenet, meg sípolások kíséretében. Ilyenkor olyan hangulat tör az utastér csendjébe, mint amikor egy katasztrófafilmben kitörik pl a pilótafülke ablaka, tehát elég bolondbiztos a rendszer, nehéz az előttünk menőnek nekimenni hátulról ha be van kapcsolva az ACC. Ha vki erre nem kel fel, az tényleg nem normális. Ja és ami sokáig kérdés volt előttem, az nemrég megválaszoltatott: ha az autó fékez, akkor világítanak a féklámpák. (M1-en a SET+ gombbal nekiküldtem  eplus2 egy kamionnak, asszonyka meg sasolt a belső sávban.)
Meglepő módon ha laza a városi forgalom, akkor 3.ban hagyva szintén használható a 40-70 km/h-s sávban.
Még meglepőbb módon a fogasztás is jobb ilyenkor.
Egy hátránya van: így a hosszabb utak még unalmasabbak lehetnek, de arra meg ott a VCM modul.  nyes

S már válaszolok is a következő kérdésre: sztem nemigen lehet utólag beszerelni a rendszer bonyolultsága miatt.  szomoru1
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #4461 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 17:14:18 »


ACC:
Sztem nagyon hasznos dolog annak, aki sokat megy autópályán, mint én is.
Sőt, én az alapfunkcióját is dícsérem, ugyanis az nekem mindig be van kapcsolva, ez az FA (ForwardAlert system).
Ez is hasznos, mert pl, ha a városban megáll az autó előtt hirtelen a sor, s a söfőr éppen félrepillant, akkor már csipog is, hogy nehogy belerongyojunk az előttünk lévőbe. Csak csipog és nem fékez, mint az XC60. DE, a fékrendszert előfeszíti, ami azt jelenti, hogy ilyenkor ha fékezünk, akkor érezni, hogy hatékonyabban fog a fék. (Ezt a vasmacska effektust az elején meg kell szokni.)
Ilyenkor azért kell nézni a tükröt, hogy a mögöttünk jövő meg fog-e tudni állni.

Adaptív tempomat (ACC): autópályán tökéletes, ott én az ötből egy pálcikával szoktam menni (1x0,6s követési távolság). S pont azért, mert sajnos a magyar közlekedési morál nem ehhez van hangolva. Ugyanis ha 3 pálcikával megyek (3x0,6s), akkor ha belassulok az elém kijövők miatt, akkor jó magyar szokás szerint a jobboldali szélső sávból általában bevágnak ebbe a "résbe". Ilyenkor az autó igyekszik újraszabályozni (lemaradni). s ez idegesítő lehet.
Ha vmi okból hirtelen kell az autónak fékezni (bevágnak elénk, kisoroláskor sokkal lassabban haladót érünk utol, stb) akkor a gépkönyv szerint a teljes fékerő 30%-val tud fékezni. Sztem ez a gyakorlatban bőven több mint a kétszerese, már próbáltam. Ilyenkor az autó lassul mint állat, ugye a kézi váltó miatt a fordulat esik, olyan ~1000-es fordulat környékén az ACC kikapcsol, egy q nagy piros hibaüzenet, meg sípolások kíséretében. Ilyenkor olyan hangulat tör az utastér csendjébe, mint amikor egy katasztrófafilmben kitörik pl a pilótafülke ablaka, tehát elég bolondbiztos a rendszer, nehéz az előttünk menőnek nekimenni hátulról ha be van kapcsolva az ACC. Ha vki erre nem kel fel, az tényleg nem normális. Ja és ami sokáig kérdés volt előttem, az nemrég megválaszoltatott: ha az autó fékez, akkor világítanak a féklámpák. (M1-en a SET+ gombbal nekiküldtem  eplus2 egy kamionnak, asszonyka meg sasolt a belső sávban.)
Meglepő módon ha laza a városi forgalom, akkor 3.ban hagyva szintén használható a 40-70 km/h-s sávban.
Még meglepőbb módon a fogasztás is jobb ilyenkor.
Egy hátránya van: így a hosszabb utak még unalmasabbak lehetnek, de arra meg ott a VCM modul.  nyes

S már válaszolok is a következő kérdésre: sztem nemigen lehet utólag beszerelni a rendszer bonyolultsága miatt.  szomoru1

[/quote]

Köszönöm válaszod! Ez az ACC nagyon jol hangzik! Igaz nekem "full extrás" a kocsi, navi meg minden, csak az ülés szellőztetés meg az ACC hiányzik!  szomoru1 Hát ez van de még akkor is ez a NO.1 kocsi!  taps Wink
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4462 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 22:25:35 »

