Ford Mondeo Club Hungary
2025.10.09 csütörtök, 15:51:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
MK4 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
141
142
143
144
145
146
147
[
148
]
149
150
151
152
153
154
155
...
799
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK4 Általános kérdések (Megtekintve 13336166 alkalommal)
Petya
és 16 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7350 Dátum:
2011.07.31 vasárnap, 23:07:48 »
Idézetet írta: SzJani - 2011.07.31 vasárnap, 22:32:16
Mi az amit találtál?
Az arénában van egy bolt (
http://www.powertuning.hu/1020-jarmuspecifikus-navigacios-multimedia-fejegysegek.html
) és nekik vannak ilyen fejegységeik. A ford valamikor a jövőhéten jön, most még nincs kinn a lapon. Kenwood gyártmányú cuccoknak tünnek, bár nem kérdeztem meg, hogy mi. A srác nagyon segítőkész volt. Nekem fontos volt, hogy a gyáriba stimmeljen, a hátsó rendszámvilágításhoz kerül a kamera (a világítás burkolat fele világít, a másik fele a kamera), annak a képe is rajta legyen, a gyerekek tudjanak dvd-t nézni, játszon le MP3-akat, BT a telcsihez és a convers+. Ha megszerzem rá a lóvét és működni fog, akkor jelentem, hogy mi a helyzet. Tök gyárinak tűnik, egy az egyben megy a helyére, csatlakozkkal, meg minden. Megkérdeztem egy másik ilyen helyen is, ahol sokat foglalkoznak audióval, de nekik nincs ilyen. A srác szerint ez nagyon megéri.
Üdv
Csaba
Naplózva
Iceman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7351 Dátum:
2011.08.01 hétfő, 19:06:14 »
Idézetet írta: aprosz - 2011.07.30 szombat, 16:53:22
Egyszerüen ragyogó. Ahol eddig vissza kellett váltani 1-be vagy kettőbe, ott most simán harmadikban viszi a körforgalmat. Alacsonyabb fordulaton is rugalmas, húz.
Mint akit ***be rúgtak. Egy ford szerelő próbálta ma, és azt mondta kitünő a menetteljesítménye. 100-nál 6.-ban belenyom az ülésbe, és csak egyszerű gyorsításnál, nem pedig padlógáznál. Mondjuk a rugalmasságnak ára van, 30000-t kell fízetnem gyorshajtásért. (50 helyett 70, lefényképeztek) Elötte szép lassan ment a mutató felfelé, most mint ha mágnessel vonzaná valami a 120-ra. Mérgesebb lett a gázpedál.
Egyszóval megérte.A fogyasztása sem lett több. Autópálya 140-160 között (ausztria) 2 fővel klimával - 800 km-re 48 liter gázolaj. Ugyanez a távolság 3 fővel + teli csomagtartó + klima 7 liter átlagfogyi. A 800-ból mondjuk 130 km nem autópálya (Sopron- Balaton)
Üdv: aprosz
Helló aprosz!
Az 1.8-as alap 74KW 100LE-s, vagy az erősebb 92KW 125LE-s lett tuningolva?
Köszönettel: Iceman
Naplózva
2008/06 MKIV Trend 5ajtós
1.8 TDCi 125LE 6 man.
aprosz
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7352 Dátum:
2011.08.01 hétfő, 21:59:57 »
Idézetet írta: Iceman - 2011.08.01 hétfő, 19:06:14
Helló aprosz!
Az 1.8-as alap 74KW 100LE-s, vagy az erősebb 92KW 125LE-s lett tuningolva?
Köszönettel: Iceman
Szia Iceman!
Az erősebb 92KW 125LE-s lett tuningolva.
Üdv: aprosz
Naplózva
Iceman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7353 Dátum:
2011.08.02 kedd, 00:04:30 »
Sziasztok. A segítségeteket szreretném kérni.
Gyorsítás közben kb.3000-es fordulatnál megjelent a sárga felkiáltójel az ESP lámpa és az Engine malfunction üzenet.
Csökkentett teljesítmánnyel üzemelt tovább a motor. Max 1500rpm.
Leállítottam, majd újraindítva nem volt se hibaüzenet, se probléma. Mint ha misem történt volna.
2 nap múlva a szervízben nem volt hibakód. Elvitték egy próbaútra, és ue. produkálta.
Most volt hibaüzenet: 2263 turbó töltőteljesítmény
Nem találtak semmilyen problémát.
A turbónál valmilyen szabályozó rudazatot vizsgáltak, hogy nem szorul-e. De az rendben volt.
Valaki tapasztalt már ilyet?
Ötletek, javaslatok?
A történtek elött két hete voltam vele a 3. éves szervízen.
Előre köszönöm mindeki segítségét!
