Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.25 kedd, 08:00:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 798   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11236238 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4600 Dátum: 2009.07.07 kedd, 15:50:37 »

Pártoljuk a dolgot! Vögyé, oszt mögnézzük.

 nyes
Nekem is tetszik. Én is támogatom, hogy vedd meg, aztán megnézzük.  vigyor3
(egyébként tényleg tetszik, csak én nem töltök annyi időt az autóban, hogy a funkcióit kitudjam használni. IGO-t szeretné, de az majd mobilban lesz egyszer, mert azt szeretném mobilisnak)
Egyébként mennyi a cucc? Olyan 45-50et adnék érte...  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4601 Dátum: 2009.07.07 kedd, 15:53:39 »

nyes
Nekem is tetszik. Én is támogatom, hogy vedd meg, aztán megnézzük.  vigyor3
(egyébként tényleg tetszik, csak én nem töltök annyi időt az autóban, hogy a funkcióit kitudjam használni. IGO-t szeretné, de az majd mobilban lesz egyszer, mert azt szeretném mobilisnak)
Egyébként mennyi a cucc? Olyan 45-50et adnék érte...  vigyor3

az ár képlékeny. Interneten fellelve 160-210-ig megy a szórás. Ha 100 körül lenne, mondjuk alatta  vigyor3, akkor már ma éjszaka barkácsolnék is a garázsban. De 170 pénzt kidobni egy nem tudom milyen cuccra???
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4602 Dátum: 2009.07.07 kedd, 15:55:18 »

nyes
Nekem is tetszik. Én is támogatom, hogy vedd meg, aztán megnézzük.  vigyor3
(egyébként tényleg tetszik, csak én nem töltök annyi időt az autóban, hogy a funkcióit kitudjam használni. IGO-t szeretné, de az majd mobilban lesz egyszer, mert azt szeretném mobilisnak)
Egyébként mennyi a cucc? Olyan 45-50et adnék érte...  vigyor3

Janikám, találtam egy olyan írást, ami szerint  a Te kijelződön a km óránál a navigáció része kijelzi a fordulók nyilait és a távolságot. Ez érdekes...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4603 Dátum: 2009.07.07 kedd, 17:07:09 »

Janikám, találtam egy olyan írást, ami szerint  a Te kijelződön a km óránál a navigáció része kijelzi a fordulók nyilait és a távolságot. Ez érdekes...

Ez így van.
A navis autóban a Convers+ jobb oldalán a navigációs információk találhatóak meg.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4604 Dátum: 2009.07.07 kedd, 17:14:24 »

Ez így van.
A navis autóban a Convers+ jobb oldalán a navigációs információk találhatóak meg.


Ez viszont a gyári navi előnye... igaz, hogy drágább (2x annyi), meg nem is olyan ügyes...
Jó lehet a gyári navi. Ha majd autót veszek, lehet, hogy az is lesz benne. Majd megpróbálok alkudni, hogy adják már olcsóbban.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4605 Dátum: 2009.07.07 kedd, 17:37:30 »

Ez viszont a gyári navi előnye... igaz, hogy drágább (2x annyi), meg nem is olyan ügyes...
Jó lehet a gyári navi. Ha majd autót veszek, lehet, hogy az is lesz benne. Majd megpróbálok alkudni, hogy adják már olcsóbban.

Hát, a gyári naviért én nem adnék 415E-t.
Fényévekre van az IGO-tól...
S nem mobil...
Egyéb előnye meg nincs, nem tudsz rajta tv-t dvd-t nézni, stb.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4606 Dátum: 2009.07.07 kedd, 17:55:23 »

Hát, a gyári naviért én nem adnék 415E-t.
Fényévekre van az IGO-tól...
S nem mobil...
Egyéb előnye meg nincs, nem tudsz rajta tv-t dvd-t nézni, stb.


415... adják azt olcsóbban is. Persze, nyilván gyengébb, mint az igo. De ott van, nem kell kiszedni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #4607 Dátum: 2009.07.08 szerda, 06:27:46 »

Hy all! Ezt lattatok mar! Nekem ilyenem van, es nem is tudtam hogy ott van a dvd elrejtve...  Huh?  wave

http://www.youtube.com/watch?v=5L5N-yZdYKI&feature=related

Mas, a kocsihoz nincs semmi kezeles! Vki meg tudna mondani hogy a radio kodot (amit a videon is beut a srac hogy kiadja a dvd-t) honnan lehetne megtudni?  Huh?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4608 Dátum: 2009.07.08 szerda, 07:47:34 »

Ez így van.
A navis autóban a Convers+ jobb oldalán a navigációs információk találhatóak meg.


Nem voltam egyértelmű.

Ezzel az utólagos fejegységgel is kijelzi.

Na erre mit lépsz?

Egyébként Nekem pont nem a navigáció miatt kellen, bár valószínű inkább ezt használnám, ha vennék ilyet. Sokkal esztétikusabb.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4609 Dátum: 2009.07.08 szerda, 07:58:51 »

Hy all! Ezt lattatok mar! Nekem ilyenem van, es nem is tudtam hogy ott van a dvd elrejtve...  Huh?  wave

http://www.youtube.com/watch?v=5L5N-yZdYKI&feature=related

Mas, a kocsihoz nincs semmi kezeles! Vki meg tudna mondani hogy a radio kodot (amit a videon is beut a srac hogy kiadja a dvd-t) honnan lehetne megtudni?  Huh?