Köszönöm válaszod! Ez az ACC nagyon jol hangzik! Igaz nekem "full extrás" a kocsi, navi meg minden, csak az ülés szellőztetés meg az ACC hiányzik!  szomoru1 Hát ez van de még akkor is ez a NO.1 kocsi!  taps Wink

Én navit, adaptív lengéscsillapítót(CDC), 18-as felnit, sportos futóművet, állófűtést, kulcsnélküli nyitást, sötétített üvegeket, vonóhorgot, automatikus belső keringetést, integrált gyerekülést nem kértem.
De ezeket célzottan: a navit abszolút nem-> túl drágának tartottam a tudásához képest, a CDC+18"+sportfutómű összeállításon gondolkodtam,de a magyar utak miatt nem mertem, az állófűtést feleslegesnek tartottam az összes fűthető ülés mellett, a kulcsnélküli nyitás az elveim miatt esett ki Smiley (szeretem ÉN bezárni az autót és kinyitni), sötét üveg az asszimmetria miatt nem (nem szeretem, ha nincs az első oldalablakon fólia, s a hátsón meg igen), vonóhorog nocomment (bár állítólag JB-vel is lehetett volna...) automata keringetés az elveim miatt nem (nehogymá' ő döntse el, hogy büdös van... Wink ), az integrált gyerekülés nem éri el a minimális igényeimet (+ ekkor nem lehetett volna hátsó ülésfűtést rendelni, ami hasznosabb).
Szóval így is az Autóval tökéletesen elégedett vagyok.

(Nem Téged láttalak ma este a Horváth Mihály tér környékén olyan 20.15 felé?)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4463 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 22:31:20 »

Én navit, adaptív lengéscsillapítót(CDC), 18-as felnit, sportos futóművet, állófűtést, kulcsnélküli nyitást, sötétített üvegeket, vonóhorgot, automatikus belső keringetést, integrált gyerekülést nem kértem.
De ezeket célzottan: a navit abszolút nem-> túl drágának tartottam a tudásához képest, a CDC+18"+sportfutómű összeállításon gondolkodtam,de a magyar utak miatt nem mertem, az állófűtést feleslegesnek tartottam az összes fűthető ülés mellett, a kulcsnélküli nyitás az elveim miatt esett ki Smiley (szeretem ÉN bezárni az autót és kinyitni), sötét üveg az asszimmetria miatt nem (nem szeretem, ha nincs az első oldalablakon fólia, s a hátsón meg igen), vonóhorog nocomment (bár állítólag JB-vel is lehetett volna...) automata keringetés az elveim miatt nem (nehogymá' ő döntse el, hogy büdös van... Wink ), az integrált gyerekülés nem éri el a minimális igényeimet (+ ekkor nem lehetett volna hátsó ülésfűtést rendelni, ami hasznosabb).
Szóval így is az Autóval tökéletesen elégedett vagyok.

(Nem Téged láttalak ma este a Horváth Mihály tér környékén olyan 20.15 felé?)


mit tudna az az integrált gyerekülés?

Én most veszek gyerekülsét... Tudod mennyi az annyi? wow1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4464 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 22:47:58 »

mit tudna az az integrált gyerekülés?

Én most veszek gyerekülsét... Tudod mennyi az annyi? wow1

Hát árlista szerint 78E Ft. S annyi, hogy "felhúzod" az ülőlapot. Ez egy oldalirányú ütközésnél sztem sz*rt sem ér...
Már akartam írni, hogy még fotóm sincs róla, de találtam egyet.
Ime:
http://kep.tar.hu/szjani78/50641413#2

Egyébként mit kóstálnak?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4465 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 22:52:29 »

Érdekes dolgot vettem észre Mondinál így 17E km után -> kezd a fogyasztásom csökkenni.
Már a legutóbbi tankolásnál is furcsa volt, hogy 780km-t tettem meg és a komputer 133km-t jelzett még megtehetőnek. Mindezt 59,6 liter gázolajjal, tehát ez valós 7,6l/100km fogyinak felel meg, ez relatíve alacsonynak számít eddig (a városi körülményeket is figyelembe véve).
Viszont az említett tankolás óta megtettem 195km-t, s a tankból eddig az első negyednek a fele fogyott el (elvileg 1/8 tank, de vszínűleg ez nem annyi, mert sztem nem lineáris), hátralévő km-nek pedig 815km-t jelez. Ez 1 tankra nézve 1010km, ami 70 literrel számolva ~6,93-as fogyinak felel meg. (Ez vszínűleg egy picit több lesz.)