Tisztelettel: Iceman
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.02 kedd, 00:08:51 írta Iceman
»
Naplózva
2008/06 MKIV Trend 5ajtós
1.8 TDCi 125LE 6 man.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7354 Dátum:
2011.08.02 kedd, 19:58:11 »
Idézetet írta: Iceman - 2011.08.02 kedd, 00:04:30
Sziasztok. A segítségeteket szreretném kérni.
Gyorsítás közben kb.3000-es fordulatnál megjelent a sárga felkiáltójel az ESP lámpa és az Engine malfunction üzenet.
Csökkentett teljesítmánnyel üzemelt tovább a motor. Max 1500rpm.
Leállítottam, majd újraindítva nem volt se hibaüzenet, se probléma. Mint ha misem történt volna.
2 nap múlva a szervízben nem volt hibakód. Elvitték egy próbaútra, és ue. produkálta.
Most volt hibaüzenet: 2263 turbó töltőteljesítmény
Nem találtak semmilyen problémát.
A turbónál valmilyen szabályozó rudazatot vizsgáltak, hogy nem szorul-e. De az rendben volt.
Valaki tapasztalt már ilyet?
Ötletek, javaslatok?
A történtek elött két hete voltam vele a 3. éves szervízen.
Előre köszönöm mindeki segítségét!
Tisztelettel: Iceman
Vagy eldurrant egy turbócsöved,vagy a turbó elektronikája xarakodik.
Keress a turbócsöveken olajos foltot!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Iceman
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7355 Dátum:
2011.08.02 kedd, 20:54:15 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.02 kedd, 19:58:11
Vagy eldurrant egy turbócsöved,vagy a turbó elektronikája xarakodik.
Keress a turbócsöveken olajos foltot!
Szia alf!
Köszönöm válaszod.
A csövek rendben vannak. Egyedül a jobb oldali kerékdob belsejénél a vezérműszíj magasságából indulva van olajcsík lefelé és a motorvedő lemezen alul vannak olajfoltok.
Ezen az oldalon nincsenek olajcsövek, ezért gondolom a szervízben kerülhettek oda az olajfoltok.
Vagy ott engedik le az olajat?
A turbó elektronikával lehet valamit kezdeni?
Köszönettel: Iceman
Naplózva
2008/06 MKIV Trend 5ajtós
1.8 TDCi 125LE 6 man.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7356 Dátum:
2011.08.02 kedd, 21:07:01 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.02 kedd, 19:58:11
Vagy eldurrant egy turbócsöved,vagy a turbó elektronikája xarakodik.
Keress a turbócsöveken olajos foltot!
vagy csak le van kormolódva, és fordulaton, amikor építené a nyomást, akkor nem tolja kitolni a geót
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
lejszlo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7357 Dátum:
2011.08.02 kedd, 21:33:29 »
Srácok!
Van köztetek olyan, aki tudna nekem egy komolyabb diagnosztikával segíteni a hétvégén? Menet közben kellene megnézni pár adatot, pl turbó pozició szenzor által adott feszültség értekeket, rail nyomást.... nem ingyen kérem persze! Bp-en keresnék sergítséget!
Köszi előre is!
Laci
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.02 kedd, 22:03:30 írta lejszlo
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7358 Dátum:
2011.08.02 kedd, 22:04:57 »
Idézetet írta: lejszlo - 2011.08.02 kedd, 21:33:29
Srácok!
Van köztetek olyan, aki tudna nekem egy komolyabb diagnosztikával segíteni a hétvégén? Menet közben kellene megnézni pár adatot, pl turbó pozició szenzor által adott feszültség értekeket, rail nyomást.... nem ingyen kérem persze! Bp-en keresnék sergítséget!
Köszi előre is!
Laci
mk4-kemény dió.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7359 Dátum:
2011.08.02 kedd, 22:07:03 »
Idézetet írta: Iceman - 2011.08.02 kedd, 20:54:15
Szia alf!
Köszönöm válaszod.
A csövek rendben vannak. Egyedül a jobb oldali kerékdob belsejénél a vezérműszíj magasságából indulva van olajcsík lefelé és a motorvedő lemezen alul vannak olajfoltok.
Ezen az oldalon nincsenek olajcsövek, ezért gondolom a szervízben kerülhettek oda az olajfoltok.
Vagy ott engedik le az olajat?
A turbó elektronikával lehet valamit kezdeni?
Köszönettel: Iceman
a 3as mondiban lehet javítani az elektronikát,a4esban nem tudom.esetleg azt a szakit kell felhívni aki csinálja őket!
pill. mindjárt megkeresem....
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.msg544086#msg544086
a veszprémi csókánál járt már vagy 3-4 imerős klubbtárs.megelégedésükre faccán műkszik a gép!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.02 kedd, 22:09:16 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7360 Dátum:
2011.08.02 kedd, 22:16:11 »
Idézetet írta: Iceman - 2011.08.02 kedd, 20:54:15
Szia alf!