Olvass lejjebb, felraktam a kezelésit. A kódot pedig meg tudja mondani a Scratch is, ha kiszeded a rádiót, és megnézed a sorozatszámát, de a ford is meg tudja mondani alvázszám alapján (esetleg keresd a VIC-et).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4610 Dátum: 2009.07.08 szerda, 12:00:59 »

Hy all! Ezt lattatok mar! Nekem ilyenem van, es nem is tudtam hogy ott van a dvd elrejtve...  Huh?  wave

http://www.youtube.com/watch?v=5L5N-yZdYKI&feature=related

Mas, a kocsihoz nincs semmi kezeles! Vki meg tudna mondani hogy a radio kodot (amit a videon is beut a srac hogy kiadja a dvd-t) honnan lehetne megtudni?  Huh?

Ez azért elég "gyenge", hogy a DVD-t csavarhúzóval kell visszatologatni a helyére.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4611 Dátum: 2009.07.08 szerda, 13:37:57 »

Nem voltam egyértelmű.
Ezzel az utólagos fejegységgel is kijelzi.
Na erre mit lépsz?
Egyébként Nekem pont nem a navigáció miatt kellen, bár valószínű inkább ezt használnám, ha vennék ilyet. Sokkal esztétikusabb.

Az utólagossal is kijelzi?Huh?
Ez érdekes...
Ez látszik vhol a videón, van csak én nem figyeltem eléggé?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4612 Dátum: 2009.07.08 szerda, 13:41:37 »

Az utólagossal is kijelzi?Huh?
Ez érdekes...
Ez látszik vhol a videón, van csak én nem figyeltem eléggé?


egy ilyen hozzászólásban volt. de az istennek sem találom meg.  Undecided
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4613 Dátum: 2009.07.08 szerda, 13:46:29 »

egy ilyen hozzászólásban volt. de az istennek sem találom meg.  Undecided

Háááát, nem tudom, mert nekem ez gyanús, hogy a konzerven is mutatná az utólagos.
Ott azért rendesen bele kellene babrálni a kenbuszba is + átírni az autó konfig fájlját, stb...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4614 Dátum: 2009.07.08 szerda, 16:05:58 »

Háááát, nem tudom, mert nekem ez gyanús, hogy a konzerven is mutatná az utólagos.
Ott azért rendesen bele kellene babrálni a kenbuszba is + átírni az autó konfig fájlját, stb...

Ez engem is eléggé érdekelne. Sokkal jobban megérné, mint a gyári navi.
De ez az egyik fő érvem a gyári mellett, hogy a converse-n mutassa az irányokat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4615 Dátum: 2009.07.08 szerda, 19:52:36 »

Ez engem is eléggé érdekelne. Sokkal jobban megérné, mint a gyári navi.
De ez az egyik fő érvem a gyári mellett, hogy a converse-n mutassa az irányokat.

Oda ugyanúgy "le kell nézni", mint ha csak a középső kijelzőn jelezné, hogy merre kell menni.
De ez csak az én véleményem.
Egy biztos.
Én akkor fogok gyári navit venni valaha a következő soron lévő új autómba, amikor a szélvédőre fogja ezeket az adatokat kivetíteni. Illetve nem is adatokat, hanem az utcatérképet 3D-ben, úgy, hogy 3 kamera figyeli majd a szemeim pozícióját a szélvédőhöz képest, s ennek megfelelően veíti  a szélvédőre az utcákat, pont oda ahol a valóságban is vannak.
Na egy ilyen gyári rendszerért még 415 500-at is fizetnék majd.
Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4616 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 08:50:06 »

Oda ugyanúgy "le kell nézni", mint ha csak a középső kijelzőn jelezné, hogy merre kell menni.
De ez csak az én véleményem.
Egy biztos.
Én akkor fogok gyári navit venni valaha a következő soron lévő új autómba, amikor a szélvédőre fogja ezeket az adatokat kivetíteni. Illetve nem is adatokat, hanem az utcatérképet 3D-ben, úgy, hogy 3 kamera figyeli majd a szemeim pozícióját a szélvédőhöz képest, s ennek megfelelően veíti  a szélvédőre az utcákat, pont oda ahol a valóságban is vannak.
Na egy ilyen gyári rendszerért még 415 500-at is fizetnék majd.
Wink


Úgy látom lesz mit fejleszteni az okosoknak, ha téged szeretnének potenciális vevőnek!  eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4617 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 08:51:03 »

Oda ugyanúgy "le kell nézni", mint ha csak a középső kijelzőn jelezné, hogy merre kell menni.
De ez csak az én véleményem.
Egy biztos.
Én akkor fogok gyári navit venni valaha a következő soron lévő új autómba, amikor a szélvédőre fogja ezeket az adatokat kivetíteni. Illetve nem is adatokat, hanem az utcatérképet 3D-ben, úgy, hogy 3 kamera figyeli majd a szemeim pozícióját a szélvédőhöz képest, s ennek megfelelően veíti  a szélvédőre az utcákat, pont oda ahol a valóságban is vannak.
Na egy ilyen gyári rendszerért még 415 500-at is fizetnék majd.
Wink

Meg egy pucér nő legyezgessen?  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4618 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 08:54:42 »

Meg egy pucér nő legyezgessen?  vigyor3

Mééé. Szerintem jól teszi, hogy vannak elvárásai. És őszintén, amiket elvár, azok megvalósítására már megvan minden eszköz, csak be kellene építeni azokat, meg egy kicsit agyalni azok összehangolásán.