A tempómon pedig annyira nem vettem vissza, reggelente az osztyapenkótól kifelé a belső sávot általában én szoktam "felmosni"  eplus2. Az igaz, hogy hidegen, a leállás előtti 3-5 perces szakaszban illetve az első két fokozatban nem szoktam entert nyomni a kocsinak. Mondjuk a maradék esetekben sem taposom folyton, ugyanis városban abszolút kihasználhatatlan a 2,2 ereje ha egy kicsit sűrűbb a forgalom (néha próbálkoztam vele, de veszélyes, mert a többiek nem számítanak a "teleportációs" mutatványokra). 100-tól felfelé pedig mindig húzom a 6.-at, s nyomom be a tempomatot.

A fentieket igazolja még az is, hogy az egyik referenciaútszakaszon ma az autót teszteltem megint, s sík terepen, szélcsendben, 100-as tempónál 6.-ban 2 személlyel, kevés csomaggal, tempomattal 3,6l/100km-es fogyit mutatott nagyjából folyamatosan, ami eddig általában 4,6l/100km volt.

Szóval ez jó; ezt megáldom...   nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4466 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 23:18:52 »

Más:

Megnéztem most a friss Mondeo árlistát.
Háááát, nem pite. Pl az 5 ajtós 2,2 Tit-X alapára 9,461M, ez 816E-rel több, mint amikor tavaly ősszel én vettem.
Érdekes, hogy most alapból csak 2 év garit adnak.
Van új 18as Individual felni 120é', frozen-white szín ócsóé', waeco hűtődoboz százé'... Smiley
Viszont eltűnt a DAB, vagy csak nem írják ki?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4467 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 23:22:53 »

S a mai utolsó infó  vigyor3:

A 1005-re történt sw frissítés óta 1x eltűntek a menük a Conserv+ -ról.
Szóval a sw frissítés nem oldotta meg ezt a dolgot.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #4468 Dátum: 2009.06.11 csütörtök, 23:59:29 »

Érdekes dolgot vettem észre Mondinál így 17E km után -> kezd a fogyasztásom csökkenni.

Szóval ez jó; ezt megáldom...   nyes

No meg ugyi a jó időt is, hidegben ugyanis kicsit többet eszik.  Wink
Naplózva
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #4469 Dátum: 2009.06.12 péntek, 07:08:21 »

Én navit, adaptív lengéscsillapítót(CDC), 18-as felnit, sportos futóművet, állófűtést, kulcsnélküli nyitást, sötétített üvegeket, vonóhorgot, automatikus belső keringetést, integrált gyerekülést nem kértem.
De ezeket célzottan: a navit abszolút nem-> túl drágának tartottam a tudásához képest, a CDC+18"+sportfutómű összeállításon gondolkodtam,de a magyar utak miatt nem mertem, az állófűtést feleslegesnek tartottam az összes fűthető ülés mellett, a kulcsnélküli nyitás az elveim miatt esett ki Smiley (szeretem ÉN bezárni az autót és kinyitni), sötét üveg az asszimmetria miatt nem (nem szeretem, ha nincs az első oldalablakon fólia, s a hátsón meg igen), vonóhorog nocomment (bár állítólag JB-vel is lehetett volna...) automata keringetés az elveim miatt nem (nehogymá' ő döntse el, hogy büdös van... Wink ), az integrált gyerekülés nem éri el a minimális igényeimet (+ ekkor nem lehetett volna hátsó ülésfűtést rendelni, ami hasznosabb).
Szóval így is az Autóval tökéletesen elégedett vagyok.

(Nem Téged láttalak ma este a Horváth Mihály tér környékén olyan 20.15 felé?)