Köszönöm válaszod.
A csövek rendben vannak. Egyedül a jobb oldali kerékdob belsejénél a vezérműszíj magasságából indulva van olajcsík lefelé és a motorvedő lemezen alul vannak olajfoltok.
Ezen az oldalon nincsenek olajcsövek, ezért gondolom a szervízben kerülhettek oda az olajfoltok.
Vagy ott engedik le az olajat?
A turbó elektronikával lehet valamit kezdeni?
Köszönettel: Iceman
amúgy a diag szerint nem az elektronikával van baj.Annak saját hibakódja van.
A tiéd ez:
P2263 - Generic Type Powertrain - Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description
Turbocharger/Supercharger Boost System Performance
Nincs meg a megfelelő töltőnyomás.Szerintem a legesélyesebb a lukadás.
A turbóval annyit lehet tenni,amit a szervízben is csináltak.Leakasztani a rudazatot az elektronikáról,és a lapátokat megmozgani a rudazattal.Ha nem szorul,akkor a turbó rendben van.A lukat utána is meg kell keresni.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Imbu
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7361 Dátum:
2011.08.02 kedd, 22:32:44 »
Sziasztok!
Most jártam meg Finnországot(4700 km). Nem volt semmi gondom az autóval, csak egy bal hátsó defektet szedtem össze.
Harminc-egynehány órás út után is kényelmesnek mondanám az autót, a tempomat nagyon hiányzott.
Viszont futómű állításra szerintem el kell vinni. A Lengyel utak, és a Finn murva nem tett neki jót.
Tehát összességében jól vizsgázott a gép.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7362 Dátum:
2011.08.02 kedd, 22:40:17 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.02 kedd, 22:04:57
mk4-kemény dió.....
nem baj, csak feltőrjük valahogy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7363 Dátum:
2011.08.03 szerda, 19:44:41 »
Idézetet írta: stealt - 2011.08.02 kedd, 22:40:17
nem baj, csak feltőrjük valahogy
én tudom,hogy te todod,hogy ő nem tudja......
Ajánlani meg nem is mertelek,mert van elég elfoglaltságod.Gondoltam majd te mondod a frankót.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lejszlo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7364 Dátum:
2011.08.03 szerda, 21:55:39 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.03 szerda, 19:44:41
én tudom,hogy te todod,hogy ő nem tudja......
Ajánlani meg nem is mertelek,mert van elég elfoglaltságod.Gondoltam majd te mondod a frankót.....
Jajj ne csigazzatok mar
Mit nem tudok?
Ez az 1800-as fordulatnal hintazos tortenet kezd tisztulni, de szuksegem lenne par adatra, ezert kellene a meres..
Aztan ha sikerul kijarni az utat, akkor mindeki megszuntetheti a rangatasat, akinek van, vagy majd lesz
laci
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7365 Dátum:
2011.08.03 szerda, 21:57:14 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.03 szerda, 19:44:41
én tudom,hogy te todod,hogy ő nem tudja......
Ajánlani meg nem is mertelek,mert van elég elfoglaltságod.Gondoltam majd te mondod a frankót.....
Hát két-három hónapig még nem nagyon lesz idő szórakozgatni a mérésekkel
de ezen azért most más okból nem szomorkodom
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7366 Dátum:
2011.08.03 szerda, 21:58:44 »
Idézetet írta: lejszlo - 2011.08.03 szerda, 21:55:39
Jajj ne csigazzatok mar
Mit nem tudok?
Ez az 1800-as fordulatnal hintazos tortenet kezd tisztulni, de szuksegem lenne par adatra, ezert kellene a meres..
Aztan ha sikerul kijarni az utat, akkor mindeki megszuntetheti a rangatasat, akinek van, vagy majd lesz
laci
Az MKIV CAN buszos de ez nem gond mert már én mértem MKIV-et. Ami a gond az az időhiány még 2-3 hónapig.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7367 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 19:35:31 »
Idézetet írta: lejszlo - 2011.08.03 szerda, 21:55:39
Jajj ne csigazzatok mar
Mit nem tudok?
Ez az 1800-as fordulatnal hintazos tortenet kezd tisztulni, de szuksegem lenne par adatra, ezert kellene a meres..
Aztan ha sikerul kijarni az utat, akkor mindeki megszuntetheti a rangatasat, akinek van, vagy majd lesz
laci
Stealtnek van a klubban egyedül magándiagja,ami méri az összes mondit.Benya-Tddi-tdci-mk4,de asszem diagolt már vele mk2-t is.
Auto Eugenity amit használ.Nem olcsó,de majdnem annyi mindent tud,mint a gyári diag.Ford specifikus.Messze felette az elm csodák felett.