Egyébiránt: ha valakit érdekel ez a Caska cucc szóljon már, mert leveleztem a gyártóval, aki megadta a mo-i forgalmazó elérhetőségét, aki csak több darab (az én olvasatomban az már 2 db) esetén állna velünk/velem szóba...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4619 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 09:17:25 »

Mééé. Szerintem jól teszi, hogy vannak elvárásai. És őszintén, amiket elvár, azok megvalósítására már megvan minden eszköz, csak be kellene építeni azokat, meg egy kicsit agyalni azok összehangolásán.

Szerintem sincs ez messze a megvalósítástól. Darabokban már létezik ilyen rendszer. Örüljenek, hogy egyelőre ilyen egyszerű igényeim vannak, s nem találtam még ki olyanokat, hogy amelyik utcára nézek és 2x pislogok, akkor azt vegye új útiránynak. Az agyhullámokkal történő vezérlésről meg már nem is beszélek. (Pedig már ez is itt van, a hadiiparban azért folynak érdekes fejlesztések...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4620 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 09:17:43 »

Egyébiránt: ha valakit érdekel ez a Caska cucc szóljon már, mert leveleztem a gyártóval, aki megadta a mo-i forgalmazó elérhetőségét, aki csak több darab (az én olvasatomban az már 2 db) esetén állna velünk/velem szóba...

2db esetén állnak csak szóba?
Miféle cég ez?
Én úgy ülnék fel a lóra, hogy feltennék 8-10 MKIV specifikus kérdést, amire vszínűleg nem tudnának mindenre válaszolni (illetve nekem az ataktikám, hogy addig kérdeznék, amikor már nem tudnak válaszolni). Na ekkor ajánlanám fel, hogy adjanak 1-et ingyen tesztelni, aztán ha beválik, akkor lehet, hogy vennénk belőle. Persze többen is, mivel ugye Mondeo-Klub-ról van szó.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4621 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 09:20:08 »

Meg egy pucér nő legyezgessen?  vigyor3

Pucérnőt nem kérek, mert nyomná a súlyt az autóban, s ezzel rontaná a fogyasztási adataimat...
 eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4622 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 09:25:07 »

Pucérnőt nem kérek, mert nyomná a súlyt az autóban, s ezzel rontaná a fogyasztási adataimat...
 eplus2

Ha már fogyasztás. Tegnap délután leugrottam a balcsira. A gyerek altatása közben ledőltem mellé az ágyra, és úgy ahogy voltam el is aludtam. 10-kor keltem fel. És mivel otthon még meg kellett írnom egy tartozás elismerő nyilatkozatot, ezért gyorsan be az autóban és go to haza. Fél12-kor kapcsoltam be a gépet Fóton.  vigyor3

Na szóval 3000 fordulaton (tempomattal) az átlafogyasztás 6.9 és 7 liter között ugrálgatott. Szerintem 2500 alatt jó a fogyi, vagy ezek szerint ebben a fordulatban. 2500 és 3000 között úgy érzem, hogy nem kedveli. Nem értem miért.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4623 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 09:50:43 »

Ha már fogyasztás. Tegnap délután leugrottam a balcsira. A gyerek altatása közben ledőltem mellé az ágyra, és úgy ahogy voltam el is aludtam. 10-kor keltem fel. És mivel otthon még meg kellett írnom egy tartozás elismerő nyilatkozatot, ezért gyorsan be az autóban és go to haza. Fél12-kor kapcsoltam be a gépet Fóton.  vigyor3

Na szóval 3000 fordulaton (tempomattal) az átlafogyasztás 6.9 és 7 liter között ugrálgatott. Szerintem 2500 alatt jó a fogyi, vagy ezek szerint ebben a fordulatban. 2500 és 3000 között úgy érzem, hogy nem kedveli. Nem értem miért.

Én most csinálom a hosszabb távú viszonylag pontos fogyasztás teszteket.

~95%ban pontos teszt: Jelenleg a Budaörs-Tata útvonalat tesztelem az M1-en.
Ami eddig tuti fix adat, hogy 120km/h tempomattal + elindulás, érkezés: ~5,8l/100km.

~70%ban pontos teszt:
Budapest belváros, kisebb dugokkal, ~8,2l/100km.

~90%ban pontos teszt:
1000km-es út, ebből 30%, ~300km BP belváros, ebből 2 alkalom gigadugó (osztyapenkótól a margit hídig 1.-2. fokozat) maradék útszakasz M1 autópálya: Budaörs-Tata többször: 6,9l/100km.