Nekem a navi alapbol benne volt + JB design mert németo-bol lett behozva! Az állófűtés nekem sem hiányzik, elég az ülésűtés!  Cheesy
Sztem nem engem láthttál! Én Pesttöl egy kicsit messzebb lakom! Igaz csak 60 Km!  hehe
Naplózva
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4470 Dátum: 2009.06.12 péntek, 07:48:00 »

No meg ugyi a jó időt is, hidegben ugyanis kicsit többet eszik.  Wink

A friss levegő csak jót tesz ezeknek a motoroknak.
Amikor én teszteltem az enyémet, akkor Bp-ről hazafelé, sík terepen, 20-25 km megtétele után, 100-as tempó, folyamatos tempomattal volt 3.9!  taps

DE most 7végén ismét tesztelem a gépet.
Naplózva
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #4471 Dátum: 2009.06.12 péntek, 07:58:29 »

A friss levegő csak jót tesz ezeknek a motoroknak.
Amikor én teszteltem az enyémet, akkor Bp-ről hazafelé, sík terepen, 20-25 km megtétele után, 100-as tempó, folyamatos tempomattal volt 3.9!  taps

DE most 7végén ismét tesztelem a gépet.
Azon csodálkoznék is ha nem a tied enne a legkevesebbet.  nyes
Az biztos hogy te valamit nagyon tudsz, még egy kis gyakorlás és termelni fogja az üzemanyagot.  hehe
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4472 Dátum: 2009.06.12 péntek, 08:01:23 »

Hát árlista szerint 78E Ft. S annyi, hogy "felhúzod" az ülőlapot. Ez egy oldalirányú ütközésnél sztem sz*rt sem ér...
Már akartam írni, hogy még fotóm sincs róla, de találtam egyet.
Ime:
http://kep.tar.hu/szjani78/50641413#2

Egyébként mit kóstálnak?


Olvastam kb 5 tesztet 2008-2009-est egyaránt. Kijelenthető, hogy az isofix rögzítés a legbiztonságosabb. De mivel Nálunk asszonypajti autüjában ilyen nincs (és nem is lehet utólag sem beszerelni) így nem isofixeseket kellett néznem.

4 kategória van gyerekülésebn. A 0, I, II, III. Amit a Ford integrált ülése vagy mi az a III. kategória, de arra már megteszi egy pár ezer forintos ülésmagasító.

Van egy olyan kategória ami az I+II+III. Ezek a tesztekben a nem ajánlott kategóriába tartoznak.

A tesztek nagy részén a legjobbak a Römer (Britax) ülések lettek, természetesen német (a teszt is  nyes).

A Ford kiegészítők között is Britax ülés kapható bruttó 49e Ft-ért (Lord Plus elnevezésű). Nagy nehezen sikerült kiderítenem, hogy ezt már csak a Ford-nak gyártja a Rőmer, és egy 2004-es konstrukció (néha nem ártana a Fordnak upgradelni).

Szóval a tesztek alapján az I. kategóriában (9-18kg) két ülés jöhetett szóba: Römer Safefix Plus TT (kb. 80-90e Ft), de mivel ez isofix-es így kilőve. A másik a Römer King Plus(kb 65-70e Ft), de sikerült megrendelnem a germánoknál full akcióban 170 euróért. Mire hazaért benne lesz így is 50-ben. Nem viccelek, a Römer ülésekben is van basic line(~amibiente), trend line (~trend), high line(~ghia), és egy bellí button (~titanium-x) eplus2. Itt a huzatok anyagában és a szellőzésben van eltérés. Mi nálunk a high line-ra esett a választás. Egyébként az I. kategóriában lehet kapni 120e ft-ért is ülést, amit ráadásul úhy lehúznak a teszteken, hogy csak na.

« Utoljára szerkesztve: 2009.06.12 péntek, 08:04:53 írta baloght » Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4473 Dátum: 2009.06.12 péntek, 08:04:45 »

Azon csodálkoznék is ha nem a tied enne a legkevesebbet.  nyes
Az biztos hogy te valamit nagyon tudsz, még egy kis gyakorlás és termelni fogja az üzemanyagot.  hehe

Hát tényleg a 2.0-nak kell a legkevesebbet fogyasztania.
Ez igaz is, mert lehet tegnap elhamarkodtam a 3,6-ot ugyanis ma reggel ez olyan ~4,2-4,4 körül volt.
Lehet volt egy kis hátszelem amikor a 3,6 jött ki. Cheesy
Hétvégén megyek egy szabolcsi körútra, majd ott meglesem még1x. Ott jó sík a terep. Wink

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4474 Dátum: 2009.06.12 péntek, 08:07:09 »

Olvastam kb 5 tesztet 2008-2009-est egyaránt. Kijelenthető, hogy az isofix rögzítés a legbiztonságosabb. De mivel Nálunk asszonypajti autüjában ilyen nincs (és nem is lehet utólag sem beszerelni) így nem isofixeseket kellett néznem.

4 kategória van gyerekülésebn. A 0, I, II, III. Amit a Ford integrált ülése vagy mi az a III. kategória, de arra már megteszi egy pár ezer forintos ülésmagasító.