Viszont ha sürgős,akkor marad neked a szervízbe diagoltatás....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lejszlo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7368 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 21:05:09 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.04 csütörtök, 19:35:31
Viszont ha sürgős,akkor marad neked a szervízbe diagoltatás....
Visszaigazolásnak kellett volna, hogy amit cserélni szándékozom alkatrész az tényleg nem az előírás szerint viselkedik. Holnap megveszem, hétvéhén kicserélem, a cseréltet meg kimérem kézzel, aztán remélem minden oké lesz, és végre a Fordosok is megtudhatják 1800-as rángatás igaz történetét
Laca
Naplózva
lejszlo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7369 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 21:20:27 »
Viszont ha már itt tartunk.. van értelme egy ilyen ELM-es cuccot megvenni? 10K körül mérik, lehet vele bármi okosat nézni, vagy csak játék, és igazán nem jó semmire? Gondolok itt pl nem is tudom mire..
pl turbó nyomást nézni vagy üzemanyagot vagy bármi ilyen tudományosabb cuccot?
Köszi
LAca
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7370 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 21:27:03 »
Idézetet írta: lejszlo - 2011.08.04 csütörtök, 21:20:27
Viszont ha már itt tartunk.. van értelme egy ilyen ELM-es cuccot megvenni? 10K körül mérik, lehet vele bármi okosat nézni, vagy csak játék, és igazán nem jó semmire? Gondolok itt pl nem is tudom mire..
pl turbó nyomást nézni vagy üzemanyagot vagy bármi ilyen tudományosabb cuccot?
Köszi
LAca
Relhist a nagytalin kommunikált mk4essel az elm 327-el.Kérdezd őt!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7371 Dátum:
2011.08.06 szombat, 18:30:16 »
Üdv!
Utóbbi időben azt vettem észre, hogy az autó 80-90-es tempónál jól kivehetően, úgymond "búg" mélyebb olyan "morgó" hangja van... persze függ az út minőségtől is, de ha teljesen sima az út, jól hallható... Mentem minap egy Vectra C-vel, s lényegesen halkabb volt... Mikor megvettem 3 hónapja ez is csendesebb volt...
Gondoltam már sok mindenre.. leginkább gumikra..,de azon nem látok semmi hibát, mintában 5-6 mm, légnyomás rendben. (egyébként 235/45R17-es tappancsok vannak rajt)
Nem lehet a részecskeszűrő eltömödöttsége adja ezt a hangot? Hibakód nincs semmi...
Gondolkozom, hogy a hátsó és az első kerekeket felcserélem..hátha változik valami... Egyébként 90-el haladva, alig van motorhang, sőt kiveszem üresbe..ez a hang akkor is megvan... (bár ettől még lehetne a difi is...) viszont inkább hátulról hallani....
Valami ötlete lenne valakinek?
Köszi
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
lejszlo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7372 Dátum:
2011.08.06 szombat, 22:55:17 »
Sziasztok
2007-es 2.0 TDCI-nél kb mibe fáj egy vezérműszíj csere? Anyagban kb mi, és mennyi munkaóra kicserélni?
Köszi
laci
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7373 Dátum:
2011.08.07 vasárnap, 14:07:34 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.08.06 szombat, 18:30:16
Üdv!
Utóbbi időben azt vettem észre, hogy az autó 80-90-es tempónál jól kivehetően, úgymond "búg" mélyebb olyan "morgó" hangja van... persze függ az út minőségtől is, de ha teljesen sima az út, jól hallható... Mentem minap egy Vectra C-vel, s lényegesen halkabb volt... Mikor megvettem 3 hónapja ez is csendesebb volt...
Gondoltam már sok mindenre.. leginkább gumikra..,de azon nem látok semmi hibát, mintában 5-6 mm, légnyomás rendben. (egyébként 235/45R17-es tappancsok vannak rajt)
Nem lehet a részecskeszűrő eltömödöttsége adja ezt a hangot? Hibakód nincs semmi...
Gondolkozom, hogy a hátsó és az első kerekeket felcserélem..hátha változik valami... Egyébként 90-el haladva, alig van motorhang, sőt kiveszem üresbe..ez a hang akkor is megvan... (bár ettől még lehetne a difi is...) viszont inkább hátulról hallani....
Valami ötlete lenne valakinek?
Köszi
szerintem egy csapágy is tud morogni
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7374 Dátum:
2011.08.07 vasárnap, 15:25:58 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.07 vasárnap, 14:07:34
szerintem egy csapágy is tud morogni
Emeld meg és pörgesd meg a kereket. Franco mesternek lehet, hogy igaza van
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7375 Dátum:
2011.08.07 vasárnap, 15:28:05 »
Idézetet írta: lejszlo - 2011.08.06 szombat, 22:55:17
Sziasztok
2007-es 2.0 TDCI-nél kb mibe fáj egy vezérműszíj csere? Anyagban kb mi, és mennyi munkaóra kicserélni?