A saját hosszútávú sebességrekordomat még fókival állítottam fel, kb 3 éve, amikor az M3 még csak Polgárig volt. Tehát a debrecen Bp távot úgy tettem meg, hogy Debrecen-Polgár: 30 perc, majd a maradék táv Polgár-Bp (~180km) (német autópályán): 60 perc.   eplus2
Az 1.8B fogyasztását nem írom le pontosan. (12+)
(lányhoz siettem)  Wink

Mondi végsebességét eddig 1x néztem meg egy rövidke szakaszon (3-4km): óra szerint tudja a gyári adatokat.  Wink

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4624 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 10:04:47 »

...
Mondi végsebességét eddig 1x néztem meg egy rövidke szakaszon (3-4km): óra szerint tudja a gyári adatokat.  Wink



Múlt pénteken M7-esen összetalálkoztam egy Nissan z33-al. Legalábbis ez volt árírva a hátiljára. Sűrű forgalomban beleállt a seggembe. Temészetesen lehúzodtam. Aztán Én álltam a seggébe. vigyor3

Szóval volt egy-egy szakasz, ahol padlógáz óra szerint 230 (de ez már Németországba átérve). A Nissan elment de nem annyira, egy lassításánál 2 pillanat múlva  a tükörbe a fejemet jobban látta, mint a lámpáimat. Ez úgy idegesítette, de rájött, hogy nem volt szép dolog tőle ilyen forgalomban a seggembe állnia, ezért aztán egyszer a D7-esen (dójcsland7-es) lehúzodott. Utána még egyet kettőt autóztunk, de akkor már barátságosan. Utána Én vissza álltam 130-ra ( eplus2) mellémjött és átintett (nem beintett, szóval barátságos lett).

Summa summárum, nem ment az autó olyan hűde, sőt. Ha még azt is figyelbe veszem, hogy az övé minimum kétszer annyit fogyasztott...  Undecided
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4625 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 10:22:20 »

Múlt pénteken M7-esen összetalálkoztam egy Nissan z33-al. Legalábbis ez volt árírva a hátiljára. Sűrű forgalomban beleállt a ***embe. Temészetesen lehúzodtam. Aztán Én álltam a ***ébe. vigyor3

Szóval volt egy-egy szakasz, ahol padlógáz óra szerint 230 (de ez már Németországba átérve). A Nissan elment de nem annyira, egy lassításánál 2 pillanat múlva  a tükörbe a fejemet jobban látta, mint a lámpáimat. Ez úgy idegesítette, de rájött, hogy nem volt szép dolog tőle ilyen forgalomban a ***embe állnia, ezért aztán egyszer a D7-esen (dójcsland7-es) lehúzodott. Utána még egyet kettőt autóztunk, de akkor már barátságosan. Utána Én vissza álltam 130-ra ( eplus2) mellémjött és átintett (nem beintett, szóval barátságos lett).

Summa summárum, nem ment az autó olyan hűde, sőt. Ha még azt is figyelbe veszem, hogy az övé minimum kétszer annyit fogyasztott...  Undecided

Néha találkozok ilyenekkel, régebben többel is (ott én is partner voltam a dologban), ma már ritkábban, nem szoktam felvenni a kesztyűt.
De előfordul, h valaki túl agresszívan adja magát elő (rámáll+villog).
Ilyenkor én is kiszoktam jobbra menni előle, tűzfal, s mivel látom, hogy nem bír legyorsulni, úgy szépen szabályosan indexelve vissza ki elé, (esetleg pici gázelvétel, hogy azt higgye, hogy most megint megfog), aztán megint ki. Néha még ilyenkor is nyomok egy tűzfalat utoljára, de tovább nemigen szoktam szivatni senkit. Ilyenkor általában azt látom a tükörben, hogy igencsak nézegetik az autó hátulját, hogy mi van ráírva.
Kedvenc szitum még, amikor az 1.0-1.6 autók "tolnak le" a pályán. Aztán elérjük az emelkedőket, s ott elkezdenek hullani, mint a legyek, ott derül ki, hogy ki mit vett előre. Jó magyar szokás szerint a kapaszkodósávban nem megy senki, a másik 2 sávban ölik egymást 120-nál, én meg ilyenkor csak robogok fel a kapaszkodósávban, továbbra is tempomattal. Van amikor büntetek: úgy gyorsulok az emelkedőn felfelé, mint ahogy a többiek lefelé.
Tisztára japánban érzem magam ahol fordítva közlekednek.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4626 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 10:26:23 »

Néha találkozok ilyenekkel, régebben többel is (ott én is partner voltam a dologban), ma már ritkábban, nem szoktam felvenni a kesztyűt.
De előfordul, h valaki túl agresszívan adja magát elő (rámáll+villog).
Ilyenkor én is kiszoktam jobbra menni előle, tűzfal, s mivel látom, hogy nem bír legyorsulni, úgy szépen szabályosan indexelve vissza ki elé, (esetleg pici gázelvétel, hogy azt higgye, hogy most megint megfog), aztán megint ki. Néha még ilyenkor is nyomok egy tűzfalat utoljára, de tovább nemigen szoktam szivatni senkit. Ilyenkor általában azt látom a tükörben, hogy igencsak nézegetik az autó hátulját, hogy mi van ráírva.
Kedvenc szitum még, amikor az 1.0-1.6 autók "tolnak le" a pályán. Aztán elérjük az emelkedőket, s ott elkezdenek hullani, mint a legyek, ott derül ki, hogy ki mit vett előre. Jó magyar szokás szerint a kapaszkodósávban nem megy senki, a másik 2 sávban ölik egymást 120-nál, én meg ilyenkor csak robogok fel a kapaszkodósávban, továbbra is tempomattal. Van amikor büntetek: úgy gyorsulok az emelkedőn felfelé, mint ahogy a többiek lefelé.
Tisztára japánban érzem magam ahol fordítva közlekednek.