Van egy olyan kategória ami az I+II+III. Ezek a tesztekben a nem ajánlott kategóriába tartoznak.

A tesztek nagy részén a legjobbak a Römer (Britax) ülések lettek, természetesen német (a teszt is  nyes).

A Ford kiegészítők között is Britax ülés kapható bruttó 49e Ft-ért (Lord Plus elnevezésű). Nagy nehezen sikerült kiderítenem, hogy ezt már csak a Ford-nak gyártja a Rőmer, és egy 2004-es konstrukció (néha nem ártana a Fordnak upgradelni).

Szóval a tesztek alapján az I. kategóriában (9-18kg) két ülés jöhetett szóba: Römer Safefix Plus TT (kb. 80-90e Ft), de mivel ez isofix-es így kilőve. A másik a Römer King Plus(kb 65-70e Ft), de sikerült megrendelnem a germánoknál full akcióban 170 euróért. Mire hazaért benne lesz így is 50-ben. Nem viccelek, a Römer ülésekben is van basic line(~amibiente), trend line (~trend), high line(~ghia), és egy bellí button (~titanium-x) eplus2. Itt a huzatok anyagában és a szellőzésben van eltérés. Mi nálunk a high line-ra esett a választás. Egyébként az I. kategóriában lehet kapni 120e ft-ért is ülést, amit ráadásul úhy lehúznak a teszteken, hogy csak na.



Úb+.
Látom ezt a témát is túl tudják a gyártók lihegni...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4475 Dátum: 2009.06.12 péntek, 08:09:23 »

Hát tényleg a 2.0-nak kell a legkevesebbet fogyasztania.
Ez igaz is, mert lehet tegnap elhamarkodtam a 3,6-ot ugyanis ma reggel ez olyan ~4,2-4,4 körül volt.
Lehet volt egy kis hátszelem amikor a 3,6 jött ki. Cheesy
Hétvégén megyek egy szabolcsi körútra, majd ott meglesem még1x. Ott jó sík a terep. Wink



Érdekes dolog ez a fogyasztás. Régen nem néztem, nem számolgattam, pedig jobban számított, mint most. Most meg állandóan nyomkodom a gombokat és ha felugrik egy tizdete már lelkiismeretfurdalásom van.  eplus2

Pl. Német országba menve odafelé 7l körüli fogyasztást írt, ki és nem mentem gyorsan (150 tempomat). Visszafelé ez lement 5.8-ra. Aztán rájöttem, hogy a gond az lehetett, hogy szakadó esőben mentem kifelé (osztrákoknál olyan jól sikerült az út vizelvezetése, hogy az esp meg volt dolgoztatva rendesen), visszafelé meg csak borult volt, de száraz út.

Janikám: asszony mikor szeretne szakvizsgázni? Már zsírozom a dolgokat. Szegedre kellene bejelntkeznie, de itt Pösten szakvizsgázna, és az elbeszélgetés témáját szabadon választhatja  vigyor3.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4476 Dátum: 2009.06.12 péntek, 08:18:15 »

és ha felugrik egy tizdete már lelkiismeretfurdalásom van.  eplus2

 vigyor3  vigyor3  vigyor3

Janikám: asszony mikor szeretne szakvizsgázni? Már zsírozom a dolgokat. Szegedre kellene bejelntkeznie, de itt Pösten szakvizsgázna, és az elbeszélgetés témáját szabadon választhatja  vigyor3.

Asszonypajti: említettem neki a dolgot, mondta, hogy aranyos vagy, hogy ajánlottad, majd még gondolkodik rajta.
De ahogy én ismerem, neki ez presztízs kérdés lenne, túl stréber ahhoz, hogy ilyen témákban hátszelezzen.
Majd még beszélünk róla. Addig is köszi még1x. Egyébként vmikor ősszel (szept) fog.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4477 Dátum: 2009.06.12 péntek, 08:20:32 »

Érdekes dolog ez a fogyasztás.

Igen érdekes, mert én tegnap a 3,6-ot vizes úton mértem, amin csodálkoztam is.  wow1
A ma reggeli ~4,2-4,4et meg szárazon, 1 személlyel.
Mindegy, nem lehet ezt sztem egészen tizedesre belőni, így vszínűleg ezeket felfelé kerekítve a továbbiakban 5 liternek fogom deklarálni.