Köszi
laci
Szia Laci!
Anyag minimum 45e ft, sztm s-max-nál a helyhiány miatt kicsit több, de 2 óra max és megvan
Érdemes ahogy hallottam a vízpumpát is kicserélni
Na valamit mutatott a diagom? Üdv, T.
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
cssl
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 187
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7376 Dátum:
2011.08.07 vasárnap, 18:20:25 »
Hetente visszatérő probléma. "Srecice oil" felirat világít. Törlés után kb. 4-500 km. után ismét kigyullad. Olajcserét egyébként 15000 km.-ént szoktam csináltatni. Valami ötlet?
Naplózva
MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011 2.0 TDci Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
lejszlo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7377 Dátum:
2011.08.07 vasárnap, 19:12:47 »
Szia!
Ühüm.. a skodánál többe volt hacsak nem vertek át vele egy éve
Diag egyenlőre semmi rosszat nem mond, küzdök a laptopra soros portos varázslással
Hibakód nincs, ennyit már tudok
Laci
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7378 Dátum:
2011.08.07 vasárnap, 22:52:27 »
Hali,
Kedden elviszem a kocsit olajcserére, és ha már ott van ránézetek az injektorokra, nem tetszik nekem ott valami.
Megint ***akodott az indulásnál, 2-3 msp indítózás és beindul, aztán volt megint,hogy leállításnál leakart ugrani a motor a bakról szinte. Na ilyenkor siralmasan indul, de beindul, (lekopogom)
Tele tankoltam Shelléknél, már 500 km elment belőle és most meg pöccre indul, megölöm,ha kedden nem fogja produkálni
Lehet átereszt valamelyik injektorom és leállítást követően "bepisilhet" ezért indul rosszabbul talán??? Leállítás sem mindig sima, néha problémásnak hallom, ezért gondolom,hogy juthat gázolaj arendszerbe miután leáll az autó.
Viszont a fellevegősödést követően lett újra gyakori ez a hiba, szóval nem tudom már mi a bánata. Azóta elmentem már vagy 3000 km-t, ott már nem lehet levegő.
Kettőstömegűt honnan tudom meg ha ***akszik? MKIII -nál brutális hangja volt,ennél is olyan jelenségre lehet számítani? Ugyanaz az alkatrész, vagy fejlesztettek rajta esetleg?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.07 vasárnap, 22:55:17 írta tomeed
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7379 Dátum:
2011.08.07 vasárnap, 22:55:08 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.08.07 vasárnap, 22:52:27
Hali,
Kedden elviszem a kocsit olajcserére, és ha már ott van ránézetek az injektorokra, nem tetszik nekem ott valami.
Megint ***akodott az indulásnál, 2-3 msp indítózás és beindul, aztán volt megint,hogy leállításnál leakart ugrani a motor a bakról szinte.
Most tele tankoltam Shelléknél, erre már 500 km elment belőle és most meg pöccre indul, megölöm,ha kedden nem fogja produkálni
Lehet átereszt valamelyik injektorom és leállítást követően "bepisilhet" ezért indul rosszabbul talán??? Leállítás sem mindig sima, néha problémásnak hallom, ezért gondolom,hogy juthat gázolaj arendszerbe miután leáll az autó.
Kettőstömegűt honnan tudom meg ha ***akszik? MKIII -nál brutális hangja volt,ennél is olyan jelenségre lehet számítani? Ugyanaz az alkatrész, vagy fejlesztettek rajta esetleg?
nekünk a rossz lendkerék rázott alapjáraton üresben mk3-nál és offnál is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7380 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 01:02:53 »
Idézetet írta: lejszlo - 2011.08.04 csütörtök, 21:05:09
Visszaigazolásnak kellett volna, hogy amit cserélni szándékozom alkatrész az tényleg nem az előírás szerint viselkedik. Holnap megveszem, hétvéhén kicserélem, a cseréltet meg kimérem kézzel, aztán remélem minden oké lesz, és végre a Fordosok is megtudhatják 1800-as rángatás igaz történetét
Laca
Kíváncsian várjuk!
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7381 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 10:39:34 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.08.06 szombat, 18:30:16
Üdv!
Utóbbi időben azt vettem észre, hogy az autó 80-90-es tempónál jól kivehetően, úgymond "búg" mélyebb olyan "morgó" hangja van... persze függ az út minőségtől is, de ha teljesen sima az út, jól hallható... Mentem minap egy Vectra C-vel, s lényegesen halkabb volt... Mikor megvettem 3 hónapja ez is csendesebb volt...