Hát sajnos Nekem néha eldurran az agyam az utakon. Persze nem olyan durván. Ezért n(/s)em veszem meg a P 911 turbo-t.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4627 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 10:35:54 »

Hát sajnos Nekem néha eldurran az agyam az utakon. Persze nem olyan durván. Ezért n(/s)em veszem meg a P 911 turbo-t.  vigyor3

Én főleg mondiban nyugodtam meg a saját megdöbbenésemre. Azt veszem észre, hogy nekem bőven elég a tudat, hogy bármikor az autók nagy részét leelőzhetném, stb.
Teljesen ilyen "understatement" stílusban vezetek, vagyis nem láttatom, hogy bírnék menni, de az adott szituációban kiterelem a lovakat, s az elsők között osztom a pofonokat.
Attól jobban dagad a májam, hogy mostanában a comp 1100km-es hatótávokat mutat, amit majdnem tudok teljesíteni, de 1000 környékén mindenképpen ott vagyok.
Az is jó érzés, amikor felhajtok a pályára, s az utazósebesség eléréséig tűzfalazok.  eplus2
Az utasok ilyenkor a tetőkárpitot szokták nézegetni, meg panaszkodnak, hogy "Jajj, Jancsika, kitöröd a nyakunkat." (by anyóspajti)  eplus2

Azon szoktam röhögni, amikor pl, megyek az M3ason Nyházára, hogy pl. M5, ML, vagy akármi többször is leelőz, mire leérünk (többször is megállnak kútnál), s általában a pálya végénél én szoktam őket tempomat 120-140-nel elhagyni, mert addigra visszavesznek, s próbálnak takarékoskodni.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4628 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 10:43:04 »

...én meg ilyenkor csak robogok fel a kapaszkodósávban...

Nem jó ötlet jobbról előzni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4629 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 10:46:21 »

Nem jó ötlet jobbról előzni.

Igen ez így van, de 8-10 f*sz miatt, akik 120-al ölik egymást a belsőKben, mert nem képesek jobbra tartani, nem fogom én is magam szivatni.
Az a baj, hogy sokszor arra készülök, hogy vki olyankor sorol ki, de sajnos nem így van. Simán tudok haladni. A magyarok ilyenek.
Egyébként sem előzök,  vigyor3 mert én mindig már az elején kisorolok a kapaszkodóba, arról nem tehetek, hogy a többiek a belsőkben hullanak, s nem sorolnak ki.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4630 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 10:48:47 »

Nem jó ötlet jobbról előzni.

ausztirában, meg németországban. De Mo-n? M7 3 sávos részén az egyik legbiztonságosabb sáv. Nem megy oda se macska, jó, néha kutya igen...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4631 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 10:55:25 »

Egyébként elérem hvégén a 20E km-t.
Jövő héten megyünk a 20-as szervízre.
Az autóval rendben van minden, 1 dolgot kivéve: mostanában (kb. 2E km óta) előjött a hülye rezonancia, ami a múltkor is volt. Remélem, hogy az a légcső okozza ezt, ami a múltkor is.
Általában nem hallható, csak akkor amikor áthaladok az 1500-as rpm-en.

Érdekesség, hogy nekem a 17-18ezredik km-ek környékén a fogyasztás mint ha egy kicsit csökkent volna.
Mostanában vegyesnben olyan 950-1000km-eket tudok megtenni.

DPF regeneráció: a kb 8-10E-ik km óta nem tűnik fel, néha látom a fogyasztáson. Ja 1x pont leállítottam az autót közben, pont 1 hete volt, 35fokos meleg, hát még egy jó ideig ment a venti (nem volt időm az autóban maradni, kivárni).

Érdekességek:
- 1x előfordult, hogy elkezdett a konzerv harangozni, hogy ellenőrizzem a JE gumi nyomását, megnéztem: 2,3 volt mint a többi,
- 1 előfordult, hogy USB read errort jelzett pendriveról történő zenehallgatás közben. Windózos módszerrel megjavult.
- a sw frissítés óta 2x tűntek el a menük a konzervről, szóval az nem oldotta meg. Ritkán jön elő, előre megfontolt szándékkal egyelőre nem érdekel.

Általánosságban:
- az autó 4-5 személlyel is tud menni, mint a rakéta,
- klímát nem érzem meg erőfogyásban,
- az autót még mindig megnézik az úton, lassú forgalomban a belsejét is skubizzák,
- a hosszát még mindig szoknom kell (kb 3x súroltam neki már padkának mindig a JH kerékkel, szerencsére peremvédős a gumim),
- előzésekhez mindig van tartalék, visszakapcsolni nem, vagy ritkán kell,
- tényleg autópálya autó, városban az erőtartalékai kihasználhatatlanok,
- 5. sztem 90től, a 6. sztem 120tól jó,
- ha rettenetesben hagyjuk (3.) és úgy akarunk élvezkedni-büntetni vele, akkor nagyon észnél kell lenni, mert magunkban is kárt tehetünk,
- még a 4. fokozat is ilyen, főleg mások miatt, mert ebben a sebességtartományban nem számítanak sokan az autó teleportációs képességeire,
- autópályán 520-525D-k-ig jók vagyunk, D5, stb, nem ellenfél dinamikában, 400/420Nm az 400/420Nm,
- a turbó hangját imádom,
- a váltó az F1-es kapcsolásokat nem szereti, a gyorsakat még bírja, nagyon pontos, precíz,
- a tolatóradar pontos, s kell, ha folyamatosan sípol már nem ajánlott manőverezni abba az irányba,
- az üléshűtés: KIRÁLY,
- a napfénytető: király,
- a csomagtartó mérete: KIIIIrály,
- a bixenon üt,
- a fordulóköre egy picit sztem nagy, de hát mekkora is az autó?
- a dupladigit klíma nagyon okos,
- aki kanyarvadászatra vágyik, érdemes sportfutóművet rendelnie, bár én a sima sajátommal 17" 5Y-nal is teljesen elégedett vagyok, egyébként sem szoktam kanyarban tépni a szerkezetet, s rossz utakon még ez is sokszor üt,
- sztem az autót tiporni 1.-2.-ben felesleges, (az ESP is haragszik) 3.tól érdemes, amikor kell,
- de általában nem szükséges: normál tempóban közlekedve is mindig a topfájv-ban vagyunk,
- az ESP nagyon jó, nyáron is, de télen is hülyebiztos,
- az ACC (követőradaros tempomat) nagyon jó, nekem bevált, aki sokat pályázik, s nyugis típus, annak ajánlom,