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4478 Dátum: 2009.06.12 péntek, 08:36:11 »

Azon csodálkoznék is ha nem a tied enne a legkevesebbet.  nyes
Az biztos hogy te valamit nagyon tudsz, még egy kis gyakorlás és termelni fogja az üzemanyagot.  hehe

Nem csalás, nem ámítás!
Ennyire jó vagyok!  nyes  laugh  Grin
Naplózva
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #4479 Dátum: 2009.06.12 péntek, 08:37:42 »

Nem csalás, nem ámítás!
Ennyire jó vagyok!  nyes  laugh  Grin
Gyere fel a hegyre, itt nem lesz 3.xx   nyes
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4480 Dátum: 2009.06.12 péntek, 08:49:46 »

Egyébként én azt várom majd, hogy mikor lesz elérhető a KERS a normál hétköznapi személyautókban is.
Egy jó kis dízel-hibrid-KERSes Mondeo 2014 körnéykén pont kafa lesz. Sőt, úgy már a 2.5T-vel is jó lenne...
"Mondeo MKVI 2.5T Hybrid"  Wink
 nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4481 Dátum: 2009.06.12 péntek, 08:51:23 »

Illetve nekem mindegy lenne, hogy mi a technológia, csak azt szeretném majd, hogy a következő autómban az összes fékezési energia ne hő formájában szálljon el a féktárcsákon, hanem valahogy lehessen az újragyorsításra felhasználni.  eljen
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4482 Dátum: 2009.06.12 péntek, 08:56:23 »

Egyébként én azt várom majd, hogy mikor lesz elérhető a KERS a normál hétköznapi személyautókban is.
Egy jó kis dízel-hibrid-KERSes Mondeo 2014 körnéykén pont kafa lesz. Sőt, úgy már a 2.5T-vel is jó lenne...
"Mondeo MKVI 2.5T Hybrid"  Wink
 nyes

Ha a Ford eladja a Volvot, akkor van rá esély, hogy az mkVII-ben lesz hibrid technológia... nyes

Jani, azt tudom, hogy tervező-mérnök vagy, csak kérdés, hogy miben? Mire van jogosultságod? Pl. családi ház?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4483 Dátum: 2009.06.12 péntek, 09:03:22 »

Ha a Ford eladja a Volvot, akkor van rá esély, hogy az mkVII-ben lesz hibrid technológia... nyes

Jani, azt tudom, hogy tervező-mérnök vagy, csak kérdés, hogy miben? Mire van jogosultságod? Pl. családi ház?

Elektromos területen 20kV-ig mindenre (jézuskától a géppuskáig).

MKVII? hát addig még sokat kell várni... nyes
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4484 Dátum: 2009.06.12 péntek, 09:05:19 »

Elektromos területen 20kV-ig mindenre (jézuskától a géppuskáig).

MKVII? hát addig még sokat kell várni... nyes


akkor azt mond meg Nekem: ha a gyári riasztó kürtje mellé párhuzamosan odakötök még egy kürtöt mit szól hozzá a kanbsuz? Illetve lesz baja valaminek?  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4485 Dátum: 2009.06.12 péntek, 09:14:18 »

akkor azt mond meg Nekem: ha a gyári riasztó kürtje mellé párhuzamosan odakötök még egy kürtöt mit szól hozzá a kanbsuz? Illetve lesz baja valaminek?  vigyor3

Igen, ez végül is családi ház téma. nyes

Hááát, nem tudom mit szólhat hozzá, mindenesetre ha ilyet csinálsz, akkor szólj mert megyek és kamerázok. Cheesy

Komolyra fordítva a szót: sztem az egész buszt nem teheted tönkre elsőre, mert ugye a busz az több madzagból áll. Az meg ha direktben rákötöd elvileg nem kell hogy hazavágja a rendszert, ugyanis itt ugyanúgy kell lenni zárlatvédelemnek, mint bárhol egy komolyabb elektronikában. A biztosíték lehet, hogy nem fogja kamálni a történetet, de nem hiszem, hogy kiolvadna majd, mert elvileg ha egy ugyanolyan teljesítményű kürtöt kötsz oda párhuzamosan, akkor fele akkora lesz az ellenállás, így 2x akkora áram fog folyni, ami állapotot a rendszernek már hibásnak kell hogy észleljen, így legalább egy hibaüzenetet illene küldenie.