Gondoltam már sok mindenre.. leginkább gumikra..,de azon nem látok semmi hibát, mintában 5-6 mm, légnyomás rendben. (egyébként 235/45R17-es tappancsok vannak rajt)
Nem lehet a részecskeszűrő eltömödöttsége adja ezt a hangot? Hibakód nincs semmi...
Gondolkozom, hogy a hátsó és az első kerekeket felcserélem..hátha változik valami... Egyébként 90-el haladva, alig van motorhang, sőt kiveszem üresbe..ez a hang akkor is megvan... (bár ettől még lehetne a difi is...) viszont inkább hátulról hallani....
Valami ötlete lenne valakinek?
Köszi
Gumi lesz az a búgás. Úgy tudod elkerülni, ha 5000 km-enként cserélgeted az elsőt a hátsókkal.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7382 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 19:02:12 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.08.08 hétfő, 10:39:34
Gumi lesz az a búgás. Úgy tudod elkerülni, ha 5000 km-enként cserélgeted az elsőt a hátsókkal.
Üdv!
Hétvégén felcseréltem a hátsókat az elsőkkel. A búgás még hangosabb lett. Motorféknél, féknél még hangosabb...
Ma voltam egy jó gumisnál, megállapította, hogy 2 db gumi kagylósra van kopva (az ami most előre került). Szóval hátul kopott kagylóssá... beszélgettünk, hogy mitől lehet. Véleménye szerint a gumi fajtája is hajlamos rá (sport gumi), túl keményre van fújva..(nekem 2,5-2,7 elöl-hátul is), sok autópálya...1 személy...kombi..hátul alig van súly....Valahogy így összegeztük. 235/45R17-es méret.
Sajnos elég mély hangja lett... utóbbi 2-3-4 ezer km-ben jött elő.
Egy fokkal jobb mint a kerékcsapágy, mivel az nagyon húzós áron van. Ahogy elnéztem, kerékaggyal együtt kapható ~40-45 ezer Ft/oldal áron....
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7383 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 21:58:53 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.08.08 hétfő, 19:02:12
Üdv!
Hétvégén felcseréltem a hátsókat az elsőkkel. A búgás még hangosabb lett. Motorféknél, féknél még hangosabb...
Ma voltam egy jó gumisnál, megállapította, hogy 2 db gumi kagylósra van kopva (az ami most előre került). Szóval hátul kopott kagylóssá... beszélgettünk, hogy mitől lehet. Véleménye szerint a gumi fajtája is hajlamos rá (sport gumi), túl keményre van fújva..(nekem 2,5-2,7 elöl-hátul is), sok autópálya...1 személy...kombi..hátul alig van súly....Valahogy így összegeztük. 235/45R17-es méret.
Sajnos elég mély hangja lett... utóbbi 2-3-4 ezer km-ben jött elő.
Egy fokkal jobb mint a kerékcsapágy, mivel az nagyon húzós áron van. Ahogy elnéztem, kerékaggyal együtt kapható ~40-45 ezer Ft/oldal áron....
és miért kopik kagylósra a gumi?
Há' mer' a lengéscsillapító az örök vadászmezőkön jár.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7384 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 22:03:35 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.08 hétfő, 21:58:53
és miért kopik kagylósra a gumi?
Há' mer' a lengéscsillapító az örök vadászmezőkön jár.
ilyen fiatal autókon?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7385 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 22:13:52 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.08 hétfő, 22:03:35
ilyen fiatal autókon?
simán
mi egyszer pakoltuk meg gyeptéglával és vége is lett
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7386 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 22:14:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.08 hétfő, 22:13:52
simán
mi egyszer pakoltuk meg gyeptéglával és vége is lett
A vezető ülésre nem kellett volna tenni
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48606
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7387 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 22:21:08 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.08 hétfő, 22:03:35
ilyen fiatal autókon?
a lengéscsillapítót kilehet nyírni 10sec alatt.....
az meg a gumit 2nap alatt tönkre teszi,vagy mondjuk 1-2e km alatt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7388 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 22:48:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.08 hétfő, 22:13:52
simán
mi egyszer pakoltuk meg gyeptéglával és vége is lett
mi a zistennek?
nem málhás szamár ez a szegény autó
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26701
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7389 Dátum:
2011.08.09 kedd, 08:06:27 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.08 hétfő, 21:58:53
és miért kopik kagylósra a gumi?
Há' mer' a lengéscsillapító az örök vadászmezőkön jár.
Nem a lengéscsillapító ***, hanem a konstrukció. 5000 km-enként cserélgetni kellene, és nem lenne ilyen nagy a búgás.
Faterén 16-os alu van, na az búg, szóval nem a méret a lényeg.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7390 Dátum:
2011.08.09 kedd, 08:11:45 »
Sziasztok!