majd bővítem még a listát.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4632 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 11:03:36 »

Igen ez így van, de 8-10 f*sz miatt, akik 120-al ölik egymást a belsőKben, mert nem képesek jobbra tartani, nem fogom én is magam szivatni.
Az a baj, hogy sokszor arra készülök, hogy vki olyankor sorol ki, de sajnos nem így van. Simán tudok haladni. A magyarok ilyenek.
Egyébként sem előzök,  vigyor3 mert én mindig már az elején kisorolok a kapaszkodóba, arról nem tehetek, hogy a többiek a belsőkben hullanak, s nem sorolnak ki.  Wink

Odamégy mögé. Nem 1 méterre, de azért nem is 100-ra. Index balra, és tartod a pontos távolságot.
1-2 perc után lemegy. A külső sávban nem szabad gyorsabban menni, mint a belsőben.
Én tempomat 150-nel szoktam menni. Egy 2-300 kilométeres távon sokszor senki sem előz meg (azaz megelőz, csak később visszavesz, és visszaelőzöm). Tehát a teljes útszakaszt tekintve az a 2-3 percig tartó lasabb tempó még 1 perc veszteséges sem eredményez. (Ha folytatjuk, vigyük át az élmények topicba)
De ne offoljunk. Btw: neked van távolságtartó tempomatod. Melyik a legkisebb távolság, amit be lehet állítani?
Az is olyan, hogy odamész valami mögé x méterre, és ráböksz, hogy tartsd ezt?
Ez még nem tud fékezni, ugye? És rinyál, ha túl közel mégy? Lehet ezt állítani, hogy hol szóljon?
Várom már fenemód a faceliftet, meg az ST-t... talán az ősszel jön a facelift. Remélem, ledesek lesznek a hátsó lámpák,
és bekerül pár új, varázslatos dolog. A 3-asnál elég sok minden megváltozott, jobb rádió, ülésklíma, kliépőfény, szebb középkonzol, felszereltségi szintek...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4633 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 11:07:33 »

Odamégy mögé. Nem 1 méterre, de azért nem is 100-ra. Index balra, és tartod a pontos távolságot.
1-2 perc után lemegy. A külső sávban nem szabad gyorsabban menni, mint a belsőben.
Én tempomat 150-nel szoktam menni. Egy 2-300 kilométeres távon sokszor senki sem előz meg (azaz megelőz, csak később visszavesz, és visszaelőzöm). Tehát a teljes útszakaszt tekintve az a 2-3 percig tartó lasabb tempó még 1 perc veszteséges sem eredményez. (Ha folytatjuk, vigyük át az élmények topicba)
De ne offoljunk. Btw: neked van távolságtartó tempomatod. Melyik a legkisebb távolság, amit be lehet állítani?
Az is olyan, hogy odamész valami mögé x méterre, és ráböksz, hogy tartsd ezt?
Ez még nem tud fékezni, ugye? És rinyál, ha túl közel mégy? Lehet ezt állítani, hogy hol szóljon?
Várom már fenemód a faceliftet, meg az ST-t... talán az ősszel jön a facelift. Remélem, ledesek lesznek a hátsó lámpák,
és bekerül pár új, varázslatos dolog. A 3-asnál elég sok minden megváltozott, jobb rádió, ülésklíma, kliépőfény, szebb középkonzol, felszereltségi szintek...

ősszel csak az S-max fészliftelődik. De ledes lámpa lehet, hogy lesz.  Wink
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4634 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 11:28:56 »

ősszel csak az S-max fészliftelődik. De ledes lámpa lehet, hogy lesz.  Wink

Úgy tudom, hogy nem ősszel, hanem most. És a ledes biztos. Már képek is voltak róla, de most nem találom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4635 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 11:30:38 »

Úgy tudom, hogy nem ősszel, hanem most. És a ledes biztos. Már képek is voltak róla, de most nem találom.

akkor rosszul tudod. S-Max facelift ősszel.

Ledes izzók meg a kinaiban már vannak. Szóval arról láthattál képeket.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4636 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 12:06:10 »

De ne offoljunk. Btw: neked van távolságtartó tempomatod. Melyik a legkisebb távolság, amit be lehet állítani?
Az is olyan, hogy odamész valami mögé x méterre, és ráböksz, hogy tartsd ezt?
Ez még nem tud fékezni, ugye? És rinyál, ha túl közel mégy? Lehet ezt állítani, hogy hol szóljon?
Várom már fenemód a faceliftet, meg az ST-t... talán az ősszel jön a facelift. Remélem, ledesek lesznek a hátsó lámpák,
és bekerül pár új, varázslatos dolog. A 3-asnál elég sok minden megváltozott, jobb rádió, ülésklíma, kliépőfény, szebb középkonzol, felszereltségi szintek...