Előző fókimban az utólagos tempomat kábele fordítva lett felfejelve, ezáltal a speedsignal szépen le volt kötve testre. Az autó szépen ment, annyi, hogy nem működött a tempomat. A kenbusz meg nem ment tönkre, mert nem is volt benne...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4486 Dátum: 2009.06.12 péntek, 09:18:38 »

Igen, ez végül is családi ház téma. nyes

Hááát, nem tudom mit szólhat hozzá, mindenesetre ha ilyet csinálsz, akkor szólj mert megyek és kamerázok. Cheesy

Komolyra fordítva a szót: sztem az egész buszt nem teheted tönkre elsőre, mert ugye a busz az több madzagból áll. Az meg ha direktben rákötöd elvileg nem kell hogy hazavágja a rendszert, ugyanis itt ugyanúgy kell lenni zárlatvédelemnek, mint bárhol egy komolyabb elektronikában. A biztosíték lehet, hogy nem fogja kamálni a történetet, de nem hiszem, hogy kiolvadna majd, mert elvileg ha egy ugyanolyan teljesítményű kürtöt kötsz oda párhuzamosan, akkor fele akkora lesz az ellenállás, így 2x akkora áram fog folyni, ami állapotot a rendszernek már hibásnak kell hogy észleljen, így legalább egy hibaüzenetet illene küldenie.

Előző fókimban az utólagos tempomat kábele fordítva lett felfejelve, ezáltal a speedsignal szépen le volt kötve testre. Az autó szépen ment, annyi, hogy nem működött a tempomat. A kenbusz meg nem ment tönkre, mert nem is volt benne...  vigyor3


csak azért kérdem, mert lehúzott abalkoknál beélesedett a riasztó akertben. Smikor benyúltam az autóba megszólalt a riasztó. Ez eddig OK, na de a hangja:  falbav falbav falbav. Nem duda hang. Valami be van rajta szorula (szerintem), mert olyan lefolytottan repedtfazékos.

Már azon is gondolkodtam, hogy bemegyek Fordékhoz, hogy az x db-elt nem teljesíti. A telefonom rezgése nagyobb deicbelt tud szerintem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4487 Dátum: 2009.06.12 péntek, 09:24:04 »

csak azért kérdem, mert lehúzott abalkoknál beélesedett a riasztó akertben. Smikor benyúltam az autóba megszólalt a riasztó. Ez eddig OK, na de a hangja:  falbav falbav falbav. Nem duda hang. Valami be van rajta szorula (szerintem), mert olyan lefolytottan repedtfazékos.

Már azon is gondolkodtam, hogy bemegyek Fordékhoz, hogy az x db-elt nem teljesíti. A telefonom rezgése nagyobb deicbelt tud szerintem.

beélesedett? magától?

Majd hallgasd meg az enyémet, az is repedt fazék.
De nem kell hogy hangos legyen a kürt, úgysem figyel fel rá senki. Az elég ha Te hallod bent a házban.
Egyébként a környezetvédelmi kérdések miatt ezek már nem lehetnek olyan hangosak (zajszennyezés).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4488 Dátum: 2009.06.12 péntek, 09:28:00 »

beélesedett? magától?

Majd hallgasd meg az enyémet, az is repedt fazék.
De nem kell hogy hangos legyen a kürt, úgysem figyel fel rá senki. Az elég ha Te hallod bent a házban.
Egyébként a környezetvédelmi kérdések miatt ezek már nem lehetnek olyan hangosak (zajszennyezés).


gondolom bezártam autómatikusan, csak nem emlékszem rá. Mindenesetre az ablakokat lehúzva hagytam  vigyor3

Zajszennyezés, pfff, jó, hogy nem kötik már ki a rádiót is.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4489 Dátum: 2009.06.12 péntek, 09:29:25 »

beélesedett? magától?

Majd hallgasd meg az enyémet, az is repedt fazék.
De nem kell hogy hangos legyen a kürt, úgysem figyel fel rá senki. Az elég ha Te hallod bent a házban.
Egyébként a környezetvédelmi kérdések miatt ezek már nem lehetnek olyan hangosak (zajszennyezés).


Ja és mégegy. Ha az alá az ablak alá/elé tudnék parkolni, amelyiknél a fejemet éjszakára lerakom, akkor ébren lehet, hogy meghallanám, de hogy alvás közben nem ébrednék rá fel, az tutti.  falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4490 Dátum: 2009.06.12 péntek, 09:34:53 »

Ja és mégegy. Ha az alá az ablak alá/elé tudnék parkolni, amelyiknél a fejemet éjszakára lerakom, akkor ébren lehet, hogy meghallanám, de hogy alvás közben nem ébrednék rá fel, az tutti.  falbav