Tegnap voltam gumisnál, s van eladóba neki 4 db 16"-os ford felni+ téli gumi, feltehetőleg Galaxy-n volt. A felnik és a gumik is nagyon jó állapotúak. Egy valami ami fura nekem, hogy nagyon "ballonos"...215/65R16-os.
Szerintetek ez a gumiméret jó választás lenne?
Köszi
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7391 Dátum:
2011.08.09 kedd, 09:22:15 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.08.09 kedd, 08:11:45
Sziasztok!
Tegnap voltam gumisnál, s van eladóba neki 4 db 16"-os ford felni+ téli gumi, feltehetőleg Galaxy-n volt. A felnik és a gumik is nagyon jó állapotúak. Egy valami ami fura nekem, hogy nagyon "ballonos"...215/65R16-os.
Szerintetek ez a gumiméret jó választás lenne?
Köszi
ami azt illeti, kényelmes
oktávon nekünk is ilyen van, hát úgy érzem magam néha mint aladin azon a varázsszőnyegen
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7392 Dátum:
2011.08.09 kedd, 10:30:58 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.08.09 kedd, 08:11:45
Sziasztok!
Tegnap voltam gumisnál, s van eladóba neki 4 db 16"-os ford felni+ téli gumi, feltehetőleg Galaxy-n volt. A felnik és a gumik is nagyon jó állapotúak. Egy valami ami fura nekem, hogy nagyon "ballonos"...215/65R16-os.
Szerintetek ez a gumiméret jó választás lenne?
Köszi
215/60 a galaxy mérete. Már az is nagyobb egy picit mint a gyárid 215/55.
215/65-öt azt felejtsd el az már malomkerék a mondihoz
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7393 Dátum:
2011.08.09 kedd, 10:51:14 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.08.09 kedd, 10:30:58
215/60 a galaxy mérete. Már az is nagyobb egy picit mint a gyárid 215/55.
215/65-öt azt felejtsd el az már malomkerék a mondihoz
Szia!
Én is nagynak találtam. Viszont nagyon jó áron van, és szinte 100%-os, 2010-es évjárat. Talán 5000 km-t futott. 36ezer körül van az új ára/db, felnistől összesen 70-ért odaadná. 30ezer a felni +40 ezer Ft a gumi. Elég korrekt volna. Még gondolkozom rajt.
Mi baja lehetne a nagyobb keréktől? Legalább kiemelné a sorból:)
Köszi
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7394 Dátum:
2011.08.09 kedd, 11:17:33 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.08.09 kedd, 10:51:14
Szia!
Én is nagynak találtam. Viszont nagyon jó áron van, és szinte 100%-os, 2010-es évjárat. Talán 5000 km-t futott. 36ezer körül van az új ára/db, felnistől összesen 70-ért odaadná. 30ezer a felni +40 ezer Ft a gumi. Elég korrekt volna. Még gondolkozom rajt.
Mi baja lehetne a nagyobb keréktől? Legalább kiemelné a sorból:)
Köszi
Ár az valóban baráti!
Ha elfér a kocsi alatt (sztm elfér mellesleg) akkor csak a km óra fog csalni ~7%-ot. Télen 4 hónapra még jó is lehet. Neked kell eldöntened
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
tomeed
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7395 Dátum:
2011.08.09 kedd, 14:29:57 »
Hali,
Oil csere megvolt, tárolt hiba nincs, aktuális hiba nincs. Az injektorokra pénteken lesz műszar kötve.
Viszont ami szembetűnő változás, hogy az autónak eltűnt a hangja, szinte nem is hallom, hogy jár. Ennyit számít az új olaj? Benzines autóm volt eddig, ott nem volt ennyire szembetűnő a változás.
A régibe alig volt 18 ezer, elfáradt volna szegény olaj?
Ha igen, akkor biztos hogy, a legjobb választás a Ford 5w30as olaja ezekbe az autókba?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1692
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7396 Dátum:
2011.08.09 kedd, 15:08:28 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.08.09 kedd, 14:29:57
Hali,
Oil csere megvolt, tárolt hiba nincs, aktuális hiba nincs. Az injektorokra pénteken lesz mű*** kötve.
Viszont ami szembetűnő változás, hogy az autónak eltűnt a hangja, szinte nem is hallom, hogy jár. Ennyit számít az új olaj? Benzines autóm volt eddig, ott nem volt ennyire szembetűnő a változás.
A régibe alig volt 18 ezer, elfáradt volna szegény olaj?
Ha igen, akkor biztos hogy, a legjobb választás a Ford 5w30as olaja ezekbe az autókba?
Várjuk a pénteket! Remélem csak valahol levegősödik a rendszered és ennyi
Olajban van biztosan jobb és drágább is. Én a párom autóján hallom, hogy csendesedett mivel most cseréltem rajta olajat. 18e km után. Enyém 17 ezret ment ugyan olyan halk?!