ACC:
5 féle távolságot lehet beállítani. 5 pálcika.
1 pálcika= 0,6sec.
Alapból a 3 pálcikát adja, tehát adott sebességeknél 1,8sec-t tart. Ez nagy sebességnél ugye nagyobb távolság.
Tehát nem olyan, hogy valaki mögé megyek s tartsd ezt.
Igen, tud fékezni is. Elvileg 30%-ot ír a könyv, de sokkal több sztem.
Rinyál ha közel megyünk, de akkor fékez is.
Csak rinyálás akkor van, ha nem az ACC-t használod, hanem a FA funkcióját: Forward Assist.
Ilyenkor harangozik, ha közel mész, de nem fékez.
Lehet az érzékenyésgét a menüből állítani: 3 féle érzékenység van: kicsi, mid, nagy.

Én a 3.0 TDCi-H dízel hibrid, kers-es, szélvédőnavis 5 ajtós sport mondeót várom, remélem ~6 év múlva lesz már...
 eplus2  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4637 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 12:07:59 »

...
Én a 3.0 TDCi-H dízel hibrid, kers-es, szélvédőnavis 5 ajtós sport mondeót várom, remélem ~6 év múlva lesz már...
 eplus2  Wink

 taps taps

és Andersen mesekönyve becsukódik.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4638 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 12:10:40 »

ACC:

Ilyenkor harangozik, ha közel mész, de nem fékez.


Viszont előfeszíti a rendszert: ha ilyenkor lépsz a fékre, az vasmacska effektus.  eplus2
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4639 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 15:06:08 »

akkor rosszul tudod. S-Max facelift ősszel.

Ledes izzók meg a kinaiban már vannak. Szóval arról láthattál képeket.

Ford infók:

- az Smax-Mondeo platformon nemigen várható (jelentős) facelift a közeljövőben, eléggé le vannak állva a fejlesztésekről, mert nincs pénz,
- a Fusion utódja (B-Max) is elkészült de azt is visszadobták, a jelenlegi gazdasági helyzet miatt nem ment tovább, gyártásba,
- a magyar Fordosok is várták a ledes hátsólámpát, tükörindexet, stb, de nem lesz még most, ez még csak japánban játszik.

Viszont!

- lesz új focus, kb 2010 elején, (ez húzóautó)
- lesznek a Fordnál is kisturbós benzines motorok (1.4T biztosan), ezeket pakolják majd be mindenbe, főleg a cégautók miatt lesz ez állítólag piacképes (kíváncsi leszek ezek a cégautók mennyire lesznek széttaposva), lesz kisturbós Mondeo is állítólag,

S a legszebb: a Ford Romániában vett meg vmi régebben Dacia gyárat, ott fogják ezeket a motorokat gyártani. Ez már gyártórészleg lesz itt, nem fejlesztési.

Ezek után ha vmit nem fogok soha venni, az a kisturbós Ford lesz, mondjuk nekem a kisturbók amúgy sem jönnek be.

Szóval nem tudni, hogy MKIV facelift az konkrétan mikor lesz. Időben már jönni kellene, de a gazdasági helyzet miatt ez vszínűleg késni fog jelentősen.

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4640 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 15:40:11 »

- lesznek a Fordnál is kisturbós benzines motorok (1.4T biztosan), ezeket pakolják majd be mindenbe, főleg a cégautók miatt lesz ez állítólag piacképes (kíváncsi leszek ezek a cégautók mennyire lesznek széttaposva), lesz kisturbós Mondeo is állítólag,

Állítólag a mondeóban lesz egy 1,6-os benzines, ami turbóval 100-200 (vagy 180) lovas lesz, és szépen leváltják vele az 1,8, 2.0-ást.
És lehet, hogy csak 2 benzines marad: 1,6t és 2,5t.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4641 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 15:44:23 »

Állítólag a mondeóban lesz egy 1,6-os benzines, ami turbóval 100-200 (vagy 180) lovas lesz, és szépen leváltják vele az 1,8, 2.0-ást.
És lehet, hogy csak 2 benzines marad: 1,6t és 2,5t.

Újfocusban ezek lesznek:
"Igazi újdonság lesz az EcoBoost motorcsalád európai bemutatása is, amely a jelenleginél 15 százalékkal takarékosabban és 20 százalékkal kisebb emisszióval működik majd. Amerikához hasonlóan, itt is csökken a hengerűrtartalom, miközben a teljesítményt feltöltővel tartják (növelik) meg. A Focus alapváltozatában 1,0 literes, négyhengeres turbó lesz, amely 90, illetve 110 lóerős változatban készül. Mellette megjelenik az 1,6-os turbó is, 150 és 180 lóerővel."

Szóval vszínűleg ezek lesznek később a Mondikban is.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4642 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 15:46:27 »

"Amerikában tervezik a Ford Mondeo utódját"

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2009.03.24.&376640

Kíváncsi leszek a belseje mennyire lesz gagyi amerikai...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4643 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 15:47:07 »

Újfocusban ezek lesznek:
"Igazi újdonság lesz az EcoBoost motorcsalád európai bemutatása is, amely a jelenleginél 15 százalékkal takarékosabban és 20 százalékkal kisebb emisszióval működik majd. Amerikához hasonlóan, itt is csökken a hengerűrtartalom, miközben a teljesítményt feltöltővel tartják (növelik) meg. A Focus alapváltozatában 1,0 literes, négyhengeres turbó lesz, amely 90, illetve 110 lóerős változatban készül. Mellette megjelenik az 1,6-os turbó is, 150 és 180 lóerővel."