Az én stratégiám az, hogy még a a zárat sem dugóztattam le végül. Ha vki akar, akkor könnyen be tud ülni, megcsodálni a belsejét. Elvinni nem tud semmit, mert nincs soha semmi a kocsiban. Az autó lábon elvitele miatt sem aggódom. Wink (addigra úgyis felkelek  eplus2 )
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4491 Dátum: 2009.06.12 péntek, 09:35:56 »

Az én stratégiám az, hogy még a a zárat sem dugóztattam le végül. Ha vki akar, akkor könnyen be tud ülni, megcsodálni a belsejét. Elvinni nem tud semmit, mert nincs soha semmi a kocsiban. Az autó lábon elvitele miatt sem aggódom. Wink (addigra úgyis felkelek  eplus2 )

Én egy pager-en gondolkozom. Akár gsm-es, akár csak rádióhullámos.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4492 Dátum: 2009.06.12 péntek, 09:43:05 »

Én egy pager-en gondolkozom. Akár gsm-es, akár csak rádióhullámos.

Sztem azzal simán elviszik a kocsit. S ráadásul még bosszankodsz is, mert ha éjjel viszik, akkor felkelt a pager...
Én a prevenció témának feküdtem neki. Így alszom nyugodtan. Ha az autómat most ellopnák, akkor azt mondanám, hogy aki elvitte, megérdemelte. Egyébként meg van cascom is.
Ha gondolod, majd megadom a szerelőm elérhetőségét, meg felvázolom nagyjából a dolog lényegét.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4493 Dátum: 2009.06.12 péntek, 09:48:16 »

Sztem azzal simán elviszik a kocsit. S ráadásul még bosszankodsz is, mert ha éjjel viszik, akkor felkelt a pager...
Én a prevenció témának feküdtem neki. Így alszom nyugodtan. Ha az autómat most ellopnák, akkor azt mondanám, hogy aki elvitte, megérdemelte. Egyébként meg van cascom is.
Ha gondolod, majd megadom a szerelőm elérhetőségét, meg felvázolom nagyjából a dolog lényegét.


Én otthon garázsban állok, nyaralóban a kertben, a munkahelyemen meg őrzött parkolóban. Ja és utálom a Cascot.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4494 Dátum: 2009.06.12 péntek, 09:53:36 »

Én otthon garázsban állok, nyaralóban a kertben, a munkahelyemen meg őrzött parkolóban. Ja és utálom a Cascot.

Háááát, ettől még simán elvihetik sztem bármelyik helyről.
Tényleg nem bántásképpen írom.
Sztem egy motortérzár az már jelentős előrelépés lenne, s az nem is akadályoz a mindennapokban.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4495 Dátum: 2009.06.12 péntek, 10:10:06 »

Háááát, ettől még simán elvihetik sztem bármelyik helyről.
Tényleg nem bántásképpen írom.
Sztem egy motortérzár az már jelentős előrelépés lenne, s az nem is akadályoz a mindennapokban.


a pajzsra gondolsz?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4496 Dátum: 2009.06.12 péntek, 10:11:29 »

Háááát, ettől még simán elvihetik sztem bármelyik helyről.
Tényleg nem bántásképpen írom.
Sztem egy motortérzár az már jelentős előrelépés lenne, s az nem is akadályoz a mindennapokban.

otthon garázsban áll. Ha akarom, beriasztom. Biztonsági cég a risztást követően 5 percen belül  a házban van.

Munkahelyemen kormányőrök védik a parkolót.

Nyaralónál a kert, hát ott semmi különös nincsen  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4497 Dátum: 2009.06.12 péntek, 10:40:35 »

otthon garázsban áll. Ha akarom, beriasztom. Biztonsági cég a risztást követően 5 percen belül  a házban van.

Munkahelyemen kormányőrök védik a parkolót.

Nyaralónál a kert, hát ott semmi különös nincsen  eplus2
kocce az infot...foleg a nyaralosat  vigyor3 Wink
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4498 Dátum: 2009.06.12 péntek, 10:41:57 »

a pajzsra gondolsz?

nem, nem a pajzsra.
Én csak egy sima motortérzárra gondoltam.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4499 Dátum: 2009.06.12 péntek, 10:43:00 »

otthon garázsban áll. Ha akarom, beriasztom. Biztonsági cég a risztást követően 5 percen belül  a házban van.

Munkahelyemen kormányőrök védik a parkolót.

Nyaralónál a kert, hát ott semmi különös nincsen  eplus2

Hát, te tudod. De a motortérzárat tényleg javasolni tudom, olcsó, hatékony.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.