Engem csak mostanság kezdett foglakoztatni ez a dolog, de az biztos, hogy 1 évig marad a ford olaj mindkét autóban aztán kipróbálok lehet egy castrol A5/B5-ös olajat is
Pénz kérdése csak
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
lejszlo
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7397 Dátum:
2011.08.09 kedd, 20:06:25 »
Idézetet írta: szisan86 - 2011.08.08 hétfő, 01:02:53
Kíváncsian várjuk!
Hát nem nyert
Első körben az történt, hogy a turbón van egy vákuum dob, ami tetején van egy szenzor. A PUG-osoknak ez a szenzor szokott elkopni, náluk dobbal egyutt cserélik. Fordnál nincs ilyen opció, komplett turbó csere
. Nade. Mondeofan kollégának köszönhetően egy turbós cégnél van csak maga ez a szenzor, ki is cseréltettem (tök olyan, mint a gyári, semmit nem kell hozzá csinálni, három csavar fogja, régi ki új be, aztán csá), de a hiba nem szünt meg, de nem is változott. 1400-nál rángat. Vagy nagyon ritkán 2500-nál.
Ami jött még tipp:
- vákuum dobot is cserélni
- adagoló nyomásszabályozó szelep hiba
- porlasztó
Nekem a szelep hiba szimpi most így, lévén van, hogy pl csak nagyobb meghajtás után kezd el rángatni (tehát mikor állatkodom 3-4000-rig elhajtva (tudom dízel..
), vagy ha pl 1600-ról lassitok nem motorfékkel, hanem kevesebb gázzal, olyankor szeret előjönni.. Ha jól gondolom akkor a porlasztó már nem foglalkozik a nyomással, azt csak a szivattyú állítja elő. Ha így van, akkor lehet a szelep a baj. Meg még másik 30 dolog, ami ott van
Szóval folyt köv. Nem adom fel, mert félek, hogy nem csak 1400-nál rángat, csak valamiért ott érződik, alapvetően mintha idegesen járna a motor. Valami nem oké... de hogy hova vigyem.... :/ És ha mindenhol rángat, akkor az semminek sem tesz jót
(
laca
Naplózva
Balázs.
Vendég
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7398 Dátum:
2011.08.09 kedd, 21:10:58 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.08.09 kedd, 14:29:57
Hali,
Oil csere megvolt, tárolt hiba nincs, aktuális hiba nincs. Az injektorokra pénteken lesz mű*** kötve.
Viszont ami szembetűnő változás, hogy az autónak eltűnt a hangja, szinte nem is hallom, hogy jár. Ennyit számít az új olaj? Benzines autóm volt eddig, ott nem volt ennyire szembetűnő a változás.
A régibe alig volt 18 ezer, elfáradt volna szegény olaj?
Ha igen, akkor biztos hogy, a legjobb választás a Ford 5w30as olaja ezekbe az autókba?
Nekem castrol magnatec 5w-30 van azzal sem kell várni 20-ig. És csere után nekem is nagyon csöndes. De ez attól is függ mennyit mész például városban, mennyi a hidegindítás. Ezek odavágnak az olajnak.
Naplózva
szisan86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: MK4 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #7399 Dátum:
2011.08.09 kedd, 21:53:20 »
Idézetet írta: mondeofan - 2011.08.09 kedd, 10:51:14
Szia!
Én is nagynak találtam. Viszont nagyon jó áron van, és szinte 100%-os, 2010-es évjárat. Talán 5000 km-t futott. 36ezer körül van az új ára/db, felnistől összesen 70-ért odaadná. 30ezer a felni +40 ezer Ft a gumi. Elég korrekt volna. Még gondolkozom rajt.
Mi baja lehetne a nagyobb keréktől? Legalább kiemelné a sorból:)
Köszi
Átmérőben 2 centivel nagyobb a 65-ös gumi, mint az 55-ös. Biztos csalna az óra, aztán, hogy egy döccenőél mibe érhet bele esetleg, azt nem tudom. Kagylósság: Azt csak úgy mellékesen jegyzem meg, hogy autópályán, ha egymagad mész, szinte teher nélkül, 2,7-es hátsó guminyomással az bőven túl van fújva....Ha tele a kocsi akkor kell 2.8......Arról meg ne is beszéljünk, hogy autópályán, illetve menet közben felmelegszik a gumi, 3 Bar biztos lesz benne, és kérdem én, hol van ez a gyári 2.2-höz képest?
Naplózva
Mondeo 2.0TDCi '07 Titanium
Oldalak:
1
...
141
142
143
144
145
146
147
[
148
]
149
150
151
152
153
154
155
...
799
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