Szóval vszínűleg ezek lesznek később a Mondikban is.


az előző mondeó(mk3) 2000-ben jelent meg, és az első facelift 2003 év vége volt. Tehát mk4 ráér 2010-ig.

Arról nem is beszélve, hogy a faceliftben javítanak konstrukciós dolgokat, a Mondeóba meg már kvázi kipróbált dolgok kerültek(a motorok a S-maxban, műszerfal, stb...)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4644 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 15:51:51 »

az előző mondeó(mk3) 2000-ben jelent meg, és az első facelift 2003 év vége volt. Tehát mk4 ráér 2010-ig.

Arról nem is beszélve, hogy a faceliftben javítanak konstrukciós dolgokat, a Mondeóba meg már kvázi kipróbált dolgok kerültek(a motorok a S-maxban, műszerfal, stb...)

Te meg a dátumok... 2003 június 15-én volt a facelift.
Az mk4 meg 2007 tavasza, így ha 3 évet vesznek, akkor 2010 tavasza - én is ide saccolom. Beszéltem egy sráccal, aki tervezőként dolgozott a 4-esen, és akkor jelenik meg a 2,2 bi is, meg a póvershift váltó (ami a fókában már van). De a válság nyilván felülírja a terveket.
És a mondeo, fóka szépen fogy, nyilván nem sietnek a facelidttel. És a 3-asnál a facelift talán korai is volt, ezért kellett 1,5-ös faceliftet csinálni.
Ugyi ilyen előtte nem volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4645 Dátum: 2009.07.09 csütörtök, 15:55:06 »

Búcsúzóul mára egy link:

http://fordnewsblog.wordpress.com/
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4646 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 08:01:23 »



Na, pénteken voltam 40ezres szervízen.

6l olaj (0,5l a csomiban lapul), olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő, + munkadíj: 33183 Ft.

És egy két megjegyzés:

1. a key not detected felirat sűrű megjelenése, továbbá a kulcsok kódvesztése miatt újra kell programozni az indító rendszert. Viszont: ha újraprogramozzák, akkor a Ford leírás szerint az elektromos kormányzár nem fog kommunikálni, azaz az autó beindulna, de kormányozni nem lehet.  falbav levele Ezért gariba cserélik azt is, csak meg kellett rendelni.

2. üzemanyagszűrő ezen már olyan, hogy csak a belső papír-részt lehet/kell cserélni. Na és az elhelyezkedése:  falbav falbav levele help rinya. Szóval a hátsó híd felett fejjel lefelé, azaz cserekor csontra lelevegősödik a rendszer, illetve tiszta gázolaj lesz a hátsó futómű a leszedéskor. Egy órán keresztül iktattak be mindenféle pumpát amivel a végén "nagyjából" légtelen lett a rendszer. Persze egy induláskor a légszűrőn keresztül így is kapott egy kis féktisztító sprayt. Szegénynek akkor nagyon csúnya hangja volt.  rinya
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
dave4
Vendég
« Új hozzászólás #4647 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 14:01:16 »

Hy all! Nem tudja valaki esteleg, hogy lehet-e mar kapni mondeo IV navigaciojahoz uj dvd-t?
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #4648 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 14:03:57 »


Na, pénteken voltam 40ezres szervízen.

6l olaj (0,5l a csomiban lapul), olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő, + munkadíj: 33183 Ft.

És egy két megjegyzés:

1. a key not detected felirat sűrű megjelenése, továbbá a kulcsok kódvesztése miatt újra kell programozni az indító rendszert. Viszont: ha újraprogramozzák, akkor a Ford leírás szerint az elektromos kormányzár nem fog kommunikálni, azaz az autó beindulna, de kormányozni nem lehet.  falbav levele Ezért gariba cserélik azt is, csak meg kellett rendelni.

2. üzemanyagszűrő ezen már olyan, hogy csak a belső papír-részt lehet/kell cserélni. Na és az elhelyezkedése:  falbav falbav levele help rinya. Szóval a hátsó híd felett fejjel lefelé, azaz cserekor csontra lelevegősödik a rendszer, illetve tiszta gázolaj lesz a hátsó futómű a leszedéskor. Egy órán keresztül iktattak be mindenféle pumpát amivel a végén "nagyjából" légtelen lett a rendszer. Persze egy induláskor a légszűrőn keresztül így is kapott egy kis féktisztító sprayt. Szegénynek akkor nagyon csúnya hangja volt.  rinya
Hm...
Van hová fejlődnie a faceliftes szériának.  help
Bosszantó dolgok ám ezek.  falbav
Olaj-cserés alkatrészeket vitted, vagy ott adták/számlázták?
Üdv:)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4649 Dátum: 2009.07.13 hétfő, 14:04:49 »

Hm...
Van hová fejlődnie a faceliftes szériának.  help
Bosszantó dolgok ám ezek.  falbav
Olaj-cserés alkatrészeket vitted, vagy ott adták/számlázták?
Üdv:)

ott adták és számlázták is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 798   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.